Lol van boven naar beneden is toch juist met de baardgroei mee?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef keeper het volgende:
gewoon van boven naar beneden (tegen de haargroei in iig)
Scheer jij je al?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik scheer altijd kriskras over m'n gezicht, met de baardgroeirichting mee, ertegenin. Alles.
Erg passende typo..quote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef mistermaniac het volgende:
Dunne laag, niet al te hard drukken, maar vaker heen en weer.
Mijn eerste scheerervaring was met een "echt" scheermes, ja zo'n een met een echt mesje erin. Nou ik kan je verzekeren, dat is pas scarry als je je nog nooit zo gescheerd hebt.
Gebruikt mijn vent ook. Te koop bij de Etos.quote:Slechts 3 druppels van deze scheerolie zijn voldoende om perfect te scheren zonder wondjes en zonder branderig gevoel. Zelfs de zware baard is geen probleem. De olie bevat geen chemicaliën en is geschikt voor de gevoelige huid. Het kleine flaconnetje bevat genoeg druppels voor 90 scheerbeurten. Ideaal voor op reis!
Ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:40 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
[..]
Lol van boven naar beneden is toch juist met de baardgroei mee?
coolquote:Op maandag 15 maart 2004 21:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[..]
Gebruikt mijn vent ook. Te koop bij de Etos.
Etos' huismerk is 'n euro, ofzo, duurder dan hun scheerschuim.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
cool
Kost dat? Prijstechnisch tov Gilette scheergel dan?
heb jij al baardgroei dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
PP, als ík het zelfs kan, moet jij het ook kunnen.
Dat is niet moeilijk hoor! gewoon van links naar rechts gaan terwijl de scheermesjes hoog of omlaag wijzen en dan een beetje duwen. Dan krijg je van die hele mooie krassenquote:Op maandag 15 maart 2004 21:35 schreef mistermaniac het volgende:
Als je met zo'n mach3 dingus ding je hele gezicht wilt openhalen, mag je wel heel erg je best doen, of haal je eerst de mesjes apart eruit en ga je je dan scheren?
Maar vertel 's? Ik ben wel benieuwd, gooi jij je scheerapparaat nu weg? Is het ECHT zoveel beter dan electrisch scheren? Ik heb nl. ook nog nooit nat geschoren.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij al baardgroei dan?
Lijkt me veel langer duren dan droog scheren... Als ik me elke dag nat zou moeten scheren, damn daar ben ik zowiezo veel te laks voor. Het is 10x makkelijker om snel ff met het apparaat er een beetje erover te gaan.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Modus het volgende:
Als je eenmaal nat geschoren hebt, wil je nooit meer droog.
Waar zag je die sticker? Welke winkel(keten)??quote:Op maandag 15 maart 2004 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
neen, ik heb zowieso hier smorgens geen tijd voor, maar als ik me eens echt glad wil scheren, wil ik dit gaan gebruiken, en ik zag vandaag een sticker op de verpakking van de gillettes zitten dat je aankoop bedrag terug gestort krijgt...
dus in principe kost me dit alleen een busje scheerschuim als het me niet bevalt..
Uit jouw reactie kan ik (taalkundig) niet opmaken wat je sindsdien nooit meer doet.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:27 schreef Markster het volgende:
ik dacht altijd dat iedereen begon met natscheren
ik wel, heb 1 keer een scheermachine gebruikt en sindsdien nooit meer
ehm..quote:Op maandag 15 maart 2004 22:27 schreef JeOma het volgende:
[..]
Waar zag je die sticker? Welke winkel(keten)??
Die houdertjes verdienen ze dan ook niet aan... Het zijn de losse mesjes die echt duur zijn.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
neen, ik heb zowieso hier smorgens geen tijd voor, maar als ik me eens echt glad wil scheren, wil ik dit gaan gebruiken, en ik zag vandaag een sticker op de verpakking van de gillettes zitten dat je aankoop bedrag terug gestort krijgt...
dus in principe kost me dit alleen een busje scheerschuim als het me niet bevalt..
Als je het eenmaal gewend bent dan ben je binnen een paar minuutjes klaar hoor, het snelste dat mij ooit gelukt is, is geloof ik een minuutje en toch glad genoeg om een watje langs mijn kin te kunnen halen zonder dat er plukjes achterblevenquote:Op maandag 15 maart 2004 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me veel langer duren dan droog scheren... Als ik me elke dag nat zou moeten scheren, damn daar ben ik zowiezo veel te laks voor. Het is 10x makkelijker om snel ff met het apparaat er een beetje erover te gaan.
Lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |