FBI heeft geen bevoegdheden in Nederland. Fuck you all, stupid nazi-pigs!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:10 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de FBI je oppakt. Je hoeft toch alleen iets zeggen op een forum over dat je een aanslag gaat plegen in Rotjeknor (VS)? En ze staan voor je deur. Tenminste niet als je er zo'n intellectueel verhaal als ik erom heen lult.
Afpakken. Is mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waar wilde je iemand met een Nederlands paspoort heen sturen?? Nederlands paspoort = Nederlandse nationaliteit = Nederlander. Dus diegene moet terug naar.... Nederland?
Nee, ik neem graag een jointjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:28 schreef Duritz het volgende:
Ik zou de poorten voor de FBI graag openzetten hoor!
De grap van de dagquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:10 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de FBI je oppakt. Je hoeft toch alleen iets zeggen op een forum over dat je een aanslag gaat plegen in Rotjeknor (VS)? En ze staan voor je deur. Tenminste niet als je er zo'n intellectueel verhaal als ik erom heen lult.
Fetch the bone, balkiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Whehehehe, "Sit down, aaaahooooohgr". Bush doet popie jopie.
Balkie wilde ook lekker losjes doen bij de entree.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Fetch the bone, balkie![]()
Ik ga zo op de foto voor m'n rijbewijs:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Nederlanders (zowel autochtoon als allochtoon) mogen zeker niet met petjes op de foto. Hypocriet, misschien hang ik een religie aan waar petjes nodig voor zijn.
Knevel?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:54 schreef RichardQuest het volgende:
Geert Wilders komt bij die EO-gast. Die met z'n handjes...
Wilders!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:54 schreef RichardQuest het volgende:
Wanneer?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:54 schreef RichardQuest het volgende:
1-0quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:06 schreef sizzler het volgende:
Verdonk - Pronk
1-0
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef du_ke het volgende:
Goedenavond beste zionistenvrinden.
heb ik nog iets gemist?
Beste grap van de dag. (up yours PBerends!)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een man met zo veel expertise
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef Duritz het volgende:
[..]
Wanneer?
[afbeelding]
Foto's uitzetting Nederlandse asielzoekers met schok ontvangen
Hahahaha, via geenstijl.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef Duritz het volgende:
[..]
Wanneer?
[afbeelding]
Foto's uitzetting Nederlandse asielzoekers met schok ontvangen
Zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zal het anders zeggen.
Ik bewonder dat je hoop kunt houden in iets wat nooit zal gebeuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |