Apart icon. Is dat een mobieltje dat ik daar zie?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef gfree het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef vosss het volgende:
Nee, dan stemmen op een dooie, die massa had pas oogkleppen op
Met dat 'dasje' om is het anders net een VVD stemmerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat is het achterwerk van Alizeéquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Apart icon. Is dat een mobieltje dat ik daar zie?
Met een zendertje o.i.d.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, dat is het achterwerk van Alizeé
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef vosss het volgende:
De PvdA schiep zo'n onveilig klimaat zodat Fortuyn vermoord werd. Dus die vergelijking van jou is onterecht.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef vosss het volgende:
Onzin, toen de vorige keer het CDA het voor eht zeggen had was het ook al 1 grote bureaucratische kutzooi in dit landquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:56 schreef pberends het volgende:
[..]
De PvdA schiep zo'n onveilig klimaat zodat Fortuyn vermoord werd. Dus die vergelijking van jou is onterecht.
Ik kan er inderdaad nog steeds niet bij dat mensen toendertijd op Pim Fortuyn stemden. De man was dood en de partij die overbleef was een grote rommel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef vosss het volgende:
Proteststem misschien?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad nog steeds niet bij dat mensen toendertijd op Pim Fortuyn stemden. De man was dood en de partij die overbleef was een grote rommel.
Harrie Mens waarschuwde nog dat Pim de rest van zijn partij ook kut vond. We weten allemaal hoe het afgelopen is...
Het CDA is ook een kutpartij, dat klopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin, toen de vorige keer het CDA het voor eht zeggen had was het ook al 1 grote bureaucratische kutzooi in dit land
Da's nog altijd eerlijker dan stemmen op iemand die na de verkiezingen het hazepad kiest! (Melkert, Dijkstal, Van Boxtel, Netelenbos etc.)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef vosss het volgende:
dan kan je nog altijd blanco stemmenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Proteststem misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |