Sorry maar ik vind ze spuuglelijkquote:
schitterend zijn die zegquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:13 schreef suikerzoet het volgende:
ben er nog niet achter hoe ik hier een plaatje moet zetten, maar dit is de link
http://image.www.rakuten.co.jp/cutback/img1055515229.jpeg
zulke vind ik echt mooi voor een jongen
dank u adelantequote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
leer het d'r nou meteen:
[ img ] en dan url van plaatje en dan [ /img ]
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:25 schreef Georges het volgende:
Ik heb deze, maar dan zwart met mocca swoosh oid.
[afbeelding]
Ze lijken er wel op ja. Heb ze trouwens gevonden:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik ook.
Deze bedoel je toch?
[afbeelding]
Ah, okee. Die zien er ook niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:39 schreef Georges het volgende:
[..]
Ze lijken er wel op ja. Heb ze trouwens gevonden:
[afbeelding]
Die zijn leuk!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:03 schreef Roellio het volgende:
De Vans Rowley XL2'sDie hebbik.
![]()
[afbeelding]
Die schoen heeft menig f1 coureur om ze voeten man!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:49 schreef miki het volgende:
[afbeelding]
Maar dan de lage versie ervan.. (kon er niet zo gauw een plaatje van vinden)
die zitten onwijs lekker maar zijn ook onwijs duurquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:49 schreef miki het volgende:
[afbeelding]
Maar dan de lage versie ervan.. (kon er niet zo gauw een plaatje van vinden)
ze lopen misschien fijn maar ze zijn spuuglelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:59 schreef BrauN het volgende:
Deze lopen relaxt, alleen ik kan ze nergens vinden.
[afbeelding]
Dat is jouw mening, ik vind het ideale schoenen die ik deze zomer veel verwacht te zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:02 schreef Shifty2004 het volgende:
[..]
ze lopen misschien fijn maar ze zijn spuuglelijk![]()
Ik had deze vroeger ook, alleen dan was die sok geel/groen. Ik kan me nog goed herinderen dat ze idd super leker zaten. Ze waren helaas wel snel stuk bij mijquote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:35 schreef Romek het volgende:
Fijnste schoenen ever!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zei toch al sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:25 schreef BrauN het volgende:
Godver-de-godver!
19 om precies te zijn, maar ik zal wel weer verkassen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:27 schreef miki het volgende:
BrauN, hoe oud ben je?
dees, maar dan van nike en in andere kleuren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:46 schreef Faviola het volgende:
Simpele vraag:
Wat vind jij nou VETTE sneakers ? (graag met plaatje)
mijn favo:
Converse
Pro Star Ox
[afbeelding]
in duitsland zul je ze vast wel veel zien, ze staan er nu eenmaal om bekend niet modebewust te zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik vind het ideale schoenen die ik deze zomer veel verwacht te zien.
Waar verkopen ze die? Die zien er wel goed uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:37 schreef Maffioso het volgende:
Adidas vs. Bathing Ape en dan die 2e slanglederen
[afbeelding]
Asics Tigers uit Kill Bill:
[afbeelding]
Botticelli
[afbeelding]
Die heb ik ook, maar dan met zo'n voetbal lipje zegmaarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik ook.
Deze bedoel je toch?
[afbeelding]
Het zal me werkelijk jeuken waar jij wel en niet tegen kan, dat interesseert me niet en dat kan ik bovendien ook niet ruiken vanaf hier. Het was een foutje en daarbij zeg ik netjes sorry, dus je moet gewoon niet zeikenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:27 schreef BrauN het volgende:
Ja maar ik kan er gewoon niet tegen dat als er om puike sneakers wordt gevraagd jij aan komt zetten met één of andere belachelijke snickerbal...
Meesterlijk zijn diequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:07 schreef Smoonshine het volgende:
Mijn gisteren aangekochte Puma-Jamaica sneakers:
[afbeelding]
Ik ben er erg trots op al zeg ik het zelf. Ik heb er helaas geen beter plaatje van kunnen vinden, dus heb ik maar een foto met mijn telefoon gemaakt.
Peace out dude, laten we het over coole sneakers hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:05 schreef kooba het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk jeuken waar jij wel en niet tegen kan, dat interesseert me niet en dat kan ik bovendien ook niet ruiken vanaf hier. Het was een foutje en daarbij zeg ik netjes sorry, dus je moet gewoon niet zeiken
Het zijn honkbalschoenen, hier kan je ze kopen http://www.covee.nl/shoes.php zelfde model, alleen een wit streepje i.p.v. een zwart streejequote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:34 schreef BrauN het volgende:
Deze zijn ook wel billijk. Enig idee waar die te krijgen zijn? (behalve Footlocker US dan...)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:07 schreef Smoonshine het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er erg trots op al zeg ik het zelf. Ik heb er helaas geen beter plaatje van kunnen vinden, dus heb ik maar een foto met mijn telefoon gemaakt.
Serieus? Ik had al wel een flauw vermoeden dat het niet helemaal alledaags schoeisel was, maar dan zie ik er maar vanaf ook om deze dingen te gaan kopen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:40 schreef bopp het volgende:
[..]
Het zijn honkbalschoenen, hier kan je ze kopen http://www.covee.nl/shoes.php zelfde model, alleen een wit streepje i.p.v. een zwart streeje
Zijn quicks, zijn niet los in de verkoop. Maar ja win je ze, dan ziet iedereen dat je je vol hebt gevreten met pringles!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:30 schreef Volano het volgende:
die sneakers van de pringles.. die oranje die zijn ocol
Eey die zijn echt vet!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:07 schreef Smoonshine het volgende:
[afbeelding]
al goed, had nog last van een kater van vrijdagquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Peace out dude, laten we het over coole sneakers hebben.![]()
Ik denk dat ik die ook maar eens ga kopen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:25 schreef Georges het volgende:
Ik heb deze, maar dan zwart met mocca swoosh oid.
[afbeelding]
Ik heb ze bij de Britain in Enschede gekocht. Maar ik verwacht dat andere Britains ze ook wel hebben. Britain is sowieso een vette winkel als je op zoek bent naar sneakers in alle kleuren van de regenboog.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar kan je die halen?![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:33 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Britain in Enschede gekocht. Maar ik verwacht dat andere Britains ze ook wel hebben. Britain is sowieso een vette winkel als je op zoek bent naar sneakers in alle kleuren van de regenboog.
mooie schoenenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef BrauN het volgende:
Deze schoenen schijnen het ook helemaal te gaan maken deze zomer. Ik ben er nog lang niet uit welke ik ga kopen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:12 schreef AltamirA het volgende:
[..]
mooie schoenen![]()
van Le Coq ofzo zo te zien![]()
quote:
ik had ze toen ook maar ben al 2 jaar op zoek naar een paar en ben ze laatst tegengekomenquote:Op zondag 14 maart 2004 17:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die converse komen weer helemaal terug, deze hadi k namelijk 5 jaar geleden ook.....heel erg relaxe schoenen, ga ze nu weer kopen aleen ze blijven niet zolang wit![]()
die zijn echt relaxed! die kleur blij is echt mooi, welke zijn dat en waar heb je ze gekocht?quote:
Nope, heb zelf maatje 42. 43 en 44 hadden ze iig ook, maar het lijkt me toch dat die schoenen in alle gangbare maten verkrijgbaar zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tnx..... Je weet toevallig niet tot welke maten ze gaan?
wil ik ook wetenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:28 schreef danos het volgende:
[..]
die zijn echt relaxed! die kleur blij is echt mooi, welke zijn dat en waar heb je ze gekocht?
Ik heb ook zulk soort!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:37 schreef RuiDaSilva het volgende:
[afbeelding]
Asics Onitsuka Tiger Ultimate 81
Technical running shoes from 1981 with a focus on heel stability and light weight.
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef Mons het volgende:
[..]
ik had ze toen ook maar ben al 2 jaar op zoek naar een paar en ben ze laatst tegengekomenen binnenkort is het dus eindelijk zo ver
quote:En het mooie is dat je ze overal voor gebruiken kan binnen/buiten/zaal en ze passen odner veel kleding
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:20 schreef Mons het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar ik vind ze gewoon uber dope
www.yoox.comquote:Op maandag 15 maart 2004 11:02 schreef Rickage het volgende:
die gouden puma's zien er vetjes uit!zul je natuurlijk zien dat het vrouwenschoenen zijn
enig id waar je die kan kopen schatje?
ik vind al die lompe skaterschoenen er btw niet uitzien..pff..echt TE lomp voor woorden gewoon!
ik heb ze ook, heb er afgelope zomer op gelopen. Het zijn hele lichte fijne schoenen, maar bij mij gaven ze onvoldoende steun aan me enkel waardoor ik al 3 maanden niet meer kan voetballehquote:Op maandag 15 maart 2004 13:21 schreef Morkje het volgende:
Ik las net dat een paar mensen hier ook van die onitsuka tigers hadden, zijn die een beetje goeie kwaliteit? Die hoge zijn volgens mij van plastic, en het lijkt me dat je daar zo doorheen bent, zijn die lage wel van leer ofzo?
Onder andere bij de Wehkampquote:Op maandag 15 maart 2004 15:06 schreef sten het volgende:
[..]
Vette schoentjes. Welk merk en waar kun je die scoren ?
Ah die vind ik best ok eigenlijk, zou ze zelfs zelf nog dragenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:48 schreef Tunerd het volgende:
[afbeelding]
Vans - Henan, black/formula 1
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ah die vind ik best ok eigenlijk, zou ze zelfs zelf nog dragen![]()
Wederom oerlelijk zo te zien.............quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:19 schreef Adelante het volgende:
Puma is deze week begonnen met het uitleveren van de nieuwe zomercollectie 2004:
[afbeelding]
Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:19 schreef Adelante het volgende:
Puma is deze week begonnen met het uitleveren van de nieuwe zomercollectie 2004:
[afbeelding]
nieuw? dat zijn gwoon diezelfde raceschoentjes als ze al hadden toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:19 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Gooi er zelf wat tegen aan dan, ik vind er genoeg leuke schoenen bij staan!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kom op mensen gooi er weer eens wat leuke schoentjes in
En?? nu moet heel nederland ze maar niet kopen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wederom oerlelijk zo te zien.............
zijn erg vet!quote:Op zondag 14 maart 2004 23:54 schreef schatje het volgende:
PUMA BY JILL SANDER:
[afbeelding]
¤107.00
PUMA BY JILL SANDER:
[afbeelding]
¤110.00
PUMA BY MIHARAYASUHIRO:
[afbeelding]
¤111.00
PUMA BY MIHARAYASUHIRO
[afbeelding]
¤123.00
2e wel, eerste eventueel ook nog maar de rest is toch niet zo hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:53 schreef pimpin het volgende:
[..]
zijn erg vet!
Die zijn cool!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef Maffioso het volgende:
Nog wat sneakers die ik vet vind:
[afbeelding]
deze zijn vetquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef Maffioso het volgende:
Nog wat sneakers die ik vet vind:
[afbeelding]
footlockerquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:08 schreef knalkoen het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand bij welke winkel je deze kan halen ?? (liefst omgeving overijssel)
over wie heb je het nou ??quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:58 schreef Chooselife het volgende:
Komt er weer zo'n pipo met Puma Sparco aanzetten uit de vorige eeuw
Wat een afschuwelijke wansmaak sommige mensen.
Wat kosten ze daar? vind ze wel erg leuk namelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
footlocker
in Anrhem wel tenminste, heb ze daar gepast, maar was me toch iets te geel
Levi's store in Haarlem en Amsterdam (magnaplaza of kalverstraat) en ook in de wehkamp of zijn ze uitverkocht. plaatje is namelijk van de wehkampquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:16 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welke winkel deze schoenen verkoopt ?
Volgens mij heb ik ze weleens bij de footlocker zien liggen. Nike Speedsweep heten ze geloof ik.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef OmiNouS het volgende:
[afbeelding]
hoe heten deze Nikes en waar kan ik ze kopen?
vind ze echt lauw namelijk.
thanks
rrrrr ik heb de LO CUT II voor mannen, echt heerlijke schoenenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:43 schreef girl1986 het volgende:
Deze zijn fijn, Etnies LO CUT II for women.
[afbeelding]
En Vans blijven en zitten altijd fijn
[afbeelding]
Ja over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:58 schreef Chooselife het volgende:
Komt er weer zo'n pipo met Puma Sparco aanzetten uit de vorige eeuw
Wat een afschuwelijke wansmaak sommige mensen.
Over een ieder die denkt dat Sparco's (nog) modisch verantwoord zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja over wie heb je het nou?
Weer zo'n pipo die dingen alleen maar mooi (of hipquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Over een ieder die denkt dat Sparco's (nog) modisch verantwoord zijn.
dat zijn air dunks ik heb ze ook trouwens... ik vind de air force ones mooier met een klitteband strip ervoor langs zijn van sterker leer en wat minder plastic maarja dat is mijn meningquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:53 schreef pAin het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik nu bijna een jaar, lopen te lekker. Ik heb ze in Roodbruin / Wit.
Die ben ik al eerder op dit forum tegen gekomen, en weer mijn vraag;quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:26 schreef AltamirA het volgende:
Deze heb ik:
alleen dan met ipv witte strepen donkerbeige strepen, en ipv van die 'slangentint' lichtbeige..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat Footlocker een grote collectie aan Nikes heeft dus mischien zou je daar eens kunnen kijken!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef OmiNouS het volgende:
[afbeelding]
hoe heten deze Nikes en waar kan ik ze kopen?
vind ze echt lauw namelijk.
thanks
die schoenen waren in de gabbertijd populair, nu toch niet meer ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:51 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
En Nu ehb ik deze:
[afbeelding]
Ik heb ze gehaald bij Beurskens Schoenmode in Beek, eigenlijk een winkel voor grote maten, maar deze waren in 46 (nog groot maargoed).quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:51 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Die ben ik al eerder op dit forum tegen gekomen, en weer mijn vraag;
Waar haal je die?
en
Wat kosten ze?
Kvind ze namelijk best wel dope
rest alleen nog: prijs?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:07 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik heb ze gehaald bij Beurskens Schoenmode in Beek, eigenlijk een winkel voor grote maten, maar deze waren in 46 (nog groot maargoed).
Op internet kan ik ze nergens vinden is inderdaad wel een beetje vreemd ja.
Maar in Beek hebben ze ze zeker... succes!
sorry, ze kostten 150 euriquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:22 schreef Schum1 het volgende:
[..]
rest alleen nog: prijs?
hmm, sjeize, redelijk prijsig voor schoenen die bij mij binnen een week stuk zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:27 schreef AltamirA het volgende:
[..]
sorry, ze kostten 150 euri
haha heb je goed gezien man, ze kunnen wel uit de tijd zijn, maar ze lopen echt perfect dus... H4L!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:42 schreef M4rt het volgende:
[..]
die schoenen waren in de gabbertijd populair, nu toch niet meer ?
oh wacht ik zie het al : je bent een hardcore_hooligan![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:27 schreef Snoop_Dogg het volgende:
Yo sneaker people
voor de mooiste sneakers moet je bij royal elastics zijn
check it out yáll > www.royalelastics.com
mecca heeft ook mooie sneakers maar hun site wordt geupdate.
Zitten wel een aantal mooie schoenen bij tussen die Royal Elastics alleen die zool vind ik niet echt mooiquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:27 schreef Snoop_Dogg het volgende:
Yo sneaker people
voor de mooiste sneakers moet je bij royal elastics zijn
check it out yáll > www.royalelastics.com
mecca heeft ook mooie sneakers maar hun site wordt geupdate.
Ik koop puma's of sparco's of wat voor schoenen dan ook, niet omdat de rest ze mooi vind of omdat ze geacht worden modieus te zijn. Ik koop schoenen omdat ik ze mooi vind.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Over een ieder die denkt dat Sparco's (nog) modisch verantwoord zijn.
***********quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik koop puma's of sparco's of wat voor schoenen dan ook, niet omdat de rest ze mooi vind of omdat ze geacht worden modieus te zijn. Ik koop schoenen omdat ik ze mooi vind.
Als iedereen ze lelijk vind heb ik daar dikke schijt aan.
De enige waar ik me wat van aantrek is mijn vriendin, als zij ze lelijk vind dat koop ik ze waarschijnlijk niet...... (tenzij is ze echt helemaal te gek vind).
En daarom nog maar een keer de schoenen die ik graag wil:
[afbeelding]
was ook niet om je onderuit te halen ofzo hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:07 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
haha heb je goed gezien man, ze kunnen wel uit de tijd zijn, maar ze lopen echt perfect dus... H4L!!![]()
Coooll....quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:30 schreef antipuntschoenen het volgende:
[afbeelding]
-edit: doe normaalquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daarom nog maar een keer de schoenen die ik graag wil:
[afbeelding]
Weet niet of er daar een dr adams is?? Sasha maybe? en anders soms bij een aantal sportwinkels!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:14 schreef FlowDesign het volgende:Weet iemand waar je Quickies kan kopen in Eindhoven?
Ik nam het ook niet verkeerd op hoor, zijn ook wel cooole sneakers trouwens en met air, doe je goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:33 schreef M4rt het volgende:
[..]
was ook niet om je onderuit te halen ofzo hoor
meer een opmerking, en het is waar die maxes lopen ook goed, alleen ik vind ze zelf niet supermooi, ik heb deze op het moment
[afbeelding]
alleen dan andere kleuren
uhquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:09 schreef Rickage het volgende:
haha lol..die mensen die zeggen dat puma sparcoo enz lelijk zijn..lopen er waarschijnlijk zelf ook in!
Leuke schoenen inderdaad, apart design.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:13 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
Mijn schoenen, zijn nike air atom's volgens de doos maar kan ze zo op inet niet vinden, waarschijnlijk alweer uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt welquote:
jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:27 schreef Retro het volgende:
Leuk spul die Royal Elastics - ook ergens in de Nederlandse winkels verkrijgbaar?
Beetje jammer deze opmerking.....quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef pimpin het volgende:
[..]
haha idd ja..maarja..sommige mensen snappen dat weer niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:04 schreef Mons het volgende:
ja dat is humor en bedoeld dat mensen die Puma Sparco's lelijk vinden meelopers zijn met de mening van iemand anders dat snap je toch... das toch logisch![]()
KAn je me vertellen waar je ze hebt gekocht en hoe duur ze waren , deze kleur zoek ik al een tijdje maar kan hem nergens vinden.quote:
Had ik ook zijn helaas naar de schoenenhemel. Liepen heerlijk maar ik heb ze in 3 maanden finaal naar de klote gelopenquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:53 schreef pAin het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik nu bijna een jaar, lopen te lekker. Ik heb ze in Roodbruin / Wit.
http://www.fcquick.comquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:15 schreef Rekkie het volgende:
Heeft er ook iemand een internetsite waar ik quickies kan bekijken?
http://www.fcquick.comquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:15 schreef Rekkie het volgende:
Heeft er ook iemand een internetsite waar ik quickies kan bekijken?
Die zoek ik dus ook, alleen dan in het rood, nog nergens gevonden helaasquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het nieuwste model k-swiss wie heeft ze al gezien in Nederland? En waar kan ikze kopen? Ze zijn er in verschillende kleuren
Die zijn best wel fout jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:19 schreef Loohcs het volgende:
[..]
http://www.fcquick.com
EDIT: Modus was me voor...en fotootje van een Pringles-quick toegevoegd.
[afbeelding]
Fout of goed fout?
ok, maar ik houd gewoon niet van sparco`s. En dat is mijn eigen meningquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:04 schreef Mons het volgende:
ja dat is humor en bedoeld dat mensen die Puma Sparco's lelijk vinden meelopers zijn met de mening van iemand anders dat snap je toch... das toch logisch![]()
ik vind sparco's echt kutschoenen, stukje van toen was beetje sarcastisch.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:32 schreef pimpin het volgende:
[..]
ok, maar ik houd gewoon niet van sparco`s. En dat is mijn eigen mening
Waar kan je die vinden? Ik vind ze wel grappig voor erbijquote:Op zondag 21 maart 2004 16:58 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Misschien nuttig om ze eens gewoon te passen. Het lijkt me neit dat elk model dezelfde breedte heeft.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:03 schreef ViVe het volgende:
Weet iemand of Puma de schoenen al iets breder heeft gemaakt. IK had ze een keer gepast maar ze waren veel te smal de modellen die ik had gepast. En ja het waren mannenmodellen denk niet dat je een vrouwenmodel van maat 45 a 46 hebt. Ze zien er namelijk wel stoer uit.
Jah, maar niet de modellen die ik postte, bij brittain heb je al die "wigger" modellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:19 schreef Snoop_Dogg het volgende:
[..]
jabij brittain
Nou ze zijn weer witquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:16 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
hehe, ja je kan ze er gewoon uithalen en wassen, zijn ze weer spierwit
Ik hou persoonlijk niet zo van skateschoenen, maar deze vind ik wel weer tof!quote:
kijk maar in dat andere topic waar je die vraag ook posttequote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef Schum1 het volgende:
Royal Elastics Field
[afbeelding]
Ik blijf ze kewl vinden, maar ik ben hem nog in geen 1 winkel tegengekomen, ook niet in Amsterdam. Iemand die mij kan helpen?
Thanx, maaruh, jij post je schoenen toch ook in 2 topics :| Tkomt gwoon doordat op dit moment beide topics btje in dezelfde lijn lopen.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef AltamirA het volgende:
[..]
kijk maar in dat andere topic waar je die vraag ook postte![]()
waar heb je deze vandaan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:51 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
Mijne fijnste schoenen ooooooit:
[afbeelding]
Air force ones doen het altijd goed. alleen weet ik niet of ze groot of klein lijkenquote:Op maandag 22 maart 2004 10:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
waar heb je deze vandaan?
Ik wil eigenlijk ook wel sparco's voor de zomer, alleen lijken puma's veel te groot onder mijn voeten, (maat 47.5 )
Weet iemand nog een beetje een sportieve schoen die niet zo enorm lijkt onder je voeten als je een wat grotere maat hebt?
best veel winkels denk ik?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:03 schreef cLau- het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden? Ik vind ze wel grappig voor erbij![]()
inderdaad, ik heb ze ook in het wit, Air force ones zijn mooi en lopen relaxed ook... wat wil je nog meerquote:Op maandag 22 maart 2004 12:58 schreef Mons het volgende:
[..]
Air force ones doen het altijd goed. alleen weet ik niet of ze groot of klein lijken
zien er gaafjes uit!! alleen weet ik niet of het zou staan onder een 3/4 of korte broekquote:Op maandag 22 maart 2004 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
ik heb afgelopen vrijdag deze gekocht:
[afbeelding]
Nee, dat weet ik nu al. Ik vind het verder ook een mooi paar schoenenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:59 schreef danos het volgende:
[..]
zien er gaafjes uit!! alleen weet ik niet of het zou staan onder een 3/4 of korte broek
die zijn mooi !quote:Op maandag 22 maart 2004 17:27 schreef FunnyMuffin het volgende:
Ik wil graag deze, alleen dan de wit/blauwe versie.
[afbeelding]
Mooi....quote:Op maandag 22 maart 2004 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
ik heb afgelopen vrijdag deze gekocht:
[afbeelding]
zijn ook jaren tachtig basketball schoenen en mede daarom zijn ze zo phat enzo...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:32 schreef Rickage het volgende:
ik vind die air force ones..van nike..meer van die schoenen uit de jaren 80die had michael J Fox ook aan in die films van..eeuhh..hoe heet die serie films ook weer..oja..Back To The Future deel 1 t/m3 ofzo
haha..maarja..das mijn mening
Nee, of nog niet, is nog in ontwikkeling www.coach-sports.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
heeft coach ook een site waar hun assortiment opstaat?
ben te lui om naar de stad te fietsen![]()
geven die ook van die mooie lichtjes als je loopt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Nou vooruit, gooi ik mijn schoenen hier ook nog een keer neer voor de gein. Jammer dat ze al lang nergens meer te krijgen zijn.
[afbeelding]
Die van JeroenMeloen heb ik ook, die zitten echt super lekker, maar die zwarte zolen maken strepen op de plavuizen hier
die draag ik bijna nooit, maar ik heb ook nog van die instap-puma's in felroodquote:Op maandag 22 maart 2004 23:59 schreef danos het volgende:
[..]
zien er gaafjes uit!! alleen weet ik niet of het zou staan onder een 3/4 of korte broek
Die zag ik op de site staan, ook cool maar bijna nergens te koopquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:08 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Mooi....
Ik deze vorige week:
[afbeelding]
in Ehv waren ze bij britain uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:28 schreef danos het volgende:
Brittain zie je ze ook nog wel
"The Sports Company" in Tilburg had volgens mij alle modellen die ik ook op de site van Quick tegenkomquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die zag ik op de site staan, ook cool maar bijna nergens te koop
Ja, die plavuizen lichten een voor een op als je er met die schoenen op loopt, dat was dan weer wel erg coolquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:43 schreef rew- het volgende:
geven die ook van die mooie lichtjes als je loopt?![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:29 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Ja, die plavuizen lichten een voor een op als je er met die schoenen op loopt, dat was dan weer wel erg cool![]()
Ik geloof dat je het zelf niet helemaal snapt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:55 schreef AltamirA het volgende:
![]()
Die kill Bill Sneakers zijn wel relax jah, maar dan moet je eigelijk wel de orginele hebben:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:37 schreef Maffioso het volgende:
Asics Tigers uit Kill Bill:
[afbeelding]
vorige week? En dan zien ze er nu al zo uit...wat doe jij met je schoenen zegquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:08 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Mooi....
Ik deze vorige week:
[afbeelding]
Post maar wat jij mooi vind danquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef MyMilkshake het volgende:
omg sommige zijn zooooooo ontzettend lelijk !!
Dat is idd erg vet, op het strand bijv. overal afdrukken met fuck U op de grondquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:29 schreef Ranc het volgende:
[..]
Die kill Bill Sneakers zijn wel relax jah, maar dan moet je eigelijk wel de orginele hebben:
[afbeelding]
Print: "Fuck U"
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:20 schreef Safire het volgende:
[afbeelding]
Nuttige toevoeging!quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:10 schreef AltamirA het volgende:
![]()
iemand enig idee hoe duur deze ongeveer zijn en waar ze te koop zijn?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:27 schreef FunnyMuffin het volgende:
Ik wil graag deze, alleen dan de wit/blauwe versie.
Footlocker... en hoe duur?quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:00 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
iemand enig idee hoe duur deze ongeveer zijn en waar ze te koop zijn?
kwam vrij snel opborrelen dus dat viel wel mee...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging!
Hoe lang heb je daar voor moet nadenken?
Al in veel te veel winkels, zijn nu niet meer leuk zeg maar, twee jaar geleden wel!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:43 schreef Snuggles_P het volgende:
De Quick-sneakers zijn echt zo vet! Weet iemand waar ze te verkrijgen zijn?? Ik zou graag zwarte aan mijn voeten hebben![]()
FUquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef AltamirA het volgende:
[..]
kwam vrij snel opborrelen dus dat viel wel mee...
het punt was dat ik de schoenen boven mijn post nogal smakeloos vond
Waar heb jij deze adidasjes monoca GP in deze kleurencombi gekocht?quote:Op zondag 21 maart 2004 13:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Volgensmij kosten ze ¤100. Ik heb ze geizen bij Coach en Footlocker, die lage modellen verkopen ze wel op veel plaatsen, maar die hoge...........quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:00 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
iemand enig idee hoe duur deze ongeveer zijn en waar ze te koop zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |