En jij hebt daar ook zóveel profijt van, gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:56 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
happy
Feyenoord 1 PSVtje 0![]()
Ja, dat is zwaar balen, maar toch een 'welkom thuis'. Het lukt je vast wel om alle leuke dingen, ervaringen en noem maar op nog een hele tijd vast te houden, zodat je daar nog volop van kunt na-genieten. En zo langzaam te wennen aan het weer terug zijn. Heb je nog leuke kliekjes?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:33 schreef Pheno het volgende:
Kut, ben weer thuis
oh? vertel?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:13 schreef yindey het volgende:
Wieeeh! ik heb zin in binnenkort![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:08 schreef ill_Bill het volgende:
Een mengeling van spierpijn door teveel skaten, beetje kater van teveel alcohol, nog spacy van de shit van gister, en nog beetje knetter van de wiet...
dus al met al een mengeling van rare gevoelens..
Ik doe een rondje met je mee. Ga morgen ook maar eens bellen voor een afspraak.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me ziek
En ga morgen maar weer 's naar de huisarts
Okee zeg op: WIE van mijn vriendinnen ben jij?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Opgewonden door zich vormende toekomstplannen
komt door zondag-effect, en omdat als het goed gaat... denk je daar neit aan, en vergeet je het hier te postenquote:Op maandag 15 maart 2004 01:03 schreef travelwoman het volgende:
Wat gek dat veel mensen zo negatief zijn zeg, veel geklaag vanavond. Genieten van het leven joh !!![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Soms zijn er van die dagen dat je, je afvraagt waarom je gevoelens verdacht veel gelijkenissen vertonen met die van je onder buurman.
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:43 schreef Jinxxx het volgende:
[..]
Okee zeg op: WIE van mijn vriendinnen ben jij?
Vanavond de eerste brainstormsessie die verder ging dan samen dromen gehad. Dat bedrijfje gaat er komen
ben je nu rustig of drukquote:Op maandag 15 maart 2004 07:26 schreef Xilantof het volgende:
ik heb zo'n idee dat ik de vergevingsgezinde eikel ben in het leven.
moet ik meer egoistisch zijn?
waarom is alle boosheid na 1 nacht (slecht) slapen weer weg, terwijl de problemen er nog zijn en een oplossing nog ver te zoeken is. waarom ben ik dan nu ineens zo rustig.
heb ik trouwens altijd na een nachtje slapen
voel me klote, en mijn hoofd is druk. ik weet het ff allemaal niet meer
ik wil wel druk zijn, maar ik zit me altijd in te houden, wat zorgt voor gigantische druk van binnenquote:Op maandag 15 maart 2004 08:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ben je nu rustig of druk
je denkt weer eens te veel, Xilantof
wat jij meemaakt is niet uniek, je bent geen slachtoffer, je leeft gewoon en dan gaan de dingen soms anders dan je lief is.
niet te lang bij stilstaan
VERZET!!!!!!!!
en wees blij
zoals ik
en Bassie
wat er ook gebeurt... etc
quote:Op maandag 15 maart 2004 08:54 schreef ParanoidEv het volgende:
Duf. Geen zin in werk.
volgens mij is dat normaal, ik dacht ook dat dat een mannen-ding isquote:Op maandag 15 maart 2004 07:26 schreef Xilantof het volgende:
...
waarom is alle boosheid na 1 nacht (slecht) slapen weer weg, terwijl de problemen er nog zijn en een oplossing nog ver te zoeken is. waarom ben ik dan nu ineens zo rustig.
heb ik trouwens altijd na een nachtje slapen
...
Jij ook al.....quote:Op maandag 15 maart 2004 11:04 schreef -Marjo- het volgende:
Hoofdpijn, bah...
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:49 schreef _Denker het volgende:
[..]
Jij ook al.....![]()
Marjootje
Oei-oei-oeiiiiii dat klinkt lekkerquote:Op maandag 15 maart 2004 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu tijd voor een relaxed bad met een boek
Ha Wolkje!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:17 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me wel oke
Klinkt goedquote:Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tralala enzo.
Oew, Moonah!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ha Wolkje!
Ben je lekker klaar met je toetsen?
Mooi!
Ik kan zooooo mooi zingen...quote:Op maandag 15 maart 2004 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klinkt goed
Oké dan!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:21 schreef Wolkje het volgende:
En nu ben ik trots.
*knuffel geeft* en je bent wel leuk om bevriend mee te zijn!!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:10 schreef diannetjhu het volgende:
het badderen was ik na een half uur al zat..
en nu wil ik potverdikke gewoon een knuffel van mn vriendje en dat kan gewoon niet.. aargh!
vrienden worden? Iemand?
Warning: ik ben helemaal niet leuk om mee bevriend te zijn hoor![]()
ff tussendoor, mooi sig heb jequote:Op maandag 15 maart 2004 22:15 schreef Whistler112 het volgende:
knip
Mmm, succes ermee, weet je vriendin dit ook al? is anders zo lullig als ze dit op fok leestquote:Op maandag 15 maart 2004 22:15 schreef Whistler112 het volgende:
update: geloof dat mn stemming een beetje wisselt, itt mn vriendin, toch net maar besloten het uit te maken:|
jah, 't 'initiatief' kwam van haar, je weet me wel op irc te vinden als je het precies wilt wetenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:08 schreef koala2002 het volgende:
Mmm, succes ermee, weet je vriendin dit ook al? is anders zo lullig als ze dit op fok leest
En daar voel ik me weer fijn onder.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:08 schreef koala2002 het volgende:
Voel me nog steeds toppie!! mn maatje heeft het fijn in afrika!!![]()
En ik voel me fijn in nederland![]()
Van hetzelfde, ik trek het niet meer... Ik wil bewijs dat ik niet voor niets moeite doe. *zuchtquote:Op maandag 15 maart 2004 23:24 schreef DaFrenk het volgende:
Ben het zat.. hier moet een einde aan komen snel.. damnit.. wordt gek!!Ik ga maar me ogen proberen dicht te doen en te houden..
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:53 schreef trekdrop het volgende:
alsof ik net me rijbewijs heb gehaald
Oww, heb ik dat ook
Ik mis me rij-instucteur... we hadden al 2 jaar zo een goed contact
He, wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:53 schreef trekdrop het volgende:
alsof ik net me rijbewijs heb gehaald
Oww, heb ik dat ook
Ik mis me rij-instucteur... we hadden al 2 jaar zo een goed contact
Dat is lente (of made natuurlijk, maar laten we nog maar ff lente hopenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:53 schreef Heli0s het volgende:
I feel fine!!!
Lekker zonnetje, lekker rustig op mijn stage, lekker geggeten net. Heerlijk. Ik heb alleen rare kriebels in mijn buik die ik niet thuis kan brengen
Hoezo lekker zonnetje? Helemaal geen zon en bewolkt bedoel je !quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:53 schreef Heli0s het volgende:
Lekker zonnetje .. *knip*
Hoeveel deuken heb je al gemaakt?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:38 schreef trekdrop het volgende:
rijbewijzig
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoeveel deuken heb je al gemaakt?
![]()
Rommelen is fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:02 schreef DarkElf het volgende:
whehehe @ duch.....
Klerebeesten
OT tot rust gekomen, en lekker aan het rommelen.
M'n hoogtepunt qua koortsigheid is al voorbij, dus morgen ben ik weer beter!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:59 schreef thabit het volgende:
Koppijn, buikpijn, keelpijn. Ik zal morgen wel ziek zijn.
Foei Loeiquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:29 schreef DarkElf het volgende:
Pfff ben helemaal ontdaan, Loei (Kat) is net bijna ontsnapt en ik heb een gigahaal over mijn bovenlip gehad van hem toen ik hem weer naar binnenhaalde aan zijn staart.. Ben me rot geschrokken zeg.
Lievie let je wel een beetje op jezelf? Ergens heb ik het idee van nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:21 schreef hardsilence het volgende:
Zo’n enkele uurtjes geleden is echt hét hoogtepunt bereikt.
Ik ben com-pleet op, er zit geen sprenkeltje energie meer in me.
Ik heb het té ver laten komen, en nu krijg ik de volle laag. Eigen schuld, dikke bult.
Ik sodemieter echt bíjna van mijn stoel af, kan mijn ogen nog net met veel moeite openhouden.. en tóch, toch zegt iets in me dat ik nog niet te bed hoef.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:35 schreef koala2002 het volgende:
Lievie let je wel een beetje op jezelf? Ergens heb ik het idee van niet
Last time offtopicquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:47 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ik sodemieter echt bíjna van mijn stoel af, kan mijn ogen nog net met veel moeite openhouden.. en tóch, toch zegt iets in me dat ik nog niet te bed hoef.
Uitstellen leidt in dit geval tot verergering. En koppig zijn is ook een eigenschap die je maar net moet hebben. Ik red me wel, hoe dan ook.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:29 schreef DarkElf het volgende:
Pfff ben helemaal ontdaan, Loei (Kat) is net bijna ontsnapt en ik heb een gigahaal over mijn bovenlip gehad van hem toen ik hem weer naar binnenhaalde aan zijn staart.. Ben me rot geschrokken zeg.
We hebben de ramen op kier staan, dichtgebonden met veters maar blijkbaar kon hij er nu ineens tussendoor, en stond hij 1 hoog op de vensterbank. Ik keek gelukkig net op en zag hem voor het raam staan! Meteen, rustig natuurlijk, ernaartoe en het raam verder open gedaan. Hij wilde naar me toe komen maar kon niet keren en ging moeilijk doen, dus heb ik hem maar aan zijn staart gegrepen en naar binnen gehengeld......
Hij staat weer te eten en ik zit nu met een flinke jaap op mijn bovenlip, maar iig heb ik mijn etterbak nog![]()
*bibber* *auw* *bloed*
Had ik laatst ook, gewoon keihard tegen jezelf zeggen dat je niet verliefd bent, dat werkt soms...quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:51 schreef Heli0s het volgende:
Getver, volgensmij ben ik verleifd, en daar heb ik helemaal geen zin in nu
Dat werkt niet echt op het moment. weet niet wat het is. Verliefd zijn is top, maar ik heb er echt geen zin inquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, gewoon keihard tegen jezelf zeggen dat je niet verliefd bent, dat werkt soms...
Niks te vrezen, had er nog dik 800 km/u bij op gekundquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:33 schreef DSL_Demon het volgende:
Nu voel ik me dus echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar KLOTE!!!
Ben net waarschijnlijk geflitst met een dikke 147km per uur waaar je 1000 mag, die wagen staat op de naam van me pa GVD!!!!
Waar was dat? daar wil ik ook wel ff gas geven...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:33 schreef DSL_Demon het volgende:
Nu voel ik me dus echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar KLOTE!!!
Ben net waarschijnlijk geflitst met een dikke 147km per uur waaar je 1000 mag, die wagen staat op de naam van me pa GVD!!!!
jah klopt srry....was in Den Bosch A59 richting waalwijk in beide richtingen...thv hmp 133.7!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:46 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Waar was dat? daar wil ik ook wel ff gas geven...
Maar goed...denk dat je een nulletje teveel tikte....![]()
Euhhhh...volgens mij ben jij een Kl*****.....jij reed daar te hardquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:50 schreef DSL_Demon het volgende:
[..]
jah klopt srry....was in Den Bosch A59 richting waalwijk in beide richtingen...thv hmp 133.7!!!
KLootzakken!!!!![]()
oi je moet modden johquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef cos-micV het volgende:
[..]
OT...voel me lekker..
Vanochtend lading nieuwe kleding gekocht, en ga nu genieten van het zonnetje in de tuin..
Ikkuhh ee klootzak, ze moeten niet zo zielig doen en langs de kant gaan staan en mensen flitsen die haast hebben, er zijn zat problemen in nederland dat ze daar maar iets aan gaan doen, ennuhh als je ze nodig hebt zijn ze der nooit dus... wie is hier nou de klootzak.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Euhhhh...volgens mij ben jij een Kl*****.....jij reed daar te hard![]()
Doe ik...draadloos laptoppie...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi je moet modden joh
<grin>
dan is het goedquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:09 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Doe ik...draadloos laptoppie...![]()
JIJ...je rijdt 47 km te hard...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:03 schreef DSL_Demon het volgende:
[..]
Ikkuhh ee klootzak, ze moeten niet zo zielig doen en langs de kant gaan staan en mensen flitsen die haast hebben, er zijn zat problemen in nederland dat ze daar maar iets aan gaan doen, ennuhh als je ze nodig hebt zijn ze der nooit dus... wie is hier nou de klootzak.....
Whahahahaha gaan we zo doen, veel mensen zullen zich bij mijn mening aansluiten maar jah.... enuhh als ik 50 km te hard had gereden was ik hem nog niet kwijt geweest want er gaat 5 km corectie vanaf dus wat loop je nou dom te blatenquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:12 schreef cos-micV het volgende:
[..]
JIJ...je rijdt 47 km te hard...
![]()
![]()
niks haast hebben..dan moet je maar eerder van huis weggaan...
Jammer dat je geen 50 km te hard reed...dan was je je rijbewijs kwijt geweest
Oke correctie ...jammer dat je geen 55 km te hard reed...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:18 schreef DSL_Demon het volgende:
[..]
Whahahahaha gaan we zo doen, veel mensen zullen zich bij mijn mening aansluiten maar jah.... enuhh als ik 50 km te hard had gereden was ik hem nog niet kwijt geweest want er gaat 5 km corectie vanaf dus wat loop je nou dom te blaten![]()
Ruilen? Want ik zit op dit moment liever thuis of buiten dan hier op kantoor!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me 'ik zit nog steeds thuis terwijl ik eigenlijk op mijn werk wil zijn'.
Zekers skijt aan de woutuhh, er zullen hier wel meer mensen zijn die zich niet aan de snleheid houden dus.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:21 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Oke correctie ...jammer dat je geen 55 km te hard reed...
En ga nu maar weer spelen met je auto'tje...
domme wegpiraat.
Sjees, wat ben jij triest zeg.... Denk je dat je medestanders hebt... wordt er weer geklaagt: en dan probeer je weer je gelijk te halen....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:32 schreef DSL_Demon het volgende:
we zullen zien: Te hard rijden!!!
Aah, lotgenoot! Veel succesquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:14 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
....en zit op me stage!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |