abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17757501
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:34 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Heer Wolffje lach je me nou uit???? MINPUNTEN!!! Ttt ik had wel meer verwacht van jou. Ik duld geen tegenspraak ukkie

Maar geen overleg wat dan? Oorlog werkt ook niet zie je toch. Irak bombarderen aanslag in MAdrid. Uhmmm En verder heb ik je aangestoken ofzo je ijlt een beetje over Rusland enzo
Sorry een ZEER slechte dag gehad, vraag maar over MSN.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 17:37:14 #227
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17757560
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:34 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Sorry een ZEER slechte dag gehad, vraag maar over MSN.
Ik vergeef het je
pi_17757679
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ze hebben ons geholpen uit eigen belang in de tweede wereld oorlog net als dat ze Bin Laden en Houssein hebben geholpen uit eigen belang.
Hitler weg uit Europa, geen communistische overheersing in Afghanistan en geen groot Iran in het MO was in ieders belang. Ook dat van Europa. Het verschil is alleen dat Amerika concreet actie onderneemt en Europa graag afzijdig blijft om vervolgens te kunnen gaan zeiken op alles dat mis gaat.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_17757852
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hitler weg uit Europa, geen communistische overheersing in Afghanistan en geen groot Iran in het MO was in ieders belang.
Ook in het belang van het Afghaanse en Iraakse volk, voor welke we nu zo heldhaftig opkomen ? Opportunisme Tikorev, 2 decennia geleden en nu ook weer. Hoe democratisch is Afghanistan bijna 3 jaar na dato ? Je kunt in een regio waar democratie een onbekend begrip is niet binnen een paar jaar een westers evenbeeld creëeren. Zeker niet door VS gezinde regeringen te installeren en de wil van het volk te negeren. Het is een zooi, en het zal altijd een zooi blijven. De enige redenen dat de VS daar zit is vanwege controle over de olievoorraden, en een uitvalsbasis in de regio. Nederland dient zich uit dat wespennest te houden. Wij hebben geen profijt bij de inmenging itt tot de amerikanen die graag gebruik maken van onze naïviteit.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 17:55:16 #230
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_17757944
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

zijn we in Srebrenica weggegaan voor het was afgelopen dan???

kap is met die stompzinnige referenties iedere keer als je geen flauw benul hebt wat zich daar heeft afgespeeld
Nee, dat we na Srebrenica niet meer zo daadkrachtig willen zijn met troepen sturen en te laten blijven. Wat was het stompzinnig om Dutchbat te sturen naar die hel met te lichte wapens.
The Internets, I needs it..
  Moderator dinsdag 16 maart 2004 @ 18:19:39 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17758534
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:55 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Nee, dat we na Srebrenica niet meer zo daadkrachtig willen zijn met troepen sturen en te laten blijven. Wat was het stompzinnig om Dutchbat te sturen naar die hel met te lichte wapens.
dat is onzin, er waren zware luchtbombardementen beloofd als de enclave zou vallen, dat die niet ingezet zijn is niet onze schuld.
ook een zwaar bewapend bataljon had de enclave niet kunnen houden als ze geen toestemming hadden om de Serven aan te pakken.

en de uitzendingen zijn er alleen maar meer op geworden, we zitten nu op gemiddeld 3000 man gemiddeld in het buitenland, waar het toen 1000 was ongeveer.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_17768144
Op alle fronten ben ik het met ErikT eens (lekker meelopen he). Maar ik kan niet anders zeggen dat ik het ook zo zie.

Er is nu nog een onstabiele situatie in Irak. Feit is dat Nederland daar nu zit en je kunt nou niet meer weglopen en tegen de Iraki's zeggen: zoek het verder maar uit.

Daarbij: je moet niet zwichten voor terreurdaden. Natuurlijk heeft El Quada gedacht: wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Eigenlijk precies hetzelfde als Amerika gedacht heeft na 9/11: When you fuck me, I 'll fuck you back ten times harder. En dat is hun goed recht. Je hoeft niet over je heen te laten lopen.

De sterkste -degene met de meeste macht- zal overwinnen. En ik ben blij dat de VS sterker is dan b.v El Quada. Ik zou niet graag in een door hun bedachte samenleving wonen. Hoewel het land waarin ik nu woon ook niet zaligmakend is. Er zijn hier ook volop misstanden.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17768369
quote:
"Het is mooi geweest met de Nederlandse aanwezigheid in Irak", zo zei PvdA-leider Wouter Bos vandaag tijdens een politiek café in Stadskanaal. Hij benadrukte dat de terreuraanslagen in Madrid hierbij geen rol hebben gespeeld bij dit standpunt. ""Dit betogen we al wekenlang."
Enige argumentatie is tegenwoordig ook al teveel gegraagd.
pi_17768372
Gaat gewoon erom dat de PvdA de druk op de VS wil verhogen om de terreur breder aan te pakken in een grotere coalitie. De VS heeft daar schijt aan, en wil geen VN erbij hebben. En daarmee schoppen ze Frankrijk, D'land en al die anderen potentiele grote jongens ook voor de schenen en zorgt de VS er helemaal zelf voor dat de coalitie langzaam uitelkaar valt of zo klein blijft. Draait allemaal om Irak-opbouwcontracten die de VS niet gunt aan anderen, en die men zelf allang en breed gesloten heeft voor eigen industrie. Goed zegt de rest : jullie boeren erg goed ermee, en gingen unilateraal erin, dan betaal de na-oorlog ook maar zelf. Dan doen wij niet mee aan de coalitie, en blijven we ook beter buiten schot met aanslagen.

Bos zei het goed vanavond. De lijn-PvdA betekent uiteindelijk dat als de VS verplicht wordt om de VN en anderen landen bij de coalitie te betrekken, de strijd tegen terreur juist veel beter gevoerd kan worden dan nu. Je bereikt dat alleen door de VS te laten voelen dat ze het maar lekker alleen moeten doen als ze niet zwichten daarvoor. Ze denken daar aan die kant van de plas nu eenmaal dat ze met niemand niks rekening hoeven te houden.

Je moet het hard spelen en de PvdA snapt dat goed. Kop dicht dus over deze harde lijn. Heeft geen achterwerk met laf te maken.
"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  woensdag 17 maart 2004 @ 09:31:16 #235
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17770540
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook in het belang van het Afghaanse en Iraakse volk, voor welke we nu zo heldhaftig opkomen ? Opportunisme Tikorev, 2 decennia geleden en nu ook weer. Hoe democratisch is Afghanistan bijna 3 jaar na dato ? Je kunt in een regio waar democratie een onbekend begrip is niet binnen een paar jaar een westers evenbeeld creëeren. Zeker niet door VS gezinde regeringen te installeren en de wil van het volk te negeren. Het is een zooi, en het zal altijd een zooi blijven. De enige redenen dat de VS daar zit is vanwege controle over de olievoorraden, en een uitvalsbasis in de regio. Nederland dient zich uit dat wespennest te houden. Wij hebben geen profijt bij de inmenging itt tot de amerikanen die graag gebruik maken van onze naïviteit.
Wat een totaal gebrek aan feitenkennis weer. Ongelofelijk.

Ten 1e is Afhganistan er beter aan toe dan 3 jaar geleden, maar wat verwacht ja na 30 jaar ellende? Dat het makkelijk en snel op te lossen is? Nee, maar er wordt aan gewerkt, er is een grondwet, een interimregering en er is hoop op een betere toekomst. Zaken die er niet waren de afgelopen 30 jaar. En de VS regelt de regering in Afghanistan niet, dat doet de VN. Geheel de Afghanistan-missie is onder je heilige VN-vlag goedgekeurt en er zitten meer Europese troepen als Amerikaanse.

EN controle over de olievoorraden? Welke olievoorraden? Er zijn helemaal geen olievoorraden daar en pijpleidingen ook niet. Elkaar na-praterij zonder er ook maar zelf iets van af te weten. 3 jaar geleden toen de wereld zich verbaaste over het opblazen vd Boedha-beelden schreeuwde iedereen (inclusief jij) dat daar ingegrepen zou moeten worden maar dat de VS dat niet deed omdat er geen olie te halen was. Nu zitten ze er en doen ze het opeens voor de olie? Lachwekkend gewoon. En typerend gedrag: toch nooit goed.

En als je denkt dat terugtrekken de situatie er beter en veiliger opmaakt, ook hier in Europa, dan weet ik wel wie hier de naiveling is.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 10:22:16 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17771346
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:31 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Wat een totaal gebrek aan feitenkennis weer. Ongelofelijk.

Ten 1e is Afhganistan er beter aan toe dan 3 jaar geleden, maar wat verwacht ja na 30 jaar ellende? Dat het makkelijk en snel op te lossen is? Nee, maar er wordt aan gewerkt, er is een grondwet, een interimregering en er is hoop op een betere toekomst. Zaken die er niet waren de afgelopen 30 jaar. En de VS regelt de regering in Afghanistan niet, dat doet de VN. Geheel de Afghanistan-missie is onder je heilige VN-vlag goedgekeurt en er zitten meer Europese troepen als Amerikaanse.
NATO en er zitten wel degenlijk meer Amerikanen

maar goed dat doet er niet toe, feit is wel dat het er daar nu beter gaat als tijdens de Taliban en het gaat eindelijk vooruit met de uitbreiding van de missie naar het 'platteland' de missie op de balkan duurt al langer dan 10 jaar en daar zijn daadwerkelijk Nederlanders bij omgekomen, waar was de PVDA 5 jaar geleden ... of tijdens UNPROFOR.

Het begint nu pas ergens op te lijken in voormalig Joegoslavië en de Nederlanders beginnen nu pas terug te trekken (niet dankzij de pvda overigens) hoe kan Bos in vredesnaam verwachten dat er in 1 jaar in Irak (of Gelly dat er in 3 jaar in Afghanistan) ineens vrede en stabiliteit is ... dit moet je opbouwen, dat doe je niet door (nog geeneens) halverwege en halsoverkop terug te trekken.

overigens vind ik wel dat de Nederlanders wegmoeten uit Al Muthanna, het is daar rustig en de politiediensten kunnen het over gaan nemen, ik stel voor dat we het gemechaniseerde peloton marechaussee er op het politiebureau installeren en een troep commando's voor voortgezette opleidingen en ondersteuning om dan de rest van de Nederlanders te verhuizen naar de Spaanse sector bv (die is ook niet zo gigantisch gevaarlijk en die loopt binnenkort leeg naar het schijnt ) het zou een enorme politieke overwinning zijn voor Nederland en voor de Amerikanen als er iig 1 sector/provincie zichzelf kan gaan bedruipen.
pi_17772470
Nederland kan de miljoenen/miljarden die dit gedonder kost veel beter gebruiken.

Ik heb niet zo heel veel problemen met humanitaire missies zolang deze maar uit gaan van de VN. Als de VS besluiten hier rotzooi te schoppen zijn ze de aangewezene om die rommel op te ruimen!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 17 maart 2004 @ 11:48:57 #238
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17772925
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 11:25 schreef du_ke het volgende:
Nederland kan de miljoenen/miljarden die dit gedonder kost veel beter gebruiken.

Ik heb niet zo heel veel problemen met humanitaire missies zolang deze maar uit gaan van de VN. Als de VS besluiten hier rotzooi te schoppen zijn ze de aangewezene om die rommel op te ruimen!
Sociaal zeg.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:23:22 #239
26173 NathraX
Generaal Bajonet
pi_17773611
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 11:25 schreef du_ke het volgende:
Hou het maar bij miljoenen aangezien het Nederlandse defensie budget amper de 7 miljard haalt.
Qui deciderat pacem preaparet bellum
pi_17774068
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:31 schreef Robert_Jensen het volgende:

Ten 1e is Afhganistan er beter aan toe dan 3 jaar geleden
Mwah. Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Luchtfietserij over hoe geweldig het daar nu gaat is in ieder geval ook niet van toepassing.

Britse en Amerikaanse officiers hebben toegegeven dat er steeds meer gelijkenissen met Irak beginnen te onstaan qua methodieken van terreur. Inclusief zelfmoordaanvallen. Vrouwen worden nog steeds systematisch verkracht. Daardoor is het aantal zelfmoorden onder vrouwen en meisjes hoger dan onder de Taliban. Noord en Zuid Afghanistan zijn onder de 'frisse vrouw-vriendelijke' controle gezet van the Northern Alliance, die begin jaren '90 nog verantwoordelijk was voor meer dan 25.000 burgerdoden. Inmiddels zijn 15 mensen uit hulpinstantie's vermoord. Er zijn reeds steden en provincies die volledig terug onder controle staan van Taliban bestuur. En ook Al Qaida werft gewoon volop nieuw bloed die uit alle delen van de wereld daar komt om te strijden. Ook de Muhajedeen troepen zijn weer terug en werven leden. Heroine productievelden zijn met een factor 36 gegroeid, waarbij dus grof geld verdiend wordt door lokale drugsbaronnen die allen met hun eigen prive-legertjes de regio onveilig maken, danwel gebruikt worden door en voor Taliban/AQ financiering.

Hier knul, heb je wat huiswerk. Jij heb toch tijd zat.

Amerikaans gedetaileerd overheids-PDF-rapport over Afghanistan met de conclusie dat zonder drastische maatregelen het daar de foute kant op gaat.
http://www.cfr.org/pdf/Afghanistan_TF.pdf
Onafhankelijke journalisten die een en ander beschirjven.
http://www.commondreams.org/headlines03/1214-06.htm
Situatie artikel over de vrouwen situatie.
http://www.commondreams.org/views04/0212-10.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door michelos op 17-03-2004 13:03:17 ]
"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_17774748
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 17:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
HAHAHAHAHHAHAA , ff uitlachen
LOL wat ben jij gebrainwashed, de europeanen geloven als sinds het begin in overleg. Dat de methode totaal niet werkt hebben 2 wereldoorlogen en nog vele anderen ruimschoots bewezen. Het maakt geen zier uit of de Amerikanen juist zijn of niet, ze lossen problemen op. Dat is iets wat de europeanen niet kunnen.
Even denken, ze lossen problemen op door eerst foute regimes te steunen als het politiek opportuun is (zie Saddam vs Iran, zie mujaheddin in Afghanistan) en als er dan uiteindelijk toch narigheid van komt onder valse voorwendselen een oorlog te beginnen (WMD's al gevonden?) waarbij men en passant zorgt voor een golf van anti-amerikaans sentiment in zo'n beetje de hele wereld?
Oh en in de tussentijd is Al Queda nog vrolijk bezig bommen te plaatsen want wat was het ook alweer? Oh ja, de "War on Terror".....hmmm

Mjah, da's een hele intelligente manier van problemen oplossen, nietwaar, je creeert ze eerst en dan ga je ze oplossen en als dat niet snel lukt dan val je gewoon een ander land binnen om de aandacht af te leiden.
quote:
Over 10 jaar bestaat er geen AQ meer, er zal dan wel iets anders zijn, bijvoorbeeld een crises in de kaukasus + turkije + NAVO. We zullen zien of je linkse idealen nog stand houden als je russische vriendjes ons komen redden van kapitalisme.
Pssst, het is 2004, geen 1984, in Rusland tiert het kapitalisme welig.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2004 13:21:23 ]
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:24:21 #242
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17774863
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 12:48 schreef michelos het volgende:

[..]

Mwah. Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Luchtfietserij over hoe geweldig het daar nu gaat is in ieder geval ook niet van toepassing.

Britse en Amerikaanse officiers hebben toegegeven dat er steeds meer gelijkenissen met Irak beginnen te onstaan qua methodieken van terreur. Inclusief zelfmoordaanvallen. Vrouwen worden nog steeds systematisch verkracht. Daardoor is het aantal zelfmoorden onder vrouwen en meisjes hoger dan onder de Taliban. Noord en Zuid Afghanistan zijn onder de 'frisse vrouw-vriendelijke' controle gezet van the Northern Alliance, die begin jaren '90 nog verantwoordelijk was voor meer dan 25.000 burgerdoden. Inmiddels zijn 15 mensen uit hulpinstantie's vermoord. Er zijn reeds steden en provincies die volledig terug onder controle staan van Taliban bestuur. En ook Al Qaida werft gewoon volop nieuw bloed die uit alle delen van de wereld daar komt om te strijden. Ook de Muhajedeen troepen zijn weer terug en werven leden. Heroine productievelden zijn met een factor 36 gegroeid, waarbij dus grof geld verdiend wordt door lokale drugsbaronnen die allen met hun eigen prive-legertjes de regio onveilig maken, danwel gebruikt worden door en voor Taliban/AQ financiering.

Hier knul, heb je wat huiswerk. Jij heb toch tijd zat.

Amerikaans gedetaileerd overheids-PDF-rapport over Afghanistan met de conclusie dat zonder drastische maatregelen het daar de foute kant op gaat.
http://www.cfr.org/pdf/Afghanistan_TF.pdf
Onafhankelijke journalisten die een en ander beschirjven.
http://www.commondreams.org/headlines03/1214-06.htm
Situatie artikel over de vrouwen situatie.
http://www.commondreams.org/views04/0212-10.htm
Ik heb niet gezegd dat het koek en ei is, ik heb gezegd dat het IIG beter is dan de jaren ervoor. En dat is zo, feit is dat er nu tenminste een wet is die de vrouwen op gelijke hoogte stelt en rechten geeft, nu wordt gewerkt aan de handhaving ervan. En nee dat gaat niet makkelijk en ja soms moet je kiezen uit 2 kwaden vanuit praktische redenen. Feit blijft dat er een basis is om vanuit de regio Kabul het hele land op de rit te krijgen. En zoals ik al zei dat gaat jaren duren, maar iedere reis begint met de 1e stap. Er is nu een hoop op vooruitgang ipv de decennia lange achteruitgang.
quote:
girls and women in Kabul, and some other cities, are free to go to school and have jobs, this is not the case in most parts of the country.
En verder zie ik ook niemand anders zich ook maar eene reet bekommeren om dat land, dus een beetje respect mag best voor degenen die wel hun leven daar wagen, waaronder ook Nederlanders.

En dat knul en tijd zat mag je voor je houden, knulletje.
pi_17775669
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 13:24 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het koek en ei is, ik heb gezegd dat het IIG beter is dan de jaren ervoor. En dat is zo, feit is dat er nu tenminste een wet is die de vrouwen op gelijke hoogte stelt en rechten geeft, nu wordt gewerkt aan de handhaving ervan. En nee dat gaat niet makkelijk en ja soms moet je kiezen uit 2 kwaden vanuit praktische redenen. Feit blijft dat er een basis is om vanuit de regio Kabul het hele land op de rit te krijgen. En zoals ik al zei dat gaat jaren duren, maar iedere reis begint met de 1e stap. Er is nu een hoop op vooruitgang ipv de decennia lange achteruitgang.
[
Of je hebt mijn stuk en de artikelen niet gelezen, of je gelooft ze niet, want behalve dat een aantal officiele zaken geregeld zijn, is zoals je zelf al zegt de praktijk een heel ander verhaal. Hoe lang duurt het voordat er concrete progressie verwacht mag worden.

Of er echt hoop op vooruitgang is, ligt volledig aan de bestrijding van alle elementen die genoemd zijn en bepaald niet in de categorie verbetering horen. Persoonlijk denk ik dat het helemaal niet goed zit, en dat dat nauwelijks in het nieuws komt ligt vooral aan de rotzooi in Irak dat nu eenmaal meer prioriteit heeft. Afghanistan is het ondergeschoven kindje en wij weten nog niet een fractie van wat daar dagelijks gebeurd, maar datgene wat hulpinstantie's en journalisten doorgeven is niet al te best.
quote:
En verder zie ik ook niemand anders zich ook maar eene reet bekommeren om dat land, dus een beetje respect mag best voor degenen die wel hun leven daar wagen, waaronder ook Nederlanders.
Het gaat helemaal niet om respectloos zijn naar die troepen, want soldaten doen ook maar wat hen opgedragen is. Het gaat om de afweging wat die oorlog opgeleverd heeft aan posi en nega zaken. En het gaat om : levert men genoeg manschappen, geld, kennis en kunde om dat land erbovenop te krijgen, of hebben we hier te maken met een puinhoop waar nauwelijks naar omgekeken wordt. Waarbij het erop lijkt dat men afglijdt naar de oude situatie en in bepaalde opzichten zelfs al slechter eraan toe is.

Naar mijn mening heeft de VS voorlopig 2 nieuwe Israel/Pallie conflicten gesticht met Afghanistan en Irak. Dat heeft alles te maken met de manier waarop de VS zich in de wereld geprofileerd heeft en zich daar op een voetstuk zet om afgeschoten te worden, en anderzijds de fanatieke benadering van hun radicale tegenpolen die hen nu makkelijk in hun achtertuin kunnen opzoeken. Uiteindelijk is nog steeds de zwakke burger, vrouw en kinderen de dupe in een land van oorlog. In dat opzicht is er geen verbetering en eerder verslechtering t.o.v. Taliban tijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door michelos op 17-03-2004 14:09:51 ]
  woensdag 17 maart 2004 @ 14:15:14 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_17775900
Ik denk dat de vrouwen in Irak en sombere toekomst tegemoet gaan .
quote:
De door de Verenigde Staten ingestelde voorlopige regeringsraad schafte kort
geleden, door middel van Decreet 137, het sinds 1959 in Irak van kracht
zijnde familierecht af en vertrouwt de familiezaken toe aan de
geestelijkheid. Daarmee ligt de weg open voor invoering van de sharia in
Irak. Hoewel de Amerikaanse bewindvoerder Paul Bremer hoogstwaarschijnlijk
zijn fiat niet aan dit decreet zal geven, staat de huidige wetgeving, die
beschouwd wordt als een van de meest progressieve in de islamitische wereld,
duidelijk sterk onder druk.

Vrouwenverenigingen in Irak hebben al aangekondigd in verzet te komen tegen
elke inperking van vrouwenrechten. Zij verwachten een verbetering van hun
situatie en eisen een plek op in het nieuwe bestuur van Irak.
.
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 14:22:27 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17776057
er was al een burgeroorlog in Afghanistan voor de Amerikanen er kwamen, ze hebben het machtsevenwicht enkel wat verschoven en niet zonder reden.
  woensdag 17 maart 2004 @ 14:40:27 #246
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17776508
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat de vrouwen in Irak en sombere toekomst tegemoet gaan .
[..]

.
Ik denk dat je niet leest
quote:
Hoewel de Amerikaanse bewindvoerder Paul Bremer hoogstwaarschijnlijk
zijn fiat niet aan dit decreet zal geven
pi_17776692
de wereld zijn een stelletje bangescheiters
Terugtrekken is toegeven aan terreur.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 14:58:08 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17776972
nu weten we het wel hé, nog wat toe te voegen aan het geheel?
pi_17777020
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:58 schreef sp3c het volgende:
nu weten we het wel hé, nog wat toe te voegen aan het geheel?
Ja, misdaad loont!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 15:09:34 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17777299
ECHT NIET @#$^!@$^!@$^!$&%@%(Û!()^_^%!$^!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')