Ja, daarom zat ik aan 32 te denken. 64 is zoveel gelijk, je hebt natuurlijk maar 27 workshopkandidaten, dan moeten de overige 37 uit het theater en audities komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is wel handig als je 32 kandidaten hebt. Of 64. Dan valt iedere keer de helft af en heb je een finale met 2 personen.
Het gaat om, in toernooivorm, de verkiezing van de populairste Idolsdeelnemer. We beginnen met 32 paren, iedereen geeft zijn favoriet (reden hiervan maakt niet uit), de winnaars gaan door, totdat er 2 overblijven in de finalequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je de nieuwe Fokkers ( ik was hier vorig jaar nog niet) even iets meer vertellen over Idols Tournament, wat de bedoeling is , hoe het werkt en wat we moeten doen?
Mijn stemmenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
RONDE 1
ouarda
kevin
marlies
boris t
marieke
claudia
dannes
josua
rene
herman
djessica
louis
jk
gerbrich
eric
roshana
robert jan
irma
maud
maickel
manta
chanine
hedwig
nabila
fardoe
meike
tialda
elisaar
eva
sharon
alice
shno
Kan er nog even 'Ronde 1' in de topictitel worden gezet?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
RONDE 1
merel
kevin
marlies
boris t
marieke
claudia
dannas
josua
rene
herman
djessica
louis
jk - kostian Yuk, kiezen uit 2 niet leuke mensen..
gerbrich
eric
jody
mark
irma
maud
maickel - martijn Yuk, kiezen uit 2 niet leuke mensen..
manta
joyce
hedwig
anne
fardoe
megan
tialda
elisaar
lianne
sylvana
alice
boris b
Das ook nie veelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
RONDE 1
herman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |