Ja, daarom zat ik aan 32 te denken. 64 is zoveel gelijk, je hebt natuurlijk maar 27 workshopkandidaten, dan moeten de overige 37 uit het theater en audities komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is wel handig als je 32 kandidaten hebt. Of 64. Dan valt iedere keer de helft af en heb je een finale met 2 personen.
Het gaat om, in toernooivorm, de verkiezing van de populairste Idolsdeelnemer. We beginnen met 32 paren, iedereen geeft zijn favoriet (reden hiervan maakt niet uit), de winnaars gaan door, totdat er 2 overblijven in de finalequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je de nieuwe Fokkers ( ik was hier vorig jaar nog niet) even iets meer vertellen over Idols Tournament, wat de bedoeling is , hoe het werkt en wat we moeten doen?
Mijn stemmenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
RONDE 1
ouarda
kevin
marlies
boris t
marieke
claudia
dannes
josua
rene
herman
djessica
louis
jk
gerbrich
eric
roshana
robert jan
irma
maud
maickel
manta
chanine
hedwig
nabila
fardoe
meike
tialda
elisaar
eva
sharon
alice
shno
Kan er nog even 'Ronde 1' in de topictitel worden gezet?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
RONDE 1
merel
kevin
marlies
boris t
marieke
claudia
dannas
josua
rene
herman
djessica
louis
jk - kostian Yuk, kiezen uit 2 niet leuke mensen..
gerbrich
eric
jody
mark
irma
maud
maickel - martijn Yuk, kiezen uit 2 niet leuke mensen..
manta
joyce
hedwig
anne
fardoe
megan
tialda
elisaar
lianne
sylvana
alice
boris b
Das ook nie veelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
RONDE 1
herman
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
Oeps, te laat. Later ff invullen.
Ik dacht dat je nog kon nomineren en nomineerde Martin.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
vind je het erg als ik het ff niet volg...?
Oooh ok, dan snap ik hetquote:Op zondag 14 maart 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog kon nomineren en nomineerde Martin.
Oké, dan kies ik toch shnoquote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
T
Verstandigquote:Op zondag 14 maart 2004 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, dan kies ik toch shno
Als je nul of twee namen kiest wordt dat paar niet meegeteld...dus je moet hem óf overslaan, óf een keuze maken. Op dit moment is het dus optie 1quote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef Lamb het volgende:
eric - nick (mag dit, allebei?)
Ja, met zn vriendinquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Mark
Meike
Elisaar
Eric
Milan
Alice
Sharon
Louis
Marlies
Maud
Boris T
Kevin
JK
Tialda
Irma
Herman
Louis is die fladdergay toch? En hoe heet die Haagse Bauer eigenlijk?
Ben er niet helemaal tevreden over, sommige paren hadden wel wat mooier gemogen van me...maarja het lot beslist hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je weer mooi geloot, BVO
Jaja , tis gewoon doorgestoken kaart !quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
maarja het lot beslist he.
Daar hebben we een apart topic voor: Het grote Idols doorgestoken kaart topicquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:04 schreef Magics het volgende:
[..]
Jaja , tis gewoon doorgestoken kaart !![]()
[ b ] stukje tekst [ / b ]quote:Op zondag 21 maart 2004 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
(hoe maak je een naam eigenlijk vetgedrukt)
... 22 is nog altijd meer dan 20, BVO. Doorgestoken kaart, boe!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
Boris B - Herman 22-20
Moet natuurlijk 12 zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 17:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
... 22 is nog altijd meer dan 20, BVO. Doorgestoken kaart, boe!
Ik heb van tevoren afgesproken dat deze ronde a.s. vrijdag sluit, en een aantal vaste stemmers heeft nog niet gestemd, dus kunnen beter nog maar even wachtenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:47 schreef Yeahinho het volgende:
3 schoppen achter elkaar...
Heb je zelf nou niet door dat het gewoon tijd is voor een nieuwe ronde?
Ik ben er ook niet blij meequote:Op donderdag 25 maart 2004 17:37 schreef Magics het volgende:
BVOIrma tegen Boris ??
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:21 schreef --Globe-- het volgende:
schop
zo goed bvo?
Zelfde geldt voor mijquote:Op zondag 28 maart 2004 13:48 schreef Magics het volgende:
Ik had op Kevin, Irma en Elisaar gestemd, maar zoals het er nu naar uit ziet gaan die het alledrie niet halen
Ik kan er nog steeds niet over uit, ik vond haar echt wel goed in de workshops, en die jury maar zeggen dat ze door de mand viel. Vond ik de reinste onzin.] Mijn theorie daarover is, dat ze zoveel kritiek hadden gekregen toen ze Meike door hadden laten gaan, dat ze de week daarop niet weer een knap meisje om haar looks door wilden laten gaan. De enige fout die ze hierbij gemaakt hebben is dat Elisaar wel kon zingen, en Meike niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Elisaar lijkt gedoemd te mislukken
.
Idd, een tweede Meike konden ze zich niet veroorloven. Eric was dat dan wel, maar was iig een man. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Elisaar heel populair had kunnen worden.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:59 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit, ik vond haar echt wel goed in de workshops, en die jury maar zeggen dat ze door de mand viel. Vond ik de reinste onzin.] Mijn theorie daarover is, dat ze zoveel kritiek hadden gekregen toen ze Meike door hadden laten gaan, dat ze de week daarop niet weer een knap meisje om haar looks door wilden laten gaan. De enige fout die ze hierbij gemaakt hebben is dat Elisaar wel kon zingen, en Meike niet.
elisaar was tijdens de workshops erg slecht hoor, maar in het theater was ze wel weer erg goed,quote:Op zondag 28 maart 2004 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd, een tweede Meike konden ze zich niet veroorloven. Eric was dat dan wel, maar was iig een man. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Elisaar heel populair had kunnen worden.
Ik vond haar echt een plezierige stem hebben, buiten het feit dat haar uiterlijk en uitstraling gewoon fantastisch waren. Ze is alleen een beetje erg dom geweest met haar liedjeskeuze. Maar goed, ze heeftw el de kwartfinale gehaaldquote:Op zondag 28 maart 2004 14:25 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
elisaar was tijdens de workshops erg slecht hoor, maar in het theater was ze wel weer erg goed,
ik denk dat het vooral aan het liedje en de zenuwen lag.
Dat zit er niet meer in ben ik bangquote:Op zondag 28 maart 2004 18:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma moet potverdikkie door..
23-13quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:00 schreef Hypochonder het volgende:
Huh, ik heb even geteld, maar Irma staat 22 -12 achter. Willen even 11 vrijwilligers zich aanmelden en op Irma stemmen?
Ik snap niet waarom jullie op 8 personen stemmen? Leg es uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:38 schreef BVO het volgende:
Deze ronde sluit vanavond. Als je nog wilt stemmen, doe het dan snel..
Kwartfinale
Kevin - Eric
Boris - Irma
Elisaar - Maud
Herman - Marlies
Dit was geen stem, maar de loting, liet ik bij de schop nog even zienquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:56 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie op 8 personen stemmen? Leg es uit.
Je kan ook deze gebruiken:quote:Op maandag 29 maart 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
Schop.
Thanks voor de info. Bij deze dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit was geen stem, maar de loting, liet ik bij de schop nog even zien.
We zijn het tournament begonnen met 64 deelnemers, via het knockout-systeem blijft er uiteindelijk 1 grote winnaar over (64-32-16-8-4-2-1). We zitten tot vanavond nog in de kwartfinale, dat wil dus zeggen dat je bij 4 verschillende paren je favoriet moet opgeven. De 4 winnaars gaan door naar de halve finale.
Jammer, het werd net zo'n leuk rijtjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:24 schreef GoodspeeD het volgende:
Halve Finale
Boris - Maud
Marlies - Eric
Ik kan helaas niet met jullie meegaan.
Daar gaat het hier ook niet om. Het gaat in dit topic om de leukste idols deelnemer. Ik vind dat Eric absoluut niet kan zingen en daarom zou ik ook nooit voor hem sms'en. Dan zou ik eerder op Marlies stemmen, omdat zij wel erg goed kan zingen. Maar als we het dan hebben over de leukste idols deelnemer, dan komt Eric bij mij toch boven Marlies, want ik vind haar eigenlijk niet veel aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:03 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen serieus op Eric kunnen stemmen... Jullie hebben hem nog nooit horen zingen ofzo?
Als ze dat nou nog niet wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:40 schreef BVO het volgende:Ken je 1 of zelfs 2 van de kandidaten niet, ook niet na het bekijken van de foto op pagina 1 van dit topic, stem dan niet.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma
Ditto.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Halve Finale
Boris - Maud
Marlies - Eric
Irma
Day komt als de giften gegeven zijn.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:56 schreef Day het volgende:
Eric
Boris (shit, was wel kiezen tussen mijn 2 favorieten)
Maud
Marlies
Ik kopieer hem elke ronde gewoon, was nu een beetje onnodig jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze dat nou nog niet weten
Ja, ik had liever ook Irma bijvoorbeeld bij de laatste 4 gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
Eric had er allang uit moeten zijn!!
Ik vat het niet hoor. Je laat mensen nog stemmen alhoewel de show al voorbij is?quote:Op zondag 4 april 2004 11:40 schreef BVO het volgende:
Deze ronde sluit vanavond, wil je nog stemmen, doe dat dan snel.
Het Tournament staat in principe los van de shows, gedurende het programma bepalen we hiermee wie de populairste deelnemer is. Vanavond sluit deze ronde en gaat de finale in, dus tot die tijd kan nog gestemd wordenquote:Op zondag 4 april 2004 13:07 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik vat het niet hoor. Je laat mensen nog stemmen alhoewel de show al voorbij is?
Jaquote:Op zondag 4 april 2004 14:57 schreef SynchroSteve het volgende:
Boris - Marlies
Of ben ik te vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |