Keer of 7-8 achter elkaar of minder? Wel lachen dat verzamelen op de vluchtstrook.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in principe is dat ook zomaar was voor mij vaak genoeg iig (door eerder genoemde koppijn)
Was meer buitenom op dezelfde baanquote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Keer of 7-8 achter elkaar of minder? Wel lachen dat verzamelen op de vluchtstrook.
.. en dan die andere motorrijder die ons even kwam uitdagen en vervolgens even een strakke knee down deed. Zoals eerder gepost reed hij een groot gedeelte later nog even mee / storend bij Makster binnendoor op dezelfde baan.
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Hee gasten... ik zat net eens die laatste 2 pagina's van de supermotard topic te lezen. Toen kwam ik spontaan op een ideetje...
Ik heb dalijk die BMW, en het is niet spannend om klaverbladjes te nemen met zo'n BMW.
Maar.......... ik heb dan als het goed is wel ruimte genoeg in een koffer om een videocamera mee te nemen
Het is maar een gedachte die door mijn hoofd ging
Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, alleen verkeerd opgeschreven getypt.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Was meer buitenom op dezelfde baanIk ik zat al aardig uit het midden. Jij ging binnendoor, wel op je eigen baan
![]()
Ik ken zelfs (een oud collega) een patser(!) met een BMW (!) die altijd binnenkwam:quote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef SuperFour het volgende:
Wie zegt dat...?
Ik heb nog ergens een filmpje van een gast op een BMW die hele spannende dingen doet...! Geloof mij maar, met beetje fatsoenlijke banden kun je prima meerijden op 't klaverblad.
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ken zelfs (een oud collega) een patser(!) met een BMW (!) die altijd binnenkwam:
"Zo weer ff een Ducati er uit gestuurd...gna gna"
Veeeeeeeel te kort naar mijn meningquote:Op maandag 15 maart 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we het klaverblad gedaan trouwens. Ik dacht dat er geen einde aan kwam.
.. dacht ook bijna alleen maar aan tanken..
Ik reed dus hele tijd achter hem, ging net zo snel (of iets sneller) dan hem, terwijl hij er als een aap naast hingquote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Keer of 7-8 achter elkaar of minder? Wel lachen dat verzamelen op de vluchtstrook.
.. en dan die andere motorrijder die ons even kwam uitdagen en vervolgens even een strakke knee down deed. Zoals eerder gepost reed hij een groot gedeelte later nog even mee / storend bij Makster binnendoor op dezelfde baan.
Daar komt ook lef bij kijkenquote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef SuperFour het volgende:
Wie zegt dat...?
Ik heb nog ergens een filmpje van een gast op een BMW die hele spannende dingen doet...! Geloof mij maar, met beetje fatsoenlijke banden kun je prima meerijden op 't klaverblad.
[..]
Bulletcam bij een K1100LT heeft weinig zin ben ik bang (aangezien de kuipruit pas vrij hoog begint, en dan bedoel ik ook echt hoog) en ik heb er dus geen een. Ik heb wel digi videocamera (helaas geen steady shot, maar bij opnames dichtbij boeit dat niet) + digi foto camera. Dus aan spullen opzich geen gebrekquote:Op maandag 15 maart 2004 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Veeeeeeeel te kort naar mijn mening
Ja PatM, goed idee van jou! Heb je digitale videocamera + bullitcam ofzo?
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
en dan die andere motorrijder die ons even kwam uitdagen en vervolgens even een strakke knee down deed. Zoals eerder gepost reed hij een groot gedeelte later nog even mee / storend bij Makster binnendoor op dezelfde baan.
heeft ie dat gedaan, die Lquote:Op maandag 15 maart 2004 21:26 schreef Makster het volgende:
Was meer buitenom op dezelfde baanIk ik zat al aardig uit het midden. Jij ging binnendoor, wel op je eigen baan
![]()
mmmm..... jups....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Is dit het verkapte meettopic
Wees blij!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Het ruikt hier naar benzine.ZX9R had de dop wat ruimer gesteld .. wat wel uitkwam gisteren trouwens.
Nu ga je niet voor de lol televisie kijken in de woonkamer ..
ach, pepijn is wel wat gewend na een half jaar giftige gassen over zijn longen te hebben ingeademdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
Wees blij!
Anders had je misschien de WW moeten bellen!
Ik heb tenminste altijd gereedschap bij!
Je stond daar zo beteuterd te kijken![]()
![]()
Tja alweer opgelicht worden door een Italiaanse schone .. story of my lifequote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wees blij!
Anders had je misschien de WW moeten bellen!
Ik heb tenminste altijd gereedschap bij!
Je stond daar zo beteuterd te kijken :'(![]()
Ja, maar van alleen benzine krijg ik dus geen hoofdpijn weet ik nu zeker.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach, pepijn is wel wat gewend na een half jaar giftige gassen over zijn longen te hebben ingeademd
Nee toch. Dit is toch het slowchat topic? Als er plannen zijn voor een meet en er zijn concrete afspraken worde die toch ook genoemd in het speciale meet topic. Tochquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Is dit het verkapte meettopic
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben iig al bezig om een route door het mooie Friesche landschap uit te zetten![]()
p.s.: Derde meettopic is door ThaFreak dicht gegooid dus moeten we hier wel meeten!
mijn vriendin vindt benzine lekker ruikenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, maar van alleen benzine krijg ik dus geen hoofdpijn weet ik nu zeker.
Lekker spul dus die booster.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt benzine lekker ruiken
Opzich begrijpelijk, MAAAAR dan wordt het voro andere knap lastig om de jusite data en tijden er uit te filteren. Maar goed dat begrijpen de heren en dames Moderators zelf ook wel tochquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ze hebben dat andere topic gesloten omdat het niet de bedoeling is dat er 2 MC topics zijn. hier heb ik het nog een keer aangekaart.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef Patrick281 het volgende:![]()
daarom mijn eerder genoemde post.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef Makster het volgende:
Opzich begrijpelijk, MAAAAR dan wordt het voro andere knap lastig om de jusite data en tijden er uit te filteren. Maar goed dat begrijpen de heren en dames Moderators zelf ook wel toch
Ach ja als klein ventje vondt ik het ook heerlijk ruiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat die booster jouw reukorgaan heeft aangetast
[..]
daarom mijn eerder genoemde post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |