Couthino vond ik toen ook niet slecht nee. Maarja we wachten af wat er gebeurdquote:Op zondag 14 maart 2004 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ten Rouwelaar???? alsjeblieft niet, die is echt gewogen en te licht bevonden, hij wordt niet voor niets voor 2 jaar uitgeleend om in Twente 2e keeper te zijn.
Ik zie liever Gino Coutinho terug komen, hij heeft een jaar of wat terug aantal aardige wedstrijden staan keepen bij psv, kent de club en heeft tallent. Hij was bij het wk tot 19 in argentinie een van beste nederlanders....
ja vond ik toen ook al, en Gentenaar kan nog jaartje of 4 a 5 mee en dat hebben we met coutinho alvast een opvolgerquote:Op zondag 14 maart 2004 01:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Couthino vond ik toen ook niet slecht nee. Maarja we wachten af wat er gebeurd
Ja ik had niet door dat het de laatste wasquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb toch zeker een minuut of wat gewacht met openen, de laatste post in het vorige deel werd nota bene door een psv-er gezet...
westerveldquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:00 schreef Zapper het volgende:
Ik zie liever Westerveld komen, met Ten Rouwelaar daarachter.
Maar er gaan al geruchten dat Gentenaar al heeft getekend, voor 1.8 miljoen euro...
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:51 schreef zjroentje het volgende:
Jammer jongens.
Westeveld zal miljoenen gaan kosten, die is niet te halen voor PSV.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:50 schreef Zapper het volgende:
Westerveld is de beste keuze gezien zijn ervaring
En Ten Rouwelaar is echt wel beter dan gedacht wordt, heeft ie bij PSV ook wel laten zien,
alleen dat &*%^#publiek in Enschede ...
Sorry Daggla. Neem een hapje koe.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kut weekend voor ons PSV.
yupquote:Op zondag 14 maart 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat ie als enige alleen overblijft?
De nederlaag was niet onnodig. De nederlaag was terecht en met 1-0 is PSV nog redelijk goed weggekomen. De titel kansen waren natuurlijk ook al verkeken, de nederlaag van vandaag heeft er alleen maar voor gezorgd dat wij in Amsterdam de titel een weekie eerder kunnen vieren.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dra-ma-tisch
Als je met Van Der Schaaf in de basis speelt valt dit te verwachten. Nederlaag was totaal onnodig en de kansen op de titel zijn verkeken. Enige beleving was voor enkelen te veel gevraagd. 3 thuisnederlagen is veel en veel te veel in één seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |