ik heb geen uitdaging gezien sorriequote:Op zondag 14 maart 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Dus steeds een weekje rust tussen het Cup gedruis?
* FrankyMcG heeft de wedstrijd tegen Rickage al uitgedaagd!
Kijk even in 't centrale hattrick topic, daar staan linkjes naar elk team.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:01 schreef Keano het volgende:
Hoe zoek je eigenlijk een team, Ik moet tegen Sir Dalord. en met alleen een code kan ik hem niet vinden. Ik heb de user Sir Dalord ook nog helemaal niet gezien hier volgens mij.
edit: Whoops hij staat hierboven
Hoe heet jouw team Sir Dalord dan kan ik je uitdagen![]()
droog ik je wel 2x af, geen probleem :>quote:Op zondag 14 maart 2004 20:20 schreef Grumpey het volgende:
ik speel 2 keer tegen fugie, is klein foutje maar hoor zo verbeterd...
voor rest, hulde![]()
Geen idee, ik heb van heel weining mensen het aantal supporters... Maar 1392 is idd een boel, dan mag jij thuis spelen lijkt mij.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:54 schreef GRUMBLER het volgende:
of ik daag hem zelf uit voor een wedstrijd bij hem thuis
spelen we met bekerregels?? kan het niet 123 vinden....
Dat van het thuisspelen en het aantal supporters snap ik niet helemaal ik heb 1392 supporters lijkt me dat ik meer dan Laar 88 heb....
Nou zo bedoel ik het eigenlijk niet, waarom spelen we niet gewoon zoals er geloot is.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb van heel weining mensen het aantal supporters... Maar 1392 is idd een boel, dan mag jij thuis spelen lijkt mij.
Economische gezien is het het beste om te spelen bij degene met de meeste supporters, dat brengt het meeste geld op nl.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Nou zo bedoel ik het eigenlijk niet, waarom spelen we niet gewoon zoals er geloot is.
In mijn geval uit, thuis en uit.
Dan hoef je ook niet te kijken naar het aantal supporters is wel zo makkelijk en duidelijk lijkt me.
en bij vriendschappelijk is uit of thuis spelen toch niet van belang en daarom is het dus wel fijn als je kan spelen bij de mensen met de meeste supporters...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Economische gezien is het het beste om te spelen bij degene met de meeste supporters, dat brengt het meeste geld op nl.
ik heb iig nog niets ontvangen, maargoed ik w8 ff afquote:Op zondag 14 maart 2004 22:28 schreef engessa het volgende:
Als jij de normale regels bedoelt gewoon normaal ja.
En ik heb ook de eerste nieuwsbrief de deur uit gedaan. Het gaat via hotmail dus hij zal ongetwijfeld bij velen in de spamfilters blijven hangen of pas morgen aankomen maar mocht je hem helemaal niet krijgen, ook daarvoor geld, post het hier of mail het naar fokcup@hotmail.com!
wee blij dat ze zowiezo moeite doenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:31 schreef Smoerf het volgende:
Een dingetje
ik geef me afgelopen vrijdag op voor 12 uur maar ging er niet vanuit dat ik mee zou spelen omdat er 24 man nodig waren en er waren al 2 reseven clubs, ik heb 2 keer gemaild en niks van een bevestiging gelezen (mail/Forum) dat ik mee zou doen dus ik heb nu al een andere westrijd geregeld
DUS bedankt dat het zo lang geduurt heeft tot dat ik wist of ik wel of niet mee kon doen (dus voor de volgende keer een bevestiging is wel makkelijk)
jij ookquote:Op zondag 14 maart 2004 22:54 schreef Flock_Volt het volgende:
Leuke poule zit ik, poule 1.
Iedereen iig alvast succes.
jij ook suc6 ondanks dat je tegen mij moetquote:Op zondag 14 maart 2004 22:54 schreef Flock_Volt het volgende:
Leuke poule zit ik, poule 1.
Iedereen iig alvast succes.
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
Line 1: Incorrect syntax near '361797'.
/Common/includes/Database2.asp, line 261
Ik heb je mail ontvangen en heb hier op het forum meerdere malen vermeld dat engessa en ik druk bezig waren met een schema. Ook kan ik me niet herinneren dan er 24 mensen nodig waren. We wilden gewoon zoveel mogelijk mensen van Fok! mee laten doen. Ook is hier vermeld dat er een excel-bestandje te downloaden was op de Fok!Cup-site.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:31 schreef Smoerf het volgende:
Een dingetje
ik geef me afgelopen vrijdag op voor 12 uur maar ging er niet vanuit dat ik mee zou spelen omdat er 24 man nodig waren en er waren al 2 reseven clubs, ik heb 2 keer gemaild en niks van een bevestiging gelezen (mail/Forum) dat ik mee zou doen dus ik heb nu al een andere westrijd geregeld
DUS bedankt dat het zo lang geduurt heeft tot dat ik wist of ik wel of niet mee kon doen (dus voor de volgende keer een bevestiging is wel makkelijk)
Sorry... Hierboven staat wat ik ervan vind en wat volgens mij de enige oplossing is.quote:Op maandag 15 maart 2004 02:07 schreef EvilMAV het volgende:
Nou ik heb dus iemand die al een vriendschappelijke wedstrijd heeft geregeld!. Lekker is dat dus.. maar goed kan de organisatie totaal nix aan doen. Want die staat strak!
Dus ff applausje voor de organisatie!! (APPLAUS)
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:21 schreef sir_dalord het volgende:
ik dacht dat smoerf deruit lag?
Ah joh, in m'n vrije weken pak ik die andere 3 teams ook wel even aanquote:Op maandag 15 maart 2004 11:03 schreef DaMadKow het volgende:
Volgens het speelschema hebben Rickage en Gabberhead hetzelfde teamID, dat lijkt me vrij lastig, die van Rickage klopt niet dus
nee joh!! mag het slechtste team de meeste geluk hebbenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:59 schreef Gabberhead het volgende:
Gabberhead - nicomart (HMS Arossel - insane ones) is geregeld.
MatchID is 17538160
May the best team win
Ik wil je alvast veel succes wensen (ook al per ht gedaanquote:Op maandag 15 maart 2004 08:31 schreef GRUMBLER het volgende:
GRUMBLER-Vision is geregeld.
Teams:
Culpa (v.K.) - Laar 88
matchID=17537721
nee, van mij mag je blijven, ik wil je graag huilend terug zien op het forum de 2e rondequote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Smoerf het volgende:
[..]
Hello bang om tegen mij uitgelot te worden in de volgende ronde (als je die haalt)
okequote:Op maandag 15 maart 2004 15:44 schreef Flock_Volt het volgende:
Raffie, uitdaging staat klaar.
Jouw B-elftal heeft 1 keer gewonnen!!! tegen mijquote:Op maandag 15 maart 2004 17:24 schreef Vision het volgende:
[..]
Ik wil je alvast veel succes wensen (ook al per ht gedaan). Je zult het echter niet nodig hebben verwacht ik, aangezien ik recent 3 spelers uit mijn b elftal heb ontslagen wegens slechte resultaten. Mijn b-elftal heeft volgens mij namelijk nog nooit gewonnen!
Ik hoop dat je het een beetje rustig aan doet en ze niet extreem vernedert anders krijg ik ze straks nooit meer aan het voetballen![]()
Ik heb in ieder geval mijn opstelling klaar en ga met een compleet andere tactiek proberen toch punten te pakken tegen de (t.o.v. mijn b elftal) machtige reserves van Culpa (v.K.) !
Ik had het al gelezen en ook al gereageerdquote:Op maandag 15 maart 2004 17:24 schreef Vision het volgende:
[..]
Ik wil je alvast veel succes wensen (ook al per ht gedaan). Je zult het echter niet nodig hebben verwacht ik, aangezien ik recent 3 spelers uit mijn b elftal heb ontslagen wegens slechte resultaten. Mijn b-elftal heeft volgens mij namelijk nog nooit gewonnen!
Ik hoop dat je het een beetje rustig aan doet en ze niet extreem vernedert anders krijg ik ze straks nooit meer aan het voetballen![]()
Ik heb in ieder geval mijn opstelling klaar en ga met een compleet andere tactiek proberen toch punten te pakken tegen de (t.o.v. mijn b elftal) machtige reserves van Culpa (v.K.) !
okquote:Op maandag 15 maart 2004 19:24 schreef nicomart het volgende:
Ik ben er nu mee bezig.. (aan het uploaden)![]()
ge-upt
dat was in die tussenweken tussen het seizoen in, en toen heb ik mijn gewone elftal laten spelenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:34 schreef nicomart het volgende:
Jouw B-elftal heeft 1 keer gewonnen!!! tegen mij![]()
Ik ga met een gedeeltelijk B-elftal spelen, 3 spelers van m'n A-team.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:53 schreef -Raffie- het volgende:
AJ White Eagles - Fc Giraffie
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 17-03-2004 om 17:30
MatchID: 17543510
Stadion: AJ White Eagles Arena
hahaha.. ja maar dan heb ik meer tijd om het van buitenaf te bekijken johquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:33 schreef sir_dalord het volgende:
maar misschien een leuker idee volgend jaar om nr 1 en 2 door te laten gaan? Want als je 1x verliest, heb je niet echt iets om nog voor te spelen
En aangezien Nicomart bij mij in de poule zit, is het niet leuk dat de organisator al in de eerste ronde is uitgeschakeld
de eerste wedstrijd is voor 17 maart, morgen dus. je hebt dus blijkbaar toch een andere friendly geregeld, niet echt slim, maar kan gebeuren. Daarom zijn er volgende week geen wedstrijden, dus moet je dan je friendly inhalen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:08 schreef thunderbunny het volgende:
ging bij mij wat fout,omdat ik d8 dat ik te laatw as met inschrijven alvas andere friendly geregeld,schuiven al mn poule wedstrijden nu een week op ofzo?
hey dat was me verdikkie niet eens opgevallen!! anders wisselen wij 2 af.. ik speel de eerste wedstrijd en dan doen jij de 2e.. en ik de 2e weer en zo door tot we samen kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:18 schreef engessa het volgende:
Nou.. deze organisator doet niet eens mee
Maar dat maakt niet uit, kan niemand mij beschuldigen van partijdigheid. En het maakte op deze manier een mooi aantal om wat mee te organiseren en ik ben nu de vaste reserve. Mocht er iets verkeerd gaan of blijkt iemand failliet te gaan kan ik zo inspringen en mee doen (* engessa hoopt op het uitvallen van 1 van de finalisten)
te laat met inschrijven? Volgens mij was jij een van de eerste na Visionquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:08 schreef thunderbunny het volgende:
ging bij mij wat fout,omdat ik d8 dat ik te laatw as met inschrijven alvas andere friendly geregeld,schuiven al mn poule wedstrijden nu een week op ofzo?
Oeps, communicatiefoutje.. die heb ik al! Heb al een mailtje gedropt met mijn laatse versie van het excelbestandquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
te laat met inschrijven? Volgens mij was jij een van de eerste na Vision
en zoals Vision al zei.. Volgende week kan je de wedstrijd van deze week inhalen en dan is de 2e ronde net als iedereen op 31 maart
maar geef even je mailadres.. voor de nieuwsbrief wel makkelijk!
Hmm. dat is op zich wel een idee. Maar het maakt mij niet uit dat ik niet mee doe, nu kan ik lekker zeuren dat ik zo'n tekort aan oefenwedstrijden heb zodat iedereen mij uit gaat dagen en ik lekker de beste uit kan zoeken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:14 schreef nicomart het volgende:
hey dat was me verdikkie niet eens opgevallen!! anders wisselen wij 2 af.. ik speel de eerste wedstrijd en dan doen jij de 2e.. en ik de 2e weer en zo door tot we samen kampioen zijn geworden
Heb je mailtje gezien.. zijn we weer up-tp-date...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm. dat is op zich wel een idee. Maar het maakt mij niet uit dat ik niet mee doe, nu kan ik lekker zeuren dat ik zo'n tekort aan oefenwedstrijden heb zodat iedereen mij uit gaat dagen en ik lekker de beste uit kan zoeken.
Maar ik blijf eerst nog even reserve, je zult altijd zien dat er iemand uitvalt (laat niets meer van zich horen, gaat failliet of wat dan ook).
wil volgende week best tegen je oefenenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm. dat is op zich wel een idee. Maar het maakt mij niet uit dat ik niet mee doe, nu kan ik lekker zeuren dat ik zo'n tekort aan oefenwedstrijden heb zodat iedereen mij uit gaat dagen en ik lekker de beste uit kan zoeken.
Maar ik blijf eerst nog even reserve, je zult altijd zien dat er iemand uitvalt (laat niets meer van zich horen, gaat failliet of wat dan ook).
what he saidquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:36 schreef engessa het volgende:
Even een laatste stand van zaken, Smoerf - EvilMav en Thunderbunny - Qyn worden dus volgende week gespeeld en van Tito - Redguy is nog niets bekend. Ik heb een mailtje naar Redguy gestuurd, hopelijk komt hier nog reaktie op. Helaas hebben wij van Tito geen mailadres, hij is enkel via HTmail te bereiken.
Ik zie trouwens net dat Tito voor het laatst ingelogt heeft op 9-3 dus ben ik bang dat we heb wel af kunnen schrijven. Redguy is wel actief, heeft bijvoorbeeld vandaag nog ingelogd op Hattrick dus die heb ik gelijk ook maar een HT-Mailtje gestuurd. Ziet er dus naar uit dat ik alsnog mee mag doen
En nogmaals, wil iedereen die GEEN nieuwsbrief heeft ontvangen een paar dagen geleden dit nog melden? Nico en ik zullen ongeveer iedere week een nieuwsbrief versturen met de officiele uitslagen en de nieuwe wedstrijden (deze zullen uiteraard ook wel hier verschijnen) maar het is toch makkelijk dat dit ook via de mail verspreid word.
quote:[b] text
Om nog ff hierop terug te komen... Waarom speelde jij toen met je gewone elftal? Want die hadden die zondag nog gebald neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:10 schreef Vision het volgende:
[..]
dat was in die tussenweken tussen het seizoen in, en toen heb ik mijn gewone elftal laten spelen
Had het even opgezocht net, maar ik zag dat ik een van mijn allereerste oefenwedstrijden wel gewonnen heb met mijn b team. Dus het staat op 1 overwinning (en dat was tegen een maat van me die zijn team nog niet echt goed opgesteld had, 2-3 weken later heeft hij me alsnog dik ingemaakt)
nee wordt niet aangetast anders zou mijn: Het team is 8 duels ongeslagen en heeft 8 overwinningen op rij. verloren gaan en dat moet niet gebeuren hequote:Op woensdag 17 maart 2004 14:55 schreef nicomart het volgende:
Heb zin in vanavond!! uhm.. gedeeltelijk dan, want ik moet natuurlijk ook werken vanavond
maar ja... kijken of het wat wordt tegen HMS Arossel.. ben bang van niet.. Maar ach de bal is rond he
trouwens.. je ongeslagen reek van "dit team is 2 wedstrijden ongeslagen" (sorry ik ben er nogal trots op) word niet aangetast door de vriendschappelijke potjes he?
Wees maar niet bang hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:55 schreef nicomart het volgende:
maar ja... kijken of het wat wordt tegen HMS Arossel.. ben bang van niet.. Maar ach de bal is rond he
trouwens.. je ongeslagen reek van "dit team is 2 wedstrijden ongeslagen" (sorry ik ben er nogal trots op) word niet aangetast door de vriendschappelijke potjes he?
nou nu kan engessa dus wel meedoen.. je kan engessa met engessa's 11 uitdagen.. die had zichzelf uit het schema gehouden voor een mooi aantal.. denk dat er nu nog wel genoeg aanpassingen gemaakt kunnen worden zodat engessa mee kan doenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:
Nee, Tito heeft de uitdaging niet aangenomen.
Wat nu, win ik met 2-0?
whoohoo.. had het zelf ook kunnen weten want had ook 2 van mijn vriendschappelijk duels gewoon tussendoor en dan had het al op 4 moeten staanquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:47 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor
Ben benieuwd of mijn zootje ongeregeld er nog wat van gaat bakken. Heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
En je ongeslagen status slaat inderdaad alleen op leaguewedstrijden. Dus in elk geval houden wij na vanavond onze win-streak![]()
Euh.. nee. Ik val dan voor Tito in! Maar voor vanavond heb ik al een match, zal ik je (of jij mij) volgende week uitdagen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:
Nee, Tito heeft de uitdaging niet aangenomen.
Wat nu, win ik met 2-0?
dat is balen idd... ff wachten op de volgende cup dan.. en in de tussenweken ervaring opdoen tegen de deelnemers van nuquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:52 schreef pekel het volgende:
Leuk, heb vandaag net m'n nieuwe team gekregen..
!
dat is het toch altijd als er vriendschappelijke en competitite duels gespeeld wordenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:32 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hattrick is weer eens lekker traag
nog wel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:42 schreef GRUMBLER het volgende:
yep je houdt goed vol met je CA
idd.. ze vond mijn andere avatar niet zo leukquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:45 schreef GRUMBLER het volgende:
hee je TA compilatie is weer terug![]()
Doe je goed, ik sta momenteel met 4-0 voorquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:39 schreef Vision het volgende:
[..]
dat is het toch altijd als er vriendschappelijke en competitite duels gespeeld worden
ik heb al 7 minuten de 0 weten te houden, woohoo
is lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. ze vond mijn andere avatar niet zo leuk
trouwens meteen een vernieuwde uitgave
tis natuurlijk niet voor nix mijn avatarquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:55 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
is lekker(avatar bedoel ik
)
mooi daar kunnen ze vast wel wat spreekkoren op verzinnenquote:Amos Panijel van Arossel kreeg een gele kaart in de 27e minuut voor onsportief gedrag.
beide verdedigende opstelling... denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar waarom gebeurd er nix meer bij mij!!!! Potverdorie zelf ff die aanhang van mij op gang gaan brengen! Wacht ff ik loop ff naar het uitvak ff wat geluid erin gooi
[..]
mooi daar kunnen ze vast wel wat spreekkoren op verzinnen
ja dat zou je zeggen toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:01 schreef GRUMBLER het volgende:
zou kansen moeten opleveren als jullie er een beetje in bedreven zijn
als je team nou niet ging verdedigen, had je een veel grotere tussenstand kunnen hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:54 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Doe je goed, ik sta momenteel met 4-0 voor, maar baal wel, door die trage site heb ik niet de opstelling kunnen doorvoeren die ik wilde hebben
![]()
is dat verdedigen het resultaat van het feit dat ik een verdedigend ingestelde coach heb?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je team nou niet ging verdedigen, had je een veel grotere tussenstand kunnen hebben
nee dat zijn gewoon vooraf ingestelde situaties.. als je met een paar doelpunten voorstaat gaat je team gewoon wat rustiger doen.. volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:06 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
is dat verdedigen het resultaat van het feit dat ik een verdedigend ingestelde coach heb?
Er gebeurt werkelijk geen zak in ons duel...quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:54 schreef sir_dalord het volgende:
woei!!! 0-1 voor op keanoUnited.... is nog een lange pot en wordt nog lastig, maar lekker begin, na 20 minuten voetbal toch
ja alleen jammer dat als je je schermpje wegklikt per ongeluk je alles opnieuw moet gaan ht-live-en... maar ja gelukkig heb ik daar bookmarks voor... en ik gebruik criollo viewer ook leuk spul...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:09 schreef sir_dalord het volgende:
ja, want ik heb een aanvallende coach en ik doe hetzelfde
Trouwens
hulde aan ht Live, werkt perfect eigenlijk
werkt goed dat heen en weer geren.. je team is meteen verwardquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:09 schreef Vision het volgende:
ik ga ff eten, kom ik terug staat mijn team met 2-0 achter.
Als de coach er ff niet is vliegen de goals ze om de oren
* Vision rent weer langs het veld al schreeuwend en vloekend zijn spelers aan te moedigen
idd, maar het mag van mij zo blijven hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:09 schreef Keano het volgende:
[..]
Er gebeurt werkelijk geen zak in ons duel...
Mooi is dat, zit ik ingedeeld in jouw poulequote:Op woensdag 17 maart 2004 17:54 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Doe je goed, ik sta momenteel met 4-0 voor, maar baal wel, door die trage site heb ik niet de opstelling kunnen doorvoeren die ik wilde hebben
![]()
daarom is het ook mijn b elftalquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:11 schreef nicomart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 18:09 schreef Vision het volgende:
* Vision rent weer langs het veld al schreeuwend en vloekend zijn spelers aan te moedigen</div></blockquote> werkt goed dat heen en weer geren.. je team is meteen verward
laat dat dan ook net mijn YP van 2 weken geleden zijn. Dat is dus ook gewoon nog een onervaren jeugdspelerquote:Sleiman Fahmi gedroeg zich als een onervaren jeugdspeler in de 25e minuut, door verkeerd terug te passen op een tegenstander.
ben jij terug zijn ze meteen verward over hoe nu te spelen.....nooit goedquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:09 schreef Vision het volgende:
* Vision rent weer langs het veld al schreeuwend en vloekend zijn spelers aan te moedigen
criollo viewer, was dat?? weer een hattrick-tool??quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat als je je schermpje wegklikt per ongeluk je alles opnieuw moet gaan ht-live-en... maar ja gelukkig heb ik daar bookmarks voor... en ik gebruik criollo viewer ook leuk spul...
@keano:
same here
dat is een matchviewer. programma waarmee je verschillende wedstrijden in een tabblad te zien krijgt, werkt wat handiger dan HT livequote:Op woensdag 17 maart 2004 18:13 schreef sir_dalord het volgende:
criollo viewer, was dat?? weer een hattrick-tool??
met criollo viewer kun je verschilllende wedstrijden tegelijkertijd volgen zonder hattrick.org open te hebben en dan word je ook elke keer op de hoogte gehouden wat er gebeurd door geluiden zoals gejuich van supporters bij een doelpunt.. een fluitje bij een overtreding enzo..quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
criollo viewer, was dat?? weer een hattrick-tool??
het ziet er naar uit dat we de saaiste poule hebben
opeens gebeurd er nog eens watquote:Arossel's Simon Stremmelaar scoorde 2 - 0 door de bal heel subtiel over de keeper heen te lobben vanaf aanzienlijke afstand. De keeper pakte de bal hoofdschuddend uit het net.Rikus Andriessen had in de 45e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Marco Reijerse hield de bezoekers in de wedstrijd. insane verkleinde de score tot 2 - 1 na een penalty geplaatst in de linker hoek, genomen door Toon Grondman. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 1. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Arossel, met een indrukwekkende 65 procent balbezit.
relaxt!! waar ken ik dat vinden..quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:15 schreef Vision het volgende:
[..]
dat is een matchviewer. programma waarmee je verschillende wedstrijden in een tabblad te zien krijgt, werkt wat handiger dan HT live
ik zoek ff de url op...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
relaxt!! waar ken ik dat vinden..
wat the f****, keano hebt 80% van het balbezit
Gaat lekker worden, die 2e helft...
Hoe gaat je bekerwedstrijd? of had je die niet?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:13 schreef qyn het volgende:
[..]
Mooi is dat, zit ik ingedeeld in jouw poule![]()
Nee, geen bekerwedstrijd, tegenstander had al friendly staan dus volgende week wordt die wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:18 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hoe gaat je bekerwedstrijd? of had je die niet?
Maar hopen dat je ver komt, heb ik tenminste minder tegenstand
thnx veel plezierquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:20 schreef nicomart het volgende:
Ik ben trouwens naar me werk nu!! ik hoor jullie wel vanavond of morgen ofzo
succes allemaal verder!
Hehe nu gaat het gebeuren!! In de tweede helft sla ik toequote:Op woensdag 17 maart 2004 18:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
relaxt!! waar ken ik dat vinden..
wat the f****, keano hebt 80% van het balbezit
Gaat lekker worden, die 2e helft...
Je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:33 schreef Keano het volgende:
[..]
Hehe nu gaat het gebeuren!! In de tweede helft sla ik toe
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:16 schreef Vision het volgende:
ik ben over 15 min. terug. Ik heb een team dat uitgekafferd moet worden.
tja, 't is net hoe je het noemt.quote:Tijdens de rust nam Laar´s trainer de taktieken nog maar eens door met de spelers.
huh speel ik nou ook al tegen jou??quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:49 schreef Fugie het volgende:
ging de rust in met 3-0 voorsprong, nu is er nog niets boeiends gebeurd. Grumbler heeft alleen een kans verprutst maar dat was het
kut cookiesquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:51 schreef GRUMBLER het volgende:
huh speel ik nou ook al tegen jou??![]()
je hebt je spelers iets te fanatiek toegesproken denk ik...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:50 schreef Vision het volgende:
sorry Grumbler
daar begint het wel op te lijken ja, ik heb alweer een gele kaart te pakken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:54 schreef GRUMBLER het volgende:
je hebt je spelers iets te fanatiek toegesproken denk ik...
gelukkig geen brancard dit keerquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:57 schreef Vision het volgende:
[..]
daar begint het wel op te lijken ja, ik heb alweer een gele kaart te pakken.
maar wel de 4-0quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:03 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
gelukkig geen brancard dit keer
nee, was grumpy sorry. namen lijke zo op elkaarquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:51 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
huh speel ik nou ook al tegen jou??![]()
Sorry nicomartquote:HMS Arossel - insane ones 4 - 1
Overcast weather free of rain made for a crowd turnout of 955 at HMS Arossel Arena today. Arossel tactics involved an interesting 4-5-1 combination. They fielded: Noll - Andriessen, Doverman, Stremmelaar, Schoolenberg - Broeren, Bandsma, van der Horst, Panijel, Maglio - Verkerk.
insane had chosen a strategic 4-5-1 formation. They fielded: Reijerse - Keizer, Gibe, Hofman, van der Hoeven - Meijer, Granneman, Grondman, Ruiter, Feteris - Opsteegh.
Arossel mostly ignored the flanks in favour of attacks in the middle. insane saw most attack opportunites on the wings and were directing their passes that way. In the 2nd minute the home side managed to get a 1 - 0 lead as Giel Verkerk flipped the ball after a cross pass from the right. Amos Panijel of Arossel received a yellow card in the 27:th minute for unsportsmanlike behaviour. Arossel's Simon Stremmelaar scored 2 - 0 by shooting accurately and hard from a long distance, leaving the opponent goalie no other option than to pick up the ball from the net. Piter Broeren of Arossel received a yellow card in the 44:th minute for unsportsmanlike behaviour. Rikus Andriessen should probably have put his team up another goal in the 45:th minute, but some great goaltending by Marco Reijerse kept the visitors in the game. insane reduced to 2 - 1 on a penalty laid at the left post by Toon Grondman. The teams went for a half-time break at 2 - 1. The fortyfive minutes were dominated by Arossel, with an impressive 65 percent possession of the ball.
In the 67:th minute insanes Heiko Feteris received a yellow card for going into a challenge studs first. Amos Panijel increased Arossels lead to 3 - 1 by putting a header away on a hooked ball from the right. With clinical precision the cross pass from winger Tommy Maglio found it's way to Piter Broeren's head, and a screaming header gave Arossel 4 - 1. After this Arossel lowered the tempo in order to concentrate on their defensive efforts. Marco Reijerse was caught napping a bit later as Amos Panijel lifted a ball over him after a free kick, but the ball hit the bar, rebounding into the keepers arms. FINISHED
thnx zag dat je alles op verdedigen had misschien iets te veel van het goede zelfs..quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:17 schreef Vision het volgende:
Grumbler gefeliciteerd met je overwinning en succes met die kreupele joegoslaaf
hopelijk niet een van je basisspelers?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:22 schreef GRUMBLER het volgende:
thnx zag dat je alles op verdedigen had misschien iets te veel van het goede zelfs..
mijn serviër zit 2 weken aan de kant, kon erger
Nee niet 1 van mijn basisspelers, maar was hem wel aan het trainen op scorenquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:26 schreef Vision het volgende:
[..]
hopelijk niet een van je basisspelers?
Ik had idd alles op verdedigen gezet, je speelt 2 divisies hoger dan me, dus verliezen zou ik toch wel doen, dus ik dacht, probeer de schade beperkt te houden
Helaas niet helemaal gelukt door mijn middenveld dat echt extreem slecht is. Helaas zijn mijn YP's ook niet echt gelukkig dus kan ik maar beter een paar reserves aanhouden
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:30 schreef DaMadKow het volgende:
Lortnoc - MadKow 5-3
Bij mij?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:36 schreef GRUMBLER het volgende:
aangezien ik volgende week vrij ben
wil er iemand volgende week tegen mij oefenen? Bekerregels graag
is goed daag me maar uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij mij?
Loar Drei-j!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:46 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
is goed daag me maar uit
en ook al geaccepteerd
Hehehe... de enige jood in m'n selectie, en die moet weer onsportief gaan lopen doenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
mooi daar kunnen ze vast wel wat spreekkoren op verzinnen
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef Flock_Volt het volgende:
3 - 0 gewonnen, met gedeeltelijk B-elftal.
ik heb nix tegen jodenquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:53 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Hehehe... de enige jood in m'n selectie, en die moet weer onsportief gaan lopen doen
denk ook wel dat we voor de plaatsen 1 en 2 gaan.. want wat je nu ziet is dat alle teams uit V en VI die al netjes verspreid waren over de poules hebben gewonnen en dan gaa de wat mindere team ook door.. dus daar wordt al aan gedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:21 schreef Fugie het volgende:
nog even over de volgende ronde, ik speel tegen evilmav thuis. Maar ik speel liever uit omdat ik er 100% zker weet dat evilmav een veel grote supportersgroep heeftWou het ff melden
En ik keek net ff naar de upgedate site, het lijkt me toch leuker om plaatsen 1 en2 door te laten gaan, wellich dan wel wekelijks spelen om zo beetje goed uit te komen met het seizoen. En zo maken mindere teams ook wat meer kans om door te gaan![]()
Gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:36 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Volgende week speel ik tegen evilmav jij en grumpy hebben volgende week rust die week daarop:quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:21 schreef Fugie het volgende:
nog even over de volgende ronde, ik speel tegen evilmav thuis. Maar ik speel liever uit omdat ik er 100% zker weet dat evilmav een veel grote supportersgroep heeftWou het ff melden
En ik keek net ff naar de upgedate site, het lijkt me toch leuker om plaatsen 1 en2 door te laten gaan, wellich dan wel wekelijks spelen om zo beetje goed uit te komen met het seizoen. En zo maken mindere teams ook wat meer kans om door te gaan![]()
Dank je....was een leuke potquote:Op donderdag 18 maart 2004 07:33 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor![]()
Daar ga ik niet aan meewerken ben ik bang!quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
over 2 weken gewoon Keano pakken![]()
[edit]Ik heb trouwens ook ff de site bijgewerkt.. dus ff de uitslagen ingevuld en de stand goed gezet.[/edit]
hoeft ook niet vrijwilligquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:14 schreef Keano het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan meewerken ben ik bang!![]()
na 24 uur kan je je eigen post niet meer veranderen dan moet een modje dat doenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:59 schreef Rickage het volgende:
je kan toch je eigen post gewoon veranderen?..of heb ik dat nu mis?haha..mja..bedankt nicomart..!
haha, toch is mijn naam mooierquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, was grumpy sorry. namen lijke zo op elkaar![]()
ochja, 3-0 voor bij rust nu 3-3. Geloof niet dat ik nog ga winnen :'(
[warcraft peon]quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:48 schreef engessa het volgende:
En Vision, zou je in mijn OP Tito willen vervangen door Engessa (143571) en het teamID van Rickage willen verbeteren (zie 3 posts hoger). BVD
You have performed well, my young apprentice. May the Force be with you!quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:17 schreef Vision het volgende:
[..]
[warcraft peon]
It has been done
[/warcraft peon]
ik zou het persoonlijk opvatten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:17 schreef Smoerf het volgende:
EVILMAV WIL NIET TEGEN MIJ SPELEN
Hij heeft mijn friendly geweigerd
leuk persberichtquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef GRUMBLER het volgende:
Mijn Persbericht:
17-03-2004 4-0 overwinning in de Fok!Cup
Vandaag werd eigenlijk relatief gemakkelijk gewonnen van Laar 88 in de eerste wedstrijd van de nu al legendarische Fok!Cup.
Laar 88 had alles op verdedigen gezet en ondanks onze aanvallende intenties kwamen we er in het begin maar moeilijk door. Een discutabele penalty en een mooie vrije trap van Jan Merhottein zorgden voor een 2-0 ruststand.
Na rust scoorde hij nog 1 goal een (engelse) hattrick. Ivica Drageljevic viel behalve een goal ook nog uit met een blessure en staat 2 weken aan de kant.
ik ben al in polonaise het hele huis doorgelopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:14 schreef nicomart het volgende:
leuk persberichtzal vision mooi vinden
haha ach volgende keer meer geluk tochquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:51 schreef Vision het volgende:
[..]
ik ben al in polonaise het hele huis doorgelopen
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:53 schreef nicomart het volgende:
haha ach volgende keer meer geluk toch![]()
met volgende keer bedoelde ik natuurlijk niet volgende weekquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:55 schreef Vision het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Ik blijf gewoon net zo lang mee doen tot ik een keer een wedstrijd gewonnen heb![]()
Ik wacht gewoon tot ik een paar fatsoenlijk trainbare YP's heb die ik voor mijn middenveld kan gebruiken. Tegen die tijd maak ik wel kans om wat wedstrijden te winnen
Betwijfel of dat nog lukt, maar je hebt gelijk trainen trainen en trainen en geluk met je YP en slim investeren daar kom ja al een heel eind mee, voor de rest de regels een beetje kennen wil ook wel helpen, maar als ik al kijk hoe sterk de teams al worden in de lagere klasses moet je wel heel goed zijn of heel veel geluk hebben wil je nog naar de eredivisie kunnen promoveren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
met volgende keer bedoelde ik natuurlijk niet volgende weekde volgende keer als je een fatsoenlijk team hebt
nee hoor ik zit te dollen.. mijn team stelt ook nog bar weinig voor, maar het is nu gewoon investeren in de toekomst. Lekker veel en op 1 ding trainen en dan komt het zo langzaam aan best goed.. over een jaar of 10 in de eredivisie met heel fok!?
![]()
mooi zoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:40 schreef Smoerf het volgende:
westrijd geregeld
Smoerf - EvilMav (17612872)
Poule 5
Hup RedGuy.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:38 schreef engessa het volgende:
Mijn eerste officiele Cupwedstrijd in Poule 2: Engessa - Redguy (17599321)!
haha mjaquote:Op maandag 22 maart 2004 13:34 schreef GRUMBLER het volgende:
@Rickage wrong topic
Ik is toch wel voor engessa hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hup RedGuy.
oh ja dat had ik nog niet verteld.. het worden de eerste 2 van elke poule gaan door naar de volgende ronde.. aangevuld door de 4 beste nummers 3... zodat we mooi 16 mensen overhoudenquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:26 schreef TimmyAsd het volgende:
volgende week weer vol programma bij de fok-cup neem ik aan? en gaan nou alsnog de eerste 2 in elke poule door?
Ah...da's wel een mooi planquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja dat had ik nog niet verteld.. het worden de eerste 2 van elke poule gaan door naar de volgende ronde.. aangevuld door de 4 beste nummers 3... zodat we mooi 16 mensen overhouden
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:54 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ah...da's wel een mooi plan
ja en dan uiteindelijk gewoon 24 kampioenenquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:10 schreef GRUMBLER het volgende:
motto dus: zo veel mogelijk teams door
Ik ga ze de grond in schoppenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
Ah, Bennie Rijnders en Johnny Wulf.
engessa heeft het toch wel erg moeilijk zie ik... zonde hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:32 schreef RedGuy het volgende:
0-3.
Sorry engessa, als troost mag jij een beter rapport hebben.
Dat weet ik zo net nog niet, of ik winquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:21 schreef thunderbunny het volgende:
zeker nu mn keeper geblesseerd is,en mn coach in het doel staat
mn opsetlling wel verkeerd geegaan ,wou 5-3-2 spelen en geen 5-2-3.
Dat win je dus nog wel
mn coach heeft toch al mooi een schot corner getikt met zn waardeloos keepen
Zal ik proberen jou uit te dagen? Ik heb 402 supporters, uit of thuis?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
wil heel graag qyn uitdagen, maar er staat op de pagina Uitdagingen nog steeds dat de wedstrijd, die al een uur is afgelopen, is geregeld
Klopt hier ook, match engine is een beetje achter geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
wil heel graag qyn uitdagen, maar er staat op de pagina Uitdagingen nog steeds dat de wedstrijd, die al een uur is afgelopen, is geregeld
heb jij 402 supporters? ik heb er 461 namelijk...quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:57 schreef qyn het volgende:
[..]
Zal ik proberen jou uit te dagen? Ik heb 402 supporters, uit of thuis?![]()
-edit- lukt hier ook niet .. ook hier staat dat ik nog aan het spelen ben ..
hoe eerder hoe beter...quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:11 schreef engessa het volgende:
Geduld is een schone zaak, het mag ook morgen hoor
Dan spelen we bij jouquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
heb jij 402 supporters? ik heb er 461 namelijk...
welke aanvaller?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef qyn het volgende:
[..]
Dan spelen we bij jou.. Daag me maar uit! Ow, ga je die aanvaller volgende week weer opstellen?
![]()
Rick Bracké, 4,5 ster in een oefenpot, maar zie nu ook dat 't een reguliere speler is .. ik schrok alquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
welke aanvaller?
ja, is zondags ook basisspeler.. maar heb maar 18 spelers.. dus moeten er 4 2keer per week spelen..quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef qyn het volgende:
[..]
Rick Bracké, 4,5 ster in een oefenpot, maar zie nu ook dat 't een reguliere speler is .. ik schrok al
Heb je mijn ratings van vandaag al bekeken![]()
valt wel mee.. 13 sterren als ik het goed zie... haal ik met mijn 7 reserve spelers...quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef qyn het volgende:
Heb je mijn ratings van vandaag al bekeken![]()
Ik vrees toch dat ik het tegen jou moet ontgelden.quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:24 schreef GRUMBLER het volgende:
Heb RedGuy net uitgedaagd bij mij thuis
Nu maar afwachten of Hattrick het ook onthoudt
(vrees het ergste gezien de 7 uur dat het eruit ligt straks)
Dat valt reuze mee, de vorm van mijn b-team is niet al te best en ik train stug door op scoren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat ik het tegen jou moet ontgelden.
ik speel dus thuis want ik heb 1170 supportesquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:53 schreef Grumpey het volgende:
ik heb er al 656
Ja hoor had er gisteren al 1412 en ze waren allemaal in de wolkenquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:42 schreef Rickage het volgende:
denk nie dat er veel mensen zijn met meer dan 1330 supporters![]()
tot 4 uur down inmiddenlsquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:42 schreef Rickage het volgende:
mja...hattrick down tot 3 uur..pff..en dat nog wel terwijl ik net een goeie winger wou gaan kopen van 3,5 stermaarja..dan maar w88 tot 5 uur he
..
woensdag weer een nieuwe wedstrijd in de CUP..aangezien ik 5e klasser ben..zal ik maar uitdagen..denk nie dat er veel mensen zijn met meer dan 1330 supporters![]()
Kijk dat scheelt alweer een uur.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
tot 4 uur down inmiddenls
Ik heb je al uitgedaagd...quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:42 schreef Rickage het volgende:
mja...hattrick down tot 3 uur..pff..en dat nog wel terwijl ik net een goeie winger wou gaan kopen van 3,5 stermaarja..dan maar w88 tot 5 uur he
..
woensdag weer een nieuwe wedstrijd in de CUP..aangezien ik 5e klasser ben..zal ik maar uitdagen..denk nie dat er veel mensen zijn met meer dan 1330 supporters![]()
haha..die van mij zijn dolgelukkigquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:10 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Ja hoor had er gisteren al 1412 en ze waren allemaal in de wolken
pff... ik zal me best doen voor jequote:Op donderdag 25 maart 2004 13:19 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt alweer een uur.
Geeft jouw de tijd om je site up-2-date te brengen
btw mijn nick is in caps....
volgens mij kan je beter even je mond houden er over nuquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:41 schreef Rickage het volgende:
btw..dat scheelt een uur?..het duurt een uur langer mensen..het was eerst 3 uur..15.00..en nu is het 4 uur geworden..16.00..
teminste dat was het wel toen ik vanochtend inlogte..want toen zou de site om 10 uur voor 300 minuten dichtgaan..en aangezien dat 5 uur is..lijkt het me stug dattie dan tot 5 uur dicht zou blijven he![]()
edit..lal..ik heb het zelf verkeerd gezegd..ik heb 5 uur gezegd..maar ik bedoelde 3 uur..sorrie mensen..mijn fout
je weet dat je het niet alleen voor mij doetquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
pff... ik zal me best doen voor je
je naam veranderen welquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:42 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
je weet dat je het niet alleen voor mij doet
dat doe je ook voor mij, want mijn naam is niet in caps en anders lijken we teveel op mekaar blijkt uit uit verledenquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
je naam veranderen wel
pff.. nou okeeeequote:Op donderdag 25 maart 2004 17:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat doe je ook voor mij, want mijn naam is niet in caps en anders lijken we teveel op mekaar blijkt uit uit verleden
and acceptedquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:07 schreef nicomart het volgende:
ik heb keano uitgedaagd met mij 450 supporters.. ik weet niet hoevel hij er heeft maar zal niet verschrikkelijk veel verschillen...
kijk maar even
Keb er zin inquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:56 schreef qyn het volgende:
TimmyAsd (Sporting Amsterdam) vs qyn (FC KVK) - matchID=17651397
Booked
Euh, Tito doet dus niet meer mee! Ik doe mee dus je moet mij uitdagen! Of ik daag jou uit. We spelen trouwens bij jou, jij hebt meer supporters.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:54 schreef Vision het volgende:
Ik heb Tito (365302) zijn team (Ragsel United) uitgedaagd. ik neem aan dat ik wat meer suporters heb, ald at niet het geval is mag ie 'm cancellen en opnieuw uitdagen. Ik heb 614 supporters.
nee idd.. qua supporters maakt het niet veel uit.. dus gewoon een keertje weer in de MadHouse spelenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef Keano het volgende:
[..]
and accepted
Ik heb 491 supporters dus maakt niet zoveel uit.
Was da nou Rickage??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:35 schreef Hattrick het volgende:
RiCk'S dReAmTeAm heeft al een vriendschappelijke wedstrijd geregeld en kan niet meer uitgedaagd worden.
OMG..ik heb helemaal geen vriendschappelijke wedstrijd geregeld..pff..kk hattrick ook altijd..kzal je es ff uitdagen nuquote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:35 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Was da nou Rickage??![]()
Kut...quote:Page temporarily disabled because of problem with the friendly arranging
Ok, dan zie ik je uitdaging vanzelf wel een keer verschijnenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:44 schreef Rickage het volgende:
[..]
OMG..ik heb helemaal geen vriendschappelijke wedstrijd geregeld..pff..kk hattrick ook altijd..kzal je es ff uitdagen nu
edit:
hattrick heeft problemen met de friendlies..ik kan jou ook niet uitdagen..dus moete we maar ff w88
jup..die zie je wel keer verschijnenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:05 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ok, dan zie ik je uitdaging vanzelf wel een keer verschijnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |