Jij en ik.... En de rest.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:40 schreef 2cv het volgende:
Wie vallen er onder de nitwits, randdebielen en schijtemmers?
Eigenlijk iedereen die ik de afgelopen viereneenhalf jaar op Fok! beledigd heb.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:40 schreef 2cv het volgende:
Wie vallen er onder de nitwits, randdebielen en schijtemmers?
Hij is iemand die ik wél ken.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:41 schreef OldJeller het volgende:
Wie ben jij?
Dork.
Jou toch niet, honeyquote:Op maandag 15 maart 2004 17:44 schreef MUUS het volgende:
Ik zit heel diep in mijn geheugen te graven, maar ik kan me geen belediging van jou herinneren, Verbal. Mocht je me ergens toch vreselijk beledigd hebben : het is je vergeven..
En ik heb jou het neuken van snaren vergeven.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:47 schreef Seborik het volgende:
Ik vond snarenneuker eigenlijk best grappig, Verbal, maar ik had je al lang vergeven, want vergeven is goed.
Weet ik niet... ga je weg?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dit een verkapt afscheidstopic?.
Nee, dat zeker niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet ik niet... ga je weg?
V.
Dat mocht 'ie willenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik schrok even na Sebbo's laatste zinnetje
Ik heb liever dat je vanouds weer veel in Muziek komt posten.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat mocht 'ie willen
V.
Altijd maar loeren op meer posts in dat forum...quote:Op maandag 15 maart 2004 17:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je vanouds weer veel in Muziek komt posten.
Ze mogen zeggen dat ik al een oud wijf ben, maar met mjn geheugen is niks mis blijkbaar.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jou toch niet, honey
V.
nee, want dat zijn en blijven industrie verneukende rand-debiele nitwits..quote:Op maandag 15 maart 2004 18:05 schreef kippiej het volgende:
Ook aan alle warez-liefhebbers in GAM die je heb uitgescholden?
eindelijk iemand die meer blaat dan de kudde schapen langs de lekquote:Op maandag 15 maart 2004 18:02 schreef kooba het volgende:
Mensen die zich ook maar iets aantrekken van wat er gezegd word op internet moeten IMO gewoon weer terug naar de typmachine en die pc links laten liggen
Het is dat V het mooier verwoord, anders had ik jou ook wel uitgescholdenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:05 schreef kippiej het volgende:
Ook aan alle warez-liefhebbers in GAM die je heb uitgescholden?
Goed zo, nu de rest nog1quote:Op maandag 15 maart 2004 17:38 schreef Verbal het volgende:
...aan iedereen die ik de afgelopen viereneenhalf jaar op Fok! beledigd heb.
behalve dan die wagonladingen nitwits, randdebielen en schijtemmers die het gewoon ronduit verdienden en tegen wie ik dus relatief mild ben geweest
Ik hoop dat jullie ze aanvaarden.
V.
Vond?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:07 schreef Jerruh het volgende:
ik mis ook een aantal beledigingen, maar ik vond verbal eigenlijk altijd wel relaxed....
ik spreek altijd in verleden tijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vond?
Hijs niet dood hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |