Is dat niet lastig?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:59 schreef Caesu het volgende:
kontlikken tijdens het pijpen.
Ja ik heb een verhaaltje uit een oud topic ge"copieerd"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:59 schreef DPCKippie het volgende:
Dit is volgens mij al eens eerder geweest.
Verhaaltje uit een oud topic gecopieerd?
Ja, dan heeft ze wel een hele lange tongquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat niet lastig?
Of hij heeft een heel kort pikkie natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ze wel een hele lange tong
Open er een topic over, Swets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een heel kort pikkie natuurlijk
In R&P of in Sex?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Open er een topic over, Swets..
sterretje?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het woord alleen al; anus...![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In R&P of in Sex?
dillema's...
quote:Kreator mag voor de zoveelste keer weer ff wieberen uit R&P. Zie voor reden 10-tallen voorgaande R&P-bans, dit keer dito. Je dóet het er om he, rakkerdje.
Sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:01 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ja ik heb een verhaaltje uit een oud topic ge"copieerd"
Als er iets is dat mij is opgevallen sinds ik posts lees op fok! is dat overal al wel eens eerder een topic over is gemaakt.
Dus nee het is niet gekopiëerd, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Als we het er met z'n 2en over hebben hebben we het over "billen" niet over anusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het woord alleen al; anus...![]()
Gebruikt ze kutjus WEL als levensmiddel dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:09 schreef DPCKippie het volgende:
Verder heeft mn vriendin HBO levensmiddelentechnologie gedaan en als zij al bijvoorbeeld een filmpie ziet waarin een meid in de anus wordt genomen begint ze al te bleren: 'ongezond, vies, bacterien' enz.![]()
Leuke sexrelatie dan. "nee schat, daar niet, daar zitten teveel bacterieen."quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:13 schreef DPCKippie het volgende:
Met levensmiddelentechnologie leer je geloof ik het 1 en ander over bacterien. Waar ze leven en wat voor 'schade' ze kunnen aanrichten.
Natuurlijk zijn er ook goeie bacterien die je heel goed voor voedsel kunt gebruiken (bijvoorbeeld gisten).
En ja, ik heb gelukkig wel genoeg seks
Consumeer dan eerst een tray Yakult. Goed voor de darmflora. Kan ze dat iig niet meer als smoes aanvoeren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:13 schreef DPCKippie het volgende:
Met levensmiddelentechnologie leer je geloof ik het 1 en ander over bacterien. Waar ze leven en wat voor 'schade' ze kunnen aanrichten.
Natuurlijk zijn er ook goeie bacterien die je heel goed voor voedsel kunt gebruiken (bijvoorbeeld gisten).
En ja, ik heb gelukkig wel genoeg seks
aha een liefhebber, die ruik ik van verre. u is bekend met het oer hollandsche spreekwoord 'een dag niet gerimmed, is een dag niet geleefd' ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:45 schreef Kamphuys het volgende:
Topic nummer 1000. Ik kan er twee naastzitten, of drie, mij om het even. Net m'n vriendin nog goed lopen rimmen onder de douche, tering, wat wordt ze daar altijd geil van. En ik ook trouwens. Uiteraard werd de favor ook meteen even returned. Ja, rimmen en ik, wij gaan als vrienden door het leven.
ik moet ook kokhalzen. overigens leek het verhaal van kamphuys mij eerder cynisch dan stimulerend in de oren te klinken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind het idee ronduit smerig en zou het nooit willen proberen.
Dat gezegd hebbende, deel ik met u de volgende ervaring. Ik was bij mn kersverse en redelijk perverse nieuwe vriendje blijven slapen, en nog best wel uitgeput van de nacht ervoor. Hij niet, en begon vrolijk met wakkerlikken. Dat vond ik al een redelijke hihihi-factor, gezien dat we vanwege de aanwezige ouders in huis niet midden in de nacht nog hadden kunnen douchen. Maar goed, ik lag dus redelijk prettig wakker te worden, maar ik ben tot nu toe niet zo'n fan van gebef, dus ik was vor mijn doen nogal stil (ook vanwege nog half in slaap en duf enzo). Vriendje had blijkbaar een inventieve bui, en begon zonder verdere aankondiging of wat dan ook opeens een heel stuk lager te likken. En ik lag daar, half in slaap, te denken, waarom voelt het nou opeens zo anders?
Vijfentachtig gedachten later (bacterieen, waarom doet ie dat, moet ik nou ook, vind ie dat leuk, wil ie dan ook anaal, OMFG dat zou ik dus nooooit doen, bahbahbah, enzovoort) kwam er en vrij slimme ingeving: als ie het nou toch al doet....
Dus ik heb hem even laten begaan, kijken of ik het wat vond. Ik vond het raar voelen, en ook wel lekker, maar ik bleef het een te smerig idee vinden om er van te kunnen genieten. Ik zou het dus absoluut niet nog eens willen, krijg al kokhalsneigingen van dit vertellen. In de douchevariant van Kamphuys kan ik me best voorstellen dat sommigen er van kunnen genieten, maar dit....![]()
Boeit niet of hij het doet ja danwel nee, het gaat erom dat er sprake is van smerig, en SMERIG.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet ook kokhalzen. overigens leek het verhaal van kamphuys mij eerder cynisch dan stimulerend in de oren te klinken.
cappicequote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Boeit niet of hij het doet ja danwel nee, het gaat erom dat er sprake is van smerig, en SMERIG.
Snap je?
Ze werden moe van jou leren wc-papier te gebruiken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef SEX het volgende:
ladies doen dat bij mij i.p.v. andersom.
Jonge als je zoiets ziet begin je er toch nie aan of wel.. als ze net uit bad is ofzo kan et wel lekker zijn.. als zij maar genietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:49 schreef Aurelium het volgende:
het idee dat je dan die poep resten van iemand oplikt.. bah
Anus likken zou niet aan mij besteed zijn denk ik.
niet tegelijkertijd natuurlijk maar af en toe een lik erlangs via de zak.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ze wel een hele lange tong
dat doe ik toch liever niet met likken. geen probleem als haar anus meteen onder de douche of uit het bad komt en ze daar nadrukkelijk wijdbeens om vraagt. ik heb wel betere manieren om een anaal orgasme te realiseren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:34 schreef NiMPhoenix het volgende:
In de anus bevinden zich een hele hoop zenuwen, en kan dus voor veel genot zorgen.
Het is dus niet puur psychisch MikeF
Verder kan ik het iedereen aanraden.
Waarom nou meteen weer bekrompen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:39 schreef Ringo het volgende:
Wat een boel bekrompen snotneuzen hier.
Je mond ook niet, maar toch...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef dafjedaf het volgende:
en bovendien is je reet gewoon niet gemaakt om in te neuken,
Is het dan bekrompen als een meisje niet wil pijpen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:53 schreef mcintosh het volgende:
Je mond ook niet, maar toch...
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je aan orale seks doet, hè? Want een mond is ook niet bestemd voor het erin duwen van een pik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef dafjedaf het volgende:
Dat kan bij dit net zo goed, en bovendien is je reet gewoon niet gemaakt om in te neuken, dus waarom ben je bekrompen als je niks van anale wat dan ook wil hebben?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Is het dan bekrompen als een meisje niet wil pijpen?
Als ze dat nou echt een afschuwelijk idee vind?
Waarom moet iedereen tegenwoordig alles lekker vinden, anaal, pijpen, tarzans, de hele reut...
Als je gewoon een aantal dingen niks aan vind en andere wel, niks mis mee toch.
Beetje gejat he, die opmerkingquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef Glacius het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je aan orale seks doet, hè? Want een mond is ook niet bestemd voor het erin duwen van een pik.
Wat een godsonmogelijke onzin. Beft jouw vriend via een mobiel?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef dafjedaf het volgende:
Erzijn ook zat meisjes die beffen niet zo vinden, gewoon omdat hun vriend of vriendin zo ver weg ligt...
Was jij erbij toen God de wereld schiep?quote:en bovendien is je reet gewoon niet gemaakt om in te neuken
Ow, sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Beetje gejat he, die opmerking
Om te doen of te laten doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:05 schreef Flamey het volgende:
Kontje likken is lekker
Cynisme en ik, NOG een stel beste vrienden, in dit geval was ik bloedserieus. Ook niet verwonderlijk als je weet hoeveel zenuwen daar bij elkaar komen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet ook kokhalzen. overigens leek het verhaal van kamphuys mij eerder cynisch dan stimulerend in de oren te klinken.
Dat wilde ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:05 schreef Flamey het volgende:
Kontje likken is lekker
Neuken is lekker.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:07 schreef schatje het volgende:
Je keeltje laten neuken is lekker.
Wat is er smeriger (in de trant van bacterieen enzo)? Een paar keer per week verschillende kerels afkarren of een paar keer in de week een volledig schoon gewassen kontje van je vriendin likken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Boeit niet of hij het doet ja danwel nee, het gaat erom dat er sprake is van smerig, en SMERIG.
Snap je?
Wat ik zei was een reactie op iemand die zei dat we allemaal bekrompen waren. Dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iets bekrompen is of niet. Daar waag ik me niet aan om voor andere mensen gaan uit te zitten maken wat ze wel en niet moeten doen.
Ik reageerde enkel op het feit dat je zei dat de anus niet gemaat is om te neuken... je mond ook niet, maar toch is dat meer geaccepteerd schijnbaar
jij bent wel kewlquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat ik zei was een reactie op iemand die zei dat we allemaal bekrompen waren. Dus.
Ik bedoelde met dat over die mond: het is niet raar om een van de tig dingen die je kunt doen qua sex niet te willen, veel mensen willen een bepaald iets niet niet omdat ze bekrompen zijn, maar gewoon omdat ze het idee onprettig vinden of het als tegennatuurlijk ervaren, en daar is niks mis mee.
Voor iedereen die nu weer over de pijp-opmerking heen valt: ik vind zowel oraal as anaal niet tegennatuurlijk voelen. Maar mijn punt is dat niet iedereen alles lekker vind en dat mensen daar respect voor moeten hebben, zo cool ben je niet als je alles doet en alles wil.
Zo cool ben je wél.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef dafjedaf het volgende:
zo cool ben je niet als je alles doet en alles wil.
Kamphuys lieverd, de tijd die jij steekt in mij "ontmaskeren" zou je beter kunnen steken in een cursus begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:12 schreef Kamphuys het volgende:
Wat is er smeriger (in de trant van bacterieen enzo)? Een paar keer per week verschillende kerels afkarren of een paar keer in de week een volledig schoon gewassen kontje van je vriendin likken?
Misschien ben je toch niet zo ervaren als je je altijd voordoet![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo cool ben je wél.![]()
Ik heb geen vriend, en ik heb geen moeite met gebeft worden, ik zeg alleen dat sommige meisjes liever niet gebeft worden omdat ze dan het gevoel hebben maar wat te liggen en geen contact te hebben met hun partner. Sommige meisjes voelen dat zo, sue them, not me.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef Ringo het volgende:
Wat een godsonmogelijke onzin. Beft jouw vriend via een mobiel?
Zitten er eierstokken in mijn reet soms?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef Ringo het volgende:
Was jij erbij toen God de wereld schiep?![]()
Dat weet IK niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
Zitten er eierstokken in mijn reet soms?
ik accepteer best wel dat jij niet anaal vernedert/verwend (doorhalen wat niet etc.) wil worden, maarrrrr ik begrijp het niet helemaal, het argument van "zitten er eierstokken in mijn reet" en "mn reet is niet gemaakt om te neuken" komen een beetje simplistisch en kortzichtig over. Mensen vervolgens kortzichtig noemen die jou kortzichtig noemen is puur projectie.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend, en ik heb geen moeite met gebeft worden, ik zeg alleen dat sommige meisjes liever niet gebeft worden omdat ze dan het gevoel hebben maar wat te liggen en geen contact te hebben met hun partner. Sommige meisjes voelen dat zo, sue them, not me.
[..]
Zitten er eierstokken in mijn reet soms?
Jij moet dezelfde cursus gaan volgen als Kamphuys.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:23 schreef The_Last_Salomo het volgende:
(bekend dom geklep)
Echte vrouwen ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:25 schreef Oblivion het volgende:
Mannen zijn gewoon wat... euh put in a nice way, pervers!![]()
zal ik doen , alleen krijg ik weer sterk de indruk dat jij niet echt rustig blijft. vanwaar die onrust meisje?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jij moet dezelfde cursus gaan volgen als Kamphuys.
Lees mn eerdere posts nog maar eens _rustig_ door en maak gerust aantekeningen.
Ik heb niet gezegd dat ik die dingen niet wil.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:25 schreef Oblivion het volgende:
Daf! Als jij niet iets wilt, dan is dat jou goed recht.
Hoef je je niet voor te verdedigen!![]()
Heeft niks maar dan ook niks met echte vrouwen te maken, net zo min als echte mannen die de perverts zouden zijn...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Echte vrouwen ook.
ok, je houd dus wel van anale verwennerij, goed is dat ook duidelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik die dingen niet wil.
Jullie zijn grappig, de ene keer ben ik een slet, nu weer preuts en bekrompen ofzo.
Lees nou eens goed, check de onderliggende betekenis in de dubbele bodem![]()
Ik help je muts...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik die dingen niet wil.
Jullie zijn grappig, de ene keer ben ik een slet, nu weer preuts en bekrompen ofzo.
Lees nou eens goed, check de onderliggende betekenis in de dubbele bodem![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef sanniejj het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Doe nog 1 keer uitleggen daf?
Dan zeg ik het anders: leuke vrouwen zijn pervers.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:28 schreef Oblivion het volgende:
Heeft niks maar dan ook niks met echte vrouwen te maken, net zo min als echte mannen die de perverts zouden zijn...![]()
Das mooi.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Dan maar niet leuk!!
Maar wel verrekte geliefd!!![]()
Ik verdedig mezelf niet, maar anderen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Doe nog 1 keer uitleggen daf?
toen ik het las dacht ik precies zo. maar bij nader inzien, als in ik ben wel eens met een xtc kater wakker geworden, dan ben je zo geil dat je eigenlijk niet meer precies weet wat je doet. maar wel eerst douchen voor het rimmen. of ze moet naar kaneel ruiken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kamphuys lieverd, de tijd die jij steekt in mij "ontmaskeren" zou je beter kunnen steken in een cursus begrijpend lezen.
De strekking van mijn smerig/SMERIG vergelijking was dat ik rimmen onder of net na de douche danwel smerig vind (maar een beetje smerig zou eventueel nog best leuk kunnen zijn) terwijl ik rimmen terwijl je 24 uur niet gedoucht hebt en ondertussen twee keer gesekst hebt, en ik weet niet hoe vaak naar de plee bent geweest, gewoon SMERIG vind, als in BAH! VIES!
hier heb je voor de eerste keerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik verdedig mezelf niet, maar anderen.
De hele discussie begon met een opmerking van ringo dat er hier een stel bekrompen mensen zat.
Ik vind dat je mensen niet zomaar bekrompen mag noemen omdat ze niet de behoefte hebben hun tong in de bilnaad van hun geliefde te deponeren. Sommige mensen vinden het gewoon een vies idee, anderen vinden het tegennatuurlijk voelen, net zoals bij orale seks of andere dingen.
Ik vind alleen dingen met kinderen en dieren enzo tegennatuurlijk en niet kunnen. Mijn statement ging niet over mezelf. Ik vind dat je mensen niet bekrompen mag noemen omdat ze gewoon niet van "perverse" dingen houden. Als ze er niet van houden vanwege wat de buren zullen denken, dan is het bekrompen. Als het idee ze gewoon niet opwind of ze proberen het maar vinden het niet echt wat, dan is dat niet bekrompen.
Sorry, ik heb denk ik 2 topic bij elkaar gevoegd in de hersenen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik verdedig mezelf niet, maar anderen.
De hele discussie begon met een opmerking van ringo dat er hier een stel bekrompen mensen zat.
Ik vind dat je mensen niet zomaar bekrompen mag noemen omdat ze niet de behoefte hebben hun tong in de bilnaad van hun geliefde te deponeren. Sommige mensen vinden het gewoon een vies idee, anderen vinden het tegennatuurlijk voelen, net zoals bij orale seks of andere dingen.
Ik vind alleen dingen met kinderen en dieren enzo tegennatuurlijk en niet kunnen. Mijn statement ging niet over mezelf. Ik vind dat je mensen niet bekrompen mag noemen omdat ze gewoon niet van "perverse" dingen houden. Als ze er niet van houden vanwege wat de buren zullen denken, dan is het bekrompen. Als het idee ze gewoon niet opwind of ze proberen het maar vinden het niet echt wat, dan is dat niet bekrompen.
Doe jezelf eens niet zoveel eer aan. Was je maar wat aan het plagen hoor. Rest nog steeds de vraag of het niet veel hygienischer is om het volledig schone kontje van je vaste vriendin te likken dan met meerdere mensen (al dan niet veilig) seks te hebben op een korte tijd. Voel je niet zo aangevallen joh (je bent echt in een kuthumeur ja). Als student Journalistiek heb ik van begrijpend lezen wel het een en ander meegekregen hoor....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kamphuys lieverd, de tijd die jij steekt in mij "ontmaskeren" zou je beter kunnen steken in een cursus begrijpend lezen.
De strekking van mijn smerig/SMERIG vergelijking was dat ik rimmen onder of net na de douche danwel smerig vind (maar een beetje smerig zou eventueel nog best leuk kunnen zijn) terwijl ik rimmen terwijl je 24 uur niet gedoucht hebt en ondertussen twee keer gesekst hebt, en ik weet niet hoe vaak naar de plee bent geweest, gewoon SMERIG vind, als in BAH! VIES!
Neej jij bent liefquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Sorry, ik heb denk ik 2 topic bij elkaar gevoegd in de hersenen...
Is duidelijk nu, denk hetzelfde.![]()
Maar ik heb je niet uitgemaakt voor een van deze dingen, zou ik niet snel doen.![]()
Ghehe, ok ok.... In mijn geval alleen veilige trouwensquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:42 schreef Kamphuys het volgende:
(slimme opmerkingen van kamphuys)
Ik heb gedronken!! RIMMM away!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Neej jij bent lief![]()
ff rimmen?
Ik ben niet zo'n afkraker. Maar zoals ik al eerder heb gezegd: geef het niet te snel op, alles wat goed is heeft gewenning nodig, dat meen ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ghehe, ok ok.... In mijn geval alleen veilige trouwens![]()
*humeur aanpast*
Zijn we nu weer vriendjes of blijven we nog gezelig even afkraken?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Jij ook ff rimmen?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb gedronken!! RIMMM away!!![]()
Wauw, wat een hoop nieuwe vrienden opeens.... Goeie deal, dat rimmenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:48 schreef Kamphuys het volgende:
En we waren toch al vriendjes? In elke relatie zijn er discussies toch??![]()
HEY! jij vroeg het...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
[..]
Wauw, wat een hoop nieuwe vrienden opeens.... Goeie deal, dat rimmen![]()
niemand legt mij het zwijgen op.. zelfs jij nietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:50 schreef Oblivion het volgende:
Euh dimmen.![]()
Kom maar een keer langsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
[..]
Wauw, wat een hoop nieuwe vrienden opeens.... Goeie deal, dat rimmen![]()
Duh, maar leuk dat je ook wat echts te melden had... Helemaal te gek!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:53 schreef sanniejj het volgende:
[..]
niemand legt mij het zwijgen op.. zelfs jij niet![]()
komt niet veel zinnigs uit vanavond.. ik weet het..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Duh, maar leuk dat je ook wat echts te melden had... Helemaal te gek!!
Is okay... Kan ook gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:02 schreef sanniejj het volgende:
[..]
komt niet veel zinnigs uit vanavond.. ik weet het..
Is allebei lekker! Men moet niet direct afwijzend reageren maar het eerst eens proberen. Wie weet ontdek je wel iets dat je lekker vindt. En voor poep enzo hoeft men echt niet bang te zijn. Het zijn de middeleeuwen niet, met de hygiëne van tegenwoordig zit het (bij de meesten onder ons, viespeuken heb je altijd) echt wel goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Om te doen of te laten doen?
Kijk, jij begrijpt het! Het gaat om grenzen verkennen en verleggen. En dat is dikke pret.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:16 schreef Ringo het volgende:
Goede seks IS vies. En onbehoorlijk. En op het randje.
En heeft niets te maken met een ongewassen kont.
Mag het dan wel schoon?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Flamey het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het! Het gaat om grenzen verkennen en verleggen. En dat is dikke pret.
Je gaat toch niet kontje likken als het niet schoon is? Dan is het inderdaad smerig. Maar als het lekker vers gewassen is is het héérlijk!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Oblivion het volgende:
Mag het dan wel schoon?
Dat bedoel ik....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:15 schreef Flamey het volgende:
Je gaat toch niet kontje likken als het niet schoon is? Dan is het inderdaad smerig. Maar als het lekker vers gewassen is is het héérlijk!
Ja, maar zelf likken en zien dat zij er echt van geniet is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:25 schreef Oblivion het volgende:
Dat bedoel ik....![]()
Gelikt worden dan...
Likken en zien dat er genoten wordt is zeker niet verkeerd...quote:Op zondag 14 maart 2004 01:01 schreef Flamey het volgende:
[..]
Ja, maar zelf likken en zien dat zij er echt van geniet is ook niet verkeerd.
*hartgrondig voor is*quote:Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef Flamey het volgende:
Conclusie: er moet meer gelikt worden!
Leg dat maar de andere eens uit...quote:Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef Flamey het volgende:
Conclusie: er moet meer gelikt worden!
Maar wat vindt ze er dan zo eng aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:02 schreef MikeF het volgende:
Ik zeg dat ze het nogal eng vindt niet dat ze het niet doet. Ze doet het elke avond.
En als ik haar kont lik omdat zij dat zo lekker vindt zal ze dat heus ook wel bij mij willen doen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:41 schreef more het volgende:
Mijn vriendin vindt het ook heerlijk als ik haar daar lik. En ze houdt er een goede hygiene op na dus lekker likken!
NEE, IK BEN GEEN MALLOOT, MAAR DE ANUS LIKKEN... HET IDEE ALLEEN AL!!!!!!!!!!!!!!!! BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Weer een malloot die zijn bekrompen gedachtegang niet voor zich kan houden.
kicked ze op enge dingen of moet ze elke avond, bij een negatieve 'eng', je lul afzuigen? in het laatste geval lijkt me dat de relatie niet echt evenwichtig is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:02 schreef MikeF het volgende:
Mijn vriendin vindt pijpen bijvoorbeeld nogal eng en 69 wil ze absoluut niet maar met andere dingen is ze dus blijkbaar weer anders dan anderen.
--------------------
Hallo jullie moeten wel op blijven letten.
Ik zeg dat ze het nogal eng vindt niet dat ze het niet doet. Ze doet het elke avond.
je moet ook niet je hond zijn reet gaan likken eppoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef stormbeest het volgende:
Ik ben het volledig met Limsdealer eens, HOE KOMEN JULLIE DAAR OP, DE ANUS LIKKEN.....
ervaring mee/????????????????quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:18 schreef Magics het volgende:
tis keilekker
Voor jou een vraag voor mij eenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:20 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
ervaring mee/????????????????![]()
ik schop kontquote:Op zondag 14 maart 2004 18:12 schreef Flamey het volgende:
Wie likt er nog meer kont?
Nee...quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:44 schreef WeirdMicky het volgende:
ik schop kont
telt dat ook?
Haha, deze dame evenminquote:Op zondag 14 maart 2004 01:31 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 heeft nog nooit een anus gelikt en heeft daar tot dusverre ook nooit de behoefte toe gehad. Niet met de relaties die ik tot dusverre had/heb.
En waar komt die urine uit wat je zo heerlijk aflebberd?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:14 schreef rickie1970 het volgende:
anus likken??????? is dat niet dat gat waar een uurtje daarvoor je stront uitkomt??????????????
IEDEREEN ZIJN VOORKEUR...TOCH?quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:47 schreef Brad het volgende:
[..]
En waar komt die urine uit wat je zo heerlijk aflebberd?
Als het schoon is, is er niets op tegen en is het puur je eigen gedachtegang.
misschien een beetje te voorbarig om na drie posts van mij te kunnen vaststellen dat mijn relatie niet evenwichtig is?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kicked ze op enge dingen of moet ze elke avond, bij een negatieve 'eng', je lul afzuigen? in het laatste geval lijkt me dat de relatie niet echt evenwichtig is.
Wat voel je je dan? Een stoeptegel??quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:24 schreef TYP het volgende:
Zoals gezegd wel gedaan, maar doe het alleen als ik erg geil ben. Daarnaast loop ik niet uitvoerig de boel daar af te likken, maar tijdens het beffen iets van 2 sec "te ver" naar beneden.
Maar ik zou het nooit bij mezelf willen, dan zou ik me toch echt geen vent meer voelen.
Anus likken is voor <b>MIJ</b> een must. Als een vrouw het bij mij doet, vind <b>IK</b> ook wel leuk, maar om het te doen is geweldig. Als een vrouw niet wil dat<b> IK</b> dat doe, dan is de relatie snel over, want het is, samen met standje 69, een van </b>MIJN</b> favouriete bezigheden, en die wil <b>IK</b> niet missen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef WPA het volgende:
Anus likken is voor mij een must. Als een vrouw het bij mij doet, vind ik ook wel leuk, maar om het te doen is geweldig. Als een vrouw niet wil dat ik dat doe, dan is de relatie snel over, want het is, samen met standje 69, een van mijn favouriete bezigheden, en die wil ik niet missen.
Geen idee, you tell me??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef P-Style het volgende:
En hoe smaakt dat nou? ...poep?
Tsja... klaarblijkelijk vond je het toch interessant genoeg om op de thread te klikken en het te lezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:30 schreef stormbeest het volgende:
Zeg, ik moet nog eten hoor.![]()
Van alleen al de topictitel te zien - wat vaak per ongeluk gebeurt - verdwijnt al mijn eetlust onmiddellijk.
En zelfs uren later heb ik nog moeite met eten. Ze moesten zulke topics verbieden, en personen die ze opstarten onmiddellijk bannen.
![]()
Dat hangt er vanaf, of je partner van te voren gedoucht heeft enzo. In mijn geval vind ik beide niet erg, maar het lekkerste vind ik het als de kont die dag nog niet gebruikt is voor de eigenlijke taak, maar ook niet gedoucht: licht zweterig ofzo. Je mag wel weten waar je mee bezig bent, anders kun je net zo goed aan elk andere willekeurig lichaamsdeel gaan likkenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef P-Style het volgende:
En hoe smaakt dat nou? ...poep?
quote:Op zondag 21 maart 2004 03:25 schreef Flamey het volgende:
Het is en blijft gewoon lekker
Pijpen is echt een pré,quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Is het dan bekrompen als een meisje niet wil pijpen?
Een pré??? Ik zie het meer als een eis.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pijpen is echt een pré,.
Ga jij met vrouwen of mannen om die zichzelf zo slecht schoonhouden dan? Dan doe je het toch met verkeerde partners!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:49 schreef Aurelium het volgende:
het idee dat je dan die poep resten van iemand oplikt.. bah
Anus likken zou niet aan mij besteed zijn denk ik.
Jep.. zonder pijpen geen relatie! Zit er niet in.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pijpen is echt een pré,.
Ja, maar dat staat zo onbeschoft..quote:Op maandag 22 maart 2004 16:45 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Een pré??? Ik zie het meer als een eis.![]()
Ik heb er trouwens niets op tegen hoor,quote:Op maandag 22 maart 2004 16:33 schreef domovis het volgende:
Denk het niet!
Zeg dan geen 'pré', maar 'eis'. Politiek-correcte gedoe altijdquote:Op maandag 22 maart 2004 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat zo onbeschoft...
Ik zou iig geen relatie beginnen met een vrouw die niet pijpt of niet gebeft wil worden..
Ik denk er echt heel diep over na, maar kan er met geen mogelijkheid iets smerigs aan vinden.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:52 schreef Marije het volgende:
Het klinkt wel een tbje smerig, maarja dat is sex eigenlijk ook als je er zo over na denkt.
Tsja, maar de sexuele opwinding en afkeer liggen heel dicht bij elkaar. Ik merk dat er een dun grensje ligt daartussen. Sommige dingen die me misselijk maken kan ik weer met een nuance verschil super opwindend vinden.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:52 schreef Marije het volgende:
Ik vind anale sex best lekker! het likken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar is misschien een ideetje. Het klinkt wel een tbje smerig, maarja dat is sex eigenlijk ook als je er zo over na denkt.
Ik kan wel begrijpen dat mensen het raar of smerig vinden, niet iedereen is zo open minded..quote:Op maandag 22 maart 2004 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk er echt heel diep over na, maar kan er met geen mogelijkheid iets smerigs aan vinden.
Een beetje vreemd is het wel..... of zoals ze zeggen in de reclame: een beetje vreemd, maar wel lekker
Daar moet ik dan weer niet aan denken, homo's die aan elkaars anus liggen te sabbelen, gadver zeg ik, gadvergadverdamme. Rimmen is echt een van m'n hobby's maar dat MANNEN dat bij elkaar doen, nee de walging die dat oproept is sterker dan de zee diep is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:45 schreef deejay28 het volgende:
tja, ik ben misschien een beetje bevooroordeld als homo zijnde, maar een lekker kontje likken (mits schoon natuurlijk) vind ik echt het einde!!
Flauw hoor, zo reageren. Ook homo's mogen zich in een topic als deze uiten... Mijn kopje thee is het niet, maar hij heeft wellicht geen behoefte aan lekkere ronde vrouwenbillen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:08 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Daar moet ik dan weer niet aan denken, homo's die aan elkaars anus liggen te sabbelen, gadver zeg ik, gadvergadverdamme. Rimmen is echt een van m'n hobby's maar dat MANNEN dat bij elkaar doen, nee de walging die dat oproept is sterker dan de zee diep is.
jemig zeg, wat is dat nou voor een bekrompen reactie? Jij bij je vriendin is helemaal oke, maar ik bij m'n vriend (die ik nu ff niet heb, maar goed) is meteen walgelijk???quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:08 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Daar moet ik dan weer niet aan denken, homo's die aan elkaars anus liggen te sabbelen, gadver zeg ik, gadvergadverdamme. Rimmen is echt een van m'n hobby's maar dat MANNEN dat bij elkaar doen, nee de walging die dat oproept is sterker dan de zee diep is.
dat klinkt als een behoorlijke orgiequote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:21 schreef Flamey het volgende:
Ja idd, zolang iedereen maar lekker schoon is mag van mij iedereen iedereen likken!
stakkerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:08 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Nou test het even voor ons en dan horen we je ervaring ha ha.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:52 schreef Marije het volgende:
Ik vind anale sex best lekker! het likken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar is misschien een ideetje. Het klinkt wel een tbje smerig, maarja dat is sex eigenlijk ook als je er zo over na denkt.
Nou test het even voor ons en dan horen we je ervaring ha ha.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:52 schreef Marije het volgende:
ik maakte een grapje,en als je even daarvoor lesst zeg ik dat ik helemaal nergens problemen mee heb.......ik ben geen anti-homo.....zeker nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Ok genoeg onzinnige opmerkingen weer(rickie1970) en anti homo gedoe vind ik ook niet prettig, iedereen mag hier posten en ja homosexuele mensen hebben ook sex, get used to it....
Dus terug ontopic!
ok ontopic dan....mijn (ex)vriendin vond het lekker om gelikt te worden in haar anus en om daarna genomen te worden......eerst in haar vagina,en vervolgens in haar anus, en als je zeker weet dat het daar schoon is, heb ik er geen problemen mee,en is het ook wel opwindend...maar geef de voorkeur aan de vagina.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:40 schreef erodome het volgende:
Ik hou het gewoon graag ontopic en anti homo gedoe heb ik je idd niet zien doen, maar werd hiervoor wel gedaan....
Dus ontopic!!!
Excuus, excuus, van drank word ik nog wel eens vervelendquote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:08 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
vind ik ook.....is niet gezegd dat jij ook aan een anus moet gaan likken nu....laten we iedereen in zijn waarde laten aubquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:14 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Excuus, excuus, van drank word ik nog wel eens vervelend
(Nou ja, beter dan mensen in elkaar gaan beuken op straat, toch?)
Ik zie m'n vriendin vrijdag pas weer, dus ik moet nog even wachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:15 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
vind ik ook.....is niet gezegd dat jij ook aan een anus moet gaan likken nu....laten we iedereen in zijn waarde laten aub![]()
die van mij is pleite...liet zich graag door anderen haar anusje likkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:24 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik zie m'n vriendin vrijdag pas weer, dus ik moet nog even wachten![]()
je mond vol met king extra strong misschien?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:20 schreef MikeF het volgende:
Dit topic blijft een beetje haken bij "gadverdamme" en "jaaaaa lekker"
Heeft iemand nog TIPS? Geniale theoriën over rimtechnieken die in de praktijk ook echt werken?
true, true....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:29 schreef suikerzoet het volgende:
wat betreft geniale theoriën over rimtechnieken.... denk dat je gewoon aan je partner moet vragen wat hij of zij lekker vindt.
verder is er maar 1 tip: hou het schoon.
Altijd maar dat gelul van vraag het aan je partnerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:29 schreef suikerzoet het volgende:
wat betreft geniale theoriën over rimtechnieken.... denk dat je gewoon aan je partner moet vragen wat hij of zij lekker vindt.
verder is er maar 1 tip: hou het schoon.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:47 schreef domovis het volgende:
Als je een nette schone vrouw hebt en je wilt graag likken zul je merken dat de smaak van nature zoet is. Er zit geen ranzige smaak aan. Het enige verschil met een kutje is dat een anus niet "terug likt". Je kunt er wel van alles op en in proppen voor de fun maar dan verdwijnt het speciale aan sex. Als je er nou jam of zo in smeert kun je toch beter je tong langs een boterham halen en niet langs een anus. Andersom kan iet, je kunt om dat speciale sexsmaakje te proeven een boterham pakken.
Houd het gewoon, een vrouw kan sperma toch ook niet vervangen voor vla ofzo. Ze moet het ook maar nemen zoals het is.
Niets voor mij in iedergeval om er iets op te smeren.... veel te jammer van de smaak....
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:11 schreef Kamphuys het volgende:
Wordt er alleen maar gerimd door de heren, of worden ze zelf ook gerimd??
Euuhhh.. tja, dat hoeft van mij nou ook weer niet (een kaasgeur?!)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:31 schreef WPA het volgende:
Het lekkerste vind ik als een vrouw zich een dag niet gewassen heeft, maar bijv nog niet heeft gepoept (of heek goed heeft afgeveegd). Een beetje een licht zweterig geurtje is het lekkerste (doet denken aan een milde versie van die kaas-chips). De smaak is dan inderdaad een beetje zoetig.
Tsja, ik probeer iets 'normaals' te vinden dat erop lijkt. Bij nadere beschouwing is kaas geen goeie vergelijking. Ik doelde meer op iets als die mais-chippies. Je hebt ze in kaassmaak en pindasmaak. Als je die hebt gegeten, en je ruikt je handen een half uur later.... zoiets.... Maar of ik nu de juiste metafoor heb... Pffff....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Flamey het volgende:
[..]
Euuhhh.. tja, dat hoeft van mij nou ook weer niet (een kaasgeur?!)
Ik heb ze het liefst fris gewassen!
In de anus zitten een heleboel zenuwuiteinden dus het is echt wel een gevoelig plekje. Probeer het eens, misschien vind je het wel erg lekker!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:50 schreef FlyingFox het volgende:
Idd.
Maar het in zo vreemd
D'r zit daar toch geen gevoelige plek iod!?
[afbeelding]
Dat kan ook met vingers gedaan worden hoor, dus niet alleen voor mannen liefde....quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:40 schreef rickie1970 het volgende:
ik geloof dat het gevoel (bij de man) in de prostaat zit....als daar een pik tegen aankomt dan ga je gillen......dus allleen voor de mannen liefde
moet je volgens mij wel hele lange vingers hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan ook met vingers gedaan worden hoor, dus niet alleen voor mannen liefde....
Dat valt wel mee hoor, de prostaat zit maar een paar cm diep, daar kan je makkelijk bij met je vingers, zelfs ik kan erbij en ik heb maar kleine handjes...quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:10 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
moet je volgens mij wel hele lange vingers hebben![]()
hahahhah......ervaring?.....nou ik wacht nog even als je het niet erg vind......moet eerst naar de wc toe....quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, de prostaat zit maar een paar cm diep, daar kan je makkelijk bij met je vingers, zelfs ik kan erbij en ik heb maar kleine handjes...
Ja, heel soms vind mijn man het wel prettig, hij is niet zo'n anaalfan(bij zichzelf dan), maar zo nu en dan wil hij het wel graag, ik ben de beroertste niet, dus dat doe ik dan ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:24 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
hahahhah......ervaring?.....nou ik wacht nog even als je het niet erg vind......moet eerst naar de wc toe....![]()
als je er plezier aan heb,waarom niet dan.......als je gevoel er prettig bij is,en je vind het allebei top dan moet je dat gewoon lekker doen.....ik ga toch meer voor oor sabbelen....als ze dat bij mij doen.........quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, heel soms vind mijn man het wel prettig, hij is niet zo'n anaalfan(bij zichzelf dan), maar zo nu en dan wil hij het wel graag, ik ben de beroertste niet, dus dat doe ik dan ook
hahahahaha .. hoe droog..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:57 schreef rickie1970 het volgende:
scheelt een hoop pleepapier
nou laten we het hopen....zeker niet te nat aubquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:01 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
hahahahaha .. hoe droog..
misschien noem jij het gelul, niet iedereen is zo stoer om direct z'n tong in haar anus te steken. ben een groot voorstander van uitproberen en je merkt het allemaal vanzelf wel.... maar niet iedereen kan / durft / wil dat. dus voor de wat onzekere types met wellicht ook wat onzekere vriendinnetjes, is het toch geen ramp?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:04 schreef Kwark het volgende:
[..]
Altijd maar dat gelul van vraag het aan je partner. Met uitzondering van 'neuk me' of 'oh ja, harder' heb ik nog nooit aanwijzingen gekregen, en ik heb ze ook zelden gegeven. Ik vind het echt een onwijze moodkiller, en gelukkig schenen de meisjes met wie ik tot nu toe heb gevreeën daar net zo over te denken.
Kom op zeg, als ik m'n vriendinnetje lig te rimmen () ga ik echt niet vragen "Hey, vind je het lekker als ik met m'n tong rondjes rond je anus ga draaien, of heb je liever dat ik 'm er gewoon zo diep mogelijk insteek?". Jullie misschien, maar ik krijg het m'n bek niet uit. Probeer gewoon te letten op de reacties en je komt er vanzelf wel achter wat werkt en wat niet.
Tja, volgens mij is er veel meer moed voor nodig om te vragen 'Hey, lijkt het je lekker als ik m'n tong in je anus steek' dan om gewoon zachtjes haar billen te kussen en heel voorzichtig die kant op te werken. Ik hou best van een beetje dirty talk, maar dat soort vragen zijn gewoon niet op een geile manier te stellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:45 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
misschien noem jij het gelul, niet iedereen is zo stoer om direct z'n tong in haar anus te steken. ben een groot voorstander van uitproberen en je merkt het allemaal vanzelf wel.... maar niet iedereen kan / durft / wil dat. dus voor de wat onzekere types met wellicht ook wat onzekere vriendinnetjes, is het toch geen ramp?
are you trying to say 'capice' ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cappice
laat je vriendin dat doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef cleany het volgende:
ik wil ook weleens dat m`n vriendin het bij mij doet, hoe scheer je dat makkelijk (ik word vast verwezen naar het scheren-topic, maar goed....)
Nieuwe software van FOK is niet echt een verbetering. Het zal wel PHP zijn, maar het lijkt wel ASP of Cold Fusion. Maar de bugs zullen we langzaamaan verdwijnen; de eerste 2 weken was het veel erger.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:21 schreef Limsdealer het volgende:
Hola, wie heeft hier weer met mijn bericht zitten knoeien????
Gewoon lekker met een schermes raggen daaro!quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef cleany het volgende:
ik wil ook weleens dat m`n vriendin het bij mij doet, hoe scheer je dat makkelijk (ik word vast verwezen naar het scheren-topic, maar goed....)
hihi.. als je in het echt ook maar een beetje op Billy Brandt lijkt: I'm your manquote:Op zondag 28 maart 2004 17:54 schreef Magics het volgende:
rimmen is echt zoooo geil he, ik moet snel weer eens iemand vinden om het bij te doen.
Daar lijk ik echt niet op, ook niet een beetje. Maar inderdaad, wie wil weten of gerimd worden lekker is moet eens de eerste scene van Absolute Arid kijken. Kreunt echt alles bij elkaar die gastquote:Op zondag 28 maart 2004 21:57 schreef deejay28 het volgende:
[..]
hihi.. als je in het echt ook maar een beetje op Billy Brandt lijkt: I'm your man!!
(trouwens: aan iedereen die twijfelt of het wel lekker is: kijk maar eens naar een film met Billy)
wat zeiden ze dan? iets tegen mij?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:47 schreef erodome het volgende:
Nare reactie verwijderd, offtopic vervolgreactie verwijdert.
Ik weet het niet, maar ik vond het heel lekker om mijn ex daar te likken. Smaakte bijna net zo lekker als haar poesje.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:57 schreef MikeF het volgende:
Mijn vriendin vindt het helemaal geweldig als ik dat doe, vond ik nogal raar, want voor zover ik weet vinden vrouwen dat ontzettend ranzig en zij is nou niet bepaald het super-kinky type. Ik heb er geen problemen mee om het te doen ofzo want ik hou ervan om te verwennen en zij vindt dat echt het einde dus ik doe het met veel plezier. Vroeg me gewoon af of de vrouwen hier dat ook lekker vinden of juist ranzig en of andere mannen dat ook doen bij hun vrouw/vriendin. Verder ben ik nieuwsgierig of iemand me kan uitleggen wat hier zo geweldig aan is, zal voor het grootste gedeelte psychisch zijn en niet lichamelijk denk ik, gewoon het idee dat iemand je daar likt?
![]()
Dat is nogal een verschil idd... Al moet ik zeggen van allebei niet kapot te zijn!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Om te doen of te laten doen?
Zit je in de politiek of zo?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:02 schreef MikeyMan het volgende:
Sjah, ik weet het eerlijk gezegd niet... Vind het opzich wel lekker daar aangeraakt te worden... Maar ook daar voel ik me alleen maar echt op m'n gemak mee als ik net onder de douche ben geweest... Dus das wel een vereiste, en als je net allebei onder de douche bent geweest zal het vast geen kwaad kunnen... Maar ik zou niet weten wat ik ervan vind dus
Ondergaan vind ik eigenlijk nog net iets lekkerder dan zelf doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:11 schreef Kamphuys het volgende:
Wordt er alleen maar gerimd door de heren, of worden ze zelf ook gerimd??
quote:Op maandag 17 mei 2004 20:36 schreef zbigniew het volgende:
[..]
Ondergaan vind ik eigenlijk nog net iets lekkerder dan zelf doen.
Ga jij wel muilen met iemand die onwijs uit haar bek stinkt?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:28 schreef sanniejj het volgende:
Getver.. dr reet zal maar niet goed schoon zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |