ok, het wordt verdomme eens tijd dat we iets gaan doen met de Fed, aangezien we al 25 leden hebben..
we moeten het wat interactiever maken. daarom kwam ik op het volgende idee
Team van de weekwat is dat
Elke week word onder de leden van de Fokfed een team van de week samengesteld. Hierin komen de spelers met de beste ratings in. Afhankelijk van de spelers in vorm, wordt een opstelling gemaakt. Bovendien hebben we dus ook de reserves.
En hoe kan ik meedoen
Door supporter te worden van hattrick en lid te worden van de Federatie
Maar wat als 1 team elke week de beste spelers heeft
Elk team kan per week maar maximaal 2 spelers in het team van de week hebben. Dus er zijn kansen genoeg om 1 van je spelers in het team te hebben
En wat win ik als een speler van mij wordt opgesteld in team van de week
het belangrijkste wat je kan winnen: eer en glorie natuurlijk
En wie stellen het team samen ![]()
Het team van de week wordt samengesteld door 4 coaches, maar door maar 1 coach per week. Dus in week 1 stelt coach A het team samen, in week 2 coach B, etc
En kan ik ook het team van de week samenstellen ![]()
Het zal altijd een vast viertal worden. Dat zijn momenteel
sir_dalord
...
...
...
Valt 1 van deze weg, dan kan je natuurlijk solliciteren.
En wat als 1 van mijn spelers beter is dan de speler die is opgesteld
Het kan natuurlijk gebeuren dat 1 van de coaches een speler opstelt die minder gepresteerd heeft die week dan jouw speler. Je kan het natuurlijk even aankaarten zodat er rekening mee gehouden kan worden, maar als een team van de week eenmaal is samengesteld, kan deze niet meer veranderd worden
en waar vind ik het team van de week
op de Fokfederatie site op het
fokforumOk, leuk. Nog meer
Ja, na 4 wedstrijden wordt het Fokhattrick team samengesteld door deze vier. Het fokhattrick team bestaat ALLEEN uit spelers die al een keer in het team van de week hebben gestaan.
.....................................................................
Nou ik vond het een leuk idee
![]()
Het kan zijn dat er wat spelfouten inzitten of kromme zinnen zeg het me dan. Tevens, iedereen het een leuk idee vind, heb ik nog 3 andere coaches nodig. Het leuk me daarom ook leuk (kom, ik wil een speciale functie hebben binnen de fed
![]()
) om op hattrick aan te duiden wie de coaches zijn.