Meesterlijk. Is het erg dat ik niet echt geroerd ben met het lot van die mannen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hahahaha, via geenstijl.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
1-0Een man met zo veel expertise wordt aan de kant gehouden van een belangrijk debat. En dit terwijl Verdonk dit slechts gebruikt om te scoren, Pronk was helemaal niet de kandidaat van die organisatie voor het overleg. Die verdonk is echt een hypocriete xenofoob
.
Paradoxquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.![]()
![]()
Ze liggen er lekker ruim bij. Is met KLM wel anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:05 schreef Duritz het volgende:
[..]
Meesterlijk. Is het erg dat ik niet echt geroerd ben met het lot van die mannen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze liggen er lekker ruim bij. Is met KLM wel anders.
Zij waren toch tegen de oorlog of gaat dit om het hoofdoekjes verbod?quote:Frankrijk gedreigd met aanslagen
Frankrijk is bedreigd door een islamitische groepering die heeft aangekondigd aanvallen uit te willen voeren in Frankrijk en op Franse doelen in het buitenland. De dreigementen zijn via het dagblad Le Parisien terechtgekomen bij premier Raffarin.
Volgens het Franse ministerie van justitie noemt de groep zich ,,De dienaren van Allah, de machtige en de wijze''. Het is nog niet duidelijk hoe serieus de groepering genomen moet worden. De Franse regering neemt de dreiging in ieder geval wél serieus en is een onderzoek gestart.
Alsof terroristen zo rationeel zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zij waren toch tegen de oorlog of gaat dit om het hoofdoekjes verbod?
Welk vliegtuig zat jij dan? Ik heb zeer goede ervaringen met MartinAir eigenlijk. Zelfs het eten was te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
je hebt nooit op een martinair nachtvlucht gezeten. Ik voelde me net een kip in een hokje
In de One World visie van moslimfundamentalisten is alles een bom waard.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wanneer snap je nou dat we volgens hun levenswijzen moeten leven; doen we dat niet dat worden we opgeblazenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hebt daar een punt ja. GTST niet spannend? De bevalling welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsof terroristen zo rationeel zijn.
Waarom zitten ze eigenlijk vast, zo vallen ze toch nooit naar onderen boven de atlantische oceaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
je hebt nooit op een martinair nachtvlucht gezeten. Ik voelde me net een kip in een hokje
737-400quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Welk vliegtuig zat jij dan? Ik heb zeer goede ervaringen met MartinAir eigenlijk. Zelfs het eten was te doen
(met welk vliegtuig bedoel ik wat voor een soort)
Ladies and gentlemen, welcome to Argentina Airlines. Don't fasten your seatbelts...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom zitten ze eigenlijk vast, zo vallen ze toch nooit naar onderen boven de atlantische oceaan?
Ik zin laatste niet helemaal begrijpquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wanneer snap je nou dat we volgens hun levenswijzen moeten leven; doen we dat niet dat worden we opgeblazen![]()
![]()
Ik gehoopt dat zij een gezwel in hun hoofd kregen! Of hebben ze die al![]()
![]()
Hmmm is niet zo een groot vliegtuigje toch? Ik had een avond vlucht zou het daar aan liggen. Easy Jet vond ik erger. Maar dat was maar 90 minuten (ow laat een vriend van me dit niet lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
737-400![]()
De dagvlucht was zeer goed overigens.
Nog steeds last van emotiesquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zin laatste niet helemaal begrijp
Sorry...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nog steeds last van emotiesDie arme hond
Ene meneer Hoessein probeerde dit al. Met het bekende gevolg.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zin laatste niet helemaal begrijp
Maar blijkbaar is alles wat westers is fout ja in de ogen van extremisten (extremisten ja niet alles moslims dus, wanneer gaan ze dan Koeweit opblazen?)
Don't remain seated until the plane is at stand-still.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:11 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, welcome to Argentina Airlines. Don't fasten your seatbelts...![]()
Nou jaaaaaah.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef du_ke het volgende:
Een man met zo veel expertise
Geen wonder! Tuurlijk wordt die achterlijke stoethaspel door niemand meer serieus genomen.quote:wordt aan de kant gehouden van een belangrijk debat.
Een man met zoveel expertise had beter moeten weten. Als hij makkelijk wil scoren moet hij niet gek opkijken als hij de bal teruggekaatst krijgt. IN Z'N NOTEN!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
1-0Een man met zo veel expertise wordt aan de kant gehouden van een belangrijk debat. En dit terwijl Verdonk dit slechts gebruikt om te scoren, Pronk was helemaal niet de kandidaat van die organisatie voor het overleg. Die verdonk is echt een hypocriete xenofoob
.
Dat kan niet; Martinair heeft geen 737 serie.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
737-400![]()
Pronk werd regelmatig met een rolstoel dronken het vliegtuig ingezet als die weer eens in Venezuela of zo was. (heb ik van horen zeggen).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:14 schreef What het volgende:
[..]
Nou jaaaaaah.
[..]
Geen wonder! Tuurlijk wordt die achterlijke stoethaspel door niemand meer serieus genomen.
Werd 'ie maar eens serieus genòmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |