quote:Op maandag 15 maart 2004 16:56 schreef Chepke het volgende:
Komt ie ook op de PC??
De officiele DTM Race Driver 2 sites: http://www.codemasters.com/dtm2/dutch/ Engelse versie: http://www.codemasters.co.uk/tocaracedriver2/quote:Codemasters, trendsetter en marktleider in race games presenteert met DTM Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator het nieuwste deel van deze inmiddels klassieke reeks.
DTM Race Driver 2 bevat het meest diverse scala aan waanzinnig snelle takken van autosport binnen één game. Vertegenwoordigd zijn onder andere DTM, GT Sports Car Racing, Street Racing, Rally, V8 Supercars, Global GT Lights, Rally Cross, Formule Ford, Open Wheel Grand Prix en Classic Car Racing.
De game bevat 35 ultra-krachtige racebolides zoals de Aston Martin en de Jaguar. 31 verschillende race lokaties bieden 48 circuits die ervoor zorgen dat je race ervaring optimaal is. De circuits zijn een combinatie van bestaande en fictieve circuits.
De pakkende verhaallijn zorgt voor nog meer game-plezier door de speler te volgen tijdens de weg omhoog naar de de top in de race wereld. In "reality TV" stijl wordt de strijd van 12 coureurs om een plek in een Grand Prix team op een unieke manier weergegeven.
ik zag het, ik download hem nu. Maar het is wel de PC demo *kuch* op de Xbox is die toch veel beter *kuch*quote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef Dieptriest het volgende:
demo is al uit, ik vond de besturing er niet echt veel op vooruit gegaan.
Ik vind de besturing wel ok, en dan doe ik het nog met een toetsenbordquote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef Dieptriest het volgende:
demo is al uit, ik vond de besturing er niet echt veel op vooruit gegaan.
Hij komt niet op de GC uit,quote:Op maandag 15 maart 2004 17:27 schreef Supaaah het volgende:
[..].
Twijfel alleen nog waar ik m op ga kopen, GameCube of PC. Mja denk toch het 2e... (al dan niet minder legaal).
Die kan al dat grafische geweld niet aanquote:Op woensdag 7 april 2004 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij komt niet op de GC uit,.
*kuch* Wheheheh *kuch*quote:Op woensdag 7 april 2004 23:54 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Die kan al dat grafische geweld niet aan![]()
GT 2/3/4 ?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:43 schreef Noedie het volgende:
het spel schijnt beter te zijn dan Grand Turismo!
lijkt me zeker een toppertje worden. veel verschillende game modes en zeer veel auto's. dus genoeg om je ermee te vermaken!
als de AI en besturing nou ook nog OK zijn, dan wordt dit zeker leuk!
quote:Op donderdag 8 april 2004 02:09 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
GT 2/3/4 ?
zit nogal een verschil in he, en GT4 verslaat dit spel met gemak
hehe, yep.. Nogmaals GT4 of welke GT dan ook is niet heilig .. Ik heb het gezien met flippo's .. huh.. autootjes sparenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]riight
En ondertussen zitten we op de xbox gewoon al met een stel knallers van racers.
Kheb het ook gehad met die GT serie.. was leuk toen het uit kwam inderdaad.. nu een paar jaar verder moet je met je tijd mee he.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:56 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
hehe, yep.. Nogmaals GT4 of welke GT dan ook is niet heilig .. Ik heb het gezien met flippo's .. huh.. autootjes sparen.. waarvoor je dan ook nog eens 3 uur eenzaam aan kop moet rijden. Nee ik rij liever 20 rondjes waarvoor je moet knokken(met clean racing ofcourse) voor je positie. En daarin is codemasters nogsteeds koning. IRL-racing/DTM1 en de oude TOCA's waren stuk voor stuk tof spellen. (Al was IRL wel wat gebrekkig).
Buiten dat is er een overvloed van goede race games op de Xbox. Naast eerder genoemde spellen, PGR1/2 anyone?!![]()
![]()
Zo te zien dus niet echt verdiept in de GT serie...quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:56 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
hehe, yep.. Nogmaals GT4 of welke GT dan ook is niet heilig .. Ik heb het gezien met flippo's .. huh.. autootjes sparen.. waarvoor je dan ook nog eens 3 uur eenzaam aan kop moet rijden. Nee ik rij liever 20 rondjes waarvoor je moet knokken(met clean racing ofcourse) voor je positie. En daarin is codemasters nogsteeds koning. IRL-racing/DTM1 en de oude TOCA's waren stuk voor stuk tof spellen. (Al was IRL wel wat gebrekkig).
Buiten dat is er een overvloed van goede race games op de Xbox. Naast eerder genoemde spellen, PGR1/2 anyone?!![]()
![]()
Heb je een linkje, geen zin om me te reggen @ codemastersquote:Op donderdag 15 april 2004 16:31 schreef BMWM3 het volgende:
Hebben jullie al de MP Demo al gespeeld Van DTM2? :-
Hier de download link van de MP.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:34 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Heb je een linkje, geen zin om me te reggen @ codemasters
Graag gedaan gozer!!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:59 schreef A.l.e.x het volgende:
Had dezelfde link net via google gevonden, maar toch bedankt
Die rally gedeelte stellen niet veel voor en benaderen ook zeker niet CM04 ofzo. Dit onderdeel hadden ze ook net zo goed mogen skippen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:49 schreef DinoPK het volgende:
Brasco: Hoe speelt het rally gedeelte eigenlijk? Is het een beetje eraan geplakt, of speelt het toch wel een beetje als colin4? Ik neem aan dat het gewone circuit racen met afstand het leukste is? Meer gebruikerservaringen zijn altijd leuk om te lezen.
Waar ik later trouwens achter kwam, de bttc zit er niet eens meer in. Schijnbaar omdat codemasters met een eigen game daarvoor wil komen, maar wel erg jammer, er zaten altijd leuke autotjes in (terwijl dtm2 zowieso wel weinig auto's heeft vind ik)
Ik heb hem al, de Dixons verkocht hem al. Moet zeggen wel een leuke game alleen vindt ik de graphics toch behoorlijk tegenvallenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:07 schreef BMWM3 het volgende:
Iemand een idee wanneer hij uitkwam? Volgens mij 24 april. Of vergis ik me
PC of XBOX ?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:49 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb hem al, de Dixons verkocht hem al. Moet zeggen wel een leuke game alleen vindt ik de graphics toch behoorlijk tegenvallen
[/edit]quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:06 schreef Mister_T het volgende:
Ik vond de demo ook wat tegenvallen, maar alsnog ga ik hem zeker halen voor op de Xbox
Besturing op gewone simulatie vondt ik ook ruk maar op pro-simulatie is het
Dom van je om op de XBOX te kopenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:49 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb hem al, de Dixons verkocht hem al. Moet zeggen wel een leuke game alleen vindt ik de graphics toch behoorlijk tegenvallen
overmorgen denk ik....quote:Op woensdag 21 april 2004 22:02 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dom van je om op de XBOX te kopenJK
Ik haal hem morgen denk ik voor de PC. Moet veel mooier uizien. (hoop ik dan)
Bedankt voor je topquote:Op woensdag 21 april 2004 22:37 schreef spenky het volgende:
[..]
demo is koel alleen na een tijdje gaat het geluid een beetje kraken ruizen ofzo.... ( audigi 2 NX 24bit ( nieuwste drivers) ) hoe ken dat iemand anders ook???
okay tanksquote:Op woensdag 21 april 2004 23:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je top![]()
Over dat kraakgeluid van je Audigy 2 ga ik even achteraan. Er is namelijk een oplossing. Een maat van me heeft eindelijk wat gedaan ermee. en met s6. Je hoort het nog van me!
Sorry, maar dit is niets voor jou deze oplossing die ik je ga vertellen.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:44 schreef spenky het volgende:
[..]
okay tanks![]()
Yup. Eind deze maand of anders midden meiquote:Op donderdag 22 april 2004 16:39 schreef Fillipe het volgende:
Ik zag hem vandaag ook al liggen in de winkels, ik zo WTF nu al uit? Ja dus. Anyway in de demo had ik ook problemen met het geluid. Tijdens het opschakelen stoorde die enorm. (Digifire 7.0)
Ik zag trouwens alleen de DVD-versie liggen voor de PC, enig idee of er ook een CD-ROM versie aankomt ?
Hehe nee erg dom, het is wel een gloednieuwe pc zelf ook in elkaar gezet e.d. Maar ik dacht ach dan bespaar ik toch nog 20 euro op een dvd speler. (Want die heb ik immers gewoon los ook al)quote:Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Yup. Eind deze maand of anders midden meiGeen DVD speler?
Maarja... in iedergeval bedankt en dan moet ik het maar met ruis doen.....quote:Op donderdag 22 april 2004 15:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is niets voor jou deze oplossing die ik je ga vertellen.
Die maat waar ik het over had, had nog zijn oude SB Live! liggen die heeft hij in de PC gezet. Zijn nieuwe ligt nu tijdelijk in de kast.
Maarja zijn oude SB Live! kent nog steeds het probleem in DTM2![]()
Dus helaas heb ik voor jou geen oplossing...
Kan je aanvinken als het geluid erg ruk is.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:35 schreef spenky het volgende:
wat houd eigelijk die sound comptibility mode in???
Dat had ik zojuist ook bij het uitkomen van een bocht (SP) We kwamen met zijn 3e naast elkaarquote:Op donderdag 22 april 2004 23:38 schreef Mister_T het volgende:
Maarja dat komt denk omdat ik te veel live speel, de Formule Ford klasse is zo vet in de MP. Dan heb je echt het gevoel dat je aan het racen bent. Ik had vandaag een actie: Black Puma en ik rijden naast mekaar bij het uitkomen van een bocht, ik ga iets over de kerbs en begin te glijden, daarbij tik ik puma aan en die gaat rechtsaf vol de muur in
. Dat is nou echt racen
En dan slapen ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:41 schreef twi het volgende:
Nog 3 uur
En is ie al binnen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:41 schreef twi het volgende:
Nog 3 uur
Dubbelquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En is ie al binnen?
Ik heb hem zojiust dubbel binnen gekregen, moet hem maar weer ff retouren
Hoezo dat? Toch voor 1 betaaldquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:41 schreef Mister_T het volgende:
Moet ik je helaas wel de volle prijs laten betalen!
Chronisch spelen helptquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:49 schreef Mister_T het volgende:
Gaat lekker, sta met 2 races in de Formule Ford qua rondetijden 30ste en 16de van Xbox live
Dat doe ik helemaal nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Chronisch spelen helpt
Eindelijk beter dan Twi in een racegamequote:Op vrijdag 23 april 2004 16:25 schreef twi het volgende:
Voor de verandering een leuke game, moet er nog wat uurtjes in steken om te proberen zo goed te worden als Anormius, dus zal 'm een hoop gaan doen, maar stiekum had ik er toch iets meer van verwacht
Ach ja.. kijk nu heb je mensen die nieuw zijn in een spel, dus lijkt het me te verwachten dat je de bochten niet goed kent.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:25 schreef twi het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat ik mensen haat die zeiken als je ze per ongeluk raakt? Bah
Ik spreek je over 2 weken welquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Eindelijk beter dan Twi in een racegame
Dan ben ik nog steeds beterquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik spreek je over 2 weken wel
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds beter![]()
Heb vertrouwen in je plaatsgenotenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik hoop het zo![]()
Maar Twi word ook oud hoor.. de laatste paar races hebben we hard om hard gereden in PGR2.. iedere ronde wel 3 elkaar inhalen. En netjes he!quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:25 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in je plaatsgenoten
Gewoon schelden joh, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:31 schreef twi het volgende:
Was trouwens goed dat m'n communicator op het rooie knopje stond, ergens in een race. Ik was dat gezeik over dat ik iemand aanraakte en per ongeluk van de baan reed helemaal zat en schoot ook compleet uit m'n slof, niet wetende dat m'n communicator NIET aan stond. Eenmaal weer aan was de bui weer vertrokken
De Ford GT90 isquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:29 schreef twi het volgende:
<knip>
Dan zitten er nog klassen in zoals de Ford GT90 of iets dergelijks. Rare lompe snelle bak met een ijzeren plaat die a la Porsche omhoog komt zetten. Echter komt deze waarschijnlijk van een achterkand van een vrachtwagen af, zo groot is 'ie.
Potentieel leukste klassen:
1. GT Series
2. Formule Ford
3. DTM
Valt toch mee? Ik ben er in ieder geval erg goed inquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef Enemy het volgende:
Ik vind dat rally racen echt gaar. De besturing e.d. is echt kut![]()
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je de Formule Ford geweldig vind.. maar is het daarmee een goeie aankoop geweest voor een racespel in zijn geheel?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:55 schreef Mister_T het volgende:
Rally racen hadden ze idd beter weg kunnen laten, is echt zwaar kut!
maarja de Formule Ford roeleerd alles!
Ik heb career gespeeld tot FF beschikbaar was en sindsdien alleen nog maar online FF gespeeldquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:58 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je de Formule Ford geweldig vind.. maar is het daarmee een goeie aankoop geweest voor een racespel in zijn geheel?
JA!!! idd! Dat is nu precies mijn probleem met het spel (zie ergens op pagina 1).. Wat is dit voor een carriere opbouw! Ik had, in het echt, die muts al direct een paar petsen met de vlakke hand gegeven. Debut in DTM en daarna lekker met stock cabrio's racen? dacht het niet hé!quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:29 schreef twi het volgende:
Huh? Ik zit op 36 en heb al twee DTM races gereden?
Geloof dat het inderdaad TOCA Race Driver 2 heet bij Play.com Overigens is de DTM klasse gewoon fantastisch, lijkt me echt super om op Zandvoort met 12 man DTM te doen. Grote minpunt aan de single player is niet zo zeer dat het makkelijk is, maar dat het rommelig is opgebouwd. Heb ik net een mini-DTM kampioenschap gewonnen, moet ik weer een truckrace of rally gaan doen. Leuker had geweest:
Formule Ford, een stuk of zes challenges (Eindig top 15, top 10, top 6, top 3, 1e, win kampioenschap), en dat voor leukere klasses. Seat Leon zit erin, Karts had ook wel leuk geweest. Maar er zitten echt klasses in die afgeraffeld zijn of gewoon zo bizar zijn dat ze echt nooit gespeeld gaan worden. Afgeraffeld zijn bijvoorbeeld de Stock Cars, die er echt ontzettend lelijk uit zien. Hetzelfde geldt (met name wat betreft de gameplay) voor de truckraces. Dan zitten er nog klassen in zoals de Ford GT90 of iets dergelijks. Rare lompe snelle bak met een ijzeren plaat die a la Porsche omhoog komt zetten. Echter komt deze waarschijnlijk van een achterkand van een vrachtwagen af, zo groot is 'ie.
Potentieel leukste klassen:
1. GT Series
2. Formule Ford
3. DTM
Screenshots bedoel je?quote:Op zondag 25 april 2004 19:21 schreef ps2noob het volgende:
Post eens wat meer impressies!
Ja dankjequote:Op zondag 25 april 2004 19:31 schreef ps2noob het volgende:
Nee, dat mensen die DTM 2 hebben even zeggen wat ze er van vinden.
btw- koop een woordenboek
huilliequote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoste net een game met 10 man, ik lag aan de leiding en moest iemand op een ronde zetten!. Ik rijdt naast hem, dan stuurt hij plotseling op een ramkoers inen jahoor hij beukt mij de grindbak in en verlies daar 2 plaatsen mee
Echt matig dat soort mensen, zij verpesten de lol in het online racen
De reden dat ik altijd collision uitzet als ik een game host...nu nog iets verzinnen tegen mensen die afsnijden op Oulton Longquote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoste net een game met 10 man, ik lag aan de leiding en moest iemand op een ronde zetten!. Ik rijdt naast hem, dan stuurt hij plotseling op een ramkoers inen jahoor hij beukt mij de grindbak in en verlies daar 2 plaatsen mee
Echt matig dat soort mensen, zij verpesten de lol in het online racen
Pfffffff.......quote:Op zondag 25 april 2004 19:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
huillie
Ik kom zo.. Waar zit je?quote:Op zondag 25 april 2004 20:48 schreef Enemy het volgende:
Vanavond nog mensen online?
Ik ben nu bezig iig![]()
Thuisquote:Op zondag 25 april 2004 21:24 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik kom zo.. Waar zit je?
botsenquote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef spenky het volgende:
uhm.. mischien een domme vraag maar wat houd collision in??
( ga um morgen halen op play.com ( 28.99 )![]()
Volgens mij niet, want ik mis een heleboel, inmiddels, bekenden.quote:Op maandag 26 april 2004 00:01 schreef A.l.e.x het volgende:
Zit de demo versie op dezelfde servers als de full versie?
Daar heb je gelijk in.. ik hoor op PGR2 toch veel mensen die terug komen en zeggen dat PGR2 mooier is en beter rijd.quote:Op zondag 25 april 2004 22:56 schreef D-Devil het volgende:
Mij lijkt het op zich wel een coole game, maar denk dat ik voorlopig ff op PGR blijf doorspelen, anders verwaarloos ik die straks helemaal.
Truck racen is gewoonquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:00 schreef twi het volgende:
Heb het de afgelopen 2 dagen even niet kunnen doen, maar hopelijk vanavond weer een paar uurtjes. Truck racen van binnen in de truck is toch best wel leuk! Ik begin de game hoe langer hoe leuker te vinden
Jaguars zijn gaafquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:38 schreef twi het volgende:
Zat op 70%, nu op 82%. Moet ik weer met die achterlijke Jags 5 races gaan doen op kutbanen als Road America. Man man, wat heb ik een schijthekel aan die baan.
Road america vind ik nog wel gaan )ik heb wat met oude Indy Tracks (net als Surfers Paradise enzo, banen die ik vroeger ook al reed met Indycar Racing van Papagus). Ik heb een schijt tyfus hekel aan Bathurst en nog een zooitje van die tracks uit de V8 Serie..Geen technische banen.. die niet gemaakt zijn om in te halen. Alleen Adalaide is soort van leuk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:38 schreef twi het volgende:
Zat op 70%, nu op 82%. Moet ik weer met die achterlijke Jags 5 races gaan doen op kutbanen als Road America. Man man, wat heb ik een schijthekel aan die baan.
Ik had laatst ook wat vaags. Ik rij de hele race 2e en finish ook als 2e. Staat er op het scoreboard na afloop dat ik 3e ben en diegene die 3e reed 2equote:Op woensdag 28 april 2004 00:54 schreef odebeijer het volgende:
Tja heb ook al wat bugs gevonden. De rondetijden worden niet goed doorgegeven. Voorbeeld: Reed een 43.76 sec op het kleine circuit met DTM. Is de race gefinished staat er in 1x iets van 36.56 sec. Volgens de scoreboards sta ik nu op plek 2. Verder heb ik gewoon normaal geraced en niet gecheat ofzo. Dus er komen weer een hoop patches aan....
Heb ik nog steeds niet gehad. Maar ik neem aan dat je wel je verdiende punten/cash krijgt?quote:Op woensdag 28 april 2004 01:30 schreef Enemy het volgende:
[..]
Ik had laatst ook wat vaags. Ik rij de hele race 2e en finish ook als 2e. Staat er op het scoreboard na afloop dat ik 3e ben en diegene die 3e reed 2eTerwijl ik echt zeker weten 2e was...
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:13 schreef twi het volgende:
Heb gisteren even PGR2 gedaan, daar kan ik nou echt geen fuck meer van
DVD Rom kosten tegenwoordig niets meerquote:Op woensdag 28 april 2004 11:38 schreef Fillipe het volgende:
Volgens zo'n gamewinkel hier komt DTM 2 niet op de normale cd uit, maar alleen op dvd. Is wel klote wou hem gister kopen (!) maar dan heb ik er zo weinig aan héh. Dus binnenkort maar even een nieuwe dvd/cd speler in m'n kast gooien en dan lekker DTM'en.
Klopt, maar dan wordt het wel ineens zo'n uitgave 30 euro + 44 euro voor het spel maakt je al gauw 74 euro lichterquote:Op woensdag 28 april 2004 11:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
DVD Rom kosten tegenwoordig niets meer
Misschien gemiddeld 30¤. Niet duurder.![]()
Kan hier geen woord aan vuil makenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hehe misschien even mijn post eruit editen, scheelt weer een hoop scrollwerkquote:Op woensdag 28 april 2004 12:09 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Kan hier geen woord aan vuil maken![]()
donequote:Op woensdag 28 april 2004 12:13 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hehe misschien even mijn post eruit editen, scheelt weer een hoop scrollwerk
Ik ben al een keer of zes over de kop gevlogen op donington. Kwam voor die snelle scherpe bocht rechts op het gras, en begon me toen te rollen als een gek. Echt heel gaafquote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef BMWM3 het volgende:
Zijn jullie al eens over de kop gevlogen? Vooral DTM? Dat is gaaaaaaf
Das lachuh!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:51 schreef twi het volgende:
Erger (of grappiger) is dat soms auto's overdwars over de baan racen. Dan kijk je achter je, denk je "Goh, die is in een mooie slip geraakt" omdat je een auto dwars achter je op de baan ziet. Blijft dat ding je gewoon full speed volgen! Heel erg stom gezicht is dat!
Twi gaat altijd veel te snel en ik blijf altijd maar hangen in de MPquote:Op woensdag 28 april 2004 13:53 schreef twi het volgende:
* twi zit nu naar de credits te kijken
HUHquote:Op woensdag 28 april 2004 14:06 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Twi gaat altijd veel te snel en ik blijf altijd maar hangen in de MP![]()
Die heb ik ook een paar keer moeten resettenquote:Op woensdag 28 april 2004 13:55 schreef DinoPK het volgende:
zo das snel
Ik zit nog steeds te kutten met die Five-O gast, damn die gt40 op kilmarji (~) is pittig...
Schakel je zelf? gebruik je eigen setup? Sprak laatst Black Puma en die rijd gewoon met automatische bak.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:43 schreef twi het volgende:
Ik sta iets van 18e op Zandvoort, maar dat is met de Xbox versie. Met 1:16.96
nope zonder afsnijdenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:47 schreef twi het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je dat zonder afsnijden hebt gedaan. Niet omdat jij dat niet kunt, want je bent godsallemachtig snel op Oulton Park Short, maar simpelweg omdat er gigantisch kan worden afgesneden op die baan, en niemand dat na laat.
Heel veel oefenen, op het randje rijden en zo hard mogelijk door de chicanes rijden en dan zorgen dat je niet het gras raakt want dan spin je erafquote:Op donderdag 29 april 2004 12:49 schreef twi het volgende:
Zonder afsnijden?Ziek
![]()
Of te ver op de kerbs. Schuif je ook zo vanafquote:Op donderdag 29 april 2004 12:58 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Heel veel oefenen, op het randje rijden en zo hard mogelijk door de chicanes rijden en dan zorgen dat je niet het gras raakt want dan spin je eraf
Ik ga dan altijd vliegenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:05 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Of te ver op de kerbs. Schuif je ook zo vanaf
Yupquote:Op donderdag 29 april 2004 13:06 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd vliegen
In de meeste chicanes is al een programmatje gemaakt dat je meteen spint zodra je probeert af te snijdenquote:Op donderdag 29 april 2004 16:23 schreef Deviant1 het volgende:
Als er bij het maken van een race spel nou rekening wordt gehouden met mensen die afsnijden bij chicanes. Als ze dan programmeren dat wanneer iemand buiten bepaalde lijn komt, dat hij soort van penalty krijgt. Dat diegene door de pit heen moet rijden ofzo. kost hem altijd tijd dan.
Met een beetje geluk spin je goed en heb je er toch niets aanquote:Op donderdag 29 april 2004 16:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
In de meeste chicanes is al een programmatje gemaakt dat je meteen spint zodra je probeert af te snijden
Ja, zoiets bedoel ikquote:Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef Brasco125 het volgende:
Net als dat mooie muurtje bij de ingang van de pits op de nürnbergring. Daar rijd je je hele kar in een keer total loss als je goed je best doet.![]()
Goedenmorgenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:59 schreef Sport_Life het volgende:
isie uit.
Nou dat vind ik juist altijd zo klote... dan krijg ik gelijk weer z'n a2 racer gevoel... en dat is zo onrealistih... zorg gewoon dat je vast komt te zitten is het grind of in de blubber... das veel leuker...quote:Op donderdag 29 april 2004 16:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk spin je goed en heb je er toch niets aan
Voor mij mogen ze er gewoon muren neerzettenHet beste wat er is
Ik dacht dat ie het nooit zou zeggenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:09 schreef SailingAce het volgende:
Misschien moest ik ook maar es gaan komen racen dan.
Dan moet je het spel niet zo laat kopenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:20 schreef SailingAce het volgende:
Ja maar ben bang dat als ik het spel heb.. weer iedereen weg is.
Ik verwacht hem eerder.. op de E3 laten ze al het eindproduct zien.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:44 schreef Mister_T het volgende:
FSW release staat op: 2 juli
Dat is een eerlijk en objectief antwoordquote:Op donderdag 29 april 2004 21:34 schreef twi het volgende:
Ik kan je heel moeilijk een tip geven, Ace. Ik vind 't echt een hele leuke game, maar mis toch echt een hoop van het joinen van prive-potjes. Daar moet je voor uitgenodigd worden. En sommigen die keihard beuken maken het niet leuker, met name in de Formule Ford series. Maar het is wel weer leuk dat je tijden kunt rijden, ook iedereen z'n snelste tijd in de sessie kan zien, punten worden bijgehouden en je zo dus een heel kampioenschap kan rijden. Maar er komt zoveel uit, dat als je niet de luxe hebt om te kiezen, je (wetende dat je PGR2 al in je handen hebt) het beste een game uit een ander genre kan kopen.
Ik kan je verzekeren, dat als je 'm dit weekend haalt, dat je weken ang mensen online zult zien, want het is een erg populaire game.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 29 april 2004 22:10 schreef twi het volgende:
Trouwens, Driv3r is met tenminste 3 weken vertraagd.
Volgens mij wel. Zal het toch even nakijken..quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:31 schreef Brasco125 het volgende:
.. Dat moet eigenlijk niet kunnen, contracten afsluiten voor een console. Maargoed, Bernie is het duidelijk niet te doen om het bereiken van een zo groot mogelijk publiek, maar om de hoogste bieder.
Maar F1 Challenge is toch ook uitgebracht op de Xbox?
Ben ik het in zijn geheel mee eens.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:19 schreef DinoPK het volgende:
Ik kan alleen spreken over de xbox versie:
- De moeite waard: Zeker weten!
- Race klasses: Niet alles is even leuk, maar alleen al door de DTM klasse is het spel het al waard om te kopen. Daarbij krijg je dan nog erg goed uitgewerkte klasses als de V8, formule ford, GT, Masters Grand Prix (~ F1) en nog veel meer.
Wat dit spel voor mij zeer de moeite waard is de pittige single player die niet te lang is, en de uitgebreide online mogelijkheden.
Ben bang van niet. Ik heb hem net gekocht en ge-installeerd.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:54 schreef BMWM3 het volgende:
Geen idee wat het probleem kan zijn Djeez. Heb je de nieuwste drivers van je FF-steer?
Ga even op de site van de fabrikant van je stuur. Daar moeten wel drivers op staanquote:Op maandag 3 mei 2004 22:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Ik heb hem net gekocht en ge-installeerd.
Hij loopt super. Althans bij mij. Geen haperingen. Ook niet als iedereen vol op de remmen staat en veel rook zichtbaar wordt! Dusquote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Loopt de full version beter dan de demo?
want bij mij loopt de demo tijdens de start van de race, en de race te langzaam!!
de kwalificatie gaat wel goed, maar dat is logisch
Ligt eraan wat voor PC je hebt hequote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Loopt de full version beter dan de demo?
want bij mij loopt de demo tijdens de start van de race, en de race te langzaam!!
de kwalificatie gaat wel goed, maar dat is logisch
Alleen in dit geval misschien wel...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:27 schreef twi het volgende:
Ha die Djeez. Toch handig, zo'n Xboxje, niet?
Kijk eens op het forum van Codemastersquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:26 schreef Djeez het volgende:
Wat een schijtspel! Ik heb net de allernieuwste drivers gedownload, en nu crasht hij aslnog naar mijn desktop! Wat is er aan de hand met dat ding!
oke, dat is logisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:34 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor PC je hebt he
Veel auto's vraagt meer van je PC..
Veel verbeterdquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:57 schreef tjaweetjijhet het volgende:
is het racen in de DTM klasse verbeterd te opzichte van de eerste versie?? want dat was meer rally rijden
Die vindt ik kut die rallyquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:25 schreef DinoPK het volgende:
Rally doen, erg simpel zelfs. gewoon de hood cam opzetten, en je wordt vrij gemakkelijk 1e op alle banen. Truckracing is veel moeilijker.
edit: ik zit zelf dus even vast op 97%, fucking moeilijk zeg die masters grand prix...
Ik heb de bumpercam. Maar geen 1 luktquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:35 schreef DinoPK het volgende:
Je moet ook niet de externe camera nemen, dan lukt het niet. De hood cam of 1st person view werken wonderbaarlijk.
Daar lullen ze alleen maar Duits zo'n beetje...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:48 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kijk eens op het forum van Codemasters, alsjeblieft.
je moet kijken bij toca race driver of v8 supercarsquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daar lullen ze alleen maar Duits zo'n beetje...
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:02 schreef twi het volgende:
Cheaten is lame.
Ik zal zeggen, Ren naar de winkel en koop hem op de PC!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef CybPraetorian het volgende:
lijkt me echt een super spel...
kan haast niet wachten...
Inderdaad, alleen is de naam aangepast aan de 'autosportvariant' die ter plekke het bekendste is.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:56 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=164503
Volgens mij was Toca en DTM precies het zelfde spel, nietwaar?
Anders is dit een goed aanbod
Die er dan vreemd genoeg helemaal niet in zitquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen is de naam aangepast aan de 'autosportvariant' die ter plekke het bekendste is.
voor 15,99 Pondquote:Your order for "ToCA Race Driver 2 (DVD)" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Dat is inclusief verzendkosten naar nederland toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb hem toch maar besteld
[..]
voor 15,99 Pond
dus dat is lekker!
ik had nog 2 Pond korting omdat ik lang moest wachten op UT2004
ja, gratis verzendingquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:14 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Dat is inclusief verzendkosten naar nederland toch?
kickquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:57 schreef Dacide het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam voorbij die race met Trucks of pickups?
welke is makkelijker om te halen?
ik stuur btw met een racestuurtje, dus niet met toetsenbord
Das niet zo moeilijk gewoon rustig aan met hood-cam en zo nu en dan wat snijden overalquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:03 schreef Dacide het volgende:
[..]
kick
pickup is zo simpelquote:Op zondag 16 mei 2004 15:45 schreef Dacide het volgende:
tja, het probleem is dat ik bij de pickup race heel snel van de baan glij en truckraces gewoon heel lomp sturen.
Patch zuigt! Zitten nu meer bugs in dan eerst. De handling is net iets anders geworden. Als je een championship restrat doet kan je alleen maar in een audi rijden. Mn rating werd gereset. AA werkt ook nog steeds niet goed i.c.m 9800XT...........quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:58 schreef spenky het volgende:
zoow die update is wel beter, dat je ook mirrors hebt en naar links en rechts kan kijken
Sommige auto's hebben geen eens mirrrorsquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:58 schreef spenky het volgende:
zoow die update is wel beter, dat je ook mirrors hebt en naar links en rechts kan kijken
Als je ook maar iets verkeerd instuurd lig je er goed naastquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:03 schreef twi het volgende:
Brak? Ga weg man, die dingen die zijn zo wendbaar als karts
Stuurtje met pedalen kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:49 schreef MasterMido het volgende:
In ander topic stond dat ik te hard op gas druk. Maar ik kan niet half op gas drukken![]()
Heb je toevallig een momo racing force?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef -Xerxes- het volgende:
Hmmmzz, ik heb hem pas sinds vorige week en ben tot de ontdekking gekomen dat mijn FFB stuurtje kaduuk is, hij doet helemaal niks meer. Normaal stuurt ie tijdens het booten al even links en rechts een keer of 2, maar zelfs dat doet ie niet meer.
Ik denk de voeding of de servo's stuk ofzo!?
Anyway:
Op het toetsenbord is op de standaard moeilijkheidsgraad wat aan de makkelijke kant en op de pro graad totaal niet te doen.
Hoe speelt dit spel op pro met een stuurtje? Is het de moeite waard om een nieuw stuurtje aan te schaffen en zoja, welke raden jullie me dan aan? (hoeft niet state of the art te zijn, maar wel degelijk en met force feedback)
ps: sorry voor de schop
Hele spelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef Chokeme het volgende:
*rotschop*
Zijn er nog mensen die dit spel spelen ? Ol heb hem gister gekocht en nou zit na anderhalf uur spelen al op 8 % van de career mode. Is deze career mode een soort intro of is dit het hele spel ? In het laatste geval wordt het hoog tijd om te kijken of ik hem nog kan inruilen.
Heb ik geen nieuwer topic over het hoofd gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |