Dat is iets wat ik al een tijdje probeer. Maar het wil nog niet echt lukken. Misschien door het leeftijdsverschil? Mijn collega's zijn over het algemeen 30+ ..quote:Op maandag 15 maart 2004 11:53 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Heb je geen leuke collega's waarmee je een vriendschap op kunt bouwen?
Maar waarom heb jij behoefte aan sociale contacten in Rotterdam? Sluit je je niet aan bij je vriend's groep of iets dergelijks?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit ook vrij vaak in Rotterdam..Mijn vriend woont daar namelijk en ik ben ook dapper pogingen aan het doen om mensen te leren kennen daar, maar hoe? Geen idee.. Ik studeer nl in Nijmegen en ben onregelmatig in Rotterdam maar anders zou ik gaan sporten ofzo.
Haha!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Iemand mee naar huis nemen vanuit de Edah is ook niet je-van-het![]()
Dan moet je natuurlijk wel je e-mailadres opgeven! De mijne is <zie profiel>.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Maar ik zou zeggen, stuur een mailtje, misschien kunnen we samen zielig naar buiten kijken![]()
En anders toch het idee van het sporten..
Idd. Ik ga al naar de sportschool, maar daar is iedereen voor zichzelf bezig.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef prinsrob het volgende:
Gewoon lid worden van een sportclub, een teamsport is dan misschien een beter idee dan een individuele sport. Voetbal, volleybal, hockey ofzo.
Maar woon je samen of moet je ook alleen voor je eigen (mini-)huishouden zorgen?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon zelf ook in R'dam. Reden om hier te komen was samenwonen, maar die relatie is uit. Heb wel een nieuwe vriend, maar merk zelf ook dat ik verder eigenlijk niemand ken hier...
Gelukkig betaalt mijn werkgever de kosten grotendeels. Maar dan nog, het contact met fitnessgenootjes is er niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sporten is best wel duur hier, en dat kan ik als luizige, arme studente niet betalen...
Haha! Als we een groepje van 10 personen bij elkaar krijgen, organiseer ik een meetingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met andere woorden: ik lurk mee
Ik woon in principe op mezelf, maar ben 's avonds eigenlijk meestal bij m'n vriend. Merk dat als hij wat anders heeft, ik echt zo zit van: ja.. en nu?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:15 schreef Huta het volgende:
[..]
Maar woon je samen of moet je ook alleen voor je eigen (mini-)huishouden zorgen?
[..]
Wel mazzel dat je werkgever meebetaalt zeg! Ik zie me al aankomen bij de uniquote:Gelukkig betaalt mijn werkgever de kosten grotendeels. Maar dan nog, het contact met fitnessgenootjes is er niet.
[..]
Klinkt wel als een planquote:Haha! Als we een groepje van 10 personen bij elkaar krijgen, organiseer ik een meeting![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in! En in een stad als Rotterdam moet het toch best wel lukken (houd ik mezelf telkens voor)?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
nieuwe contacten is lastig. en...het duurt een tijd voordat je echt beter contact met mensen krijgt. Doorzetten is volgens mij ook wel belangrijk!
Ik heb zelf voetbal en volleybal gespeeld en ik heb nooit een band met mijn teammates opgebouwd. Vreemd eigenlijk..quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
Ben zelf nu een jaar op een sportvereniging en begin nu pas een beetje een 'band' met de mensen uit m'n team te krijgen en me 'thuis' te voelen binnen de verening. Eeen heel klein beetje nog maar.
Als je niet meer in je vertrouwde omgeving bent waar je bent opgegroeid, dan kosten deze dingen gewoon wat meer inspanning volgens.
Thanks!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
Succes anyway!@Rotterdam
Jouw sprokkel mag er anders ook wezenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
ff wat anders....
ik vind je kung fu cavia geweldig!
None of my business, maar ben je niet bang dat je het moeilijk gaat krijgen wanneer het even wat minder gaat met je relatie?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon in principe op mezelf, maar ben 's avonds eigenlijk meestal bij m'n vriend. Merk dat als hij wat anders heeft, ik echt zo zit van: ja.. en nu?
Nou, hierbij een oproep!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt wel als een plan
t'Is nog geen 3 maand aan, maar ja, natuurlijk ben ik daar wel "bang" voor.. Maarja, zoals je zelf ook al zei, iemand uit de supermarkt trekken is niet echt an option enzoquote:Op maandag 15 maart 2004 15:23 schreef Huta het volgende:
[..]
None of my business, maar ben je niet bang dat je het moeilijk gaat krijgen wanneer het even wat minder gaat met je relatie?
[..]
Eng, maar ook erg leukquote:Nou, hierbij een oproep!Iedereen die in (regio) Rotterdam verblijft vanwege werk - studie of een relatie en zich tevens vaak alleen voelt, moet zich nu aanmelden voor een potentiele meeting met lotgenoten!
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef MrAbagnale het volgende:
ik woon in rotterdam,
als je aardig bent mag je mijn vriend misschien wel worden
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef MrAbagnale het volgende:
ik woon in rotterdam,
Inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2004 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eng, maar ook erg leuk
Haha, ik schiet bijna vol!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef MrAbagnale het volgende:
ik woon in rotterdam,
Jaa lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:44 schreef Huta het volgende:
[..]
Inderdaad, maar doe je mee?
![]()
Ik ben 29 niet te oud hoop ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa lijkt me wel leuk![]()
Maar hoe oud is iedereen hier ongeveer? Ben zelf 24!
(with all due respect, maarreuh ik zie mezelf nog niet tussen hoop 15-jarigen zitten)
Ik hockey in Hellevoetsluis (woon in Utrecht en stop na dit jaar) en ik heb sinds vorig jaar een werkende teamgenoot die in Hellevoetsluis kwam wonen. Hij heeft iig drie avonden/dagen in de week al iets te doen. Twee maal trainen en een wedstrijddag. Verder doet hij niet zo heel veel met de sociale contacten die hij op doet (zoals uitgaan ofzo), maar hij is ook al wat ouder en komt van dichter uit de buurt. Maar als je op een sport gaat wordt zo gevraagd of je mee uitgaat, lijkt me logisch met een team.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef prinsrob het volgende:
Gewoon lid worden van een sportclub, een teamsport is dan misschien een beter idee dan een individuele sport. Voetbal, volleybal, hockey ofzo.
Zo logisch is dat niet...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik hockey in Hellevoetsluis (woon in Utrecht en stop na dit jaar) en ik heb sinds vorig jaar een werkende teamgenoot die in Hellevoetsluis kwam wonen. Hij heeft iig drie avonden/dagen in de week al iets te doen. Twee maal trainen en een wedstrijddag. Verder doet hij niet zo heel veel met de sociale contacten die hij op doet (zoals uitgaan ofzo), maar hij is ook al wat ouder en komt van dichter uit de buurt. Maar als je op een sport gaat wordt zo gevraagd of je mee uitgaat, lijkt me logisch met een team.
Niet te oud en dankjewelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:18 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ik ben 29 niet te oud hoop ik![]()
Leuke fotos trouwens XcuZ_Me![]()
Ik ben 22 en heb zelf ook niet zoveel met 15-jarigenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar hoe oud is iedereen hier ongeveer? Ben zelf 24!
(with all due respect, maarreuh ik zie mezelf nog niet tussen hoop 15-jarigen zitten)
Hehehe gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben 22 en heb zelf ook niet zoveel met 15-jarigen![]()
Mmm in mijn team niet. Leeftijd varieert van 18 tot 30 (gemiddeld ong 23) en we gaan met zn allen op toernooi, met zn allen naar feesten en met zn allen stappen. Maar je moet het wel treffen natuurlijk, er zullen zat teams zijn waar dit niet zo is. Zoek dus een leuk teamquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:45 schreef koei het volgende:
[..]
Zo logisch is dat niet...
Ik doe ook aan een teamsport maar mijn teamgenoten zijn allemaal minimaal 5 jaar ouder (het meerendeel ongeveer 10 jaar) dus die gaan echt niet meer stappen ofzo. En sommige teams zijn ook enkel op sport gebied een team en doen verder nooit wat gezamelijk. Een teamsport kan dus goed zijn, maar hoeft niet perse. En je moet jezelf eerst even een beetje bewijzen.
Moet ik natuurlijk niet gaan vragen wat je gestudeerd hebt.. anders houden we geen gespreksstof meer overquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehe gelukkig maar
Zag dat je in Nijmegen studeert, leuk! Heb er zelf ook 2 jr gestudeerd en gewoond, met veel plezier! Kom er ook nog wel eens.
Nah, hebben we in ieder geval al een gespreksonderwerp tijdens een evt. meet
Nee, dat kan natuurlijk écht nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Moet ik natuurlijk niet gaan vragen wat je gestudeerd hebt.. anders houden we geen gespreksstof meer over![]()
quote:Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met die meet!
Dat klinkt ook als een drama ja ieuwquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bedrijfscommunicatie Letteren frans, wat een drama![]()
Jaaaa denk ik ook wel, vind 't wel doodeng hoor![]()
Dat was 't dus ook.. echt, niet voor niets mee gestoptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook als een drama ja ieuw
En eng.. alleen de eerste 5 minuten even omdat je elkaar dan waarschijnlijk aan zit te gapen van goh..jij bent ook van fok geloof ik..
En daarna babbelen we vrolijk verder![]()
gelukkig.. rotterdammers zijn nl best eng..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:19 schreef ozzyat105 het volgende:
valt wel mee joh.....
Ik zal heel lief zijn![]()
Nou inderdaad hehehehehequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gelukkig.. rotterdammers zijn nl best eng..![]()
Van de doorsnee metro-reiziger word ik ook niet echt gelukkig doorgaansquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gelukkig.. rotterdammers zijn nl best eng..![]()
Oude haven is idd ook errug leuk ik kwam vroegah wel is in plan C das bes leukquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat was 't dus ook.. echt, niet voor niets mee gestopt
Ik ben echt heel benieuwd! Zal de TS eens even mailen
Plek voor meet lijkt me de Oude Haven ofzo wel leuk, normaal publiek (ipv het Rotterdamsche tuig) en een leuke sfeer!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van de doorsnee metro-reiziger word ik ook niet echt gelukkig doorgaans![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef Huta het volgende:
Ik vind Rotown wel gezellig
UIteraard willen we datquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef ozzyat105 het volgende:
Willen jullie mij ook op de hoogte houden? pleasse
ozzyat105@hotmail.com
Ja! Plan C! Dat is idd wel een leuke tentquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:26 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Oude haven is idd ook errug leuk ik kwam vroegah wel is in plan C das bes leuk
verder heb je natuurlijk diverse eet-cafeetjes enzo.Of misschien op het terras ofzo???
brrrrrrrr
yeeeeeeehaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
UIteraard willen we datHoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik zelf zit meer aan maart of april te denken hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Plan C! Dat is idd wel een leuke tentDaarnaast zit Kade 4, maar die is echt stervensduur! Terras is ook leuk, maar dan wordt 't dus van de zomer.
Eng heh
Humor, dan hebben we mekaar vast wel eens gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik stapte eerder altijd bij maashaven uit en dan ging ik met de tram verder.. maar beviel me steeds minder en nu pak ik op zuidplein de bus. Is ook niet ideaal, maar beter dan die tram!
Jah Kade 4 daar heb ik laats nog gegeten was geloof ik 30 euro voor een lunch met z'n twee-tjesquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Plan C! Dat is idd wel een leuke tentDaarnaast zit Kade 4, maar die is echt stervensduur! Terras is ook leuk, maar dan wordt 't dus van de zomer.
Eng heh
jij bent slecht zeg!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
ja, m'n ex en nieuwe vriend wonen idd op loopafstand van elkaar![]()
I knowquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:33 schreef Huta het volgende:
[..]
jij bent slecht zeg!!![]()
![]()
haa grappig.. misschien hebben we ooit wel eens naast elkaar gezeten in de metro woei!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Humor, dan hebben we mekaar vast wel eens gezienIk stapte vroeger altijd op Zuidplein uit, omdat ik daar vlakbij woonde, met mijn huidige ex
En nu stap ik altijd op Maashaven uit, omdat m'n vriend daar vlakbij woont en ik dagelijks de tram naar mn stageplek daar pak.
Jaaa tuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:32 schreef nectarientje het volgende:
ik ben de blije huppel met de gekleurde sjaal en de knalgroene rugzak.. kan bijna niet missen![]()
Maar dat sprekene we tzt wel af toch?
Ik woon nu tegen het Centrum aan, vlakbij Tropicana, maar ben eigenlijk 's avonds altijd op Zuid te vinden. Ik heb in de Mijnsherenlaan gewoond...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
haa grappig.. misschien hebben we ooit wel eens naast elkaar gezeten in de metro woei!
MIsschien woon je hier wel in de straat!![]()
Oorspronkelijk kom ik uit Helden (bij Venlo en Roermond).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:32 schreef JooB het volgende:
*Rotterdammer Meldt* Heb zelf drie jaar in De Heeg in Maasticht gewoond. Waar kom je zelf vandaan? Rotown gaat wel. Streetlife ken ik eigenlijk niet. Ook leuk is Stalles en de Consul. Mijn eigen stamcafé is de Vagebond.
Nee.. ik woon aan de andere kant van de Nettomarktquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon nu tegen het Centrum aan, vlakbij Tropicana, maar ben eigenlijk 's avonds altijd op Zuid te vinden. Ik heb in de Mijnsherenlaan gewoond...
En? Zijn we buren?
Ah, daar bevind ik me momenteel ook, somewhere in Charloisquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee.. ik woon aan de andere kant van de NettomarktIn de Zuidhoek
En ik heb even in je fotoboek gespiekt maar je komt me niet bekend voor.. uiteraard ga ik je stalken als ik je nu tegenkom in de metro![]()
*tuurt naar elke vrouw met lange groene rok.. (met of zonder hoofddoekje)*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, daar bevind ik me momenteel ook, somewhere in Charlois
Nettomarkt heb ik vaak mijn boodschapjes gedaan en dat ga ik zometeen rond half 6 weer doen![]()
Bij deze dus je eerste stalkingskansIk heb een lange groene rok aan vandaag
dames kletsen altijd veel.. dit is een soort van pre-kennismakingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:44 schreef Huta het volgende:
Zeg dames XcUZ_Me & nectarientje, niet zoveel kletsen anders vallen jullie zo stil op de meet!
Zonder hoofddoekjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*tuurt naar elke vrouw met lange groene rok.. (met of zonder hoofddoekje)*
oe wat jammer nou.. ik zit nu wel in Rotterdam (lang leve de wasmachinemonteur ' wij komen tussen 8 en 12' ) maar ik heb een eetafspraak in Nijmegen dus ik spring over een paar uur weer in de bus..
Haha, wordt gezellig in de Nettomarkt vandaagquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, daar bevind ik me momenteel ook, somewhere in Charlois
Nettomarkt heb ik vaak mijn boodschapjes gedaan en dat ga ik zometeen rond half 6 weer doen![]()
Bij deze dus je eerste stalkingskansIk heb een lange groene rok aan vandaag
lieg jij weleens?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Huta, zal 't noooooooooooit meer doen![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lieg jij weleens?
dan ga ik nog maar even een paar uur druk aan de studie
jij verveelt je?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of hier mensen wel eens in Bibliotheek Charlois komen, maarreuh![]()
Nee hoor, dit n.a.v. stalk-plekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jij verveelt je?
Nee alleen de bibliotheek bij de Blaak die is wel mooi trouwens...met cafe en zoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of hier mensen wel eens in Bibliotheek Charlois komen, maarreuh![]()
hehehe ben jij er nu?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, dit n.a.v. stalk-plekken
aah ik ben over 2 uur te stalken bij bushalte Kaatsbaanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, dit n.a.v. stalk-plekken
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:54 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
hehehe ben jij er nu?![]()
hehehe leuk he fokken in de bieb daar kan ik me wel een paar uurtjes vermakenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er geregeld ja
Veilig in R'dam-Zuid...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:59 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
hehehe leuk he fokken in de bieb daar kan ik me wel een paar uurtjes vermaken
ik ben nun aan het werk in de spaanse polder dus je ben veilig![]()
je gaat toch niet klussen he??quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:59 schreef nectarientje het volgende:
ik word stalkbaar.. ik moet nu even de deur uit om spijkers te kopen
Tot zo
Hoezo ril?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef ozzyat105 het volgende:
je gaat toch niet klussen he??
*ril*![]()
Ik spreek liever 's middags iets af.. ik durf hier nl niet alleen in het donker te fietsenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:13 schreef Huta het volgende:
20 maart
27 maart
3 april
10 april
Kijk even in jullie agenda's en laat me weten wanneer het uitkomt. Waar we meeten moet nog besproken worden. Laten we dat hier uitvechten!
Ik ga het liefst naar een tent waar de muziek niet te hard staat. Da's mijn enige "eis", want ik heb geen zin om de hele avond in jullie oren te schreeuwen..![]()
Wat zijn jullie eisen?
hehehe ik ben klaar met de verbouwing...vandaar die schrikreactie ...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoezo ril?
Ik ben een kattenkrabpaal aan het maken dus btje klussen..
Ik begrijp je, maar misschien valt er iets te regelen. Misschien moet er nog iemand jouw kant op. Of we stoppen je in een taxi. De afstand is niet zo groot, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik spreek liever 's middags iets af.. ik durf hier nl niet alleen in het donker te fietsen![]()
20: helaas...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:13 schreef Huta het volgende:
Ok, lieve Rotterdammers en slowchatters!Ik stel voor dat we de meet op een zaterdag houden. Voor de komende 4 weken is dat:
20 maart
27 maart
3 april
10 april
Kijk even in jullie agenda's en laat me weten wanneer het uitkomt. Waar we meeten moet nog besproken worden. Laten we dat hier uitvechten!
Ik ga het liefst naar een tent waar de muziek niet te hard staat. Da's mijn enige "eis", want ik heb geen zin om de hele avond in jullie oren te schreeuwen..![]()
Wat zijn jullie eisen?
dan zeg je dat je al een andere afspraak hebt en peer je hem.. heel simpel, het is niet verplicht hoor! En het was ook maar een voorstelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Middag lijkt me ok, avond ook wel. Eten weet ik niet, maybe beetje te snel. Stel je voor dat je iets hebt van![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:36 schreef nectarientje het volgende:
dan zeg je dat je al een andere afspraak hebt en peer je hem.. heel simpel, het is niet verplicht hoor! En het was ook maar een voorstel
Hahahaha.. "ik herinner me dat ik euhhh m'n euuhhh hamster nog eten moet geven" of iets in die geestquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dan zeg je dat je al een andere afspraak hebt en peer je hem.. heel simpel, het is niet verplicht hoor! En het was ook maar een voorstel
mm ik heb dus nu wel even mijn beste smoes weggegeven.. wat nou als ik het niet leuk vindquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:37 schreef Huta het volgende:
Hahaha![]()
Je hebt helemaal gelijk!
* Meldtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:27 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
He wat leuk nog een poeze-liefhebber![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |