abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17727026
De Annunaki´s tekenden ons zonnestelsel duizenden jaren geleden op met de zon in het midden en een tiende planeet genaamd Niburu..

Vele sceptici geloofden niet in een tiende planeet en deden de andere omschrijvingen van de hand als BS, maar wat nu...

http://www.cnn.com/2004/T(...)discovery/index.html

Shit daar is ie!! Onze tiende planeet.....

Wat vertelden zij ons nog meer?
pi_17727063
Gut, weer een kei met een naam
  maandag 15 maart 2004 @ 11:54:03 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17727096
.

Gaaaaaaaaaf, ze blijven ook dingen ontdekken

En de naam Sedna mogen ze wat mij betreft van tijdelijk naar officieel maken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17727125
Niburu..ROFL get a life..
pi_17727186
Het gaat hierbij om de aanname van de geschiedschrijving van een volk duizenden jaren oud met grote kennis van ons zonnestelsel. Dat kan je wel afleiden uit het FEIT dat een in vele ogen een primitief volkje kennis had die wij nu pas tot ons nemen. hierbij bedoel ik inderdaad de vondst (hervonden) van de tiende planeet.

Vergeet niet dat dit volk ook al beschikte over electriciteit en batterijen..

Wij zijn niet zo modern als wij denken
  maandag 15 maart 2004 @ 11:58:04 #6
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_17727202
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh daar zijn ze weer de Anunaki.
Wie gelooft die CRAP van David Icke toch iedere keer.
Vroeger sloten ze dit soort lui gewoon op, nu besmetten ze keer op keer naïve goedgelovige simpelen van geest!

Er wordt al jaren gezocht naar deze planeet, niet vanwege een duf verhaal maar vanwege de eigenaardigheid van de baan van Pluto.
pi_17727203
jeeej een flinke klomp steen en ijs
volgens een paar threads hier had niburu tog last van een enorm broeikas effect
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_17727206
cool!

ik las gister dat NASA over de afgelopen 5 jaar meer heeft geleerd dan in de 1e 20 jaar van hun bestaan.

volgens mij zal het nu steeds sneller tot razendsnel met de ontdekkingen gaan:

ze hebben al een update achterstand van 8/9 jaar op het gedocumenteerde ontdekkingen - bestand
  maandag 15 maart 2004 @ 11:58:46 #9
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17727234
Mooie planeet... stuk steen van 2.000 km
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  maandag 15 maart 2004 @ 11:59:14 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17727244
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gut, weer een kei met een naam
Inderdaad, de astronomen lijken om het hardst te strijden om een middelgrote astroïde met het etiket planeet te kunnen bestempelen zodat hun naam bij de ontdekking van deze nieuwe wereld komt. Laten we eens een knikker de ruimte insturen en tot de elfde planeet dopen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  maandag 15 maart 2004 @ 11:59:31 #11
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_17727251
tja... gezien dat het heel erg moeilijk is iets op die afstand te ontdekken zullen er ongetwijfeld nog wel een paar van die Kuipergordel-objecten gevonden worden - twee jaar geleden werd Quaoar gevonden en als planeet bestempeld - is 't ook niet. Pluto is er eigenlijk ook eentje (m.a.w. ons zonnestelsel heeft eigenlijk maar acht planeten).
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_17727256
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:58 schreef MALLENS het volgende:
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh daar zijn ze weer de Anunaki.
Wie gelooft die CRAP van David Icke toch iedere keer.
Vroeger sloten ze dit soort lui gewoon op, nu besmetten ze keer op keer naïve goedgelovige simpelen van geest!

Er wordt al jaren gezocht naar deze planeet, niet vanwege een duf verhaal maar vanwege de eigenaardigheid van de baan van Pluto.
Wie spreekt hier over David Icke?!?!
pi_17727299
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef Flowce het volgende:
Het gaat hierbij om de aanname van de geschiedschrijving van een volk duizenden jaren oud met grote kennis van ons zonnestelsel. Dat kan je wel afleiden uit het FEIT dat een in vele ogen een primitief volkje kennis had die wij nu pas tot ons nemen. hierbij bedoel ik inderdaad de vondst (hervonden) van de tiende planeet.
Lieverd, dit is geen planeet maar gewoon een van de grotere uit de enorme hoeveelheid objecten in de buitenste delen van ons zonnestelsel.
pi_17727339
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:59 schreef Ype het volgende:

[..]

Inderdaad, de astronomen lijken om het hardst te strijden om een middelgrote astroïde met het etiket planeet te kunnen bestempelen zodat hun naam bij de ontdekking van deze nieuwe wereld komt. Laten we eens een knikker de ruimte insturen en tot de elfde planeet dopen.
Ik wil ook mijn eigen king-size rots
pi_17727396
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:51 schreef Flowce het volgende:

Wat vertelden zij ons nog meer?
Dat er een geavanceerde beschaving van die klomp ijs kwam ?
fokschaap
pi_17727398
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef ikbengeweldig het volgende:

[..]

Lieverd, dit is geen planeet maar gewoon een van de grotere uit de enorme hoeveelheid objecten in de buitenste delen van ons zonnestelsel.
Ok poepie, maar das een kwestie van interpreteren.....maan is ook een aardig groot object...
  maandag 15 maart 2004 @ 12:05:15 #17
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_17727412
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:59 schreef Flowce het volgende:

[..]

Wie spreekt hier over David Icke?!?!
Die heeft dat crap volk bedacht!
pi_17727455
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef Flowce het volgende:

[..]

Ok poepie, maar das een kwestie van interpreteren.....maan is ook een aardig groot object...
Maan is inderdaad ook een aardig groot object, maar alleen in zijn soort en daarom (enigszins) het benoemen waard. De zoveelste flinke kei in de Kuipergordel als 'planeet' bestempelen is leuk voor in de krant maar verder niet van al te veel betekenis.
  maandag 15 maart 2004 @ 12:07:29 #19
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17727459
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef Flowce het volgende:

[..]

Zullen we de maan dan voortaan ook maar een planeet noemen?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17727526
Die Kuipergordel is volgens mij het overblijsel van een uit elkaar gerukte planeet.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_17727532
Pluto is toch eigenlijk ook geen echte planeet...
pi_17727624
Ik heb wel een mooie theorie......
Die tiende planeet is er wel degelijk en de regeringen of 1 regering weet dat ook wel, maar het bestaan wordt geheim gehouden omdat er veel meer met die planeet aan de hand is.

Het schijnt namelijk zo te zijn dat ons ras van die planeet afkomstig is. Zouden ze dat bekend maken dan klopt er ineens niks meer van het geloof (christen,islam weet ik wat) en dan wordt het een chaos op de wereld.
pi_17727653
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:14 schreef sieb het volgende:
Die tiende planeet is er wel degelijk en de regeringen of 1 regering weet dat ook wel, maar het bestaan wordt geheim gehouden omdat er veel meer met die planeet aan de hand is.

Het schijnt namelijk zo te zijn dat ons ras van die planeet afkomstig is. Zouden ze dat bekend maken dan klopt er ineens niks meer van het geloof (christen,islam weet ik wat) en dan wordt het een chaos op de wereld.
*hardgrondig sugt*
  maandag 15 maart 2004 @ 12:17:40 #24
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_17727718
quote:

wanneer heb jij je hersenen afgestaan?
pi_17727734
quote:

Als de mens van die planeet komt zou die planeet ook ongeveer op de aarde moeten lijken. ik denk niet dat met de huidige telescopen die amateur astronomen kunnen krijgen een object ter grote van de aarde nog niet gevonden is als het zou bestaan
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')