cue Elegy..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:31 schreef nozem het volgende:
Eindelijk eens een echt gothic-concert in de Heineken Music Hall!
Zout in den wonde wrijven heet dat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:32 schreef Zander het volgende:
[..]
cue Elegy..
je kunt toch gaan zuipen tijdens AFquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:00 schreef Anton het volgende:
After Forever is al reden genoeg om niet te gaan... maar ja, het concert van Nightwish in Paradiso later dit jaar was ook zo uitverkocht, dus dat zal nu wel weer zo gaan.
snus?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lekker snusse zaal ook...
Grote zaal, dus duur.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
snus?!
jezus, 35 euro kost het dus? Is de verkoop van Nightwish cd's soms ook al zo teruggelopen dat men zich zoveel geld moet vragen? Of heeft het weer te maken met die godverdomde klote HMH? Ik ga die zal echt boycotten. En dat zou eigenlijk iedereen die van muziek houdt doen. Ik ga er pas weer heen als de zaal Brand Music Hall heet.
hoezo "het lijkt wel"?? Het is gewoon Nightwish, met 2 bands in het voorprogramma. Geen dubbele headliners ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:29 schreef Afwezig het volgende:
Het lijkt inderdaad wel op Nightwish met 2 bands in het voorprogramma
After forever live.. populair? Kan ik me niet voorstellen. Ze staan altijd en overal, en t klinkt altijd zwaar bagger live.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Grote zaal, dus duur.
Populaire band, dus duur.
In Nederland populair voorprogramma, dus duur (al speelt After Forever regelmatig ergens, dus die had je al tig keer kunnen zien).
En grote tieten bij Imperia, en die siliconen moeten ook betaald worden
Denk dat het vooral de zaal is. Bij 013 zou het 'maar' 20 tot 25 euro gekost hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Grote zaal, dus duur.
Populaire band, dus duur.
In Nederland populair voorprogramma, dus duur (al speelt After Forever regelmatig ergens, dus die had je al tig keer kunnen zien).
En grote tieten bij Imperia, en die siliconen moeten ook betaald worden
Ik vind t ook erg veel, maar ik MOET Nightwish gewoon een keer live zien...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
<piep>, 35 euro kost het dus? Is de verkoop van Nightwish cd's soms ook al zo teruggelopen dat men zich zoveel geld moet vragen? Of heeft het weer te maken met die <piep> klote HMH? Ik ga die zal echt boycotten. En dat zou eigenlijk iedereen die van muziek houdt doen. Ik ga er pas weer heen als de zaal Brand Music Hall heet.
als ze niet populair zouden zijn zouden ze niet vaak spelen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:45 schreef dunc het volgende:
[..]
After forever live.. populair? Kan ik me niet voorstellen. Ze staan altijd en overal, en t klinkt altijd zwaar bagger live.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |