Oeh ja, dat is een hele goeie!!! Ik moet hem ook nog afmaken (nog een dingetje invullen, maar dat moet mijn vader even opzoeken) en verzenden. Ik doe het elektronisch en het moet voor 1 april gebeuren! Thnx Belana!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:08 schreef Belana het volgende:
Ow ja...ik moet de belastingaangifte gaan doen...
Ehm... Belana.... zou je niet liever nog even terug naar bed gaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:08 schreef Belana het volgende:
goedemorgen allemaal!
Zow, wat gaan we vandaag doen? Ik heb de belasting al in de machine zitten en de afwas e.d. zijn weer uitgekookt. Ow ja...de spenen nog aangeven...
Naar de huisartsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:48 schreef lily het volgende:
Rewimo, Lois..
Wat mogen jullie? ik volg het niet zo![]()
Na je dertigste.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
Misschien een beetje vreemde en intieme vraag, maar waarom jullie zijn toch nog niet zo oud dat je uitstrijkjes moet laten maken? Dat is toch na je 50e ofzo?
Ik kreeg de oproep vlak na mijn 30ste verjaardagquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
Misschien een beetje vreemde en intieme vraag, maar waarom jullie zijn toch nog niet zo oud dat je uitstrijkjes moet laten maken? Dat is toch na je 50e ofzo?
Vanaf 50 mag je ook voor het borstkankeronderzoekquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik duim. Tandartsen zijn ook rotzakkenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:11 schreef jessie het volgende:
Duimen jullie voor me.
* miss_d loves spindizzyquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik kreeg de oproep vlak na mijn 30ste verjaardag
En nee, ik heb nog niet gebeld. Zit nog moed te verzamelenDokters zijn niet te vertrouwen rotzakken namelijk
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* miss_d loves spindizzy![]()
Das helemaal rot ja. Hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef jessie het volgende:
Ja ik moet alleen zielig he.
Ik zou wel willen bellen, maar mijn huisartsen zitten met elkaar in besprekingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:14 schreef Spindizzy het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* miss_d loves spindizzy</div></blockquote>
![]()
Toch moeten we er een keer aan geloven
Dat is natuurlijk wel zo ja...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Tja meiden, ik kijk er ook niet naar uit maar je moet je verantwoordelijkheid nemen hè. Is het niet voor jezelf dan is het wel voor kind en man/vriend...
Nee, als je alles weg hebt laten halen, heb je geen kans meer op baarmoeder(hals)kanker.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo ja...
Maarja, ik zou ook eigenlijk (en ik weet dat dat best slecht is) niet weten waarom ze uitstrijkjes doen. Dat zal wel te maken hebben met onderzoek naar kanker neem ik aan?
Wat ik ook vreemd vind, mijn moeder heeft nooit die oproepjes gehad.. Nou stond die op een gegeven moment wel onder behandeling van een gnacoloog en heeft ze alles weglaten halen, maar dan hoef je dus blijkbaar ook niet meer?
Dat is voor het onderzoek naar baarmoederhalskanker ja. Ze nemen wat slijm weg en de cellen daaruit worden nagekeken. Als die een afwijking vertonen word je nader onderzocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo ja...
Maarja, ik zou ook eigenlijk (en ik weet dat dat best slecht is) niet weten waarom ze uitstrijkjes doen. Dat zal wel te maken hebben met onderzoek naar kanker neem ik aan?
Hmz klinkt bekend ja... zo komen wij aan Christanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:35 schreef coolbabe het volgende:
tsja *mompelt iets van 'in the heat of the moment' enzo*
Zo zijn we aan Jasper gekomen, het verschijnsel is ons dus niet vreemdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hmz klinkt bekend ja... zo komen wij aan Christan
Nou, dan toch maar een beetje gefeliciteerd voor als het geen loos alarm zou zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:39 schreef coolbabe het volgende:
Het kan ook hartstikke loos alarm zijn hoor, laat ik dat voor op stellen. Als het zo is, is het sneller dan gepland, als het al op de planning stond. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik wel een derde wil, nu red ik het allemaal net (lichamelijk) en we moeten maar zien hoe ik uit nog een zwangerschap kom.
Het is absoluut welkom maar alles zal wat drukker worden en als ik daar aan denk voel ik alweer stress opkomen
Stress is niet goed "in jouw toestand"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:39 schreef coolbabe het volgende:
Het is absoluut welkom maar alles zal wat drukker worden en als ik daar aan denk voel ik alweer stress opkomen
ja hoor, dat kan altijd, maar wij wilden gewoon graag een extraatje uit de aangifte 2003 halen...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:55 schreef Lois het volgende:
Kun je niet gewoon een nieuw VT formulier invullen B? (wel handig als ik dat vast weet omdat wij ook oversluiten volgende week als het goed is)
nee joh, geeft niet hoor...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:29 schreef LadyS het volgende:
Coolbabe.. spannend![]()
Heb je geen testje gedaan dan?
Belana, als je je hypotheek hebt overgesloten mag je best wel veel kosten aftrekken... wrs. weet je dat al, maar je hebt het over proberen een extraatjes eruit te halen enzow.... sorry hoor, als ik me er teveel mee bemoei![]()
ik ben pas sinds een uurtje weer wakker, en om 13.45 uur rijdt ik hier weer wegquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe ging het werken LadyS??
wij dus ookquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:48 schreef Belana het volgende:
[..]
nee joh, geeft niet hoor...
Maar klopt ja! We krijgen dan ook gigantisch veel terug en das heel welkom, want we zaten wat in de schulden vanweg baby verbouwing e.d.
* Belana ook !!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
wij dus ookWij zijn vorig jaar verhuisd dus dan kan je ook al die dure grappen aftrekken.
* LadyS verheugt zich erop als het op de rekening staat
Ik kreeg (na de bevalling) ook een receptje voor de Mirena waar ik uiteindelijk ook niets mee heb gedaan. Een vriendin die "hem" gebruikt heeft juist nooit meer bloedverlies. Omdat ze geen kinderen wil doet ze voor de zekerheid heel vaak een zwangerschapstest. Nooit meer ongesteld worden lijkt me dus ook weer niks...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:37 schreef Lois het volgende:
Ik heb ook de Mirena liggen, recept gekregen van de gyn. maar die durfde ik bij nader inzien toch niet te laten zetten. Ook niet omdat ik zoveel verhalen hoor van vrouwen die zo onwijs lang, echt maandenlang, bloedverlies houden met dat nare ding.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:02 schreef Lois het volgende:
Goed gedaan Jessie
Ik heb trouwens nog ontzettend gelachen bij de apotheek toen ik de pil kwam halen. De assistente vroeg "gebruikt u nog borstvoeding?" Toen ik daarop zei dat ik dat niet gebruikte en ook nooit had gedaan snapte ze er niks meer van.muts....
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:02 schreef Lois het volgende:
Ik heb trouwens nog ontzettend gelachen bij de apotheek toen ik de pil kwam halen. De assistente vroeg "gebruikt u nog borstvoeding?" Toen ik daarop zei dat ik dat niet gebruikte en ook nooit had gedaan snapte ze er niks meer van.muts....
nee hoor, met de dierenarts kan ik het prima vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:30 schreef beefcake het volgende:
Miss_d, volgens mij heb jij een afkeer tegen iedereen met de titel Dr. voor zijn/haar naam!
Lief dat je daarnaar vraagt!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, hoe is het nu met je vader?
De risico's worden geloof ik groter vanaf 30 (maar helemaal zeker weet ik dat niet).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:03 schreef jessie het volgende:
O dat wist ik niet joh Rewimo!!!
Dan zouden ze eigenlijk vanaf 20 die testen moeten aanbieden.
Hehe, geef mij maar de tandarts... Maarja, misschien dat als je zwanger bent geweest en bevallen bent dat dat dan anders isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:56 schreef jessie het volgende:
Bedoel je als je aan onveilige sex met verschillende partners doet Leah? Anders lijkt het me niet nodig toch?
Ik heb ook een oproep rond me 30e gehad maar hoefde niet omdat ik toen bij de gyn liep en zoveel uitstrijkjes gehad had (die gelukkig allemaal goed waren) dat die bij de huisarts neit meer nodig was.
Ik vond het overgens allemaal erg meevallen. Als je eenmaal bij een gyn loop met heel veel onderzoeken dan ben je al snel de schaamte voorbij. En als je die voorbij bent lukt het ontspannen ook veel beter. Ik lig liever 10 keer met me muts bloot bij de gyn dan met me mond open bij de tandarts![]()
![]()
![]()
Bij mij in elk geval niet. Ik denk eigenlijk niet dat ze tijdens je zwangerschap een uitstrijkje maken, omdat je baarmoedermond dan dicht zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Stomme vraag misschien: wordt er tijdens je zwangerschap of vlak daarna ook een uitstrijkje genomen?
5 keer per dag is ook een optiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:12 schreef Angel22 het volgende:
Wat is regelmatig sexen? 1 keer per week? drie keer per week? iedere dag?
Wat ik als regelmaat beschouw kan voor een ander wel heel weinig zijn of juist heel veel...
Hmmm ik ga toch de dokter maar eens vragen van hoe en wat en hoe hij er over denkt...
Het gaat meer om het feit dat je sex hebt en dus besmet kunt raken met het virus. De hoeveelheid op zich heeft er niet zo mee te makenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:12 schreef Angel22 het volgende:
Wat is regelmatig sexen? 1 keer per week? drie keer per week? iedere dag?
Wat ik als regelmaat beschouw kan voor een ander wel heel weinig zijn of juist heel veel...
Hmmm ik ga toch de dokter maar eens vragen van hoe en wat en hoe hij er over denkt...
Lijkt mij dan niet echt prettig meer op een gegeven moment...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:20 schreef Angel22 het volgende:
Ja ok.... t kan tegek ook he![]()
Afgezien daarvan is het ook best vermoeiendquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:46 schreef LadyS het volgende:
Krijg je een schrale doos van volgens mij![]()
ook dat nog 'ns jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het ook best vermoeiend![]()
Jeetje, wat irritant. En sneaky ookquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:49 schreef CarOnline het volgende:
Helemaal omdat dat ook niet even gezegd word en ik het idee heb dat ik nu erg moet gaan opletten met wat voor (persoonlijke) dingen ik hier vertel. Jammer.
Ja. Maar goed, je weet dat het kan gebeuren maar toch vind ik het niet leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee he, CarOnline... heeft de lolbroek zich wel bekend gemaakt of dat niet?
Zo heb ik al tig kitten en puppy pakketten aangevraagd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
De kat zit hier trouwens heerlijk te smullen van zijn gratis whiskas maaltijdzakje!! Misschien een tip voor de kattenliefhebbers? op www.whiskas.nl kun je (ook als je een kat hebt) een gratis dubbelgroot zakje (voor twee katten dus)aanvragen. In de doos zit een kortingsbon: je krijgt dan 50% korting op zo'n box met maaltijdzakjes, ook op de kleinere variant dus
![]()
Kaas raspen en erdoor gooienquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:33 schreef daniman het volgende:
ben ik aardappels aan het koken... heb ik geen jus en ook geen melk om er aardappelpuree van te maken... way to go Daniman!
Dank je Loisquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:19 schreef Lois het volgende:
Nee Caronline wat een misselijke rotstreek![]()
Als er iets is wat ik, of Karin, kan doen (crewachtigs) dan laat je het even weten he? Dit moet niet voorkomen vind ik, wat ontzettend flauw en kinderachtig.
Heel goed!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:33 schreef daniman het volgende:
ben ik aardappels aan het koken... heb ik geen jus en ook geen melk om er aardappelpuree van te maken... way to go Daniman!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik heb laatst hutspot gemaakt, mèt melk maar zonder de wortels en uien te koken.
Hehe ik weet wie het was hoor, mijn zwager, broertje van mijn man. (Staat wel ergens boven)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:44 schreef danosa het volgende:
Bah Caronline dit is niet leuk! Zoiets geeft je het gevoel machteloos te staan, je weet niet wie het is en voelt je bekeken. Kan je man niet traceren waar die mail vandaan komt? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ik was trouwens al een beetje teleurgesteld dat ik die foto van je kast niet kon zien. Ik was wel erg benieuwd naar je creatieve oplossing. Ik heb heel dat topic destijds niet meegekregen in september en vond het ook leuk om terug te lezen!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:39 schreef jessie het volgende:
Leuk Daniman die eerste op jezelf woon blunders (ok Caroline of de al 10 jaar uithuizig blunders)
Toen ik net op mezelf woonde ging ik ook vleeswaren en kaas halen. Ik wil graag : 2 ons jong belegen kaas, 2 ons salami, 2 ons kipfilet en 2 ons boterhammenworst. Tja wij waren met zijn 5en thuis. Was ik dus gewend. Ik kon me brood wel errug dik beleggen die week![]()
![]()
heu, dat was nou toch juist het vervelende of begrijp ik iets verkeerd?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:55 schreef Lois het volgende:
Gelukkig dat het een bekende was Caronline!
Nee je begrijpt het goed hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:26 schreef bixister het volgende:
[..]
heu, dat was nou toch juist het vervelende of begrijp ik iets verkeerd?
Jeetje, wat engquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
ondertussen is vlakbij waar wij wonen een turkse vrouw doodgeschoten. we hoorden dat die avond al van mijn schoonmoeder. verder hadden we er niet zo bij stilgestaan.
oh is goed johquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:51 schreef Lois het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat het iemand is die je kent, waarvan je het nu weet en dus erop aan kan spreken.
Het kwam wat ongelukkig mijn toetsenbord uit, sorry.
getverdemme lady wrb wat eng!
Hé daar gaan wij dus volgende week heenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
wij zijn afgelopen vrijdag vertrokken voor een lang weekend kempervennen. we hebben het heel leuk gehad. het was lekker weer en luca heeft heerlijk gezwommen en is van alle glijbanen geweest. ook heeft hij lekker geskelterd (er staat een foto in het meetingtopic).
He getver, heeft Luca het in de gaten of gaat het allemaal een beetje langs hem heen?quote:ondertussen is vlakbij waar wij wonen een turkse vrouw doodgeschoten. we hoorden dat die avond al van mijn schoonmoeder. verder hadden we er niet zo bij stilgestaan.
maandag breng ik nietsvermoedend luca naar school. heel de school in rep en roer. er zijn ouderbijeenkomsten georganiseerd, er worden brieven uitgedeeld en de kinderen moeten meteen de kring in. blijkt dat die vrouw een moeder was van kinderen die daar op school zitten.
de school wordt ivm bedreigingen beter in de gaten gehouden en de deur is tussentijds op slot.
er is een plekje met een condoleanceboek en kinderen kunnen er dingen neerleggen.
het is heel onwerkelijk en zo realistisch tegelijkertijd......
het gaat wel redelijk het vroege opstaan. Maar ik zal blij zijn als deze week voorbij isquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is hier ook heerlijk weer
Wat spannend, een pretecho!!
Wil het vroege opstaan nog een beetje lukken?
ja, wel tuinstoelen, maar het is echt een verschrikkelijke zooiquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Leuk, een pretecho, LadyS!Dat is echt geweldig
Heb je geen tuinstoel die je in de pag gespitte aarde kunt neerplanten?
Ah, daarquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:16 schreef Jelief het volgende:
haarlem centrum achter de C&A..
Ik en mijn hersenspinsels...quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:11 schreef bixister het volgende:
beefcake, het was de (ex)echtgenoot van de vrouw. het heeft niks met Madrid te maken.
Toch maar een afspraak maken? Dapper van je hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga zo even langs de huisarts om een afspraak te maken
Ze zijn telefonisch onbereikbaar, dus dan maar zo...
Ik ben van de week uit pure wanhoop zelfs langs gegaan bij de HAP midden in de nacht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga zo even langs de huisarts om een afspraak te maken
Ze zijn telefonisch onbereikbaar, dus dan maar zo...
Heerlijk is dat ja... Ik mag er vrijdag of donderdagavond ook aan geloven. Ben ik eindelijk van dit wrak af!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:54 schreef Karin het volgende:
Ik heb er de hele dag op moeten wachten (heel fijn met dit weer, ik heb dus binnen gezeten) maar onze nieuwe computers zijn binnenEerst kwam hij met alleen Peet's computer, had nog gevraagd of hij de andere doos ook in zijn vrachtwagen had maar die had ie niet. Dus ben ik toch maar thuisgebleven en gelukkig kwam ie later ook nog met mijn computer (hadden ze verkeerd in de vrachtwagen gezet oid). Ik was al bang dat ik per ongeluk voor 2 computers getekend had en er maar 1 gegeven was, ik had het wel gecontrolleerd hoor maar je gaat toch twijfelen.
Ik had wel vreselijk gebaald hoor als alleen Peet's computer gebracht was en die van mij pas volgende week (want morgen en overmorgen is er niemand thuis).
Vanavond lekker klooien met alles eropzetten, heeeeerlijk!
Telefonisch kan alleen tussen 8 en 12, maar die van mij heeft duidelijk op zijn briefjes staan dat je op de praktijk altijd een afspraak kan makenquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef pluisje het volgende:
miss d, ik weet niet of het bij die van jou ook zo is, maar veel huisartsen bieden alleen 's morgens tussen 8 en 11 de mogelijkheid om een afspraak te maken.
ff bellen (of ff langsgaanquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ochtendspreekuur??? Heeft die van mij dat![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:07 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik anders ook altijd erg grappig!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die smiley!
Hij is mijn nieuwe favorietquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:06 schreef daniman het volgende:
[..]
deze vind ik anders ook altijd erg grappig!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij is mijn nieuwe favoriet
vooral omdat het nu een officele fok smiley is
Zal mijn meneer van het weekend ook met wat appelen en meel de keuken inschoppenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:17 schreef coolbabe het volgende:
En coolmeneer heeft gewoon geholpen hoor, hij mocht de appeltjes snijden
Hij is alleen voor insiders!quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:58 schreef daniman het volgende:
[..]
hij staat alleen nog niet in de smiley-lijst
Ook een hele goede morgen! Hier is de lente al weer voorbij geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:52 schreef Spindizzy het volgende:
Goeiemorgen
Tsssk, het dreigt lente te worden en gelijk sta ik hartstikke vroeg naast mijn bed. ATWT is nog niet eens begonnen![]()
Coolmeneer, gefeliciteerd met je verjaardagJa, ik lust best een stukkie appeltaart met slagroom. Thanx.
Wat zijn de plannen voor vandaag? Ik heb een nieuw broodbakexperiment in de planning staan
en nu regent het hier ook nog eensquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:22 schreef LadyS het volgende:
Hier is het ook geen lekker weer![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:01 schreef pluisje het volgende:
*blij is dat ochtendmisselijkheid tot het verleden behoort en gretig stukje taart pakt*
Coolbabe, van harte met je vent
Ow Rewimo, schoonouders...mijne komen zondag langs, en nemen ook nog een oudtante van Rick mee. Hartstikke leuk...maar dat wordt zaterdag wel flink opruimen
Coolhunk (bedankt jessiequote:Op donderdag 18 maart 2004 10:55 schreef Sugar het volgende:
Coolbabe, weet je al meer? Of heb ik het gewoon gemist?![]()
En gefeli! Appeltaart.....! Wil ik!!!!
Oe Coolbabe das spannend!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:08 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Coolhunk (bedankt jessie) gaat zo boodschappen doen en neemt meteen een testje mee. Misschien krijgt hij dus een extra cadeautje voor zijn verjaardag vandaag
Ik ga weer verder opruimen en cake bakken en schoonmaken enz. enz.
Toch wel handig die verjaardagen zo kom je er nog eens toe om wat grondiger schoon te maken dan normaal![]()
Klopt, maar omdat we het ding toch best vaak gebruiken en we straks de eerste paar jaar dat ons kotertje bij ons is ermee willen fotograferen mag de nieuwe best wel wat kosten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Maar tip: Je hoeft geen hele dure nieuwe te kopen hoor, vriendlief en ik hebben best een goedkope (mediamarkt) en dies echt supergoed!
Vorige vakantie ongeveer 400 pics gemaaktquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Shit Spindizzy![]()
![]()
*oppert wegwerpcameraatjes*
Proestquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:23 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vorige vakantie ongeveer 400 pics gemaaktDat benne heul veul wegwerpcameraatjes
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ben ik er achter dat ik in alle consternatie vergeten ben de huisarts te bellen
Ahum...Mevrouw Pluisje, wat vertelde je mij gisteren ook alweer met betrekking tot (het voorkomen van) rugpijn?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:14 schreef pluisje het volgende:
*update*
Babyspul van zolder staat nu netjes in babykamer (alleen de hele grote dingen niet, die kon ik niet tillen), alle kleertjes die ik al had (grote zus heeft ook een zoontje
) zijn netjes op maat in plastic zakken gedaan. Alle andere spulletjes zitten per categorie (speelgoed, rompers, verzorging etc) in doosjes.
En nu ga ik even liggen, pfff, heb geen rug meer over![]()
Ach coolbabe, helaas dus geen extra kadootje vandaag.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:53 schreef coolbabe het volgende:
Nou ik heb een test gedaan en het resultaat was eerst wat onduidelijk, een plat streepachtig iets ipv een rechtopstaand vlekje maar na een minuut was alles duidelijk: ik ben niet zwanger.
En stiekum vind ik het eigenlijk wel een beetje jammer
Trouwens, kunnen jullie mij vertellen waarom predictor vervelend is? Ik werk (nog niet zo lang) bij de Etos, en ja, je bent fokverslaafd of niet, maar ik raad vrouwen altijd aan om eigen merk of clearblue mee te nemen (echt enkel en alleen gebaseerd op de verhalen hierquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:27 schreef Sugar het volgende:
Jammer! Vind ik ook!
Weet je zeker dat je een goeie test hebt gedaan? Klinkt namelijk als een vervelend merk (Predictor?)! Misschien toch een ClearBlue of Etos-merkie doen?
* Sugar hoopt gewoon toch dat er nog zo'n haardos bij komt!![]()
Ik weet het, heb ook spijt als haren op mijn hoofd...overal auquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahum...Mevrouw Pluisje, wat vertelde je mij gisteren ook alweer met betrekking tot (het voorkomen van) rugpijn?![]()
Pas je wel goed op jezelf?
![]()
das balen zeg!!! En die digicams zijn al best wel duur...quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Belana: coooool. Hoop dat het lukt allemaal
ff mopperen: mijn digicam is doodHet was al een oud waardeloos ding (kon er 's avonds geen pics mee maken) maar nu doet hij niks anders dan hysterisch gillen dat mijn floppen (ja zo oud is hij) niet goed zijn. Pas als we het vakantiegeld krijgen kunnen we pas een nieuwe kopen. Dat betekent dus tot minstens eind mei geen kattenfoto's, geen breiwerkfoto's, geen broodbakfoto's, geen Brechtfoto's en dus ook geen vakantiefoto's
Bah, ik gebruikte dat ding toch wel zowat elke dag. Mopperdemopper
Psssssst.... zal ik eens een klein geheimpje vertellen, of eigenlijk tweequote:Op donderdag 18 maart 2004 14:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
![]()
Lois/Karin.........ze heeft nog 1 dag de tijd he![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psssssst.... zal ik eens een klein geheimpje vertellen, of eigenlijk twee:
- Lois en Karin kunnen niet bannen
- In het nieuwe forum bestaan er nog geen subforumgebonden bans, dus dan word je voor het hele forum geband. En dat kan nu niet, zo erg is het niet
Maar ik ga morgen echt bellen, ik krijg een pling van outlook
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:09 schreef Knorretje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:19 schreef Lois het volgende:
gelukkig maar zeg dat wij niet kunnen bannen, ik zou het ook niet willen. However, ik kan wel heel goed Knorretje lief aankijken![]()
Shit, de was, die moet ik ook nog doenquote:Zo en nu gaat ik aardappeltjes schillen en verder met de was.
Neequote:Kennen jullie dat gelukzalige gevoel van dat je smorgens je kindje uit bed haalt, dat je een stralende glimlach krijgt en dat er 2 armpjes naar je worden uitgestoken?
quote:Nou wij kregen een extra suprise daarbij vanmorgen, Eva had niet alleen ongelooflijk gepoept maar ook haar luier uitgedaan. En met poep kun je lekker smeren joh!
Echt fantaaaastisch dit![]()
Gelukkig zijn het altijd andermans kinderen die dat doenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:19 schreef Lois het volgende:
Kennen jullie dat gelukzalige gevoel van dat je smorgens je kindje uit bed haalt, dat je een stralende glimlach krijgt en dat er 2 armpjes naar je worden uitgestoken?
Nou wij kregen een extra suprise daarbij vanmorgen, Eva had niet alleen ongelooflijk gepoept maar ook haar luier uitgedaan. En met poep kun je lekker smeren joh!
Echt fantaaaastisch dit![]()
Ik hoop dat je voorspellende gaves hebtquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:04 schreef LadyS het volgende:
jammer coolbabe
Ik had al helemaal het gevoel dat het zo was en ik weet ZEKER dat het een meisje wordt
of morgenquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:24 schreef coolbabe het volgende:
Het moet toch ergens vandaag komen?
ja ben weer thuis, moest eerst ff bijtanken, bijlezen en bijslapenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:43 schreef jessie het volgende:
En Knohorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben je nu al weer thuis?
jah, is ook wel nodig, dann's moeder word morgen wederom opgenomenquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:49 schreef jessie het volgende:
Lol dat bijlezen kost wel ff ja
Fijn dat jullie weer binnen handbereik zijn. Van elkaar dan bedoel ik
dat weten we nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Knor, sterkte met je schoonmoeder. Wat is er met haar?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje Knor, dat is helemaal rot als ze niet weten wat ze eigenlijk mankeert. En dat met zo'n waslijst aan klachtenWat akelig voor haar, maar ook voor jullie, al die onzekerheid (en pijn en benauwdheid). Veel sterkte voor jullie allemaal!
tnx, en ach we zien wel weer, onkruid vergaat niet zegt ze altijd, dus dat houden wij ons ook maar even voorquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Knor
Sterkte voor jou en Danny
kun je nagaan wat voor onkruid het is, toen zat ze midden in de chemo kurenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef pluisje het volgende:
Jeempie Knor, ik zie je schoonmoeder zo voor me (van die Sinterklaasmeet), ik vond het zo'n leuk vrolijk mens, dat ik me haar maar moeilijk zo ziek voor kan stellen.
Heel veel sterkte voor haar, maar ook voor jullie
Miss_D... ik lees dit bericht NET, maar dan ook NET, op tijd.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Karin, ER begint vandaag om 20:40 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Karin, ER begint vandaag om 20:40 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |