Qua voorbeeld niet echt terecht aangzien ze beide in de top 10 hebben gestaan...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:17 schreef LieutSchaffer het volgende:
Ik denk aan bijvoorbeeld
Survivor - Eye of the tiger
Bon jovi - Living on a prayer
nadat ze al jaren uit waren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Qua voorbeeld niet echt terecht aangzien ze beide in de top 10 hebben gestaan...
pak eens een hitdossier ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:30 schreef dmace het volgende:
[..]
nadat ze al jaren uit waren.
Uhmm, voor zover ik weet is die toch echt van Ben E. King hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef Remi het volgende:
Sam Cooke - Stand by me
Werd pas een hit na de gelijknamige film.
Van de gelijknamige lp uit 1986.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:30 schreef dmace het volgende:
Nog zo'n voorbeeld: The Final Countdown - Europe
Nummer was zeker al 7 jaar uit voordat het in een hitlijst werd meegenomen.
Die vertelt me netjes de noteringen en het aantal weken. In beide gevallen niet hoger dan nummer 2.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
pak eens een hitdossier ofzo
Idd. Hoe kan het nou 7 jaar uit zijn als het een hit uit 1986 betreft en de groep Europe pas vanaf 1981 bestond?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:52 schreef fripper het volgende:
Ik snap die 7 jaar niet helemaal ?
Het punt is dat er hits zijn geweest die 10 weken op 1 hebben gestaan en vervolgens is er nooit meer iets van vernomen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Qua voorbeeld niet echt terecht aangzien ze beide in de top 10 hebben gestaan...
Ok, duidelijk. Al vraag ik me af of je dat met Survivor niet had kunnen zien aankomen met dat introquote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef LieutSchaffer het volgende:
[..]
Het punt is dat er hits zijn geweest die 10 weken op 1 hebben gestaan en vervolgens is er nooit meer iets van vernomen...
Het gaat erom dat je toen niet verwacht zou hebben dat bepaalde nummers jaren later uit zouden groeien tot klassiekers, terwijl het destijds een reguliere hit betrof.
Auw, m'n ogen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef LowJoe het volgende:
geweigert werdt
werdt
gedraait
Ja maar Marillion is altijd al een album band geweest dus eigenlijk des te opvallender dat dat nummer uberhaupt de top 40 haaldequote:Op zondag 14 maart 2004 00:20 schreef Arcee het volgende:
Veel nummers uit deze lijsten: http://www.top100-allertijden.nl/.
Marillion - Kayleigh, bijvoorbeeld.
Da's ook niet wat de TS bedoelt, volgens mij.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef Lucille het volgende:
Paradise by the dashboard van Meatloaf was 2 keer geflopt in Nederland. Pas nadat er een fatsoenlijke clip kwam (ik meen van Veronica) werd het een hit.
zelfde geldt voor Aha - Take on me.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef Lucille het volgende:
Paradise by the dashboard van Meatloaf was 2 keer geflopt in Nederland. Pas nadat er een fatsoenlijke clip kwam (ik meen van Veronica) werd het een hit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |