Ik denk het ook niet. Zoals je hier al zegt, het zou dodelijk zijn voor de Republikeinen als zoiets uit zou komen. Sterker nog, ik denk dat het dodelijk zou zijn voor het voortbestaan van de Verenigde Staten als land.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:03 schreef Rasing het volgende:
Ik denk het niet. Stel je voor dat het uitkomt, dat zou het grootste schandaal ooit zijn. Dan zou Bush nooit meer herkozen worden, en heb je tot 2030 democraten als president. Relatie met Spanje en de rest van Europa en de wereld voor altijd verneukt. Dat risico willen ze niet lopen.
Hoewel een terroristische aanslag Bush errug goed uitkomt, denk ik niet dat hij ze zelf orchesteert. Ik hoop het tenminste niet.
Grapje?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:22 schreef Nohoch-Mul het volgende:
Is niemand het nog op gevallen dat het weer op de 11e gebeurde?
Leuk grapje bijna 200 dodenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:25 schreef Kjew het volgende:
[..]
Grapje?
Precies 2,5 jaar later bedoel je? Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:22 schreef Nohoch-Mul het volgende:
51st state gelezen? Daar wordt de UK langzaam ingelijfd als 51e staat middels terreur/bescherrmings praktijken. Goed boek!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:29 schreef DanielWagenveld het volgende:
Ik zit eigelijks te wachten wanneer bush spanje binnen valt omdat ze van de ETA te verlossen. en dan is de IRA aan de beurt
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:32 schreef Kjew het volgende:
[..]
Zoals je zag was het een reactie op je opmerking... >>> Nee, dat was ons niet opgevallen... OOOH ook de 11e!! Dan zal die ene het wel gedaan hebben... goh, hoe heten ze ook alweer... dude het is een dag en -tig topics over dit onderwerp waarin dat hele datumgebeuren naar voren is gekomen later... en nee, 200 doden is niet grappig... jouw vraag wel....![]()
![]()
Hij staat maar een paar procentpunten achter.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:54 schreef freud het volgende:
1. Bush! Ja, wie anders. Hij staat in de polls achter,
Nauwelijks, hij is zelfs weer dikke maatjes met Chirac.quote:europa heeft steeds verdere kritiek op zijn war agains terrorism
Ja Wall Street was er ook blij mee. En daar gaat ie afgerekend op worden, de economie.quote:De campagne van Bush leunt heel zwaar op zijn strijd tegen het terrorisme, maar ja, de terroristen houden zich rustig. Het komt Bush dan ook goed uit dat de aanslagen in Madrid door AQ gedaan zouden zijn.
Genoeg punten om vroeger dan verwacht al een redelijk agressieve campagne te gaan voeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:37 schreef speknek het volgende:
Hij staat maar een paar procentpunten achter.
Maar de wil om mensen naar Irak te sturen etc neemt volgens mij af. Ook de wederopbouw loopt niet echt vlot. En tja, als ze op tv handjes schudden en lachen betekent imo nog niet dat ze vriendjes zijn hoor.quote:Nauwelijks, hij is zelfs weer dikke maatjes met Chirac.
Ik hoop zo dat hij daar op afgerekend gaat worden, maar goed, als je ziet wat men allemaal vergat na de aanslag op het WTC, dan moet zo'n financieel beleid ook wel wegvallen bij een aanslag. Of ben je o.a. het hele Enron schandaal vergeten wat toen speelde?quote:Ja Wall Street was er ook blij mee. En daar gaat ie afgerekend op worden, de economie.
Het vertroebeld niet hoor, het maakt je wat bewuster van andeere alternatieven. En mag ik je er aan herinneren dat de scenario's in dergelijke boeken regelmatig de werkelijkheid angstvallig dicht naderen?quote:Maar wat minder fictie lezen als het je beeld zo vertroebeld.
van CNN...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:22 schreef Nohoch-Mul het volgende:
owja.. CNN in de bocht, doe even een "quickvote"quote:Prime Minister Jose Maria Aznar said 14 of the victims were from 11 other countries.
Waarom is er geen 3e optie "Not enough information to make any statement"?quote:Do you think al Qaeda was involved in the Madrid bombings?
Yes 68% 321 votes
No 32% 148 votes
Total: 469 votes
education is the keyquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:14 schreef freud het volgende:
De TS was al een tijdje wakker hoor. Ik wilde alleen polsen hoe andere mensen over een dergelijke theorie nadenken en waarom ze dat denken.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:16 schreef The_Shining het volgende:
[..]
van CNN...
[..]
912,5 dagen om precies te zijn maar het is dicht bij genoeg. Dat de deze aanslagen zijn geroganiseerd door de eta, alqaida of de usa, geen van de drie zal mij verbazen. En als Bush dit wil gebruiken voor zijn verkiezings campagne kan het wel eens erg verkeerd voor 'm uitpakken. Tijdens de herdenkingsdients en de ceremonie voor de aanleg van 9-11 monument zijn de nabestaanden op grote afstand gehouden van gouverneur George W (technisch is ie geen president). De nabestaanden vinden namelijk dat Bush over de rug van de slachtoffer populair stemmen wil winnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:19 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:
911 dagen na 911.
Het zullen onze 'vrinden' van de fictieve organisatie 'Al Qaida' wel weer zijn
Oh, voor als de Mossad dit leest:hoi
Ze waren misschien vergeten dat dit jaar een schrikkeljaar is?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:53 schreef Fixers het volgende:
912,5 dagen om precies te zijn maar het is dicht bij genoeg.
Een AQ dat niets doet kan Bush ook goed gebruiken als teken dat zijn oorlog tegen het terrorisme goed verloopt. Een aanslag als deze en wat er misschien nog komen gaat kan net zo goed tegen zijn harde lijn als agrument worden gebruikt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:54 schreef freud het volgende:
Misschien komt het door de boeken die ik lees (Clancy, Bond, Ludlum, etc), maar ik moest gelijk denken aan de partijen die baat bij dit soort acties hebben. Als ik tegenwoordig zaken lees, dan probeer ik een soort schifting te maken in wat de gegeven feiten zijn en de gegeven conclusie. Kloppen die met elkaar, of worden er mogelijke alternatieven buiten beschouwing gelaten. Ik zie dat graag als kritisch kijken naar de nieuwsfeiten.
Ik moest dus ook bij deze aanslagen weer denken aan deze methode. Wie hebben er baat bij, wie kunnen het en wie hebben er zeker GEEN baat bij. De aanslagen komen imo wel erg gunstig uit voor een paar groepen/mensen. Wat me opviel was dat de ETA of de club van OSB daar niet bovenaan stonden. Laat ik mijn nummer 1 proberen te verklaren .
1. Bush! Ja, wie anders. Hij staat in de polls achter, europa heeft steeds verdere kritiek op zijn war agains terrorism en Al Qaeda houdt zich de laatste tijd rustig. De campagne van Bush leunt heel zwaar op zijn strijd tegen het terrorisme, maar ja, de terroristen houden zich rustig. Het komt Bush dan ook goed uit dat de aanslagen in Madrid door AQ gedaan zouden zijn. Hij heeft weer munitie om aan te tonen dat zijn leiderschap nog nodig is, europa erkent de dreiging en zal meer steun verlenen aan maatregelen van Bush.
Heeft de CIA wel dergelijke aanslagen gepleegd ?quote:Het is imo ook sterk dat de ETA of AQ zo'n gecoordineerde aanval zou kunnen plegen. 13 bommen bijna tegelijkertijd af laten gaan. Ook het niet van tevoren melden is erg on-ETA. Hoe moeilijk zou het zijn voor een CIA of andere organisatie om ergens in een gestolen busje wat arabische tapes achter te laten en een mailtje te sturen? Ook de tekst in het mailtje dat er weer een aanslag in de VS komt past in het draaiboek van Bush.
Dat is meer wat voor een topic na die aanslag, de PP van Aznar stond al sterk in de peilingen en had deze aanslag niet nodig om te winnen.quote:Zijn populariteit is nog nooit zo hoog geweest na een terroristische aanslag. Hoe beter om op het laatst je rivaal in te halen door een terroristische aanslag op amerikaanse bodem! Ik denk dus dat er voor 15 oktober nog een redelijk zware aanslag is in de VS, vergelijkbaar met de aanslag in Madrid.
Het probleem met deze, en nog veel meer conspiracies is dat er nooit bewezen kan worden dat ze niet waar zijn. Een theorie die niet de mogelijkheid bevat dat kan worden aangetoond dat ie niet klopt heeft geen enkele waarde. Ook maakt de schaal van de samenzwering het onmogelijk dat definitef bewijs (opname van Bush die opdracht geeft voor de aanslag) wordt gegeven.quote:Noem me paranoia of fantast, maar dit soort scenario's zijn net zo denkbaar en onderbouwd als de huidige claim dat de ETA of AQ erachter zit. Het wordt alleen niet geloofd omdat ons aangeleerd is dat overheden dit soort dingen niet doen. Ga je echter feitelijk kijken, dan zijn er veel meer verklaringen en scenario's, die imo niet afgedaan mogen worden totdat ze onwaar bewezen zijn met keiharde feiten.
en tijdszones? Kunnen we de volgende aanslag berekenen, 911(VS), 912(Europa) --> 913(Azië)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:00 schreef Barbamama het volgende:
Ze waren misschien vergeten dat dit jaar een schrikkeljaar is?
Het viel me nog mee dat er in het busje ook geen handleiding voor treinen lagquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:42 schreef blueribbon het volgende:
ik weet nu wel zeker dat de fictieve alqaida oid club van bush hier weer achter zit
vooral na het vinden van dat busje met die koranteksten yeah right, een tom clancy film is nog beter
stelletje suggestieve prutsers ook![]()
Mwah.. Heb een tyd geleden gedroomd dat er nog wat gebeurt aan aanslagen in Nederland. There! I've said it!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
en tijdszones? Kunnen we de volgende aanslag berekenen, 911(VS), 912(Europa) --> 913(Azië)
maar ik doe verder niet aan voorspellingen en te lui om te gaan zitten rekenen
Het gaat ook niet om de ras democraten. Er zijn niet zo gek veel zwevende kiezers in de VS, maar genoeg om de doorslag te geven tijdens de verkiezingen. Als je op een of ander manier de zwevende kiezer daar wint, dan wordt je verkozen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:19 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde democraat in november zal besluiten toch maar op Bush te stemmen omdat er acht maanden eerder in Spanje een aantal treinen opgeblazen is. Ik vermoed dat mensen die een dergelijke theorie aanhangen graag zouden willen dat Bush achter de aanslagen zit.
Tja, de timing an sich is wel apart, maar ik denk dat je aan elke datum wel een betekens kan hangen. Van fundementalistische moslims verwacht ik eerder een aanslag op een feestdag dan op een voor amerikanen belangrijke dag.quote:Op grond van de feiten die bekend zijn, de ETA kondigt aanslagen aan, de schaal van de aanslagen is groter dan die van ETA-aanslagen, de mate van organisatie en coördinatie en het doelwit van de aanslagen doen denken aan de aanslagen van 11 september 2001 en het is precies twee en een half jaar na 11 september, vermoed ik dat de verantwoordelijken in de Al Qaida hoek gezocht moeten worden.
9/11quote:Thrilled - vrijdag 12 maart 2004 @ 16:22
9-11 --> 3-11 --> op 6-11 weer eentje en op 9-11 de grootste ooit?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:14 schreef freud het volgende:
De TS was al een tijdje wakker hoor. Ik wilde alleen polsen hoe andere mensen over een dergelijke theorie nadenken en waarom ze dat denken. Het waarom is voor mij misschien nog belangrijker dan wat mensen geloven. De psychologie en beeldvorming waarmee mensen via de media gestuurd kunnen worden is enorm. Ik wil middels dit topic mensen eens bewust maken dat er meerdree scenario's zijn dan wat er in de media onder de aandacht wordt gebracht.
ik heb al 's een soortgelijk bericht gepost...een maand geleden..en werd gelijk bedreigd met aivdquote:Dit is m.i. gedaan door een van de vele geheime diensten die wereld rijk is.Met als doel ook hier in Europa aan de slag te kunnnen met de nullificatie van onze vrijheiden. Het wachten is nu op de Europese patriot acts. Face it: ook europa wordt in navolging tot de VS een fascistische politiestaat c.q. dictatuur. Er staat ons tenslotte een chip-implantatie te wachten in een van de komende jaren. Daar voor is dan wel voldoende draagvlak voor nodig.
Voor de sceptici google eens op : chip-implantatie of patriot act.
lolquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
Het is wachten op MokroKees die de joden de schuld van deze aanslag gaat geven.
Zo zie je maar: onze vrienden Freud, Cosma Shiva, oo-Blackgirl enz. bevinden zich weer in goed gezelschap.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:22 schreef MokroKees het volgende:
[..]
lolbreek me de bek niet open
wist je dat Aznar een Joodse familienaam is ?![]()
en Jose Maria Aznar regelmatig op bezoek gaat bij het American Jewish commitee
een joodse lobby die bijv. tegen gemengde huwelijken met non joden is.. wat een discriminerend volkje zeg.![]()
uiteraard allemaal geheel toeval en heeft niks te maken met zijn steun aan de pro israëlische oorlogshitsers genaamd "de neocons"..
Keesje, je bent een zielig stuk nutteloos mens. Echt te beroerd zijn om ook maar 1 ding zelf te presteren en lekker kankeren op joden, joden, joden en nog eens joden. Dat is de echte islamitische of fundi-christelijke spirit he? Maar denk vooral dat JIJ de vrijdenker bent die het allemaal doorheeft. Denk vooral dat joh. Weet je, ik was nooit en ben nooit uitgesproken pro-joods of weet ik veel wat geweest, maar door zielige obsessieve jodenhaters/moslimreetkussers zoals jij begin ik het wel te worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:22 schreef MokroKees het volgende:
[..]
een joodse lobby die bijv. tegen gemengde huwelijken met non joden is.. wat een discriminerend volkje zeg.![]()
uiteraard allemaal geheel toeval en heeft niks te maken met zijn steun aan de pro israëlische oorlogshitsers genaamd "de neocons"..
ahum!quote:Zo zullen degenen die achter deze aanslag zitten ook niet bewust de spaanse bevolking willen raken, maar de regering.
''Gedaan door een van de vele geheime diensten die wereld (sic) rijk is'' - heb je ook al gedetaileerde aanwijzingen welke geheime dienst dit gedaan heeft, of zijn ze onderling inwisselbaar?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:19 schreef ramzes het volgende:
Nou mijn kijk op de zaken:
Dit is m.i. gedaan door een van de vele geheime diensten die wereld rijk is.Met als doel ook hier in Europa aan de slag te kunnnen met de nullificatie van onze vrijheiden. Het wachten is nu op de Europese patriot acts. Face it: ook europa wordt in navolging tot de VS een fascistische politiestaat c.q. dictatuur. Er staat ons tenslotte een chip-implantatie te wachten in een van de komende jaren. Daar voor is dan wel voldoende draagvlak voor nodig.
Voor de sceptici google eens op : chip-implantatie of patriot act.
Europa heeft haar 9-11 gehad.
gaat het een beetje meneer jensen ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Keesje, je bent een zielig stuk nutteloos mens. Echt te beroerd zijn om ook maar 1 ding zelf te presteren en lekker kankeren op joden, joden, joden en nog eens joden. Dat is de echte islamitische of fundi-christelijke spirit he? Maar denk vooral dat JIJ de vrijdenker bent die het allemaal doorheeft. Denk vooral dat joh. Weet je, ik was nooit en ben nooit uitgesproken pro-joods of weet ik veel wat geweest, maar door zielige obsessieve jodenhaters/moslimreetkussers zoals jij begin ik het wel te worden.
Wat HEB jij met joden? Totale obsessie of zo?Het maakt niet uit wat er gebeurt is, de joden zitten erachter volgens jou. Wat is er gebeurt joh? Heeft een jood je vriendinnetje afgepakt? Een jood zat achter de balie toen je uitkering geweigerd werd?
Echt ziek gewoon dit. Zelfs bij een bomaanslag in Spanje die niets met Israel, joden of whatever te maken heeft weet je nog er een joods complotdraaitje aan te geven.
Weet je, ik denk dat de joden ook stiekum achter jou aan zitten! Pas op! Ze komen achter de gordijnen vandaan.
LOL het feit dat ik post wat ik post zou toch duidelijk moeten maken dat ik daar eventueel toch echt schijt aan zou hebben.quote:Weet je, ik denk dat de joden ook stiekum achter jou aan zitten!
Prima, ik heb nog geen oproep gehad voor Parnassia, in tegenstelling tot...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:20 schreef MokroKees het volgende:
[..]
gaat het een beetje meneer jensen ?
Nee, natuurlijk niet. Je gelooft het Der Eeuwige Jude-verhaal. Want dat klopt veel meer.quote:Wat er gebeurt is ? 11 september is gebeurt.. en in tegenstelling tot jou geloof ik de " ali baba en de 40 moslim extremisten plus een zelfmoordkameel conspiracy theorie" niet.
Ja, DUS Israel heeft het gedaan. Wat een fantastische redenatie. Dat alle kapers uit Saudi-Arabie kwamen zegt ook niets natuurlijk. Het wahabisme predikt vrede en is totaal niet bezig zijn oliemiljarden in de verspreiding van hun gewelddadige islam-vorm te verspreiden.quote:omdat dat verhaal werkelijk aan alle kanten lek is.. er is maar 1 land wat baat heeft bij wat er nu afspeelt en dat is Israël
Als enige staat ter wereld? Ach in Saudi-Arabie mag je niet in als niet-moslim, en als jood al helemaal niet. Zelfde geldt voor Iran, Afghanistan voor de oorlog en ga zo maar door.quote:en toevallig is Israël een joodse staat dwz alleen voor Joden .. blijkbaar mogen joden in tegenstelling tot de rest van de wereld wel een "eigen volk eerst" beleid voeren.
Het gaat niet om je Joden aanwijsgedrag, het gaat bij jou ALTIJD om joden ook al spoelt je plee niet door. Je bent geobsedeerd.quote:maar door uitbundig te gaan zoeken naar de werkelijk toedracht van zaken kom ik telkens weer bij 1 groep uit. helaas.. maar zo is het nou eenmaal .. als het de chinezen waren geweest had jij me dan anti-aziaat genoemd als ik daarop had gewezen ? als ik had gezegd dat het de duitsers waren was ik dan een anti-ari
JA, DE joden trekken aan de touwtjes. Man, wat LUL je? Je weet NIETS, je DENKT wat te weten puur gebaseerd op schimmige i-netsites, suffe boeken en David Icke-dwazen. Ik weet gewoon zeker dat je zelf nog NOOIT in de VS geweest bent, of waarschijnlijk uberhaupt wel eens uit je kleine cirkeltje bent gekomen.quote:Degene die op dit moment aan de touwtjes trekken zijn Joden , maar dat betekent niet dat ik een hekel heb aan joden, maar ik leg wel nadruk op hun Joods zijn omdat dat een belangrijke link is in de puzzel.
Oh ja, dat doen de moslims niet. Nee die zijn zo lief.quote:het is de gemeenschappelijke band die verklaart waarom ze zo loyaal naar elkaar zijn en de nationale belangen van Israël boven alles verheffen. zelfs boven mensenrechten en internationaal recht en waarom ze allemaal elkaar een handje boven het hoofd houden.
De Jerry Springer show!quote:En kijk gerust nog maar eens naar een jerry springer show hoe blanke en zwarte non-joden daar worden neergezet.
Zoals jij met je Marokkaanse vriendjes het weekend doorbrengt bedoel je?quote:effe je oogkleppen afdoen Jensen.. je wil toch niet verrast worden met je broek op je knieën
Yeah yeah. Typerend i-net heldje.quote:LOL het feit dat ik post wat ik post zou toch duidelijk moeten maken dat ik daar eventueel toch echt schijt aan zou hebben.
"Todos vamos a morir algún día "
Sowieso is het niet echt zuiver dat we wapens produceren. Als we vrede willen is dat iig mi niet de weg...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:50 schreef blueribbon het volgende:
de strijdende partijen en haar bondgenoten zijn niet wat ze je op CNN wijsmaken
nog een tip, moet eens informeren welke landen je geen producten aan mag leveren daar zijn lijsten voor. moet je buitenlandse zaken eens voor bellen
ken je lachen, je gaat landen vinden die erg fout zijn maar waar we rustig tanks aan leveren
vuil he
Clinton heeft in 1998 met Thomahawks de Taliban al aangevallen vanaf schepen. Maar dat is vreemd genoeg iedereen vergeten...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:38 schreef blueribbon het volgende:
je kunt met zekerheid stellen dat de taliban een afsplitsing is die het kind van de rekening werd na de verkiezingscampange van bush in 2000, want in 1998 zou president clinton ze nog als priveleger hebben willen gebruiken voor het beschermen van de oliepijplijn naar de kaukasus om zo de russen af te sluiten en er met hun olie vandoor te gaan
Goed punt, het viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Keesje, je bent een zielig stuk nutteloos mens. Echt te beroerd zijn om ook maar 1 ding zelf te presteren en lekker kankeren op joden, joden, joden en nog eens joden. Dat is de echte islamitische of fundi-christelijke spirit he? Maar denk vooral dat JIJ de vrijdenker bent die het allemaal doorheeft. Denk vooral dat joh. Weet je, ik was nooit en ben nooit uitgesproken pro-joods of weet ik veel wat geweest, maar door zielige obsessieve jodenhaters/moslimreetkussers zoals jij begin ik het wel te worden.
Wat HEB jij met joden? Totale obsessie of zo?Het maakt niet uit wat er gebeurt is, de joden zitten erachter volgens jou. Wat is er gebeurt joh? Heeft een jood je vriendinnetje afgepakt? Een jood zat achter de balie toen je uitkering geweigerd werd?
Echt ziek gewoon dit. Zelfs bij een bomaanslag in Spanje die niets met Israel, joden of whatever te maken heeft weet je nog er een joods complotdraaitje aan te geven.
Weet je, ik denk dat de joden ook stiekum achter jou aan zitten! Pas op! Ze komen achter de gordijnen vandaan.
Wat verschrikkelijk! Dat die Afghanen het lef hadden om terug te vechten nadat ze met 100.000-en tegelijk waren uitgemoord door de Soviet Unie! En dat de VS ze daarbij geholpen heeft!quote:o ja voor je het vergeet, wie hebben de mojaheddin opgeleid en bewapent
juist ja de VS.. waarom niet gewoon nog steeds een huurlingenleger van de VS ?
Da's nog altijd beter dan 'religie religie religie'.quote:het is gewoon zo simpel
geld geld geld
Dat valt me mee. En dat bedoel ik niet sarcastisch.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef blueribbon het volgende:
er is zeker wel moraal , vooral in de militaire kringen, helaas bar weinig in de hogere echelons
en ja politici die het ver schoppen zijn doorgaans hoeren
o , ik ben als ik moet kiezen wel voor amerika hoor, ik ben alleen nog meer tegen corruptie das al
Dat weet ik allemaal wel, maar als AL-Qaida zijn zin doordrijft, dan houd alles op. Dan krijgen we die WOIII waarmee alles ophoudt. En ik heb ook de schurft aan Bush, maar de voorhoedegevechten zijn al begonnen, vrees ik. En dus heb ik mijn keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:15 schreef blueribbon het volgende:
tuurlijk weet ik wel dat ze dit allemaal ook voor mij doen, ik bedoel als straks de olie en gas op is, en het volk gaat zeuren krijgen we anarchie..
we willen toch freten totdat we erbij neervallen, allemaal een auto voor de deur, en we eisen tevens dat onze machthebbers dat allemaal eerlijk regelen , yeah right
:|
de meesten weten wel hoe het zit diep in hun hart, maar we zijn nou eenmaal beesten
ik ook hoor, ik ben gewoon de underdog die meer wil, ik weet te veel voor mijn sociale status.
ik ben gedwongen verzet te bieden omdat dit nu eenmaal in mijn eigen belang is
ik lijk wel op de salon socialist, we zijn allemaal hoeren die het beter willen voor zichzelf immers
o ja ik riskeer me nek niet, voor een organisatie of leider die mij als gereedschap wil gebruiken , ik wacht wel af, en zie het aan
En wederom een compositie naar mijn hart.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:01 schreef OldJeller het volgende:
Ja, ik heb er ook wel eens over nagedacht.
Het komt Amerika wel goed uit dat er 'terroristische organisaties' zijn zoals Al Quada waar niemand eigenlijk iets vanaf weet maar alleen de naam in het nieuws om de haverklap hoort vallen.
Vanaf de aanslagen in 9/11 kon Amerika 'het as van het kwaad' even flink aanpakken en niemand die ze tegen kon houden, 'het was verantwoord.'
Nu we een tijd lang niks meer van deze 'Al Quada' hebben gehoord is er plotseling een aanslag in Madrid wat niet door de ETA zou zijn gepleegd, maar door Al Quada, ook al vermoedde iedereen de ETA meteen.
Nu horen we nooit meer iets over de bedreiging die Irak was, over de vele gevaarlijke massa-vernietigingswapens die ze hadden.. Nu heeft niemand het daar meer over, snel van onderwerp veranderd. Kost natuurlijk veel zo'n oorlog, maar goed het is dan ook heel toevallig dat dit land rijk is aan olie en dat juist Irak werd aangevallen vanwege de 'gemene dictator' die aan de macht stond terwijl in Afrika en in andere werelddelen genoeg 'gemene dictators' zijn die hun volk niets dan alleen slecht aandoen. Maarja, een invasie daar levert geen geld op..![]()
Ja.. de 'terreurgroepen' en moslims worden nu altijd wel als het kwaad afgeschilderd maar er moet toch iemand de boeman zijn? Dan kan je als het-land-dat-het-het-beste-met-de-mens-voorheeft met veel wegkomen. Nee lieverdjes zijn het zeker niet, zijn veel dingen die niet door de beugel kunnen. Als jij dan als landje opstaat tegenover de supermacht en tegenspreekt word je gestraft in deze 'democratische wereld'. Wie is er voor deze oorlog tegen Irak, je mag ja of nee zeggen. (Maar als je nee zegt zullen we zorgen dat je wordt geboycot en jij geen economische voordelen uit de opbouw van het land kan halen!)
Conspiracy? Definetly, but we don't know how far it goes..
Ik denk dat je toch over wat posts heen gelezen hebt hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:48 schreef klez het volgende:
Zo zie je maar: onze vrienden Freud, Cosma Shiva, oo-Blackgirl enz. bevinden zich weer in goed gezelschap.![]()
Neo-nazi's en racisten verzamelt u: het is weer tijd om lekker ongenuanceerd de Israeliers en de Amerikanen overal de schuld van te geven.
schimmig ? .. alle gegevens waar ik mijn conclusie op baseer zijn via officiele kanalen te verifiëren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:12 schreef Robert_Jensen het volgende:
Gelukkig weet jij het, puur gebaseerd op schimmige i-net sites, wel even weet hoe alles zit. Knap hoor.
dus volgens jou is vanwege mijn genialiteit mijn buurt mij onwaardig.quote:Kon je dat enorme potentieel aan hersencapaciteit nou maar eens aanwenden om je eigen leefsituatie eens te verbeteren. Want zeg nu zelf, zo'n genie verdient toch beter dan een verrotte portiekflat in een achterbuurt?
je hebt liever mensen met een Al Qaeda obsessie ?quote:Het gaat niet om je Joden aanwijsgedrag, het gaat bij jou ALTIJD om joden ook al spoelt je plee niet door. Je bent geobsedeerd.
LOL.. dusseuh volgens jou zijn Rothschild , Warburg, Goldman Sachs, Kuhn Loebs , Beers, Schiff, Greenspan, etc allemaal niet zulke belangrijke personen ? daar heb je toch geen schimmige i-sites voor nodig om te snappen dat zij het gehele geld systeem runnen. en je hoeft geen einstein te zijn om te snappen hoeveel macht je dan hebtquote:JA, DE joden trekken aan de touwtjes. Man, wat LUL je? Je weet NIETS, je DENKT wat te weten puur gebaseerd op schimmige i-netsites, suffe boeken en David Icke-dwazen. Ik weet gewoon zeker dat je zelf nog NOOIT in de VS geweest bent, of waarschijnlijk uberhaupt wel eens uit je kleine cirkeltje bent gekomen.
hoe staat het met het aantal christenen in Rusland ?quote:Voorlopig leven er slechts 10 miljoen joden op deze aarde waarvan 6 miljoen op een stuk woenstijngrond. Je kan gerust zijn, Hitler heeft zijn werk goed uitgevoerd hoor! In Europa zijn zo goed als geen joden meer te bekennen.
Ja ik zie ook dagelijks islamitische bommenwerpers overvliegen op zoek naar onze WMD'squote:Ik kan je wel vertellen welke religiegroep strontvervelend, agressief en op veroveringstocht bezig is. Maar nee, dat is allemaal niet waar he 'Kees'? Het zijn DE joden.
bron ?quote:De Jerry Springer show!![]()
![]()
Altijd goed als bron!
quote:Zoals jij met je Marokkaanse vriendjes het weekend doorbrengt bedoel je?
tja als ze me te grazen nemen en 220 volt op me snikkel zetten , zal ik heus wel minder blij zijn en me eigen voor me kop slaan over waarom ik nou weer zonodig me bek open moest trekken om zulke nitwits als jij te waarschuwen.quote:Yeah yeah. Typerend i-net heldje.
Mokro ik begrijp je woorden en inzicht in het wereld gebeuren.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:14 schreef MokroKees het volgende:
[..]
schimmig ? .. alle gegevens waar ik mijn conclusie op baseer zijn via officiele kanalen te verifiëren.
[..]
dus volgens jou is vanwege mijn genialiteit mijn buurt mij onwaardig.wat een nare discriminerende instelling heb jij..
[..]
je hebt liever mensen met een Al Qaeda obsessie ?
even een voorbeeldje
[afbeelding]
bovenstaande is een gang tattoeage, van de zogenaamde "Gangster Disciples" de grootste Drugsbende van de VS . zij voorzien 32 staten van oa Crack cocaine en telt ruim 30.000 leden.
nou kun je natuurlijk zeggen dat het geheel toeval is dat zij de davidster en het oog van Horus, een vrijmetselaars symbool, in hun eigen logo gebruiken. en dat het geheel toeval is dat de Israëlische maffia de grootste XTC handelaren/producenten zijn.
maar terwijl zij massaal je vrienden en vriendinnen aan het vergiftigen zijn zit jij hier te dreinen over of ik wel of niet hun Joodse achtergrond mag noemen..![]()
[..]
LOL.. dusseuh volgens jou zijn Rothschild , Warburg, Goldman Sachs, Kuhn Loebs , Beers, Schiff, Greenspan, etc allemaal niet zulke belangrijke personen ? daar heb je toch geen schimmige i-sites voor nodig om te snappen dat zij het gehele geld systeem runnen. en je hoeft geen einstein te zijn om te snappen hoeveel macht je dan hebt
[..]
hoe staat het met het aantal christenen in Rusland ?
[..]
Ja ik zie ook dagelijks islamitische bommenwerpers overvliegen op zoek naar onze WMD's![]()
[..]
bron ?ogen open doen en kijken wat er nou werkelijk gebeurt..
zijn gasten bestaan enkelt maar uit White trash en homofiele afroamerikanen ... en springer maar lachen..
stel je eens voor als Joop glimmerveen zo'n show zou maken over joden en negers..
[..]
afgelopen weekend heb ik toevallig de computerproblemen verholpen bij een Israëlische vrouw
afgelopen zomer ben ik met joodse mensen op vakantie geweest .. stel ik je nu erg teleur.. ?
[..]
tja als ze me te grazen nemen en 220 volt op me snikkel zetten , zal ik heus wel minder blij zijn en me eigen voor me kop slaan over waarom ik nou weer zonodig me bek open moest trekken om zulke nitwits als jij te waarschuwen.![]()
Bel het leger!quote:Op maandag 15 maart 2004 13:14 schreef MokroKees het volgende:
even een voorbeeldje
[afbeelding]
bovenstaande is een gang tattoeage, van de zogenaamde "Gangster Disciples" de grootste Drugsbende van de VS . zij voorzien 32 staten van oa Crack cocaine en telt ruim 30.000 leden.
nou kun je natuurlijk zeggen dat het geheel toeval is dat zij de davidster en het oog van Horus, een vrijmetselaars symbool, in hun eigen logo gebruiken. en dat het geheel toeval is dat de Israëlische maffia de grootste XTC handelaren/producenten zijn.
maar terwijl zij massaal je vrienden en vriendinnen aan het vergiftigen zijn zit jij hier te dreinen over of ik wel of niet hun Joodse achtergrond mag noemen..![]()
slaapt u lekker verder nieuwe bijquote:Op maandag 15 maart 2004 14:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bel het leger!
Criminele gangster drugsdealers die op joodse wijze de duivel aanbidden, controleren de Verenigde Staten.
Om deze post vind ik het zonde om die onzin van Monidique weg te halen: want dan zou dit ook in de lucht komen te hangen.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
slaapt u lekker verder nieuwe bij![]()
Accepteer gewoon dat niet iedereen zulke theorieen tot de mogelijkheden ziet. Vroeger was het voor de meeste mensen ook ondenkbaar dat de aarde niet plat was, of de hemel geen zeildoek. Dat was toen eenmaal de concensus. Nu weten we wel beter, maar als je toen beweerde dat de aarde rond de zon draaide, dan was je als gek bestempeld, ook al waren je meningen gestaafd met pure wetenschap. Er is gewoon tijd nodig voordat bepaalde gedachten geaccepteerd worden.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
slaapt u lekker verder nieuwe bij![]()
't Is goed met je.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:31 schreef iteejer het volgende:
Maar desalniettemin: kappen met kloten Monidique, reageer es normaal, of gewoon helemaal níet..
Welke toevallige feiten?quote:Op maandag 15 maart 2004 10:11 schreef freud het volgende:
Jensen: jij kan ook niet ontkennen dat er wel erg veel toevalligheden zijn bij dit soort aanslagen om zomaar verbanden af te wijzen omdat ze niet in je denkbeeld passen. Probeer eens van je wereldbeeld af te stappen met alle aannames, en met nieuwe ogen naar de feiten te kijken. Trek daaruit je conclusies.
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Mokro ik begrijp je woorden en inzicht in het wereld gebeuren.![]()
![]()
- Torens WTC waren net verkocht en dik verzekerd speciaal voor terroristische aanslagen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:04 schreef Robert_Jensen het volgende:
Welke toevallige feiten?
Euh, waar heb ik het over joden gehad, da's Mokrokeesquote:Welke toevallige feiten over deze aanslag wijzen op joodse betrokkenheid?
Is het in jouw wereldbeeld mogelijk dat een overheid liegt tegen je? Of dat de tv niet helemaal de waarheid laat zien? Of dat feiten gewoon niet verteld worden, omdat ze niet in het officiele verhaal passen? Ben je bereid om informatie te zoeken die niet voor is gekauwd door officiele instanties?quote:Welke toevallige feiten die blijkbaar mijn oh zo verwrongen wereldbeeld verstoren wijzen daarop?
Nou?
Dit heeft niets te maken met niet in mijn denkbeeld passen, dit heeft te maken met totaal ongefundeerd conclusies trekken. Maar jij mag me laten zien welke feiten je hebt hoor.
bron graag.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:41 schreef freud het volgende:
[..]
- Torens WTC waren net verkocht en dik verzekerd speciaal voor terroristische aanslagen.
Eh, dus? Als de luchtmacht volle passasiersvliegtuigen hadden neergeschoten dan waren de poppen ook aan het dansen geweest.quote:- Er was ruim tijd om de andere vliegtuigen tegen te houden, maar dit is niet gedaan, ondanks dat de verkeersleidingen het gevaar hadden aangegeven bij de militairen.
Wat? Waar haal je dat soort praat nu weer vandaan?quote:- Een van de weinige prive vliegtuigen die nog wel mocht vliegen die dat was een vliegtuid die alle familieleden van OSB ophaalde en naar SA bracht zonder ondervraging
Subjectieve waarneming en dus inrelevant.quote:- Bush reageerde nou niet echt geschokt, meer alsof hij het al verwachtte.
Die waren er wel. Verder schijn je te vergeten dat het Pentagon 's werelds grootste bunker is.quote:- Er vliegt een boing tegen het pentagon aan, maar nergens zijn buiten brokstukken te zien van een vliegtuig.
Ah, de tientallen boeken geschreven door Icke en co?quote:De rest zoek je maar op in de tientallen boeken die geschreven zijn, ik ga niet alles voorkauwen.
Okay danquote:Euh, waar heb ik het over joden gehad, da's Mokrokees.
Tuurlijk liegen overheden, tuurlijk worden er spelletjes gespeeld, maar dat betekent niet dat alle conspiracy-theorieen en verhalen (en dat zijn er nogal wat) waar zijn. En in alle eerlijkheid: de vergezochtheid van 9 vd 10 verhalen is echt extreem. Gecombineerd met cirkelredenaties en aannames naar aanleiding van aannames hecht ik aan de meeste weinig waarde.quote:Is het in jouw wereldbeeld mogelijk dat een overheid liegt tegen je? Of dat de tv niet helemaal de waarheid laat zien? Of dat feiten gewoon niet verteld worden, omdat ze niet in het officiele verhaal passen? Ben je bereid om informatie te zoeken die niet voor is gekauwd door officiele instanties?
Heb ik niet bij de hand. Staat in dat laatste boek van Moore geloof ik, dus het zou in zijn bronnenopgave moeten staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:29 schreef Robert_Jensen het volgende:
bron graag.
Het gaat er mij om dat er helemaal NIETS gedaan is. En tja, die vliegtuigen neerschieten of 2000 doden, dat is niet zo'n moeilijke keuze denk ik hoor. Je kan de motoren wegschieten zodat het toestel wel moet landen. Maar goed, er was helemaal NIETS gedaan, wat vreemd is. ONderzoek had toch wel het minimum geweest lijkt me.quote:Eh, dus? Als de luchtmacht volle passasiersvliegtuigen hadden neergeschoten dan waren de poppen ook aan het dansen geweest.
Euh, wederom uit het boek van Moore, zie de bronopgave daarvan.quote:Wat? Waar haal je dat soort praat nu weer vandaan?
Heb je uberhaupt wel eens op kritische sites gekeken die niet klakkeloos de meningen van de militairen over hebben genomen?quote:Subjectieve waarneming en dus inrelevant.
/quote]
Nee, als je als president hoort dat het hart van de financiele wereld geraakt is, dan ga je niet nog een uur voorlezen aan een kinderklasje. Dat soort gedrag is vreemd, en dat is niet subjectief. Iemand vermoorden en dat veroordelen is toch ook niet subjectief.
[quote]
Die waren er wel. Verder schijn je te vergeten dat het Pentagon 's werelds grootste bunker is.
Nee, ik doel op boeken geschreven door mensen die ook netjes hun bronnen vermelden zodat je het zelf ook na kan kijken, zoals Moore. Hij schrijft soms behoorlijk suggestief, maar biedt je wel de mogelijkheid om het allemaal zelf na te trekken. Je moet niet gelijk bij het horen van een schrijver gaan steigeren, maar je zou eens zelf de aangedragen bronnen kunnen verifieren.quote:Ah, de tientallen boeken geschreven door Icke en co?
Natuurlijk zijn niet alle theorieen waar, daar zijn het speculaties voor. Dat iets vergezocht is, mag NOOIT een reden zijn om iets niet te geloven. Anders had men nooit sneller dan het geluid gereist, naar de maan gegaan of enig andere wetenschappelijke vooruitgang geboekt. Ik ben met je eens dat je wel de realiteit in de gaten moet houden, en niet zomaar dingen roepen. Onderbouwen is minstens zo belangrijk als toe durven geven dat je fout zat. Dat geldt voor zowel de believers als de debunkers. Wees gewoon skeptisch mbt alle informatie.quote:Okay dan.
[..]
Tuurlijk liegen overheden, tuurlijk worden er spelletjes gespeeld, maar dat betekent niet dat alle conspiracy-theorieen en verhalen (en dat zijn er nogal wat) waar zijn. En in alle eerlijkheid: de vergezochtheid van 9 vd 10 verhalen is echt extreem. Gecombineerd met cirkelredenaties en aannames naar aanleiding van aannames hecht ik aan de meeste weinig waarde.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:14 schreef MokroKees het volgende:
[..]
schimmig ? .. alle gegevens waar ik mijn conclusie op baseer zijn via officiele kanalen te verifiëren.
quote:dus volgens jou is vanwege mijn genialiteit mijn buurt mij onwaardig.wat een nare discriminerende instelling heb jij..
Mwoah, dat groepje zorgt voor meer gezeik nu ja.quote:je hebt liever mensen met een Al Qaeda obsessie ?
Lachwekkend. Dus omdat een gang een tattoo heeft met daarin symbolen die gelinkt KUNNEN worden aan het jodendom en jouw alziende oog, betekent dat dat DE joden erachter zitten. Fantastisch wat een cirkelredenatie.quote:even een voorbeeldje
[afbeelding]
Ja, zij runnen het GEHELE systeem, zijn allemaal joods DUS ze besturen de wereld en allemaal duistere zaken.quote:LOL.. dusseuh volgens jou zijn Rothschild , Warburg, Goldman Sachs, Kuhn Loebs , Beers, Schiff, Greenspan, etc allemaal niet zulke belangrijke personen ? daar heb je toch geen schimmige i-sites voor nodig om te snappen dat zij het gehele geld systeem runnen. en je hoeft geen einstein te zijn om te snappen hoeveel macht je dan hebt
Orthodox russisch is christelijk.quote:hoe staat het met het aantal christenen in Rusland ?
Ik zie ook niet dagelijks israelische bommenwerpers overvliegen op zoek naar onze WMD's trouwens.quote:Ja ik zie ook dagelijks islamitische bommenwerpers overvliegen op zoek naar onze WMD's![]()
Ah, dus omdat Springer een jood is, is zijn show bedoeld om niet-joden belachelijk te maken.quote:bron ?ogen open doen en kijken wat er nou werkelijk gebeurt..
zijn gasten bestaan enkelt maar uit White trash en homofiele afroamerikanen ... en springer maar lachen..
stel je eens voor als Joop glimmerveen zo'n show zou maken over joden en negers..
Ja, want je liegt.quote:[..]
afgelopen weekend heb ik toevallig de computerproblemen verholpen bij een Israëlische vrouw
afgelopen zomer ben ik met joodse mensen op vakantie geweest .. stel ik je nu erg teleur.. ?
Ach, wees maar niet bang.quote:tja als ze me te grazen nemen en 220 volt op me snikkel zetten , zal ik heus wel minder blij zijn en me eigen voor me kop slaan over waarom ik nou weer zonodig me bek open moest trekken om zulke nitwits als jij te waarschuwen.![]()
Waarom? Zijn intepretatie van de feiten doet toch niets af aan de feiten zelf? Nogmaals: ik heb bronnen ook onge-edit gelezen, om niet de intepretatie van Moore te lezen. Ik vraag me serieus af in hoeverre jij ooit wel eens een boek van hem in je handen hebt gehad. Anders zou je best weten dat Moore soms aardig doordraaft, maar dat hij altijd netjes de kans geeft om zaken zelf na te gaan. Jij wimpelt nu info af, puur vanwege de persoon die het aanwijst. Dat is imo niet echt logisch of doordacht. Maar goed, het is jouw goed recht om aannames te doen zonder je verdiept te hebben in de materie. Hoop dan alleen niet dat ik serieus omga met je mening. Deze is dan namelijk imo niet echt gefundeerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:06 schreef Robert_Jensen het volgende:
Het spijt me, maar Moore als bron aannemen is als Jan Marijnissen als bron aannemen als je spreekt over de nadelen van het kapitalisme en de schoonheid van het communisme.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ja, want je liegt.
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:14 schreef MokroKees het volgende:
[..]
even een voorbeeldje
[afbeelding]
[..]
LOLquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ja, want je liegt.
*opzoeken doet* Geraldo en Ricki lake zijn... euhm... Joods..quote:Nou dan moeten Geraldo, Jenny Jones, Ricky Lake en ga zo maar door ook wel joods zijn
nee gewoon dom omdat je niet beseft wat je doetquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:27 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
dit staat op een trui van mij ben ik nu jood
en dat is ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:41 schreef MokroKees het volgende:
[..]
nee gewoon dom omdat je niet beseft wat je doet![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Oprah is ook een Jodin, dat zie je onmiddelijk.
ja ik vond marrokanen en al qaeda zo afgezaagd, dus ik dacht laat ik eens wat anders roepenquote:Zeg Kees aka Bakker, waarom schrijf je niet een macro die in ieder topic hier op Fok iets post met een strekking als "Er zit een Jood achter" daar komen immers 99% van al je posts op neer.
quote:Wat zul je een moeilijke tijd hebben op deze aardbol in je moeilijke leventje.
De rest reageer je uiteraard niet op, zoals je lachwekkende stelling dat 'de joden' de grootste XTC-producten zijn terwijl dat gezellig de NLe autochtone drugsmaffia is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:30 schreef MokroKees het volgende:
[..]
LOLalsof ik dan niet wat spectulairders kan verzinnen dan computerproblemen en een vakantie..
[..]
*opzoeken doet* Geraldo en Ricki lake zijn... euhm... Joods..![]()
Journalisten die huilen dat ze gedwongen werden om alle schuld op de ETA te gooien, LOL! Zijn dat dezelfde journalisten die altijd zo trots zijn op hun onafhankelijke berichtgeving? Het is de eigen fout van de media dat ze alle berichten van de overheid zonder enige kritische kanttekening overnemen, niet de schuld van de overheid. Het is logisch dat die overheid toen graag in hun eigen voordeel wilde speculeren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 06:25 schreef MokroKees het volgende:
owja effe voor het ontopic gedeelte..
Is het iemand opgevallen dat ze nu weer in de media lopen te huilen dat journalisten door de spaanse regering gedwongen werden om de schuld op de ETA te schuiven.
sinistere humor
Het blijft lollig om te lezen dat ze eerst zeuren dat ze verkeerde info klakkeloos door hebben gesluisd, en dat ze nu met AQ weer hetzelfde doen. Ze slikken alles zomaar en brengen het als vaststaande feiten. Je hoort ze nergens zeggen welke zaken er nog meer mogelijk zijn. Ze richten de publieke opinie gelijk weer op iets anders. Je zou denken dat ze na zo'n ETA blunder, ze wel wat kritischer zouden zijn in het vervolg, maar nee. Steen - ezelquote:berichtgeving verschuift spontaan ( kuch ) geheel naar al Qaeda . uiteraard niet onder druk van regeringen of andere belangengroeperingen
van "dezelfde explosieven die ETA altijd gebruikt" naar "explosieven die ETA al tijden niet meer gebruikt" etc..
No offence, maar zouden jij en MorkoKees niet meer in willen gaan op offtopic welles nietus discussies. Hoe kijk jij bijvoorbeeld aan tegen het feit dat de pers nu met AQ weert dezelfde fout begaat als met hun initiele beschuldiging van de ETA?quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De rest reageer je uiteraard niet op, zoals je lachwekkende stelling dat 'de joden' de grootste XTC-producten zijn terwijl dat gezellig de NLe autochtone drugsmaffia is.
Of nee wacht, dat zijn natuurlijk ook joden.
er word veel geproduceerd IN nederland maar niet perse door nederlanders.alhoewel die natuurlijk ook hun steentje bij dragenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
De rest reageer je uiteraard niet op, zoals je lachwekkende stelling dat 'de joden' de grootste XTC-producten zijn terwijl dat gezellig de NLe autochtone drugsmaffia is.
Of nee wacht, dat zijn natuurlijk ook joden.
http://www.usdoj.gov/dea/pubs/intel/99019intellbrief.pdfquote:The synthetic drug market in the United States, particularly MDMA, traditionally has been supplied and
controlled by Western European-based drug traffickers. In recent years, Israeli Organized Crime
syndicates, some composed of Russian emigres associated with Russian Organized Crime syndicates,
have forged relationships with the Western European traffickers and gained control over a significant
share of the European market. Moreover, the Israeli syndicates remain the primary sources to U.S.
distribution groups.
indeed wel typical..quote:Op woensdag 17 maart 2004 06:25 schreef MokroKees het volgende:
owja effe voor het ontopic gedeelte..
Is het iemand opgevallen dat ze nu weer in de media lopen te huilen dat journalisten door de spaanse regering gedwongen werden om de schuld op de ETA te schuiven.
sinistere humor
berichtgeving verschuift spontaan ( kuch ) geheel naar al Qaeda . uiteraard niet onder druk van regeringen of andere belangengroeperingen
van "dezelfde explosieven die ETA altijd gebruikt" naar "explosieven die ETA al tijden niet meer gebruikt" etc..
Weet je dat wel heel zekerquote:Op woensdag 17 maart 2004 06:10 schreef MokroKees het volgende:
maar alles beter dan je kop in het zand steken en vluchten in alcohol , soaps en voetbal
Nee, Mokro mag eens zijn stelling uitleggen. Hij beweert dat de joodse drugsmaffia de grootste XTC-producenten ter wereld zijn, terwijl dat de NLe drugsmaffia is. Dat mag hij eens uit gaan leggen en daar is niets off-topics aan omdat hij het als argument gebruikte voor de grote gemene joodse wereldoverheersing.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:58 schreef freud het volgende:
[..]
No offence, maar zouden jij en MorkoKees niet meer in willen gaan op offtopic welles nietus discussies.
Nieuwe feiten zijn aan het licht gekomen.quote:Hoe kijk jij bijvoorbeeld aan tegen het feit dat de pers nu met AQ weert dezelfde fout begaat als met hun initiele beschuldiging van de ETA?
Waarom reageer je dan wel op deze posting , maar niet op de posting waarbij mokrokees een stuk post dat er israelische syndicaten achter de grote transporten zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee, Mokro mag eens zijn stelling uitleggen. Hij beweert dat de joodse drugsmaffia de grootste XTC-producenten ter wereld zijn, terwijl dat de NLe drugsmaffia is. Dat mag hij eens uit gaan leggen en daar is niets off-topics aan omdat hij het als argument gebruikte voor de grote gemene joodse wereldoverheersing.
ik moet mezelf effe corrigeren, het zou gaan om GOMA 2-ECO explosieven en dat blijkt nu weer van spaanse makelij te zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:22 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
en hoe weten ze dat van die NY maakeladij?
die explosief woog wel 450 kg hoorde ik...quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:22 schreef freud het volgende:
Tja, lokaal gefabriceerde explosieven zijn natuurlijk ook logisch. Je hoeft er dan geen grenzen mee over etc. Ze merken die explosieven toch met chemicalien en gekleurde strips zodat ze makkelijker te traceren zijn? Althans, dat dacht ik.
Die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan wel op deze posting , maar niet op de posting waarbij mokrokees een stuk post dat er israelische syndicaten achter de grote transporten zitten.
Zo zie je maar weer. Weer onzin wat je eerst beweerde dus.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:05 schreef MokroKees het volgende:
[..]
ik moet mezelf effe corrigeren, het zou gaan om GOMA 2-ECO explosieven en dat blijkt nu weer van spaanse makelij te zijn.![]()
maar meer info hieromtrend zal ongetwijfeld volgen.
en blair komt weer mooi weg inderdaad
Logisch toch? Wat zou jij doen als je een terroristische aanslag wou plegen? Pissen tegen de Spaanse ambassade? Zo veel mogelijk doden natuurlijk, van een geweten hebben die terroristen geen last...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
die explosief woog wel 450 kg hoorde ik...
ze hebben 'm zo zwaar mogelijk handgefabriceerd, geloof ik...
nie normaal toch.....echt heel bewust zoveel mogelijk mensen pakken kan als kan, lijkt het dan wel
Als we het echt slim willen bekijken moeten we m.i. toch gaan stellen dat elke organisatie, op wat voor nivo ook (een gezin kan men ook zien als een sociale org.) : een piramide structuur heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee, Mokro mag eens zijn stelling uitleggen. Hij beweert dat de joodse drugsmaffia de grootste XTC-producenten ter wereld zijn, terwijl dat de NLe drugsmaffia is. Dat mag hij eens uit gaan leggen en daar is niets off-topics aan omdat hij het als argument gebruikte voor de grote gemene joodse wereldoverheersing.
[..]
Nieuwe feiten zijn aan het licht gekomen.
ja briljant al die artikels hoor Robert Jensen , het enigste wat ze zeggen is dat nederland de grootste producent is maar geen woord over WIE in nederland dan werkelijk zoveel produceert.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:18 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien.
Maar het is dan ook niet waar wat mokrotje beweerd:
http://www.brijder.nl/nieuws/nieuwsuitgebreid.php4?nieuwsid=82
http://www.minbuza.nl/def(...)44&CMS_NOCOOKIES=YES
http://oud.refdag.nl/vp/010221vp01.html
Zelfs zijn eigen fundamentalistische islamvriendjes beamen dat http://www.expliciet.nl/ex_files/divers/divers.htm en die laten toch geen kans om op joden te kankeren achterwege.
Heel juist. om nog even een interresante quote aan te halen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Als we het echt slim willen bekijken moeten we m.i. toch gaan stellen dat elke organisatie, op wat voor nivo ook (een gezin kan men ook zien als een sociale org.) : een piramide structuur heeft.
het eindigt bij die ene initiator aan de top
de rest onder de top zijn slechts uitvoerders : de mensen die in het nieuws komen als zijnde : zij hebben het gedaan, zij zijn de bedenkers en makers.... : ik dacht het niet!!
de echte bedenker & initiator zijn degeen die nooit en te nimmer op een dergelijke wijze in het nieuws zullen komen
niet dusquote:of slaat m'n fantasie nou erg op hol?![]()
waarom zou de eigenaar van die belwinkel dat stukje telefoon plastic hebben bewaard?quote:De Spaanse politie heeft nieuw bewijs gevonden tegen één van de belangrijkste verdachten van de aanslagen in Madrid, de Marokkaan Jamal Zougam. Dat schrijft de Spaanse krant El País op basis van anonieme politiebronnen.
Het bewijs zou bestaan uit een stukje plastic dat is gevonden in de belwinkel van Zougam. Dat zou precies overeenkomen met een ontbrekend deel van het omhulsel van de mobiele telefoon die vorige week in een tas met een niet-otplofte bom is aangetroffen.
De politie denkt dat het omhulsel van de telefoon brak toen de daders probeerden er een niet-passende sim-kaart in te zetten. Het mobieltje was geïnstalleerd als tijdklok bij de bom. Het zette de politie op het spoor van vijf verdachten, onder wie Zougam.
Gisteren werden nog vijf andere mannen opgepakt in verband met de aanslagen van vorige week donderdag, die 202 levens hebben geëist.
Bron: NOS
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De politie denkt dat het omhulsel van de telefoon brak toen de daders probeerden er een niet-passende sim-kaart in te zetten. Het mobieltje was geïnstalleerd als tijdklok bij de bom. Het zette de politie op het spoor van vijf verdachten, onder wie Zougam.
een stuk plastic afbreken met een niet passende sim kaartquote:waarom zou de eigenaar van die belwinkel dat stukje telefoon plastic hebben bewaard?
hihi, de verdachten hebben wel heel domme fouten gemaakt hoor!
Bush heeft hier meer last dan plezier van hoor. En wat stelt 't nou voor om voor die theedoeken om 13 bommen te plaatsen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:03 schreef Rasing het volgende:
Ik denk het niet. Stel je voor dat het uitkomt, dat zou het grootste schandaal ooit zijn. Dan zou Bush nooit meer herkozen worden, en heb je tot 2030 democraten als president. Relatie met Spanje en de rest van Europa en de wereld voor altijd verneukt. Dat risico willen ze niet lopen.
Hoewel een terroristische aanslag Bush errug goed uitkomt, denk ik niet dat hij ze zelf orchesteert. Ik hoop het tenminste niet.
Jij bent zo sneu. Geef ook is wat bronnen, loser!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:22 schreef MokroKees het volgende:
[..]
jij bent zo N00bquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:11 schreef RealLife het volgende:
Jij bent zo sneu. Geef ook is wat bronnen, loser!
quote:..."AJC studies as well as other studies show that the rapidly rising number of intermarriages represents a serious risk to the vitality of the Jewish community, Jewish continuity, and identity. Clearly the Jewish community prefers that Jews marry other Jews." ...
..."[T]he challenge for the Jewish community is to offer positive communal and personal connection to intermarrieds while at the same time to develop and encourage programs that lead to Jews marrying other Jews."...
Je weet niet waar je aan begonnen bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:12 schreef Rasing het volgende:
Getver, wat ben jij antisemitisch.
*huiver
Hmmm, 'k heb joods bloed, maar nee.. trek niet aan de touwtjes. En de nationale belangen van Israël boven alles verheffen etc, ook dat al niet. Je scheert Joden een beetje over één kam en dat is weer een beetje dom.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:20 schreef MokroKees het volgende:
[..]
Degene die op dit moment aan de touwtjes trekken zijn Joden , maar dat betekent niet dat ik een hekel heb aan joden, maar ik leg wel nadruk op hun Joods zijn omdat dat een belangrijke link is in de puzzel. het is de gemeenschappelijke band die verklaart waarom ze zo loyaal naar elkaar zijn en de nationale belangen van Israël boven alles verheffen. zelfs boven mensenrechten en internationaal recht en waarom ze allemaal elkaar een handje boven het hoofd houden.
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:12 schreef Rasing het volgende:
Getver, wat ben jij antisemitisch.
*huiver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |