Beter kijken, staat gewoon op UEFA website en BBC website etc.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:49 schreef BZ het volgende:
Bron????
Want zowel op VI.nl als op de website van de UEFA staat er nog niets van??
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:51 schreef BZ het volgende:
Milan en Real Arsenal ontlopen elkaar tot de finale.
FC Porto - Olympique Lyonquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Arsenal gaat Chelsea helemaal zoek spelen, lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:55 schreef Gunner het volgende:
Hmm.. geen makkie maar zeker te doen!
Bring 'em on !!
Arsenal wint toch altijd met 2-1 van Chelskiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:10 schreef Gunner het volgende:
Arsenal eerst UIT dat is een goede zaak
Hoezo alweer? Afgelopen jaren vaak genoeg genoten van een Spaanse strijd tussen Real, Barca en Valencia.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:18 schreef Frutsel het volgende:
en weer ontlopen de spanjaarden elkaar...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:18 schreef Frutsel het volgende:
en weer ontlopen de spanjaarden elkaar...
ff voorspelling
Halve Finales:
Real Madrid - AC Milan
Lyon - Arsenal
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat kan dus nooit want de winnaar van Real - monaco moet al tegen de winnaar van AFC tegen chelsea zie ook eerder dit topicquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:18 schreef Frutsel het volgende:
alve Finales:
Real Madrid - AC Milan
Lyon - Arsenal
Arsenal-Real lijkt me leukerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:11 schreef ZIOPPA het volgende:
Leuke wedstrijden inderdaad, Milan-Arsenal lijkt me een mooie finale!
Gelsenkirchen (Geloof ik)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:18 schreef snaz het volgende:
[..]
Arsenal-Real lijkt me leuker
weet iemand misschien waar de finale wordt gespeeld
Kan dus niet als finale, wel als halve finale.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:18 schreef snaz het volgende:
Leest er dan echt niemand?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:18 schreef snaz het volgende:
[..]
Tis niet gestuurt, en het zijn leuke lotingenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:48 schreef Frutsel het volgende:
Gestuurde lotingen : ALTIJD VERROT...
warme en koude ballen theoriequote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:48 schreef Frutsel het volgende:
Gestuurde lotingen : ALTIJD VERROT...
Ja, maar Madrid ook welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:59 schreef snaz het volgende:
Gelsenkirchen is wel te rijden voor Dennis toch?
Kan ie wellicht meerijden met Victoria, alhoewelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, maar Madrid ook wel![]()
Neah, ze zullen met moeite doorgaan. En als ze Arsenal treffen in de halve, makkelijk naar de finale. Chelski zal lastiger worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Real gaat er uit tegen Monaco.
Is wel te reizen maar de tickets he.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:54 schreef DIGGER het volgende:
London is wel aan te reizen nietwaar DG?
En Inzaghi mag Di Stefano gaan verbeteren als ie weer zo op dreef is tegen Depor.
Ik voorspel:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ik voorspel voor de SF:
Monaco - Arsenal
Porto - Milan
Finale Arsenal - Porto
ben jij een van de weinige denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:30 schreef placebeau het volgende:
milan wint de finale van Arsenal
ik denk dat iedereen dat wel leuk zou vinden.
Milan redt het niet tegen Depor. Juve werd al met het grootste gemak opzij gezet, Milan kan het ook niet bolwerken tegen de geslepenheid en de goede verdediging van Deporquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:11 schreef ZIOPPA het volgende:
Leuke wedstrijden inderdaad, Milan-Arsenal lijkt me een mooie finale!
Ik vraag me af of Real zo slim is geweest een clausule op te nemen in het huurcontract dat hij niet tegen Real mag spelen, anders kon hij wel eens extreem gemotiveerd aan de aftrap verschijnen. Maar normaal gesproken maakt Monaco erg weinig kans tegen Realquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:07 schreef superjoden het volgende:
Morientes kan mooi bewijzen dat Real er geen goed aan heeft gedaan om hem zo makkelijk te laten gaan...
denk het eerlijk gezegd niet.... denk dat ze hebben gedacht van we hebben die dikke, raul, portillo(ofzo). Monaco heeft me eerlijk gezegt verbaasd deze CL maar denk dat de individuele klasse van Real inderdaad teveel voor ze is.Zo'n Prso stelt in mijn ogen toch niet zo veel voor ook al scoorde die 4x tegen Depor en de winnende tegen Lokomotiv...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Real zo slim is geweest een clausule op te nemen in het huurcontract dat hij niet tegen Real mag spelen, anders kon hij wel eens extreem gemotiveerd aan de aftrap verschijnen. Maar normaal gesproken maakt Monaco erg weinig kans tegen Real
Real moet nog pieken dit seizoen, en ik verwacht dat dat binnenkort gebeuren gaatquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. Real is niet zo onaantastbaar als men denkt. Monaco heeft precies de spelers die daar van kunnen profiteren. Giuly kan prima in die gaten duiken die Roberto Carlos laat vallen, Salgado is geen partij voor Rothen en Zikos kan prima Zidane voor de voeten lopen.
Nee, van het spel van Milan hebben we het warm gekregen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:42 schreef Grimm het volgende:
khoop dat milan weer de cup pakt want de rest heeft niet echt iets laten zien
Ik denk dat je best eens gelijk kan hebben, maar op papier is Real natuurlijk torenhoog favorietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. Real is niet zo onaantastbaar als men denkt. Monaco heeft precies de spelers die daar van kunnen profiteren. Giuly kan prima in die gaten duiken die Roberto Carlos laat vallen, Salgado is geen partij voor Rothen en Zikos kan prima Zidane voor de voeten lopen.
ben jij komiek of zo?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:30 schreef placebeau het volgende:
voor deze keer zou ik het niet erg vindenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ben jij komiek of zo?
Italiaanse ploegenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:30 schreef placebeau het volgende:
al is het al erg genoeg dat ze de finale gehaald hebben danquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:17 schreef superjoden het volgende:
[..]
voor deze keer zou ik het niet erg vinden![]()
een kennerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:42 schreef Grimm het volgende:
real - milan! of arsenal - milan
khoop dat milan weer de cup pakt want de rest heeft niet echt iets laten zien ...alhoewel zidane natuurlijk meesterlijk was! maar arsenal hoeft van mij niet te winnen worden die lui alleen nog maar meer arrogant maar ach..ze zullen wel weer penalty's mee krijgen enzo zoals in de premier leageu...aaaaaaah jonguh
Niet helemaal,nog een stukkie lopen danquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
Arsenal kan met de underground gaan
zij alweer wat kosten bespaardquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet helemaal,nog een stukkie lopen dan
Porto heeft inderdaad mijn sympathie. Hoewel ik ook liefhebber van Milan ben, zie ik Porto dit jaar graag de EC1 winnen (ook omdat PSV m vorige keer ook het jaar na Porto wonquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:27 schreef methodmich het volgende:
Overigens denk ik dat als je met geen van deze 8 teams een emotionele band hebt, je toch voor FC Porto of Olympique Lyon zou moeten zijn. Teams die met betrekkelijk weinig geld werken en aanvallend durven spelen.
Ze zenden alleen klasse teams rechstreeks uitquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:09 schreef mitt het volgende:
Jam-mer dat ze Real niet uitzenden
mja, net als de vorige ronde zekerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze zenden alleen klasse teams rechstreeks uit
Bayern was top iddquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:15 schreef mitt het volgende:
[..]
mja, net als de vorige ronde zeker
ik had het meer over het feit dat ze Arsenal niet uitzonden hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bayern was top idd,jammer dat ze door zo'n matige ploeg er uitgeknikkerd zijn
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:20 schreef popolon het volgende:
Real in de samenvatting zien is meer dan genoeg.
En hopelijk wint Arsenal dan na een mooie actie van Bergkamp die het aan Henry laat om het af te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Owja.. Ik ben voor Chelsea maar ik hoop eigenlijk dat Arsenal wint zodat Arsenal Real tegen komt ik 1 van de volgende rondes.Dat zou toch wel een wedstrijd zijn tussen de 2 mooist 'kunnende' spelende clubs ter wereld.
Ik dacht meer aan een combinatie tussen Beckham/Zidane/Roberto Carlos/Raul/Figo en dan uiteindelijk Ronaldoquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:44 schreef aatje88 het volgende:
[..]
En hopelijk wint Arsenal dan na een mooie actie van Bergkamp die het aan Henry laat om het af te maken![]()
Hup Bergkamp oke...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:41 schreef popolon het volgende:
Zie toch echt liever Chelsea - Arsenal.
Hup Bergkamp
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
hup Depor
Inderdaad, helemaal vrij gelaten door de verdediging van Milan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:57 schreef mat_herben het volgende:
mooie kopbal
Hij had best nog tijd voor een formidabele omhaalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:01 schreef mat_herben het volgende:
maar dan nog is het een mooie goal.
dat nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:04 schreef Gunner het volgende:
onderschat depor niet
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het leuke is iig dat Milan eruit geknikkerd wordt, da's positief
Zeker, een van de beste verdedigers ooit. Kaka en Pirlo zijn ook een lust voor het oog dankzij hun intelligente spel, maar Depor spreekt me meer aan. Irrureta heeft dat elftal langzaam opgebouwd met beperkte middelen met als resultaat dat het elftal staat als een huis. Om diezelfde reden heb ik dit jaar ook veel sympathie voor Arsenalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:17 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook voor Depor, maar heb toch wel respect voor Maldini hoor.
Dan doen ze Kaka iets tekort, maar Seedorf speelt sinds de wedstrijd tegen Inter al de sterren van de hemelquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:56 schreef golfer het volgende:
Op den Belg noemen ze Seedorf de uitblinker van de wedstrijd.
Bij den Neederlandschen Omroep Stichting ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:56 schreef golfer het volgende:
Op den Belg noemen ze Seedorf de uitblinker van de wedstrijd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik hoop dat Dick deze wedstrijd ook ziet. Laat het hele elftal maar in dienst van Clarence en [waar zit die doorstreep-code] Ruud [naja dan maar zo] spelen
jij hebt er verstand van das weer duidelijk...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:41 schreef bergkampf het volgende:
blijft gewoon 1-1, en thuis speelt depor 0-0 dus door naar de halve, tenminste dat gun ik ze wel
arme jongenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:07 schreef Inquistor87 het volgende:
Pffff ik ga nog een keer leren. Eerst mis ik ajax een deel nu dit
.
Ik begin echt schijtziek van jou te wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
arme jongen
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik begin echt schijtziek van jou te worden
Neen, ik post de laatste tijd even wat minder.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Popolon we zien je nooit meer in Hools.
Idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:45 schreef tong80 het volgende:
AC Milan heeft meer een elftal dan Real.
Ik ziou ze nu graag tegen elkaar zien sepelen. Denk niet dat Real een kans maakt.
Zuid-Afrikaans lijkt ook erg op Nederlands. Als die gasten langzaam praten, verstaan wij het prima.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:26 schreef Vom het volgende:
Benni kan best goed NL![]()
Wel grappig om te horen, maar ik snap er geen hout van
0-3quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:37 schreef Gunner het volgende:
voorspellingen Chelsea - Arsenal vanavond?
Ik zeg: 0 - 2
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:51 schreef mat_herben het volgende:
ik hoop 2-0voor chelsea
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
De uitslag kan niet hoog genoeg zijn!
Maar wat een orkaan van geluid, ook tijdens de periode dat Milan achter stond.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
Erg sneu voor Depor, want de wedstrijd in het Riazor is natuurlijk een formaliteit.
Het is wel een beetje triest als Milan zijnde dat je Pancaro linksachter hebt staan.
En net zo triest de mensen die 10 minuten voor het einde het stadion verlaten.
Mwah, ze speelden zoals verwacht, maar Milan kreeg na een half uur ineens wel heel veel kansen en kansjes in groot tempo achter mekaar en toen vergat (of kon) Depor niet meer echt onder de druk uit komen, het was derhalve wachten op de goals van Milan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch vond in Deportivo de eerste helft zeer verdienstelijk spelen.
Eerste half uur met afstand de beste man op het veld. Genot om naar te kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:01 schreef DIGGER het volgende:
Maar ik blijf een fan van de speler Valeron, dat vind ik ook een geweldige voetballer.
Zuid-Afrikaans is ook nie veel andersquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:26 schreef Vom het volgende:
Benni kan best goed NL![]()
Wel grappig om te horen, maar ik snap er geen hout van
Niet overdrijven, want zo veel Milan zie je denk ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:24 schreef Ruud_Gullit het volgende:
AC Milan is, in tegenstelling tot veel andere clubs uit hun land, een prachtige en aanvallende ploeg.
Een genot om naar te kijken
en waar staat Seedorf?quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd.
Milan heeft 2 geweldige spelers op he tmiddenveld met overzicht, snelheid, creativiteit en een goeie pass, Kaka en Pirlo. Madrid heeft zulke types ook op het middenveld rondlopen, maar mist 1 heel belangrijk type speler: Gatuso.
Madrid heeft zo'n type speler niet, en je ziet het verschil in veel aanvallen, Gatuso verovert de bal, er lopen veel tegenstanders voor de bal, en met de klasse van Kaka volgt dan een snelle tegenstoot.
Bij Real moet die tegenstoot vaak vanuit de verdediging komen omdat daar pas de balafpakkers staan.
Jan Wouters was ook een mooi voorbeeld van vroeger van het type speler waarvan je er altijd 1 nodig hebt, liefst als verdedigende middenvelder (vergelijk ook Keane bij SCUM)
Je weet toch dat Popelon een kloon van me is ...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Popolon we zien je nooit meer in Hools.
Ik vind Seedorf bij Milan zeker niet slecht, maar de dragende krachten op het middenveld zijn toch Kaka en Pirlo, die zo hun gang kunnengaan omdat die terrier van een Gatuso werkelijk overal in vliegt en enorm veel ballen veroverd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en waar staat Seedorf?
dat vind ik toch een van de belangrijkere spelers en heel invloedrijk
Dat dachten ze bij Depor ook, want dat is net zo'n type ploeg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
FC Porto is een niet te onderschatten tegenstander... Ze hebben precies de spelers die slim in de ruimte kunnen lopen die Milan ondanks hun goede organisatie laat vallen.
Met het verschil dat de supercup Milan niet veel kan bommen, In Italie telt maar 1 ding: de landstitel.quote:Supercupfinale bewees al dat Porto niks voor Milan onderdoet. Milan is alleen net iets uitgenaster.
Dikke Theo scoorde ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar dan nog. Ik schat het in op 60-40 voor Milan.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Voor de Real-fans : vanavond op Canvas (België 2 dus) geven ze Real Madrid - AS Monaco.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:00 schreef Suijk het volgende:
Benny Nijman!
zie Arsenal en Chelsea al genoeg spelen hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:59 schreef ASSpirine het volgende:
wie gaat er naar een wedstrijd kijken tussen Real en een relatief zwakke tegenstander?
terwijl je een clash kan zie ntussen 2 Londense clubs, 1 die al top is en 1 die naar de top komt
gelukkig maarquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:23 schreef mitt het volgende:
[..]
zie Arsenal en Chelsea al genoeg spelen hoor.
Bovendien zie ik 10x liever Zidane en Ronaldo dan Henry en Pires, maar dat ben ik
ach, Bergkamp is Zidane nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
gelukkig maar
vergeet je Bergkamp niet
en dit is ook anders, dit is in europees verband
ah, ronaldo is een dikzak die niks van werk opknapt voor de ploeg, vreselijk irritant om mee te spelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:53 schreef mitt het volgende:
dat wordt de Belg kijken, Ronaldo misschien weer in de basis![]()
je bedoelt dat Zidane Bergkamp niet isquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:26 schreef mitt het volgende:
[..]
ach, Bergkamp is Zidane niet
vroeger deed hij veel meer, toen hij nog geen dikkertje wasquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, ronaldo is een dikzak die niks van werk opknapt voor de ploeg, vreselijk irritant om mee te spelen.
Hij scoort wel dikwijls ja, maar dat is vooral de verdienste van Beckham/zidane. Zet daar gelijk welke matige spits, en die scoort nog dikwijlser. De verdediging begint in de aanval, maar ik heb ronaldo nog nooit deftig zien jagen hoor vooraan.
quote:Real, met de als voetballende afgevaarde van God : Zinedine Zidane
wat haat ik die presentator toch huybrechts ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:34 schreef mitt het volgende:
de Belg
[..]
die hebben ze laten vertrekken naar de commerciële TV omdat ze vonden dat huybrechsquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat haat ik die presentator toch huybrechts ofzo
die krollebol
de vroegere vond ik veel beter, die jong gast
is ook veel sympathieker vind ik
Deportivo kwam ook wel voor, maar voorlopig denk ik toch nog......quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:27 schreef mitt het volgende:
bleh 0-1 Monaco
Pssst..-Hans- :quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:01 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1 -1 Pires
Zeker,quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Heero87 het volgende:
4-3 zou leuk zijn.
Maar zonder Beckham,quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:36 schreef mitt het volgende:
4-2
volgende keer met Roberto Carlos weer, scheelt toch nog meer
Ik denk niet dat dat real ernstig verzwakt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar zonder Beckham,.
Manco is de verdediging...quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:25 schreef okee6 het volgende:
Milan en Real hebben beiden hetzelfde laten zien. Manco bij Real is de effectiviteit. Op deze manier winnen ze de finale niet. Al gaat het dan wel om een enkel duel.
Schandalig weer dat Zidane, die op het moment van schieten echt meters buitenspel staat, de rebound in mag tikken en de goal wordt goedgekeurd, anders had ik het nog moeten zien want ik vond Monaco goed spelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:12 schreef mitt het volgende:
2-1 Zidane
quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schandalig weer dat Zidane, die op het moment van schieten echt meters buitenspel staat, de rebound in mag tikken en de goal wordt goedgekeurd, anders had ik het nog moeten zien want ik vond Monaco goed spelen.
Die pingel was ook wel weer erg makkelijk gegeven, er was contact, maar die debiele duik van dat dikke hoerenkind weer
Was ook het eerste wat mij opviel, toch wel erg duidelijk buitenspel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schandalig weer dat Zidane, die op het moment van schieten echt meters buitenspel staat, de rebound in mag tikken en de goal wordt goedgekeurd, anders had ik het nog moeten zien want ik vond Monaco goed spelen.
Amen.quote:Die pingel was ook wel weer erg makkelijk gegeven, er was contact, maar die debiele duik van dat dikke hoerenkind weer
dat geeft eens te meer aan wat voor een geweldige aankoop hij isquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat real ernstig verzwakt.
Ligt er maar net aan vanuit welk oogpunt je het bekijktquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat geeft eens te meer aan wat voor een geweldige aankoop hij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |