http://www.net5.nl/hetblok/Aanmelding_Het_Blok.htmquote:NET5 start dit najaar het vernieuwende tv-programma Het Blok. Dit programma, dat in 2003 in Australië alle kijkcijferrecords verbrak, gaat vanaf september 2004 Nederland veroveren.
Het Blok speelt zich af in en rondom een pand met vier appartementen. In deze appartementen gaan vier jonge stellen tussen de 20 – 35 jaar wonen die gedurende elf weken naar eigen inzicht hun appartement opknappen en inrichten met een beperkt budget. Na elf weken worden deze appartementen geveild.
Voordat het opknappen gaat beginnen, wordt de waarde van de appartementen vastgesteld. De stellen mogen de winst die de appartementen bij de veiling opleveren mee naar huis nemen.
Het Blok kent geen verliezers, maar wel een echte winnaar: het stel dat de meeste winst maakt op hun appartement. Zij krijgen naast de winst maar liefst 50.000 euro.
quote:Erik doet Het Blok.
Na Roberti en zijn scooters heeft Erik van het Hoff een move richting tv gemaakt en stort zich daarbij helemaal op het fenomeen klussen en wonen.
Stellen
Dit najaar komt NET5 met het nieuwe klusprogramma Het Blok. In deze productie gaat een aantal stellen een heel appartement verbouwen. Het stel met het mooiste appartement kan 50.000 euro winnen. In Australië was dit programma een giga hit, dus NET5 hoopt hier uiteraard op hetzelfde succes. De presentator van Het Blok wordt Erik van het Hoff, die voor dezelfde zender ook al het woonprogramma SamenWonen presenteert. Ook dit is een programma voor samenwonende stelltjes, dus Erik blijft gezellig op zijn vakgebied.
quote:Vier stellen betreden ergens in onze hoofdstad een pand met vier vervallen appartementen. In 11 weken moeten ze met een bescheiden budget het complete appartement verbouwen en inrichten. Na een periode van bloed, zweet, tranen en héél veel stress worden de appartementen geveild. De hoofdprijs: de meerwaarde van het appartement én 50.000 euro! Presentatie: Erik van der Hoff
Wanneer wordt Het Blok uitgezonden?
Vanaf 5 september kun je elke zondag om 21.30 een nieuwe aflevering zien van 'Het Blok'. Heb je de aflevering gemist dan kun je vanaf zaterdag 11 september elke week en herhaling zien.
Voor een update kun je elke woensdag om 22.30 uur op NET 5 terecht.
Is dat zo ? Wie dat dan. Er doen ook 2 bekenden van mij meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:05 schreef static het volgende:
Er gaan twee ex-fokkers meedoen. Naja, eentje heeft een permban, de andere niet.
Oeh! Ook van het forum?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat zo ? Wie dat dan. Er doen ook 2 bekenden van mij mee
Nee, die zijn hier nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:07 schreef static het volgende:
[..]
Oeh! Ook van het forum?
Namen, we willen namenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:05 schreef static het volgende:
Er gaan twee ex-fokkers meedoen. Naja, eentje heeft een permban, de andere niet.
Ze doen niet mee, blijkt nu.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Namen, we willen namen
quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:50 schreef Gelly8 het volgende:
Er doen geen ex-fokkers mee.
quote:static (Moderator) - zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:05
ze doen dus niet mee!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:13 schreef static het volgende:
[..]
Ze doen niet mee, blijkt nu.
Althans, bleek gisteren al.
Die presentator kan er ook wat van, flink staaltje overacting...quote:Op zondag 5 september 2004 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word nou al gek van die nichten....
wie ken je dan?quote:Op zondag 5 september 2004 22:00 schreef gelly het volgende:
Apart om bekenden zo op tv te zien
Elmer en Nanet zijn vrienden van ons.quote:Op zondag 5 september 2004 22:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wie ken je dan?
niet om je naar de mond te praten, maar dat lijkt me wel één van de leukste stellen...quote:Op zondag 5 september 2004 22:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Elmer en Nanet zijn vrienden van ons.
Joh!quote:Op zondag 5 september 2004 22:02 schreef woeeiiii het volgende:
Die 2 mannen, zijn dat homos? Moet wel he ? En dat accent![]()
![]()
Dat zijn ze ook gewoonquote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
niet om je naar de mond te praten, maar dat lijkt me wel één van de leukste stellen...
Komen uit het Noorden hé...quote:Op zondag 5 september 2004 22:29 schreef p-etr-a het volgende:
Nee ze hebben volgens mij nog niks uitgevoerd die twee. Ik vind die vrienden van gelly ook het leukste stel, zoals gezegd, dat zijn ze gewoon!
Ze zijn naar de Ikea geweestquote:Op zondag 5 september 2004 22:27 schreef Murray het volgende:
Hebben Brett En Thobias al wat gedaan?
De een is steward, de andere kapper.quote:Op zondag 5 september 2004 22:02 schreef woeeiiii het volgende:
Die 2 mannen, zijn dat homos? Moet wel he ? En dat accent![]()
![]()
Ze hebben wel de grootste stereotype's te pakken zeg.quote:Op zondag 5 september 2004 22:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
De een is steward, de andere kapper.
Die ene wist nog geeneens hoe een boormachine werkt.quote:Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ze hebben wel de grootste stereotype's te pakken zeg.
Wel een komisch duo, meedoen aan een klusprogramma als je niet kan klussen.![]()
Maargoed als het echt zo typisch zijn moet het interieur geen probleem voor ze zijn.
Mijn favorieten:quote:Op zondag 5 september 2004 22:41 schreef Adelante het volgende:
erg leuke eerste aflevering
mijn favorieten:
1. groningen
2. homo's
3. universitair
4. hip
Idd, ze hebben de komende zondagavonden weer te pakken.quote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef static het volgende:
Al met al heeft Net5 een topzondagavond neergezet met ER & Het Blok.
wat is het alternatief dan? caroline tensen en de 100 vragenbeantwoordersquote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef Myster_E het volgende:
Idd, ze hebben de komende zondagavonden weer te pakken.
Het Glazen Huis krijgt het zwaar.quote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef static het volgende:
geen acteurs maar ze zijn wel uitgekozen om de reden dat dit soort dingen gewoon leuke TV oplevert .quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Marsepein het volgende:
Ben ik de enige die door kritisch te kijken het idee heeft dat minstens 3 van de 4 stellen acteurs zijn, die ingehuurd zijn om het programma op te leuken?
De formule is wel goed, maar kom op, hoe is je selectieprocedure als je 2 van zulke homo's er in zet.
Die slaan met het grootste gemak een steunmuur weg, zagen een gipsvezelplaat met een decoupeerzaag op een manier waarbij je jezelf flink kan verwonden, slaan 'voor de lol' op hout met en hamer om de indruk te wekken dat er geklust wordt. En als klap op de vuurpijl, rijden naar Ikea op een zondag dat het uitgerekend GEEN koopzondag is.
Dat kan gewoon niet goed gaan.
Leuk bedrag van IKEA om te bestedenquote:Op zondag 5 september 2004 23:07 schreef Adelante het volgende:
het voegt in ieder geval wel de nodige humor en "show" toe aan eht programma, op
vier nico's en myrna's zit Nederland ook niet echt meer te wachten.
quote:Op zondag 5 september 2004 23:08 schreef schatje het volgende:
Leuk bedrag van IKEA om te besteden.
Duh, bij de selectieprocedure zijn ze juist naar zulke types op zoek gegaan... het moet wel leuke TV worden natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Marsepein het volgende:
De formule is wel goed, maar kom op, hoe is je selectieprocedure als je 2 van zulke homo's er in zet.
Die slaan met het grootste gemak een steunmuur weg, zagen een gipsvezelplaat met een decoupeerzaag op een manier waarbij je jezelf flink kan verwonden, slaan 'voor de lol' op hout met en hamer om de indruk te wekken dat er geklust wordt. En als klap op de vuurpijl, rijden naar Ikea op een zondag dat het uitgerekend GEEN koopzondag is.
Dat kan gewoon niet goed gaan.
Wie had die uitvoerder eigenlijk aan de lijn? Ik zag dat stukje maar half...quote:Op zondag 5 september 2004 23:30 schreef Againzender het volgende:
Geinig programma zo achetr Robinson aan
Een beetje gaan lopen klussen terwijl je niet weet hoe een boormachine werkt (zo ben ik ook begonnen :x)
En een leuke reactie van die uitvoerder in de preview voor volgende week. Ga zeker weer kijken!
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef static het volgende:
Mjah, dan moeten ze straks ook een een bouwvakker even iemand laten restylen in Make me beautiful...quote:Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ze hebben wel de grootste stereotype's te pakken zeg.
Wel een komisch duo, meedoen aan een klusprogramma als je niet kan klussen.![]()
* Lonewolf2003 zit elke zondag aan de buis gekluisterdquote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef static het volgende:
Dat wil je van die onervaren types toch ook niet laten doen? Dadelijk electrocuteert er een zichzelf...quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:14 schreef Bayswater het volgende:
AL het voorwerk zoals frasen, electriciteit, gas is al gedaan, slappe hap.
Raar soort Gronings/Drents accent volgens mij wat hij probeert te verbloemen. Lukt niet echtquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef Sanne het volgende:
Praat die Elmer nou een beetje raar of ligt dat aan mij?
Gronings accentquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef Sanne het volgende:
Praat die Elmer nou een beetje raar of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 12 september 2004 21:57 schreef Nouk het volgende:
Waarom zie je haar string steeds in beeld, damn..
Ja idd, of volg haar niet steeds de trap op met de camera, kan ook..quote:Op zondag 12 september 2004 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik dacht ook al: Trek die broek eens op!
van Nanet?quote:Op zondag 12 september 2004 21:57 schreef Nouk het volgende:
Waarom zie je haar string steeds in beeld, damn..
Yep, ik lach me de pleuris om die gastenquote:Op zondag 12 september 2004 22:01 schreef Nouk het volgende:
Die homo's zijn tof
Van die ene met die roze string, die het doet met dat zakenmannetje.quote:Op zondag 12 september 2004 22:02 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
van Nanet?
Yepquote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef Aventura het volgende:
Daim dat is aan het einde van mijn straat volgens mij...De Czaar Peterstraat is dit toch??
Ja vraag ik me ook af, tell me tell me is love... nog watquote:Op zondag 12 september 2004 22:09 schreef oZner het volgende:
Brett mist Tobias ook alleen maar... hij heeft nog geen flikker gedaan!
Mietje
PS: Iemand al een idee van de leader muziek??
Ik zeg ook altijd mannetjequote:Op zondag 12 september 2004 22:08 schreef Sanne het volgende:
Brett: "En ik denk ik ga ook een mooi bos bloemetje kopen want mijn mannetje komt vrijdag terug."
Tis toch een aussie??quote:Op zondag 12 september 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Maar wat een cliche, een steward en een kapper - en zo'n Yank die zijn Amerikaans cultiveert
Basement Jaxx-Good Luckquote:Op zondag 12 september 2004 22:09 schreef oZner het volgende:
Brett mist Tobias ook alleen maar... hij heeft nog geen flikker gedaan!
Mietje
PS: Iemand al een idee van de leader muziek??
Dat is echt wel een mooie kamer ja.quote:Op zondag 12 september 2004 22:30 schreef Sanne het volgende:
wouw! voor mij hebben de gays gewonnen met hun Vanessa Room.
Nee, dat is ook niet bepaald mijn smaakquote:Op zondag 12 september 2004 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, in Elmer en Nanet's poepkamer zou je toch niet willen slapen.
Het is wel een mooie ruimte voor een slaapkamer maar ze hadden hem beter wat lichter kunnen makenquote:Op zondag 12 september 2004 22:32 schreef Sanne het volgende:
Die kamer van Elmer hoef ik ook niet... Te donker
Ja, en zij hadden de lelijkste kamer.quote:Op zondag 12 september 2004 22:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die elmer en nanet kraken de rest echt goed af.
Dat wel ja. Die kamer was veels te donker en gewoon lelijk. De rest van de kamers waren wel mooi. Dat die homos nog zo snel zo mooie kamer hebben gemaakt. Petje af.quote:Op zondag 12 september 2004 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, en zij hadden de lelijkste kamer.
Als je als stel tijdens zo verbouwing niet af en toe een goede ruzie hebt is er volgens mij iets mis met je relatie. Of je moet een siamees tweeling zijn met één stel hersenen.quote:Op zondag 12 september 2004 22:42 schreef Tito het volgende:
Vond die muur wel cool. grijs geschilderd.
Verder vind ik dat ze minder moeten zeuren op de uitvoerder en zelf beter de tekeningen hadden moeten bekijken. Wat er nog veranderd wordt aan die woningen staat allemaal op papier en hadden ze dus kunnen weten.
Herken wel dingen in de stelletjes de onenigheid. Heb het zelfde op zulke momenten met me vriendin.
The gays hebben alleen maar boodschappen gedaan. Het echte werk lieten ze over aan de professionals.quote:Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef winterapfel het volgende:
leuk programma.. maar t wordt wel scheef in beeld gebracht.. bij knabbel en babbel heb je helemaal niks gezien van de vloer en en alles wat ze gedaan hebben, alleen maar hun dansjes.. terwijl we die andere 2 kerels 5 minuten hebben zien stucken ....
quote:Op zondag 12 september 2004 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Knabbel en Babbel..
wat mij ook opviel, dat dat moment wanneer Lieke (?) jankt ook niet in deze aflevering zat...quote:Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
woensdag is de Update...
waar was btw dat telefoongesprek moment?
"Je maakt bij mij de pis niet lauw"???
en ik vond alle kamers behalve de kinderkamer wel tof..
Dat vind ik ook, zeker als je op de bovenste verdieping zitquote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kdenk dat Lieke en Michon een hele hoop potentiele kopers er nu uit gooien door zo expliciet er een kinderkamer van te maken..
Zeker weten! ik vind het sowieso op een noodoplossing lijken, alhoewel de eend vrij moeilijk van de wand te krijgen is... Lieke is teveel bezig geweest met de keuken, want ik kan niet zeggen dat er in die kinderkamer veel werk gezeten heeft.quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd de voorstukjes zaten niet in de aflevering...dat is wel minder..kdenk dat Lieke en Michon een hele hoop potentiele kopers er nu uit gooien door zo expliciet er een kinderkamer van te maken..
je hoeft er snel iig weinig meer aan te doenquote:Op zondag 12 september 2004 22:55 schreef Aventura het volgende:
Maar ik begrijp het eigenlik niet? Die woningen worden dus na afloop geveild. Maar dus niet onder die stellen? Wie wil er nou in een volledig geschilderd en ingericht huis terechtkomen...Ik zou dat niet willen.
Juist wel, zie maar eens zo'n knalgele eend of een grijze muur weg te werkenquote:Op zondag 12 september 2004 22:56 schreef niksan het volgende:
[..]
je hoeft er snel iig weinig meer aan te doen![]()
Dat is leem wat op de muren zitquote:Op zondag 12 september 2004 23:10 schreef --Globe-- het volgende:
als je een appartement helemaal zelf verbouwd en inricht, zou ik er liever zelf in willen gaan wonen eigenlijk..
k vond de kamer van die brillen wel grappig eigenlijk, die van elmer en nanet vond ik lelijk, ik dacht dat ze na dat stucen nog een verfje er overheen zouden gooien
ook goed..quote:Op zondag 12 september 2004 23:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is leem wat op de muren zit
uhm... elmer en nanet hebben geen behangquote:Op zondag 12 september 2004 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twee 'vriendjes' hebben het niet eens zo slecht bekeken. Ze weten dat ze er geen snars van kunnen dus huren ze voor een goede prijs professionals in. De anderen denken dat ze het meeste het best zelf kunnen doen wat niet altijd een goed resultaat oplevert. (Michon met zn stucen en dat stel uit Groningen met het behangen)
Ja hoorquote:Op zondag 12 september 2004 23:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ook goed..je begrijpt wat ik bedoel..
Bachelor!quote:Op maandag 13 september 2004 01:24 schreef static het volgende:
Ik vind die slaapkamer wel mooi eigenlijk. Alleen nog een flatscreen aan de muur en klaar.
Programma of levensstijl?quote:Op maandag 13 september 2004 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bachelor!![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 september 2004 01:41 schreef static het volgende:
Programma of levensstijl?
Oh nee, dat was de spiegelkamer. :')quote:Op maandag 13 september 2004 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Of bedoelde je een plasmascherm in de kinderkamer van die kapper en zijn vriendje? [afbeelding]
Daar wachte ik ook op, wat ik denk is dat die opzichter het voorstukje heeft gezien en zo niet in beeld wou komen en dat ze het er toch nog tussen uit hebben geknipt.quote:Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
woensdag is de Update...
waar was btw dat telefoongesprek moment?
"Je maakt bij mij de pis niet lauw"???
Ja die vond ik ook erg mooi, idd erg donker maar wel sfeervol.quote:Op maandag 13 september 2004 07:15 schreef Toeps het volgende:
Ik vond de kamer van Elmer en Nanet wel mooi. En als je hem te donker vindt, kun je er altijd nog een verfje overheen gooien.
Ja, ik denk dat het op film niet goed overkomt, want bepaalde grijzen kunnen wel degelijk heel mooi staan. Het leek nu wel antraciet maar ik denk dat het in het echt een lichtere kleur is.quote:Op maandag 13 september 2004 07:15 schreef Toeps het volgende:
Ik vond de kamer van Elmer en Nanet wel mooi. En als je hem te donker vindt, kun je er altijd nog een verfje overheen gooien.
Dan haal ik wat namen door elkaar, ik bedoel die brillo's.quote:Op maandag 13 september 2004 01:14 schreef nikky het volgende:
[..]
uhm... elmer en nanet hebben geen behang
Die hebben de grote slaapkamer met dat bruine leem
Een baby? Da's zeker van Brett en Tobias?quote:Op maandag 13 september 2004 12:30 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Heb trouwens gehoord dat er een BABY in het Blok verwekt is! Krijgen we zo'n Bart-en-hoe-heet-ze-ook-alweer-moment als in de eerste Big Brother!?
quote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Een baby? Da's zeker van Brett en Tobias?
Enne, Sabine.
staat een aantal pages terug welquote:Op zondag 19 september 2004 15:35 schreef DusDat het volgende:
Hoe heet dat intro muziekje nou :S
Zeg zelf, ze doen het toch handig die Knabbel en Babbel.quote:Op zondag 19 september 2004 21:51 schreef Peregrijn het volgende:
Niks kunnen, maar toch winnen![]()
Slechte verliezer die Nanet, wat een tuthola.
En dat gezicht van die Elmer!quote:Op zondag 19 september 2004 21:51 schreef Peregrijn het volgende:
zeg dat wel!!quote:Op zondag 19 september 2004 21:51 schreef Peregrijn het volgende:
Angela Anaconda!quote:Op zondag 19 september 2004 21:54 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Nanet doet me een beetje denken aan deze Nanet.
En ze waren niet eens het duurst uit de vorige keer, dus ik zou zeggen gewoon dat mannetje de hele tijd in hurenquote:Op zondag 19 september 2004 21:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeg zelf, ze doen het toch handig die Knabbel en Babbel..
maar ze hadden dan ook 1 van de kleinste kamertjes, ze hadden geen bed en dat scheelt dan aardigquote:Op zondag 19 september 2004 21:56 schreef Toeps het volgende:
Tobias en Brett hebben dan wel alles laten doen, maar ze waren volgens mij minder geld kwijt dan Nanet en Slaafje.
Ik denk het ook ja, als het zo doorgaat.quote:Op zondag 19 september 2004 23:20 schreef hardsilence het volgende:
Bret & Tobias, applausje.
Ook ik voorspel dat de relatie van Nanet & Elmer stukloopt.
Het voorstukje voor volgende week liet wat anders gelovenquote:Op maandag 20 september 2004 00:04 schreef Qarinx het volgende:
Brett en Tobias
Wat een heerlijk stel! Volgens mij hebben ze het ook altijd leuk samen!
fuck ohwffquote:Op maandag 20 september 2004 00:19 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Het voorstukje voor volgende week liet wat anders geloven
Maar dat komt wel weer goed!quote:Op maandag 20 september 2004 00:19 schreef Mister_Slide het volgende:
Het voorstukje voor volgende week liet wat anders geloven
vast niet iets wat een goede rimbeurt weer goed kan makenquote:Op maandag 20 september 2004 08:49 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Maar dat komt wel weer goed!![]()
Die met die bril is inderdaad best relaxt en ze kan zo leuk lachen..quote:Op maandag 20 september 2004 09:00 schreef milagro het volgende:
Alleen die dame met die bril vind ik okay en die homo's
Het gaat er niet om hoeveel je zelf hebt gedaan, maar of de kamer in waarde is gestegen.quote:Op maandag 20 september 2004 10:26 schreef Chevalric het volgende:
Ben ik nou echt de enige die dat homo-stel zo irritant vindt? Ik bedoel, 't maakt leuke tv, maar ik zou ze niet in m'n vriendenkring willen. Ik vind het ook niet terecht dat ze gewonnen hebben, want volgens mij heeft die Snor alles voor ze gedaan. Het enige dat zij gedaan hebben, is de inrichting verzorgd. Verder vond ik de kamer ook een beetje nutteloos, je had er dan beter een studeerkamertje van kunnen maken.
Ik vind de kamer zeker niet nutteloos, want ik zie bijv. niet een grote kast in de slaapkamer staan.. dan houd je helemaal geen kamer over.quote:Op maandag 20 september 2004 10:26 schreef Chevalric het volgende:
Ben ik nou echt de enige die dat homo-stel zo irritant vindt? Ik bedoel, 't maakt leuke tv, maar ik zou ze niet in m'n vriendenkring willen. Ik vind het ook niet terecht dat ze gewonnen hebben, want volgens mij heeft die Snor alles voor ze gedaan. Het enige dat zij gedaan hebben, is de inrichting verzorgd. Verder vond ik de kamer ook een beetje nutteloos, je had er dan beter een studeerkamertje van kunnen maken.
Ook dat! Ze hoeven in ieder geval niet meer naar die kamer om te kijken en ze zijn nog minder geld kwijt dan sommige andere stellen. Not bad, vind ik.quote:Op maandag 20 september 2004 10:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel je zelf hebt gedaan, maar of de kamer in waarde is gestegen.
Omdat de anderen denken dat ze het zelf heel goed kunnen, lijkt mij. Maar volgens mij gaan ook de anderen overstag qua het inhuren van derden.quote:Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef niksan het volgende:
En als het dan zo weinig zou kosten, waarom laat de rest het dan ook niet door iemand anders doen??![]()
maar het gaat toch ook om het geld.... ze willen er simpelweg meer mee verdienen, door het zelf te doen. Okee, de vermoeidheid zal na een maand wel toeslaan... maar het lijkt mij sterk dat het inhuren van een bedrijf evenveel kost, als dat je hetzelf doet...quote:Op maandag 20 september 2004 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de anderen denken dat ze het zelf heel goed kunnen, lijkt mij. Maar volgens mij gaan ook de anderen overstag qua het inhuren van derden.
quote:Op maandag 13 september 2004 18:13 schreef TuuT het volgende:
geweldig programma!ik kon er vorige week al geen topic over vinden, maar die staat dus blijkbaar ook niet in TV...
Ik vind het wel gek dat de meesten hier voor Nanet en Elmer lijken te zijn ..die Nanet lijkt mij echt een trut. Ze voert ook weinig uit volgens mij. Die kamer was ook veels te donker ..het lijkt zo een stuk kleiner, en dat zal het minder goed doen als je een huis wilt verkopen. Dan hebben mensen liever een eendje (die wel leuk is!) op de muur dat ze niet willen waar ze zo overheen kunnen schilderen lijkt mij.
Als je het professionals laat doen, dan kost het meer, maar is het ook meteen goed. En wat goed is, verhoogt de vraagprijs. Volgens mij zijn Brett en Tobias sowieso nogal minimalistisch ingesteld, dus aan meubilair zullen ze niet bijster veel geld uitgeven.quote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef niksan het volgende:
[..]
maar het gaat toch ook om het geld.... ze willen er simpelweg meer mee verdienen, door het zelf te doen. Okee, de vermoeidheid zal na een maand wel toeslaan... maar het lijkt mij sterk dat het inhuren van een bedrijf evenveel kost, als dat je hetzelf doet..
Groningsquote:Op maandag 20 september 2004 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het professionals laat doen, dan kost het meer, maar is het ook meteen goed. En wat goed is, verhoogt de vraagprijs. Volgens mij zijn Brett en Tobias sowieso nogal minimalistisch ingesteld, dus aan meubilair zullen ze niet bijster veel geld uitgeven.
Vind de smaak van het Drents Duo trouwens erg oubollig. Die slaapkamer met balken, die foeilelijke kerktrap waar nu een zo mogelijk nog lelijkere ijzeren trap voor in de plaats komt. Is dat Drents design?
quote:Op maandag 20 september 2004 16:57 schreef Copycat het volgende:
Oh... één pot nat voor een Brabo zoals ik.
Daar gelijk even gestemd, op Brett & Tobias.quote:Op maandag 20 september 2004 16:32 schreef nikky het volgende:
hier zie je meerdere foto's van de kamer terwijl hij een stuk lichter is
Niet zo gek natuurlijk, voor een site die over elmer en nanet gaat.quote:Op maandag 20 september 2004 20:17 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Daar gelijk even gestemd, op Brett & Tobias.
Tussenstand aldaar;
Elmer en Nanet 48.3% 87 stemmen
Brett en Tobias 28.9% 52 stemmen
Lieke en Michon 11.1% 20 stemmen
Wina en Jochem 11.7% 21 stemmen
Aantal stemmen: 180
Denk niet dat het in het echt een stuk lichter is. Er is gewoon geflitst bij het maken van deze foto's, juist omdat het zo donker is in die kamer. Daarom lijkt het zo licht.quote:Op maandag 20 september 2004 16:32 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo zie je pas hoe de kleur is
Het lijkt veel donkerder op tv dan dat hij in werkelijkheid is. Dat is wel jammer vind ik.
hier zie je meerdere foto's van de kamer terwijl hij een stuk lichter is
Elmer nietquote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Hihat het volgende:
En wat ik niet snap is dat die kerktrap niet past. Dat meet je toch eerst precies op?
En Toeps begint alweer lekker over Nanet te zeiken.................quote:Op woensdag 22 september 2004 21:24 schreef Toeps het volgende:
Straks weer Update!
Nanet was in het voorstukje alweer lekker op Elmer aan het zeiken.
Groot gelijk. Wat een kutkind, die Nanetquote:Op woensdag 22 september 2004 23:39 schreef Neox het volgende:
[..]
En Toeps begint alweer lekker over Nanet te zeiken.................![]()
Hoe laat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:24 schreef Toeps het volgende:
Straks weer Update!
Uurtje vroeger, dacht 21.30u.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:05 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat is dat eigenlijk?
Zowel in mijn omroepblad als in de krant stond dat het omstreeks half elf zou beginnen, maar rond die tijd werd ik op Net5 teruggeslingerd naar de seventies...
Hmmz, je zou zeggen dat Brett en Tobias het meeste zouden hebben uitgegeven. Dit omdat zij mensen hebben ingehuurd. Nanet en Elmer hebben echter het meeste uitgegeven. Al je dan ook nog eens naar het resultaat van de kamer van dat stel kijkt is al met al niet echt winst. Ik vind Elmer ook een kwal van een vent.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie dat je precies kan zien wat ze uitgeven??
Klik
Waarom zouden ze dat mee moeten tellen? De regels zijn dat de gene met de meeste waardestijging wint. Je verkoopt je huis echt niet beter als je zegt "Ja maar ik heb wel alles zelf gedaan..."quote:Op zondag 26 september 2004 12:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Gistern de aflevering van vorige week gezien maar ik vind het niet vreemd dat knabbel en babbel gewonen hebben met hun kamer. Ze hebben alles laten doen.
Dat zouden ze ook mee moeten tellen.
Ja nu blijkt steeds meer wat een saaie zeikerd die Jochem is, zeg. Wina blijft maar lachen.quote:Op zondag 26 september 2004 22:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ligt het aan mij, maar het lijkt wel of Jochem en Wina eindelijk een beetje los komen. In de eerste afleveringen heb ik ze nauwlijks gezien, alleen af en toe wat klussend. Maar nu zie je steeds meer en zijn ze veel spraakzamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |