abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38227184
Mensen,

ik heb deze kaarten over (heb zelf betere kunnen bemachtigen):

1 x vak Bb, rij 2, stoel 59: 75 euro
1 x vak Ce, rij 5, stoel 33: 80 euro

De prijs die er staat is de prijs die ik ervoor betaald heb.

Prijs op basis afhalen Rotterdam. Ik kan ze ook opsturen, maar dan is het vooruit-betalen geblazen en reken ik wel extra kosten voor het aantekenen.
Afhalen geniet dus de voorkeur.

Email voor meer info op
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_42952880
Ook deze kaarten verkoop ik tegen kostprijs:

Voor 1 november:
- 1 kaartje 1e ring, vak Ab (¤ 80,--)

- 1 of 2 kaartje(s) 2e ring, vak Cj (¤ 75,--). Ik heb twee kaarten in het Cj vak, in dezelfde stoelen, maar verschillende rijen. De een op rij 9, de ander op rij 11 (er zit dus één rij tussen). Ik verkoop ze samen of apart.

Mailen kan weer op
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_42994403
De Cj-kaartjes zijn verkocht. Het Ab-kaartje is nog beschikbaar. Tegen kostprijs dus.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:24:37 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_43001685
hm, ik vind het toch wel opvallend dat je zoveel losse kaartjes hebt.
So we just called him Fred
pi_43001888
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef FredvZ het volgende:
hm, ik vind het toch wel opvallend dat je zoveel losse kaartjes hebt.
zo jaloers dat je andermans topic moet verneuken?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:41:18 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_43001986
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:35 schreef off_topic het volgende:
zo jaloers dat je andermans topic moet verneuken?
Ik verneuk niks, maar als iemand 2 losse kaartjes heeft om te verkopen omdat hij/zij betere plaatsten heeft dan kan ik dat begrijpen. Als dezelfde persoon daarna met nog meer losse kaarten komt, dan is het opvallend.
Misschien was ik niet duidelijk, maar ik bedoelde met mijn post dat ik graag zou willen weten waarom TS de kaartjes zo verkoopt.
So we just called him Fred
pi_43002609
- edit: raak jij eens verdwaald en doe er drie uur over -

[ Bericht 52% gewijzigd door ElisaB op 02-11-2006 09:02:50 ]
pi_43010013
Ik bied ze aan tegen kostprijs, en zoals je in de OP ziet, deed ik dat al in mei.

Mei dus.

Houd je gelul maar voor je dus.

Iemand nog geinteresseerd? Anders haal ik 'm hier weg, en ga ik naar marktplaats, waar anderen ze voor 50 euro boven de kostprijs verkopen... Wat een gekut zeg.
pi_43096165
Ok, ik kan nog twee staankaarten (van een vriendin) aanbieden voor ¤ 80,- per stuk (wederom kostprijs) en er is ook nog een zitplaats 1e ring in vak Ab.
Het Ab-kaartje is al beschikbaar in R'dam; de staankaartjes komen morgen (=woensdag)-middag naar R'dam. Je kunt ze al wel ophalen in Eindhoven.

Alle kaarten voor 1 november.
pi_43162005
slotje dan maar?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 2 november 2006 @ 09:02:18 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43162881
Nou, ik hoop dat het leuk was. In 1986 vond ik GM een absolute hunk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')