Owja in de donald duck stond ene paar jaar terug volgens mij iets over ouders die hun dochter disney hadden genoemd... ik bedoel hoe ver kun je gaan voor een plaatsje in donalds brievenbusquote:Op zondag 14 maart 2004 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eugene-Alphonse misschien?
Gelukkig heten er ook zo vreselijk veel mensen Sely en Nas met hun achternaam he...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, ik vind het pas bruut als mensen die Sely (spreek uit als selie) hun zoon Peter gaan noemen, of mensen die Nas heten en dan je dochter Anna noemen. Dit zijn dus geen grapjes, die arme mensen heten dus serieus Peter Sely en Anna Nas....
Dan moet je als ouder toch ook wel een ziekelijke sadist zijn....
Het is Celiquote:Op zondag 14 maart 2004 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, ik vind het pas bruut als mensen die Sely (spreek uit als selie) hun zoon Peter gaan noemen, of mensen die Nas heten en dan je dochter Anna noemen. Dit zijn dus geen grapjes, die arme mensen heten dus serieus Peter Sely en Anna Nas....
Beetje letters wegstrepen:quote:Op zondag 14 maart 2004 21:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Baukje.
Hannibal.
of de combinatie Baukje-Hannibal.
veel erger wordt het niet toch?
Niks tegen Jeffrey hè makker!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef Snok het volgende:
alles uit het kamp en omstreken
priscilla, samantha, tamara, beppie, henny, sjonnie, jeffrey, barry, chantal, etc etc
of Spamquote:Op zondag 14 maart 2004 21:30 schreef Intergalactrick het volgende:
Later ga ik me kind NOOb noemen![]()
Ja of Bagger-Topic.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef okkie-man het volgende:
[..]
of Spam
tss zo heet mn pa, en het is mijn doopnaamquote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef JeOma het volgende:
Herman... da's echt schandalig als je zo heet.
Niks tegen Henk he knul!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef BrauN het volgende:
Henk, Jos, Ab, Kees... van die boeren namen. Daar erger ik me ook aan.
Such as...?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:46 schreef silver_bullet het volgende:
Georgette, Beertje, Annegien, Maarten-jan, Marie-claire, Helena, Roos, Elmirinka, Pien, Anita, Elmirinka, Maria
Gerben, fransois, Koelkast, Jozef
MouRAT, mohamed, Fatima, en nog een berg van die import namen.
Eej zo heet ik jaquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Such as...?
Alexander bijvoorbeeld... import-Duitsers zijn dat.![]()
Hoe heet je broertje misschien ken ik hem.(ken namelijk een pleuni)quote:Op zondag 14 maart 2004 21:07 schreef GWD het volgende:
Wat vind jij nou de meest verschrikkelijke voornaam waarmee je een kind kan straffen en zijn leven kan verpesten.
Mijn broertje heeft een vriendinnetje en die heet "PLEUN"....
Ik weet niet wat ik mijn ouders op latere leeftijd aan zou doen maar het zou niet aardig zijn.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef silver_bullet het volgende:
[..]
Eej zo heet ik ja, Maaruh mensen die Alexander heten zijn tenminste ingeburgerd. Dat kun je van de mohamedjes, fatimas, mouratjes enz. niet echt zeggen.
(voor mij een reden om op die namen te
en)
Jezus ja dat zijn precies de gevallen waar dit topic over gaat denk ikquote:Op zondag 14 maart 2004 22:01 schreef Anj1n het volgende:
Buren van ons hadden 4 kinderen:
Bernt
Garmt
Jiska
en Reneke..
Collega van mij heeft 2 zonen : Xippe en Youki
die lijkt op mijn naam, die van mij heeft 1 letter andersquote:Op zondag 14 maart 2004 22:01 schreef Anj1n het volgende:
Buren van ons hadden 4 kinderen:
Bernt
deze namen zijn inderdaadquote:Garmt
Jiska
en Reneke..
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mohammed
Mohamed
Adolf
Ali
Achmed
Abou
Hakiem
Osama
Ik ken iemand die Co Kos heet.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
hassanquote:Op zondag 14 maart 2004 21:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mohammed
Mohamed
Ali
Achmed
Abou
Hakiem
Osama
murat?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:25 schreef LangeJan het volgende:
Mijn overgroot oma heette Tietje![]()
Ik zelf heet Gerben, wat vinden jullie van deze mooie hollandse naam?
Horatius bedoel jequote:Op zondag 14 maart 2004 21:10 schreef LostFormat het volgende:
Horatio.
ook en optie, maar t was een jongenquote:Op maandag 15 maart 2004 00:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Fatima?
Die namen vind ik eig best origineel en leukquote:Op zondag 14 maart 2004 22:01 schreef Anj1n het volgende:
-knip-
Prisilla, dat is een nederlandse kamp naamquote:Op maandag 15 maart 2004 01:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die namen vind ik eig best origineel en leuk![]()
Ik knap echt af op die kamp namen![]()
Mn vroegere baas noemde zn dochters Pipi en Klaasje, en zn zoon Storm.
Neeeeee !!!quote:Op maandag 15 maart 2004 01:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die namen vind ik eig best origineel en leuk![]()
Ik knap echt af op die kamp namen![]()
Mn vroegere baas noemde zn dochters Pipi en Klaasje, en zn zoon Storm.
Had dat kind toevallig erg grote achterpoten, een Australisch accent en een buidel?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Skip (serieus)
zelfde meningquote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef Snok het volgende:
priscilla, samantha, tamara, beppie, henny, sjonnie, jeffrey, barry, chantal, etc etc
Ik ken idd. ook een Disney!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef GWD het volgende:
[..]
Owja in de donald duck stond ene paar jaar terug volgens mij iets over ouders die hun dochter disney hadden genoemd... ik bedoel hoe ver kun je gaan voor een plaatsje in donalds brievenbus
Storm!! Zo heet het kind van Bart Chabot...quote:Op maandag 15 maart 2004 04:01 schreef marbe het volgende:
[..]
Neeeeee !!!Storm dat kun je niet menen. Archhh wat een naam voor een kind. Maar goed een kennis van mij heeft haar kind Bo genoemd. Op zich leuk alleen is haar achternaam Bal. " Hoe heet je?" "Ik ben Bo Bal" Gelukkig dat ze niet aan Skippy heeft gedacht.
![]()
Oja en dan nog een naam in mijn omgeving. Jippe Jim![]()
Heet jij zo?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Valentijn
My middle namequote:Op maandag 15 maart 2004 02:22 schreef Praag het volgende:
En Petronella.
Hahahaaa, die Dik Konijn ken ik ook, dat moet wel dezelfde zijn!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:13 schreef _Arual_ het volgende:
En wat dacht je van Adelheid of Appolonia
tegenovergestelde: Tjerk. Wel leuk voor een volwassene, maar voor een baby... nee
Ik heb trouwens ook ooit gehoord van iemand die Dik Konijn heette
Sterre en Zen vind ik wel stoer. Maar bedoel je met Deejay niet Didier? Daar heb ik namelijk wel eens van gehoordquote:Op maandag 15 maart 2004 16:27 schreef Coolfool het volgende:
Bij ons op 't dorp hebben ze er ook een handje van: Sterre, Zen, Cheminee (sjeminee!!), Rover, Deejay...
Maar ze zijn ook wel weer eens crea, zo hebben we een ventje rondlopen dat heet kenneth mooijer.
omfg! *!@^%# Jan-Willem is mooi de rest vind ik ook niksquote:Op zondag 14 maart 2004 23:24 schreef Slimer het volgende:
Dubbele namen zijn vreselijk. Jan-Willem, Willem-Jan, Jan-Pieter, aaaaaaaaaaaarghhhhhhhhh......
lol! wat je een kind al niet kan aandoenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:31 schreef Romek het volgende:
Muffy
(achter buurjongen)
rflexquote:Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Rulin het volgende:
Den Haag --> Ronwout
Face it; IJsbrand is echt wel een vette naamquote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ijsbrand
Ik kende iemand en zijn naam was Splinter, tevens was hij piloot en zeker geen mongooltje.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:26 schreef Annastacia het volgende:
Vreselijk die "hippe" namen als Bo, Storm, Splinter.
Ik ken een meisje dat Bibian heet, het is inderdaad eeen mongooltje!
Het aller-aller ergste wat ik ooit gehoord heb: Arsenico-Leroy
waarom krijg ik bij deze naam een kop met wat paardachtige trekjes voor mjn gezicht ???quote:Op zondag 14 maart 2004 21:10 schreef LostFormat het volgende:
Horatio.
jan vind ik juist een vette naam, die anderen zijn wel een beetje vooroorlogse namen ja. kelly en kevin vind ik maar niksquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:28 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
van mij mogen al die oude namen er wel uit, zoals Truus, Bep, Katrien, Jan, Piet, Klaas, etc.
Dan vind ik Mark II toch beter.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:51 schreef PvtRyan het volgende:
In de VS loopt er iemand rond met als achtervoegsel "v2.0" ipv jr.
Opzich wel weer grappig, maar niet kindvriendelijk.
bijna mee eens, maar Nkita vind k zelf een mooie naamquote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef xxshirleyxx het volgende:
anita geertruida floortje
roos
fleur
samantha
priscilla
henrietta
arnie
geertje
geerie
willem
jan
piet
pieter
mercedes
precious
ferrari
lola
bram
nikita
hey sannekequote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:54 schreef Sann_e het volgende:
mijn naam: sanne
zo heet iederéén al ...
Wat?! Zo heet ikquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Such as...?
Alexander bijvoorbeeld... import-Duitsers zijn dat.![]()
Als we zo gaan beginnen:quote:Op maandag 15 maart 2004 19:28 schreef Shifty2004 het volgende:
Hugh G. Rection
Harry Crack
Ceasar Titts
Adolf Oliver Busch
Allota Dick
Anita Dick
Anita Moorehead
Barry Schmelly
Ben Gay
Dick Stillhard
Felia Balls
Ivana Sukalot
Kitty Litter
Pat Myass
Rosie Kuntz
Titsiana Boobarini
Officieel geregistreede namen in de US, onder wie enkele quasi-"bekende" amerikanen
Ken zelfs een Adelheid Hetteschijtquote:Op zondag 14 maart 2004 21:13 schreef _Arual_ het volgende:
En wat dacht je van Adelheid of Appolonia
tegenovergestelde: Tjerk. Wel leuk voor een volwassene, maar voor een baby... nee
Ik heb trouwens ook ooit gehoord van iemand die Dik Konijn heette
Wat hij zegt + diana, jackquote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef Snok het volgende:
Hé, Stijn op 4 in Utreg!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:47 schreef Toeps het volgende:
In Utrecht (2001):
Sophie, Julia, Sara(h), Anne, Merel
Mohammed, Daniël, Tom, Stijn, Daan
Baukebal dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje letters wegstrepen:
Baukel
Nee veel erger wordt het niet
uit eerde ???quote:Op zondag 14 maart 2004 21:07 schreef GWD het volgende:
Wat vind jij nou de meest verschrikkelijke voornaam waarmee je een kind kan straffen en zijn leven kan verpesten.
Mijn broertje heeft een vriendinnetje en die heet "PLEUN"....
Ik weet niet wat ik mijn ouders op latere leeftijd aan zou doen maar het zou niet aardig zijn.
DIT meen je niet!quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:22 schreef hannekethemaster het volgende:
Befke (ja die naam bestaat echt... WAT DENK JE ALS OUDER als je je kind zo noemt.... en tot overmaat van ramp is haar achternaam Pijpers.... I rest my case)
Dat soort namen vind ik echt verschrikkelijk. Destiny, liberty en dat soort bagger.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
DIT meen je niet!![]()
![]()
![]()
ontopic:
Een collega van mij heeft afgelopen zaterdag een kind gekregen, en ze hebben haar Destiny genoemd. Nou kwam vandaag het geboortekaartje en werd het geschreven als Desteney...![]()
* jpzegthallo = Jan Pieterquote:Op zondag 14 maart 2004 23:24 schreef Slimer het volgende:
Dubbele namen zijn vreselijk. Jan-Willem, Willem-Jan, Jan-Pieter, aaaaaaaaaaaarghhhhhhhhh......
[edit] hij doetter ineens 2!quote:Op zondag 14 maart 2004 23:24 schreef Slimer het volgende:
wat is dit voor'n wazig verhaal? Ik heb het nu al 10 keer overgelezen.quote:Op maandag 15 maart 2004 02:29 schreef markii het volgende:
je verse kind steeds dude noemen
en idd je kind een versie geven.. zoals eerder beschreven...
en over van adams family... als Wednesday is zoals die April en Summer en vind ik dan nog wel gaan... maar Avril... als kikkerdril:D maar dat kennen ze vast niet in canada
mijn naam wat doe je...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef xxshirleyxx het volgende:
anita geertruida floortje
roos
fleur
samantha
-knip-
lola
bram
nikita
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |