Zijn eigen kleding?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JK was aan het naaien.
Thanksquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:50 schreef schatje het volgende:
Jij bent snel, heel snel.
jup.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:50 schreef Scope het volgende:
[..]
Zijn eigen kleding?
Whaha zekers! maar als ze er niet uit gaat, dan ga ik echt doordraaien!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:51 schreef stame het volgende:
[..]
samen zwaaien is leuker![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven gedoe om Alice
Ze had beter moeten zingen. Punt.
Het zou je niet misstaan als je dat wel had hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:51 schreef kingmob het volgende:
Dit komt hard aan voor Alice, al dat positieve commentaar. Niet dat ik echt medelijden met haar heb.
deed je vorige week ook of niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha zekers! maar als ze er niet uit gaat, dan ga ik echt doordraaien!
Ze is net aan een hetquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef femmerink het volgende:
Ik wil alice troosten(en onder der rokje gluren)
heel erg leukquote:iemand schreef (de moderator, sorry zie je naam niet)
juist.
en nee marlies, een ster word je niet door met je ster op de foto te gaan
Troostmeisjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef femmerink het volgende:
Je weet het niet he. Misschien is het Boris wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef stay_fun het volgende:
Mol....
Of zou nico echt uit zijn nek zwetsen?
troosten geloof ik niet maar onder het rokje kijken okquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef femmerink het volgende:
heb je nou nog niet op die link hieronder geklikt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
heel erg leuk![]()
Ik wil die sterren foto van marlies ook graag zien..
ben dol op sterren![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Dido, echt mooi
Alice:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef Scope het volgende:
Zullen we met zijn allen even zwaaien na Alice? Dus geen gewone reacties tot na de reclame. MAar alleen zwaaitjes... Net als een soort wave in het voetbalstadion?
Ja dat is een terugkerend ritueel bij mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef stame het volgende:
[..]
deed je vorige week ook of niet?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:52 schreef Scope het volgende:
Zullen we met zijn allen even zwaaien na Alice? Dus geen gewone reacties tot na de reclame. MAar alleen zwaaitjes... Net als een soort wave in het voetbalstadion?
NEEE, dan zit half puberend Nederland binnenkort met een trauma bij de shrink..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:53 schreef Scope het volgende:
[..]
Je weet het niet he. Misschien is het Boris wel...
Goh zijn wij het toch nog eens eensquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:53 schreef Jerruh het volgende:
ze willen alice weghebben dus doen ze het met grof geschut. ik persoonlijk vind het een beetje walgelijk.... ze pakten alles, maar dan ook alles aan om dr af te zeiken... jammer...
en robin was weer slecht...
ja, maar wat dan met die zin: 'Merk dat alles wat ik vertel of zeg direct invloed heeft op op deze actie"??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:53 schreef Scope het volgende:
[..]
Je weet het niet he. Misschien is het Boris wel...
Helemaal mee eens. Ik snap niet dat niemand dat verder in de gaten heeft. En zijn er wel meer die heel slecht zingen, maar nooit zijn ze zo keihard als nu. Kennelijk lezen ze mee op forums als deze en weten ze dat velen Alice eruit willen hebben ofzo. Die kritiek sloeg echt nergens op en was te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:53 schreef Jerruh het volgende:
ze willen alice weghebben dus doen ze het met grof geschut. ik persoonlijk vind het een beetje walgelijk.... ze pakten alles, maar dan ook alles aan om dr af te zeiken... jammer...
en robin was weer slecht...
wie hebben we nog?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Boris, Marlies en JK zijn de beteren tot nu toe. Zal me benieuwen hoe de rest het gaat doen.
hahaha miep nie man, ik ben ook maar jerruhquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef Magics het volgende:
[..]
Goh zijn wij het toch nog eens eens
Ik vond het ook zwaar overtrokken, dat jury commentaar op Alice.
Nee hoor. Ze hebben eerlijk gezegd dat ze vinden dat ze d'r geweldig goed uitziet. Hun commentaar op zang en performance was het enig mogelijke commentaar. Wat een bagger. Als Alice er vanavond uitvliegt heeft ze dat misschien voor 5% te danken aan "stemmingmakerij" door de jury en voor 95% gewoon aan haarzelf.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:53 schreef Jerruh het volgende:
Misschien zijn ze er achter gekomen dat zij de mol is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik snap niet dat niemand dat verder in de gaten heeft. En zijn er wel meer die heel slecht zingen, maar nooit zijn ze zo keihard als nu. Kennelijk lezen ze mee op forums als deze en weten ze dat velen Alice eruit willen hebben ofzo. Die kritiek sloeg echt nergens op en was te walgelijk voor woorden.
De manier waarop hij het zei was misschien wat hard, maar ik vond op zich wel dat hij gelijk hadquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:56 schreef BVO het volgende:
Henk Jan zijn opmerkingen waren idd een beetje gemaakt.
kan ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er achter gekomen dat zij de mol is.
Ik had je ook niet echt op een voetstuk staan ofzo hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha miep nie man, ik ben ook maar jerruh.
Nou ik denk dat dat niet zo is, juist door deze aanpak zullen mensen medelijden hebben en juist voor haar stemmen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik snap niet dat niemand dat verder in de gaten heeft. En zijn er wel meer die heel slecht zingen, maar nooit zijn ze zo keihard als nu. Kennelijk lezen ze mee op forums als deze en weten ze dat velen Alice eruit willen hebben ofzo. Die kritiek sloeg echt nergens op en was te walgelijk voor woorden.
Twijfelde je daar nog niet aan dan? Als Robin deze week er niet uitvliegt is er opnieuw iets heel erg mis.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:54 schreef GoldenHeritage het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG! De laatste BrEeZaH is er bijna uit (mag ik hopen tenminste, anders ga ik echt twijfelen aan het gehoor van de gemiddelde nederlander die belt)
Geen idee wat dat nou weer voor vage uitspraak is, oh maudquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, maar wat dan met die zin: 'Merk dat alles wat ik vertel of zeg direct invloed heeft op op deze actie"??
we blijven haar altijd steunenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Vond iedereen tot nu toe goed, ja behalve Alice dan dus helaas meid.
Ik steun haar door maar niet te stemmen op Alice.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:59 schreef stame het volgende:
[..]
we blijven haar altijd steunen
volgende keer beter (komt er niet meer maar ja)
kan ik het niet mee oneens zijn, jammer van die pony enzo... okay luisteren naar juryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
met maud zou ik op zich best wel een avondje willen stoeien, zeg maar.
Ze was wel een van de minderen inderdaad, maar dat je 1 persoon helemaal het graf in praat en de anderen nauwelijks is gewoon oneerlijk. En alleen al daarom hoop ik dat ze mag blijven.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:57 schreef sindell het volgende:
[..]
De manier waarop hij het zei was misschien wat hard, maar ik vond op zich wel dat hij gelijk had
Tjah, ook weer waar, hoewel ik het vorige week terecht vond dat Meike wegging.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twijfelde je daar nog niet aan dan? Als Robin deze week er niet uitvliegt is er opnieuw iets heel erg mis.
Volgens mij is Irma verreweg de beste, alleen kwam dat er vorige week niet goed uit. Hopelijk kiest ze dit keer een beter nummer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
wie hebben we nog?
Eric, ik vond zijn optreden van verleden week dus wel erg leuk. meeste fokkers niet geloof ik![]()
Irma. en de rest?
dus je ziet scannie, we zijn het best wel eens.![]()
idd. Ik vopnd haar ook erg saai en geen gehoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:01 schreef Loesje29 het volgende:
Ze bracht het ook echt supersaai.
Kan niet anders zeggen.
KLM toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef stay_fun het volgende:
Ze is gewoon een heel geschikte Martinair stewardess,
doe mij maar een jus-tje tot we op de Canarische eilanden zijn....
neehoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Denken jullie dat het feit dat ze het over muziek downloaden (Jerney zit bij Konamus toch???) iets mee te maken heeft dat Alice zo ontzettend werd afgemaakt???
Zomaar een ideetje!
Katjing $$$$quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
goed, maud willen ze duidelijk niet weg hebben.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
goed, maud willen ze duidelijk niet weg hebben.
Nee, ze is de mol suffie.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Denken jullie dat het feit dat ze het over muziek downloaden (Jerney zit bij Konamus toch???) iets mee te maken heeft dat Alice zo ontzettend werd afgemaakt???
Zomaar een ideetje!
ik zou niet weten wie je bedoeltquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
1 iemand wel en dat is.... idd die.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Zomaar een ideetje!
kijk nog maar goed. volgende week kun je alleen nog maar herhalingen van haar zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:03 schreef Henkmanz het volgende:
Lekker ding, die Alice.
Uh nee, hockeydames doen het bij Martinair.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef Scope het volgende:
[..]
KLM toch?
hja denk het welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Zomaar een ideetje!
Ik ben er eigenlijk wel voor 100% zeker vanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neehoor.
Toch wel benieuwd hoe je dat weet dan...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:04 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Uh nee, hockeydames doen het bij Martinair.
Stay_fun heeft er vertans van![]()
Zozo, wedje leggen ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor 100% zeker van
ik doe meequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zozo, wedje leggen ?
Ach een of ander 5e rangs platenlabel zal ze vast wel willen hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:04 schreef beton het volgende:
Maud en Alice ga alsjeblieft playbacken in een cafe ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet hoe je je voelt ik leef met je meequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:07 schreef -Hans- het volgende:
gvd waarom zitten er nog zulke slechte gasten tussen, straks blijft Alice er nog in ook.
* ril *
ROFLOLquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:08 schreef JohnDDD het volgende:
lol wees eens wat harder man JE KLONK ALS EEN KUTD IE VIJFMAAL OP EEN PERZIK SLOEG
Gelukkig maar, dat doet mij veel goeds.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:07 schreef stame het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt ik leef met je mee
x-factor is echt een ontzettend NON-woord.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Eric zong duidelijk slecht (slechter dan Alice) en toch wordt hij niet afgemaakt. Het lijkt wel heel erg doorgestoken kaart op het moment. En dan beginnen ze weer over X factor. Zo lullen ze zich er wel lekker uit.
Eens!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Eric zong duidelijk slecht (slechter dan Alice) en toch wordt hij niet afgemaakt. Het lijkt wel heel erg doorgestoken kaart op het moment. En dan beginnen ze weer over X factor. Zo lullen ze zich er wel lekker uit.
dat kan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef Scope het volgende:
Jeetje hoe kan je de X-factor hebben als je niet kan zingen?
3x per dagquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef bobjuh het volgende:
Henk-Jan is ongesteld volgens mij
En Jerney heeft last van dr prostaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef bobjuh het volgende:
Henk-Jan is ongesteld volgens mij
Maud ook op de bank, alleen Alice kan naar huis.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Alice en Eric op de bank, Eric eruit.
Bedoel je niet 'leer eens Nederlands' ??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:
JK, leer is Nederlands
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef Scope het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'leer eens Nederlands' ??
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef Scope het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'leer eens Nederlands' ??
In ieder geval eentje die iedereen kent....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Nu Irma! Volgens mij de beste van dit stel. Hopelijk kiest ze een goed nummer!
nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef stay_fun het volgende:
"Het klinkt heel technisch, maar je mist de x-factor"
Dat klinkt totaal niet technisch......
Huh de avond is al gered door Boris, Jk was niet slecht, Sterlies was oke, en nu gaat irma toch enorm goed zingen..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
Irma moet de avond redden.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een geweldige introotjes van Reinout weer...
Idd een saai nummer. Maar wel harstikke helemaal goed!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:13 schreef schatje het volgende:
Wat een saai nummer zeg.
Zeker.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd een saai nummer. Maar wel harstikke helemaal goed!
Ze kijkt naar jerney rememberquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
irma kijkt af en toe zo moeilijk.
mee eens. Heb haar beter gehoord maar okquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Irma is qua zang vanavond zoals Maud: voor haar doen bepaald niet goed, maar altijd nog vele malen beter dan enkele anderen
enige wat je moet horen is: 'Alice helaas heb jij de minste stemmen'quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef stay_fun het volgende:
ik verstond er geen moer van (lag dat aan mijn oren?)
Door zo'n prachtig nummer van The Commodores/Lionel Richie te verpesten?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh de avond is al gered door Boris
Wat zei je?? ; )quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef stay_fun het volgende:
ik verstond er geen moer van (lag dat aan mijn oren?)
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze kijkt naar jerney remember
Ik dnek het ook!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Stoel:
Maud, Alice en die Eric.
U bent een beetje in de warquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Door zo'n prachtig nummer van The Commodores/Lionel Richie te verpesten?
ja, lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef stame het volgende:
reclame tijd voor een biertjeiemand anders ook?
Als ze dat net als de winnaar van die scooter ook iets te vroeg bekend maken is dat wel mooi meegenomen idd...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
eigenlijk kunnen ze nu al bekendmaken dat Alice eruit vliegt he. Dat scheelt anderhalf uur uitzending.
Schenkt u aan minderjarigen ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef stame het volgende:
reclame tijd voor een biertjeiemand anders ook?
Juist.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef Scope het volgende:
[..]
Als ze dat net als de winnaar van die scooter ook iets te vroeg bekend maken is dat wel mooi meegenomen idd...
omdat je 'u' zegt voor deze ene keerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Schenkt u aan minderjarigen ?
idemquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Mijn top 3 tot nu toe:
1 - Boris
2 - Irma
3 - Marlies
boris iig op 1. de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Mijn top 3 tot nu toe:
1 - Boris
2 - Irma
3 - Marlies
Gaan we lekker ruig doen, of houden we het bij een pina colada.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:18 schreef stame het volgende:
[..]
omdat je 'u' zegt voor deze ene keer
Dan draai ik Marlies en Irma heel eigenwijs ff omquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Mijn top 3 tot nu toe:
1 - Boris
2 - Irma
3 - Marlies
Alice in de top 3? vond je haar zo goed?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
mijn top 3.
1. Irma
2. Marlies
3. Alice
niet te snel he je blijft minder jarigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaan we lekker ruig doen, of houden we het bij een pina colada.
(tsja heb wat gevonden hoor)
beter dan de rest. Ik hou niet van Boris en Maud.... ze zijn zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alice in de top 3? vond je haar zo goed?
Alice op 3?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
mijn top 3.
1. Irma
2. Marlies
3. Alice
zijn dit degene die naar huis mogen van jou?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
mijn top 3.
1. Irma
2. Marlies
3. Alice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |