Je hoeft er niet heen hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef babba het volgende:
Nightwish
Nightwishquote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef babba het volgende:
Nightwish
Het wordt wel standaard, maar ik zal nog een keertje gillen dat concerttopics voor fans zijn en dat wanneer je er geen reet aan vindt, je dat kunt melden in het topic over de artiest zelf, maar niet hier.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef babba het volgende:
Nightwish
Ik ben geen fan hoor, maar ik wou het jullie wel even laten weten.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het wordt wel standaard, maar ik zal nog een keertje gillen dat concerttopics voor fans zijn en dat wanneer je er geen reet aan vindt, je dat kunt melden in het topic over de artiest zelf, maar niet hier.
Site van paradisoquote:Op maandag 15 maart 2004 19:05 schreef Nitro_YE het volgende:
waar heb je het eigenlijk gelezen?
waar precies dan, ik zie geen upcoming acts (www.paradiso.nl)quote:Site van paradiso
"More" staat naast de maanden rechtsboven...quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:39 schreef Sisko het volgende:
[..]
waar precies dan, ik zie geen upcoming acts (www.paradiso.nl)
hopelijk niet, het is nogal saai als ze op 2 tours dezelfde openers meenemen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:49 schreef Djaser het volgende:
Is het nu zo dat After Forever het voorprogramma is?
Zoals toen ik in 2002 in 013 was? Vast niet. Zou inderdaad, zoals Tokus zegt, saai worden. Ik hoop ook dat Charon daarom thuislaten, wat een aanfluiting was dat zeg.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:56 schreef xelektra het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Charon daarom thuislaten, wat een aanfluiting was dat zeg.
Hier ook en ik maar denken dat de kaartverkoop van Nightwish snel zou gaanquote:Op woensdag 7 april 2004 09:13 schreef Jazzmin het volgende:
Ik heb ook kaartjes gehaald afgelopen zaterdag, ik stond in de rij met 60 Anastaciafans :s
Lol ik ook, ik stond 10 minuten voor opening al voor de deur van het postkantoor... nouja ik ben er iig helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Hier ook en ik maar denken dat de kaartverkoop van Nightwish snel zou gaan
toch niet weer he?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:49 schreef Djaser het volgende:
Is het nu zo dat After Forever het voorprogramma is?
8 november dus, duhquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:39 schreef Sisko het volgende:
[..]
waar precies dan, ik zie geen upcoming acts (www.paradiso.nl)
zeer jaloers!! finland is n mooi land alleen ( helsinki) veel ste veel mcdonalds :Squote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef mithrandirrr het volgende:
ik zal er ook zijn, ga niet naar dynamo, maar wel naar de cd presentatie in finland op 22 mei:P
Slim.....heel slim.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:43 schreef Djaser het volgende:
Gewoon altijd direct gaan zodra de verkoop begint, dan heb je het probleem niet
dat zag ik ook zojuist iddquote:Op zondag 2 mei 2004 12:54 schreef mithrandirrr het volgende:
Eeehm http://www.ticketmaster.nl heeft nog steeds kaartjes hoor
De 013 ga ik niet zo snel meer van uit dat ze daar weer heengaan. Nightwish is populair genoeg voor grotere zalen die ze makkelijk volkrijgen. Tenslotte zullen ze wel een stukje duurder zijn geworden na de laatste keer.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:17 schreef Seborik het volgende:
Ze zullen ook wel weer andere plaatsen aandoen, zoals bijvoorbeeld Hof ter Lo en de 013.
vorige keer speelden ze in 013 en Paradiso, nu alleen in Paradiso. Zowel 013 als Paradiso waren vorige keer uitverkocht. Dat moet nu ook te doen zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
De 013 ga ik niet zo snel meer van uit dat ze daar weer heengaan. Nightwish is populair genoeg voor grotere zalen die ze makkelijk volkrijgen. Tenslotte zullen ze wel een stukje duurder zijn geworden na de laatste keer.
Hmm, dat is een verassing. Dan lijkt de enige opties nog dat ze niet in 013 willen spelen is dat ze niet willen of door de problemen van 013 zelfquote:Op zondag 2 mei 2004 13:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
vorige keer speelden ze in 013 en Paradiso, nu alleen in Paradiso. Zowel 013 als Paradiso waren vorige keer uitverkocht. Dat moet nu ook te doen zijn.
De kaartjes zijn weer 20 euro, net als vorige keer. Dus veel duurder zijn ze niet geworden lijkt me.
ja en das nog een rede dat ik verschrikkelijk baal dat ik geen kaartje heb voor 8 november want mn vriend is een giga fan van niet alleen nightwish maar ook van sonata artica hij is voor die 2 bands zelfs naar t tulka festival in finland geweest om een glimp van ze te zien....quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:50 schreef Djaser het volgende:
Het was nog niet gepost dus:
Sonata Arctica is het voorprogramma en dat maakt het concert nog een stuk meer de moeite waard
ja wist dat daar kaarten voor waren maar we hadden er geen vervoer voor (geen auto) dus dat was al bale want we hadden kaarten toen gereserveerd maar ja die hebben we maar geannuleerd omdat we echt geen mogenlijkheid vonden om daar heen te komen en terug ( geen geld voor hotel )quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:20 schreef Rhapsody het volgende:
Sonata Arctica komt begin volgende maand in Beglie (biebob)
www.biebob.com geloof ik.
Edit:
ik zie net dat die ook uitverkocht is:
SOLD OUT NO EXTRA RESERVATIONS POSSIBLE
Nou ja, ik heb daar iig kaartjes voor gereserveerd, en in februari lekker naar Nightwish.
hoe weet je dat? klinkt vet iigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:41 schreef Derice het volgende:
Op 8 november is Nightwish & Sonta Artica eerst nog in de Fame in Amsterdam tussen 14:00 en 15:00 signeren. De Fame zit in de kalverstraat aan de kant van de Dam.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:28 schreef Derice het volgende:
Wie gaan er eigenlijk van dit forum allemaal heen?
Veel plezier jullie allen volgende week!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:28 schreef Derice het volgende:
Wie gaan er eigenlijk van dit forum allemaal heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NightwishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Nightwish is wel erg kort maar wel ok maar die Sonata valt tegen; maar een nummer van Silence.
Ik ben nu ook al druk hier op kantoor bezig mezelf te verheugen!!quote:Op maandag 8 november 2004 10:43 schreef Timmah het volgende:
Ik hoop dat iedereen net zo veel plezier gaat hebben op het concert als ik van plan ben te gaan hebben...! Ik heb er zin in!
Dan was jij diegene met bril? Dan stond ik vlak achter je. Ik zag opeens iedereen met de handen boven het hoofd, en toen zag ik die stick pas.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:08 schreef Tackleberry het volgende:
Was een leuk concerten dat terwijl ik de laatste tijd amper nog Nightwish luisterde...
Alleen die drumstick die ik tegen m'n hoofd kreeg (nog bedankt Jukka) was iets minder.
(gelukkig heb ik dat ding nog kunnen vangen, anders was het helemaal zinloos geweld...)
Een mooie bult op m'n hoofd is het resultaat overigens
Die stond naast me (PostManBart), die heeft die drumstick naderhand ook even in handen gehad... Maar ik heb mijn hoofd gebruikt om dat ding te vangen zeg maar...quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Massive het volgende:
Dan was jij diegene met bril? Dan stond ik vlak achter je. Ik zag opeens iedereen met de handen boven het hoofd, en toen zag ik die stick pas.
Nee, die met die bril was ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Massive het volgende:
[..]
Dan was jij diegene met bril? Dan stond ik vlak achter je. Ik zag opeens iedereen met de handen boven het hoofd, en toen zag ik die stick pas.
In ieder geval, het optreden was erg goed![]()
.
Voor zover ik me kan herinneren wel ja!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef Flaw het volgende:
en nightwish-gangers van gisteren, klopte de setlist die hierboven werd voorspeld of speelden ze nog andere nummers?
symphonie of destruction staat er gewoon tussen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren wel ja!
Je bent alleen de cover van megadeth vergeten, die ze speelden!
ik dacht al: roept-ie nou 'sympathy of destruction'...!?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:05 schreef nightfall het volgende:
symphonie of destruction staat er gewoon tussen hoor
Nu je het zegt. Het is trouwens niet de eerste keer dat ze dat nummer op hun Once world tour gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:08 schreef Derice het volgende:
Ze hebben Kinslayer extra gespeeld.
een cd presentatie, 8 maanden nadat het album uitgekomen is?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef Beroepsgokker het volgende:
Spelen ze in HMH (ongeveer?) dezelfde nummers al hierboven? Ik dacht dat dat een optreden was als soort CD presentatie van ONCE.
Ik bedoel meer tournee n.a.v die CD... Of dacht je dat ze in 1 week overal in Europa die CD kunnen presenteren?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
een cd presentatie, 8 maanden nadat het album uitgekomen is?
Ik gok op een wat andere setlist aangezien ze op deze tour al vaker nummers verandert hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dus ik kan dezelfde nummers verwachten als wat iemand hierboven gaf? (beetje jammer, paar super sterke nummers zitten er niet tussen)
Ze komen in augustus in Duitsland op Wacken Open Air, dus misschien gaan ze nog wel meer touren.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:52 schreef Djaser het volgende:
Kijk hier even:
After Forever, Nightwish, Imperia in HMH
Of ze in de zomer gaan touren weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |