http://www.rtl.nl/sport/rtlsport/tv/voetbalinsite/quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:08 schreef appies het volgende:
Inside is het toch?
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:55 schreef methodmich het volgende:
Buffel schreeuwt wel om een herhaling van het namenthema "Dieren".
Dit meen je niet he?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aad de Mos als vaste gast!
Nee, dat meent ie niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:54 schreef F1Bas het volgende:
Dit meen je niet he?
Jawel. Liever Aad dan die Eykelboer.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit meen je niet he?
Inderdaad, was weer een geweldig interviewquote:Op maandag 15 maart 2004 22:04 schreef JeroenV het volgende:
Lekker, Waterreus
En dat tegen geile Marie-Carmen!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:20 schreef bigniels het volgende:
[..]
Inderdaad, was weer een geweldig interview![]()
Dat mens moet haar stembanden laten opereren (of is ze echt een travestiet?)quote:Op maandag 15 maart 2004 23:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat tegen geile Marie-Carmen!
Strik erom en verkopen..quote:Op maandag 15 maart 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
50 miljoen voor ibrahimofiets
Ze praat een beetje alsof ze constant verkouden is..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Die Maria Carmen heeft idd een strot om af te snijden.
Zei.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Beetje matte uitzending, jammer want Eijkelkamp zij toch weer veel zinnige dingen
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:18 schreef tong80 het volgende:
Zei.
Kinderachtige actie van die kneus imo............quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:57 schreef BZ het volgende:
Waterreus![]()
Zo als hij die Carmen kleineerde, in een woord briljant
Carmen![]()
Ze stelde mijn inziens een normale vraag. Beetje kinderachtig om zo lomp te reageren. Als je niet tegen inteviews kunt moet je maar geen prof-voetballer wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:57 schreef BZ het volgende:
Waterreus![]()
Zo als hij die Carmen kleineerde, in een woord briljant
Carmen![]()
Als je net hebt verloren en iemand stelt zo'n vraag kan je zo'n antwoord verwachten. Ze heeft best een leuke kop, maar ze moet niet proberen de journaliste uit te hangen, want dat is bij voorbaat kansloosquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:31 schreef pfaf het volgende:
Ze stelde mijn inziens een normale vraag. Beetje kinderachtig om zo lomp te reageren. Als je niet tegen inteviews kunt moet je maar geen prof-voetballer worden
Ik draai het liever om aangezien ze beide gewoon hun beroep uitoefenen:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je net hebt verloren en iemand stelt zo'n vraag kan je zo'n antwoord verwachten. Ze heeft best een leuke kop, maar ze moet niet proberen de journaliste uit te hangen, want dat is bij voorbaat kansloos
Is er weer een thema voor vanavond?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:58 schreef methodmich het volgende:
Helaas had ik gisteren een internetstoring thuis, dus het dierenthema kon niet doorgaan...
Die moet stukjes schrijven, zodra hij z'n mond open doet komt er weinig zinnigs uitquote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef Suijk het volgende:
Henk Spaan.
Die droom is te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 22 maart 2004 21:18 schreef pascalheister het volgende:
PSV intresse in bergkamp
Hij wil nietquote:Op maandag 22 maart 2004 21:18 schreef pascalheister het volgende:
PSV intresse in bergkamp
Vloet krijgt ook alleen maar kansloze vragen toegespeeldquote:Op maandag 22 maart 2004 21:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Beetje vlak tot nu toe, er wordt niks gezegd en Vloet is kleurloos
psst, laat hem dat nou gewoon denken, doet hij toch nog wat goedquote:Op maandag 22 maart 2004 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is zijn kwaliteit dat er niemand geblesseerd is![]()
![]()
Ja hoor, maar als Kujovic morgen zijn hand breekt omdat hij na een redding verkeerd terecht komt is het toxh ook niet zijn schuldquote:Op maandag 22 maart 2004 22:10 schreef TheGHunter het volgende:
psst, laat hem dat nou gewoon denken, doet hij toch nog wat goed
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:37 schreef golfer het volgende:
Wiljan verweerde zich kranig tegen het geblaat van Derksen.![]()
Timmer van AZquote:Op maandag 22 maart 2004 22:27 schreef Suijk het volgende:
Wie komen er bij BvD?
En dat doordrammen erover werd erg irritantquote:Op maandag 22 maart 2004 23:50 schreef G0009 het volgende:
Derksen: Worden die spelers van jou niet helemaal gek van die overvloeT aan praatjes?
In één woord: Briljant! Maar ben het niet met hem eens dat een coach zonder ervaring in het betaald voetbal bij voorbaat geen goede coach kan zijn.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:34 schreef DarkShine het volgende:
Derksen heeft het nog altijd hoog zitten dat hij totaal geflopt is een Kerkrade, vooral de nep-deal met 'OFI Kreta' zal hem nog dwars zitten!
En Vloet die maar bleef lullen.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:24 schreef twi het volgende:
Hele programma gevuld met het beoordelen van de kwaliteiten van Vloet. Boeiend...Welles! Nietes! Welles! Nietes! Welles! Nietes!
ooh dat valt wel te regelen hoor, heb best wel tijd over om even langs te komen.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:32 schreef popolon het volgende:
Ik wil Hans terug.
inderdaad, Aad moet de vaste gast worden. altijd beter als die vervelende henk spaanquote:Op maandag 29 maart 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:
Aad de Mos rules.
Iemand met een mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar altijd voer voor discussie.
Spaan moet columns schrijven en zich zo ver mogelijk van de camera vandaan houden. Aad de Mos is prima voor het programma. Je kan hem beter in de studio hebben dn in de dug-out van je teamquote:Op maandag 29 maart 2004 18:42 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, Aad moet de vaste gast worden. altijd beter als die vervelende henk spaan
hahahah en daar kunnen wij over meepraten aad "ik ben een garantie voor suc6" de Mosquote:Op maandag 29 maart 2004 18:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
............... Je kan hem beter in de studio hebben dn in de dug-out van je team
Dat maakt het niet minder vermakelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Aad slaat de plank vaak finaal mis in voorbeschouwende analyses op eindtoernooien.
Da's éénquote:Op maandag 29 maart 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Daarom.
Overigens stelde Ton Gerstachtig uit Zaltbommel ook een vraag.
Eindelijk tong 80 er in.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Da's één
Echt ?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eindelijk tong 80 er in.
Irene van Os was nummer één trouwens, Tony. Dit was 2.
Ze heeft een leuke kop, maar ze moet haar mond niet open doen...quote:Op maandag 29 maart 2004 22:04 schreef Inquistor87 het volgende:
Wat een baggerinterview.
De 2e vraag, ging over Arnesen. Aad heeft Frank destijds geholpen, zei hij zelf.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt ?
Ik ben het aan het opnemen.
Lig dubbel.
Ik schoot ook direct in de lach.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt ?
Ik ben het aan het opnemen.
Lig dubbel.
Ik kan niet stoppen met lachen.quote:Op maandag 5 april 2004 22:11 schreef Suijk het volgende:
Wat een figuur is dat geworden he?
Cult-held ten top!
wat een kapselquote:Op maandag 5 april 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:![]()
![]()
![]()
Cantona.![]()
![]()
Ik lig helemaal dubbel.
Vergeet de baard niet.quote:Op maandag 5 april 2004 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een kapsel
Wel de enige keeper in Nederland die met z'n team een Europese prijs gewonnen heeft, dus niet zo minderwaardig over hem.quote:Op maandag 5 april 2004 22:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ach, eerst zien, dan geloven. Straks staat Zoetebier onder de lat ofzo
Nou wow, hij keept inderdaad geweldigquote:Op maandag 5 april 2004 22:21 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Wel de enige keeper in Nederland met z'n team een Europese prijs gewonnen heeft, dus niet zo minderwaardig over hem.
nee iddquote:Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet de baard niet.
Geweldig, inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:![]()
![]()
![]()
Cantona.![]()
![]()
Ik lig helemaal dubbel.
Jammer idd. Ik zie liever een flinke rel compleet met middelvingers en dergelijke.quote:Op maandag 5 april 2004 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Geweldig, inderdaad.![]()
Verder een uitzending waarin de heren niet weten hoever ze de armen in de reet van elkaar moeten steken.
Wat een geslijm.
Hij is een pure winnaar. De rest is bullshit en niet belangrijk. Je moet hem niet als reserve keeper hebben, dat is duidelijkquote:Op maandag 5 april 2004 22:23 schreef Suijk het volgende:
Zoetebier staat de laatste weken niet slecht te keepen.
De verhalen over zijn persoonlijkheid spreken niet echt in zijn voordeel.
Geslijm ?quote:Op maandag 5 april 2004 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Geweldig, inderdaad.![]()
Verder een uitzending waarin de heren niet weten hoever ze de armen in de reet van elkaar moeten steken.
Wat een geslijm.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geslijm ?
Ik hoor Derksen tegen de Boertjes zeggen dat ze niet in Oranje horen.
Geweldig inderdaad, voor een speler die bij subtoppers als Roda en Heerenveen aardig kan meeballen, maar bij Ajax door het ijs zakt. Echt geweldig, Gerald. Kijk, daar hangt een spiegel.quote:Op maandag 5 april 2004 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldige opmerking van Sibon :
'Hij is zeer geschikt voor een subtopper.'
Ze hadden er wel commentaar op.quote:Op woensdag 7 april 2004 02:37 schreef rubbereend het volgende:
is er nix gevraagd over het kopspijker avontuur van gene en derksen???
Daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 12 april 2004 21:37 schreef popolon het volgende:
Ze hebben in het transfer geruchten topic gekeken
Lekker hequote:Op maandag 12 april 2004 21:39 schreef Inquistor87 het volgende:
Wel leuk hoe dirky kijkt als het over een zwak Feyenoord gaat
Hij durft niet tegen Derksen in te gaan, jammer want Derksen provoceert goed vandaagquote:Op maandag 12 april 2004 21:39 schreef Inquistor87 het volgende:
Wel leuk hoe dirky kijkt als het over een zwak Feyenoord gaat
Van Raay wel, die verweet hem niet te kunnen rekenen, maar daar kwam Johan in een column op terug. Booy is een aardige trainer, maar hij heeft weinig te zeggen, daarom moet Johan voor 2 provocerenquote:Op maandag 12 april 2004 21:51 schreef pascalheister het volgende:
niemand durft toch in te gaan op oom derksen
Escudé - Paauwe is voor Feyenoord en als Van Persie in de basis staat wint hij het op z'n sloffen van Sikora of Mitea, voor de rest is het duidelijkquote:Op maandag 12 april 2004 21:53 schreef F1Bas het volgende:
Wat ik voor feyenoord-Ajax al zei, Ajax heeft op bijna elke positie betere spelers.
Van Persie is te goed voor Feijenood. Al die techniek snappen ze niet.quote:Op maandag 12 april 2004 21:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
als Van Persie in de basis staat wint hij het op z'n sloffen van Sikora of Mitea, voor de rest is het duidelijk
das ook weer van Raay hequote:Op maandag 12 april 2004 21:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Van Raay wel, die verweet hem niet te kunnen rekenen, maar daar kwam Johan in een column op terug. Booy is een aardige trainer, maar hij heeft weinig te zeggen, daarom moet Johan voor 2 provoceren
Daarom gaat hij ook naar een betere clubquote:Op maandag 12 april 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
Van Persie is te goed voor Feijenood. Al die techniek snappen ze niet.
Van mij mag ie. Zo'n talent hoort bij een redeliojke club.quote:Op maandag 12 april 2004 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daarom gaat hij ook naar een betere club
quote:Op maandag 12 april 2004 21:49 schreef Inquistor87 het volgende:
Ajax is gewoon stukken beter dan feyenoord.
Daarom staat Ajax een straatlengte voor.quote:Op maandag 12 april 2004 22:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom won Ajax gisteren ook met 5-0 van Feyenoord.
Wou je zeggen dat ze gelijk zijn?quote:Op maandag 12 april 2004 22:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom won Ajax gisteren ook met 5-0 van Feyenoord.
Wat denk jij? Dat Feyenoord in een overgangs-jaar meteen kampioen wordt? Volgend seizoen gaat het weer tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 12 april 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom staat Ajax een straatlengte voor.
quote:Op maandag 12 april 2004 22:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ze gelijk zijn?
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Feit is dat jullie blijven roepen 10 x beter te zijn dan ons, maar ons gisteren niet konden verslaan met een team op volle sterkte.
*Zucht*quote:Op maandag 12 april 2004 22:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Feit is dat jullie blijven roepen 10 x beter te zijn dan ons, maar ons gisteren niet konden verslaan met een team op volle sterkte.
Beter zijn zonder te winnen zie je heel vaak, feit is echter wel dat Feyenoord lastige jaren tegemoed gaat.quote:Op maandag 12 april 2004 22:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Tsja, feiten zijn vervelend soms, he Tong?quote:Op maandag 12 april 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
*Zucht*
Tegemoed gaat?quote:Op maandag 12 april 2004 22:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Beter zijn zonder te winnen zie je heel vaak, feit is echter wel dat Feyenoord lastige jaren tegemoed gaat.
Hoezo omdat hij gewoon de waarheid spreekt? En je als zielig mannetje niet kan hebben dat Feyenoord gewoon zwak is?quote:Op maandag 12 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Derksen![]()
![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 22:22 schreef jojomen4 het volgende:
Vooral omdat er bij Feyenoord ook veel talentvolle spelers rondlopen.
Noem ze eens op ? Die ene zit op de bank.quote:Op maandag 12 april 2004 22:22 schreef jojomen4 het volgende:
Na de winterstop speelt Feyenoord kwa punten bijna gelijk aan Ajax, dus waarom ze volgens seizoen geen schijn van kans op de titel hebben begrijp ik niet zo van Johan. Vooral omdat er bij Feyenoord ook veel talentvolle spelers rondlopen.
Kuijtquote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]![]()
Name a few.
Geen van alle is een talent.quote:Op maandag 12 april 2004 22:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kuijt
Ghali
Buffel
Lazovic
Leonardo
Song
Donde
Smolarek
quote:Op maandag 12 april 2004 22:27 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Geen van alle is een talent.
Nou wou jij zeggen dat dat talenten waren?quote:Op maandag 12 april 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lazovic wordt als groot talent slecht gebruikt. En Leonardo is een groot talent.quote:Op maandag 12 april 2004 22:29 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Nou wou jij zeggen dat dat talenten waren?
Lazovic vind ik geen talent. Leonardo heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 12 april 2004 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lazovic wordt als groot talent slecht gebruikt. En Leonardo is een groot talent.
die spelers van feyenoord zijn dus niet goed genoeg voor de top.quote:Op maandag 12 april 2004 22:28 schreef The_Coach het volgende:
Het nadeel is wel dat Feyenoord zulke spelers niet absolute toppers kan behouden en dat Ajax ieder jaar spelers van deze lichting zal kwijtraken.
Johan moet z'n muil is houden, en is naar z'n eigen clubje kijken, dat volgend(e) seizoen(en) hetzelfde mee zal maken als Feyenoord heeft meegemaakt nu.quote:Op maandag 12 april 2004 22:22 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hoezo omdat hij gewoon de waarheid spreekt? En je als zielig mannetje niet kan hebben dat Feyenoord gewoon zwak is?
Hoezo vind je dat geen talent?quote:Op maandag 12 april 2004 22:31 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Lazovic vind ik geen talent. Leonardo heb je wel gelijk in.
maar hij heeft wel gelijk dat het elftal qua kwaliteit ver uit elkaar ligt, zoals Tony al zei, alleen v Persie en Paauwe zijn beter op hun positie.quote:Op maandag 12 april 2004 22:34 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Johan moet z'n muil is houden, en is naar z'n eigen clubje kijken, dat volgend(e) seizoen(en) hetzelfde mee zal maken als Feyenoord heeft meegemaakt nu.
Feyenoord heeft na de winterstop bijna evenveel punten als Ajax binnengehaald idd, en gelijk gespeeld met Ajax. Vind daarom dat Derksen weer is zit te overdrijven.
Hij heeft het gewoon niet. Hij kan aardig voetballen maar is geen talent.quote:Op maandag 12 april 2004 22:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat geen talent?
Met kwaliteit alleen wordt je geen kampioen. Kuijt b.v. is kwalitatief geen topspits, maar heeft er intussen wel meer goals inliggen dan Zlatan, die volgens iedereen wel 'een topspits' is.quote:Op maandag 12 april 2004 22:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk dat het elftal qua kwaliteit ver uit elkaar ligt, zoals Tony al zei, alleen v Persie en Paauwe zijn beter op hun positie.
Kun je nagaan, hij is de beste speler van Feijenoord.quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kuijt b.v. is kwalitatief geen topspits.
O nee? Wel dus.quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Met kwaliteit alleen wordt je geen kampioen.
Hoezo altijd ?quote:Op maandag 12 april 2004 22:40 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Wel jammer dat jullie altijd posts half gaan quoten
hahhahaha, dat wilde ik dus graag horen.quote:Op maandag 12 april 2004 22:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon niet. Hij kan aardig voetballen maar is geen talent.
Of je reageert gewoon op een bepaald punt? En dat anders kunnen jullie niet winnen, dat hoor ik mn neefjes van 8 zeggenquote:Op maandag 12 april 2004 22:40 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Wel jammer dat jullie altijd posts half gaan quoten enzo als jullie niet kunnen winnen.
Nee ik dacht ook dat Zlatan niets werd. Gewoon een aardige spits maar meer niet.quote:Op maandag 12 april 2004 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom denk je niet terug aan Zlatan's eerste jaar, die kerel speelde vaker dan Lazovic nu doet, en hij verneukte echt alles. Je kan mij niet vertellen dat jij als enige Ajaxied en Nederlander dacht dat Zlatan het wel in zich had om een topper te worden. En kijk nu, op dit moment is het een superspits.
quote:Op maandag 12 april 2004 22:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Nee ik dacht ook dat Zlatan niets werd. Gewoon een aardige spits maar meer niet.
We zullen zien hoe hij het er vanaf brengt, volgend seizoen praten we verder.
Na een paar jaar hetzelfde tegenstrijdige gezwam van hem is het trucje er wel van af.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:44 schreef Suijk het volgende:
Het werkt wel wat ie doet, want iedereen heeft het erover.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Na een paar jaar hetzelfde tegenstrijdige gezwam van hem is het trucje er wel van af.
Het wordt tijd voor nieuwe "analisten" bij RTL5
Hij overdrijft en bovendien bestaat grijs bij hem niet. Het is zwart of wit. Maar het feit dat iedere Nederlandse voetballer en trainer 'Ja' zegt op een uitnodiging in zijn programma, is toch knap.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Na een paar jaar hetzelfde tegenstrijdige gezwam van hem is het trucje er wel van af.
Inderdaad. Derksen lult niet objectief, die lult alleen onzin om mensen uit te lokken en opschudding te veroorzaken = kijkcijfers en aandacht. Af en toe wel leuk, meestal irritant.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een goede sidekick naast Derksen. Een nuchter iemand met een scherpe blik. Eijkelkamp was een aardige, maar die heeft een andere klus, mijn voorkeur zou uitgaan naar een type Paul Onkenhoutquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
Zijn programma?quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:51 schreef Suijk het volgende:
Hij overdrijft en bovendien bestaat grijs bij hem niet. Het is zwart of wit. Maar het feit dat iedere Nederlandse voetballer en trainer 'Ja' zegt op een uitnodiging in zijn programma, is toch knap.
Dat zei hij niet: hij zei dat Assauer dat teveel vond...quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:24 schreef RedGuy het volgende:
Derksen weet niet wat hij zegt, vorige week was van Bommel nog dé beste speler op de Nederlandse velden, en gisteren was 6 miljoen euro teveel voor zo'n speler..
En daarna zei hij ook dat hij het teveel vond voor een speler zoals van Bommel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zei hij niet: hij zei dat Assauer dat teveel vond...
Als de heren van Voetbal Insite dit punt svp even ter harte nemen, graag!quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan men trouwens stoppen met De Boer cs. in Schotland? Voegt niks toe.
Idd, ook zoiets. Ach, laat maar lullen die vent, niemand neemt hem toch serieus meer.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:05 schreef jojomen4 het volgende:
Hij zat gister ook nog te brullen over hoe zwak Feyenoord wel niet is, dat ze geen enkele topper hebben. Tegelijkertijd zei die ook nog dat Feyenoord geen speler kan halen die ze sterker maakt.![]()
Als Feyenoord zo zwak is als hij zegt, zou een middelmatige voetballer Feyenoord toch al sterker maken?![]()
Misschien wel, maar tóch hebben Buffel en Kuijt er meer doelpunten inliggen dan Zlatan en vd Vaart, en tóch kon Ajax Feyenoord niet verslaan, en tóch heeft Feyenoord sinds de winterstop maar een paar puntjes minder dan Ajax gehaald. Dat gelul over 'kwaliteit' betekend dus niet zoveel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:10 schreef pfaf het volgende:
Hij had gewoon gelijk toen hij stelde dat Ajax op elke positie een betere speler heeft staan
Zlatan: 11 uit 18quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:15 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Misschien wel, maar tóch hebben Buffel en Kuijt er meer doelpunten inliggen dan Zlatan en vd Vaart, en tóch kon Ajax Feyenoord niet verslaan, en tóch heeft Feyenoord sinds de winterstop maar een paar puntjes minder dan Ajax gehaald. Dat gelul over 'kwaliteit' betekend dus niet zoveel.
Dankzij de lichtzinnigheid van de Ajax spelers, niet doordat Feyenoord kwalitatief gelijkwaardig zou zijn........quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:15 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
en tóch kon Ajax Feyenoord niet verslaan
Dan zie jij toch echt een ander programma dan ik.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe dan ook: Derksen geeft altijd zijn mening, wie er ook zit. Daar houd ik wel van, niet ineens gaan slijmen als die persoon er zit.
Dus een jaar waarin F'noord heel veel meer spendeert aan aankopen dan het binnenkrijgt met verkopen noem jij een overgangs-jaar?quote:Op maandag 12 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Wat denk jij? Dat Feyenoord in een overgangs-jaar meteen kampioen wordt?
Klopt. F'noord bleef overeind met meer geluk dan wijsheid. Of wou je beweren dat F'noord en Ajax qua spel gelijkwaardig waren?quote:Op maandag 12 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2004 22:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Natuurlijk chargeert Derksen gigantisch, maar dat levert stof tot discussie op. Natuurlijk is Feyenoord niet zoveel slechter, maar dan moet Kuijt zich daar beter tegen verzetten. Derksen hoeft hier niet de objectieve journalist uit te hangen, dit is een voetbal talkshow. Daarom veranderd hij ook vaak van mening, niets mis mee, maar zoiets moet je wel in je achterhoofd houden als je kijkt
Jij neemt 'm straks weer serieus als-ie volgend seizoen pro-F'noord is hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:14 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Idd, ook zoiets. Ach, laat maar lullen die vent, niemand neemt hem toch serieus meer.
Zie enkele postjes hoger.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:58 schreef Doc het volgende:
Welk verhaal bedoel je precies?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij neemt 'm straks weer serieus als-ie volgend seizoen pro-F'noord is hoor
Derksen heeft alleen ongelijk als je meedoen om de 3e plek ook mee strijden om de titel noemt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Nee, dan neem ik hem nóg minder serieus, want volgens hem zal Feyenoord volgend jaar nog steeds niet mee kunnen strijden om het kampioenschap.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Derksen heeft alleen ongelijk als je meedoen om de 3e plek ook mee strijden om de titel noemt.
Ja dat zal het 'm zijn. De proleet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]dacht het niet, daar neemt Gullit geen genoegen mee
Maar Johan kan het gewoon niet hebben dat PSV volgend seizoen niets meer voorsteld zonder v. Bommel, Kezman en Robben dus hij moet zich blijkbaar maar op Feyenoord af gaan reageren
Derksen is niet voor PSV hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]dacht het niet, daar neemt Gullit geen genoegen mee
Maar Johan kan het gewoon niet hebben dat PSV volgend seizoen niets meer voorsteld zonder v. Bommel, Kezman en Robben dus hij moet zich blijkbaar maar op Feyenoord af gaan reageren
Jawel toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Derksen is niet voor PSV hoor.
Nee, hij is neutraal. Alle topclubs zijn hem even lief, anders verliest ie lezers. Derksen is voor NEC en Veendam.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Jawel toch?
Je bent in de war met Hans Kraaij sr.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ow, ik dacht altijd dat het een PSV-er was. Foutje dan
die is voor utrechtquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je bent in de war met Hans Kraaij sr.
De seniele ouwe gek noemt ze nog steeds DOS.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die is voor utrecht
het programma heet niet voor niets Voetbal Insitequote:Op dinsdag 13 april 2004 20:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fantastische marketing zet trouwens. Maandag namen noemen, zodat je woensdag een betere losse verkoop hebt.
Studio Ajax, bedoel je?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar voetbal insite is wel een stuk neutraler dan studio voetbal wat betreft voorkeuren
Je leert het nooit hè ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:43 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Studio Ajax, bedoel je?
Dankzij ondergetekende en plaatser himself waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 april 2004 17:09 schreef tong80 het volgende:
Ah, de alliteratie avond.
Antwoord: "Omdat hij de arrogantie van Kezman ook heeft afgeleerd"quote:Op maandag 19 april 2004 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Method: vraag maar namens mij:
'Johan, waarom zou Hiddink Van Persie wel aan het spelen toekrijgen, terwijl Van Marwijk daar niet in is geslaagd?'
met Romario was het ook vuurwerk.. het wordt gewoon minder gemoedelijk, maar voor de prestaties is dat waarschijnlijk alleen maar goed.quote:Op maandag 19 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Heb wel een vraag over Robin aan René gevraagd, namens Dylan Doggema.
Of ie karakterologisch in Eindhoven past.
Hij belde me net en van Persie gaat naar RBC.quote:Op maandag 19 april 2004 21:01 schreef JeroenV het volgende:
Weet iemand of Derksen weer groot nieuws te melden heeft? Er gaan geruchten dat ie duidelijkheid over van Persie geeft.
Je zal wel Bergkamp bedoelen...quote:Op maandag 19 april 2004 21:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Basten definitief niet naar Ajax
ajax supporters willen het huis van Hiddink platbranden
Van Persie praat met Sevilla, morgen uitsluitsel (En Robin, als je dit leest, luister naar Ome Johan, deze keer heeft hij gelijk)
quote:Op maandag 19 april 2004 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Je zal wel Bergkamp bedoelen...
Kan nu niet kijken....Kippenvel? Waarom?quote:Op maandag 19 april 2004 21:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
kippenvel moment, hier kan je uren naar kijken. Modern ballet in optima forma
Warming up van Maradonna op het nummer 'life is life'quote:Op maandag 19 april 2004 21:56 schreef F1Bas het volgende:
Kan nu niet kijken....Kippenvel? Waarom?
KaZaa geeft ruim 400 hits, vandaag al veel mooie Maradona filmpjes binnengehaaldquote:Op maandag 19 april 2004 22:18 schreef APK het volgende:
Warming up van Maradonna op het nummer 'life is life'![]()
Heel erg mooi!
Weet iemand of dat ook ergens te downloaden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |