Pappie Tok: "we zijn wel het normaalste gezin in deze buurt"quote:Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooroordelen.
Het zijn gewoon mensen, net als jij en ik.
Fantastisch die man!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pappie Tok: "we zijn wel het normaalste gezin in deze buurt"
oef.
en daarvan liggen er nu hoeveel onder?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Man ze lopen binnen. Ze hadden volgens de VPRO-gids twee camera-ploegen over de vloer.
In juli komen 5 delen bij de Ikon.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef ruby het volgende:
Mooie documentaire. Ik was alleen in de veronderstelling dat dit een Real Life Soap zou worden.
Nou, kijk aan. Het worden dus echte sterren.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
In juli komen 5 delen bij de Ikon.
Mis ik weer.
Hmmz, als je dat tuig gezellig bij elkaar zet krijg je op zeker een soort Vinkenslag.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:32 schreef Suko het volgende:
Verhaal
Volgens mij heb je hier geljik in.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die vrouw die schuin tegenover pa Tokkie zat, in de wachtkamer, leek op de "het is schorriemorrie" buurvrouw van Flodder.
Een aan d'r blik te zien, dacht ze ook iets in die richting.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:31 schreef Marissssie het volgende:
Wordt dit nog herhaald?
Hij is nog te downloaden hoor. Even de streaminfo van een andere uitzending verbouwd naar de uitzenddatum van "Ongewenste buren" En hij loopt binnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Van de meeste Factor uitzendingen is er nog een online versie beschikbaar, behalve van die Tokkies . ( http://www.ikonrtv.nl/factor/real.asp?jaar=2003 )
Doet het nietquote:Op maandag 3 mei 2004 16:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij is nog te downloaden hoor. Even de streaminfo van een andere uitzending verbouwd naar de uitzenddatum van "Ongewenste buren" En hij loopt binnen.![]()
Dit is de stream die je moet hebben: mms://streams3.omroep.nl/wm/tv/ikon/factor/bb.20031017.asf
Evenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef Xternal het volgende:
[..]
Doet het nietHoe open je dat?
Een heipaal voelt ze nog niet meer met al die medicijnen....quote:Op zondag 2 mei 2004 23:21 schreef Furby het volgende:
Iemand nog gezien dat hij met dat blad met gratis vibrators zat ? Zou z'n wijf niet meer hebben aan een luchthamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |