quote:Oooh,die vond ik juist mooi!
Op zaterdag 21 juli 2001 23:01 schreef Bazyx het volgende:
Indische Duinen van Adriaan van Dis
Afgehaakt na 50 bladzijdes...
Ik krijg "Elementaire deeltjes" maar niet uit,erg onboeiend.
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 23:05 schreef shmoopy het volgende:[..]
Oooh,die vond ik juist mooi!
Misschien dat ik het mooier vind als ik wat ouder ben, toen ik het las was er voor mij niet door te komen.
quote:Het "beloofde land" is ook erg...eh..onboeiend.
Op zaterdag 21 juli 2001 23:05 schreef shmoopy het volgende:Ik krijg "Elementaire deeltjes" maar niet uit,erg onboeiend.
quote:Het eerste boek daarvan is voor mij een feest van herkenning,qua Zuid-Afrika.
Op zaterdag 21 juli 2001 23:19 schreef tong80 het volgende:[..]
Het "beloofde land" is ook erg...eh..onboeiend.
quote:Dat snap ik, maar de woorden:
Op zaterdag 21 juli 2001 23:21 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het eerste boek daarvan is voor mij een feest van herkenning,qua Zuid-Afrika.
Heb ik dus van gesmuld.
"Waar die goue lug al lank
die aasvoël dra,
koud 'n gedoemde waarheid weet"
zeggen tong niet zo veel.
quote:OE! Ga door tong,maak me gek!
Op zaterdag 21 juli 2001 23:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Dat snap ik, maar de woorden:
"Waar die goue lug al lank
die aasvoël dra,
koud 'n gedoemde waarheid weet"zeggen tong niet zo veel.
Ik ben er uiteindelijk wel doorheen gekomen, maar voordat ik een beetje in het boek zat was ik bijna bij het eind.
Maar ja, gratis en niet al te dik: op karakter uitgelezen.
Mijn afraders:
Alle dune boeken na het eerste deel.
Boeken van G. Reve , niet mijn stijl.
toch maar weer eens wat vaker gaan lezen....
Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
De hoofdpersoon is TE perfect, ik werd er gewoon niet goed van. En daarbij hing het allemaal net iets teveel van toevalligheden aan elkaar.
Op zich jammer, de eerste drie delen waren geweldig en dan met name het eerste deel, De stam van de Holebeer.
Verder werd ik niet bepaald vrolijker van 'De moeder van Nicolien' van Voskuil, maar dat kwam meer doordat ik zelf een oma heb die de laatste tijd wel eens wat meer vergeet... dan is het niet echt leuk om een boek te lezen waarin iemand zo duidelijk aan het 'afglijden' is
quote:Geweldig juist!
Op zondag 22 juli 2001 12:31 schreef sataN het volgende:
Boek dat je niet moet lezen: hersenschimmen.Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
quote:Oeiii, ik heb het verslonden!!
Op zondag 22 juli 2001 15:06 schreef qube808 het volgende:
Nooit beginnen aan deel vier van De Aardkinderen: Het Dal der Beloften van Jean M. Auel...!!De hoofdpersoon is TE perfect, ik werd er gewoon niet goed van. En daarbij hing het allemaal net iets teveel van toevalligheden aan elkaar.
Op zich jammer, de eerste drie delen waren geweldig en dan met name het eerste deel, De stam van de Holebeer.
quote:Heb hem voor mijn eindexamenlijst gelezen, geloof ik en ik vond het een erg boeiend boek.
van Satan:Boek dat je niet moet lezen: hersenschimmen.
Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
quote:Ik heb nu volgens mij alle delen uit (Het veilige huis, Onderhuids, De rode kamer, Bezeten van mij en Het Geheugenspel) en ik moet toegeven dat ze allevijf in dezelfde soort stijl geshreven zijn: moordraadsel word op 3/4 van boek onthuld en neemt daarna alsnog een verrassende wending en blijkt totaal anders te zijn omdat de hoofdfiguur op eigen houtje op onderzoek uitgaat), maar ik vind het lekkere, snel weglezende boeken voor in de trein of voor een druilerig zaterdagavondje waarop je niks te doen hebt. Het is onderhoudende lectuur
Op zondag 22 juli 2001 15:09 schreef Dissident het volgende:
Boeken van Nicci French! (goed, ik heb er eentje gelezen, maar ik denk dat dit wel voor al die boeken opgaat)
Mijn moeder bracht een tijd geleden 'Het veilige huis' voor me mee, met het idee dat dat misschien wel iets voor mij zou zijn... maar nee, wat een zooi zeg
Mijn AFrader: Blauwe Maandagen van Arnon Grunberg. Had er zoveel over gehoord, dat het echt een geweldig boek zou zijn en een prachtig debuut en blablabla wat is Arnon toch een genie, maar ik vond er werkelijk geen ZAK aan, die verzameling zelfspot
Net zo'n afrader als de supermarktlectuur van Lulu Wang ,(dat mens verzint gewoon zelf nieuwe niet-bestaande zinconstructies), maar dat heeft Priscella inmiddels ook al ondervonden
Ik wil het lekker helemaal voor mezelf houden.
De Celestijnse Belofte
Verder zijn er zat boeken die ik niemand zou aanraden...
V.
quote:Laat me raden, omdat het oeverloos, onwetenschappelijk, psycho-sociaal geleuter is...?
Op dinsdag 24 juli 2001 10:49 schreef Verbal het volgende:
Het enige boek dat ik iemand ECHT zou afraden is (komt 'ie weer):De Celestijnse Belofte
V.
quote:
Het enige boek dat ik iemand ECHT zou afraden is (komt 'ie weer):De Celestijnse Belofte
Hartgrondig BAH.
Zo'n SF schrijver van het type dat helemaal zwelgt in zijn eigen verzinseltjes, geil is op intercapping, een grootse toekomst voor internet ziet - en het verhaal verder niet interessant vindt. In dit boek is niet eens een vaag spoor van een plot te vinden, er is gewoon geen plot. Het verhaal heeft geen begin, geen midden en geen einde, het is gewoon een aaneenschakeling oninteressante anekdotes.
LEES HET NIET.
quote:Kvond hem op tv altijd zo'n bal gehakt. Het zou niet eens in me opkomen om wat van hem te gaan lezen.
Op dinsdag 24 juli 2001 00:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik raad het ook af om werk van Arnon Grunberg te lezen. Omdat het werk zo slecht is dat het vergeleken kan worden met supermarktlectuur van mevrouw Wang? Neen.Ik wil het lekker helemaal voor mezelf houden.
quote:Vind zelf het meeste van zijn werk eigenlijk best wel kewl... Figuranten en Fantoompijn in elk geval
Op woensdag 25 juli 2001 19:50 schreef fokje het volgende:[..]
Kvond hem op tv altijd zo'n bal gehakt. Het zou niet eens in me opkomen om wat van hem te gaan lezen.
quote:Vond ik een gaaf boek!
Op zondag 22 juli 2001 12:02 schreef Ryan3 het volgende:Umberto Eco: Het Eiland van de Vorige Dag.
Ik nomineer: De wereld van Sofie van Jostein Gaardner...
quote:En dat vond ik nou weer wel een leuk boek. Maar of je dat leuk vindt hangt voor een groot deel af van je interesse voor filosofie. Als dat je niet interesseert zal je inderdaad weinig plezier beleven aan "De wereld van Sofie".
[...]Vond ik een gaaf boek!
Ik nomineer: De wereld van Sofie van Jostein Gaardner...
Nog een nominatie: "Het zwarte licht" van Harry Mulisch, echt een vreselijk boek (en dat terwijl ik een groot fan ben van zijn laatste boeken OvdH, Procedure en Siegfried).
quote:Het ging toch om boeken die je juist NIET leuk vind.Lees voortaan eerst waar het topic over gaat.
Op zondag 22 juli 2001 05:07 schreef Jefferson019 het volgende:
Ik ben nu Carrie van Stephen King aan het lezen ..
hij is echt geweldig ,en beter als de film..
quote:Ook.
Op dinsdag 24 juli 2001 17:21 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Laat me raden, omdat het oeverloos, onwetenschappelijk, psycho-sociaal geleuter is...?
quote:Kijk hier maar even
Op woensdag 25 juli 2001 09:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Is dat echt zo'n waardeloos boek?
(leg eens uit)
V.
quote:Helemaal mee eens, ik heb de eerste 50 bladzijden gelezen maar vond het echt te saai
Op zaterdag 21 juli 2001 23:03 schreef TheGoldenGirl het volgende:
De koperen tuin - Simon Vestdijk
quote:Hier ben ik het absoluut niet mee eens!! Ik heb ze alle 5 gelezen en vond ze echt superspannend. Het veilige huis vind ik zelfs de beste... "Bezeten van mij" vind ik niet zo... Jammer dat je er niets aan vind
[b]Boeken van Nicci French! (goed, ik heb er eentje gelezen, maar ik denk dat dit wel voor al die boeken opgaat)
Mijn moeder bracht een tijd geleden 'Het veilige huis' voor me mee, met het idee dat dat misschien wel iets voor mij zou zijn... maar nee, wat een zooi zeg
Wat betreft saaie boeken, ik ken er ook nog wel een paar:
-"De avonden" van Reve (echt niet door te komen )
-"het Lelietheater" van Lulu Wang: de eerste paar honderd bladzijden zijn mooi maar het einde is zoooo slecht!
-"Kinderjaren" van Jona Oberski. Sorry, hou over het algemeen wel van oorlogsboeken maar niet van deze stijl
Ik heb er wel veel meer maar kan er nu even niet opkomen.
Nokia3310 [edit] Ik had mijn naam verkeerd gespeld! [/edit]
Een ander boek dat ik voor m'n lijst las was
"Onder ijsbergen" van Bernlef, ik vond er echt totaal niets aan. Misschien was het plot wel aardig en het was spannend bedoelt, mar het boek is gewoon geschreven om er maar zoveel mogelijk "literaire" troep in te stoppen (vage motieven etc), het verhaal lijdt daar nogal onder volgens mij.
Dit boek heb ik net voor mijn verjaardag gekregen van mijn werk. Een soort reisverhaal, maar dan in de vorm van brieven met een overleden schrijver ofzo. Ontiegelijk saai en niet doorheen te komen.
Dat snap ik nou niet, als je niet zeker weet wat de smaak van boeken van iemand is, geef dan gewoon een boekenbon
Jompels,
Slaapmeisje
Maar misschien dat ik het, als ik het nog een keer lees, ooit, wel mooi vind
Tonio kroger - thomas mann
buitenstaanders - renate dorrestein
zonder grenzen - kristien hemmerechts
nooit meer slapen - w.f. hermans
alles van tim krabbe, yvonne keuls, renate dorrestein, joost zwagerman, arnon grunberg, jan wolkers, cees nooteboom of gerard reve
quote:Die vind ik allemaal heel goed
Op zondag 05 augustus 2001 17:50 schreef Maeghan het volgende:
Tonio kroger - thomas mann
nooit meer slapen- w.f. hermans
arnon grunberg
jan wolkers
cees nooteboom
gerard reve
Oja, Jean Auel vind ik echt geweldig (Aardkinderen-serie). Vraag me alleen af of deel 5 en 6 ooit nog uit zullen komen...
Wat ik niemand kan aanraden is Figuranten van Arnon Grunberg. Hoewel er mensen zijn die het geweldig vinden.
Wou ik ff bevestigen,
dank u
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 09:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Is dat echt zo'n waardeloos boek?
(leg eens uit)
quote:Je vergeet De bewoonde wereld. Ook weer dezelfde stijl als de rest, maar toch wel spannend. Ik ben nu in Het geheugenspel bezig maar kom er niet aan toe omdat ik boeken voor literatuur moet lezen
Op zondag 22 juli 2001 18:07 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heb hem voor mijn eindexamenlijst gelezen, geloof ik en ik vond het een erg boeiend boek.
[..]Ik heb nu volgens mij alle delen uit (Het veilige huis, Onderhuids, De rode kamer, Bezeten van mij en Het Geheugenspel) en ik moet toegeven dat ze allevijf in dezelfde soort stijl geshreven zijn: moordraadsel word op 3/4 van boek onthuld en neemt daarna alsnog een verrassende wending en blijkt totaal anders te zijn omdat de hoofdfiguur op eigen houtje op onderzoek uitgaat), maar ik vind het lekkere, snel weglezende boeken voor in de trein of voor een druilerig zaterdagavondje waarop je niks te doen hebt. Het is onderhoudende lectuur
Mijn AFrader: Blauwe Maandagen van Arnon Grunberg. Had er zoveel over gehoord, dat het echt een geweldig boek zou zijn en een prachtig debuut en blablabla wat is Arnon toch een genie, maar ik vond er werkelijk geen ZAK aan, die verzameling zelfspot
Net zo'n afrader als de supermarktlectuur van Lulu Wang,(dat mens verzint gewoon zelf nieuwe niet-bestaande zinconstructies), maar dat heeft Priscella inmiddels ook al ondervonden
Afrader vind ik De aanslag van Harry Mullisch. In het begin lijkt het alsof het een heel spannend boek gaat worden, maar eigenlijk gebeurd er bar weinig in. Ik zal het misschien ook een saai boek vinden omdat we het klassikaal moesten lezen, dus steeds iemand een stuk voorlezen. Erug fijn als je van die lui in je klas hebt die eerst 10 seconden naar een woord moeten kijken om te zien wat er eigenlijk staat, en het dan ook nog eens lekker ongeintresseerd voorlezen
Zelfe verhaal voor Kinderjaren van Jona Oberski
[Dit bericht is gewijzigd door Catwoman1986 op 10-10-2003 22:14]
Beide boeken kom ik maar niet doorheen en dat gebeurt me normaal gesproken nooit!
subtiel schopje was dit
quote:Ja ik ben ook eens begonnen, maar halverwege heb ik het toch maar weer in de kast gezet.
[..]Oooh,die vond ik juist mooi!
Kinderjaren van Jona Oberski vond ik juist wel een goed boek.
Wat een kutboek.
quote:DOORLEZEN! ok, finnegan's zou ik ook niet zo snel doen, maar Ulysses loont echt! Lees anders eerst het schitterende "portrait of the artist as a young man", misschien kom je er beter doorheen als je iets weet van de jeugd van Stephen Daedalus.
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:11 schreef Trence het volgende:
Ulysses, James Joyce
Of
Finnegan's Wake, James JoyceBeide boeken kom ik maar niet doorheen en dat gebeurt me normaal gesproken nooit!
subtiel schopje was dit
Afrader: Gewassen Vlees van Thomas Roozenboom.
Wat een vervelend traag uitgesponnen etalering van archaische woordkennis.
Dat die Thomas zijn anale fixatie lekker bij een psycholoog uitpraat.
[Dit bericht is gewijzigd door corc op 12-10-2003 13:27]
quote:Dát vond ik juist een ontzettend mooi boek !
Op zondag 22 juli 2001 12:31 schreef sataN het volgende:
Boek dat je niet moet lezen: hersenschimmen.Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
Verder heb ik geen afraders. Van die boeken onthoud ik de titel niet eens .
quote:Spreekwoordelijk in één adem uitgelezen hier. Een boek wat ik later nķg eens heb moeten lezen en dan echt goed om de achterliggende gedachtes tot me door te laten dringen
V.
quote:Nee lekker, dat boek heb ik net gekocht met het idee dat ik nog nooit iets van hem heb gelezen en dat dat er ooit maar eens van moest komen
Op zondag 12 oktober 2003 13:24 schreef corc het volgende:Afrader: Gewassen Vlees van Thomas Roozenboom.
Wat een vervelend traag uitgesponnen etalering van archaische woordkennis.
Dat die Thomas zijn anale fixatie lekker bij een psycholoog uitpraat.
Afraders met stip: alles van Giphart. Bleh, wat een rotzooi. Normaal heb ik er niet zo'n last van, maar nu met die fillem kun je je kont niet keren of je leest weer iets over hem.
'Lord of the Rings', niks bijzonders of engs aan als je al wat ouder/wat gewend bent. Doe mij dan maar iets van Barker.
quote:ik vond woede wel ok
Op maandag 13 oktober 2003 15:07 schreef Lemmeb het volgende:
Dat boekenweekgeschenk van Rushdie, 'Woede'. Saaie shit.
Dat 'Bezonken Rood' van Campert. *kwaak* *kwaak*.'Lord of the Rings', niks bijzonders of engs aan als je al wat ouder/wat gewend bent. Doe mij dan maar iets van Barker.
quote:als je Nederlands studeert, kun je het eigenlijk niet maken om de Max Havelaar 'troep' te noemen, dus ik heb ook heel lang geroepen dat het boek uitstekend in elkaar zit. En dat ik het niet goed begreep, of er niets aan vond, zou wel met mij te maken hebben ipv met het boek zelf... Nou inmiddels weet ik wel beter...!!
Op zaterdag 21 juli 2001 23:00 schreef JantjeB het volgende:
Max Havelaar, van Multatuli.
Die eerste paar hoodfdstukken zijn best geinig, maar zodra die Stern begint ga ik over mijn nek. Ik heb nog nooit zoiets belabberds gelezen.
quote:De enige juiste kwalificatie. Wat zijn die zinnen lang
Op zondag 22 juli 2001 00:33 schreef Frits_de_kat het volgende:
Salman Rushdie: WoedeIk ben er uiteindelijk wel doorheen gekomen, maar voordat ik een beetje in het boek zat was ik bijna bij het eind.
Maar ja, gratis en niet al te dik: op karakter uitgelezen.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 16-10-2003 15:07]
quote:Ik vind hem in z'n spotje wel leuk.
Op woensdag 25 juli 2001 19:50 schreef fokje het volgende:Kvond hem op tv altijd zo'n bal gehakt. Het zou niet eens in me opkomen om wat van hem te gaan lezen.
quote:Bezonken Rood is toch van Jeroen Brouwers? Dat vond ik indertijd een geweldig boek. Het is echter erg lang geleden dat ik het gelezen heb; toen vond ik nog dat je een zieke geest moest hebben om een goed schrijver te kunnen zijn.
Op maandag 13 oktober 2003 15:07 schreef Lemmeb het volgende:
Dat 'Bezonken Rood' van Campert. *kwaak* *kwaak*.
Sjeen
quote:Ja, Jeroen Brouwers idd, foutje bedankt! Is voor mij ook alweer een jaartje of 11 geleden, voor m'n lijst Nederlands
Op donderdag 16 oktober 2003 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
Bezonken Rood is toch van Jeroen Brouwers? Dat vond ik indertijd een geweldig boek. Het is echter erg lang geleden dat ik het gelezen heb; toen vond ik nog dat je een zieke geest moest hebben om een goed schrijver te kunnen zijn.
Maar ik vond het niks. Suf geneuzel en absoluut niet shocking. En al helemaal niet ziek. Magoed, misschien ben ik zelf wel (ver)ziek(t)
Een kilo paneermeel eten is minder droog...
quote:Tsja. In het land der blinden...
Op maandag 20 oktober 2003 13:30 schreef Shaitan het volgende:
Het is ranzig, matig geschreven en heel errug overtrokken door de critici.
Maar helemaal mee eens. Bagger. Leuk als je van pr0n houdt, maar van weinig literaire waarde.
Wat ik afraad... De erfpachters van John Grisham. Het wordt gepresenteerd als een enorm spannend boek... het boek heb ik gevonden, nu de spanning nog! Niet echt hoogstaand vond ik het...
quote:Hier kon ik ook helemaal niets mee, heb me er echt doorheen moeten worstelen. Maarja, sommigen vinden het fantastisch dus als het je ding is moet je het maar gaan lezen.
V.
quote:Een man begin een briefwisseling met een vrouw die hij slechts uit de verte gezien heeft, zoals ze met een treurige glimlach haar armen om zich heen sloeg, vergezeld van een man die hij voor haar echtgenoot houdt. Hij stelt haar voor een relatie met hem te beginnen die voorbijgaat aan de alledaagse conventies en platitudes. Een verhouding die uitsluitend in het geschreven woord bestaat, 'van ziel tot ziel'.
Als je het niet had afgeraden, zou ik toch denken dat dit best een interessant boek is...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nog een, ik heb er ooit geporbeerd doorheen te komen, maar het is gewoon een kutboek.
Het is David Grossman's 'Jij bent mijn mes'. en er is geen doorkomen aan. Het gaat over de correspondentie tussen een man en een vrouw en je leest dus wat ze aan elkaar schrijven, maar er zit amper logica in hun briefjes en je komt ook amper iets te weten over hen, wat het hele boek dus totaal oninteressant maakt. Zoiezo is de schrijfstijl; in briefvorm niet interessant omdat de brieven niet genoeg onthullen.
[afbeelding]
Nog n klein stukje, van een site gepikt:
[..]![]()
![]()
Bij mij is het precies andersom! Afgaande op titel en auteur vond ik het niks, maar nu SEMTEX het ons zo dringend afraadt ga ik hem toch eens lezen denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:30 schreef Aranka het volgende:
[..]
Als je het niet had afgeraden, zou ik toch denken dat dit best een interessant boek is...
wel jammer!
Heeft mijn vriendin ooit gekregen en staat al een paar jaar ongelezen stof te verzamelen. Maar als ik het goed begrijp kan ie dus linea recta naar De Slegte?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef SEMTEX het volgende:
David Grossman's 'Jij bent mijn mes'
Dat is toch dat boekenweekgeschenk? Ik heb het bij de achterkant gehoudenquote:Op zaterdag 18 oktober 2003 16:07 schreef Demol het volgende:
Anna Enquist - De IJsdragers.
Wat vond ik dat een saai boek
Prachtig, goed om te weten. Dat boek staat (kennelijk niet voor niets) al een behoorlijke poos tussen de tweedehandsjes in de Slegte bij mij in town. Ik heb er vaak over gedacht het te kopen omdat het portret van de vrouw op de cover me fascineert. Toch maar niet doen dan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nog een, ik heb er ooit geporbeerd doorheen te komen, maar het is gewoon een kutboek.
Het is David Grossman's 'Jij bent mijn mes'. en er is geen doorkomen aan. Het gaat over de correspondentie tussen een man en een vrouw en je leest dus wat ze aan elkaar schrijven, maar er zit amper logica in hun briefjes en je komt ook amper iets te weten over hen, wat het hele boek dus totaal oninteressant maakt. Zoiezo is de schrijfstijl; in briefvorm niet interessant omdat de brieven niet genoeg onthullen.
[afbeelding]
Nog n klein stukje, van een site gepikt:
[..]![]()
![]()
O shmoopy! Toch doorlezen! Ik had het hele boek ook zoiets van "nah het zal wel populair zijn omdat er veel gerukt wordt, maar ik zie de lol er niet echt van in". Maar ik was toch aangenaan verrast bij de epiloog!quote:Op zaterdag 21 juli 2001 23:05 schreef shmoopy het volgende:
Oooh,die vond ik juist mooi!
Ja verschrikkelijk, die heb ik ook gelezen voor school maar ben bij pagina 100 maar afgehaakt omdat ik er gewoon niet meer doorheen kwam.quote:Op donderdag 23 oktober 2003 22:24 schreef CosmoKramer het volgende:
Au Pair van W.F. Hermans. Gezever in de ruimte en zoooo voorspelbaar.
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:27 schreef Searcher het volgende:
[..]
Prachtig, goed om te weten. Dat boek staat (kennelijk niet voor niets) al een behoorlijke poos tussen de tweedehandsjes in de Slegte bij mij in town. Ik heb er vaak over gedacht het te kopen omdat het portret van de vrouw op de cover me fascineert. Toch maar niet doen dan...
Echt waar? Maf zeg... ! Je mensensmaak is - evenals je muzieksmaak (ik ken verder geen enkele contemporaine Echo & the Bunnymen luisterende vrouwquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:15 schreef Searcher het volgende:
[..]
Echt waar? Maf zeg... ! Je mensensmaak is - evenals je muzieksmaak (ik ken verder geen enkele contemporaine Echo & the Bunnymen luisterende vrouw), maar dat terzijde - erg gedistingeerd!
![]()
Hmm, zal de mening van Mevrouw Mark eens vragen; zij is gek op de boeken van Grossman, met name De Stem van Tamarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef SEMTEX het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |