abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2004 @ 21:40:24 #26
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_17741297
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef keeper het volgende:
gewoon van boven naar beneden (tegen de haargroei in iig)
Lol van boven naar beneden is toch juist met de baardgroei mee?
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_17741332
scheerolie

Even je huid natmaken, drie druppels olie in je handpalm druppelen, verdelen over je twee handen. Olie verdelen over je gezicht (je kan een beetje extra water gebruiken als je niet genoeg denkt te hebben om je hele baard te doen).

Vervolgens gewoon scheren. Je mesje zachtjes op de huid drukken en in voorzichtige halen je baard weghalen. Regelmatig je mesje schoonspoelen!
Met de haren mee scheren geeft een minder glad resultaat, tegen de haren in geeft meer kans op irritatie.
Goed oppassen als je je rond je mond scheert, want als je mesje daar hapt heb je er een dikke week plezier van. Meestal snijdt men zich rond de kin. Dus ook daar oppassen, want bij je kin raken de zijkanten van het mes je huid niet meer, waardoor 't mesje kan gaan happen... (weet je dat stukje in de oudere reclame dat die knakker zo triomfantelijk dat mesje onder z'n kin vandaan laat schieten? Dat moet je dus niet doen!)

En voor de beginnende natscheerders is het geen overbodige luxe om een blokje of stiftje aluin in huis te hebben. Als je je gesneden hebt, even het blokje/stiftje natmaken en op het wondje drukken (zachtjes wrijven)... prikt een ietsiepietsie, maar 't bloeden stopt direct en 't wondje trekt dicht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_17741351
Ik scheer altijd kriskras over m'n gezicht, met de baardgroeirichting mee, ertegenin. Alles.
  maandag 15 maart 2004 @ 21:45:44 #29
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17741438
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik scheer altijd kriskras over m'n gezicht, met de baardgroeirichting mee, ertegenin. Alles.
Scheer jij je al?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 15 maart 2004 @ 21:46:37 #30
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_17741460
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef mistermaniac het volgende:
Dunne laag, niet al te hard drukken, maar vaker heen en weer.

Mijn eerste scheerervaring was met een "echt" scheermes, ja zo'n een met een echt mesje erin. Nou ik kan je verzekeren, dat is pas scarry als je je nog nooit zo gescheerd hebt.
Erg passende typo..

en oh zo waar....auw.. ik voel nu nog die pijn
edit: met dank aan JordyB .. Aluin is goed..
Drogist, apotheek..
Erg handig
Ontopic.. scheren doe ik meestal ook onder de douche, gaat het altijd stukken beter van
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_17741768
quote:
Slechts 3 druppels van deze scheerolie zijn voldoende om perfect te scheren zonder wondjes en zonder branderig gevoel. Zelfs de zware baard is geen probleem. De olie bevat geen chemicaliën en is geschikt voor de gevoelige huid. Het kleine flaconnetje bevat genoeg druppels voor 90 scheerbeurten. Ideaal voor op reis!
Gebruikt mijn vent ook. Te koop bij de Etos.
pi_17741841
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:40 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Lol van boven naar beneden is toch juist met de baardgroei mee?
Ik zeg ook maar wat.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:04:16 #33
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_17741979
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[..]

Gebruikt mijn vent ook. Te koop bij de Etos.
cool
Kost dat? Prijstechnisch tov Gilette scheergel dan?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_17742253
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:04 schreef knokkels het volgende:

[..]

cool
Kost dat? Prijstechnisch tov Gilette scheergel dan?
Etos' huismerk is 'n euro, ofzo, duurder dan hun scheerschuim.

De "merk"-scheerolies zijn best aan de prijs (net zoals de gilettespullen), maar je doet wel een eeuwigheid met zo'n klein flesje, omdat je ècht maar drie drupjes nodig hebt.

Ik denk dus dat het qua gebruik niet duurder is dan gilette... Maar 't scheert wel lekkerder
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_17742272
Ik scheer altijd tegen de baardgroei in. Als ik met de groei mee scheer kan ik me tweemaaldaags gaan scheren, dat schiet niet op natuurlijk.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_17742317
PP, als ík het zelfs kan, moet jij het ook kunnen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_17742382
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
PP, als ík het zelfs kan, moet jij het ook kunnen.
heb jij al baardgroei dan?
Scheren is voor schapen!
  maandag 15 maart 2004 @ 22:21:31 #38
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_17742435
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:35 schreef mistermaniac het volgende:
Als je met zo'n mach3 dingus ding je hele gezicht wilt openhalen, mag je wel heel erg je best doen, of haal je eerst de mesjes apart eruit en ga je je dan scheren?
Dat is niet moeilijk hoor! gewoon van links naar rechts gaan terwijl de scheermesjes hoog of omlaag wijzen en dan een beetje duwen. Dan krijg je van die hele mooie krassen
  maandag 15 maart 2004 @ 22:23:31 #39
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_17742499
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:19 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

heb jij al baardgroei dan?
Maar vertel 's? Ik ben wel benieuwd, gooi jij je scheerapparaat nu weg? Is het ECHT zoveel beter dan electrisch scheren? Ik heb nl. ook nog nooit nat geschoren.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 15 maart 2004 @ 22:25:05 #40
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17742540
koop een pka vloeitjes voor de wondjes als dat al niet gezegd is
  maandag 15 maart 2004 @ 22:25:57 #41
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17742566
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Modus het volgende:
Als je eenmaal nat geschoren hebt, wil je nooit meer droog.
Lijkt me veel langer duren dan droog scheren... Als ik me elke dag nat zou moeten scheren, damn daar ben ik zowiezo veel te laks voor. Het is 10x makkelijker om snel ff met het apparaat er een beetje erover te gaan.

Lijkt mij.
pi_17742577
neen, ik heb zowieso hier smorgens geen tijd voor, maar als ik me eens echt glad wil scheren, wil ik dit gaan gebruiken, en ik zag vandaag een sticker op de verpakking van de gillettes zitten dat je aankoop bedrag terug gestort krijgt...
dus in principe kost me dit alleen een busje scheerschuim als het me niet bevalt..
Scheren is voor schapen!
pi_17742623
ik dacht altijd dat iedereen begon met natscheren

ik wel, heb 1 keer een scheermachine gebruikt en sindsdien nooit meer
  maandag 15 maart 2004 @ 22:27:46 #44
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_17742631
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
neen, ik heb zowieso hier smorgens geen tijd voor, maar als ik me eens echt glad wil scheren, wil ik dit gaan gebruiken, en ik zag vandaag een sticker op de verpakking van de gillettes zitten dat je aankoop bedrag terug gestort krijgt...
dus in principe kost me dit alleen een busje scheerschuim als het me niet bevalt..
Waar zag je die sticker? Welke winkel(keten)??
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 15 maart 2004 @ 22:28:26 #45
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_17742652
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:27 schreef Markster het volgende:
ik dacht altijd dat iedereen begon met natscheren

ik wel, heb 1 keer een scheermachine gebruikt en sindsdien nooit meer
Uit jouw reactie kan ik (taalkundig) niet opmaken wat je sindsdien nooit meer doet.
pi_17742715
Tis knap als je met een Mach3 je bek openhaalt .
pi_17742718
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:27 schreef JeOma het volgende:

[..]

Waar zag je die sticker? Welke winkel(keten)??
ehm..

trekpleister dacht ik, op de gillette mach3-turbo, maar was een actie van gillette , niet van de trekpleister.
Scheren is voor schapen!
pi_17742733
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die houdertjes verdienen ze dan ook niet aan... Het zijn de losse mesjes die echt duur zijn.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:31:13 #49
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17742736
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Lijkt me veel langer duren dan droog scheren... Als ik me elke dag nat zou moeten scheren, damn daar ben ik zowiezo veel te laks voor. Het is 10x makkelijker om snel ff met het apparaat er een beetje erover te gaan.

Lijkt mij.
Als je het eenmaal gewend bent dan ben je binnen een paar minuutjes klaar hoor, het snelste dat mij ooit gelukt is, is geloof ik een minuutje en toch glad genoeg om een watje langs mijn kin te kunnen halen zonder dat er plukjes achterbleven
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:31:17 #50
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17742738
echte mannen zoals ik scheren gewoon met een hakbijl die je ook gebruikt om de bietjes te hakken.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')