abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17686701
Ik zie liever dat de sport zuiver blijft. Een zuivere held heb ik meer waardering voor dan voor een gedrogeerde held.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17687009
In Utopia kan dat, niet in een wereld waar de commercie de overhand heeft
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17687049
Daar ben ik het niet mee eens. De tijden van Eddy Merckx waarin de kampioenen van maart tot oktober schitterden zijn sowieso voorbij.

Een dopingrel lijkt me commercieel overigens ook niet echt prettig als sponsor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17687157
In de tijd van Merckx gonsde het ook altijd van de dopinggeruchten. Het zou me verbazen als er ook maar één wielrenner schoon in het profpeleton rondrijdt. Het merendeel van de toeschouwers kan het klaarblijkelijk ook niks interesseren, kijk maar naar de populariteit van Virenque of VDB.

Schone sport is een mooie droom, maar het zal nooit werken helaas
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17687243
Ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat er in het peleton wielrenners schoon rondrijden. Ik vermoed zelfs heel wat meer dan jij denkt (of hoopt). Met Virenque en VDB heb ik persoonlijk helemaal niets.

Doping en sport horen niet bij elkaar in mijn ogen. Daarnaast als je de renners vrij laat om doping te gebruiken dan loopt het nog weleens echt uit de hand. Hoewel dat nu ook al het geval is. Hoeveel wielrenners ontsporen er wel niet na of tijdens hun carriere en hoeveel sterven er wel niet op verdacht jonge leeftijd....
pi_17688038
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In de tijd van Merckx gonsde het ook altijd van de dopinggeruchten. Het zou me verbazen als er ook maar één wielrenner schoon in het profpeleton rondrijdt. Het merendeel van de toeschouwers kan het klaarblijkelijk ook niks interesseren, kijk maar naar de populariteit van Virenque of VDB.

Schone sport is een mooie droom, maar het zal nooit werken helaas
Eddy Merkx is zelf al eens geschorst geweest door het gebruik van doping
pi_17688723
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:54 schreef Bartoli het volgende:

Eddy Merkx is zelf al eens geschorst geweest door het gebruik van doping
En toch wordt hij terecht gezien als beste wielrenner allertijden en voor enkelen is hij zelfs de grootste sportman ooit.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17688936
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En toch wordt hij terecht gezien als beste wielrenner allertijden en voor enkelen is hij zelfs de grootste sportman ooit.
dat bedoel ik maar
pi_17689681
Ik vind dat renners een 2e kans verdienen als ze ooit betrapt zijn, maar VdB is toch wel erg vaak verdacht/betrapt. En zeggen dat de gevonden doping in je huis voor je vrouw is vind ik ook wel een erg zwakke smoes.
Maar gelukkig voor VdB zal iedereen over 50 jaar zijn prestaties in de koers herinneren
pi_17690335
In de Tirreno wint Bettini de 4e etappe voor Astarloa en Freire. Hij neemt de leiding over van Freire die nu 2e staat.

In Parijs-Nice wint Vinokourov de 7e (en zijn 2e) etappe met een mooie solo in de laatste kilometers ..Kirchen werd 2e voor Voigt, Jaksche blijft leider..
sig verwijderd door FA
pi_17690410
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:55 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dat bedoel ik maar
Gros van de mensen weet dat niet eens dat hij ooit betrapt is volgens mij.
pi_17690455
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gros van de mensen weet dat niet eens dat hij ooit betrapt is volgens mij.
Waarschijnlijk niet nee maar was toen wel uit ik geloof de Giro gezet (iig een grote ronde)
pi_17690514
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
In de Tirreno wint Bettini de 4e etappe voor Astarloa en Freire. Hij neemt de leiding over van Freire die nu 2e staat.

In Parijs-Nice wint Vinokourov de 7e (en zijn 2e) etappe met een mooie solo in de laatste kilometers ..Kirchen werd 2e voor Voigt, Jaksche blijft leider..
Jammer voor Samuel Sanchez, hij had het ook wel verdiend. Maar Vinokourov heeft 'm ook zeker niet gestolen dus daar kan ik prima mee leven
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_17690520
Alexandre Vinokourov boekt zijn 2e etappezege in deze Parijs - Nice.

Bettini wint etappe in Tirreno - Adriatico en is tevens de nieuwe leider.

Edit - ow, is er al geschreven.
pi_17690713
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:38 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee maar was toen wel uit ik geloof de Giro gezet (iig een grote ronde)
Giro volgens mij ja.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:23:47 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17691300
Wanneer aan de doorsnee renner gevraagd wordt of hij doping gebruikt, antwoordt die heel vaak "Ik ben nog nooit betrapt". Bijna nooit zeggen ze gewoon "Neen". Ik denk dat zoiets genoeg zegt.

En voor zover ik me kan herinneren is VDB nooit betrapt op dopinggebruik, slechts één keer op bezit. Net zoals Virenque eigenlijk maar één keer "betrapt" is. Waarom deze 2 steeds weer opnieuw door sommigen als dé zondaars bij uitstek worden gezien, begrijp ik niet echt.

Mooie winst voor Vino trouwens. Jammer voor die Sanchez. Ik ben benieuwd naar morgen, want wanneer er echt wordt doorgegaan, staat Jaksche steeds snel alleen. En Rebellin heeft maar 15 secondjes nodig.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:31:56 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_17691466
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Net zoals Virenque eigenlijk maar één keer "betrapt" is. Waarom deze 2 steeds weer opnieuw door sommigen als dé zondaars bij uitstek worden gezien, begrijp ik niet echt.
Wat Virenque betreft is het volgens mij voornamelijk dat hij z'n hele ploeg in de kou heeft laten staan, door als enige niet te bekennen, en dat pas een jaar later alsnog te doen (na eerst heel vaak te ontkennen).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:39:28 #18
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17691606
ah wat, tegenwoordig zijn de controles veel te streng om nog te kunnen beweren dat iedereen doping pakt
een 20 jaar geleden kon je dat wel nog beweren ja, maar nu niet nee
waarom houden mensen eigenlijk zo graag vast aan zulke doembeelden, terwijl er maar van een heel klein percentage coureurs gekend is dat ze ooit een keer doping gebruikt hebben.

alweer een prachtige rit in de ronde naar de zon. Jammer dat sanchez niet gewacht heeft op VDB, anders maakten die twee zeker nog een kans. Sancheze voor d ritzege, Vandenbroucke voor het klassement.
Ook leuk wat dekker geprobeerd heeft. Hij zal er ook staan in de voorjaarsklassiekers, denk ik.
pi_17692530
iedereen heeft het wel over Sanchez en Vinokourov enzo maar wat te denken van de pracht prestatie van ERIK DEKKER. 150 km in de aanval rijden samen met Moncoutie en Landaluze en op goed 25 km van het einde sneuvelen.

Let op Dekker in de klassiekers hij is ook in vorm.
pi_17692613
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Wat Virenque betreft is het volgens mij voornamelijk dat hij z'n hele ploeg in de kou heeft laten staan, door als enige niet te bekennen, en dat pas een jaar later alsnog te doen (na eerst heel vaak te ontkennen).
Matennaaier inderdaad. Maar goed, in het wielerpeleton is het ieder voor zich natuurlijk.
pi_17694715
Merckx was inderdaad uit de Giro gezet i.v.m. doping. Was in 1969.
Eigenlijk was Merckx vervolgens een aantal weken geschorst, maar ze hebben zijn schorsing iets eerder opgeheven zodat 'ie aan de Tour mee kon doen. Die hij vervolgens overtuigend won.

Mooie overwinning van Vinokourov vandaag . Ik mag die man wel.

Afgelopen winter heeft 'ie gezegd dat 'ie dit jaar voor de overwinning wil gaan in de Tour. Toen ik dat las, dacht ik: "nou nou, grote mond". Maar nu staat 'ie er toch weer gewoon overtuigend. Van mij mag 'ie de Tour winnen (hoewel ik mijn geld na de Tour van vorig jaar al op Ullrich gezet heb).
pi_17694828
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef Wombcat het volgende:

Afgelopen winter heeft 'ie gezegd dat 'ie dit jaar voor de overwinning wil gaan in de Tour. Toen ik dat las, dacht ik: "nou nou, grote mond". Maar nu staat 'ie er toch weer gewoon overtuigend. Van mij mag 'ie de Tour winnen (hoewel ik mijn geld na de Tour van vorig jaar al op Ullrich gezet heb).
T-Mobile start met 2 kopmannen Ullrich en Vinokourov. En wie van hun 2 na de 2e week er het beste voorstaat is dan de absolute kopman. Kan natuurlijk ook al in de 2e week zijn. Een inzinking kan natuurlijk altijd.
pi_17695199
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:16 schreef Bartoli het volgende:
iedereen heeft het wel over Sanchez en Vinokourov enzo maar wat te denken van de pracht prestatie van ERIK DEKKER. 150 km in de aanval rijden samen met Moncoutie en Landaluze en op goed 25 km van het einde sneuvelen.

Let op Dekker in de klassiekers hij is ook in vorm.
Absoluut, bij de ronde van Vlaanderen en de Gold Race behoort hij tot de favorietenen. Bergop kon hij goed mee met Moncoutie, van wie bekend is dat hij goed kan klimmen.

Maar er zijn meer mensen goed. Bruylands en VDB, Floyd Landis (let op hem de komende weken!), Freire, Bettini, Boogerd en last, but not least, Bobby Julich. Die laatste kan zo maar eens voor een verrassing zorgen in LBL
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17695441
je vergeet Astarloa, Bartoli, Rebbelin
pi_17695628
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Bartoli het volgende:
Bartoli is vandaag ziek afgestapt, ik weet niet hoe dat z'n voorbereiding beďnvloedt. Die overige 2 zullen we zeker in LBL en de Gold race zien.

Ik weet niet hoe het seizoen van Jaksche eruit ziet, maar als hij nu wat gas terugneemt, kan hij zeker een top 10 klassering in de Tour realiseren, misschien zelfs top 5. Hetzelfde geldt voor Menchov, die de lijn van vorig seizoen aardig doortrekt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17695741
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Bartoli is vandaag ziek afgestapt, ik weet niet hoe dat z'n voorbereiding beďnvloedt. Die overige 2 zullen we zeker in LBL en de Gold race zien.

Ik weet niet hoe het seizoen van Jaksche eruit ziet, maar als hij nu wat gas terugneemt, kan hij zeker een top 10 klassering in de Tour realiseren, misschien zelfs top 5. Hetzelfde geldt voor Menchov, die de lijn van vorig seizoen aardig doortrekt
Die andere waren ziek afgestapt, Bartoli geloof ik niet. EN als ze zeggen dat de oorzaak ziek was dan vergeet dat maar snel die zal er wel staan vanaf Milaan-Sanremo. Denk dat het uit voorzorg is.

Ow ja Van Petegem is overigens ook goed en draait lekker mee in Tirreno-Adriatico waar de winnaar van vorig jaar Filippo Pozzato teleurstelt.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:25:23 #27
67640 SaintOfKillers
pi_17697036
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Bartoli het volgende:
En Armstrong uiteraard. Toch voor LBL en de Gold Race.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_17698426
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En Armstrong uiteraard. Toch voor LBL en de Gold Race.
Lance start daar niet. Althans dat staat niet op zijn programma. Kan wel veranderen natuurlijk aangezien hij wel MSR gaat rijden wat eerst ook niet de bedoeling was.
  zondag 14 maart 2004 @ 11:18:35 #29
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17704151
vergeet van petegem en museeuw ook niet die zijn er altijd in de ronde van vlaanderen.
en ook Hincapie maakt een goeie indruk.

(kijk al reikhalzend uit naar die koersen)
  zondag 14 maart 2004 @ 11:21:12 #30
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17704185
en vandaag de laatste en de zwaarste rit van parijs nice. Rebellin staat slechts op een 15tal seconden, en moet dus vandaag maar iets proberen.
pi_17704264
Wat denken jullie van die Pozzato? Is die vorig seizoen niet wat te hard van stapel gelopen op zulke jonge leeftijd?
pi_17705360
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat denken jullie van die Pozzato? Is die vorig seizoen niet wat te hard van stapel gelopen op zulke jonge leeftijd?
Weten doen we het niet heeft dit jaar ook al gewonnen maar is op moment minder dan vorig jaar aangezien hij nu al op enige achterstand staat in de door hem in 2003 gewonnen Tirreno. Mss dat hij het nu rustiger aan doet en probeert in de klassiekers naast VDB wat te proberen. Bijv. in MSR als Petacchi de slag mist.
  zondag 14 maart 2004 @ 13:20:31 #33
67640 SaintOfKillers
pi_17706444
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:18 schreef placebeau het volgende:
vergeet van petegem en museeuw ook niet die zijn er altijd in de ronde van vlaanderen.
en ook Hincapie maakt een goeie indruk.

(kijk al reikhalzend uit naar die koersen)
Van Heeswijk natuurlijk ook nog. En hoe zou het met Pieri zijn?
pi_17706764
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Van Heeswijk natuurlijk ook nog. En hoe zou het met Pieri zijn?
Pieri staat er wel over 3 weken in de RVV en over 4 in Roubaix.
pi_17710497
Hallo Vino, zou je dat in juli ook willlen doen?
pi_17711113
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:42 schreef Leatherface het volgende:
pas maar op hij staat er wel in Juli in de Tour. Hij rijdt hetzelfde programma als vorig jaar dus komt wel goed.
pi_17711702
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:42 schreef Leatherface het volgende:
Met Menchov graag
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17712143
en Leipheimer in goede doen dan samen met Rasmussen en Boogerd graag
pi_17712975
quote:
Op zondag 14 maart 2004 17:10 schreef Bartoli het volgende:

[..]

pas maar op hij staat er wel in Juli in de Tour. Hij rijdt hetzelfde programma als vorig jaar dus komt wel goed.
ik hoop het.

Vino
  zondag 14 maart 2004 @ 18:38:48 #40
11102 knep
Mountainfreak
pi_17713001
Vinokourov won zijn 3e etappe in Parijs - Nice net voor Menchov, de eindzege is voor Jaksche.

Beste Nederlander: Bram Tankink op de 17e plaats
  zondag 14 maart 2004 @ 18:42:10 #41
11102 knep
Mountainfreak
pi_17713086
En in de Tirreno won Roberto Petito, Bettini blijft leider .
pi_17718713
Toch wel ongekend wat Vino in Parijs-Nice heeft laten zien.

Jammer dat hij al snel voor het eindklassement uitgeschakeld was.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17718755
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:35 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Die andere waren ziek afgestapt, Bartoli geloof ik niet. EN als ze zeggen dat de oorzaak ziek was dan vergeet dat maar snel die zal er wel staan vanaf Milaan-Sanremo. Denk dat het uit voorzorg is.
Bartoli is afgestapt met blessure aan het bovenbeen, niet echt ernstig geloof ik maar meer uit voorzorg voor de komende klassiekers dus sluit hem nog maar niet uit als favoriet
pi_17720369
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:31 schreef Aars_Koek het volgende:

[..]

Bartoli is afgestapt met blessure aan het bovenbeen, niet echt ernstig geloof ik maar meer uit voorzorg voor de komende klassiekers dus sluit hem nog maar niet uit als favoriet
Dat is wat ik zeg
pi_17721625
quote:
Op zondag 14 maart 2004 17:58 schreef Bartoli het volgende:
en Leipheimer in goede doen dan samen met Rasmussen en Boogerd graag
Vandaag zag Leipheimer er goed uit
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 maart 2004 @ 08:33:33 #46
67640 SaintOfKillers
pi_17723851
Bartoli zou dit jaar voor het eerst Parijs-Roubaix gaan rijden.

En RAGT Sémances is er in geslaagd in Parijs-Nice welgeteld 0,00 EUR bij mekaar te rijden. Een goede generale repetitie voor de Tour
pi_17724306
quote:
Op maandag 15 maart 2004 08:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bartoli zou dit jaar voor het eerst Parijs-Roubaix gaan rijden.

En RAGT Sémances is er in geslaagd in Parijs-Nice welgeteld 0,00 EUR bij mekaar te rijden. Een goede generale repetitie voor de Tour
RAGT heeft nog paar maanden om wat te bewijzen anders zou ik alsnog Lampre laten gaan
  maandag 15 maart 2004 @ 12:43:57 #48
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_17728249
quote:
Op maandag 15 maart 2004 09:25 schreef Bartoli het volgende:

[..]

RAGT heeft nog paar maanden om wat te bewijzen anders zou ik alsnog Lampre laten gaan
Wordt tijd dat de directie van de Tour eens naar het buitenland kijkt. (Maar dit onderwerp is al vaker besproken)

Boogerd vandaag in de Tirreno??
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_17729332
Oh ja, hebben jullie de wielen gezien waarop T-Mobile, Euskaltel, Fasso Bortolo enz reden? Mavic's met full-carbon velgen!

Opmerkelijk.... maar het werd ook wel tijd dat Mavic met iets kwam dat licht EN stijf EN aero is.
Vrijwillig gebanned
  maandag 15 maart 2004 @ 13:44:35 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17729501
Gister in HollandSport een interview met Van Heeswijk. Was wel leuk. Schijnt dat Lance ook meerijdt in MSR om onder andere hem bij te staan... Doet ie goed die Max.
  maandag 15 maart 2004 @ 16:49:18 #51
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17733837
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:29 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel ongekend wat Vino in Parijs-Nice heeft laten zien.

Jammer dat hij al snel voor het eindklassement uitgeschakeld was.
zeer knap inderdaad.

ook wel leuk om te zien dat Jaksche nu eindelijk gaat winnen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_17734075
Paolo Bettini won vandaag de voorlaatste rit in Tirreno voor Freire en Zabel. Met nog 1 etappe te gaan zal Bettini Tirreno wel winnen
pi_17735022
quote:
Op maandag 15 maart 2004 16:59 schreef Bartoli het volgende:
Paolo Bettini won vandaag de voorlaatste rit in Tirreno voor Freire en Zabel. Met nog 1 etappe te gaan zal Bettini Tirreno wel winnen
Ik hou toch rekening met Bettini in La Primavera.

Hij kan d'r zomaar weer vandoorgaan op de Poggio.
pi_17735500
schrijf gewoon maar weer op in de WB voor het algemeen als hem nix gebeurd Paolo Bettini
pi_17736614
Iemand vorige week het stukje in de Panorama over Michel Zanoli gelezen?
pi_17736637
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:44 schreef Zwansen het volgende:
Gister in HollandSport een interview met Van Heeswijk. Was wel leuk. Schijnt dat Lance ook meerijdt in MSR om onder andere hem bij te staan... Doet ie goed die Max.
Ook gezien, was idd leuk intervieuwtje enja hopen dat Max het zaterdag goed doet

Mooie wieltjes die Mavics btw
pi_17736741
quote:
Op maandag 15 maart 2004 16:59 schreef Bartoli het volgende:
Zaterdag een sprint tussen Bettini, Freire, Zabel en van Heeswijk zou mooi zijn
pi_17736980
en dan Vandenbroucke of Bartoli met de winst ervandoor

@cherrymoon heb het niet gelezen over dat van Zanoli maar is sowieso triest dat die is gestorven aan een hart-aanval begin Januari en wat dan rond 10 Januari pas bekend werd gemaakt.
pi_17739773
quote:
Op maandag 15 maart 2004 19:12 schreef Bartoli het volgende:
en dan Vandenbroucke of Bartoli met de winst ervandoor

@cherrymoon heb het niet gelezen over dat van Zanoli maar is sowieso triest dat die is gestorven aan een hart-aanval begin Januari en wat dan rond 10 Januari pas bekend werd gemaakt.
Kreeg echt een naar gevoel bij dat stukje. Zal eens b ij de bieb kijken of ze die Panorama daar nog hebben liggen en ik wat kan inscannen.

Het blijkt dus een zelfmoord te zijn geweest. Hij was verslaafd aan cocaine en heeft ergens op een afgelegen industrieterreintje een overdosis pillen genomen.

Z'n voormalige wielervrienden moesten het ook dagen later van teletekst vernemen.
pi_17741552
Hmm is een triestig bericht

Als je zo aan je eind moet komen dan zit er toch iets niet goed maargoed weet niet
het hele verhaal
pi_17741664
Column van Mart Smeets:
quote:
Buiten categorie
Ooit vertelde Michel Zanoli, de verleden week overleden ex-wielrenner, me wat een kick het gaf als je op een autoweg ineens de handrem hard aanhaalde, waarna je een volledige drie-honderd-en-zestig-graden-draai maakte, de rem losliet en doorreed. Of er niets aan de hand was.

En hij vertelde ook nog dat het een heerlijk gevoel gaf als je een auto met dik over de tweehonderd kilometer per uur over de weg kon laten jakkeren. Muziek hard aan, verstand op nul en hopen dat er niemand op je pad kwam.

Zijn dood heeft me geschokt. Niet dat ik 'close' met hem was of zelfs maar bevriend, maar ik kende hem een weinig na een aantal goede gesprekken en ik heb altijd het gevoel gehad dat hij zijn 'life in the fast lane' zou moeten bekopen. Waarschijnlijk vroeg.

En zo is het ook gebeurd.

Hij kwam, niet eens als talent, zoals hem, ó zo pijnlijk, ineens postuum werd meegegeven, maar wel als een renner die op het vlakke goed uit de voeten kwam. Bij het opdoemen van een bergje was hij gezien en dat wist hij. Met zijn lengte en postuur was hij niet gemaakt voor parkoersen met hoogteverschil; hij moet bergetappes ook gehaat hebben.

Hij was goed, maar niet uitstekend, maar hij was vooral 'anders' dan de gemiddelde renner van zijn jaren. Hij was wild en kende geen vrees, hij schuwde de confrontatie niet, hij was James Dean op de fiets, hij paste in geen enkele ploeg.

Hij moet een heerlijk jaar gehad hebben in 1990. Rijdend voor Coors Light in het verre, wilde Amerika won hij het Athens Criterium in Ohio, was eerste in Cleveland, Tempe, Revco en won hij de proloog van de Redlands Classic. Hij was tweede in de Ronde van Texas, negende in New Jersey, vierde in Washington, won een etappe in de Casper Classic en als Wilde Bill Hickock veroverde hij het westen.

Hij roste over de wegen, kende God noch gebod en het wielerleven lachte hem toe. Hij leefde hard, bewandelde later het pad der verboden vruchten en genoot van tijd tot tijd van klein succes.

Zijn lijden na zijn wielerloopbaan hebben we nooit meegemaakt, maar dat moet ook hevig geweest zijn. Celstraf, politieachtervolgingen, niets deed meer denken aan de sportjongen die een hele toekomst voor zich leek te hebben. Vrienden probeerden hem nog wel eens een handrem aan te reiken, maar Zanoli leefde maar door. Het bestaan was een woeste 'walk on the wild side' geworden. Hij leefde snel, met gevaar, buiten de wet en tartte ieder lot, ook het noodlot. Nergens vond hij rust.

En wat ik ooit vreesde, gebeurde. Ergens ging het goed fout in zijn hoofd; de wereld reed van hem weg, de wereld liet hem alleen achter en achterblijvers worden vaak een prooi van hun eigen onvermogen iets van het leven te maken.

Tot hij zijn laatste 360 graden maakte. Hij liet echter de handrem erop staan.

Het lezen van het bericht van zijn dood, deed even hele felle pijn.

Mart Smeets
Ik zal eens kijken of ik dat Panorama-bericht kan inscannen. Moet ik eerst die Panorama ergens opscharrelen. Maar het is wel bekend dat er bij Zanoli toch wel ergens een steekje los zat.
pi_17762467
Mooie Collum. Vindt dat Smeets toch mooi schrijft, echt op zijn manier.

Ook al wat goede boeken van hem gelezen
pi_17773960
quote:
Vera Koedooder gaat deel uitmaken van de ploeg Vrienden van het Platteland. Ze komt van de opgeheven Powerplate-Bik-ploeg. In 2003 won Koedooder (20) op het EK onder 23 zilver op de achtervolging en brons in de wegwedstrijd.
Koedooder naar de ploeg Vrienden van het Platteland. Als dat maar goed gaat
pi_17780039
Weet iemand eigenlijk wat er met Schmitz is gebeurd? Sinds iebij t-mobile zit heeft ie volgens mij niet meer gereden. Is ie geblesseerd ofzo??
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 16:59:48 #65
8781 crew  Frutsel
pi_17780052
Ik vraag me af of Valverde, als ie de Tour gaat rijden, daar een pot kan breken.
Is ie goed genoeg voor de wielerpoule?
pi_17780168
Van Heeswijk overgins nokere koerse gewonnen. Belooft voor zaterdag....
pi_17780844
Biggs, Schmitz heeft een knieblessure die hem al tijden parten speelt. Hij traint overigens wel weer maar is nog niet goed genoeg voor wedstrijden
pi_17781238
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:33 schreef Bartoli het volgende:
Biggs, Schmitz heeft een knieblessure die hem al tijden parten speelt. Hij traint overigens wel weer maar is nog niet goed genoeg voor wedstrijden
Ach zonde voor hem..
  donderdag 18 maart 2004 @ 20:22:10 #70
11102 knep
Mountainfreak
pi_17809107
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:36 schreef Aars_Koek het volgende:
Max met gemak

[afbeelding]
Niet op de foto inderdaad .
pi_17837626
Obree wil werelduurrecord aanvallen

IRVINE (ANP) - De Schotse wielrenner Graeme Obree heeft plannen het werelduurrecord van Chris Boardman aan te vallen. De 38-jarige pistier, die dat record enige tijd in zijn bezit heeft gehad, zette in 2001 een punt achter zijn loopbaan. ,,Maar ik ben weer begonnen met trainen'', zei Obree vrijdag.

,,Op 4 april wil ik een test doen op de baan van Manchester'', aldus de Schot. ,,Wanneer alles goed gaat, doe ik enige tijd later een aanval op het record.'' Boardman kwam op 27 oktober 2000 tot een afstand van 49,441 kilometer.
sig verwijderd door FA
pi_17842289
Gaizka Lejarreta in coma

Spanish cyclist Gaizka Lejarreta (Alfus Tedes) remains in a coma after a serious crash in the Trofeo Iberdrola. Lejarreta, 25, fell heavily on his head after he had to brake suddenly and lost control of his bike. He was taken immediately to the Virgen de la Concha de Zamora hospital, later transferred to the Virgen de la Vega de Salamanca hospital for further neurological examination.

Alfus Tedes team director Carlos Canales commented only that doctors said the hours following intensive care would prove decisive in determining Lejarreta's prognosis.

Gaizka Lejaretta zou dit jaar prof worden eerst bij La Pecol toen Costa de Almeria-Paternina maar dat is steeds stuk gelopen omdat zijn licentie niet in orde gemaakt kon worden ofzoiets.
pi_17843150
aaiii

Hopen dat alles goed komt met hem.
pi_17844014
ja hoop ik ook anders als die komt te overlijden is het de zoveelste alweer
pi_17845217
Coma
pi_17845552
Geen helm?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17846260
Het was in een wedstrijd en dan is een helm tegenwoordig verplicht, dus ik neem aan dat hij er eentje op had.

Een helm voorkomt veel leed, maar niet alles.
pi_17846735
Een zoon van...?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17873416
Gisteren is de Ronde van de Haarlemmermeer (Elite, Clubcompetitie Zuid) na een kilometer of 40 (of zo) afgelast vanwege te harde wind. Zo'n beetje de helft van de renners is letterlijk van de dijken afgewaaid. Gisteren hoorde ik al van m'n ploegleider dat het geen doen was. Vandaag uit de eerste hand ook van de ploegmaats de verhalen gehoord.
De tweede groep (van een man of tien) was in zijn geheel van een dijk gewaaid. Daarna heeft de jury maar besloten om de wedstrijd te stoppen, omdat het te gevaarlijk was (eerder waren er ook al enkele tientallen renners van dijken afgewaaid).
pi_17873543
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een zoon van...?
nee is geen zoon van marino geloof ik. Wel familie.

Laatste bericht: Hij verkeerd nog steeds in kritieke situatie
pi_17885510
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het was in een wedstrijd en dan is een helm tegenwoordig verplicht, dus ik neem aan dat hij er eentje op had.
Is het nu al overal verplicht?
pi_17907835
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Is het nu al overal verplicht?
jup de helm moet overal gedragen worden. De helm mag pas afgezet worden als de rit eindigt boven op een col maar dan moet deze wel langer zijn dan 5 km.
pi_17917052
Morgen Dwars Door vlaanderen zonder Ludo Dierckxsens
pi_17920020
Beat Zberg won de 2e rit in de Catalaanse Week voor FRANK VANDENBROUCKE. Zberg is ook de nieuwe leider.
pi_17927103
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef Aars_Koek het volgende:
Morgen Dwars Door vlaanderen zonder Ludo Dierckxsens
Live te zien op Canvas vanaf 14.30..
sig verwijderd door FA
pi_17927223
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 23:17 schreef Ambrosius het volgende:

Live te zien op Canvas vanaf 14.30..
En ik heb morgen vrij

Mooie graadmeter voor Vlaanderens mooiste, al zal lang niet iedereen zich laten zien
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17928057
Ik ben ziekjes dus ik ga morgen lekker op de bank Canvas kijken!
  woensdag 24 maart 2004 @ 01:37:56 #88
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17929538
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:31 schreef Bartoli het volgende:
Beat Zberg won de 2e rit in de Catalaanse Week voor FRANK VANDENBROUCKE. Zberg is ook de nieuwe leider.
heb je de aankomst gezien?
zberg sprintte nog net voorbij frank, die een paar kilometer voor de meet ontsnapt was.
een echte net niet situatie
pi_17930857
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 01:37 schreef placebeau het volgende:

[..]

heb je de aankomst gezien?
zberg sprintte nog net voorbij frank, die een paar kilometer voor de meet ontsnapt was.
een echte net niet situatie
vond het sneu voor VDB net op de laatste meter ingehaald worden
pi_17930932
Ja ik ook, hij baalde er ook goed van zeg. Maar wel tof dat ie weer terug is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17934228
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 08:37 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Prachtige finish natuurlijk.

woensdag 24 maart 2004 @ 14:42:17 #92
67640 SaintOfKillers
pi_17937486
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 08:37 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Beter in zo'n ritje in een etappewedstrijd dan in een klassieker.

US Postal zou volgend jaar ophouden met sponsoring. Cosponsor Berryfloor zou dan hoofdsponsor worden, waardoor het (op papier) een Belgische ploeg zou worden. Nu ja, op papier, feitelijk is de gehele omkadering van de ploeg nu ook al Belgisch.
  woensdag 24 maart 2004 @ 14:44:50 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_17937550
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
Obree wil werelduurrecord aanvallen

IRVINE (ANP) - De Schotse wielrenner Graeme Obree heeft plannen het werelduurrecord van Chris Boardman aan te vallen. De 38-jarige pistier, die dat record enige tijd in zijn bezit heeft gehad, zette in 2001 een punt achter zijn loopbaan. ,,Maar ik ben weer begonnen met trainen'', zei Obree vrijdag.

,,Op 4 april wil ik een test doen op de baan van Manchester'', aldus de Schot. ,,Wanneer alles goed gaat, doe ik enige tijd later een aanval op het record.'' Boardman kwam op 27 oktober 2000 tot een afstand van 49,441 kilometer.
Obree was tof, met z'n fiets met wasmachineonderdelen, maar ik denk dat het hem op een gewone fiets niet meer gaat lukken, zeker niet op z'n 38e.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_17937737
Nu dus 'Dwars door Vlaanderen' op de Belg.
Kroon mee in de aanval
Klik dan als je durft
pi_17938570
't is stiekem best een leuke wedstrijd tot nu toe. Al vroeg in de race veel aanvallen.
Klik dan als je durft
pi_17940680
Ludovic Capelle gaat Dwars door Vlaanderen winnen.
pi_17940711
Goede race ook van Tankink!
Klik dan als je durft
pi_17940712
Ludovic Capelle van LBK wint Dwars door Vlaanderen door een mooie demarrage uit een kopgroep van 5 man op ongeveer 2 km van de streep. Kirsipuu wint de sprint van de andere vluchters en wordt 2e voor Hammond. Beste Nederlander is Tankink (7e)
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 woensdag 24 maart 2004 @ 16:50:09 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_17940715
Mooie wedstrijd. Jammer dat Kirsipuu hem liet gaan.

Maar ja, vriendjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17940948
Mooie winnaar....is een paar keer goed teruggekomen met flinke krachtsinspanningen. Toch was Kirsipuu de sterkste man, had anders met twee vingers in de neus gewonnen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:18:04 #101
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17941399
leuke koers
mooie winnaar
alleen jammer dat bruilandts nooit iets kan forceren. Die jongen verdient toch wel eens een overwinning.
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:49:57 #102
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17942058
Leipheimer heeft wsl z'n been gebroken
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:31:22 #103
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_17942839
volgens de rabobank site valt het met Leipheimer wel mee, maar heeft Rasmussen zijn sleutelbeen gebroken. Ze zijn allebei gevallen in dezelfde valpartij
Everytime she sneezes I believe it's love
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:19:28 #104
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17944994
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:31 schreef vluggejapie het volgende:
volgens de rabobank site valt het met Leipheimer wel mee, maar heeft Rasmussen zijn sleutelbeen gebroken. Ze zijn allebei gevallen in dezelfde valpartij
Op de TT hadden ze het ook alweer snel verandert.
pi_17945894
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 16:50 schreef tong80 het volgende:
Mooie wedstrijd. Jammer dat Kirsipuu hem liet gaan.

Maar ja, vriendjes.

Mja ik vind alleen dat quik step lotto en rabobank dom hebben gereden. Ze hadden de juiste mannen niet vooraan en dan gaan ze ook nog de hele tijd afstoppen. Maar ja het is ook niet zo een belangrijke wedstrijd voor hun maar toch wel mooi meegenomen als je hem wint.
pi_17946502
Leipheimer kan morgen misschien gewoon starten dus het is niet zo heel erg. Staat 2e int bergklassement dus zou jammer zijn mocht hij niet meer starten morgen.
pi_17946637
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:56 schreef Biggs het volgende:

Mja ik vind alleen dat quik step lotto en rabobank dom hebben gereden. Ze hadden de juiste mannen niet vooraan en dan gaan ze ook nog de hele tijd afstoppen. Maar ja het is ook niet zo een belangrijke wedstrijd voor hun maar toch wel mooi meegenomen als je hem wint.
Ik denk dat het voor met name De Jongh vooral warmdraaien is voor 4 april. Dit is een mooie koers om op je naam te schrijven, maar liever over anderhalve week
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17946731
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:26 schreef Aars_Koek het volgende:
Leipheimer kan morgen misschien gewoon starten dus het is niet zo heel erg. Staat 2e int bergklassement dus zou jammer zijn mocht hij niet meer starten morgen.
Ja Leipheimer valt idd mee. Rasmussen is definitief die heeft zijn sleutelbeen gebroken
pi_17946756
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor met name De Jongh vooral warmdraaien is voor 4 april. Dit is een mooie koers om op je naam te schrijven, maar liever over anderhalve week
De Jongh moet op 4 april werken voor Boogerd, Dekker en Freire. Denk eerder dat we De Jongh zaterdag in de E3 weer zien
pi_17946794
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hmmm de jongh heeft zelf aangegeven 4 april volledig in dienst van de kopmannen te rijden. Dat is veel te zwaar voor hem. Ik verwacht hem eerder een week later.
pi_17946816
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:35 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja Leipheimer valt idd mee. Rasmussen is definitief die heeft zijn sleutelbeen gebroken
Rasmussen kan zich vanaf nu dus helemaal gaan richten op de tour. Zal een flinke tegenvaller voor rabo zijn.
pi_17949130
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:38 schreef Biggs het volgende:

[..]

Rasmussen kan zich vanaf nu dus helemaal gaan richten op de tour. Zal een flinke tegenvaller voor rabo zijn.
Sleutelbeen geneest toch best snel? Heb er vroeger zelf eentje gebroken en dat is echt geen kwestie van maanden.
pi_17951398
Je kan al heel snel weer op de hometrainer aan de slag!
pi_17957049
Das kut voor Rasmussen.
  Moderator donderdag 25 maart 2004 @ 12:54:39 #115
8781 crew  Frutsel
pi_17957084
Jammer dat niemand ff wat te zegguh heeft op Valverde...
pi_17957246
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 12:54 schreef Frutsel het volgende:
Jammer dat niemand ff wat te zegguh heeft op Valverde...
Te licht voor de absolute top, maar een outsider als het gaat om dagsucces. Ik denk dat je hem eerder weer ziet schitteren in de Vuelta. In de tour kan hij zich waarschijnlijk op plaats 7 of lager gaan richten. Hij is een groot talent, maar moet nog even doorgroeien
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator donderdag 25 maart 2004 @ 13:04:03 #117
8781 crew  Frutsel
pi_17957283
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Te licht voor de absolute top, maar een outsider als het gaat om dagsucces. Ik denk dat je hem eerder weer ziet schitteren in de Vuelta. In de tour kan hij zich waarschijnlijk op plaats 7 of lager gaan richten. Hij is een groot talent, maar moet nog even doorgroeien
Als je jaarlijks mee doet aan een 20-tal Tourpoules baal je als je overal naast grijpt omdat je net 1 of 2 renners niet had. En elk jaar zijn er wel 1 of 2 renners die bijna niemand had en die genoeg punten voor een poule pakken.
Rasmussen? Kan die stunten? Ook twijfelgeval...
pi_17960356
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 23:09 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Sleutelbeen geneest toch best snel? Heb er vroeger zelf eentje gebroken en dat is echt geen kwestie van maanden.
Tegen de tijd dat hij weer kan rijden zijn de voorjaarsklassiekers en etappeekoersen voorbij. Nu zal ie pas weer echt rijden in de ronde van zwitserland en in dauphine.
pi_17961754
Levy Leipheimer heeft de 4e rit in de Catalaanse Week gewonnen. Hij won de koniginnerit voor Joaquin Rodriquez en Ivan Basso (dit is volgens een spaans forum). Rodriquez is de nieuwe leider.

succes voor Rabobank en voor de gebekritiseerde leipheimer

[ Bericht 31% gewijzigd door Bartoli op 25-03-2004 16:26:51 ]
pi_17962201
Levi
pi_17962217
Goede prestatie, deze overwinning telt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17962461
Knappe overwinning! Rabo gaat lekker!!
pi_17964862
Incidente d'auto per l'iridato Astarloa
Ieri a Brescia, distorsione al rachide cervicale
BRESCIA - Lo spagnolo Igor Astarloa, della Cofidis, ha riportato un trauma cranico, ma senza perdere conoscenza, in seguito a un incidente automobilistico ieri a Brescia. L'iridato in carica č stato accompagnato all'ospedale della cittŕ lombarda e subito dimesso. Astarloa, che ha riportato la sospetta distorsione del rachide cervicale, dovrŕ portare un collare per 7 giorni, quindi si dovrŕ sottoporre a nuovi accertamenti. Lo spagnolo, che compirŕ 28 anni lunedě, salterŕ sia il Criterium Internazionale sabato che le Ardenne domenica

Astarloa is betrokken geraakt in een auto ongeluk gisteren en is overgebracht naar een ziekenhuis in brescia waar een "cranical trauma" is vastgesteld. Hij zal 7 dagen ter observatie in het ziekenhuis moeten blijven en mist daardoor het Crit. International.

Kan ook zijn dat hij 7 dagen met een nekbrace moet lopen maar iig hij mag 1week niet fietsen.
pi_17968268
Wat zou er waar zijn van het verhaal over Kelme?
Klik dan als je durft
pi_17968490
Ik denk dat het redelijk klopt en dat dat coureurtje nog niet eens de helft weet!
pi_17970094
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goede prestatie, deze overwinning telt
Zeker mooi hij was al goed in vorm laatste tijd
pi_17970956
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het redelijk klopt en dat dat coureurtje nog niet eens de helft weet!
of het niet zegt
pi_17971920
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:27 schreef Bartoli het volgende:

[..]

of het niet zegt
Denk dat hij wel zoveel mogelijk vuile was buiten wil hangen. Ik vermoed dat hij nog niet eens de helft weet van wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt.
pi_17972416
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Denk dat hij wel zoveel mogelijk vuile was buiten wil hangen. Ik vermoed dat hij nog niet eens de helft weet van wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt.
gegarandeerd. Dat weet niemand
pi_17972534
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:20 schreef Bartoli het volgende:

Astarloa is betrokken geraakt in een auto ongeluk gisteren en is overgebracht naar een ziekenhuis in brescia waar een "cranical trauma" is vastgesteld. Hij zal 7 dagen ter observatie in het ziekenhuis moeten blijven en mist daardoor het Crit. International.

Kan ook zijn dat hij 7 dagen met een nekbrace moet lopen maar iig hij mag 1week niet fietsen.
Iedere keer als je dit nieuws hoort schrik je toch best een beetje
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 25 maart 2004 @ 23:29:09 #131
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17972652
zo breek je je been en zo win je de volgende etappe
pi_17973321
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:29 schreef mitt het volgende:
zo breek je je been en zo win je de volgende etappe
precies
pi_17973344
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:18 schreef Bartoli het volgende:

[..]

gegarandeerd. Dat weet niemand
Idd. Ooit zal de beerput toch eens opengetrokken worden denk ik.
pi_17974958
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 00:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Idd. Ooit zal de beerput toch eens opengetrokken worden denk ik.
Ik denk het niet. Het zijn allemaal mannen op de fiets, maar eerlijkheid is een renner niet gegeven.
pi_17979085
De ploegleider dacht dat Asterloa wel weer fit was voor de Ronde van Vlaanderen.

Lijkt me toch niet echt verstandig om die te rijden vlak na een schedeltrauma.
pi_17981029
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 02:29 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Het zijn allemaal mannen op de fiets, maar eerlijkheid is een renner niet gegeven.
Een renner weet ook nog niet de helft van wat er zich allemaal afspeelt. Ik heb goede hoop dat er een keer iemand tegen de lamp loopt en dat er dan wat los komt.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 13:19:27 #137
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17981497
doemdenkers, allemaal doemdenkers
pi_17984320
Zondag de Brabantse Pijl, altijd een leuke wedstrijd! Als je er naar toe kunt gaan, zeker doen. De start is in Zaventem en je kunt daar nog rustig tussen de renners rondwandelen. Dan naar de finish op de Alsemberg, waar ze, ik meen, zes of zeven keer langskomen. En Boogerd rijdt daar altijd goed. Verder doen Bettini, Museeuw, Freire, Axel, Bruylandts, Ludo, Blijlevens (!), Mattan etc ook allemaal mee.
Maar eerst zaterdag de E3prijs...
Klik dan als je durft
pi_17985439
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:07 schreef Suijk het volgende:
Blijlevens (!),
Fietst die nog joh? Ik dacht dat hij er bij z'n ploeg uitgeschopt was, wegens gebrek aan succes. Volgens mij heeft hij ook wel genoeg centjes verdient om maar met pensioen te gaan...
pi_17985825
Blijlevens fietst nog steeds voor BankGiroLoterij.
pi_17987931
Joaquin Rodriguez is winnaar geworden
van de Catalaanse Week.De Spanjaard,die
donderdag de leiderstrui veroverde,had
in het klassement maar 0.01 voorsprong
op zijn landgenoot Josep Jufre.

De vijfde en laatste etappe eindigde in
een zege voor de Spanjaard Angel Edo.De
renner uit de Milaneza-formatie won in
de etappe over 168 km van Solsona naar
Parets del Valles de massasprint.Jufre
werd tweede,maar pakte net niet genoeg
bonificatieseconden voor de eindzege.
Bram de Groot werd 4e.

Direct na de start hield het peloton
twee minuten stil uit protest tegen de
uitlatingen van Jesus Manzano,die deze
week zijn voormalige ploeg Kelme van
dopingpraktijken beschuldigde.
sig verwijderd door FA
pi_17988353
Rik Reinerinck heeft na zijn val van begin deze week de training hervat. Bleek gelukkig enkel
een scheurtje in zijn schouderblad te zitten

Hij hoopt nog steeds op deelname aan Parijs Roubaix.

Hoop dat hij het haalt zou mooi voor hem zijn als hij die kan rijden, is er namelijk wel gebouwd voor
pi_17988415
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:59 schreef Ambrosius het volgende:

Direct na de start hield het peloton
twee minuten stil uit protest tegen de
uitlatingen van Jesus Manzano,die deze
week zijn voormalige ploeg Kelme van
dopingpraktijken beschuldigde.
En terecht, ok iedereen weet dat er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen maar wat ik nog veel erger vindt is zulk soort renners die na ontslag of enkele jaren nadat ze zijn gestopt even
komen vertellen wat ze allemaal genomen hebben en wat andere renners nemen

Eerst zelf overal van profiteren en achteraf de sport een beetje naar de klote helpen

Manzano gaat misschien nog wel spijt krijgen van zijn uitlatingen:

Zaak Manzano: Spaanse wielerfederatie legt klacht neer

De Spaanse wielerfederatie (RFEC) gaat bij het gerecht klacht indienen tegen ex-wielrenner Jesus Manzano voor zijn onthullingen over het dopinggebruik in het peloton in de Spaanse krant AS. De RFEC zal ook een intern onderzoek starten, ook al heeft Manzano geen licentie meer.

De federatie benadrukt in een officiële mededeling dat het "de eer van alle renners wil verdedigen" en dat "Manzano het gebruik van doping in de wielersport niet mag veralgemenen".

Manzano, uitgesloten tijdens de Ronde van Spanje 2003 door zijn ploeg Kelme waar hij geen nieuw contract kreeg voor 2004, verklaarde in AS dat zijn ploeg werkte met bloedtransfusies in de Ronde van Frankrijk, dat hij voor een bergetappe geďnjecteerd werd met een product dat hem buiten bewustzijn bracht en dat hij bijna bezweek na een nieuwe transfusie na de Tour.
pi_17988585
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:07 schreef Suijk het volgende:
Zondag de Brabantse Pijl, altijd een leuke wedstrijd! Als je er naar toe kunt gaan, zeker doen. De start is in Zaventem en je kunt daar nog rustig tussen de renners rondwandelen. Dan naar de finish op de Alsemberg, waar ze, ik meen, zes of zeven keer langskomen. En Boogerd rijdt daar altijd goed. Verder doen Bettini, Museeuw, Freire, Axel, Bruylandts, Ludo, Blijlevens (!), Mattan etc ook allemaal mee.
Maar eerst zaterdag de E3prijs...
Ik zal zondag fotos maken van de Brabantse Pijl
pi_17988613
quote:
Pech voor Matthé Pronk. De renner van Bankgiroloterij is tenminste twee maanden uitgeschakeld nadat hij donderdag geblesseerd raakte bij een ongeluk in zijn huis. Door een val van een ladder heeft Pronk een rugwervel gebroken en een spierscheuring van drie centimeter in zijn kuit opgelopen. De Nederlander moet een korset dragen en is lange tijd buiten strijd.
pi_17988722
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 18:39 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik zal zondag fotos maken van de Brabantse Pijl
Jij bent er ook? Ook op de Alsemberg?
Klik dan als je durft
pi_17988821
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jij bent er ook? Ook op de Alsemberg?
ja in Zaventem eerst aan de start en dan door naar de alsemberg waar ze een keer of 6 langskomen geloof ik
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:20:31 #148
67640 SaintOfKillers
pi_17989368
KELME MAG NIET NAAR DE TOUR
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Als Kelme nog enige hoop koesterde om aan de Tour deel te nemen, mag het die nu opbergen. De Tour-organisatie deed vrijdag definitief de deur dicht voor de Spaanse formatie.

De beslissing is een gevolg van de zaak-Manzano. Jesus Manzano deed in de Spaanse AS een boekje open over het dopinggebruik bij Kelme, waar hij van 2000 tot 2003 actief was. Ploegleider Vincente Belda noemt het leugens.

Kelme, de ploeg van Alejandro Valverde, krijgt nu definitief geen toegangsticket voor de Tour. Er komt dus geen 22e ploeg in de Tour de France.

(VRT teletekst)
pi_17990009
Schande als ze een zielig rennertje geloven die met een verhaal over doping gebruik rondloopt. Kom eerst maar eens met bewijzen dan.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:27:46 #150
67640 SaintOfKillers
pi_17991048
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 19:47 schreef Aars_Koek het volgende:
Schande als ze een zielig rennertje geloven die met een verhaal over doping gebruik rondloopt. Kom eerst maar eens met bewijzen dan.
Waarom een zielig rennertje? Van mij mogen ze zoveel slikken en spuiten als ze willen, maar ze moeten dan niet beginnen huilen of minuten stilte gaan houden omdat er eentje het eens naar buiten brengt. Die "omerta" begint me zwaar de keel uit te hangen.

En hij moet kunnen bewijzen dat hij gebruikt heeft? Anders geloven ze hem niet of wat? Manzano heeft in mijn ogen niets verkeerd gezegd. Als Leblanc daar, zonder de resultaten af te wachten, al conclusies uit trekt is dat de "fout" van Leblanc, niet Manzano.
pi_17991874
Wel jammer dat Valverde niet meedoet, voor het overige ben ik het eens met de vorige "gebruiker"
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17998479
Vanaf 14.45 op Belgie 2 en Ned. 2 live de E3-prijs.
sig verwijderd door FA
pi_18003923
Boonen wint de e3 prijs.
Belachelijk als boonen niet gediskwalificeerd wordt. Er zijn renners voor minder gediskwalificeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Biggs op 27-03-2004 16:46:48 ]
pi_18004058
Waarom dan?
Voor het achter die wagen aanrijden?
Klik dan als je durft
pi_18004079
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom dan?
Hij had een lekke band en reed op nog geen 2 meter van een volgwagen om terug te komen in het peloton..je hoort er de Belgen helemaal niet meer over, tijdens het voorval noemden ze het nog competitievervalsing..
sig verwijderd door FA
pi_18004096
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom dan?
Voor het achter die wagen aanrijden?
Volgens mij zou hij nooit terugkomen zonder die wagen..
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:52:01 #157
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_18004131
was ook pure competitievervalsing maar ze gaan boonen echt die zege niet meer afpakken
zo gek zijn die belgen nou ook weer niet
don't call to the bullpen
pi_18004162
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
was ook pure competitievervalsing maar ze gaan boonen echt die zege niet meer afpakken
Als een niet-belg het had gedaan was diegene volgens mij echt wel gediskwalificeerd.
pi_18004376
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Ze hadden hem meteen uit de wedstrijd moeten halen dan en niet achteraf zeuren. Als het geen Belg was geweest dan zou hij gediskwalificeerd zijn geweest.
pi_18004600
als ze consequent zijn diskwalificeren. BTW de jury is in handen van een "Ollander" Martin Bruin
pi_18004610
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze hadden hem meteen uit de wedstrijd moeten halen dan en niet achteraf zeuren. Als het geen Belg was geweest dan zou hij gediskwalificeerd zijn geweest.
Ben het hier helemaal mee eens.
Dankzij die wagen was hij net aan de voet van die berg weer terug (naam is me even ontschoten). Anders was het idd veel moeilijker geweest om terug te komen.
Ik durf te wedden dat als Hamond (degene met wie Boonen achter die wagen reed) had gewonnen, Hamond meteen was gediskwalificeerd.
pi_18004676
Jean-Patrick Nazon heeft de eerste
etappe van de Critérium International
op zijn naam geschreven.

De Franse sprinter uit de AG2R-ploeg
was in Charleville-Mézierčs de snelste
in de massasprint.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 27 maart 2004 @ 17:30:01 #163
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18004724
Joh, het wordt zo vaak gedaan, deze keer was het gewoon goed in beeld.

Jammer dat steven de jongh of freire niet meer in de sprint brachten.

Van Heeswijk was opvallend onzichtbaar vandaag.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_18004749
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Jean-Patrick Nazon heeft de eerste
etappe van de Critérium International
op zijn naam geschreven.

De Franse sprinter uit de AG2R-ploeg
was in Charleville-Mézierčs de snelste
in de massasprint.
Opvallend: armstrong pakt bonificatieseconden in de tussensprint. Hij gaat dus voor de eindzege hier..
pi_18004769
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:24 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Ben het hier helemaal mee eens.
Dankzij die wagen was hij net aan de voet van die berg weer terug (naam is me even ontschoten). Anders was het idd veel moeilijker geweest om terug te komen.
Ik durf te wedden dat als Hamond (degene met wie Boonen achter die wagen reed) had gewonnen, Hamond meteen was gediskwalificeerd.
Dat denk ik dus ook. Al vind ik wel dat ze iemand dan direct uit de koers moeten nemen en niet achteraf. Als je iemand die gediskwalificeerd is namelijk door laat rijden heeft hij wel invloed op het wedstrijdverloop.
pi_18004867
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:30 schreef The_Hives het volgende:
Joh, het wordt zo vaak gedaan, deze keer was het gewoon goed in beeld.
In de tour de france van vorig jaar hebben zeer veel renners hiervoor een tijdstraf gekregen zonder dat het in beeld was.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:06:23 #167
50936 The_Hives
pi_18005364
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:38 schreef Biggs het volgende:

[..]

In de tour de france van vorig jaar hebben zeer veel renners hiervoor een tijdstraf gekregen zonder dat het in beeld was.
met alle respect voor deze koers, maar dit is geen tour. De tour heeft tevens een voorbeeldfunctie.

Als een knecht de halve wedstrijd aan kop van het peleton heeft gesleurd, en daarna gaat hij even achter een auto stayer om toch in het peleton aan te komen, dan krijgt hij in dit soort koersen hier echt geen straf voor hoor.

Hetzelfde geldt voor de "thuisrijders", er kan wel een Nederlander voorzitter zijn, maar als hij uit koers wordt gehaald, is België te klein
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_18005482
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:06 schreef The_Hives het volgende:

[..]

met alle respect voor deze koers, maar dit is geen tour. De tour heeft tevens een voorbeeldfunctie.
Onzin er zijn algemene regels en die gelden voor elke wedstrijd
quote:
Als een knecht de halve wedstrijd aan kop van het peleton heeft gesleurd, en daarna gaat hij even achter een auto stayer om toch in het peleton aan te komen, dan krijgt hij in dit soort koersen hier echt geen straf voor hoor.
Waarom niet? Het is in ieder geval ook een hele andere situatie. Deze gebeutenis heeft eigenlijk de rest van de wedstrijd beinvloed. Als Boonen niet zou terugkomen had quik step echt niet voluit gereden en zouden de drie waarschijnlijk wegblijven.
quote:
Hetzelfde geldt voor de "thuisrijders", er kan wel een Nederlander voorzitter zijn, maar als hij uit koers wordt gehaald, is België te klein
En toch zou hij gediskwalificeerd worden. Michel wuyts en decauwer zeiden nota bene op het moment van de gebeurtenis dat het echt niet kon en dat hij eigenlijk gediskwalificeerd moest worden.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:20:43 #169
50936 The_Hives
pi_18005593
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:14 schreef Biggs het volgende:

En toch zou hij gediskwalificeerd worden. Michel wuyts en decauwer zeiden nota bene op het moment van de gebeurtenis dat het echt niet kon en dat hij eigenlijk gediskwalificeerd moest worden.
en toen hij gewonnen had, zeiden dat ze het er maar niet meer over moesten hebben
Fok! Federatie
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:27:53 #170
67640 SaintOfKillers
pi_18005692
Het maakt mij geen bal uit wat ze beslissen, maar ik denk dat zulke dingen talloze keren gebeuren elke wedstrijd. Alleen is het nu in beeld. Dus als ze diskwalificeren, mogen ze er meteen nog een stuk of 20-30 uitgooien. En dat bij elke wedstrijd.
pi_18005696
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:20 schreef The_Hives het volgende:

[..]

en toen hij gewonnen had, zeiden dat ze het er maar niet meer over moesten hebben
Naja misschien als het een nederlander was dat ik ook wel zo had gereageerd.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:28:37 #172
50936 The_Hives
pi_18005704
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:14 schreef Biggs het volgende:

Waarom niet? Het is in ieder geval ook een hele andere situatie. Deze gebeutenis heeft eigenlijk de rest van de wedstrijd beinvloed. Als Boonen niet zou terugkomen had quik step echt niet voluit gereden en zouden de drie waarschijnlijk wegblijven.
kijk, begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat hij gediskwalificeerd moest worden. Maar om dat nu achteraf te gaan doen vind ik overbodig.
Fok! Federatie
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:30:01 #173
50936 The_Hives
pi_18005719
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:28 schreef Biggs het volgende:

[..]

Naja misschien als het een nederlander was dat ik ook wel zo had gereageerd.
tuurlijk, ik ook. Zo chauvinistisch ben ik ook wel .

Als het een Nederlander was geweest, had ik er helemaal niet naar gekraaid.
Fok! Federatie
pi_18005727
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:28 schreef The_Hives het volgende:

[..]

kijk, begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat hij gediskwalificeerd moest worden. Maar om dat nu achteraf te gaan doen vind ik overbodig.
Dat is denk ik wel moeilijk om dat in een wedstrijd in volle finale te doen. Een paar jaar geleden in gent wevelgem werd cipollini volgens mij ook pas na aankomst gediskwalificeerd.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:33:01 #175
50936 The_Hives
pi_18005763
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:30 schreef Biggs het volgende:

[..]

Dat is denk ik wel moeilijk om dat in een wedstrijd in volle finale te doen. Een paar jaar geleden in gent wevelgem werd cipollini volgens mij ook pas na aankomst gediskwalificeerd.
Ik denk dat tijdens de race dan aan de ploegleider bekend zal worden gemaakt, dat het geval "in onderzoek" is. Zodat het niet helemaal koud op hun dak komt.
Fok! Federatie
pi_18007961
De Fransman Jean-Patrick Nazon (AG2r)heeft in Charleville-Mezičres de eerste etappe van het Internationaal Wegcriterium gewonnen.
Vorig jaar won zijn broer Damien rit 1.

Guillaume Auger, ook een Fransman, ontsnapte al na 15 km en bereikte een maximale voorsprong van 19'20". Op 14 km van de finish was de renner van RAGT Sémences er echter aan voor de moeite.

Nazon, die in 2003 ook de slotrit van de Tour won in Parijs, won de massaspurt. Joseba Beloki maakte zijn rentree na zijn val in de Tour. De Spanjaard viel alweer, maar zonder erg.

Bij de bonificatiesprints lieten Vinokourov en Armstrong weten te zijn gekomen voor de eindwinst want na Auger won Vino de sprint voor Armstrong bij zo'n tussensprint.

Morgen is rit 2 en rit 3.

Uitslag rit 1:

1 Jean Patrick Nazon (Fra) Ag2r
2 Marcus Zberg (Sui) Gerolsteiner
3 Peter Wrolich (Aut) Gerolsteiner
4 Thor Hushovd (Nor) Crédit Agricole
5 Alexander Usov (Blr) Phonak
6 Baden Cooke (Aus) Fdjeux.com
7 Jens Voigt (Ger) CSC

Stand na rit 1:

1 Jean Patrick Nazon Ag2r
2 Marcus Zberg Gerolsteiner at 0'04"
3 Peter Wrolich Gerolsteiner at 0'06"
4 Jens Voigt Team CSC s.t
5 Alexandre Vinokourov T-Mobile at 0'08"
6 Alexandre Usov Phonak at 0'09"
7 Danilo di Luca Saeco s.t
8 Lance Armstrong US Postal s.t
9 Thor Hushovd Crédit Agricole at 0'10"
10 Baden Cooke fdjeux s.t
pi_18007974
Beloki kwam dus weer ten val maar zonder erg en finishte als laatste op iets meer dan 16 minuten
pi_18009564
Het zit hem ook niet mee
  zaterdag 27 maart 2004 @ 21:54:51 #179
50936 The_Hives
pi_18010343
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 21:30 schreef Rockshox1 het volgende:
Het zit hem ook niet mee
helaas gebeurt dat meerder toppers wanneer ze "echt top" zijn.

Kijk naar Dekker en Bartoli om een paar voorbeelden te noemen.
Fok! Federatie
  zaterdag 27 maart 2004 @ 22:03:13 #180
6146 SpankSpankeronie
pi_18010685
Boonen is toch gestraft voor het stayeren
en wel met ¤30,-
pi_18011561
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 22:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en wel met ¤30,-
doe dan niks zou ik zeggen
pi_18011670
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 22:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en wel met ¤30,-
Daar zal hij zelf ook wel erg om moeten lachen denk ik zo
  zondag 28 maart 2004 @ 03:23:03 #183
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18015882
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:18 schreef placebeau het volgende:
leuke koers
mooie winnaar
alleen jammer dat bruilandts nooit iets kan forceren. Die jongen verdient toch wel eens een overwinning.

ik kan net hetzelfde herhalen
  zondag 28 maart 2004 @ 12:11:59 #184
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_18018465
Vanmiddag zal bruylandts wel weer aanwezig zijn in de kop van de koers dus wie weet vanmiddag

Wederom met Boogerd zou mooi zijn
pi_18020151
Voigt heeft de tweede rit gewonnen in het internationaal wegcriterium.
  zondag 28 maart 2004 @ 15:01:06 #186
50936 The_Hives
pi_18021243
Nu live verslag op belgië: Brabantse Pijl
Fok! Federatie
  zondag 28 maart 2004 @ 16:35:47 #187
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_18023003
Aardige wedstrijd tot nu toe, Rabo goed actief met Lotz en Boogerd op dit moment in de kopgroep, Freire kon het niet volhouden. Nog 23 km te gaan, het lijkt uit te draaien op een strijd tussen Boogerd en Axel Merckx.

----------------------------------------------
Jens Voigt is winnaar geworden van
het Critérium International.De Duitser
won zondag eerst de etappe over 98,5 km
van Les Vieilles Forges naar Montherme
en was vervolgens ook de snelste in de
afsluitende tijdrit over 8,3 kilometer.

Joseba Beloki,die zaterdag bij zijn
rentree ten val kwam,nam zondag geen
risico en stapte niet meer op de fiets.

[ Bericht 54% gewijzigd door Ambrosius op 28-03-2004 16:44:04 ]
sig verwijderd door FA
  zondag 28 maart 2004 @ 16:46:50 #188
50936 The_Hives
pi_18023234
Ik denk dat het erg moeilijk wordt voor Rabo.

Kroon heeft het achtervolgende groepje trouwens ijzersterk onder controle
Fok! Federatie
  zondag 28 maart 2004 @ 17:07:34 #189
50936 The_Hives
pi_18023673
Jammer, paolini voor Michael
Fok! Federatie
pi_18023680
Kut, naja.

Op 25 april dan maar andersom
  zondag 28 maart 2004 @ 17:07:57 #191
67640 SaintOfKillers
pi_18023682
Paolini wint de Brabantse Pijl. Eigenlijk zonder al te veel problemen.
  zondag 28 maart 2004 @ 17:08:34 #192
6146 SpankSpankeronie
pi_18023696
schijtploeg die quicksteppers
pi_18023711
quote:
Op zondag 28 maart 2004 17:08 schreef SpankSpankeronie het volgende:
schijtploeg die quicksteppers
Volgende week zullen de Rabo's ze wel eens wat laten zien
  zondag 28 maart 2004 @ 17:10:32 #194
50936 The_Hives
pi_18023733
de Rabo's moesten op het einde ff te veel gaatjes dichten.
Fok! Federatie
  zondag 28 maart 2004 @ 17:11:33 #195
67640 SaintOfKillers
pi_18023749
quote:
Op zondag 28 maart 2004 17:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Volgende week zullen de Rabo's ze wel eens wat laten zien
Volgende week VDB met z'n ogen dicht.
pi_18023985
Perfecte wedstrijd van Paolini
  zondag 28 maart 2004 @ 18:56:36 #197
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_18025453
Jammer van Boogerd, Was goed gedaan van het team waren steeds met meer dan 1 renner vertegenwoordigd in ontsnappingen. Enja als dan paolini in de sprint boogerd verslaat mag je nog niet mopperen. Goeie generale voor Vlaanderen
pi_18026406
Jammer voor Boogerd, maar je zag het eigenlijk al wel aankomen. Zo eindigt het zo vaak met hem. Als hij nu nog die sprint van een Bettini of Freire had, was hij echt DE man voor zulke wedstrijden, nu is het nog iets te vaak dat hij het net niet redt.

Wat mij wel verbaasde (ik dacht altijd dat het andersom was), was dat de E3 prijs een hogere UCI waardering heeft dan de Brabantse Peil, terwijl de laatste toch echt een zwaardere wedstrijd is, een mooiere historie heeft, betere winnaars heeft opgebracht enzo. Maarja volgend jaar is het toch allemaal weer anders
pi_18029581
Boogerd koerste dom, echt DOM vandaag. Heb het met mijn eigen ogen gezien daaro. Ze hadden de kaart Lotz moeten trekken was het mss beter uitgevallen. Had Lotz niet hoeven werken. Kon Boogerd het pad effenen dan kon Paolini mee samen met Lotz en dan had Lotz mss gewonnen.
pi_18031113
Lotz was al behoorlijk moe hoor, die kon niet veel meer.
Klik dan als je durft
pi_18031469
ik had het ok over als ze al eerder de kaart Lotz trokken.

Voor geďnteresseerde de fotos die ik vandaag gemaakt heb bij de Brabantse Pijl:

http://www.cyclingfx.nl/pics_Brabantse_Pijl_2004.htm
  maandag 29 maart 2004 @ 00:15:14 #202
11102 knep
Mountainfreak
pi_18032312
Superfoto's Bartoli, echt top

Heb me trouwens goed geamuseerd dit weekend met beide koersen .
  maandag 29 maart 2004 @ 00:25:02 #203
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_18032430
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:30 schreef The_Hives het volgende:
Van Heeswijk was opvallend onzichtbaar vandaag.
klopt, hij werd opgehouden door de valpartij in de laatste km. Daardoor kon ie niet meesprinten. Anders had ie een goede kans gehad op de overwinning.
pi_18036027
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

klopt, hij werd opgehouden door de valpartij in de laatste km. Daardoor kon ie niet meesprinten. Anders had ie een goede kans gehad op de overwinning.
Daar zat hij veel te ver voor. Hij kon hoogstens voor top tien gaan. Volgens mij was hij niet echt goed of hij is zich aan het sparen voor zondag.
  maandag 29 maart 2004 @ 11:07:39 #205
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18036116
mooi weekend voor quickstep-davitamon
  maandag 29 maart 2004 @ 11:12:08 #206
50936 The_Hives
pi_18036185
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:00 schreef Biggs het volgende:

[..]

of hij is zich aan het sparen voor zondag.
sparen voor zondag? Een week van te voren hoeven ze zich niet te sparen.

Boogerd gebruikte deze wedstrijden juist als "zware training" en om de vorm aan te scherpen.
Fok! Federatie
pi_18036282
quote:
Op zondag 28 maart 2004 23:29 schreef Bartoli het volgende:
http://www.cyclingfx.nl/p(...)m
Mooie foto's Bartoli

Ik zag dat je er ook een had van Pieri, maar het was me amper opgevallen dat hij meekoerste Nog niet echt in vorm volgens mij.
pi_18036929
Mooie foto's inderdaad! Je lijkt wel een persfotograaf
Jippie!!
pi_18044542
Haha Ja, Misschien wordt ik dat nog weleens persfotograaf
pi_18044642
@Hedgehog: Pieri was nog voor de plaatselijke rondjes wel al op plaatselijk circuit afgestapt
pi_18046100
quote:
Op maandag 29 maart 2004 17:53 schreef Bartoli het volgende:
@Hedgehog: Pieri was nog voor de plaatselijke rondjes wel al op plaatselijk circuit afgestapt
Er waren er wel meer al eerder afgestapt he?
Klik dan als je durft
pi_18046257
nagenoeg het halve peloton was er al vroeg uit
pi_18046553
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:12 schreef The_Hives het volgende:

[..]

sparen voor zondag? Een week van te voren hoeven ze zich niet te sparen.

Boogerd gebruikte deze wedstrijden juist als "zware training" en om de vorm aan te scherpen.
Van heeswijk is iemand die heel moeilijk hersteld van een zware wedstrijd. Boogerd herstelt heel makkelijk. Daarom rijd van heeswijk waarschijnlijk ook maar twee dagen in de panne (of misschien rijd hij ook helemaal niet).

[ Bericht 0% gewijzigd door Biggs op 29-03-2004 20:49:22 ]
pi_18046866
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:23 schreef Biggs het volgende:

[..]

Van heeswijk is iemand die heel moeilijk hersteld van een zware wedstrijd. Boogerd herstelt heel makkelijk. Daarom rijd van heeswijk waarschijnlijk ook maar twee dagen in de panne (of misschien ook helemaal niet).
Van Heeswijk rijdt de Panne volledig. Tussen de Panne en Vlaanderen zitten nagenoeg 3 dagen dan is Max ook wel hersteld. Mss dat Max de tijdrit niet meer rijdt Donderdag maar de ochtendrit zal die nog wel rijden op donderdag.
pi_18048216
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:36 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Van Heeswijk rijdt de Panne volledig. Tussen de Panne en Vlaanderen zitten nagenoeg 3 dagen dan is Max ook wel hersteld. Mss dat Max de tijdrit niet meer rijdt Donderdag maar de ochtendrit zal die nog wel rijden op donderdag.
quote:
Max van Heeswijk neemt definitief niet deel aan de 3-daagse van de Panne Koksijde die deze week gereden wordt. Max is wat vermoeid en wil goed uitgerust aan de Ronde van Vlaanderen beginnen (volgende week zondag).
Hij rijd hem dus helemaal niet. Eerst was het bericht dat ie alleen de eerste twee dagen zou rijden. Het is gewoon omdat hij niet echt zo snel herstelt als anderen.
pi_18048460
hmm vaag, vind het persoonlijk een verkeerd voorteken
pi_18048502
quote:
Op maandag 29 maart 2004 20:28 schreef Bartoli het volgende:
hmm vaag, vind het persoonlijk een verkeerd voorteken
Is het ook ik. ik las zonet ook al dat hij al heeft gezegd over zijn hoogtepunt heen te zijn. Ik verwacht hem dan ook niet in RVV.

[ Bericht 0% gewijzigd door Biggs op 29-03-2004 20:50:35 ]
pi_18051265
quote:
Op zondag 28 maart 2004 23:29 schreef Bartoli het volgende:
ik had het ok over als ze al eerder de kaart Lotz trokken.

Voor geďnteresseerde de fotos die ik vandaag gemaakt heb bij de Brabantse Pijl:

http://www.cyclingfx.nl/p(...)m
Mooie foto's Bartoli, ze Poseren nog mooi voor je ook
pi_18052568
ja gewoon vragen en dan doen ze dat wel

Vooral als ze zien dat je met iemand bent die fotografe is en perskaartje heeft
pi_18056869
Mooie foto's
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:30:03 #221
50936 The_Hives
pi_18058929
quote:
Op maandag 29 maart 2004 20:21 schreef Biggs het volgende:

[..]
Max van Heeswijk neemt definitief niet deel aan de 3-daagse van de Panne Koksijde die deze week gereden wordt. Max is wat vermoeid en wil goed uitgerust aan de Ronde van Vlaanderen beginnen (volgende week zondag).
En hij wil mee naar de tour, om armstrong te ondersteunen

Als hij nu vermoeid is terwijl er toch regelmatig een paar dagen tussen de wedstrijden zitten, hoe moet dat dan in de tour?
Fok! Federatie
pi_18059651
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 11:30 schreef The_Hives het volgende:

[..]

En hij wil mee naar de tour, om armstrong te ondersteunen

Als hij nu vermoeid is terwijl er toch regelmatig een paar dagen tussen de wedstrijden zitten, hoe moet dat dan in de tour?
Hij zal ook niet meegaan naar de tour. Kiezen ze eerder Joachim.
pi_18067805
Danilo Hondo van Gerolsteiner wint 1e etappe van 3 daagse van de Panne

1 Danilo Hondo (Ger-Gst) 5.16.10
2 Baden Cooke (Aus-FdJ) 0.04
3 George Hincapie (Usa-Usp) 0.06
4 Luca Paolini (Ita-Qsd) 0.10
5 Leon van Bon (Ned-Lot) st.
6 David Clinger (Usa-Dve) st.
7 Gerben Löwik (Ned-Cho) st.
8 Marcus Ljungqvist (Swe-Alb) st.
9 Juan A.Flecha Giannoni (Spa-Fas) st.
10 Bert De Waele (Bel-Lan) st.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:58:19 #224
50936 The_Hives
pi_18069523
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 12:04 schreef Biggs het volgende:

[..]

Hij zal ook niet meegaan naar de tour. Kiezen ze eerder Joachim.
Dat lijkt mij ook, maar volgens mij heb ik armstrong (of bruyneel) horen zeggen dat ze vorig jaar al twijfelden of ze hem mee zouden nemen, en dat dit jaar zeker een optie was.

Ook heeft Max dit jaar gezegd dat het hem wel wat lijkt om 3 weken voor armstrong te werken.
Fok! Federatie
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:59:20 #225
50936 The_Hives
pi_18069543
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 18:45 schreef Aars_Koek het volgende:
Danilo Hondo van Gerolsteiner wint 1e etappe van 3 daagse van de Panne

1 Danilo Hondo (Ger-Gst) 5.16.10
2 Baden Cooke (Aus-FdJ) 0.04
3 George Hincapie (Usa-Usp) 0.06
4 Luca Paolini (Ita-Qsd) 0.10
5 Leon van Bon (Ned-Lot) st.
6 David Clinger (Usa-Dve) st.
7 Gerben Löwik (Ned-Cho) st.
8 Marcus Ljungqvist (Swe-Alb) st.
9 Juan A.Flecha Giannoni (Spa-Fas) st.
10 Bert De Waele (Bel-Lan) st.
Ik heb het vandaag niet gevolgd (alleen finish gezien) maar was Wouters nou de Rabo-renner in de kopgroep?
Fok! Federatie
pi_18070720
het was Bernucci die 10e was en niet Bert de Waele.

en Wauters was idd de rabo'er voorin
pi_18071634
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:59 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ik heb het vandaag niet gevolgd (alleen finish gezien) maar was Wouters nou de Rabo-renner in de kopgroep?
Ja klopt hij was 19e. Goed gezien
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:54 schreef Bartoli het volgende:
het was Bernucci die 10e was en niet Bert de Waele.

en Wauters was idd de rabo'er voorin
Ah ok stond toen verkeerd op internet toen ik het poste, maar je hebt idd gelijk
pi_18072017
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:42 schreef Bartoli het volgende:
ja gewoon vragen en dan doen ze dat wel

Vooral als ze zien dat je met iemand bent die fotografe is en perskaartje heeft
Je foto's van de Bankgiro loterij renners worden zelfs op hun officiele site gebruikt

Banckgiroloterij cyclingteam
pi_18072670
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:51 schreef Aars_Koek het volgende:

[..]

Je foto's van de Bankgiro loterij renners worden zelfs op hun officiele site gebruikt

Banckgiroloterij cyclingteam
weet ik hij vroeg dat namelijk of dat mocht
  woensdag 31 maart 2004 @ 00:58:04 #230
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18076084
Bartoli heeft laten weten na dit jaar te stoppen als hij er niet weer in slaagt een klassieker te winnen. Dit is dan ook de reden waarom hij dit jaar ook eens Parijs Roubaix meedoet.

(bron: Nieuwsblad, er stond ook in dat de journalisten wat geschrokken waren)
  woensdag 31 maart 2004 @ 01:12:16 #231
50936 The_Hives
pi_18076215
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:34 schreef Aars_Koek het volgende:

[..]

Ja klopt
dus wouters is de kopman met het oog op de tijdrit.

Ik gun het hem wel (net als iedereen denk ik ) dat hij een goed klassement rijdt, en dat de rest van het team een keer in zijn dienst rijdt (ookal houdt hij hier iet van).
Fok! Federatie
  woensdag 31 maart 2004 @ 08:54:45 #232
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_18077901
Wouters moet net als Dekker met meer zelfvertrouwen d'r in knallen en dan zal hij vaker winnen. Zie P-T enkele jaren terug
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_18078294
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:58 schreef placebeau het volgende:
Bartoli heeft laten weten na dit jaar te stoppen als hij er niet weer in slaagt een klassieker te winnen. Dit is dan ook de reden waarom hij dit jaar ook eens Parijs Roubaix meedoet.

(bron: Nieuwsblad, er stond ook in dat de journalisten wat geschrokken waren)
Dat hoor ik er meer zeggen dat ze stoppen en toch doorgaan alla Armstrong, Planckaert, Museeuw (maar die zou over 2 weken nu echt stoppen) en nog wel een paar.

Maar aan andere kant Bartoli is ook al 32 of 33 ofzo.
pi_18078303
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 01:12 schreef The_Hives het volgende:

[..]

dus wouters is de kopman met het oog op de tijdrit.

Ik gun het hem wel (net als iedereen denk ik ) dat hij een goed klassement rijdt, en dat de rest van het team een keer in zijn dienst rijdt (ookal houdt hij hier iet van).
waarom niet, vorig jaar was wauters in de panne ook de kopman en eindigde ook in de top 10 d8 ik
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:50:23 #235
50936 The_Hives
pi_18080491
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 09:33 schreef Bartoli het volgende:

[..]

waarom niet, vorig jaar was wauters in de panne ook de kopman en eindigde ook in de top 10 d8 ik
Ik zeg niet dat hij dat niet kan. Hij heeft zelf een keer aangegeven dat hij zich geen kopman voelt, en dat een rol als superknecht hem beter ligt en dat hij daar genoeg voldoening uithaalt.
Fok! Federatie
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:52:21 #236
50936 The_Hives
pi_18080532
quote:

[..]

Dat hoor ik er meer zeggen dat ze stoppen en toch doorgaan alla Armstrong, Planckaert, Museeuw (maar die zou over 2 weken nu echt stoppen) en nog wel een paar.

ach Ludo is 39 .

en was het ook niet zo dat je van je 28 tot je 34 op je sterkst bent (tenminste dat zeggen ze geloof ik)

Max die is 31, en die zegt dat zijn jaren om te oogsten juist nu pas komen.
Fok! Federatie
pi_18080563
Volgens mij wint Cancelara nu tenzij hij valt of in een waaieretappe niet in de voorste groep zit. Wauters kan goed tijdrijden, maar niet beter dan cancelara. Michel wuyts zei trouwens gister de hele tijd dat vorig jaar voskamp de eerste etappe had gewonnen maar dat was toch Bortolami? Hij maakt wel vaker van die domme foutjes.
pi_18080585
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ach Ludo is 39 .

en was het ook niet zo dat je van je 28 tot je 34 op je sterkst bent (tenminste dat zeggen ze geloof ik)

Max die is 31, en die zegt dat zijn jaren om te oogsten juist nu pas komen.
Ja vanaf je 28e ben je op je top tot idd rond je 35e. dat klopt
pi_18080695
Voskamp was vorig jaar 2e in die etappe vandaar.

Maar hij maakte gisteren in tegenstelling tot andere keren meer foutjes.

om er op te noemen (tussen haakjes wat het echt moet zijn)

* Voskamp won de 1e rit (Bortolami was dat)
* Ekimov had rugblessure (Maar men vreesde elleboog breuk)
* Hij zei iets over een renner die bij die in het team zat (klopte ook niet, ben ff de naam kwijt)

en nog wel een paar
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:23:34 #240
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18086213
Cooke wint de tweede rit naar koksijde en wordt dus ook leider

Maar wat een chaotische sprint zeg
dat heb je met sprinten waar alle tweederangsspurters ook aan mee doen. Er waren er ook al een helehoop te vroeg beginnen spurten omdat het tempo in het peleton niet al te hoog lag en door de wind op kop.
pi_18087745
quote:

[..]

Tja beetje net als de Clercq bij het veldrijden die is ook al 10 x gestopt
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:28:43 #242
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18087800
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:26 schreef Aars_Koek het volgende:

[..]

Tja beetje net als de Clercq bij het veldrijden die is ook al 10 x gestopt
da's omdat ie moest van zijn sponsor

hij is nu het mountainbiken aan het proberen.
pi_18091615
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef placebeau het volgende:

[..]

da's omdat ie moest van zijn sponsor

hij is nu het mountainbiken aan het proberen.
Als je stopt lijkt me dat een keuze van je eigen, daar hebt verder niemand iets mee te maken zelfs je sponsor niet. Als je echt verder wilt dan en je sponser moet je niet meer dan vindt je heus wel ergens onderdak.
  woensdag 31 maart 2004 @ 20:51:14 #244
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18091984
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:36 schreef Aars_Koek het volgende:
Als je stopt lijkt me dat een keuze van je eigen, daar hebt verder niemand iets mee te maken zelfs je sponsor niet. Als je echt verder wilt dan en je sponser moet je niet meer dan vindt je heus wel ergens onderdak.
Tuurlijk doet hij wat hij wil, maar anders was de ploeg hun sponsor kwijt, zo vlak voor het seizoen begon
En de kaderfunctie die hij dan normaal ging krijgen kon hij dan ook wel naar fluiten
dus dan heb je de keuze tussen werkloos zijn of je ploeg redden...
  woensdag 31 maart 2004 @ 22:05:36 #245
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_18094070
Morgen al uitzending om 10.00uur en toevallig ben ik vrij
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_18094264
Michael Skelde van Alessio-Bianchi heeft bij zijn val gisteren in de Panne een schedelbreuk en een hersentrauma opgelopen. Hij kon tijdig gereanimeerd worden en overgebracht worden naar een ziekenhuis. Zijn toestand is stabiel en niet levensbedreigend. Zijn helm heeft hem gered van een gewisse dood.

Het volledige bericht heb ik op de manager geplaatst: http://sport.fok.nl/wielrennen/nieuws/5607
pi_18105702
Zanotti won de ochtend etappe in de Driedaagse. Was mooi ploegwerk van Vini, want een ploeggenoot van Zanotti liet na de bocht een gaatje vallen, waardoor Cooke en Boonen er niet meer bij kwamen. Steven de Jongh werd 4e.
  donderdag 1 april 2004 @ 13:08:17 #248
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18105718
gelukkige verjaardag bettini!

leuke aankomst vanmorgen in de driedaagse. Een truuk uit de ouwe doos. ze trekken met twee kop van dezelfde ploeg, de tweede laat een gaatje en zanotti wint
cooke en boonen kwamen te laat
pi_18107486
quote:
Op donderdag 1 april 2004 13:07 schreef Butra het volgende:
Zanotti won de ochtend etappe in de Driedaagse. Was mooi ploegwerk van Vini, want een ploeggenoot van Zanotti liet na de bocht een gaatje vallen, waardoor Cooke en Boonen er niet meer bij kwamen. Steven de Jongh werd 4e.
Klassiek.
  donderdag 1 april 2004 @ 16:56:51 #250
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18111336
Hincapie wordt eindwinnaar, hondo nog net tweede voor Lowik van chocolade jacques, wauters wordt vijfde na cancellara.

de tijdrit zelf was voor bodrogi.
pi_18113557
Mooie prestatie toch weer van Lowik. Ben benieuwd hoe ver hij zondag meekan.
pi_18128366
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:56 schreef placebeau het volgende:
de tijdrit zelf was voor bodrogi.
Bodrogi heeft behoorlijk "geluk" gehad tijdens die tijdrit. Zijn tussentijd halverwege was niet in de buurt van de top 30 (eerst dachten ze dat het een fout op de computer was), maar later bleek die tijd wel te kloppen, maar heeft hij 2 km!!!! achter een tram gestayerd in het resterende gedeelte en zo alsnog gewonnen.
Rabo en Bartko hebben nog wel protest ingediend, maar dat heeft niet geholpen. De overwinning blijft bij Bodrogi.

Nou persoonlijk vindt ik dus behoorlijke competitie vervalsing. Mij lijkt het niet meer dan terecht dat Bodrogi gedeclaseerd wordt, want als je halverwege niet eens in de top 30 staat qua tijd is het toch overduidelijk dat die overwinning toch echt door het extreem lange stayeren komt. Maar ja, die jury af en toe
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:36:23 #253
50936 The_Hives
pi_18128546
Eerst Boonen achter een auto. Die krijgt maar een "boete" van 30 Euro.
Daarna Bodrogi die niet bestraft wordt .

In de ochtendrit vond ik Zanotti aardig van zijn lijn afwijken, waar niets tegen gedaan wordt.

Tering man, kunnen ze net zo goed die jury afschaffen als zulke duidelijk gevallen (op zanotti na) niet bestraft worden.
Fok! Federatie
pi_18128928
quote:
Slecht nieuws voor Chocolade Jacques-Wincor Nixdorf-Passage FitnessFirst ploeg van Johan Capiot. Dave Bruylandts werd vandaag op training aangereden door een wagen. Bruylandts was samen op pad met zijn vriendin, die het zwaarst in de klappen deelde. De twee werden overgebracht naar het ziekenhuis.
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:06:49 #255
50936 The_Hives
pi_18132188
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:55 schreef Biggs het volgende:

[..]

Gelukkig valt het nog mee:
quote:
Het is inmiddels bekend geworden dat Bruylandts geen lichamelijk letsel heeft overgehouden aan de aanrijding. Zijn deelname aan de Ronde van Vlaanderen komt dus niet in gevaar. Femke Melis heeft een hersenschudding en wonden in het gezicht aan het voorval overgehouden.
zielig dat commentaar van Lefevre trouwens
Fok! Federatie
pi_18132669
quote:
Op donderdag 1 april 2004 18:39 schreef Biggs het volgende:
Mooie prestatie toch weer van Lowik. Ben benieuwd hoe ver hij zondag meekan.
Ik denk dat hij heel belangrijk kan worden voor Peers en Bruylandts, maar hij komt zelf net te kort voor de finale. Een plaats in de top 25 zit er zeer zeker in
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_18132880
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:26 schreef Hedgehog het volgende:
Bodrogi heeft behoorlijk "geluk" gehad tijdens die tijdrit. Zijn tussentijd halverwege was niet in de buurt van de top 30 (eerst dachten ze dat het een fout op de computer was), maar later bleek die tijd wel te kloppen, maar heeft hij 2 km!!!! achter een tram gestayerd in het resterende gedeelte en zo alsnog gewonnen.
Rabo en Bartko hebben nog wel protest ingediend, maar dat heeft niet geholpen. De overwinning blijft bij Bodrogi.

Nou persoonlijk vindt ik dus behoorlijke competitie vervalsing. Mij lijkt het niet meer dan terecht dat Bodrogi gedeclaseerd wordt, want als je halverwege niet eens in de top 30 staat qua tijd is het toch overduidelijk dat die overwinning toch echt door het extreem lange stayeren komt. Maar ja, die jury af en toe
Hmm, ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier een foto van is ofzo. In de rechtstreekse uitzending was hiervan alvast niks terug te zien denk ik.

Hoe kan je uberhaupt achter een tram stayeren? Dat moet toch gewoon onmogelijk en levensgevaarlijk zijn. Ik denk eerder dat Bodrogi mss wel even langs die tram heeft gereden en zo minder zijwind kreeg, maar stayeren zoals Boonen dat deed in de E3 lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk.
Hij kan trouwens toch moeilijk niet 100% doorrijden omdat daar nu toevallig een tram rijdt en hij er dus voordeel uithaalt? Gewoon een fout van de organisatie. (zoals twee ploegmaats na elkaar laten starten in een tijdrit). Declasering zou wel heel onterecht zijn geweest imo.

Ik was maar half en half de uitzending aan het volgen maar ik dacht dat de tussentijd van bodrogi +1'07'' was? Dan moet hij in die 2 kilometer meer dan 120km/u halen om dat dicht te rijden? Denk dat ie gewoon mis was.
pi_18133625
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:32 schreef gorgg het volgende:
Hmm, ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier een foto van is ofzo. In de rechtstreekse uitzending was hiervan alvast niks terug te zien denk ik.
Klopt, ik heb heel de uitzending gezien en er was idd niets van te zien
quote:
Hoe kan je uberhaupt achter een tram stayeren? Dat moet toch gewoon onmogelijk en levensgevaarlijk zijn. Ik denk eerder dat Bodrogi mss wel even langs die tram heeft gereden en zo minder zijwind kreeg, maar stayeren zoals Boonen dat deed in de E3 lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk.
Ik weet ook niet hoe het kan, maar ik vatte gewoon even samen wat op de belgische Teletekst stond.
pi_18135279
Wat zitten jullie nu te zeiken over Bodrogi en Bartko. Wat had Bodrogi moeten doen?? zijn poten stilhouden? ja dat gaat dus niet, minder hard gaan rijden gaat ook niet want je probeert een tijd neer te zetten. Dat die tram hem voorbijreed of hij de tram probeerde voorbij te rijden dat kan gebeuren dat is da voor Bartko die 2e was gewoon brute pech. Had Bartko maar sneller moeten trappen.

Het is gewoon brute pecht
pi_18135321
quote:

[..]
Dat is gewoon 2 km naast de Tram rijden dat is dus niet stayeren
quote:
Hij kan trouwens toch moeilijk niet 100% doorrijden omdat daar nu toevallig een tram rijdt en hij er dus voordeel uithaalt? Gewoon een fout van de organisatie. (zoals twee ploegmaats na elkaar laten starten in een tijdrit). Declasering zou wel heel onterecht zijn geweest imo.
helemaal mee eens kan Bodrogi toch niks aan doen dat die tram daar rijdt
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:17:13 #261
50936 The_Hives
pi_18135445
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:07 schreef Bartoli het volgende:
Wat zitten jullie nu te zeiken over Bodrogi en Bartko. Wat had Bodrogi moeten doen?? zijn poten stilhouden? ja dat gaat dus niet, minder hard gaan rijden gaat ook niet want je probeert een tijd neer te zetten. Dat die tram hem voorbijreed of hij de tram probeerde voorbij te rijden dat kan gebeuren dat is da voor Bartko die 2e was gewoon brute pech. Had Bartko maar sneller moeten trappen.

Het is gewoon brute pecht
weet jij precies hoe het ging?

Ik kan het me namelijk moeilijk voorstellen. Een tram die 2 kilometer rijdt zonder te stoppen, en dan zo hard?

Zowiezo is het raar dat er een tram op het parcours is. Als dat was toegestaan was er dus voldoende ruimte om er NAAST te rijden. Als hij er dan achter gereden heeft, vind ik het idd vervalsing en is het flauwekul om te zeggen dat Bartko maar harder had moeten rijden.

Als hij er naast kon rijden, is het een fout van de organisatie, en moet Rabo het accepteren.
Fok! Federatie
pi_18135609
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

weet jij precies hoe het ging?

Ik kan het me namelijk moeilijk voorstellen. Een tram die 2 kilometer rijdt zonder te stoppen, en dan zo hard?

Zowiezo is het raar dat er een tram op het parcours is. Als dat was toegestaan was er dus voldoende ruimte om er NAAST te rijden. Als hij er dan achter gereden heeft, vind ik het idd vervalsing en is het flauwekul om te zeggen dat Bartko maar harder had moeten rijden.

Als hij er naast kon rijden, is het een fout van de organisatie, en moet Rabo het accepteren.
Bodrogi is alleen in beeld geweest met de start en aan de finish, onderweg niet. Maar die wegen waren idd kaarsrrecht en kan zijn dat dat over een afstand van 2 km geweest is. Bodrogi zal 48/49 per uur gereden hebben maar vraag me af of een Tram 50 km per uur haalt??

Maar stayeren achter een trein gaat niet, je kan er wel naast gaan rijden en ja ze kunnen moeilijk allebei stoppen. En de tijdopname was sowieso niet secuur want er klopte wel meer niet aan de tijden op de verschillende schermen.

En om Bodrogi er nu voor te diskwalificeren gaat te ver want hij kan er zelf niks aan doen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:35:16 #263
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18135831
wees gerust, quickstep heeft geen tram ingehuurd hoor of zo
Dat is de kusttram en die rijdt heus wel twee kilometer aan een stuk zonder te stoppen, zeker in depanne, en tussen de duinen kan je zeker rap genoeg rijden.

Laat ons ook niet vergeten dat Bodrogi een zeer goede tijdrijder is hé
en je kan misschien wel zeggen dat hij op het eerste tussenpunt maar dertigste stond, maardat is al bij al maar op een 20tal seconden. En (volgens lefevere) is bodrogi nu eenmaal een trage starter

artikel:
quote:
In het Rabobank-kamp reageerde ze gisteravond pissig om het nipte verlies van Robert Bartko. De Duitser beet met 41 honderdsten verschil in het zand. Volgens ploegleider Adri van Houwelingen heeft Laszlo Bodrogi (eigenaar van een matige tussentijd) tot drie kilometer lang gebruik gemaakt van de slipstream van een voorbijgestoven kusttram. De UCI- wedstrijdjury wuifde de klacht weg omdat Bodrogi niet tegen de reglementen heeft gezondigd. ,,Dit is uiterst zuur voor ons'', aldus Van Houwelingen. ,,Maar het moet ook geen pretje zijn voor Bodrogi zelf om op deze manier te winnen. Patrick Lefevere kan zich van zijn beste zijde laten zien door hardop te zeggen: Deze zege komt ons niet toe. Hier werden we in een rechtstreeks duel geslachtofferd.'' Antwoord van Patrick Lefevere: ,,Nederlanders zijn slechte verliezers. Met dat opstuivende zand heeft Laszlo meer nadeel dan voordeel gehad. Bodrogi is nu eenmaal van nature een trage starter en een sterke finisher.'' De confrontatie tussen Quick Step-Davitamon en Rabobank, voorzien voor zondag, is dus gisteren alvast verbaal begonnen.
meer...
Dat gaat nog vonken geven zondag.

aja, bruylandts deelname aan de ronde is niet in gevaar, zijn vrouw is er erger aan toe (hersenschudding en zo).
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:36:23 #264
50936 The_Hives
pi_18135856
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:25 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Bodrogi zal 48/49 per uur gereden hebben maar vraag me af of een Tram 50 km per uur haalt??
daar zat ik dus ook aan te denken.
quote:
Maar stayeren achter een trein gaat niet, je kan er wel naast gaan rijden en ja ze kunnen moeilijk allebei stoppen. .

En om Bodrogi er nu voor te diskwalificeren gaat te ver want hij kan er zelf niks aan doen.
Hij kan die tram als rijdend mikpunt gebruikt hebben. Het zelfde waarom wielrenners die elkaar tijdens de tijdrit inhalen een bepaalde afstand tot elkaar moeten houden.

Maar als dat idd zo gegaan is, kunnen ze Bodrogi hier niet om diskwalificeren.

Gewoon een grote fout van de organisatie dat niet al het verkeer tegen wordt gehouden.
Fok! Federatie
pi_18135883
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:07 schreef Bartoli het volgende:
Wat zitten jullie nu te zeiken over Bodrogi en Bartko.
Zeiken? Ik gaf alleen een samenvatting van wat ik op TT had gelezen en zei daarbij dat naar mijn mening hij best gedeclasseerd had mogen worden. Niet echt zeiken vindt ik persoonlijk. Het ligt er maar net aan van hoe je de situatie voorstelt denk ik, omdat er geen beeldmateriaal van is. Kortom, iedereen zal er wel een andere voorstelling van hebben en daarom een andere mening

Om even precies te zijn nu het letterlijk verslag van pag. 426 belgische TT:
quote:
WIELRENNEN 3-daagse De Panne 2.2
* Toen Laszlo Bodrogi over de finish reed, was iedereen verbijsterd over zijn snelle tijd. De Hongaar liet namelijk een zwakke tussentijd noteren. Achteraf bleek dat de renner van Quick-
Step twee kilometer lang in het zog van een tram had gereden en zo een hoge snelheid haalde in de tweede helft van het parcours. De koerscommissarissen klasseerden de zaak echter, ondanks een klacht van Bartko's Rabobank-ploeg.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:39:19 #266
50936 The_Hives
pi_18135919
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:35 schreef placebeau het volgende:

Dat gaat nog vonken geven zondag.
Ik baal er best wel van dat ik de ronde niet kan (wil ) zien zondag.
Fok! Federatie
pi_18136145
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:37 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Zeiken? Ik gaf alleen een samenvatting van wat ik op TT had gelezen en zei daarbij dat naar mijn mening hij best gedeclasseerd had mogen worden. Niet echt zeiken vindt ik persoonlijk. Het ligt er maar net aan van hoe je de situatie voorstelt denk ik, omdat er geen beeldmateriaal van is. Kortom, iedereen zal er wel een andere voorstelling van hebben en daarom een andere mening

Om even precies te zijn nu het letterlijk verslag van pag. 426 belgische TT:
[..]
ja zeiken was niet goed woord ervoor sorry maar was ook niet op jouw bedoeld hoor. Vat het niet persoonlijk op
pi_18136172
trouwens ga zondag zelf naar de ronde, de fotos drop ik hierzo weer voor de nieuwsgierige
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:51:07 #269
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18136181
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:39 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ik baal er best wel van dat ik de ronde niet kan (wil ) zien zondag.
er zijn zo van die heilige momenten in het jaar
Pasen, kerstdag en de finale van de ronde van Vlaanderen
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:53:20 #270
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18136231
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:50 schreef Bartoli het volgende:
trouwens ga zondag zelf naar de ronde, de fotos drop ik hierzo weer voor de nieuwsgierige

ga wsch wel naar Brugge voor het vertrek te zien
anders zie ik ze hier in oostende wel passeren
pi_18136317
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:53 schreef placebeau het volgende:

[..]

ga wsch wel naar Brugge voor het vertrek te zien
anders zie ik ze hier in oostende wel passeren
ja Brugge ga ik niet heen sowieso wel dat kruispunt boven op de trieux en afdaling nieuwe kwaremont, dan de oude kwaremont nog ergens op 1 plaats waar ik naam niet van weet en in Meerbeke de finish. En evt wat er anders nog op ons pad komt.
pi_18140149
quote:
De vroegere coach van het beruchte Festina-team, Antoine Vayer, brengt de Tourzeges van de afgelopen 13 jaar in verband met doping.

De verklaringen van Vayer verschenen vrijdag in het Duitse maandblad 'Tour'. Onrechtstreeks beschuldigt hij Indurain, Riis, Ullrich, Pantani en Armstrong (de vijf laatste Tourwinnaars) van dopinggebruik.

Vorig jaar bracht de coach in de Franse pers de almaar toenemende snelheden in de Tour de France in verband met doping. Volgens Vayer zijn de controles gemakkelijk te omzeilen, waarmee hij de recente verklaringen van Jesus Manzano en Philippe Gaumont bijtreedt.
Dit soort berichten zet me toch altijd weer aan het denken. Zouden nou echt de meeste wielrenners doping gebruiken. Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat Armstrong doping gebruikt.
pi_18140293
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:33 schreef Biggs het volgende:

[..]

Dit soort berichten zet me toch altijd weer aan het denken. Zouden nou echt de meeste wielrenners doping gebruiken. Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat Armstrong doping gebruikt.
voorstellen kun je het niet maar er zal toch een kern van waarheid inzitten.

Toen Lance kanker had gebruikte hij zo'n middelen (van de dopinglijst) om beter te worden, dat is gelukt. En zal nu wss nog moet nemen om het niet terug te laten keren. Dus bewust of onbewust bevorderd het zijn prestaties wel.
  vrijdag 2 april 2004 @ 22:10:33 #274
50936 The_Hives
pi_18140737
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:42 schreef Bartoli het volgende:

[..]

voorstellen kun je het niet maar er zal toch een kern van waarheid inzitten.

Toen Lance kanker had gebruikte hij zo'n middelen (van de dopinglijst) om beter te worden, dat is gelukt. En zal nu wss nog moet nemen om het niet terug te laten keren. Dus bewust of onbewust bevorderd het zijn prestaties wel.
Deze discussie zal wel vaker gevoerd zijn maar:

Volgens mij zit je redelijk in dat wereldje. Gaat veel naar wedstrijden toe enzo. Leest veel, hoort veel.

Hoeveel procent van het peleton gebruikt denk je? Zullen dat meer de toppers zijn, of de wannabies?

Bijvoorbeeld Erik Dekker, was voor zijn blessures zo gigantisch goed bezig. In interviews wanneer het over doping ging, zei hij dat hij clean was. Boogerd hetzelfde. Ze komen dan zo eerlijk over, dat ik ze op dat moment geloof dat ze niet gebruiken. Maar als je er over nadenkt, zullen zij eerder gebruiken om tot deze prestaties te komen.

Is de tour niet clean te rijden? Wordt de doping onderschat? Wordt de doping overschat?

Of zijn er anderen die er echt wat van weten?
Fok! Federatie
pi_18141375
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 22:10 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Deze discussie zal wel vaker gevoerd zijn maar:

Volgens mij zit je redelijk in dat wereldje. Gaat veel naar wedstrijden toe enzo. Leest veel, hoort veel.

Hoeveel procent van het peleton gebruikt denk je? Zullen dat meer de toppers zijn, of de wannabies?

Bijvoorbeeld Erik Dekker, was voor zijn blessures zo gigantisch goed bezig. In interviews wanneer het over doping ging, zei hij dat hij clean was. Boogerd hetzelfde. Ze komen dan zo eerlijk over, dat ik ze op dat moment geloof dat ze niet gebruiken. Maar als je er over nadenkt, zullen zij eerder gebruiken om tot deze prestaties te komen.

Is de tour niet clean te rijden? Wordt de doping onderschat? Wordt de doping overschat?

Of zijn er anderen die er echt wat van weten?
Ik ga me niet uitlaten over hoeveel % gebruikt maar dat er een hoop zijn die gebruiken dat klopt of hebben gebruikt. Ga eens na wie allemaal gepakt is dan kom je toch op een hoop renners waaronder ook toppers en wannabies.

Dekker is ook al eens 2 weken op non-actief gezet door een te hoog hematocriet, wat niet zegt dat hij dope gebruikt, maar het kan wel.
  vrijdag 2 april 2004 @ 23:15:00 #276
50936 The_Hives
pi_18142324
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik ga me niet uitlaten over hoeveel % gebruikt maar dat er een hoop zijn die gebruiken dat klopt of hebben gebruikt. Ga eens na wie allemaal gepakt is dan kom je toch op een hoop renners waaronder ook toppers en wannabies.

Dekker is ook al eens 2 weken op non-actief gezet door een te hoog hematocriet, wat niet zegt dat hij dope gebruikt, maar het kan wel.
ja ok, wat jij zegt weet ik ook. Ik hoopte dat jij een beter beeld kon scheppen .
Fok! Federatie
pi_18144634
Hoeveel % er gebruikt is heel lastig te zeggen. Ik denk zeker 80% van het profwereldje wel....

Het begint ook al bij de junioren overigens....
pi_18144681
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het begint ook al bij de junioren overigens....
Veel renners zullen het daar ook niet eens doorhebben.
pi_18144748
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 01:09 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Veel renners zullen het daar ook niet eens doorhebben.
Hoe bedoel je dat precies?

Onbewust doping gebruiken ofzo?
pi_18150797
Hier ook nog wat pics van de start van de Brabantse Pijl vorige week:

Klik dan als je durft
pi_18161365
en hier zijn wat fotos te vinden van de Hel van het Mergelland van vandaag gewonnen door Allan Johansen van Bankgiroloterij.

http://www.cyclingfx.nl/pics_Hel_van_Mergelland_2004.htm
pi_18169329
Net op de radio gehoord: Rabo heeft contract met ploeg opengebroken en verlengd tot 2008
Vrijwillig gebanned
  zondag 4 april 2004 @ 22:36:20 #283
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_18181721
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
Net op de radio gehoord: Rabo heeft contract met ploeg opengebroken en verlengd tot 2008
Mooi nieuws ja, kunnen hopelijk renners als Freire en Rasmussen langer bij de ploeg blijven, zou mooi zijn
  maandag 5 april 2004 @ 19:02:11 #284
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_18199811
Valverde heeft 1e etappe van Baskenland gewonnen.

Versloeg Visioso en Rebbelin in de sprint
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:32:50 #285
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_18225417
Zberg wint 2e etappe van het Baskenland
pi_18228623
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:32 schreef Aars_Koek het volgende:
Zberg wint 2e etappe van het Baskenland
Begrijp eigenlijk niet dat rabo Zberg heeft weggedaan. Altijd goed voor een etappeoverwinning in dit soort etappewedstrijden.
  dinsdag 6 april 2004 @ 20:46:58 #287
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_18230915
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:34 schreef Biggs het volgende:

[..]

Begrijp eigenlijk niet dat rabo Zberg heeft weggedaan. Altijd goed voor een etappeoverwinning in dit soort etappewedstrijden.
Idd. ook niet helemaal begrepen want hij pikt ieder jaar zo links en recht zijn ritwinsten wel mee
  woensdag 7 april 2004 @ 12:01:53 #288
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18242762
vanmiddag is het gent-wevelgem, een koers buiten categorie met toch wel een mooie erelijst http://www.gent-wevelgem.be/erelijst.htm . De koers eindigt dikwijls op een massasprint of wordt bepaald door waaiers (zie vorig jaar bijvoorbeeld). Vandaag waait het jammer genoeg niet zo hard hier, maar de regen valt hier wel met bakken uit de lucht
pi_18242877
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef placebeau het volgende:
vanmiddag is het gent-wevelgem, een koers buiten categorie met toch wel een mooie erelijst http://www.gent-wevelgem.be/erelijst.htm . De koers eindigt dikwijls op een massasprint of wordt bepaald door waaiers (zie vorig jaar bijvoorbeeld). Vandaag waait het jammer genoeg niet zo hard hier, maar de regen valt hier wel met bakken uit de lucht
is apart topic over
  woensdag 7 april 2004 @ 12:19:37 #290
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18243104
  donderdag 8 april 2004 @ 13:18:56 #291
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_18272837
Volgens de vrt-teletekst komt er een nieuwe Nederlandse ploeg in 2006. Het zou gaan om een sponsor die eerder in de formule 1 heeft gezeten (Trust misschien??) Er werd gesproken over een budget van 15 miljoen. Dat is volgens mij meer dan Rabobank uitgeeft. Zou wel goed zijn voor het wielrennen in Nederland als dit echt doorgaat.
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_18274510
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:18 schreef vluggejapie het volgende:
Volgens de vrt-teletekst komt er een nieuwe Nederlandse ploeg in 2006. Het zou gaan om een sponsor die eerder in de formule 1 heeft gezeten (Trust misschien??) Er werd gesproken over een budget van 15 miljoen. Dat is volgens mij meer dan Rabobank uitgeeft. Zou wel goed zijn voor het wielrennen in Nederland als dit echt doorgaat.
Dat zou erg goed zijn! Er is genoeg Nederlands talent voor twee goede ploegen, kijk maar naar de resultaten van alle Nederlanders bij Chocolade Jaques. Ook van Heeswijk, van Bon en Hoffman zouden bijv. terug kunnen naar een Nederlandse ploeg.
  donderdag 8 april 2004 @ 14:32:30 #293
50936 The_Hives
pi_18274901
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:18 schreef vluggejapie het volgende:
Dat hebben ze volgens mij uit een interview van Perridon (Trust).

Dit staat op de frontpaeg:

Perridon heeft grote spijt dat hij het contract heeft getekend. "Ik ben gedeprimeerd. Het contract is vreselijk en het is mijn fout dat ik het heb ondertekend. Ik denk dat ik nu andere projecten ga ondersteunen, zoals Parijs-Dakar of een wielerploeg" , aldus de eigenaar van Trust. Hij wil het liefst nieuw Nederlands talent in de Formule 1 sponsoren en daarvoor een contract met Jordan afsluiten.
Fok! Federatie
pi_18276367
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Dat zou erg goed zijn! Er is genoeg Nederlands talent voor twee goede ploegen, kijk maar naar de resultaten van alle Nederlanders bij Chocolade Jaques. Ook van Heeswijk, van Bon en Hoffman zouden bijv. terug kunnen naar een Nederlandse ploeg.
Inderdaad, BGL stopt ook nog eens. Koerts, Voskamp, Löwik, Pronk, Reinerink, Van Bon, Van Heeswijk, Hoffman, Scheuneman, Addy Engels, Jan van Velzen, Bert Hiemstra en dan eventueel nog Servais Knaven. Dit vul je dan aan met wat jong talent en nog wat buitenlandse renners en je hebt een prima ploeg vind ik.
  donderdag 8 april 2004 @ 15:35:07 #295
50936 The_Hives
pi_18276570
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inderdaad, BGL stopt ook nog eens. Koerts, Voskamp, Löwik, Pronk, Reinerink, Van Bon, Van Heeswijk, Hoffman, Scheuneman, Addy Engels, Jan van Velzen, Bert Hiemstra en dan eventueel nog Servais Knaven. Dit vul je dan aan met wat jong talent en nog wat buitenlandse renners en je hebt een prima ploeg vind ik.
BGL wil doorgaan (eventueel onder een andere sponsor). Daarom zijn ze dit jaar een klasse gepromoveerd, om volgend jaar in de nieuwe competitie mee te kunnen doen
Fok! Federatie
pi_18276723
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef The_Hives het volgende:

[..]

BGL wil doorgaan (eventueel onder een andere sponsor). Daarom zijn ze dit jaar een klasse gepromoveerd, om volgend jaar in de nieuwe competitie mee te kunnen doen
Dan moeten ze nog wel een sponsor vinden. Dat zal niet meevallen denk ik. De beste renners zijn immers weg. Jammer, anders had het best een leuke 1e klasse ploeg kunnen worden.
  donderdag 8 april 2004 @ 15:54:06 #297
50936 The_Hives
pi_18277047
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan moeten ze nog wel een sponsor vinden. Dat zal niet meevallen denk ik. De beste renners zijn immers weg. Jammer, anders had het best een leuke 1e klasse ploeg kunnen worden.
Ja idd.

Ze waren zeker vorig jaar gewoon heel goed bezig, met een grote Nederlandse basisgroep.
Eigenlijk hadden ze vorig jaar al bij de 1e klasse kunnen rijden. Als ze dat toen gedaan hadden, was het misschien makkelijker om sponsoren te vinden. Maar ja, dat is altijd achteraf.

Misschien biedt Trust wel uitkomst. Ik hoop het .
Fok! Federatie
pi_18277203
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ja idd.

Ze waren zeker vorig jaar gewoon heel goed bezig, met een grote Nederlandse basisgroep.
Eigenlijk hadden ze vorig jaar al bij de 1e klasse kunnen rijden. Als ze dat toen gedaan hadden, was het misschien makkelijker om sponsoren te vinden. Maar ja, dat is altijd achteraf.

Misschien biedt Trust wel uitkomst. Ik hoop het .
Precies, de groep van vorig jaar was lekker bezig, dat was het moment voor een extra sponsor zodat ze de boel bij elkaar konden houden en konden versterken met wat goede Nederlandse renners en wat buitenlanders.

Misschien Trust inderdaad....
pi_18280935
Mooi nieuws om dit te lezen want een nieuwe Hollandse ploeg is altijd welcom

Menchov wint vandaag 4e etappe in het Baskenland door op de laatste beklimming weg te rijden en zijn voorsprong in de afdaling van een km of 3 vast te houden
  donderdag 8 april 2004 @ 18:47:19 #300
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_18281234
ik hoop t ook heel erg, al duurt 2006 nog zo lang!
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:59:38 #301
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_18303903
Volgens NOS teletekst werken jan raas en cees priem samen aan een nieuwe TT1 wielerploeg. De sponsor is nog niet bekend, maar er zijn 2 serieuze gegadigden. Ze willen de ploeg beginnen aan het begin van t volgend seizoen.
Hopen dat t rondkomt....
pi_18303965
Trust en Halfords stonden hier in de krant als kandidaat-sponsors.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')