quote:Hier alvast een nieuwe...
quote:InterContinental Hotels Group Latin America, today, announced that the venerable InterContinental Managua is going to be re-branded as the Crowne Plaza Managua, effective January 1st, 2004.
The pyramid-shaped hotel is one of the city's key landmarks, recognized as one of the few structures left standing after the devastating earthquake of 1982, which destroyed most of the city.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef rosstek het volgende:
Managua, Nicaragua
knap werkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:08 schreef rosstek het volgende:
Voor reinier1985:
Googelen op 'pyramid shaped hotel' , zoeken op 'het Internet' niet op 'Afbeeldingen' want daar vond ik niets. En bij pagina 20 eindelijk iets bruikbaars.
http://www.google.com/sea(...)UTF-8&start=190&sa=N
Jeez, staat dat nu nog steeds rechtop of is het ondertussen helemaal ingestort?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:19 schreef rosstek het volgende:
IIemand dit gebouw net nog tegengekomen?
[..foto..]
Ik reken 'm goed.quote:It seems (from press reports) that not even residents of Baghdad were exactly certain about the nature of this place.
*lurker van dit topic isquote:
Je zit compleet fout.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef pAin het volgende:
Bla bla bla......
Ach, wat de heck, ik doe gewoon een gokje:
Armenia, Yerevan.
En mn bron is vooral infoplease.com en mn bosatlas 51ste editie
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:24 schreef rosstek het volgende:
Tip: er zijn ook andere zoektermen voor 'church'; dom, basiliek, cathedraal enz.
guadalupe mexico?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:57 schreef rosstek het volgende:
TIP: zoek op BASILICA (basiliek)!!!
Deed me een beetje aan Malta denken, maar laat ze daar nu net links rijden...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:26 schreef Mazomenoz het volgende:
Een klein hintje dan maar, en dan ga ik slapen.
Hint #1: In dit land rijden ze rechts.
Nah...veel te veel groen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:16 schreef MrWizzel het volgende:
Deed me een beetje aan Malta denken
Vrij logisch toch als je daar rechts rijden?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:50 schreef Mazomenoz het volgende:
Hint #2: De Britten hebben het in deze stad een tijdje voor het zeggen gehad.
Tja da's het nadeel als de "zoek" het niet doet... En ik heb eerlijk gezegd niet heel erg veel zin om deeltje 1 t/m 36 door te spitten! Sorry daarvoor!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:28 schreef Mazomenoz het volgende:
Manama, Bahrein.
Deze heb ik laatst zelf gepost
Plaats nog maar een nieuwe.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:28 schreef reinier1985 het volgende:
Vrij logisch toch als je daar rechts rijden?![]()
![]()
![]()
Helaas!quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:03 schreef Mazomenoz het volgende:
Is het misschien Juneau, Alaska, USA?
Bedankt voor de wintersport-tip. Maar...quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:46 schreef foton het volgende:
Breckenridge, Colorado, USA?
Ok, dit was misschien een beetje een knullige opmerking :S hhahhahaha. Komt van het studeren...quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:56 schreef Soople het volgende:
[..]
![]()
Een kalm antwoord: Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:16 schreef amaracus het volgende:
Een wilde gok : Eureka California?
Loop je me nu te dollen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:32 schreef reinier1985 het volgende:
Die van die hint snap ik niet helemaal !!! :S Graag wat uitleg
Helaas, ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:34 schreef Kopstoot het volgende:
Bariloche, Argentinië ?
quote:
Het water stond er idd wat hoogquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:40 schreef Soople het volgende:
[..]
Goed hoor!
Over jouw foto: die mensen in dat huisje vooraan hadden zeker wat last van optrekkend vocht?![]()
ik ga zo zoeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:35 schreef rosstek het volgende:
Hint: zoek het in Oost-Europa.
offtopic: Basilica de Guadalupe, Mexico uit een eerdere opgave was net te zien in Yorin Travel.![]()
* foton heeft het ook gezienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:35 schreef rosstek het volgende:
offtopic: Basilica de Guadalupe, Mexico uit een eerdere opgave was net te zien in Yorin Travel.![]()
Torshavn, Faeroer, Denemarken is niet juist.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:53 schreef ToXiCitY het volgende:
Torshavn, Færoer?
ik zou niet weten wat die patronen moeten voorstellen of waar ze voor dienen...quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Soople het volgende:
De tot nu toe genoemde landen zijn niet goed. Is jullie niets opgevallen aan de berg?
Daar breken de geleerden zich ook het hoofd over. Het volk dat ze maakte is verdwenen. Er wordt o.a. gedacht aan communicatie met buitenaardse wezens.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:00 schreef Davidboaz het volgende:
ik zou niet weten wat die patronen moeten voorstellen of waar ze voor dienen...
Geen Groenland.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:32 schreef foton het volgende:
Nuuk, Groenland?
Puno, Peru is inderdaad juist!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:53 schreef paricos het volgende:
Puno ?
Ik laat um wel gaan. Is anders lullig voor een ander die de stad geraden heeft.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:08 schreef Soople het volgende:
Die moet dan van paricos of Elocyp komen! (Elocyp had er nog 1 tegoed)
Indien iemand het antwoord gevonden heeft, graag ff bewijs via linkje a.u.b., het spel kan dan uiteraard verder gaan!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:46 schreef Soople het volgende:
'k Heb 'm bijna!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:37 schreef Soople het volgende:
Raya Baiturrahman-moskee, Banda Aceh, Indonesië.
Hier is het bewijs.
Elocyp, aan jou de eer! Paricos mag ook nog! Eerst komt eerst maalt!
Gun je me een blik IN de moskee?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 06:14 schreef treinreiziger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet goed...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:50 schreef Kopstoot het volgende:
Ljubljana, Slovenië ?
Enig zoekwerk mag best wel hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:29 schreef Biggs het volgende:
In Europa???
Grmbl zit al een hele tijd te zoeken maar kan niks vinden...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:35 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Enig zoekwerk mag best wel hoorIk zal straks een hint posten alsie nog niet geraden is.
Haha ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:37 schreef Miena het volgende:
nou, ik ben al een uur aan het google-en en nog steeds niks gevonden..... volgens mij doe ik gewoon iets verkeerd..........![]()
Deze ontwerper was wel gevraagd voor het ontwerpen voor iets waar eerst de twin towers stonden geloof ik. Alleen dit wilde hij niet want hij had ook de keuze uit een ander project waar dit persoon dus voor gekozen heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef Miena het volgende:
is er niet een nederlander die een ontwerp heeft gemaakt voor waar eerst de twin towers stonden?? (als het niet zo is heb ik een goed excuus....... ik ben van origine blond)
Zie hem weer. Ik denk dat het in zuid oost azie is. Ga nog ff verder zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:04 schreef Elocyp het volgende:
Ik nog wel. Refreshen?
Sorry guys, ik vond deze moskee alszijnde de moskee van Eskisehir, Turkije. Da's in ieder geval de stad op foto 1. De moskee is inderdaad uit Moskou Istanbul (ik ben er echt even niet bij vandaag...). Ik zal mijn bronnen beter checken in het vervolg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:44 schreef Elocyp het volgende:
Is dat niet Istanbul, Turkije?
* treinreiziger was twee dagen afwezig!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:38 schreef Elocyp het volgende:
Gefeliciteerd treinreizigerHet was inderdaad Beijing, China.
Ik had echt niet gedacht dat het zolang zou duren voordat ie geraden was. En vooral omdat het een foto van worldcityphotos was.
Ja, anders wassie zeker gelijk geraden he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:40 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
* Elocyp was twee dagen afwezig!![]()
Haha! Da's alleen bij een 'luie' /me.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:42 schreef Elocyp het volgende:
Grappig dat als je een / me ding quote je eigen naam er komt te staan
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:35 schreef Elocyp het volgende:
En de reacties stromen weer binnen......
* treinreiziger zegt proost!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:44 schreef rosstek het volgende:
*rosstek neemt een biertje en gaat zoeken.
same here...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:23 schreef rosstek het volgende:
Het bier is gevonden. De locatie niet.
Ik zie idd een palm in het plaatjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:42 schreef treinreiziger het volgende:
laat je niet teveel misleiden door de sneeuw.
Die heb ik hier ook wel eens op het strand zien staan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zie idd een palm in het plaatje![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:26 schreef Elocyp het volgende:
Het zal wel in Duitsland zijn. Maar waar?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:03 schreef Biggs het volgende:
Het ziet er toch wel erg zuidelijk uit. Frankrijk of italie ofzo denk ik
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:28 schreef Soople het volgende:
Meer van Neuchatel/Geneve. Denk ik.
quote:Op zondag 28 maart 2004 01:55 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Het doet me sterk denken aan iets wat aan de Donau ligt...
Misschien wel in Roemenië? Dat is best zuidelijk... of nie
ik vind het er wel naar uit zien. De auto's ook wel een beetje.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:35 schreef foton het volgende:
In 24h geen enkele nieuwe poging?
Wordt het misschien tijd voor een hint?
Is het wel in de VS?
Daarom had ik het ook over een tweerichtingweg (wat blijkbaar achteraf niet juist was): Tussen rijbanen in dezelfde richting zijn de strepen in de VS (en canada) wit, tussen rijbanen met verkeer in tegengestelde richting geel.quote:
Nee, is niet goed, je zit in de verkeerde richting te zoekenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:16 schreef Calayuga het volgende:
ik zou haast zeggen monte carlo, monaco, gezien die curbstones
maar die toren komt me echt niet bekend voor
Hij is goedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:52 schreef paricos het volgende:
Het Martelarenplein in Bangui:
http://www.centrafrique.com/images/bangui1.jpg
Die bergen op de achtergrond doen mij vermoeden Quito, maar dat huis op de voorgrond valt dan weer enigszins uit de toon. Al is het natuurlijk mogelijk.quote:
La Paz in Bolivia, of moet ik het nu juist weer dichterbij zoeken?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:14 schreef paricos het volgende:
Quito was nog het meest dichtbij, maar toch nog ver van deze stad vandaan.
en toch zou het zomaar eens Santiago de Chile kunnen zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:13 schreef Jjasper het volgende:
Ik denk dat Chile te ver weg is![]()
Ik kan helaas geen gelijkend plaatje vinden, dus het zal wel niet goed zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en toch zou het zomaar eens Santiago de Chile kunnen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |