Ook ik vind hemquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:40 schreef chelloboy het volgende:
Deze album was het jaren wachten wel waard,wat een goede cd zeg.
Lekkere relaxte nummers en een paar uptempo nummers,deze cd komt zeker op 1 in de diverse albumcharts.
Waar zou GM in Nederland komen? Ahoy?? Kleiner? Groter?quote:George Michael is één van de succesvolste artiesten uit de popgeschiedenis. Zijn successtory begon in 1982. Met jeugdvriend Andrew Ridgeley startte hij Wham!. Het duo stond jarenlang non-stop in de hitlijsten. Zijn eerste soloalbum "Faith" bracht George Michael uit in 1987. Hij verkocht er 6 miljoen exemplaren van. "Patience", zijn meest recente werk, dateert intussen alweer van 2004. George Michael kondigde meteen daarna aan geen albums meer te zullen maken. Nieuwe nummers kunnen de fans voortaan downloaden op het internet. Opbrengsten daarvan maakt hij over aan goede doelen. George Michael volgt dus niet bepaald de meest conventionele wegen. Intussen staat hij al 25 jaar 'in the picture'. Een goede reden om te feesten. Dat doet hij met zijn "25Live" tournee, die op 27 september van start gaat in Madrid. Op dinsdag 14 november houdt hij halt in het Sportpaleis. Zowaar meteen zijn eerste concert in ons land. George Michael belooft een set met de beste songs uit zijn albums, inclusief enkele van de Wham!-klassiekers.
Bedankt voor de data MJboard!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:31 schreef MJboard het volgende:
Niet bevestigd, maar wel spannend allemaal;
Please keep in mind these are both confirmed and unconfirmed dates, but they seem pretty genuine.
-knip - hele lijst met data
[ongezouten mening modus]quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef Sammy3000 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij niet naar Nederland komt. Misschien een mailtje sturen dat wij de Bosberg, het Anne Frank Plantsoen en meer natuurschoon in de aanbieding hebben??
Alle gekheid op een stokje... Ik wil GM héél graag live zien. Zeker als ik de tekst op de site van het sportpaleis lees:
[..]
Waar zou GM in Nederland komen? Ahoy?? Kleiner? Groter?
Sportpaleis is een toffe zaal om concerten te zien, maar zou 'm ook graag in Nederland zien spelen.
LES 1: ga nķķit naar een zit-concert!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef HuubTuub het volgende:
We werden meerdere malen gevraagd om te blijven zitten en niet te gaan springen tijdens haar recente hits.
Heb het verschil tussen programmeren in Nederland en België nooit begrepen. Robbie Williams speelde hier in de Arena, in België in het Sportpaleis (oke, dit jaar in het Boudewjin Stadion).quote:
Da's moeilijk als het gewoon allemaal zitplekken zijn en je wilt toch iemand live zien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:07 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
LES 1: ga nķķit naar een zit-concert!
Sommige artiesten trekken in Nederland nu eenmaal meer of minder artiesten dan in België.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef Sammy3000 het volgende:
Paul McCartney: Gelredome (= groot) - Sportpaleis (= klen!)
Pearl Jam: Gelredome (= groot) - Sportpaleis (= klein)
Ricky Martin: Heineken Music Hall (= klein) - Vorst Nationaal (= grķķt)
Denk je niet dat de platenmaatschappij, het management en de concertpromotor een beetje doorhebben waar ze de centen vandaan moeten trekken. Dat de gemiddelde Cher-fan niet bepaald oud is. (En niet bepaald mannelijk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwachtte men bij Cher's leeftijd ook een wat ouder publiek. Dat viel best wel mee.
Maak je niet druk. Teleticketservice is de enige partij die kaarten verkoopt voor het Sportpaleis. En die hebben de voorverkoop inmiddels aangekondigd.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:35 schreef flyme het volgende:
Ik heb het ook gezien. Begrijp er niets van. Waarom duurt het zo lang voordat er uitsluitsel is over al die data! bIj Teletickets staat overigens ook nog niets over de kaarten voor het Sportpaleis op 14/11, terwijl die verkoop vanaf woensdagochtend zou zijn.
waar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:30 schreef Hapertje het volgende:
Sorry calvobbes... zaterdag begint de VVK!
quote:George MichaelVoor de internationale tabloids is hij een regelmatig terugkerend onderwerp, want elke misstap die hij begaat wordt meteen breed uitgemeten in de pers. De komende tijd hoeft George Michael zich wederom geen zorgen maken over publiciteit. In positieve zin deze keer welteverstaan, want ter ere van zijn 25-jarig jubileum in de muziek heeft de Britse superster besloten zich te onderwerpen aan een wereldomvattende tournee.
Zijn zilveren jubileum is de perfecte gelegenheid voor Georgios Kyriacos Panayiotou terug te kijken op zijn vele muzikale hoogtepunten: onder de naam 25 Live passeren zowel Wham! klassiekers als solomateriaal de revue. voor Nederlandse fans is zijn komst extra bijzonder, want zijn laatste optredens dateren alweer uit 1988! Reken maar dat Michael met 25 Live de aandacht opeist van alle muziekjournalisten.
Artiesten
George Michael
Zie ook
http://www.georgemichael.com/
2 nov 2006 George Michael
Ahoy', Rotterdam
artiest(en) George Michael
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 6 mei 2006
entree ¤49.00 ¤59.00 ¤69.00 ¤75.00 ¤79.00
opmerkingen Maximaal vier kaarten per persoon per transactie.
Vergeet niet dat je een waardebon van 25 euro krijgt om iets uit te webshop te kopen (moet nog gebeuren). En voor het ....@georgemichael.com emailadresquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:32 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm...
Dat zou ik ook wel willen. Maar om daar nog eens 33 euro extra voor te gaan betalen.....
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef calvobbes het volgende:
Ach Fuck it... Zaterdag heb ik geen mogelijkheid om in de rij te gaan liggen en ik kan ook niemand zo gek krijgen om dat voor mij te gaan doen.
En het is waarschijnlijk de enige keer dat ik 'm kan gaan zien.
Dus.... Kaartjes besteld
En geen verzend en service kosten, dat scheelt ook al
hoi,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:17 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zelf heb hem maar 1 keer live gezien, maar dat is al weer 18 jaar geleden. Ook in Ahoy![]()
Dit probleem had ik in 1e instantie ook. Antivirus en firewall uitgezet en toen luke het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:49 schreef FuZzZy het volgende:
Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd op de website![]()
Nee dat kan niet. Je kunt aangeven hoeveel en welke kaartjes je wil en dan kijkt het systeem welke er nog beschikbaar zijn, en die kun je dan kopen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef Lou-Lou het volgende:
Misschien een stomme vraag... als ik lid word van de fanclub en via de pre-sale kaarten bestel, kan ik dan ook exact aangeven waar in Ahoy ik graag stoelen wil reserveren (zodat ik verzekerd ben van een goed uitzicht)?
nu toch echt uitverkocht hoor..quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:20 schreef Hapertje het volgende:
Er zijn nog staanplaatsen voor Antwerpen te koop via www.sportpaleis.be en www.goformusic.be !!!
Graag gedaan. Ik vind het echt zo leuk dat er toch nog zoveel mensen naar zijn concerten willenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:09 schreef Lou-Lou het volgende:
Bibi, ontzettend bedankt voor de informatie!
Ik ook. Dat was ook de reden voor mij om lid te worden van de fanclub en daar kaartjes te kopen. Ik kon totaal niet inschatten hoe laat ik dan zaterdag op moest staan omdat ik geen flauw idee heb hoe populair hij nog is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:39 schreef flyme het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de kaartje in Nedeland zijn uitverkocht!
zo dachten wij er ook over, zodoende ook lid van de fanclub geworden en als het goed is zitten we op de 1e ring Ae, hoop dat dit een redelijk plek is om de show te bekijken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:55 schreef Winky het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was ook de reden voor mij om lid te worden van de fanclub en daar kaartjes te kopen. Ik kon totaal niet inschatten hoe laat ik dan zaterdag op moest staan omdat ik geen flauw idee heb hoe populair hij nog is.
Staan plaats Sportpaleis is 63,20 inc service kosten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef Hapertje het volgende:
Enne... 17 euro verschil? Sportpaleis is 58,60 euro en Ahoy 79 euro. Bijna 20 euro verschil. Bij twee kaartjes is dat al 40 euro. Een ritje naar Antwerpen kost hooguit 20 euro. Naar Rotterdam ben je ook geld kwijt voor de auto (met parkeerkosten!). Je kan bij Sportpaleis op veel plekken gratis parkeren en je ticket is meteen een vrijkaartje voor de tram of bus! Dat doen wij Hollanders de Belgen niet na! Het verschil loopt in ieder geval flink op en komt misschien met twee personen wel uit op die 40 euro! Is toch weer 100 gulden!
Ik heb niet meer moeten betalen dan jij, want ik heb geen kaartje voor Antwerpen gekocht. Maar aan de prijzen op de website te zien, kost een staanplaats veld 56 euro en daar zou nog ruim 7 euro servicekosten bij komen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:31 schreef Hapertje het volgende:
Sorry, maar mijn kaartje kost toch echt maar 58,60 euro inclusief! Weet niet waarom jij meer moest betalen?
Nou, ik dus ook. Als het storm loopt moet je misschien anders wel zaterdagochtend in de vroege morgen paraat zijn en dat risico wilde ik gewoon niet lopen. Ik heb namelijk geen flauw idee of de fans allemaal van mijn leeftijd zijn (begin dertig) of gewoon ook jonger. Ik weet gewoon niet hoe zijn muziek wordt beluisterd! Ik schreef al eerder dat mijn man en ik in 2000 bij Doe Maar zijn geweest, waar ook alleen maar dertig plussers waren! Was zo'n enrom goede sfeer en lekker nostalgisch! Heeeeeel iets anders dan bij Robbie Williamsquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:40 schreef dalnelson het volgende:
[..]
zo dachten wij er ook over, zodoende ook lid van de fanclub geworden en als het goed is zitten we op de 1e ring Ae, hoop dat dit een redelijk plek is om de show te bekijken.
Aangezien na 10 minuten het 2e concert (1 november) al in de verkoop ging ben ik toch erg blij dat ik het op deze manier heb gedaan. Loopt toch wel storm denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef Winky het volgende:
Yess, ik heb ook al kaartjes. Ik ben wel even snel lid geworden van de fanclub maar aangezien ik ook geen idee heb hoe snel de kaartverkoop zal gaan had ik het er graag voor over.
Tja, maar heb je die prijzen gezienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef flyme het volgende:
Hier hebben ze nog wel kaarten http://www.easytickets.info/
Nadat het concert in Antwerpen pas om 15.00 uur (na 9 uur dus) was uitverkocht had ik niet verwacht dat het in Nederland zo snel zou gaan. Wel gaaf dat het dus in Nederland nog steeds erg leeft! Gelukkig kon ik weer eens niet wachten en heb de kaartjes via de fansite besteld......quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:40 schreef Mr_Romano het volgende:
en de doemdenkers onder ons zich maar afvragen of George Michael uberhaupt nog wel populair zou zijn...
Hoe kan je die bestellen?Kan aan mij liggen maar komer niet helemaal uit met die site.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:53 schreef flyme het volgende:
Op de fanwebsite staat er nog steeds presale kaartje te krijgen voor 1 & 4 november...
Hoe duur zijn ze en wat voor plaatsen?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef stevengerrard het volgende:
Geweldig!!! Ik heb er nu al zin in. ...Zijn er nog mensen die geen kaartjes hebben bemachtigd??
Ik ken namelijk iemand die nog kaartjes heeft voor het Concert in Oberhausen.
Ik neem aan dat deze inmiddels zijn uitverkocht?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:53 schreef flyme het volgende:
Op de fanwebsite staat er nog steeds presale kaartje te krijgen voor 1 & 4 november...
ik moet je de exacte plaatsen ff schuldig blijven maar volgens mij vak 103 of 113 en dan 75 euroquote:Op maandag 15 mei 2006 12:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze en wat voor plaatsen?
Thanks,moet even kijken wie en of er iemand mee wil maar dan mail ik je wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:48 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
ik moet je de exacte plaatsen ff schuldig blijven maar volgens mij vak 103 of 113 en dan 75 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |