ja ok, als je hond thuis een haasje opvoedt in de hondenmand, dan krijg je inderdaad de hele inspectie achter je aan, maar ik bedoel de zware misdaad, die loont.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:09 schreef sp3c het volgende:
ECHT NIET @#$^!@$^!@$^!$&%@%(Û!()^_^%!$^!!!!
Wel hoor. Dat jij het niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet leest
[..]
Ja en? Of wil de VS Irak bezetten tot ze stemmen zoals de VS wil (dat kan heel lang gaan duren), en ach, democratie, who cares?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik denk dat je niet leest
De grondwet is vorige week getekend hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja en? Of wil de VS Irak bezetten tot ze stemmen zoals de VS wil (dat kan heel lang gaan duren), en ach, democratie, who cares?
Er is nu dus geen voorlopige grondwet omdat de moslims weggelopen zijn bij de ondertekening, dus Bremer kan dan wel niet tekenen, het omgekeerde werkt blijkbaar ook, dus ik denk dat jij degende bent die het allemaal niet zo begrijpt.
Maar ik vind het wel ironisch hoor, Saddam wegjagen en vervangen door de Sharia, god, wat hebben de burgers van Irak toch leuk geholpen, he?
Zullen ze nog heel dankbaar voor zijn.
Oh, integendeel, voor mij is het al vrij snel goed, ik woon niet in Irakquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef Robert_Jensen het volgende:
De grondwet is vorige week getekend hoor.
En tja, als het Shaira wordt dan is het idd vd regen in de drup. Dus dat zal niet toegestaan worden. Maar ook dat is niet goed he? Want dan zijn de VS niet democratisch. Het maakt niet uit want voor mensen zoals jij is het toch NOOIT goed.
NEEN!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja ok, als je hond thuis een haasje opvoedt in de hondenmand, dan krijg je inderdaad de hele inspectie achter je aan, maar ik bedoel de zware misdaad, die loont.
ja lachen man ... kan jouw die mensen schelen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, integendeel, voor mij is het al vrij snel goed, ik woon niet in Irak
Ik vind het zelfs uitermate vermakelijk zoals men zich nu in bochten wringt om tussen de klippen van moslimstaat en democratie heen te laveren.
Denk je dat echt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
NEEN!!!
je geweten kan dit niet dragen en uiteindelijk ben je ondanks je cash doodongelukkig
boontje zal om zijn loontje komen!!
Waarom ben je het er niet mee eens dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:03 schreef sp3c het volgende:
nee jij bent het daar over eens ... ik vind van niet
?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:54 schreef sp3c het volgende:
* sp3c kijkt naar de topic titel en
Een terrorist en ook wij burgers intepreteren terugtrekken als een overwinning voor de terroristen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:17 schreef sp3c het volgende:
De discussie begon niet op het moment dat 'het dodental van 200 was bereikt' maar op het moment dat Balkenende zijn trip naar Washington begon te plannen (een week eerder), sterker nog ze zijn altijd al tegen de missie geweest voor zover ik weet.
dus die misdaad heeft er nix mee te maken
Terroristen zijn er op uit de maatschappij te ontwrichten en 2-dracht te zaaien, de westerse landen zover te krijgen dat ze zichzelf beperkingen gaan opleggen en de vrijheden in te perken. Nou, dat lukt ze aardig aan het beleid van de rechtse partijen te zien. Wie laat zijn beleid nou beïnvloeden door terrorisme, de rechtse partijen of de linkse partijen die zich gewoon aan de standpunten van voor de aanslag houden ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:48 schreef spearor het volgende:
Ik denk dat terroristen meer uit zijn op het beinvloeden van politieke handelingen dan op politici die aan de hand van bepaalde acties programma-punten minder naar voren brengen om terroristen niet in de kaart te spelen... (btw: lees eens beter)
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef gelly het volgende:
Hier maar even dan :
[..]
Terroristen zijn er op uit de maatschappij te ontwrichten en 2-dracht te zaaien, de westerse landen zover te krijgen dat ze zichzelf beperkingen gaan opleggen en de vrijheden in te perken. Nou, dat lukt ze aardig aan het beleid van de rechtse partijen te zien. Wie laat zijn beleid nou beïnvloeden door terrorisme, de rechtse partijen of de linkse partijen die zich gewoon aan de standpunten van voor de aanslag houden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |