Is dit die waar naakt foto's van zijn?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:46 schreef PlaagGeest het volgende:
Een blondine .... Iemand foto's daarvan?
Ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:54 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
[..]
Is dit die waar naakt foto's van zijn?![]()
Ze zag er gisteren niet onapetijtelijk uitquote:Op zondag 14 maart 2004 05:00 schreef Tu5 het volgende:
Is dat die lekkere?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 09:40 schreef K3 het volgende:
Ze zag er gisteren niet onapetijtelijk uit
niet zo'n DJquote:Op zondag 14 maart 2004 01:46 schreef d10n het volgende:
Vrouwelijke DJ... *kwijl*
Yep, eens is.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies is nu echt mijn onbetwiste favoriet voor de eindoverwinning.
Ik denk dat dat aparte wat Marlies heeft juist aanspreekt. En dat zij daarom meer kans maakt om te winnen dan Boris.quote:Op zondag 14 maart 2004 11:41 schreef Sanneke het volgende:
vind Marlies ook supergoed maar net zoals Irma is zij te "uitgesproken" voor de grote massa! De doelgroep van Idols zijn de 14 jarige meisjes, laten we eerlijk wezen! Ik vreet een schoen op als Marlies wint!
Op de idols-site, ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:05 schreef Caar2 het volgende:
is er ook zo'n leuk filmpje als van 'ironic', maar dan van gisteravond????????
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft kan Marlies beter gewoon karaoke gaan zingen in een bar ofzo. Hooguit een optredentje tijdens een bruiloft van een vriendin ofzo. Voor de rest stelt het weinig voor.
Ze was niet slecht... maar een toptalent is ze zeker niet. En ik denk wel dat je bij Idols op zoek moet gaan naar een toptalent. (hoewel.. vorig jaar..quote:Op zondag 14 maart 2004 14:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was gisteren goed hoor. Goede stem en leuke performance.
Wat ontbreekt volgens jou dan aan haar? Ik (en velen met mij) vinden haar namelijk erg goed.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was niet slecht... maar een toptalent is ze zeker niet. En ik denk wel dat je bij Idols op zoek moet gaan naar een toptalent. (hoewel.. vorig jaar..)
Ik denk dat 'we' soms wel erg snel iets al vrij goed vinden.
Ik vind juist dat Marlies wel alles heeft. Zingt elke keer loepje zuiver, haalt de hoge noten, en straalt ook veel plezier uit.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was niet slecht... maar een toptalent is ze zeker niet. En ik denk wel dat je bij Idols op zoek moet gaan naar een toptalent. (hoewel.. vorig jaar..)
Ik denk dat 'we' soms wel erg snel iets al vrij goed vinden.
noem es vrouwelijke POPartiesten die lelijk zijn en wel succes hebben...quote:Op zondag 14 maart 2004 14:33 schreef MyMilkshake het volgende:
dat was celine dion ook niet in het begin van haar carriere
bovendien kan ik nogal wat artiesten opnoemen, ook vrouwelijke
die niet knap zijn maar wel veel succes hebben
dus dat niet knap zijn is echt een non issue
Ik vind haar stem niet geweldig.. beetje doorsnee, middelmatig eigenlijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ontbreekt volgens jou dan aan haar? Ik (en velen met mij) vinden haar namelijk erg goed.
ik had het niet per definitie over POPartiestenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
noem es vrouwelijke POPartiesten die lelijk zijn en wel succes hebben...
Mijn oppaskindje, 14 jaar, is gigantisch BrEeZaHhH, maar toch stemt ze op Marlies, dus ik denk dat we de jonge BrEeZaHhH meisjes niet moeten onderschatten!quote:Op zondag 14 maart 2004 11:41 schreef Sanneke het volgende:
vind Marlies ook supergoed maar net zoals Irma is zij te "uitgesproken" voor de grote massa! De doelgroep van Idols zijn de 14 jarige meisjes, laten we eerlijk wezen! Ik vreet een schoen op als Marlies wint!
idd, ik denk ook dat ze bij die doelgroep populairder zal worden dan Boris en daarom de finale van hem gaat winnen.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:49 schreef 2ane het volgende:
[..]
Mijn oppaskindje, 14 jaar, is gigantisch BrEeZaHhH, maar toch stemt ze op Marlies, dus ik denk dat we de jonge BrEeZaHhH meisjes niet moeten onderschatten!
Wat ik gewoon leuk aan Marlies vind is dat ze over de meest domme dingen kan praten als ze op tv komt en redelijk naïef is!
Van mij mag ze winnen!
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:08 schreef -moi- het volgende:
ze zag er gister dus echt wel mooier uit met dat make up, zonder lijkt ze net een heroïnehoertje. nu kon ze ten minste over straat met d'r kop.
Dat vind ik dus ook! ik heb het ook al wel vaker gezegd op Fok!, maar kreeg er commetaar opquote:Op zondag 14 maart 2004 19:24 schreef kyra1974 het volgende:
vind haar er viezig uit zien.. snap niet dat iemand op haar kan vallen.. viezige tanden ook![]()
Ow ik bedoelde het niet zo van "Het is al gezegd" hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 19:30 schreef kyra1974 het volgende:
ben er nu pas weer sinds maanden op vandaar:)
vind marlies.irma en boris viezige mensen maar marlies het smerigst echt zo'n iemand die altijd muffig of smerig ruikt.. smerig huis ect..
jij begrijpt wat ik bedoel:)
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:02 schreef kyra1974 het volgende:
waarom zou ze mee lezen?? nou en als ze dat doet.. heb ik een advies voor haar..
zorg dat je wat frisser overkomt.. zou misschien helpen..![]()
MARLIES je bent viezig...
Deze performance is echter overtroffen door Marlies met Ironic, er werd zelfs gezegd dat als we als Nederland dit in zouden sturen we ons zouden kunnen revancheren voor de blamage van Jamaiquote:Op zondag 14 maart 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
Heb net aan een paar mensen uit engeland de links van de filmpjes gegeven en zij vonden allemaal Irma verreweg het beste.
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:02 schreef kyra1974 het volgende:
waarom zou ze mee lezen?? nou en als ze dat doet.. heb ik een advies voor haar..
zorg dat je wat frisser overkomt.. zou misschien helpen..![]()
MARLIES je bent viezig...
Ik denk dat ik je moet teleurstellen want Marlies is geen DJ, ik kom bijna wekelijks in de kroeg waar zij werkt(e), en daar tapt ze voornamelijk biertjes, en ze zoekt misschien wat plaatjes uit, en die stopt ze in de cd speler, maar dat maakt je geen dj.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:46 schreef d10n het volgende:
Vrouwelijke DJ... *kwijl*
Dat is gewoon wax ofzo dat het er een beetje nat uitziet, had Alice de vorige keer ook. Vind je haar dan ook vies? Ze heeft echt geen vieze tanden, dat slaat nergens op. Mooi is anders, maar dat is geen vies. Vind jou erg kinderachtig.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:24 schreef kyra1974 het volgende:
vind haar er viezig uit zien.. snap niet dat iemand op haar kan vallen.. viezige tanden ook![]()
ze heeft MSquote:Op maandag 15 maart 2004 18:00 schreef schatje het volgende:
De moeder van Marlies heeft ME en daarom kan zij dus niet naar de studio komen. Haar broer en vader zijn wel een keertje komen kijken.
Dat bedoelde ik ook, achterlijke fout weer van mijquote:Op maandag 15 maart 2004 18:22 schreef 2ane het volgende:
[..]
ze heeft MS
nee hoor en wat dan nog ik vind haar een smerig wijf en dat mag ik vinden,,,quote:Op maandag 15 maart 2004 09:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
en jij bent 30 jaar(afgaande op je naam).
treurig
Ik merkte op dat moment niet dat ze de tekst fout zong, ik dacht dat haar achtergrondmuziek juist fout zat. Maar heb het nu nog een keer geluisterd, en je hebt idd gelijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na haar Fighter-optreden nog eens teruggeluisterd en gekeken te hebben hoor ik wel dat ze fout zat met de tekst.
In plaats van dat schreeuwgedeelte enzo doet ze het tweede couplet. De achtergrondstemmen zingen steeds 'Fighter', en dat past daar natuurlijk niet bij. Maar dat had ze dus prima opgelost.
Dat isquote:Op maandag 15 maart 2004 19:28 schreef kyra1974 het volgende:
het is gewoon zo'n muffig ruikend mens dat zie je gewoon.. niet fris...
maud daarin tegen is dat helemaal niet..
en ik vind jou een achterlijk kind, en dat mag ik vindenquote:nee hoor en wat dan nog ik vind haar een smerig wijf en dat mag ik vinden,,,
heb je geur tv, of ben je ook een hockeysletje?quote:het is gewoon zo'n muffig ruikend mens dat zie je gewoon.. niet fris...
maud daarin tegen is dat helemaal niet..
Het is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:37 schreef kyra1974 het volgende:
het heeft niks met mooi te vinden .. sommige mensen hebben dat nou eenmaal ze zijn viezig bij de en staat een wet look cool en bij de ander viezig.. bij de een staat geverft haar goed en bij de ander smoezelig.. alles wat ze aan hebt oogt ook smoezelig
Haha ik zei het meteen tegen vriendin die naast me zat, maar ze loste het wel knap op hoor! Ze kwam precies goed uit. Afgelopen week was ook goed, alhoewel niet helemaal marlies I think. Toch goed gedaan. Go Marlies, West Friesland komt steeds groter op de kaart!quote:Op maandag 15 maart 2004 18:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na haar Fighter-optreden nog eens teruggeluisterd en gekeken te hebben hoor ik wel dat ze fout zat met de tekst.
In plaats van dat schreeuwgedeelte enzo doet ze het tweede couplet. De achtergrondstemmen zingen steeds 'Fighter', en dat past daar natuurlijk niet bij. Maar dat had ze dus prima opgelost.
medemblik?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:02 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
West Friesland komt steeds groter op de kaart!
en jij een trieste ajax fan... hooligan zeker.. cuntquote:Op maandag 15 maart 2004 20:18 schreef The_Hives het volgende:
kyra1974 schreef het volgende:
[..]
en ik vind jou een achterlijk kind, en dat mag ik vinden
[..]
heb je geur tv, of ben je ook een hockeysletje?
* Hives die niet vindt dat marlies zo lekker is, maar jou uitspraken zielig vindt
Ik bedoel dat je iemand een hooligan noemt enzo. Dat hoort hier gewoon niet thuis.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:46 schreef kyra1974 het volgende:
waar gaat dat over val jou toch niet aan.. mensen die zo nodig op tv moeten krijgen ook dit soort dingen over zich heen..
ik vind haar vies.. mijn mening einde discussie
De modjes gaat álles aanquote:Op maandag 15 maart 2004 21:46 schreef kyra1974 het volgende:
waar gaat dat over val jou toch niet aan.. mensen die zo nodig op tv moeten krijgen ook dit soort dingen over zich heen..
ik vind haar vies.. mijn mening einde discussie
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat vind ik niet voor Marlies geldenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:37 schreef kyra1974 het volgende:
het heeft niks met mooi te vinden .. sommige mensen hebben dat nou eenmaal ze zijn viezig bij de en staat een wet look cool en bij de ander viezig.. bij de een staat geverft haar goed en bij de ander smoezelig.. alles wat ze aan hebt oogt ook smoezelig
Uhm.... Vòòr de metamorphose ?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
Wanneer was dat?
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:43 schreef Magics het volgende:
MArlies moet haar haar niet meer opsteken
[afbeelding]
Hip!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:43 schreef Magics het volgende:
MArlies moet haar haar niet meer opsteken
[afbeelding]
nee... Daar komt ze niet eens vandaan man....quote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
medemblik?![]()
![]()
ik bedoel jouquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:42 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
nee... Daar komt ze niet eens vandaan man....
een echte west fries jep jep
ohquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik bedoel jou![]()
Ehm Andijk.... of Onderdijk??? Volgens mij zit ik nu heel dichtbij...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:50 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
oh![]()
hihi nee... een nog veeeeel kleiner west fries plaatsje.... het ligt ergens "aan de dijk"jij dan?
oehhh HEET!!! aan de dijk, oftewel op zn westfries ---> ANDIJKquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:02 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Ehm Andijk.... of Onderdijk??? Volgens mij zit ik nu heel dichtbij...
in de buurtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:50 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
oh![]()
hihi nee... een nog veeeeel kleiner west fries plaatsje.... het ligt ergens "aan de dijk"jij dan?
flauw hoor....quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:21 schreef The_Hives het volgende:
blijven we nu oftopic?![]()
[..]
in de buurt![]()
Er was toch ook een gozer uit die buurt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:41 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Marlies blijft een west-fries en dus top
Ja martijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Er was toch ook een gozer uit die buurt?
ps: Hoorn- Meeting 1 Mei![]()
Hoe ver was die gekomen dan (ik dacht toch ook redelijk verquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:45 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ja martijn![]()
![]()
quote:ps Hoorn is geen west friesland meer..... dat zijn domme halve amsterdammers (o ooohh...) Hou maar een meeting in echt een echt west fries plaatje
Dat zou ik maar niet al te hard zeggen hoor...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:46 schreef melonovy het volgende:
Marlies is leuk, eigenzinnig en kan goed zingen, wat dat betreft is ze mijn idool, maar ik SMS niet... De grote SMSende groep zijn toch meisjes van 10-18 jaar en die zijn grotendeels geen fan Marlies... helaas...
meer plaatjesdraaier in een rockcafe waar ze werkt zeker? dat is wat anders dan een DJ, en het is ook nog eens een cafe van niks, maar dat is persoonlijk uiteraardquote:Ze net als haar vader vroeger dj is
Wat weer een cover is van Talk Talk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:31 schreef BVO het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat Marlies 'It's my life' van No Doubt gaat doen, erg leuke keuze.
Toska is 'back'quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:38 schreef toska het volgende:
die goede oude tijd
Misschien je bovenlip ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef Viktor_R het volgende:
Waarom begin ik steeds te kokhalzen als ik dat gruwelwijf zie?
Haar performance was zoo slecht dat ze bijna op hetzelfde niveau zat als de rest van de kandidaten...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef mark_03 het volgende:
Deze performance was echte TE slecht, jees
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef K3 het volgende:
maar ze zag er wel het beste uit (net als altijd).
Idd.. van de meiden zag ze er, op alice, irma en maud na, het beste uit.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:08 schreef K3 het volgende:
Maar ze zag er wel het beste uit (net als altijd).
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:17 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Idd.. van de meiden zag ze er, op alice, irma en maud na, het beste uit.
Schreef ik dat? Daar was ik me niet van bewust hoor. Ik bedoelde natuurlijk:quote:Op zondag 21 maart 2004 16:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[Op zondag 21 maart 2004 15:56 schreef Hypochonder het volgende:
blablaaliceblabla]
![]()
Nou, de coupletten waren écht niet zo best hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 19:34 schreef Magics het volgende:
Ik heb het haar filpmje weer bekeken, en ik vond het toch echt goed hoor ! Ze had er alleen niet zo veel plezier in van keer. Ze keek heel chagrijinig, maar ja tis ook maar een mens.
Ik vond het eigenlijk supergoed gezongen !
Ze zong het niet zo krachtig ofzo ,maar ook helemaal niet vals. Dus ja...quote:Op zondag 21 maart 2004 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, de coupletten waren écht niet zo best hoor.
kvondt het wel wat hebben idd =)quote:Op zondag 21 maart 2004 19:41 schreef khazad het volgende:
Als Britney Spears was ze eng goed
dank je voor je intellectuele bijdragequote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:09 schreef scollon het volgende:
[me=scollon] vind marlies gewoon een ranzig wijf. Met der onverzorgde ranzige uiterlijk, dit gevoel werd mede versterkt door het zien van de foto's, wat een ranzig wijf zeg[/me]
heb je het spandoek voor Marlies nog zien hangen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Astridj0h het volgende:
*kickje*
marlies in disco stijl, hoe zal dat worden?
Kijken of ze naast rocken ook een beetje swingen kan!
spandoek heb ik niet gezien, maar ik heb wel de auto zien rijden uit het volgende stukje:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je het spandoek voor Marlies nog zien hangen?
nou, dat zal haar wel weer een paar stemmen opleveren. ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:25 schreef Christine het volgende:
Is Marlies vandaag jarig?? Gisteren bij de videochat werd ze een paar keer "alvast gefeliciteerd" met haar 23e verjaardag, en in dat artikeltje staat dat ze 23 jaar is. Of is ze ergens deze week jarig"?
ik heb het vorige keer niet gezien, was het zo erg dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:36 schreef Cee het volgende:
Als ze vandaag weer een nieuwe smoes verzint waarom ze 'niet zo goed bij stem' o.i.d. was, dan heb ik het gehad met haar.
Om eerlijk te zijn: ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:36 schreef The_Hives het volgende:
ik heb het vorige keer niet gezien, was het zo erg dan?
Vorige week lag 't aan de airco. De week daarvoor was haar kat ziek. De week daarvoor haar moeder. Deze week zal er waarschijnlijk een discobal op haar neer crashen, wat niemand heeft gemerkt behalve zij. Ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het vorige keer niet gezien, was het zo erg dan?
coolquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:16 schreef Cee het volgende:
Hé ze gaan vandaag optreden met dansers!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:33 schreef MyMilkshake het volgende:
Marlies zag er prachtig uit...
wat voor smoes?quote:Op zondag 28 maart 2004 10:57 schreef UncleFunk het volgende:
Marlies
was goed gisteravond!!! Mag van mij Idols 2004 met vlag en wimpel winnen, mits ze niet nogmaals zo'n smoes als vorige week verzint.
Over de airco... dat zou haar stem beinvloed hebbenquote:Op zondag 28 maart 2004 11:11 schreef kyra1974 het volgende:
[..]
wat voor smoes?
ja, die airco staat ook alleen aan als zij moet zingenquote:Op zondag 28 maart 2004 11:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Over de airco... dat zou haar stem beinvloed hebben.
meiden met tattoos die zich ook nog es goedkoop naakt laten fotograferen, is al helemaal niks ...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:07 schreef Stef_Unicef het volgende:
Ik mag dat kraakpand-trutje niet zo. Meiden met tattoo's vind ik sowieso erg goedkoop, echt zum kotsen
Tattoo's goedkoop :S valt tegen hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 12:07 schreef Stef_Unicef het volgende:
Ik mag dat kraakpand-trutje niet zo. Meiden met tattoo's vind ik sowieso erg goedkoop, echt zum kotsen
Ik dacht aan een dragqueenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:37 schreef -moi- het volgende:
haar kleding was gister wel leuk, maar die make-up... ze leek net een clown
Volgens mij zijn het niet de tanden maar het overschot aan tandvlees wat je te zien krijgt wat akelig overkomt.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze heeft wel akelige tanden, alsof ze een kruising is tussen een haai en mens.
Geen volume? Wacht maar tot ze een keer een rocknummer moet zingenquote:Op maandag 29 maart 2004 18:41 schreef Hypochonder het volgende:
Ik vond het zaterdag weer niet goed, en ze zag er niet uit met die rare make-up. Verder mist ze gewoon volume.
En het klinkt lullig (en dat is het natuurlijk ook), maar ik vind haar overkomen als een bardame in een gezellige Amsterdamse bar, waarbij de vaste stamgasten blehren dat ze nog eens een liedje moet gaan zingen. Ze spoelt nog even de glazen af, en zingt daarna uit volle kippenborst een liedje van tante Leen....
Kortom, ik ben geen fan van Marlies, joost mag weten waarom ze nog niet op die krukken heeft gezeten...
misschien een regeling met school...?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:44 schreef Roellio het volgende:
Ik vraag me wel af waarom ze nog steeds "opleiding Engels" achter haar naam heeft staan. No way dat ze met alle commotie rond Idols genoeg punten haalt dit jaar.
Ik betwijfel zelfs of ze niet in februari al gestopt is.
D'r make-up is óók lelijk!quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:24 schreef --Globe-- het volgende:
ja nou weten we wel dat veel marlies lelijk vinden
ander onderwerp?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
D'r make-up is lelijk!
anders nog iets?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
D'r make-up is óók lelijk!
Stel: Marlies wint, dan zal ze de eerste 2 jaar net zo zoutloos zijn als jim en jamai.quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:04 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin ook steeds minder te snappen waarom Marlies er nog inzit, of waarom ze nog niet tenminste een keer op de kruk heeft gezeten. Voorzover ik weet is ze op Boris na de populairste, en dat snap ik dus niet. Ze zingt wel goed, maar mist gewoon kracht in haar stem, het is zo zacht. Als ze dan zo een zoutloos optreden als de laatste twee weken geeft, blijft er gewoon erg weinig over.
Natuurlijk doet ze 'leuk', maar kom je er daar nou echt mee? Met leuk doen verkoop je geen platen, das leuk voor in de kroeg. Vorig jaar was Jamai ook al zo leuk, en hij zong ook aardig, maar na het giga-success van zijn eerste singel heeft hij niet zo bar veel meer gepresteerd. Zijn album verkocht lang niet zo goed als het album van Jim, en zijn laatste single "Wango Tango" deed het minder dan de laatste singles van Hind, Dewi en fokking Marieke van Ginneken (wat ook niet echt super-successen waren).
Dat zie ik dus ook in de toekomst van publieks-lievelingetje Marlies. Jammer.
Op KaZaa staan er een aantal, ik heb zelf Fighter en Ironic, ik kan je ze later via MSN sturen als je wilt...die anderen heb ik van haar nog niet kunnen vinden...quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
wie weet ik waar mp3's kan downloaden van marlies
of weet iemand hoe je een wmp video bestand om kan zetten naar een mp3 en dat ik hem dan kan branden op cd?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
wie weet ik waar mp3's kan downloaden van marlies
redden we dat?? ik moet om half 2 weg.........naar studio 22quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Op KaZaa staan er een aantal, ik heb zelf Fighter en Ironic, ik kan je ze later via MSN sturen als je wilt...die anderen heb ik van haar nog niet kunnen vinden...
Je kan van idols.nl voor wat geld alle mp3'tjes van de liveshows downloaden.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
of weet iemand hoe je een wmp video bestand om kan zetten naar een mp3 en dat ik hem dan kan branden op cd?
Brandend Zandquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:46 schreef Magics het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat Marlies Brandend Zand van Anneke Grunlo gaat doen.
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Brandend Zand.
Ja waarom herhaal je het dan alsof het fout gespeld is?quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh.
Ik denk dat jij idd dingen ziet die er niet zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ja waarom herhaal je het dan alsof het fout gespeld is?
Waarom herhaalde je het dan???quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij idd dingen ziet die er niet zijn.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:46 schreef Magics het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat Marlies Brandend Zand van Anneke Grunlo gaat doen.
Eigenlijk was het een grapjequote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat zou wel leuk zijn
.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:58 schreef Magics het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een grapjeMaar ik lig straks dubbel als het echt zo is.
Sorry Beev, hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
. Had het wel leuk gevonden
.
Hmmm, nog even over denken danquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:00 schreef Magics het volgende:
[..]
Sorry Beev, hoe kan ik het goedmaken?
Nee please heaven god NO! Vandaag is het écht de beurt aan Eric hoor ! Gerechtigheid zal geschieden !quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Hmmm, nog even over denken dan.
Hoop sowieso wel dat we paar verassende keuzes gaan krijgen, en iig niet Ericmet Frans Bauer. Dan gaat hij weer een week verder.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:28 schreef Day het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik haar workshop-optreden het best. Daarna is het alleen maar tegengevallen.
En die smoesjes waarom het minder gaat, word ik eigenlijk ook wel een beetje zat.
Geldt voor meerdere mensen dat ze het niveau van de workshops niet meer hebben gehaald....quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Die wel ja maar ik vind Marlies nog wel beter geworden na de workshops.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:08 schreef Astridj0h het volgende:
(ik noem een irma/maud....)
ja, eigenlijk heeft ze maar 1 mindere ronde gehad (top 40 ronde) dus dat is al een prestatie op zichquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:13 schreef Fusion het volgende:
[..]
Die wel ja maar ik vind Marlies nog wel beter geworden na de workshops.
Haar stem heeft het gewoon niet om mij versteld te doen staan. Ik heb het meer met iemand die lekker der strot open kan trekken, en dat kan Marlies niet. Techniek is iets waaraan je kunt werken, kracht heb je of heb je niet. Marlies heeft het niet, dus doe mij toch maar een Anastacia, Christina Aguilera, Dewi of Irma. Strot open en los.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Stel: Marlies wint, dan zal ze de eerste 2 jaar net zo zoutloos zijn als jim en jamai.
Als ze daarna met een goede (rock)band gaat optreden, weet je denk ik niet wat je ziet. Dan zal ze je nog versteld doen staan van haar stem.
Ja, humor hequote:Op zondag 4 april 2004 00:16 schreef -moi- het volgende:
het ging echt de hele tijd over die Gans
jaquote:Op zondag 4 april 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, humor he![]()
Idd, hetzelfde wat ik twee weken geleden ook van Maud vond. Daarna vond ik haar geen winner meer.quote:Op zondag 4 april 2004 00:59 schreef dunn0w het volgende:
Ik vond der vanavond niet echt opvallend ofzo... niet slecht .. niet goed..
nu je avatar nogquote:Op zondag 4 april 2004 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom net terug uit studio 22.
En Marlies was helemaal te gek!
Alleen jammer dat het vals was.quote:Op zondag 4 april 2004 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom net terug uit studio 22.
En Marlies was helemaal te gek!
nou dan komt het op tv echt anders over.quote:Op zondag 4 april 2004 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vals was.
Ik denk dat het geluid in de studio niet helemaal correct is ofzo. In de huiskamer hoor je het echt rechtstreeks en niet via vele speakers die het geluid alle kanten op kaatsen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan komt het op tv echt anders over.
ja ik denk het. Maar ik heb een topavond gehad.quote:Op zondag 4 april 2004 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geluid in de studio niet helemaal correct is ofzo. In de huiskamer hoor je het echt rechtstreeks en niet via vele speakers die het geluid alle kanten op kaatsen.
vals? dat is jou meningquote:Op zondag 4 april 2004 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
het begin was idd vals, daarna ging het gelukkig wel beter.quote:Op zondag 4 april 2004 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van in iets mindere mate. Haar gezicht spreekt me niet echt aan...quote:Op zondag 4 april 2004 00:49 schreef Stef_Unicef het volgende:
Als Marlies in de camera lacht, begin ik spontaan te kokhalzen.
Nee hoor. Vals zingen is niet een kwestie van mening, maar een feit.quote:Op zondag 4 april 2004 04:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vals? dat is jou mening
Jij vind alles vals ofzo?quote:Op zondag 4 april 2004 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opnieuw: het is niet een kweste van vinden! Iets is vals of iets is niet vals. Boris zat in het begin even mis, Irma had een paar kleine missertjes... en JK zat 1 of 2 keer even mis. Maud, Eric en Marlies zaten er regelmatig goed naast, vooral Eric en Maud. (met Eric als absolute dieptepunt)quote:Op zondag 4 april 2004 12:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij vind alles vals ofzo?
als ik wel een jou commentaren lees, vind ik die een beetje gekleurd en anti-Marlies.quote:Op zondag 4 april 2004 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vals zingen is niet een kwestie van mening, maar een feit.
Dan heb je dat wel mis. Ik heb geen probleem met Marlies. Ze kan sommige nummers wel goed zingen, maar met wat lastige nummers gaat ze gewoon ook de mist in. Heeft niets te maken met "gekleurd luisteren".quote:Op zondag 4 april 2004 12:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ik wel een jou commentaren lees, vind ik die een beetje gekleurd en anti-Marlies.
Ik denk dat je er niet echt objectief naar kijkt.
Nee.quote:Op zondag 4 april 2004 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je dat wel mis. Ik heb geen probleem met Marlies. Ze kan sommige nummers wel goed zingen, maar met wat lastige nummers gaat ze gewoon ook de mist in. Heeft niets te maken met "gekleurd luisteren".
Zou het kunnen dat jij als "bewonderaar" van Marlies misschien niet objectief kijkt/luistert?
Ik deel die meningquote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef DiscoInferno het volgende:
Ik ben geen fan als in de persoon Marlies...vind haar op tv (ik ken haar niet dus ik oordeel op wat ik zie) veels te nep en overdreven overkomen.
Zingen kan ze redelijk maar niet goed genoeg om een echte topper te worden. Maar ja, da's mijn mening.![]()
dat vind ik ook best irritant.. ze lacht vaak om niksquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom grinnikt ze nou de hele tijd?
Echt irritant, dan zegt ze iets en dan is het hihihi terwijl er niets boeiends id![]()
Ze kan wel zingen maar daarbuiten is ze irritant, maar das mijn mening![]()
Ik ben voor niemand van idols dit jaar, ik vind niemand leuk genoeg. Maar ik kijk 't welquote:Op zondag 4 april 2004 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je dat wel mis. Ik heb geen probleem met Marlies. Ze kan sommige nummers wel goed zingen, maar met wat lastige nummers gaat ze gewoon ook de mist in. Heeft niets te maken met "gekleurd luisteren".
Zou het kunnen dat jij als "bewonderaar" van Marlies misschien niet objectief kijkt/luistert?
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:58 schreef Ontspannen het volgende:
hmm ziet er goed uit hoor
Helemaal mee eens. Kan die overschatte dame eindelijk een keer moven? Mag ze Maud meteen mee nemen. Zijn we tenminste die twee karaoke wannabe's kwijt en krijgen we een finale tussen JK en Boris... en die mag Boris dan verliezen omdat hij dan tenminste zelf kan bepalen wat hij ná Idols gaat doen.quote:Op zondag 11 april 2004 01:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marlies verdient de finale niet.. ten eerste is ze lelijk, ten tweede is haar stem te gewoontjes en ten derde heeft ze een hele irritante persoonlijkheid, lachen achter elk zinnetje dat je zegt komt een beetje triest over.
Vind je? Ik vind haar lelijk. Niet dat me dat verder wat uitmaakt in het dagelijks leven, maar voor Idols is dat wel een enorm minpunt ja.quote:Op zondag 11 april 2004 01:16 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt misselijk van dat gezeik van "Marlies is lelijk"
Ik ken er zat die veel en veel lelijker zijn dat zij hoor..vanavond zag ze er erg goed uit vond ik, ze word steeds leuker.
Inderdaad. Ik ben zelf lelijker. En ik vind britney of christina als je objectief kijkt ook niet de mooiste vrouwen ooit. Er is echter iets speciaals en dat is wat marlies zo ver heeft gekregen.quote:Op zondag 11 april 2004 01:16 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt misselijk van dat gezeik van "Marlies is lelijk"
Ik ken er zat die veel en veel lelijker zijn dat zij hoor..vanavond zag ze er erg goed uit vond ik, ze word steeds leuker.
Niet de mooiste vrouwen ooit, maar wel zeer vele malen lekkerder om naar te kijken dan Marlies. Marlies zou het van haar stem moeten hebben, maar helaas is dat ook beneden de maat de laatste weken.quote:Op zondag 11 april 2004 01:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben zelf lelijker. En ik vind britney of christina als je objectief kijkt ook niet de mooiste vrouwen ooit. Er is echter iets speciaals en dat is wat marlies zo ver heeft gekregen.
Helemaal met je eens. Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind Marlies iets hebben, maar helaas heeft ze ook (zoals iedereen) haar minpunten; bijvoorbeeld onnodig lachen. Gisteravond vond ik haar in ieder geval retelekkerquote:Op zondag 11 april 2004 01:47 schreef Leshy het volgende:
Ik vind haar best, moet ik bekennen. Lelijk is ze zeker niet.
Heb je absoluut gelijk in, dat Alice dit niet had moeten doen. Ik denk echter niet dat ze zal winnen.quote:Op zondag 11 april 2004 10:12 schreef Cee het volgende:
Ik ben geen Alice-fan, maar als Alice gisteren geflikt had wat Marlies deed (tot twee keer toe de fout in gaan bij een optreden, in één uitzending), had de jury haar niet heel gelaten. Nu was 't opeens professioneel. Als je je tekst vergeet kijk je recht in de camera en zeg je "Oh jee". Hoe professioneel. Nou nou.
En aan die intro van Locomotion hoorde ik aan 't begin niks verkeerd, die ging in de herhaling precies hetzelfde. Of lag het aan de muziek die via haar 'oortje' naar binnen kwam, dat ze dat niet kon horen? Ik kon 't niet helemaal volgen, maar als dat het geval was dan kan ik 't nog begrijpen.
Maar toch. "Praise Marlies, hallelujah, wat een profi!" Blergh.
En toch vind ik haar de hele tijd al de beste zangeres van het stel. Ben in tweestrijd. Ze mag de finale in maar winnen? Ze zal wel winnen, maar ik zie er verder niks in.
Welnee dat is geen enorm minpunt, vorige jaar heeft Jamai toch ook gewonnen.quote:Op zondag 11 april 2004 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar lelijk. Niet dat me dat verder wat uitmaakt in het dagelijks leven, maar voor Idols is dat wel een enorm minpunt ja.
Ik vind haar absoluut niet lelijk, gisteren was ze bestquote:Op zondag 11 april 2004 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar lelijk. Niet dat me dat verder wat uitmaakt in het dagelijks leven, maar voor Idols is dat wel een enorm minpunt ja.
En zie hoe ver hij het geschopt heeftquote:Op zondag 11 april 2004 11:15 schreef pos het volgende:
[..]
Welnee dat is geen enorm minpunt, vorige jaar heeft Jamai heeft toch ook gewonnen.
In ieder geval verder dan dat ik verwacht hadquote:Op zondag 11 april 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zie hoe ver hij het geschopt heeft
quote:Op zondag 11 april 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
krijgen we een finale tussen JK en Boris... en die mag Boris dan verliezen omdat hij dan tenminste zelf kan bepalen wat hij ná Idols gaat doen.
JK gaat dan dus winnen, wordt laatste op World Idol.... scoort 1 of 2 hitjes en is verdwenen. En Boris wordt de nieuwe superster.
quote:Op zondag 11 april 2004 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vraag me alleen ernstig af waarom Marlies zo populair is. Waar komen haar fans vandaan? Waarom blijven haar fans zo loyaal?
Ik ook. Al weken vals zingen en toch er niet uit vliegen. Ach ja... als Jim tweede kan worden moet Marlies het ook kunnen.quote:Op zondag 11 april 2004 12:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Dat zit ik me ook al weken af te vragen
Laat Jim d'r buiten jaquote:Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Al weken vals zingen en toch er niet uit vliegen. Ach ja... als Jim tweede kan worden moet Marlies het ook kunnen.
Klopt, de enige die nog duidelijk power in haar stem had was Irma, maarja. 1 slecht optreden en je kunt vertrekken, nep fans bij Idols...quote:Marlies' stem is niet speciaal krachtig ofzo, nee. Maar goed, wat er nu is overgebleven is vocaal sowieso niet zo sterk.
Maar de vraag is of die van Boris of JK wel beter zijn.... Ik vind Boris nou ook niet echt een "speciaal" stemgeluid hebben.quote:Marlies' stem is niet speciaal krachtig ofzo, nee.
Jouw fotoboek gezien en jij bent echt niet lelijk hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 01:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben zelf lelijker. En ik vind britney of christina als je objectief kijkt ook niet de mooiste vrouwen ooit. Er is echter iets speciaals en dat is wat marlies zo ver heeft gekregen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 11 april 2004 12:42 schreef Christine het volgende:
Marlies zong echt niet vals gisteren hoor...
WOw.. precies heo ik er ook over denk!!quote:Op zondag 11 april 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kan die overschatte dame eindelijk een keer moven? Mag ze Maud meteen mee nemen. Zijn we tenminste die twee karaoke wannabe's kwijt en krijgen we een finale tussen JK en Boris... en die mag Boris dan verliezen omdat hij dan tenminste zelf kan bepalen wat hij ná Idols gaat doen.
JK gaat dan dus winnen, wordt laatste op World Idol.... scoort 1 of 2 hitjes en is verdwenen. En Boris wordt de nieuwe superster.
Het is opnieuwquote:Op zondag 11 april 2004 12:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Nou ja, het begin van Locomotion was slecht. Maar toen ging ze overnieuw.
Bepaal jij dat? Volgens mij is het namelijk ook overnieuw.quote:Op zondag 11 april 2004 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is opnieuw
Nee, je doet iets over, of je begint opnieuw.quote:Op zondag 11 april 2004 12:52 schreef Fusion het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Volgens mij is het namelijk ook overnieuw.
quote:over·nieuw (bw.)
1 [inf.] opnieuw
op·nieuw (bw.)
1 nog een keer => alweer, andermaal, bis, eens te meer, nog eens, nogmaals, terug, wederom, weer, weeral
2 van het begin af => overnieuw
U hebt gezocht op opnieuw:quote:Op zondag 11 april 2004 12:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, je doet iets over, of je begint opnieuw.
Overnieuw is fout.
Waar gaat dat heen met de taalverloedering, als zelfs de Van Dale dat woord erkent...quote:Op zondag 11 april 2004 12:54 schreef Leshy het volgende:
Overnieuw is een bestaand woord uit het Van Dale Hedendaags Nederlands.
[..]
Talen zijn nu eenmaal niet statisch, en ontwikkelen zich met het gebruikquote:Op zondag 11 april 2004 13:00 schreef Christine het volgende:
Waar gaat dat heen met de taalverloedering, als zelfs de Van Dale dat woord erkent...
quote:Op zondag 11 april 2004 13:10 schreef Leshy het volgende:
Talen zijn nu eenmaal niet statisch, en ontwikkelen zich met het gebruik
Wat is daar mis mee danquote:Op zondag 11 april 2004 13:00 schreef Christine het volgende:
Maarja, woorden als "makkelijk" of "voorwoord" zijn inmiddels ook lang geaccepteerd door meneer Van Dale...
quote:Op zondag 11 april 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kan die overschatte dame eindelijk een keer moven? Mag ze Maud meteen mee nemen. Zijn we tenminste die twee karaoke wannabe's kwijt en krijgen we een finale tussen JK en Boris... en die mag Boris dan verliezen omdat hij dan tenminste zelf kan bepalen wat hij ná Idols gaat doen.
Ripley hou es op! Jij bent een mooie meid hoor!quote:Op zondag 11 april 2004 01:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |