quote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef ZX9R het volgende:
Tis hun eigen schuld.
Zij hebben ons verplicht om van die moeilijke topics te openen.
En als de mensen dan op het werk zitten en ze hebben die topics (die ze opgeslagen hebben) niet voorhanden.....
nee, dat zijn geen meettopics!quote:@Riet: Je bent vergeten de [MC FOK] topics in de lijst te zetten.![]()
We moeten blijkbaar een onderwerp hebben om over te slowchatten...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten die topics dan beginnen met een verhaal over een of ander merk? Is toch nergens voor nodig?
Tuurlijk regel ik dat!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgende keer in Friesland gaan rijdenRegel jij het dan ZX9R ?
Voor ons iets van 250km heenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Gerako het volgende:
Friesland is een goed idee, aangezien het weer mooi weer wordt wil ik de volgende keer ook mee gaan rijden, dus dan is Friesland voor mij in ieder geval niet zover weg. Goed idee.
op zich niet maar ik vond het wel een aardig idee van hollander, soort van een thema bij elk topic.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten die topics dan beginnen met een verhaal over een of ander merk? Is toch nergens voor nodig?
Nuquote:Op maandag 15 maart 2004 14:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tuurlijk regel ik dat!![]()
Doen we meteen even Groningen aan voor koffie en gebak![]()
Wanneer zal ik beginnen met plannen?
tering, Gelderland...buitenland...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tering, Friesland...buitenland...
Leg me dit eens goed uitquote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef ZX9R het volgende:
Tis hun eigen schuld.
Zij hebben ons verplicht om van die moeilijke topics te openen.
En als de mensen dan op het werk zitten en ze hebben die topics (die ze opgeslagen hebben) niet voorhanden.....
mooi, je hapt iig nietquote:Op maandag 15 maart 2004 14:10 schreef ZX9R het volgende:
tering, Gelderland...buitenland...
Owkeejjquote:Op maandag 15 maart 2004 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor ons iets van 250km heen
Op 1 voorwaarde: als we dan wel over de Afsluitdijk gaan!
Das dan 250 km heen, 250 km terug is 500 + een tour van ongeveer 120 km ofzo is 620 km. Enig idee hoe fucking VER dat isquote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het niet erg om te rijden naar Frietland als het goed weer is, of tenminste droog, en lekker warm
Waar in Friesland spreken we dan af?
Niet in Groningen lijkt me.. das geen Friesland toch?
Op tijd stoppen... 7 uur s morgens weg
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Leg me dit eens goed uit
Dan ben je een gebroken vent. Was gister eigenlijk al aaridg verrot moet ik zeggenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je een vent of ben je geen vent?
Ho hee wag ff, zoeen heb ik dus thuis klaar liggen, over 3 uur kan ik em posten. niet aankomen dus...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Heb ik dat gezegd?![]()
We hebben een aantal voorbereide SC topics liggen.
Alleen staan die opgeslagen op andere computers dan waar we nu achter zitten.
het volgende topic gaat weer gewoon: [MC FOK] MV Agusta [deel 7] heten o.i.d.
Gewoon achter je kuipruitje kruipen.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan ben je een gebroken vent. Was gister eigenlijk al aaridg verrot moet ik zeggenVooral door die laatste 100 km terug. Die wind had me echt gesloopt !
Mietje, dus niet naar het zuiden komen hequote:Op maandag 15 maart 2004 14:20 schreef super_honda het volgende:
als de volgende meeting in het noorden is, ben ik er ook bij!!
Als je ons bij kunt houden op je fietsquote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef P0RN het volgende:
ik heb geen motor. mag ik toch komen?![]()
Op de fiets?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef P0RN het volgende:
ik heb geen motor. mag ik toch komen?![]()
als het de bedoeling is dat deze straks op slot gaat en de andere er voor in de plaats komt is dit eenmalig.....quote:Op maandag 15 maart 2004 14:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Heb ik dat gezegd?![]()
We hebben een aantal voorbereide SC topics liggen.
Alleen staan die opgeslagen op andere computers dan waar we nu achter zitten.
het volgende topic gaat weer gewoon: [MC FOK] MV Agusta [deel 7] heten o.i.d.
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Op de fiets?
Jongens, ik krijg er alweer zin in als ik aan gisteren terugdenk!!!!!!!! Zo lekker weertje gisteren, op de wind na
Als ik weer aan het klaverblad terugdenk enzo... *raakt in extase*
ik ben gister nog naar scheveningen geweest. en ben de afgelopen 3/4 weken vaak genoeg naar boskoop geweest. ok das wel niet echt het zuiden maar goed..... (gister trouwens 550km op de teller gezet...)quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mietje, dus niet naar het zuiden komen he!
Maar mijn fiets is ook neit zo grootquote:Op maandag 15 maart 2004 14:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gewoon achter je kuipruitje kruipen.
Zo groot ben je niet!![]()
deel van de elfstedentocht mischien een optie?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef ZX9R het volgende:
Alweer twee zieltjes: Gerako en SuperFour!![]()
Maar ik zal wel een mooie route uitstippelen in Friesland. Moet wel lukken.
En als je geen motor hebt: Gewoon heel hard fietsen!![]()
lijkt me een goed plan, elke keer een andere titel schiet ook niet op. Maar het idee van hollander met zijn thema blijf ik leuk vinden…weet niet wat jullie daarvan vinden.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef Gerako het volgende:
Kan het niet gewoon een SC Motormeet worden??
Vind het nogal veel werk. Had namelijk alleen een SC deel 7 geopend als ik die crap niet had hoeven op moeten zoekenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, elke keer een andere titel schiet ook niet op. Maar het idee van hollander met zijn thema blijf ik leuk vinden…weet niet wat jullie daarvan vinden.
das waar, beetje crea blijvenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Vond ik ook wel leuk ja
Maar k weet nu niet meer wat voor motoren we nog als thema kunnen gebruikenOp een gegeven moment houd het op natuurlijk..
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
Als jullie geduld hebben dan post ik rond 18:15 het nieuwe deel ..staat klaar op de hd thûûs.. en wel voordat ik ga eten.
wat mij betreft was het ook ok zoals het was, gewoon in SC topic de meets bespreken. Alleen de wisselende titels mag wel veranderen in FOK MC SC oid.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:34 schreef ThaFreak het volgende:
Denk der eve met zijn alleen eens goed overna wat jullie nou willen......
Het was in het begin een motormeet/slowchat gebeuren.....
Er is eens een keer gevraagd als jullie niet een eigen slowchat konden krijgen.....
Dit is jullie aangeboden en jullie vonden het goed.....
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat mij betreft was het ook ok zoals het was, gewoon in SC topic de meets bespreken. Alleen de wisselende titels mag wel veranderen in FOK MC SC oid.
Dit bespreken vd meets in SC heeft wel een groot nadeel: alleen de die hards weten ervan (inmiddels een vaste club geworden). Als je een apart meettopic hebt dan kunnen andere motorrijders dit ook meekrijgen.
Nou volgde ik jullie al een hele tijd hoor, maar het is inderdaad zo dat dit meer mensen aantrekt als een SC topic, want volgens mij zijn er nog wel meer motorrijders op Fok die misschien komende zomer ook weleens naar een Fok Motormeet willen komen.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je loopt idd het gevaar dat er geen mensen meer bijkomen terwijl dat toch wel de bedoeling is.
Je ziet al aan dit topic dat er meer mensen nieuwsgierig zijn en dan komen kijken. Bijv. Gerako, super_honda, etc..
En ik denk dat dat toch wel de bedoeling is.
Alleen hoe gaan we dat doen?
Dat de topics toegangkelijk blijven voor nieuwkomers!![]()
Kan alleen denk ik door een apart topic. Als anderen geen zin hebben om de meetafspraken te moeten filteren uit het geslowchat komen er weinig nieuwe mensen bij denk ik. En dat zou jammer zijn!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:57 schreef ZX9R het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je loopt idd het gevaar dat er geen mensen meer bijkomen terwijl dat toch wel de bedoeling is.
Je ziet al aan dit topic dat er meer mensen nieuwsgierig zijn en dan komen kijken. Bijv. Gerako, super_honda, etc..
En ik denk dat dat toch wel de bedoeling is.
Alleen hoe gaan we dat doen?
Dat de topics toegangkelijk blijven voor nieuwkomers!![]()
Tja,quote:Op maandag 15 maart 2004 15:07 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou volgde ik jullie al een hele tijd hoor, maar het is inderdaad zo dat dit meer mensen aantrekt als een SC topic, want volgens mij zijn er nog wel meer motorrijders op Fok die misschien komende zomer ook weleens naar een Fok Motormeet willen komen.
Onzin voor je leven!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien bij Flora & Fauna...
ben ik t niet mee eens:quote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef ZX9R het volgende:
In ieder geval niet in PTA (Planes Trains and Automobiles)
Jij wilt je eigen subforumquote:Gemotoriseerd of niet, alles op wielen heeft hier een plek. Van oldtimers tot je nieuwe fiets, van Smart tot brandweerwagen, post het hier!
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:18 schreef Makster het volgende:
Ik in ieder geval bij de Babes & Hunks. Reetvaarder bij de digi corner (Nerd)
* One_Punch_Mickey lacht iemand uitquote:Op maandag 15 maart 2004 15:18 schreef Makster het volgende:
Ik in ieder geval bij de Babes & Hunks. Reetvaarder bij de digi corner (Nerd)
Wie nietquote:Op maandag 15 maart 2004 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Jij wilt je eigen subforum![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij hoort eerder in Flora en Fauna.
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
* One_Punch_Mickey lacht iemand uiten tis niet riet...
Hee Hee Hee rustig heh. Ik heb je gister al gespaardquote:Op maandag 15 maart 2004 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
* One_Punch_Mickey lacht iemand uiten tis niet riet...
Je bedoelt "die naaimachine"quote:Op maandag 15 maart 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
We kregen medelijden toen we zijn motor "hoorde".....
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 15 maart 2004 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
* One_Punch_Mickey lacht iemand uiten tis niet riet...</div></blockquote>
Laat die jongen nu in de waan
We hebben t toch droog gehoudenquote:Op maandag 15 maart 2004 15:25 schreef Makster het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 15 maart 2004 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
* One_Punch_Mickey lacht iemand uiten tis niet riet...</div></blockquote> Hee Hee Hee rustig heh. Ik heb je gister al gespaard
Eigenlijk hadden we afgesporken dat je ene paar stompen zou krijgen. Daar ben je ook al goed onder uit gekomen
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je bedoelt "die naaimachine"
balen, maar goed dat je een goed pak had danquote:Op maandag 15 maart 2004 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij... wij niet hoorPlensde in Dordrecht
Moet je je dopjes eens uitdoen!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoor sowieso niet veel
Dat heb je soms met een origineel uitlaatsetje.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij de mac in dieren, toen ik em startte, hoorde niemand em
WATTUH???quote:Op maandag 15 maart 2004 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Moet je je dopjes eens uitdoen!
BMW is nou niet echt supersport he?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:46 schreef hollander172 het volgende:
(hoeft niet alleen SS te zijn toch?)
Zeker maar de titel moet wel veranderen vind ik, meldt maar in de OP om welk thema het gaat.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:46 schreef hollander172 het volgende:
Wat gaan we nu doen eigenlijk? Vind de opzet van de vorige topics wel leuk en nog zat motoren over hoor.... (hoeft niet alleen SS te zijn toch?)
ik ben eerder thuisquote:Doen we deze dicht en gaan we met die van Patrick281 verder?
Heeft ie er één geopend dan??quote:Op maandag 15 maart 2004 15:46 schreef hollander172 het volgende:
Wat gaan we nu doen eigenlijk? Vind de opzet van de vorige topics wel leuk en nog zat motoren over hoor.... (hoeft niet alleen SS te zijn toch?)
Doen we deze dicht en gaan we met die van Patrick281 verder?
ERUIT HALEN DIE DINGENquote:Op maandag 15 maart 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
WATTUH???
idd: normenquote:Op maandag 15 maart 2004 15:46 schreef ZX9R het volgende:
Dat heb je soms met een origineel uitlaatsetje.
Die voldoen aan de normen.![]()
idd!! en dan heb jij nog niet eens een bril...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, ja, doe ik nooit als we toch weer na 5minuten gaan rijden.. is zo'n gedoe
Net alsof een bril zo lastig is.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd!! en dan heb jij nog niet eens een bril...
kijk maar.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat weet je niet zeker?
maarre, ik ga weer naar huis na een dag hard te hebben gefokt gewerkt...moet ik nu mijn mv topic openen of..?
Tja die van mij is nog wat minder voor de hand liggend/onbekend voor jullie.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat weet je niet zeker?
maarre, ik ga weer naar huis na een dag hard te hebben gefokt gewerkt...moet ik nu mijn mv topic openen of..?
En ik maar denken dat die "R" in het typenummer voor racing stond.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
BMW is nou niet echt supersport he?
deze detacheringsopdracht loopt ten einde en we zitten midden in de overdracht. vandaar dat er werk uit mijn handen wordt genomen en ik niet teveel kan doen, want anders is er niets om mee in te werken.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM: ff vraagje, wat doe jij nu zoal op je werk? echt alleen maar fokken volgens mij he??
donequote:Op maandag 15 maart 2004 17:05 schreef Patrick281 het volgende:
dus doe jij hem dan maar openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |