quote:Developed by Lotus Sport and Performance in conjunction with the Lotus Ride and Handling team, the Lotus Sport Elise 135R has been designed to provide ultimate performance both on and off the track. Engine, suspension, wheel and tyre upgrades all contribute to what can only be described as the ultimate road and track Elise. Offering a more direct feel, the 135R affords the enthusiast driver with more immediate and sharper responses, developed to deliver exceptional driver involvement.
Engine
The power output of the engine is 135bhp. This has been achieved by modifying the ports of the cylinder head to improve gas flow, mixture and cylinder filling. The standard intake manifold has been replaced by a cast alloy version as used on the 111 range. Alongside a reprogrammed ECU these modifications further improve the Elise's engine breathing' allowing the driver to explore maximum engine revs in all gears increasing driver enjoyment, especially during track use.
Suspension
Lotus' world famous Ride and Handling team has developed an optimum set-up for both road and track use. The Elise's Bilstein dampers have been re-calibrated to give stiffer bump and rebound settings. The dampers are also fitted with adjustable upper spring platforms threaded onto the damper itself, offering a wide range of settings for any use. A stiffer adjustable anti-roll bar has also been fitted to provide optimum steering response.
Wheels & Tyres
The Lotus Sport Elise 135R is fitted with O.Z. Racing one piece lightweight cast alloy 16-spoke wheels. While the rear wheel size remains unchanged the front wheel size has increased from 5.5 inches to 6.5 inches to give a more positive turn-in during track conditions. The O.Z. wheels are fitted with Yokohama AO48 tyres which have been developed in conjunction with Lotus to suit the requirements of the performance driver, with special emphasis on track use.
Body
Externally the 135R will be recognisable by its striking colour and decals. Available in two new colours only, Silver Mica and Blue Mica, the 135R is fitted with two Lotus Sport 135R decals above each side repeater lamp and a larger decal at the rear. The F1 style diffuser has been utilised to accentuate aerodynamic performance.
Interior
Fitting its special edition status, the 135R has a bespoke interior limited to this model only. The instrument binnacle and column cowlings are trimmed in blue Alcantara, as are the seats with additional carbon leather trim and unique embroidery. Blue footwell carpets, embroidered with the 135R logo, are removable for track days.
Story by Lotus Cars
Je lekt?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef MutZ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt dit voldoende??![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je lekt?
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:42 schreef D-Devil het volgende:
Geile wagen, hij was laatst in top gear.
Jeremy kon er alleen niet zo goed mee overweg, de lotus engineer liet hem in zijn broek poepen.
Ik neem het wel elke vrijdag nog extra op, maar heb het helaas niet nee, wel op VHS.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt daar zeker niet 'toevallig' een filmpje van of een linkje?
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik neem het wel elke vrijdag nog extra op, maar heb het helaas niet nee, wel op VHS.
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:46 schreef PeuRac het volgende:
http://www.albartus.com/motas/
dit is t spel waar ik de afgelopen uren verslaafd aan was, en als je slim bent speel je t met iemand tegelijk, anders is t fucking moeilijk(met z'n tweeen ook al)
Ik denk zelf dat het de aflevering van 2 weken geleden was, want 3 weken geleden was volgens mij met de lada die werd omgebouwd tot een lotus.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem is lui.
Weet je wel ong. de datum?
Hehe, doet me denken aan Future Wars... zo'n ouwe adventure waarin je ook opgesloten begint.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:46 schreef PeuRac het volgende:
dit is t spel waar ik de afgelopen uren verslaafd aan was, en als je slim bent speel je t met iemand tegelijk, anders is t fucking moeilijk(met z'n tweeen ook al)
Heerlijk frusterend bedoel jequote:Op zondag 14 maart 2004 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oud
gruwelijk frustrerend is dat spel
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk frusterend bedoel jeik vond t geweldig, ik vond t zelfs jammer dat ik klaar was
hoe kom ik door die code deur??quote:Op zondag 14 maart 2004 16:46 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:58 schreef D-Devil het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem is lui.
Weet je wel ong. de datum?</div></blockquote> Ik denk zelf dat het de aflevering van 2 weken geleden was, want 3 weken geleden was volgens mij met de lada die werd omgebouwd tot een lotus.
Op deze site staan bijna alle top gear filmpjes, je moet registeren en hij is langzaam, maar dan nog met breedband kun je 2 filmpjes per keer van de site downloaden, meer connecties vanuit je PC krijgen een time-out, max is 2.
http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=243&p=6
Deze is ook van een lotus in top gear.
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe kom ik door die code deur??
ikke nog wel zin maar kom er eve niet uit....quote:Op zondag 14 maart 2004 17:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit ook vast daar
gelijk geen zin meer
Dat rat-ding-beest vangenquote:Op zondag 14 maart 2004 17:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke nog wel zin maar kom er eve niet uit....
moet ik wat met de diskette doos of zo??
dus met de diskette doos iets met de muisquote:Op zondag 14 maart 2004 17:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat rat-ding-beest vangen
Maar na een uurtje tegen hetzelfde aankijken ben je het wel snel zat.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:22 schreef PeuRac het volgende:
je moet niet denken dat je t spel ff op een avondje uitspeelt, je moet soms echt goed nadenken, en heel goed opletten op deaanweizigingen.
can't do that, klik op doos, klik op muis niets....quote:Op zondag 14 maart 2004 17:20 schreef Xtreem het volgende:
Die muis vangen met de diskettedoos ja.....
wat hij zegtquote:Op zondag 14 maart 2004 17:38 schreef hollander172 het volgende:
Geen trap, geen muizengat. .
Volgens mij worden we in de maling genomen met deze tips...quote:Op zondag 14 maart 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
Je hebt toch een muis die over die lijntjes op de tegels looptquote:Op zondag 14 maart 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
dit is helemaal in het begin.....quote:Op zondag 14 maart 2004 17:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt toch een muis die over die lijntjes op de tegels looptanders zit ik jullie idd tips te geven voor en ander moment in het spel
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:38 schreef MutZ het volgende:
We gaan hier niet het hele spel bespreken... Ik heb me er doorheen moeten worstelen, dus jullie ook...
diskette + pc = codequote:Op zondag 14 maart 2004 17:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe kom ik door die code deur??
Ja dat snapt me neus ook, maar die doos is niet open te krijgen.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
diskette + pc = code
ik heb een vermoeden dat je die kunt laten smelten met heating radiator of zoquote:Op zondag 14 maart 2004 17:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja dat snapt me neus ook, maar die doos is niet open te krijgen.![]()
Dan smelt de disk ook neem ik aan.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat je die kunt laten smelten met heating radiator of zo![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:59 schreef Xtreem het volgende:
vlag, pinnetje
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:02 schreef ook_gek het volgende:
uitgespeeld.
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
damm wat een kut spel![]()
trap naar beneden.....quote:Op zondag 14 maart 2004 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit opgescheept met die rat/hoofd geval... heb die constructie met lijnen wel gevonden maar kan niks anders doen behalve een stoelendans...
dan gaan die dingen weer terugquote:Op zondag 14 maart 2004 19:07 schreef zinloos het volgende:
[..]
trap naar beneden.....
monster onder de trap?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan gaan die dingen weer terugen dat monster kan ik nergens op dumpen.... waaaarom speel ik het nog
hoe heb je die deur open gekregen??quote:Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef zinloos het volgende:
Ben er al uitVolgende level
Edit: Tering, dat paneel in lvl5 is irritant! Niet moeilijk, maar wel verdomt irritant
jaaaaa maar je hebt van die dingen met lijnen maar het lukt me nietquote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
monster onder de trap?
Kachel moet uit, dan krijg je stroom voor dat apparaatquote:Op zondag 14 maart 2004 19:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe heb je die deur open gekregen??
ja dat had ik al, drie driehoek heb ik ook al gelaserd en weer teruggeplaatste, brandhaard is aan en de kachel dus uit....quote:Op zondag 14 maart 2004 19:21 schreef zinloos het volgende:
[..]
Kachel moet uit, dan krijg je stroom voor dat apparaat
stenen onder de trap inschuiven, doorlopende lijn makenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef BoJo het volgende:
ja ik wil ook geen spoiler zijn vandaar dat ik nog vager doe dan normaal
ik heb die 3 stenen met lijnen gevonden en ik heb dat hoofd in m'n floppydoos, ik heb gevonden wat er met die trap is. Maar dan... die stenen erin, wat voor posities en wat moet ik met die stoel en waar moet ik dat hoofd op smijten
![]()
Als je dat driehoek hebt gelaserd (op full power, krijg je vier stukken ofzo) dan terugplaatsen et voilaquote:Op zondag 14 maart 2004 19:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja dat had ik al, drie driehoek heb ik ook al gelaserd en weer teruggeplaatste, brandhaard is aan en de kachel dus uit....
je moet de stenen zo plaatsen dat je een lijn krijgt tussen rechts en links, dan kun je het hoofd rechts in het midden loslaten......quote:Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef BoJo het volgende:
ja ik wil ook geen spoiler zijn vandaar dat ik nog vager doe dan normaal
ik heb die 3 stenen met lijnen gevonden en ik heb dat hoofd in m'n floppydoos, ik heb gevonden wat er met die trap is. Maar dan... die stenen erin, wat voor posities en wat moet ik met die stoel en waar moet ik dat hoofd op smijten
![]()
en voila de deur is nog dichtquote:Op zondag 14 maart 2004 19:26 schreef zinloos het volgende:
[..]
Als je dat driehoek hebt gelaserd (op full power, krijg je vier stukken ofzo) dan terugplaatsen et voila
heb ik gedaan maar ben er ronduit debiel in... ga wel xboxenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stenen onder de trap inschuiven, doorlopende lijn maken
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar ben er ronduit debiel in... ga wel xboxen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Ferrari!
verslavend hea?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:31 schreef BoJo het volgende:ik kon het toch niet loslaten, het is eindelijk gelukt
![]()
Jaquote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
verslavend hea?![]()
je moet even puzzellen met die stukjes zodat dat staafje erin kan...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en voila de deur is nog dicht![]()
hoe krijg ik de deur open in dat level met dat laser aparaat......quote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
verslavend hea?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe krijg ik de deur open in dat level met dat laser aparaat......
ik heb de openhaard aan gedaan.....
stuk uit de security box gelaserd en terug geplaatst....
maar deur gaat niet open![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Ferrari!
mijn dank is grootquote:Op zondag 14 maart 2004 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet even puzzellen met die stukjes zodat dat staafje erin kan...
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:38 schreef zinloos het volgende:
[..]
had de stukjes er verkeer in gedaan.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 19:38 schreef zinloos het volgende:
[..]
Blond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had de stukjes er verkeer in gedaan.....
Forza Ferrari!
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:41 schreef zinloos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:42 schreef Xtreem het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 19:41 schreef zinloos het volgende:Het viel mee, als er behoefte aan is kan ik ff alle knoppen op een rij posten die je moet indrukken. Ik ga nu ff weg toch 8 uur, dan weer verder puzzelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Ferrari!
Ik zou kunnen zeggen welke je moet drukken, heb het bijgehouden vanaf het begin, maja, heb ik eigenlijk geen zin inquote:Op zondag 14 maart 2004 19:47 schreef BoJo het volgende:
Ik zit nu bij dat knoppendruk alarm...wat is dat irritant zeg...net toen ik dacht dat het niet irritanter kon worden...
Ga daar nu ook aan beginnenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:03 schreef BoJo het volgende:
heb het al
kzit nu vast in die kamer met die motorfiets en brandweerslang
Was iid niet zo moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2004 20:06 schreef BoJo het volgende:
Ben al weer kamer verder
Mat dat lazer aparaat bedoel je?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef BoJo het volgende:
Ben nu bij die kamer met de brandende openhaard. snap niet helemaal hoe nu verder...
Hoe heb je dat gedaan in die kamer met al die wielen? Wat moet je met die pen en dat papier??quote:Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef BoJo het volgende:
Ben nu bij die kamer met de brandende openhaard. snap niet helemaal hoe nu verder...
edit- jawel , heb het gevonden
Had die link maar nooit gegevenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mat dat lazer aparaat bedoel je?
damn wat een simpel linkje kan doen
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan in die kamer met al die wielen? Wat moet je met die pen en dat papier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
-spoiler- zie PeuRacs postquote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan in die kamer met al die wielen? Wat moet je met die pen en dat papier??
nee, met dat schaken (ben ik nu mee bezig)quote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mat dat lazer aparaat bedoel je?
damn wat een simpel linkje kan doen
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had dus gewoon scheef zitten klikken toen ik dat probeerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Ferrari!
Dat schaken is kutquote:Op zondag 14 maart 2004 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, met dat schaken (ben ik nu mee bezig)
valt wel mee, kan ik wel redelijk... ooeeh nu word het engquote:Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schaken is kut![]()
Ik bedoel met omschrijving, ik hou echt de volgorde niet bijquote:Op zondag 14 maart 2004 20:38 schreef BoJo het volgende:
Ben de tel kwijt geraakt... iig dat level na het schaken.
ff doorzetten zo moeilijk is die niet, je moet meestal naar de afwijkende zoeken. Maar je hebt gelijk, die is goed doorbijten.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
ik ben gestopt bij die irri smilie code geval
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
ik ben gestopt bij die irri smilie code geval
welke PC omschrijf de kamer eensquote:Op zondag 14 maart 2004 20:47 schreef BoJo het volgende:
hij gaat straks wel weer door....trust me
ik zit nu in een computer te loeren, weet nog niet wat ik ermee moet...
Je zit gelijk achter de pc, de COMMAND CODE had ik al gevonden en nu zie ik de kamer waarmee het allemaal mee begon op het scherm samen met letters. ik druk op van alles maar gebeurd weinig.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke PC omschrijf de kamer eens
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je zit gelijk achter de pc, de COMMAND CODE had ik al gevonden en nu zie ik de kamer waarmee het allemaal mee begon op het scherm samen met letters. ik druk op van alles maar gebeurd weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
LOLquote:Op zondag 14 maart 2004 21:00 schreef Wiseone het volgende:
Ik kom niet eens uit de eerste kamer...
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan niet meer logisch nadenken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat laatste wat je zegt moet dat op dezelfde regel of een spatie ertussen?
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst de code dan enter, en daarna het woord, dan krijg je te lezen dat de deur misschien open is oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kan niet meer logisch nadenken...![]()
dat laatste wat je zegt moet dat op dezelfde regel of een spatie ertussen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
graag gedaan, dan komt er nog wat leuks (not) dat kost je wel ff wat werkquote:Op zondag 14 maart 2004 21:09 schreef BoJo het volgende:
Geluktthanx
Hmm, lukt mij nog steeds nietquote:Op zondag 14 maart 2004 21:09 schreef BoJo het volgende:
Geluktthanx
-edit- lamaquote:Op zondag 14 maart 2004 21:11 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hmm, lukt mij nog steeds nietDe 1e code heb ik wel...
Heb je mn lijstje nog gebruikt of heb ik die voor jan lul gepostquote:Op zondag 14 maart 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
damm het waren er 27![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:17 schreef zinloos het volgende:
[..]
Heb je mn lijstje nog gebruikt of heb ik die voor jan lul gepost
Daar kun je geen hints voor krijgen, moet je doen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef Flex82 het volgende:
Niemand wat hints voor de groene muur?
Herkenbaar..... Ben maar over gegaan op slim-line cases en spindels. Moet tenslotte wel muziek blijven branden voor in de auto enzoquote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Ben m'n kamer aan t opruimen, kom er net achter dat ik niet genoeg ruimte heb voor m'n CD's en DVD's ik heb 2x zoveel nodig
kamer ernaast, gat in de vloerquote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
heey wtf moet ik met die kamer met die motor, heb de zaklamp al gemaakt....
hoe krijg ik de sleutel uit het rooster?
damn, iets verder zoeken manquote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
Poolen koste mij 23 keer, het is onmogelijk om te mikkenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:25 schreef BoJo het volgende:
damn wat zuig ik met poolen
Je moet in de kelder kijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
never minds, tis al gelukt....quote:Op zondag 14 maart 2004 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, iets verder zoeken man
bijv onder het kleed in de andere kamer, klik maar eens een aantal keer daaronder.
Jij vraagt wel de makkelijkste dingen zeg
Hebben jullie het over die draaipuzzel met al die schijven? Wat een klote zooi zeg.......quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kun je geen hints voor krijgen, moet je doen.
Het enige wat ik je kan zeggen is, doe vakje voor vakje, vanuit een hoek, en dan een hele laag, en daarna de volgende laag. Doe het rustig en probeer niet 2rijen in een te doen oid
Ik heb alles orgineel, maar t past niet meer, ik denk dat ik maar wat anders moet kopenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef zinloos het volgende:
[..]
Herkenbaar..... Ben maar over gegaan op slim-line cases en spindels. Moet tenslotte wel muziek blijven branden voor in de auto enzo
Zo, staat er toch ff iets over auto's
had 58 moves nodig omdat ik pas bij move 30 erachter kwam wat nou de bedoeling wasquote:Op zondag 14 maart 2004 21:26 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hebben jullie het over die draaipuzzel met al die schijven? Wat een klote zooi zeg.......
Heb ook wel een deel origineel hoor, maar als ik al mn cd's origineel had moeten kopen, had ik geen kleren meer aan enzo, schiet ook niet op....quote:Op zondag 14 maart 2004 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb alles orgineel, maar t past niet meer, ik denk dat ik maar wat anders moet kopen(kost geld enzo)
Zit al op 72 movesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:30 schreef PeuRac het volgende:
Zinloos, nee we hadden het over de groene muur, daar ben jij nog niet.
Die draaischijf is niet moeilijk, helemaal niet. * PeuRac had 13 moves
Heb hem in 94quote:Op zondag 14 maart 2004 21:30 schreef PeuRac het volgende:
Zinloos, nee we hadden het over de groene muur, daar ben jij nog niet.
Die draaischijf is niet moeilijk, helemaal niet. * PeuRac had 13 moves
Ik betaal nooit de volledige prijs, danwel door ze met korting te kopen, of in Duitsland (k woon pal naast de grens), of gevallen spullenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef zinloos het volgende:
[..]
Heb ook wel een deel origineel hoor, maar als ik al mn cd's origineel had moeten kopen, had ik geen kleren meer aan enzo, schiet ook niet op....
Dan valt het wel te doen. Wat voor muziek luister je trouwens meestal??quote:Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik betaal nooit de volledige prijs, danwel door ze met korting te kopen, of in Duitsland (k woon pal naast de grens), of gevallen spullen
Staat op de kaart in de PC (als je die hebt zit je goed).quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef BoJo het volgende:
ben nu bij die muur met vakjes, neem aan dat dat de groene muur is
Van alles, Rock, Pop, een beetje Soul en R&B, en zelfs klassiekquote:Op zondag 14 maart 2004 21:36 schreef zinloos het volgende:
[..]
Dan valt het wel te doen. Wat voor muziek luister je trouwens meestal??
Bij vier ging hij open bij mij, als je de tips die ik gegeven heb, moet je hem open kunnen krijgenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
arrghh 5 vakjes over
Trustequote:Op zondag 14 maart 2004 21:41 schreef MutZ het volgende:
Ik ga maffen...Ja, ik weet het... het is vroeg... maar ik ben helemaal dood...
Truste allemaal... Puzzel ze...
@TF, check je mail...
ja opeens ook bij 4 vakjesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij vier ging hij open bij mij, als je de tips die ik gegeven heb, moet je hem open kunnen krijgen
Ik ben wel goedquote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja opeens ook bij 4 vakjes![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel goed![]()
![]()
Behoorlijk uitgebreide smaak dusquote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van alles, Rock, Pop, een beetje Soul en R&B, en zelfs klassiek(komt door m'n vriendin, maar is echt waar, super mooi).
Ik heb Alicia Keys, tot Ilse de Lange, Avril Lavigne, Scooter, Bryan Adams, Dido, Muse. Lekker breed dus, voor elke stamming wat anders.
Omdat om 22.10 Ali G begintquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef ook_gek het volgende:
waarom kijk ik jambers
vangenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef Wiseone het volgende:
Wat moet ik met dat hoofd??
Ja, maar daarna?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vangen
Op ned3 toch? Gaan we wel ff kijken, dan nog ff looney tunes back in action kijken en die klote puzzel afmaken, dan is het wel weer tijd om te slapen denk ikquote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat om 22.10 Ali G begint
Trap, tegels, hoofd over lijnquote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Ja, maar daarna?
had niet door hoe die kon bewegen......maar twas al geluktquote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
nooit geschaakt? weet je welke moves de paard mag maken? Zo ja zo "lopen" dat je op zo'n knipperend schermpje terrecht komt
oja.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat om 22.10 Ali G begint
Over de roodlichtcamera op de N136 bij Antwerpen?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef Ultimora het volgende:
ik maak trouwens alvast even de nieuwe SC klaar dus ik maak alvast ff de nieuwe
schuiven met zooi in de kamer met die boeken,wekker en bed etc. Ik ben ff een serie checken... zit vast bij de laser stralen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:00 schreef zinloos het volgende:
Heb echt geeeeen idee wat je moet doen nadat je die muur heb verplaatst.......
Thanxquote:Op zondag 14 maart 2004 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
schuiven met zooi in de kamer met die boeken,wekker en bed etc. Ik ben ff een serie checken... zit vast bij de laser stralen.
in kastjes zoeken enzoquote:Op zondag 14 maart 2004 22:06 schreef ThaFreak het volgende:
waar is de command code voor de pc??
Hey ja had toch nieuwe CD rekken gekocht ook?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
Yes als het mee zit heb ik morgen m,n 5.1 DTS setje
Hoop snel foto,s te hebben. M,n lampen staan ook PeuRac
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:08 schreef zinloos het volgende:
[..]
in kastjes zoeken enzo
Met schroeven draaier en kniptang in de 2e laser besurings kast prutsen enzo, kan wel ff donker worden.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
schuiven met zooi in de kamer met die boeken,wekker en bed etc. Ik ben ff een serie checken... zit vast bij de laser stralen.
Nee geen rekken. en geregeld die hintquote:Op zondag 14 maart 2004 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey ja had toch nieuwe CD rekken gekocht ook?
Hint hint
Damn, we zijn net over de helftquote:Op zondag 14 maart 2004 22:11 schreef Ultimora het volgende:
sc wordt binnen nu en een minuut gepost
Sterkte en slaapzequote:Op zondag 14 maart 2004 22:16 schreef PeuRac het volgende:
Hey jongensik ga maffen, morgen gaat om 6:50 m'n bus weer
De uitleg over de oorlog in vietnamquote:Op zondag 14 maart 2004 22:17 schreef zinloos het volgende:
Re5pect
Geniaal!! Dit stuk over godsdienst ook. Is het niet toevallig dat ie is geboren op 1e kerstdagquote:Op zondag 14 maart 2004 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De uitleg over de oorlog in vietnam
Hij liever dan ik.....quote:Op zondag 14 maart 2004 22:26 schreef ook_gek het volgende:
die kop.
al 52 jaar geen sex
Haha, die man zit straks ook 52 jaar zonderquote:Op zondag 14 maart 2004 22:33 schreef ook_gek het volgende:
zo dan. Die vrouw tegen haar man. Jou spreek ik straks wel
Moet je geld in doenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef ThaFreak het volgende:
whats up met de room met de pool tafel???
kom niet verder
Zit nu bij de laatste laserquote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef BoJo het volgende:
krijtje-keu/ceu
en dan de goeie hoek vinden...was wel ff lastig.
Ik zit nu bij de laatste deur denk ik... snap alleen niet wat ik moet doen.
Ik kom niet verder... kamer met 1 deur, rode gloed ervoor (force field) en links cijfertjes op de muur. Kan je eigenlijk wat met die cola automaat?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:49 schreef zinloos het volgende:
[..]
Zit nu bij de laatste laser
Hoe heb je die 3e lasershield uitgekregen? Kan die trap nie opquote:Op zondag 14 maart 2004 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kom niet verder... kamer met 1 deur, rode gloed ervoor (force field) en links cijfertjes op de muur. Kan je eigenlijk wat met die cola automaat?
je moet in die kamer erboven (kamer met tv) ook even een schuifspelletje doen netzoals in die andere kamer. Daarna is het een beetje omlopen enzo. Ik heb die ene rooie kaart over en kan voorderest niks vinden...quote:Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hoe heb je die 3e lasershield uitgekregen? Kan die trap nie op
Ik zou ff die cijfers opschrijven die je met de lamp kunt vinden... heb je al wat met die kast gedaan?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:09 schreef zinloos het volgende:
Ik zit in die kamer, met die lamp enzoMaar hoe moet die laser uit??
Heb alle shit al doorgeknipt en de code opgeschreven, lijkt me dat je die ook moet invoeren, maar hoe?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zou ff die cijfers opschrijven die je met de lamp kunt vinden... heb je al wat met die kast gedaan?
Je kan bij de 2de lasercontrol kast shit doorknippen.
door op continue te drukken in plaats van new gamequote:Op zondag 14 maart 2004 23:10 schreef t0n het volgende:
ik was fucking ver in level 4 met die code board... sluit ik net me dinkie af... ging ik naar level5.. wat is de code om daar te beginnen? in level 5 zegmaar..
Talentjequote:Op zondag 14 maart 2004 23:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
door op continue te drukken in plaats van new game
sta je ook voor die rode gloed met achter de deur? dat rode is weg bij mij.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:15 schreef zinloos het volgende:
[..]
Heb alle shit al doorgeknipt en de code opgeschreven, lijkt me dat je die ook moet invoeren, maar hoe?
heb al ge-alt-f4 gedaan.....quote:Op zondag 14 maart 2004 23:24 schreef BoJo het volgende:
je moet naar die kamer met bed,boeken,wekker en daar wat rond schuiven.
Stond al in het duister, dus wist waar ik moest invoeren, maar hij deed het telkens niet. Nu deed hij het ineens welquote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
sta je ook voor die rode gloed met achter de deur? dat rode is weg bij mij.
-hint-
duisternis helpt volgens mij
lulquote:Op zondag 14 maart 2004 23:29 schreef zinloos het volgende:
Uitgespeeld:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk genoeg zo??Forza Ferrari!
Als je nog een uigebreidere uitleg wilt post ik die wel over een uurtje ofzo, dan moet ik ff cdtje wissellen van mn filmquote:Op zondag 14 maart 2004 23:40 schreef BoJo het volgende:
ik zat weer te kloten dus nog maar een keer die level...en groene muur
Uitgespeeld, zo geschift moeilijk was hij niet echt.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oud
gruwelijk frustrerend is dat spel
Full options isquote:Op zondag 14 maart 2004 18:01 schreef jwstoop het volgende:
Goeienavond
dit was m tjabb:
[afbeelding]
is wel een ander volgens mij. Maarehh nu kwam die vriend vandaag weer met iets nieuws. Omdat ie heeft bijgetekend in Seedorf kan hij belastingvrij een duitse auto kopen, dus ff op mobile.de gekeken en er staan wel een paar leuke daaro... ook 1 full options vlakbij seedorf waar hij dus gelegerd is...
toch niet de excel van Xtreem's ma?quote:Op maandag 15 maart 2004 09:12 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
zit weer lekker op school, in excel aan t kloten, met de Annuiteitenhypotheek
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 15 maart 2004 09:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
toch niet de excel van Xtreem's ma?
Nee, ik ben brakquote:Op maandag 15 maart 2004 09:35 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen allemaal...Lekker aan het werk??
Feli Tjab,quote:Op maandag 15 maart 2004 09:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee, ik ben brak
vrijdagavond en zaterdag met vrouwvriend naar het ziekenhuis geweest voor bloedonderzoeken,
heeft veel last van een zere buik. eerst dachten ze aan een blindedarmontsteking, maar ze kunnen het niet vinden wat het is. ze denken een soort van blaasontsteking ofzo. dus slecht geslapen dit weekend, zaterdagavond verjaardag gehad van mijn jongste zusje (18 geworden, 1e rijles enzo), en flink wat gezopen ook nog.
ik wil naar huis
gewoon gaan, gewoon zeggen dat het vrouwtje niet in orde is en dat je naar huis wil......quote:Op maandag 15 maart 2004 09:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee, ik ben brak
vrijdagavond en zaterdag met vrouwvriend naar het ziekenhuis geweest voor bloedonderzoeken,
heeft veel last van een zere buik. eerst dachten ze aan een blindedarmontsteking, maar ze kunnen het niet vinden wat het is. ze denken een soort van blaasontsteking ofzo. dus slecht geslapen dit weekend, zaterdagavond verjaardag gehad van mijn jongste zusje (18 geworden, 1e rijles enzo), en flink wat gezopen ook nog.
ik wil naar huis
maar ze zit zelf ook op het werkquote:Op maandag 15 maart 2004 10:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon gaan, gewoon zeggen dat het vrouwtje niet in orde is en dat je naar huis wil......![]()
Fotoquote:Op maandag 15 maart 2004 09:43 schreef Tjabbo het volgende:
zaterdagavond verjaardag gehad van mijn jongste zusje (18 geworden, )
Dat weet jij. Dat weet ik. Maar dat weet je baas nietquote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar ze zit zelf ook op het werk
Lezen doosquote:Op maandag 15 maart 2004 10:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon gaan, gewoon zeggen dat het vrouwtje niet in orde is en dat je naar huis wil......![]()
Die heb je al lulquote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Foto
Hey Je zit al bijna op 22000 posts nog 4 te gaanquote:Op maandag 15 maart 2004 10:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet jij. Dat weet ik. Maar dat weet je baas niet
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey Je zit al bijna op 22000 posts nog 4 te gaan
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezen doosniet zijn vrouw, is ziek
![]()
iddquote:Op maandag 15 maart 2004 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb je al lul
Wil die foto nu ook wel zien, mooie vrouwen zijn altijd mooi meegenomen. Beter is het snel weer zomer, alle vrouwen weer met weinig kleren aanquote:Op maandag 15 maart 2004 10:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom snap ik helemaal niet wat je bedoeld?
[..]
idd
Of lees ik t nou verkeerdquote:Op maandag 15 maart 2004 10:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom snap ik helemaal niet wat je bedoeld?
[..]
idd
volgens mij wel, doosquote:Op maandag 15 maart 2004 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of lees ik t nou verkeerd
volgens mij ook.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij wel, doos![]()
Wij wel. jij dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 10:34 schreef BoJo het volgende:
Hoi![]()
zitten we al vol
???quote:Op maandag 15 maart 2004 10:40 schreef t0n het volgende:
godverdomme... wat moet ik bij die computer doen na quest in vullen?
eerst DER invullen, dan pc rebooten en dan quest invullen en op enter rammen!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:40 schreef t0n het volgende:
Die letters op je scherm... In de goede volgordequote:Op maandag 15 maart 2004 10:40 schreef t0n het volgende:
playtime.....quote:Op maandag 15 maart 2004 10:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
???
Nou... niet echt...quote:Op maandag 15 maart 2004 10:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerst DER invullen, dan pc rebooten en dan quest invullen en op enter rammen!
thnxquote:Op maandag 15 maart 2004 10:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
playtime.....
http://www.albartus.com/motas
Nee mijn hoofd is nog net zo leeg als gister... ik zit btw weer in de mediatheek te vervelenquote:Op maandag 15 maart 2004 10:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wij wel. jij dan?
huh.....ik ga eve kijken hoe het moest...quote:Op maandag 15 maart 2004 10:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Nou... niet echt...
heb de letters
D A R F W D
Letters in een logische volgorde dan pc rebooten en quest (spatie) woordquote:Op maandag 15 maart 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huh.....ik ga eve kijken hoe het moest...
letters zijn bij mij veranderdquote:Op maandag 15 maart 2004 11:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Letters in een logische volgorde dan pc rebooten en quest (spatie) woord
zo deed ie het bij mij.
Klote lettersquote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef t0n het volgende:
ik heb de letters
FARWD
jammerquote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef LWaS het volgende:
*ook nog leeft*
barely
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jammer![]()
ga sporten nu. geen tijd voor koffiequote:Op maandag 15 maart 2004 11:42 schreef Xtreem het volgende:
middag
peurac: Hyundai is betrouwbaarder dan MS
tjabbo: have some coffee
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ga sporten nu. geen tijd voor koffie
Nog steeds bij die letters?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef t0n het volgende:
IEMAND MOET ME HLEPEN ...
kut tering spel
Begin er dan ook niet aanquote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef t0n het volgende:
IEMAND MOET ME HLEPEN ...
kut tering spel
tijd voor een nieuwe hobby dus?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:13 schreef ook_gek het volgende:
ik zit te schaken op m,n ipaq.
Maar dat hoere ding wint elke keer van me. Zelfs op stand 1 van de 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |