Misschien een late vraag... niet dat ik de beste Fokker! mis of zo... wat ik wel mis zijn de aanvaringen die we wel eens hadden. In Muziek zijn er te weinig kritische mensen die mij van ongelijk kunnen bewijzen.
quote:Ja.
Op zondag 27 april 2003 17:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft ie een andere nickname?
Zou hij nog weten wie hij is?
quote:Da's echt zo'n gast die zelfs als je 'm een triangel geeft nog drie uur achtermekaar staat te soleren. Hinderlijk zijn dat soort mensen
Op zondag 27 april 2003 18:02 schreef Zander het volgende:
Toevallig ken ik Zanderrr ook in 't echt, en IRL is het al net zo'n onuitstaanbaar figuur als op Fok!
quote:Het is al goed hoor...
Op zondag 27 april 2003 18:02 schreef Zander het volgende:
Toevallig ken ik Zanderrr ook in 't echt, en IRL is het al net zo'n onuitstaanbaar figuur als op Fok!
quote:
Op zondag 27 april 2003 18:03 schreef Vork het volgende:[..]
Da's echt zo'n gast die zelfs als je 'm een triangel geeft nog drie uur achtermekaar staat te soleren. Hinderlijk zijn dat soort mensen
quote:We zijn nog maar net begonnen.
Op zondag 27 april 2003 18:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
moet je me nog verder martelen...
Be afraid.
Muhahahahahaha.
quote:er was toch ook iets met die r-en in z'n naam?
Op zondag 27 april 2003 18:06 schreef Mozart het volgende:
Welnee, hij is dood en inmiddels vervangen door een stand-in, alleen daar heeft niemand natuurlijk ook maar iets van gemerkt. Hoewel, als je de liedjes van de Zonen van Zorn achterstevoren afspeelt, dan schijn je enkele aanwijzingen te kunnen horen die erop duiden dat het hierbovenstaande gerucht best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
quote:Optisch bedrog.
Op zondag 27 april 2003 18:09 schreef MuadDib het volgende:
er was toch ook iets met die r-en in z'n naam?
quote:Op zo'n Amerikaanse rivierboot met een jazzkwartet.
Op zondag 27 april 2003 19:54 schreef Mozart het volgende:
mooi!Ik ben iig blij dat het topic weer open is (en dat Zanderrr iig niet is verdronken tijdens een zwemtochtje in de Missisippi).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |