quote:En volgens mij ben ik nu officieel fok-verslaafd.
Hoorde vanmorgen op het werk Mad World van Gary Jules en het eerste waar ik aan dacht was ...... Da_Sandman.
Beetje kansloos eigenlijk.
Sambal bij ?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
oe en hoi sch!
Ja ik wilde hier ook nog wat over zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
zjroentje
en een opmerkelijk goede avond natuurlijk
Ik heb het ook vaak hoor, en af en toe flapt er wel eens iets uit als ik bij mensen ben die geen idee van Fok hebben, levert soms heerlijke verwarring opquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik wilde hier ook nog wat over zeggen.
Iedereen vindt het allemaal maar kansloos als je mensen via internet kent enzo. Maar als PSV weer kut speelt, denk ik ook: wat zal Speed daar weer lekker over kunnen zeiken, of, zoals vandaag: zal wel lekker sfeertje zijn in Hools.
Nou en? Internet is gewoon een deel van de tegenwoordige wereld en blijkbaar ook een deel van je sociale leven. Ik relateer altijd zaken aan vrienden/kennissen/sociale contacten. Blijkbaar horen de Hoolies daar al bij. En dat vind ik eigenlijk niet zo kansloos. Beter met jullie ouwehoeren als ik alleen op mn kamer zit dan TV kijken, ja toch, niet dan?
Onmogelijkquote:O en Sandman, veeg die glimlach van je gezicht.
Meldtquote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het ook vaak hoor, en af en toe flapt er wel eens iets uit als ik bij mensen ben die geen idee van Fok hebben, levert soms heerlijke verwarring op
Moet je er niet bij vertellen dat je Tong80 bent ehquote:Op zondag 14 maart 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
Zit soms in de trein en denk dan zal ik eens vragen of ze Fok! kennen ?
Zeg ik dat ik SCH ben. Dan zeggen ze tegen me je bent knapper dan ik dacht.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Moet je er niet bij vertellen dat je Tong80 bent eh.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
zjroentje
O die reactie krijg ik zooo vaak. Antwoord is dus ja. Wij hockeyden vroeger in de straat, naast het voetballen natuurlijk. En toen ging de hele straat op hockey. Zo is dat gekomen. Ik speel echt bij zo'n boerenclub, eigenlijk een voetbalclub, maar dan met meisjes (quote:Op zondag 14 maart 2004 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Erik? Hockey jij?
Vandaar dat SCH zo populair is. Je was de vorige keer dus wel op de meet!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik SCH ben. Dan zeggen ze tegen me je bent knapper dan ik dacht.
Hoorde vandaag wat de contributie hier bij de Eaters was.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef ErikT het volgende:
Ga denk ik ijshockeyen
Ach wat leuk,een hockeytrutjequote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
O die reactie krijg ik zooo vaak. Antwoord is dus ja. Wij hockeyden vroeger in de straat, naast het voetballen natuurlijk. En toen ging de hele straat op hockey. Zo is dat gekomen. Ik speel echt bij zo'n boerenclub, eigenlijk een voetbalclub, maar dan met meisjes () en sticks. Ik denk dat ik er na dit seizoen mee stop, het reizen kost me te veel tijd en de club hier (waar ik train) bevat echt zo'n typisch hockeypubliek. En die mag ik niet zo heel erg. Ga denk ik ijshockeyen
Vrouwen zoeken man MET geldquote:Op zondag 14 maart 2004 22:16 schreef Eilanden het volgende:
We kunnen het nagaan bij Erik.....
Scoor je ook regelmatig buiten het veld bij de hockeydames Erik?
Hier bij de studenten ijshockeyvereniging valt t mee: goedkoper dan hocekeyen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoorde vandaag wat de contributie hier bij de Eaters was.
Zou ik maar niet doen, jouw financiele positie kennende.
"Laat dat netje vibreren!" Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef Eilanden het volgende:
Drrrrrrrrrrrruk een punt ErikT
Op hockeytoernooien is er een bierpot. En verder zeg ik lekker niksquote:Op zondag 14 maart 2004 22:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken man MET geld.
Waarom denk je dat JM en ik golfen?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:17 schreef Inquistor87 het volgende:
Vrouwen zoeken man MET geld.
Voor mannen met geld?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat JM en ik golfen?
Ach gut .. Golfer zoekt ook een man met geld...quote:Op zondag 14 maart 2004 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat JM en ik golfen?
Onze Don-Floris-Jan-Willem Juanquote:Op zondag 14 maart 2004 22:20 schreef ErikT het volgende:
Op hockeytoernooien is er een bierpot. En verder zeg ik lekker niks
Precies! Zoals op het juiste moment het juiste meisje een biertje geven of gewoon er tegenaan lopenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef pascalheister het volgende:
geld geld geld en zijn nog wel belangrijkere dingen
Idd!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef pascalheister het volgende:
geld geld geld er zijn nog wel belangrijkere dingen
Omdat die golftrutjes denken dat ik geld heb.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:22 schreef Inquistor87 het volgende:
Voor mannen met geld?.
Ahquote:Op zondag 14 maart 2004 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat die golftrutjes denken dat ik geld heb.
En hockey!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd!
Voetbal!
Hoe denk je dat ik aan haar ben gekomen?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Ah
En wat vindt Bluezz daarvan?.
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:31 schreef ErikT het volgende:
En hockeyvrouwen!
Voetbalvrouwen zijn over het algemeen sowieso al niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
Neuken hockey vrouwen eerder dan ?
Wat doe ik op het voetbalveld ?
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:33 schreef keeper het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen zijn over het algemeen sowieso al niet echt om over naar huis te schrijven.
Via het golfen!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan haar ben gekomen?
ik ben wel een voetbalvrouw hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 22:35 schreef FrankyMcG het volgende:
JustMe!
Pas maar op, want ik val sinds dit weekend op oudere vrouwen!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef just me het volgende:
ik ben wel een voetbalvrouw hoor![]()
En een golfmuts!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef just me het volgende:
ik ben wel een voetbalvrouw hoor![]()
je hebt je toch geen pijn gedaanquote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pas maar op, want ik val sinds dit weekend op oudere vrouwen!
Morgenavond mag ik weerquote:Op zondag 14 maart 2004 22:39 schreef golfer het volgende:
En een golfmuts!![]()
De enige eikels zijn die debielen die hebben meegewerkt aan die aanslag....quote:Op zondag 14 maart 2004 22:52 schreef SCH het volgende:
De TT is van eenvoudige doch ontroerende SCHoonheid
maak ik me ondertussen weer druk over mensen die die engerd van een Aznar de hemel in prijzen, dom dom dom, ik moet gewoon bij mijn vriendjes hier zijn
Daar stond echt eerst een hele andere smiliequote:Op zondag 14 maart 2004 22:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
De enige eikels zijn die debielen die hebben meegewerkt aan die aanslag....
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar stond echt eerst een hele andere smilie
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:56 schreef SCH het volgende:
JustMe in het bijzonder - nou en ga zo maar door.
En ik heb de idee dat iedereen me altijd meteen begrijpt
Tot morgen JustMequote:Op zondag 14 maart 2004 23:04 schreef just me het volgende:
welterusten Vom
Kijk uit hè.. hij is op het slijmpadquote:Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef just me het volgende:
![]()
Neuckuh???quote:Op zondag 14 maart 2004 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk uit hè.. hij is op het slijmpad
Met jou altijd, dat weet je.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:08 schreef SCH het volgende:
Neuckuh???
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met jou altijd, dat weet je.
Zeg..heb jij de sleutel van de kelder?
In jouw vakantie heeft niemand harry verzorgd, en het begint een beetje te stinken daar
Harry je stink!quote:Op zondag 14 maart 2004 23:23 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
[..]
ja gotverredo**e kan iemant me uit de shit halen
Ik ontzeg Harry in ieder geval even de toegang tot ons zwembad, tot die penetrante zweet, poep en urinelucht is verdwenen.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:25 schreef Ajaxno1 het volgende:
Harry je stink!
wat mot je?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:05 schreef MaxPower het volgende:
Het blijft een wonderlijk samenraapsel van karakters in dit café...
Hoe kom je erbij, joh.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:05 schreef MaxPower het volgende:
Het blijft een wonderlijk samenraapsel van karakters in dit café...
wat mot je? je kop in een kapotjequote:Op maandag 15 maart 2004 00:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Had je wat?
Lijkt me dat je nog ff in die kelder moet blijven om af te koelen...quote:Op maandag 15 maart 2004 00:11 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
wat mot je? je kop in een kapotje
Tja.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft dus een ban voor minstens 48 uur.
Was het leuk???quote:Op maandag 15 maart 2004 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Lekkere Saint Pat's viering achter de rug
nog een beetje vroeg voor Pfaf ????quote:Op maandag 15 maart 2004 09:08 schreef pfaf het volgende:
mogguh
maandagochtendquote:Op maandag 15 maart 2004 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog een beetje vroeg voor Pfaf ????
Tja...je hebt werkpaarden en hobbelpaarden !!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Met een uitbater die achterblijft in het warme bed
En Apekooi-paarden!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja...je hebt werkpaarden en hobbelpaarden !!!!
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Werk jij nog wel?
(Ik doe dat zo'n beetje tussen het FOK!ken door)
eet zeker veel paarde-biefstuk ?????quote:Op maandag 15 maart 2004 09:44 schreef Eilanden het volgende:
Ben ik effe blij dat ik zo gezond ben als een paard
ben ik blij dat ik er niet was danquote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef Bluezz het volgende:SCH
was net live bij mij aan de balie te bewonderen
Paardebiefstuk vind ik dus echt niet te etenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eet zeker veel paarde-biefstuk ?????
Je hebt 'em toch niet gebanned he?quote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef Bluezz het volgende:SCH
Ik sta altijd open voor SCHquote:Op maandag 15 maart 2004 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Je hebt 'em toch niet gebanned he?
Bespaar me je erotische gedachtenspinselsquote:Op maandag 15 maart 2004 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor SCH
daarom ben je gaan werken op de maandagenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef Bluezz het volgende:SCH
Jaloers hèquote:Op maandag 15 maart 2004 11:08 schreef just me het volgende:
daarom ben je gaan werken op de maandagen
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaloers hè
Dan pak jij vandaag harry maar evenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:30 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan pak jij vandaag harry maar even
ja doe maar veel koffie ik kheb het gevoel dat ik niet wakker kan worden vandaag! ben hier op de TU van werkplek verschoven, andere pc, alles moet opnieuw worden ingesteld en het schiet niet opquote:Op maandag 15 maart 2004 11:34 schreef Bjoro het volgende:
ach..JM je moet maar denken...er zijn altijd mensen...of nee...eeeehhhhh.....na de regen.....oh neee die was het ook niet......achter de wolken....heh neee dat heeft er ook niet mee te maken.....ach laat ook maar....koffie ???
Awww, je bent in de warquote:Op maandag 15 maart 2004 11:34 schreef Bjoro het volgende:
ach..JM je moet maar denken...er zijn altijd mensen...of nee...eeeehhhhh.....na de regen.....oh neee die was het ook niet......achter de wolken....heh neee dat heeft er ook niet mee te maken.....ach laat ook maar....koffie ???
Ze gaan hier ook de balie verbouwen binnenkort, we hebben ook allemaal nieuwe stoelen gekregen ?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:35 schreef just me het volgende:
ja doe maar veel koffie ik kheb het gevoel dat ik niet wakker kan worden vandaag! ben hier op de TU van werkplek verschoven, andere pc, alles moet opnieuw worden ingesteld en het schiet niet op![]()
En wij uit POL geven hem graag aan jullie. Geen bonnetje, niet ruilen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:46 schreef Bluezz het volgende:
SCHat, wij, de meiden van Hools, zijn blij dat je ons paalloving team weer komt versterken
We hebben het erg zwaar gehad zonder je.
JM & Bluezz
Koffie verkeerd graagquote:Op maandag 15 maart 2004 11:37 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro schenkt dubbele esspresso in voor JM en vraagt of Bluezz ook nog iets wenst !!
Wij begrijpen hem jullie zijn daar te kortzichtig voor!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
En wij uit POL geven hem graag aan jullie. Geen bonnetje, niet ruilen.
Klopt ik heb geen opleiding gehad om om te gaan met extra-chromosoom-mensen.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Wij begrijpen hem jullie zijn daar te kortzichtig voor!
Ben al wegquote:doei en nu optiefen
Hee we zijn geen kliekje, iedereen is welkomquote:Op maandag 15 maart 2004 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Wij begrijpen hem jullie zijn daar te kortzichtig voor!
doei en nu optiefen
sneu figuurquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
Klopt ik heb geen opleiding gehad om om te gaan met extra-chromosoom-mensen.
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Klopt ik heb geen opleiding gehad om om te gaan met extra-chromosoom-mensen.
[..]
Ben al weg. Have fun met em.
Maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee we zijn geen kliekje, iedereen is welkom![]()
ErikT you are simply the bestquote:Op maandag 15 maart 2004 11:49 schreef ErikT het volgende:
* ErikT sodemietert die mongool Hools uit
Hij zoekt zn tandenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:53 schreef Suijk het volgende:
Wat doet Robert Jensen hiervoor op de stoep?
Goedemorgen trouwens (nog net!)
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef ErikT het volgende:
...en sorry Bluezz dat ik een beetje verbaal uit mn slof schoot, maar ja wie de bal kaatst...
het was ook een dienstmededelingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum
Dan mag utquote:Op maandag 15 maart 2004 12:45 schreef just me het volgende:
het was ook een dienstmededeling
4 bruine boterhammen met kaas in de aanbiedingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:58 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag.
Wat is vandaag de daghap, heb m'n lunch thuis op het aanrecht laten liggen
We hebben echt geluk dat Bluezz-baby zo soepel is (in de heupen) !!quote:Op maandag 15 maart 2004 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan mag ut
Moet wel met die paal hè..quote:Op maandag 15 maart 2004 13:13 schreef Bjoro het volgende:
We hebben echt geluk dat Bluezz-baby zo soepel is (in de heupen) !!
Ook zo.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Ik neem de helft wel, jij moet ook nog groeienquote:Op maandag 15 maart 2004 13:04 schreef just me het volgende:
[..]
4 bruine boterhammen met kaas in de aanbieding![]()
Zo zie je maar waar Hools al niet goed voor is !!!!(en waar wel !)quote:Op maandag 15 maart 2004 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Moet wel met die paal hè..
ik ben zaterdag al genoeg "gegroeid" één biertje is toch gelijk aan een bruine boterham? Ik had wel een heel brood op geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik neem de helft wel, jij moet ook nog groeien
had je mijn peer zeker net van het bureau gejoeptquote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Er is perenthee
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat Utrecht weer verruilen voor Bloemendaal.
Adremmetje spelen is altijd leukquote:Op maandag 15 maart 2004 14:14 schreef Bjoro het volgende:
mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar decolle-thee maar peer is ook wel tof
Die muilpeer ?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:13 schreef pascalheister het volgende:
had je mijn peer zeker net van het bureau gejoept![]()
![]()
Dat is nog het meest relaxte als je het niet weet.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:30 schreef Vom het volgende:
De uitslag: ik zou niet weten hoe ik hem gemaakt heb
adem in - adem uit adem in - adem uit adem in - adem uitquote:Op maandag 15 maart 2004 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is nog het meest relaxte als je het niet weet.
Als ik dacht dat ik het goed gemaakt had, had ik het veelal verneukt en vice versa!
Zo dat schud je ff leuk uit je mouwquote:Op maandag 15 maart 2004 14:49 schreef just me het volgende:
[Just me's rijmpje]
Hehehequote:Op maandag 15 maart 2004 14:57 schreef just me het volgende:
even schudden met google
Oei en nu?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Jeeej ik heb IC.
dat is goed om te horen dan ga ik nu met een gerust hart boodschappen doenquote:Op maandag 15 maart 2004 15:26 schreef golfer het volgende:
* golfer is weer veilig gearriveerd in Bloemendaal.
Lekker veel visfilms bekeken ?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:59 schreef mitt het volgende:
Vooral als ze er Canal+ hebben
Eerst die post (quasi, vermoed ik) die het deed lijken of je het niet erg vond, en nu dit, viel half van mijn stoel af.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
* ErikT sodemietert die mongool Hools uit
Ik ook!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:59 schreef mitt het volgende:
Ik ben ook weer terug na een weekendje Limburg
Is toch niet besmettelijk he ???quote:Op maandag 15 maart 2004 15:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Jeeej ik heb IC.
Iets goed te maken ???quote:Op maandag 15 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
* golfer zet vast een kouwe ZA klaar voor Bluezz.
*neemt eerste slokje, heeeeeeeerlijk....*quote:Op maandag 15 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
en voor mij niksquote:Op maandag 15 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
Nee laat maar op, is wel goed zoquote:Op maandag 15 maart 2004 17:02 schreef Bjoro het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 15 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
* golfer zet vast een kouwe ZA klaar voor Bluezz.</div></blockquote> Iets goed te maken ???
en uuhhhhh Inq, kan deze dus af ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:14 schreef pascalheister het volgende:
en voor mij niks
kook ze dearnequote:Op maandag 15 maart 2004 17:30 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat eten halen/maken
* golfer volgt dat voorbeeld.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:30 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat eten halen/maken
veel plezier met brommers kiekenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:46 schreef Vom het volgende:
* Vom gaat eten en daarna naar dinnetje
Later hools, tot vanavond
das 16-18 juliquote:Op maandag 15 maart 2004 17:58 schreef pascalheister het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 15 maart 2004 17:46 schreef Vom het volgende:
* Vom gaat eten en daarna naar dinnetje
Later hools, tot vanavond</div></blockquote> veel plezier met brommers kieken
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 18:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Pfaf, die kratten Jaeger in de kelder moeten we ook maar eens opzuipen!
Maar eerst ff fitnessenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
denk niet dat ik dan nog tot veel in staat benquote:Op maandag 15 maart 2004 18:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hebben we een Ajax-kampioens dag hier in Hools als we met z'n alle van het Leidse afkomen??
Ik ook niet!quote:Op maandag 15 maart 2004 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
denk niet dat ik dan nog tot veel in staat ben
Het kan zomaar zijn dat we kampioen in de Kuip worden, lijkt me een mooie dag dan hier in Hoolsquote:Op maandag 15 maart 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Denk je nu echt dat zo'n wedstrijd doorgang vind, als de kans bestaat dat dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
Het kan zomaar zijn dat we kampioen in de Kuip worden, lijkt me een mooie dag dan hier in Hools![]()
Denk dat dat dan de enige dag is dat ik niet in Hools te vinden benquote:Op maandag 15 maart 2004 18:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hebben we een Ajax-kampioens dag hier in Hools als we met z'n alle van het Leidse afkomen??
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk dat dat dan de enige dag is dat ik niet in Hools te vinden ben
triest idd,vond hem wel symphatiekquote:Op maandag 15 maart 2004 19:51 schreef golfer het volgende:
* golfer neemt drankje op Ralph Inbar.
Oi, de bananasplit man...zonde.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:51 schreef golfer het volgende:
* golfer neemt drankje op Ralph Inbar.
parkeerplaats zul je bedoelenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
nee ajax wel of nietquote:Op maandag 15 maart 2004 20:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Pfffffffffff, wat hebben sommige mensen een blok voor hun hoofd.......
Vandaag op mn werk eerst ruzie gemaakt in de kantine, dat Ajax wel kampioen is/wordt en PSV en Feyenoord niet (was al niet te slim). Daarna met iemand in mn pad gediscusieerd dat PSV het recht niet heeft om kampioen te worden. Hij zei dat hebebn ze wel en ze winnen ook de Uefa cup..... Ik er tegen in zegt hij nou als ze spelen zoals tegen Auxerre winnen ze gewoon hoor, ze speelden toen goed
. WTF? Goed?!
rip Ralph.
Jaquote:Op maandag 15 maart 2004 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ajax wel of niet![]()
*kijkt in spiegel*quote:Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef Bjoro het volgende:
Prachtige mensen hier in Hools !
Spreekt voor zichquote:Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro bestelt een cappuchino, gaat rustig aan een tafeltje in de hoek zitten, pakt een tijdschrift en kijkt eens rustig om zich heen !
En ik ga morgen pas na de kapper, moet je nagaan hoe prachtig ik er dan bijzitquote:Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef Bjoro het volgende:
Spreekt ook voor zichquote:Op maandag 15 maart 2004 20:23 schreef Bluezz het volgende:
*proest*
Lekkere mannen, dat wel
en een lekkere vrouwquote:Op maandag 15 maart 2004 20:23 schreef Bluezz het volgende:
*proest*
Lekkere mannen, dat wel
Slijmbalquote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en een lekkere vrouw![]()
JM!!!!!!!!!! kom esquote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef pascalheister het volgende:
en een lekkere vrouw![]()
* Inquistor87 kijkt weer om het hoekje van de deurquote:Op maandag 15 maart 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:
Heb ik met m'n dikke kop iedereen weggejaagd ?
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:
Heb ik met m'n dikke kop iedereen weggejaagd ?
Ja, en muziek graag...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Wijntje mevroiw ?
Wat een opofferingquote:Op maandag 15 maart 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ja Fok!radio is kut.
Prince opzet.
je weet maar nooit met die kabouters erikquote:Op maandag 15 maart 2004 22:48 schreef ErikT het volgende:
SODEJU ZEG!!Anderhalf uur erover gedaan om hier te komen. Uiteindelijk mn netwerkkaart opnieuw geinstalleerd en nu doet alles het weer. Wat een vage shit. Computer is niet eens aan geweest sinds gisteravond en toen deed ie het nog. Na ja....
HalloNu weer blij
, gelukkig is er niks kapot. Biertje ajb, en voor wie wil ook
Ja eerst praatte hij nog normaal, daarna ging hij beledigend doen. Dus toen ging ik ook beledigend doen aangezien het wel heel makkelijk is iemand te beledigen die er niet is...beetje zielig vond ik dat. Tandjes tuffen dus.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eerst die post (quasi, vermoed ik) die het deed lijken of je het niet erg vond, en nu dit, viel half van mijn stoel af.
Hee bedankt!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je weet maar nooit met die kabouters erik
biertje staat klaar![]()
Uitdrukking geleerd van een Brabantse vriend hier, met wie ik nog wel eens naar PSV ga.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:06 schreef Bluezz het volgende:
tandjes tuffen![]()
Ik ga ook, moet morgen fit zijn voor sleutel uitgifte van nieuwe huisquote:Op maandag 15 maart 2004 23:30 schreef pascalheister het volgende:
ik ga naar bed mensen goede nacht
* just me is net terug van de golfbaan.. ging niet zo lekker als de bedoeling wasquote:Op maandag 15 maart 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik trek de ZA open.
Hoe zou het met JM gaan op de golfbaan, en met SCH
Spannend, waar ga je wonen?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga ook, moet morgen fit zijn voor sleutel uitgifte van nieuwe huis![]()
Hoofddorpquote:Op maandag 15 maart 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
Spannend, waar ga je wonen?
Donequote:Op maandag 15 maart 2004 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de liefhebbers van WB Wielrennen is er een Hools subleague bij de manager
Ook even meedoen dan. Nog een wachtwoord?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Done
heb me ook aangemeld....kon zonder wachtwoord !quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook even meedoen dan. Nog een wachtwoord?
OMG dat is toch wel schaatsen lijkt mij hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nope
Wel prettig dat er veel aandacht wordt besteed aan het wielrennen, na voetbal toch wel de mooiste sport
't Blijft persoonlijk, bij mij staat wielrennen ook op 2.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:23 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG dat is toch wel schaatsen lijkt mij hoor.
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:23 schreef Speed1971 het volgende:
OMG dat is toch wel schaatsen lijkt mij hoor.
Voor mij:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Voor mij niet.
1. Voetbal
2. Wielrennen
3. Tennis
4. Atletiek
5. Schaatsen
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Koffie
Melk
Sinas
ZA
Jupiler
En je voorliefde voor rytmische gymnastiek met knots, lint, hoepel en bal ben je vergeten?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
Voor mij :
Korfbal
Damesdammen
Hink stap springen
Schoonspringen
Kunstturnen
Paardendressuur
Kunstturnen dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En je voorliefde voor rytmische gymnastiek met knots, lint, hoepel en bal ben je vergeten?
Is niet altijd vloeibaarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:37 schreef golfer het volgende:
je vergeet nuecken
Ja, hallo?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Is niet altijd vloeibaar
Tis wat vogtig iddquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg ik articuleer goed, ik spreek langzaam, let op mijn consumptie, ist weer nie goe?
Ik kom er ook zelden meer. Opzich jammer want in potentie is het een leuk forum, maar de uitkomst van iedere discussie staat al vast en er zijn nooit nieuwe invalshoeken. Ik lees nog wel eens wat, maar reageren heeft geen zin helaasquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:52 schreef ErikT het volgende:
Wat een irritante egoïstische domme kutmensen daar in POL. Ik snap wel dat SCH zich daar af en toen niet kan inhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |