Doodverwensen is zo 2003quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef kooba het volgende:
Willen jullie mij ff opbellen dan, dan kan ik als reactie op Seborik hem terug-doodverwensen
Zet het dan even in je mening over de modjes, ik zal het niet wegeditten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef kooba het volgende:
Willen jullie mij ff opbellen dan, dan kan ik als reactie op Seborik hem terug-doodverwensen
Geen idee, maar we hebben nu een verzoeksysteem via de actioradiosite, dat hanteren we. Alleen voor de openingsplaat en de top 3 wijken we af van dat systeem.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef Tiemie het volgende:
off topic: waar is het "muziek op Fok!radio deel 3" - topic gebleven?
de dikke lul band staat daar niet tussenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben nu een verzoeksysteem via de actioradiosite, dat hanteren we. Alleen voor de openingsplaat en de top 3 wijken we af van dat systeem.
neuh, laatmaar hoor, bij deze heb ik het toch even gezegdquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Zet het dan even in je mening over de modjes, ik zal het niet wegeditten.
Utrecht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar waar wordt de uitzending nou gemaakt?
Kan iemand ff dat 'Waar is Zanderrr gebleven?' topic opzoeken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef SunChaser het volgende:
En uiteraard: wat zijn nou echt leuke topics, nu en in het verleden. En van welke topics walg je echt? Zet de url hier neer met een reden of een quote.
Wat is er eigenlijk met Zanderrrrr gebeurd? ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Kan iemand ff dat 'Waar is Zanderrr gebleven?' topic opzoeken?![]()
Tnx! Da's snel!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Zanderrrrr gebeurd? ?
Krassen en treinen worden later in R&P wel behandeldquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie met Radiohead en Blöff beginnen ? Dan hebben we dat alvast gehad.
Er is vorig jaar ook nog een singles- en albumtracks Top 100 gemaakt, misschien kunnen ze daar de Top 3 uit draaien? (al heb ik zo'n vermoeden dat Radiohead daar ook in voorkomtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
FOK! album top100 allertijden 2004 is een jaarlijks terugkerend fenomeen. En als iedereen dit jaar niet op radiohead stemt, wordt de eindlijst ook leuk
Ik ben in onderhandling met 2 users.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef Zander het volgende:
Wie zijn de gasten eigenlijk, Seborik en Summoner?
Ha gezellig, vosss en LoekB of zo. Of marky, die is ook zo'n fan van dit forum.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben in onderhandling met 2 users.
Ik heb niks van je vernomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben in onderhandling met 2 users.
Sommige grappen zijn na 1x niet leuk meer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:29 schreef WebForce het volgende:
Kontebonken
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:22 schreef placebeau het volgende:
de leukste topics zijn die waarin er een nummer gezocht wordt, waarin er daarna door vijf geïrriteerde users op het centrale topic geduid wordt en die dan op slot gaat.
zo zijn er honderden, allemaal even leuk.
Sommige zijn de eerste keer niet eens leukquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:44 schreef Zander het volgende:
Sommige grappen zijn na 1x niet leuk meer.
"Waar kan ik [...] downloaden" is ook altijd lachen. Of de grappenmakers die in elk nieuw "Welke cd heb je gekocht" iets posten als "een spindle met CD-Rs".quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:22 schreef placebeau het volgende:
de leukste topics zijn die waarin er een nummer gezocht wordt, waarin er daarna door vijf geïrriteerde users op het centrale topic geduid wordt en die dan op slot gaat.
zo zijn er honderden, allemaal even leuk.
Kijk hier maar 'es: FOK! album top100 allertijden 2004quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef SunChaser het volgende:
Discussieer in dit topic maar welke nummers nou echt met muziek te maken hebben, nummers waarvan je zegt: dat geeft precies aan waar het hier om draait. Verder gaan wij een top 3 draaien van nummers die speciaal op dit subforum betrekking hebben, dus roept u maar.
Juist, vandaar ook mijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet echt of het nu zo geweldig is om de top 3 van zo'n lijst te pakken.![]()
Het is natuurlijk wel door behoorlijk wat users ingevuld, maar je pakt er een aantal groepen dan niet bij, zoals mensen waarbij de voorliefde voor elektronische muziek predomineert.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet echt of het nu zo geweldig is om de top 3 van zo'n lijst te pakken.![]()
Het is natuurlijk wel door behoorlijk wat users ingevuld, maar je pakt er een aantal groepen dan niet bij, zoals mensen waarbij de voorliefde voor elektronische muziek predomineert.
Misschien dan een nummer vervangen door eentje uit een andere 'doelgroep'.
Lopen nu 9 reeksen, misschien Sunchaser even lief aankijken.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding]. Het lijkt me toch niet zoveel moeite om in ieder geval voor elke "reeks" "collectief" of wat dan ook, (minstens) één nummer te draaien.
9 reeksen, elk een nummer van 5 minuten, dat is met het geouwehoer erbij al een complete uitzending.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:32 schreef Seborik het volgende:
Lopen nu 9 reeksen, misschien Sunchaser even lief aankijken.
Zeggen dat Doodverwensen zo 2003 is is zo not donequote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doodverwensen is zo 2003
quote:Op maandag 15 maart 2004 16:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Zeggen dat Doodverwensen zo 2003 is is zo not done
Ik zou het wel handig vinden als we hier ongestoord MP3s konden uitwisselen zonder dat die vervelende moderators gaan mekkeren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef SunChaser het volgende:
En wat zou je graag anders zien hier?
Dat zou je zo niet zeggenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:32 schreef Seborik het volgende:
Dit is het aanvraagtopic voor die uitzending.
Surgical sound specimens from the museum? Zonder ondebrekingen, de volledige 74 minuten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:48 schreef search64 het volgende:
Aangezien Fantomas wel out of the question zal zijn.
Ik weet dat ze Angel of Death vast niet hebben, maar het moet niet zo'n probleem zijn om die te bemachtigen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En ik weet dat jullie hem hebben
Zelden zakte het luisteraarsaantal zo snelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:48 schreef Nolius het volgende:
Dat verzoekje heb ik vaker gehoord ja
op een paar nummers na, draaien ze kloten muziekquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:08 schreef Seborik het volgende:
Kom op mensen... er is vast wel iets van frustraties te vinden om over te klagen.
verkeerde topic?quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:33 schreef Seborik het volgende:
Frustraties over het Muziekforum Killer_mom
Ja. Er is in FB een topic over klachten e.d. over Fok! Radio. Waar sebbo op doelt is dat men met klachten over het Muziekforum en zijn mods moet komen, want dat is leuk voor in de uitzending.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
verkeerde topic?
Als jullie Autechre - Piezo willen draaien, misschien dat ik dan luisterquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:57 schreef zodiakk het volgende:
* zodiakk mompelt iets over Autechre
Franky Boy, bekend van de hit "Kontebonken". Nou, ik weet genoeg.. *klik*quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:15 schreef Seborik het volgende:
Wie worden nu de gasten?
Dat heeft dan weer vrij weinig met het forum te maken. Het heeft niet eens iets met muziek te maken. Dus inderdaad, de kans dat ik luister is een stuk kleiner geworden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:13 schreef Zander het volgende:
[..]
Franky Boy, bekend van de hit "Kontebonken". Nou, ik weet genoeg.. *klik*
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:13 schreef Zander het volgende:
[..]
Franky Boy, bekend van de hit "Kontebonken". Nou, ik weet genoeg.. *klik*
Fokradio staat tot Muziek als Erik Dikeb tot Shostakovich.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:10 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht gasten uit het Muziekforum.
Ja hoor. Ik houd je niet tegen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:16 schreef Jane het volgende:
Waarschijnlijk ga ik er heen jongens. Is dat ok?
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:16 schreef Jane het volgende:
Weet ik. Ik reageerde op dwerg. (wat een verwarring weer)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:28 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat bedoelde ik ook.
RATM- Killing in the name of.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:14 schreef Seborik het volgende:
Tong, welke plaat vind jij typisch voor het Muziekforum?
Draaien we deze versie, oke? De ultieme versie van Killing in the Name off RATM <------- klikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
RATM- Killing in the name of.
FOK! you I won't do what you told me.
Al moet ik 2 uur lang het gezwets aanhoren van die leuke presentator, zelfs slechts 1 minuutje Jane maakt dat wel weer goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:16 schreef Jane het volgende:
Sjongejonge, nog meer van die lamme melige shit.. Carnaval is toch alweer afgelopen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:24 schreef SunChaser het volgende:
Draaien we deze versie, oke? De ultieme versie van Killing in the Name off RATM <------- klik
Ik twijfel sinds ik hoorde dat die 'konte bonken' gozer komt of ik ga luisteren. Nog anderhalf uur om erover na te denken.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:14 schreef Seborik het volgende:
Nog maar een kick. Ik hoop, dat het leuk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |