Inderdaad, de astronomen lijken om het hardst te strijden om een middelgrote astroïde met het etiket planeet te kunnen bestempelen zodat hun naam bij de ontdekking van deze nieuwe wereld komt. Laten we eens een knikker de ruimte insturen en tot de elfde planeet dopen.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gut, weer een kei met een naam
Wie spreekt hier over David Icke?!?!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:58 schreef MALLENS het volgende:
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh daar zijn ze weer de Anunaki.
Wie gelooft die CRAP van David Icke toch iedere keer.
Vroeger sloten ze dit soort lui gewoon op, nu besmetten ze keer op keer naïve goedgelovige simpelen van geest!
Er wordt al jaren gezocht naar deze planeet, niet vanwege een duf verhaal maar vanwege de eigenaardigheid van de baan van Pluto.
Lieverd, dit is geen planeet maar gewoon een van de grotere uit de enorme hoeveelheid objecten in de buitenste delen van ons zonnestelsel.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef Flowce het volgende:
Het gaat hierbij om de aanname van de geschiedschrijving van een volk duizenden jaren oud met grote kennis van ons zonnestelsel. Dat kan je wel afleiden uit het FEIT dat een in vele ogen een primitief volkje kennis had die wij nu pas tot ons nemen. hierbij bedoel ik inderdaad de vondst (hervonden) van de tiende planeet.
Ik wil ook mijn eigen king-size rotsquote:Op maandag 15 maart 2004 11:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Inderdaad, de astronomen lijken om het hardst te strijden om een middelgrote astroïde met het etiket planeet te kunnen bestempelen zodat hun naam bij de ontdekking van deze nieuwe wereld komt. Laten we eens een knikker de ruimte insturen en tot de elfde planeet dopen.
Dat er een geavanceerde beschaving van die klomp ijs kwam ?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:51 schreef Flowce het volgende:
Wat vertelden zij ons nog meer?
Ok poepie, maar das een kwestie van interpreteren.....maan is ook een aardig groot object...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Lieverd, dit is geen planeet maar gewoon een van de grotere uit de enorme hoeveelheid objecten in de buitenste delen van ons zonnestelsel.
Die heeft dat crap volk bedacht!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:59 schreef Flowce het volgende:
[..]
Wie spreekt hier over David Icke?!?!
Maan is inderdaad ook een aardig groot object, maar alleen in zijn soort en daarom (enigszins) het benoemen waard. De zoveelste flinke kei in de Kuipergordel als 'planeet' bestempelen is leuk voor in de krant maar verder niet van al te veel betekenis.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef Flowce het volgende:
[..]
Ok poepie, maar das een kwestie van interpreteren.....maan is ook een aardig groot object...
Zullen we de maan dan voortaan ook maar een planeet noemen?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef Flowce het volgende:
[..]
Ok poepie, maar das een kwestie van interpreteren.....maan is ook een aardig groot object...
*hardgrondig sugt*quote:Op maandag 15 maart 2004 12:14 schreef sieb het volgende:
Ik heb wel een mooie theorie......
Die tiende planeet is er wel degelijk en de regeringen of 1 regering weet dat ook wel, maar het bestaan wordt geheim gehouden omdat er veel meer met die planeet aan de hand is.
Het schijnt namelijk zo te zijn dat ons ras van die planeet afkomstig is. Zouden ze dat bekend maken dan klopt er ineens niks meer van het geloof (christen,islam weet ik wat) en dan wordt het een chaos op de wereld.
wanneer heb jij je hersenen afgestaan?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:14 schreef sieb het volgende:
Die tiende planeet is er wel degelijk en de regeringen of 1 regering weet dat ook wel, maar het bestaan wordt geheim gehouden omdat er veel meer met die planeet aan de hand is.
Het schijnt namelijk zo te zijn dat ons ras van die planeet afkomstig is. Zouden ze dat bekend maken dan klopt er ineens niks meer van het geloof (christen,islam weet ik wat) en dan wordt het een chaos op de wereld.
Als de mens van die planeet komt zou die planeet ook ongeveer op de aarde moeten lijken. ik denk niet dat met de huidige telescopen die amateur astronomen kunnen krijgen een object ter grote van de aarde nog niet gevonden is als het zou bestaanquote:Op maandag 15 maart 2004 12:14 schreef sieb het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |