abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17777486
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:09 schreef sp3c het volgende:
ECHT NIET @#$^!@$^!@$^!$&%@%(Û!()^_^%!$^!!!!
ja ok, als je hond thuis een haasje opvoedt in de hondenmand, dan krijg je inderdaad de hele inspectie achter je aan, maar ik bedoel de zware misdaad, die loont.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:36:18 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_17777962
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:40 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet leest
[..]

Wel hoor. Dat jij het niet begrijpt is jouw probleem.
pi_17782290
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:40 schreef Robert_Jensen het volgende:

Ik denk dat je niet leest
Ja en? Of wil de VS Irak bezetten tot ze stemmen zoals de VS wil (dat kan heel lang gaan duren), en ach, democratie, who cares?
Er is nu dus geen voorlopige grondwet omdat de moslims weggelopen zijn bij de ondertekening, dus Bremer kan dan wel niet tekenen, het omgekeerde werkt blijkbaar ook, dus ik denk dat jij degende bent die het allemaal niet zo begrijpt.

Maar ik vind het wel ironisch hoor, Saddam wegjagen en vervangen door de Sharia, god, wat hebben de burgers van Irak toch leuk geholpen, he?
Zullen ze nog heel dankbaar voor zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2004 18:43:17 ]
  woensdag 17 maart 2004 @ 18:52:11 #254
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17782567
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en? Of wil de VS Irak bezetten tot ze stemmen zoals de VS wil (dat kan heel lang gaan duren), en ach, democratie, who cares?
Er is nu dus geen voorlopige grondwet omdat de moslims weggelopen zijn bij de ondertekening, dus Bremer kan dan wel niet tekenen, het omgekeerde werkt blijkbaar ook, dus ik denk dat jij degende bent die het allemaal niet zo begrijpt.

Maar ik vind het wel ironisch hoor, Saddam wegjagen en vervangen door de Sharia, god, wat hebben de burgers van Irak toch leuk geholpen, he?
Zullen ze nog heel dankbaar voor zijn.
De grondwet is vorige week getekend hoor.

En tja, als het Shaira wordt dan is het idd vd regen in de drup. Dus dat zal niet toegestaan worden. Maar ook dat is niet goed he? Want dan zijn de VS niet democratisch. Het maakt niet uit want voor mensen zoals jij is het toch NOOIT goed.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17796505
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef Robert_Jensen het volgende:

De grondwet is vorige week getekend hoor.

En tja, als het Shaira wordt dan is het idd vd regen in de drup. Dus dat zal niet toegestaan worden. Maar ook dat is niet goed he? Want dan zijn de VS niet democratisch. Het maakt niet uit want voor mensen zoals jij is het toch NOOIT goed.
Oh, integendeel, voor mij is het al vrij snel goed, ik woon niet in Irak

Ik vind het zelfs uitermate vermakelijk zoals men zich nu in bochten wringt om tussen de klippen van moslimstaat en democratie heen te laveren.
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 12:45:46 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17798341
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ja ok, als je hond thuis een haasje opvoedt in de hondenmand, dan krijg je inderdaad de hele inspectie achter je aan, maar ik bedoel de zware misdaad, die loont.
NEEN!!!

je geweten kan dit niet dragen en uiteindelijk ben je ondanks je cash doodongelukkig

boontje zal om zijn loontje komen!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 12:47:37 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17798372
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, integendeel, voor mij is het al vrij snel goed, ik woon niet in Irak

Ik vind het zelfs uitermate vermakelijk zoals men zich nu in bochten wringt om tussen de klippen van moslimstaat en democratie heen te laveren.
ja lachen man ... kan jouw die mensen schelen.

ik raad je ook beelden van Congo aan ... die mensen zijn zo arm dat ze elkaar oppeuzelen ... BWAHAHAHAHAHA
pi_17799454
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

NEEN!!!

je geweten kan dit niet dragen en uiteindelijk ben je ondanks je cash doodongelukkig

boontje zal om zijn loontje komen!!
Denk je dat echt?

Ik denk dat zelfs je geweten omkoopbaar is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 13:49:54 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17799832
het zal knagen ... let maar op en anders ga je naar de hel en krijg je geen stokjes om je marshmellows op te bbbq'en dat moet daar met de blote handjes
pi_17801273
Geweten of geen geweten, veel cash of veel doden.
We zijn het er overeens dat misdaad loont!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 15:03:49 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17801358
nee jij bent het daar over eens ... ik vind van niet
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 15:04:08 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17801365
terug ontopic nu
pi_17801389
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:03 schreef sp3c het volgende:
nee jij bent het daar over eens ... ik vind van niet
Waarom ben je het er niet mee eens dan?
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 15:16:48 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17801642
omdat ik vind dat we in plaats van ons terug te trekken uit Irak er beter aandoen om de Spaanse sector over te nemen.
Ondanks dat de Spanjaarden in totaal 10 man zijn kwijt geraakt is het er nu al een tijdje relatief rustig en het is vlakbij de Nederlandse sector dus de Chinooks kunnen gewoon vanaf Talil AFB blijven opereren.

Dan kan de sector Al Muthanna aan de Irakezen overgelaten worden want daar gaat het de goede kant op, vervolgens laten we een marechaussepeloton (met YPR'ren?) en een troepen commando's achter ter ondersteuning en opleiding van de Irakezen. En schreeuwen zo hard als we kunnen en via elke nieuwsuitzending dat er 1 provincie in Irak veilig is en aan de Irakezen over wordt gelaten.

Dan sla je 2 vliegen in 1 klap, niet alleen is het goed voor het moraal van de eigen troepen die het gevoel krijgen iets te bereiken maar ook dat van het Irakeze volk zal hier veel aan hebben, bovendien helpt het de terroristen te isoleren. Want als ze dan nog een aanslag willen plegen dan is het gelijk duidelijk aan wiens kant die figuren staan (of juist niet) en de term 'verzetsstrijders' kan dan helemaal de prullenbak in.

De Spaanse eenheid is ongeveer even groot en vergelijkbaar samengesteld (200 man meer maar in Bosnië zijn ze al aan het opbreken, zijn al 500 man naar huis oid) dus dat zou compatibel moeten zijn.

edit: de Japanners nemen we gewoon mee, of ze blijven in muthanna, ze hebben toch geen gevechtstaak, ze bouwen alleen
pi_17801789
Dat is een mooi lappie tekst, maar toch vind ik dat misdaad loont. En als ik zeg dat misdaad loont dan heb ik het niet alleen over terroristen, maar ook over simpele gekke machtige nederlandse burgers.
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 15:54:29 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17802492
* sp3c kijkt naar de topic titel en
pi_17802593
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:54 schreef sp3c het volgende:
* sp3c kijkt naar de topic titel en
?

pvda wil weg uit irak dus misdaad loont, ze begonnen de discussie op het moment dat het dodental van 200 was bereikt. "Zovan we zijn bang voor terror, dus we nemen de nooduitgang".
Maar hier in nederland loont misdaad ook.
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 16:17:06 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17803006
De discussie begon niet op het moment dat 'het dodental van 200 was bereikt' maar op het moment dat Balkenende zijn trip naar Washington begon te plannen (een week eerder), sterker nog ze zijn altijd al tegen de missie geweest voor zover ik weet.

dus die misdaad heeft er nix mee te maken
pi_17803157
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:17 schreef sp3c het volgende:
De discussie begon niet op het moment dat 'het dodental van 200 was bereikt' maar op het moment dat Balkenende zijn trip naar Washington begon te plannen (een week eerder), sterker nog ze zijn altijd al tegen de missie geweest voor zover ik weet.

dus die misdaad heeft er nix mee te maken
Een terrorist en ook wij burgers intepreteren terugtrekken als een overwinning voor de terroristen.
Er gaan dan alleen maar meer aanslagen komen omdat ze weten dat dat succes met zich mee brengt.
En het is ook een verkeerd signaal naar de burger want ik en nog meer mensen beginnen in te zien dat misdaad loont, waarom zou je je voor een hongerloontje je kapot werken terwijl je in de misdaad veel makkelijker geld kan verdienen.
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 16:29:27 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17803328
mjah als jij toevallig een salto maakt terwijl de spits de bal in het doel schiet dan heeft hij ook niet dankzij jouw gescoort.
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:45:05 #271
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17803707
Maar wat is de PvdA nu eigenlijk in doen in Irak. Ik lees alleen dat ze er weg willen, maar niet wat ze er aan het doen zijn.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  Moderator donderdag 18 maart 2004 @ 16:51:43 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17803869
de rust en stabailiteit aan het handhaven in de provincie al Muthana
pi_17810104
Hier maar even dan :
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 20:48 schreef spearor het volgende:
Ik denk dat terroristen meer uit zijn op het beinvloeden van politieke handelingen dan op politici die aan de hand van bepaalde acties programma-punten minder naar voren brengen om terroristen niet in de kaart te spelen... (btw: lees eens beter)
Terroristen zijn er op uit de maatschappij te ontwrichten en 2-dracht te zaaien, de westerse landen zover te krijgen dat ze zichzelf beperkingen gaan opleggen en de vrijheden in te perken. Nou, dat lukt ze aardig aan het beleid van de rechtse partijen te zien. Wie laat zijn beleid nou beïnvloeden door terrorisme, de rechtse partijen of de linkse partijen die zich gewoon aan de standpunten van voor de aanslag houden ?
  donderdag 18 maart 2004 @ 21:27:09 #274
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17811089
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef gelly het volgende:
Hier maar even dan :
[..]

Terroristen zijn er op uit de maatschappij te ontwrichten en 2-dracht te zaaien, de westerse landen zover te krijgen dat ze zichzelf beperkingen gaan opleggen en de vrijheden in te perken. Nou, dat lukt ze aardig aan het beleid van de rechtse partijen te zien. Wie laat zijn beleid nou beïnvloeden door terrorisme, de rechtse partijen of de linkse partijen die zich gewoon aan de standpunten van voor de aanslag houden ?
. Het zal ze aan hun reet roesten wat de Westerse overheden doen om de rechten vd Westerlingen in te perken. Sterker nog dat zien ze liever niet want dat beperkt ook hun bewegingsvrijheid in datzelfde Westen, waar ze maar wat graag zitten en gebruik van maken.
Ze willen hun eigen doelen vervuld zien: de kaliefstaat dus zoveel mogelijk chaos, zoveel mogelijk moeilijkheden voor de centrale regeringen zodat zij hun kaliefstaat op kunnen richten. En de aanslagen op het Westen zijn dus bedoeld om die zich terug te laten trekken. Was dat niet zo dan zouden ze ook Noorwegen aanvallen zodat die 'hun eigen vrijheden in gaan perken' .
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')