quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:09 schreef sugarjunkie het volgende:
Ben ik de enige die aziatische vrouweleke tweelingen geil vind?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:10 schreef Omkron het volgende:
als ik heel eerlijk ben.. nee... eigenlijk niet..
Jij doelt zeker op Kim & Lisa.. ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:09 schreef sugarjunkie het volgende:
Ben ik de enige die aziatische vrouweleke tweelingen geil vind?
ontopic: stiekem wel denkik
psst, het is een hij.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
weet ik niet , ze lijkt wel heel aardig in ieder geval.
kan zijn, ik kan geen namen onthouden na de seks.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:13 schreef Omkron het volgende:
[..]
Jij doelt zeker op Kim & Lisa.. ?
eigenlijk dacht ik van wel. maar volgens Profiel van Megumi nietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:19 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
nee![]()
ik dacht eigenlijk dat ik daar elke ochtend man zag staan, maar nu weet ik het echt niet meer....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:25 schreef Omkron het volgende:
profiel zegt niets.. in het begin gaf ik me ook als vrouw uit.. (ja.. is een hobby van mij..)
gelijk kwijlende gasten in de topics..
Denk je..? Dat zou vrij gemeen zijn...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
nou aan zijn reacties te zien overal is het volgens mij ook een hij
aangezien het beroep, kan het nog steeds een vrouw zijn maar, denk het haast van niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
nou aan zijn reacties te zien overal is het volgens mij ook een hij
final answer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:26 schreef Caesu het volgende:
megumi is een jongen omgetoverd in een droomvrouw.
maar wel meeleest!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:42 schreef Omkron het volgende:
Hahaha.. en het vervelende is dat zij/(hij).. niet reageert.. dus helemaal zeker zullen we het nooit weten..
lekker roddelen enzo..
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:19 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
Fotos? van vrouwelijke asiatische tweelingen?
je bent in de war met "meisjes poepen niet"....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:52 schreef Omkron het volgende:
Vrouwen drinken geen whiskey... toch?
\quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:52 schreef Omkron het volgende:
Volgens mij drinkt semtex whiskyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:52 schreef Omkron het volgende:
quote:Back to the present - even though Megumi is an exquisite beauty on the outside, she still talks like a guy, using "ore," manly use of the word "I," instead of "Atashi," more feminine use of the same word. She also has a tendency to get into fights with guys.
Maakt dat uit, neuken zit er voor jou toch niet inquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
weet ik niet , ze lijkt wel heel aardig in ieder geval.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:14 schreef Vision het volgende:
ik denk van niet, volgens mij is ie een wannabe
en volgens haar/zijn email dan weer wel..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:20 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
eigenlijk dacht ik van wel. maar volgens Profiel van Megumi niet![]()
rick hunter vind ik meer als "superhero" klinken. een naam van iemand anders ofzo? weet ik veel. ik ben tot nu toe ook voor de "man" gegaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
en volgens haar/zijn email dan weer wel..
hoeveel vrouwen ken jij die rick heten?
Man.... hier 2 deuren verder woont al een lekkerder vrouwtje. Laat staan als ik 5min in de stad loopquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:12 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
daar kan geen nederlandse vrouw tegen op..
![]()
Hmmm.. was dat niet de Rick Hunter van TV?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:13 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
rick hunter vind ik meer als "superhero" klinken. een naam van iemand anders ofzo? weet ik veel. ik ben tot nu toe ook voor de "man" gegaan.
Met ook nog eens een slechte beheersing van het Nederlands.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm.. was dat niet de Rick Hunter van TV?
Enniewee.. Ik wil bewijs zien
volgens mij is het een stiekem een best wel lievotakuutje
Rick Hunter was de held uit (iig. de eerste) Robotech series.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:13 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
rick hunter vind ik meer als "superhero" klinken. een naam van iemand anders ofzo? weet ik veel. ik ben tot nu toe ook voor de "man" gegaan.
Robotech/Macross Saga.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef Lorax het volgende:
[..]
Rick Hunter was de held uit (iig. de eerste) Robotech series.
Dus vermoedelijk niet zijn/haar echte naam.
Verdomd scherpe analyse.. Maar wat als megumi nu een man is.. denk dat ik dan heel anders op fok! zit al nu het geval is.. ik zou me belazerd voelen..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:15 schreef Piro het volgende:
Megumi is gewoon een wannabe Japanner die zich voor vrouw uitgeeft.
Wanneer het niet achter het computertje zit echter is het een kalende man van eind twintig met een chronisch vitamine D tekort door teveel binnen te zitten die gek is op Dragonball Z.
Opgelost.
Slotje.
Boeien, had al snel door dat er een luchtje aan hem zat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:23 schreef Omkron het volgende:
[..]
Verdomd scherpe analyse.. Maar wat als megumi nu een man is.. denk dat ik dan heel anders op fok! zit al nu het geval is.. ik zou me belazerd voelen..![]()
en een uitermate goede pc kennis voor iemand op een ICT Service desk ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef Piro het volgende:
[..]
Met ook nog eens een slechte beheersing van het Nederlands.
Wat dacht je van Megumi zelf danquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:23 schreef Omkron het volgende:
[..]
Verdomd scherpe analyse.. Maar wat als megumi nu een man is.. denk dat ik dan heel anders op fok! zit al nu het geval is.. ik zou me belazerd voelen..![]()
Dat wij nu zo over hem/haar aan het babbelen zijn?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef Omkron het volgende:
In wat voor opzicht..?
Tsja.. het gebeurt in alle openheid toch..? Kans om te reageren enzo.. lijkt mij niet zo'n probleem...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wij nu zo over hem/haar aan het babbelen zijn?
Ow ja..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:10 schreef Omkron het volgende:
[..]
Tsja.. het gebeurt in alle openheid toch..? Kans om te reageren enzo.. lijkt mij niet zo'n probleem...
Maak je maar meer zorgen om mij.. want mijn droom is in duigen gevallen..![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:38 schreef Omkron het volgende:
Cool devices.. zijn ook niet echt vrouwvriendelijke hentai series.. zeg maar..
Whehehe..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:13 schreef Piro het volgende:
[..]
Cool Devices
.
Urotsukidoji - Legend of the Overfiend.
Ook zo leuk.![]()
![]()
Die theorie lijkt me inderdaad wel het meest waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:15 schreef Piro het volgende:
Wanneer het niet achter het computertje zit echter is het een kalende man van eind twintig met een chronisch vitamine D tekort door teveel binnen te zitten die gek is op Dragonball Z.
Opgelost.
Slotje.
Ahh iemand met antwoordenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:16 schreef Scorpionsworld het volgende:![]()
![]()
Zo'n topic word wel erg grappig als je de persoon in kwestie IRL kent![]()
*aansluit*quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:21 schreef CybErik het volgende:
[..]
Die theorie lijkt me inderdaad wel het meest waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:15 schreef Piro het volgende:
Opgelost.
Slotje.
Kben daar gek.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh iemand met antwoorden
Onderwijs ons Ohh Scorpionsworld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |