abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35575808
Trouwens ik las ergens in de Paravisie, dat wanneer je channelt, je emoties en ervaringen een te grote rol spelen bij de info verkrijgen. Wat vind jij daarvan Robert?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35582542
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:56 schreef totsy het volgende:

[..]

Er zijn echt mensen die hier niet mogen aan beginnen, geloof mij vrij !ook niet aan autom. schrift .
ik vind dit wel een beetje overdreven. ik heb vandaag een boek gekocht over channelen van je gidsen hogere zelf en ga er gewoon mee beginnen had automatisch schrift al een keertje geprobeerd en voelde toen ook mn gids voelde iig heel goed maar het schreef niet
pi_35586744
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens ik las ergens in de Paravisie, dat wanneer je channelt, je emoties en ervaringen een te grote rol spelen bij de info verkrijgen. Wat vind jij daarvan Robert?
Channelen is een vak apart, ik ken vele zogenaamde channelaars die hun eigen zienswijze, hun beleving van de werkelijkheid, vermengen met hetgeen zij doorkrijgen.
Elk Medium, hoe goed ook wordt 'geplaagd' door gedachten, overtuigingen e.d. van zichzelf er bestaat op aarde geen enkel puur zuiver medium.
Je kunt alleen door kennis over jezelf, de werking van gedachten e.d de channeling zo zuiver mogelijk als kan maken.
Door ervaring leer je steeds zuiverder channelen, en weet je wanneer bijvoorbeeld een gedachte van jezelf lijkt te zijn of van wat anders, een gedachte kent altijd een oorsprong, te meer je bij jezelf de oorzaken van een gedachte bestudeeerd, te meer je door begint te krijgen welke gedachte van jezelf zijn en welke niet.

Om zo zuiver mogelijk te channelen, toets ik hetgeen geschreven is aan andere dingen, ik neem nooit zomaar iets klakkeloos aan, daar ben ik in het verleden hopeloos mee op mijn bek gegaan, maar juist door dit plat gaan, heb ik een hoop geleerd.

Ik heb een karakter in dit leven meegekregen dat ik heel erg gemakkelijk dingen objectief, zonder oordeel kan bekijken, regelmatig moet ik bemiddelen wanneer er weer ergens onenigheid is ofzo.
deze eigenschap komt in mijn geval, het channelen ten goede.
Maar natuurlijk, hoe je het ook wend of keert, een channeling blijft gekleurd door o.a. je eigen woordenschat bijvoobeeld.

alleen, en dat vermeld ik wel eens vaker, is voor mij, de rode draad in zo'n channeling heel erg belangrijk, deze geeft de richting aan, en die richting is voor mij van belang, omdat ik heb gemerkt dat die richting altijd de juiste is...en daar gaat het om...de juiste zoekrichting...zonder omwegen.

I
pi_35747809
Interessant topic.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:33:40 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62051945
Ik schop hem even omhoog, reuzeintressant topic die afgestoft mag worden.
Zijn er mensen die aan de hand van de uitleg van YG ook contact hebben weten te leggen met hun gids(en)?
Zo ja, vertel vertel! Hoe is het contact inmiddels met je gids, heb je het idee dat het je leven heeft verrijkt? Heeft het je kijk op dingen veranderd?

Zelf ben ik sinds een goede maand ook in contact met mijn hoofdgids, na een workshop AS (Automatisch Schrift) heb ik kennis mogen maken met haar.
Waar het in het begin stroef communiceren was, ik bedoel dan de letters niet duidelijk krijgen, of alleen korte woordjes schrijven, schrijven we nu bladzijde's achter elkaar vol in het schrift.

Persoonlijk vind ik het echt een superervaring om te mogen of kunnen schrijven met je gids, ze is voor mij echt een dierbare vriendin aan het worden waar ik bij kan komen voor tekst en uitleg, of een luisterend oor, of gewoon een beetje te grappen over dagelijkse zaken.

Ik heb haar inmiddels ook betrokken bij het geven van Reiki, ik bemerk dat de sessie dan krachtiger word, en zij vind het hartstikke leuk om te helpen.

Het zou leuk zijn om meerdere users hier te zien die ook in contact zijn gekomen met hun gids, en om te zien wat hun ervaringen zijn!
The truth was in here.
pi_62052448
Hoofdgids? Dus je hebt er meerdere
En waar ken je die gids van dan? Vorig leven ofzo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:33:08 #157
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_62059916
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef Bastard het volgende:
Ik schop hem even omhoog, reuzeintressant topic die afgestoft mag worden.
Zijn er mensen die aan de hand van de uitleg van YG ook contact hebben weten te leggen met hun gids(en)?
Zo ja, vertel vertel! Hoe is het contact inmiddels met je gids, heb je het idee dat het je leven heeft verrijkt? Heeft het je kijk op dingen veranderd?

Zelf ben ik sinds een goede maand ook in contact met mijn hoofdgids, na een workshop AS (Automatisch Schrift) heb ik kennis mogen maken met haar.
Waar het in het begin stroef communiceren was, ik bedoel dan de letters niet duidelijk krijgen, of alleen korte woordjes schrijven, schrijven we nu bladzijde's achter elkaar vol in het schrift.

Persoonlijk vind ik het echt een superervaring om te mogen of kunnen schrijven met je gids, ze is voor mij echt een dierbare vriendin aan het worden waar ik bij kan komen voor tekst en uitleg, of een luisterend oor, of gewoon een beetje te grappen over dagelijkse zaken.

Ik heb haar inmiddels ook betrokken bij het geven van Reiki, ik bemerk dat de sessie dan krachtiger word, en zij vind het hartstikke leuk om te helpen.

Het zou leuk zijn om meerdere users hier te zien die ook in contact zijn gekomen met hun gids, en om te zien wat hun ervaringen zijn!
Ja ik wil dus al een tijdje schriftelijk contact met mijn gidsen kunnen maken. Heb zonet alle 8 de delen gelezen ik ga het morgen eens proberen. Maar toch, ik wil te snel.
Ik wil gewoon dat ze tegen me praten, dat ze even enthousiast zijn als ik en gelijk mijn hand overnemen en dikke verhalen beginnen te schrijven over hoe cool ze het vinden om contact met me te hebben.

Ik heb namelijk totaal géén geduld en ik ga het gewoon op mijn eigen manier proberen.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:59:39 #158
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62060777
Ik wil eerst even bedanken voor de schop.

En daarna YG.
Ik weet niet of je er nog bent, maar heel erg bedankt voor je cursus.
Ik heb deze hele avond eraan besteed. Het was nog best aardig wat leesvoer.

Heb 4 jaar terug het begin van het topic gevolgd maar ben hem kwijt geraakt.
Ook was ik er toen nog niet echt klaar voor. (was toen 15, nog iets te jong i.m.h.o.)

Ik ga het eens op mijn gemak proberen.
Veel meditatie technieken ken ik al.

Ik weet niet of iemand ooit van Astral Projection heeft gehoord maar daar ben ik dus ook mee bezig.
Zou dit ook gebruikt kunnen worden om met je gidsen in contact te komen?
Maximaal
4
regels
heur!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:33:13 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62068900
Hakkersszz dat denk ik wel, als je uittreed ben je toch als het ware op een ander level.
Zelf ervaar ik de meeste baat bij de meditatietechnieken, het uittreden is niet iets wat ik kan en waarschijnlijk ook niet zou willen.

Het schrijven gaat eigenlijk in de basis vrij makkelijk, je hoeft niet ontzettend je best te doen, althans dat is mijn ervaring, bij mij gaat het als volgt:

-Je gaat zitten in een rustige omgeving, gewoon rechtop in een stoel aan tafel.
-Zet eventueel een muziekje aan, ontspan jezelf.
-Sla je schrift open, schrijf de datum neer, noteer het tijdstip.
-Nu goed aarden.
-Visualiseer dat er vanuit je kruinchakra een opening komt, en uit die opening bedenk je een touw, of een kabel, of een bundel licht, het mag van ieder materiaal zijn, het mag iedere kleur hebben, wat voor jou prettig werkt.
Nu visualiseer je dat deze steeds hoger gaat, door het dak, door de hemel, helemaal naar boven.
Knoop het touw daar vast, en zeg tegen je gids dat dit de weg is om binnen te komen bij jou, dit is de weg om met jou te komen communiceren. En nodig diegene uit.
-Nu ben je geheel ontspannen
-Pak je pen op, en zet hem op papier en stel een vraag. Schrijf de vraag eventueel op zodat je de vraaag ziet staan. Herhaal de vraag een paar keer, focus.
-Hou je hand losjes, en ineens.........

Zo ging het bij mij in het begin.
Het afstemmen, het aarden, het momentje pakken en even niks aan je hoofd hebben. De verbinding maken met boven, dat is de routine of het gebruik wat ik doe. Op een bepaald moment voel ik een lichte aanwezigheid, en begint mijn hand te schrijven. Je voelt de lichte sturing in je hand die over het papier beweegt.

In het begin zal het lastig zijn voor jou en je gids om samen te schrijven.. hele grote omhalen, of een steekwoordje.. gewoon blijven oefenen. Praat gewoon tegen diegene in je hoofd, hij of zij hoort alles wat je denkt.
Probeer samen het alfabet te schrijven, jij zet de A neer, en dan wacht je op antwoord van de A. Vertel ook dat je het alfabet wilt gaan oefenen..

Toevallig bladerde ik door mn schriftje heen deze morgen, bij iedereen zal het verschillend zijn, bij mij was het de eerste week of 2 weken ook oefenen maar je ziet gewoon duidelijk een stijgende lijn. Iedere dag een half uurtje, niet langer.

Succes
The truth was in here.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:49:03 #160
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_62069066
Merk je ook hoe hij voor jou schrijft of ben je out?
edit: Klinkt misschien raar dit, maar kunnen ze ook je lichaam overnemen for example: in een gevecht, ik kan dat niet alleen aan, ik roep mijn gidsen om me te helpen

Zoiets, niet perse zo. Was alleen ff het eerste waar ik mee opwam.

En moet het echt allemaal met chakraas enzo. Ik bedoel. Is het niet gewoon simpeler om te zeggen dat ze je hand mogen gebruiken om hoi te schrijven ofzo ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:42:20 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62071142
Sorry Electro Worm, je zal je echt moeten concentreren, focussen en moeten proberen om al je gedachtes en zorgen te laten gaan.
Zoals YG een paar pagina's al terug aangaf de oefeningen zijn van belang.

Misschien kun je het vergelijken met een telefoontje plegen naar Australie maar dan in de jaren 50.. je stemt je af, vraagt de operator om je door te verbinden, en verder en verder en verder totdat uiteindelijk het contact is gemaakt. Daar gaat dus voorbereidend werk aan vooraf..
Bij mij helpt het visualiseren heel erg... om kalm te worden stel ik mij voor dat ik mij begeef op een bootje op het meer, kalm briesje en ik dobber wat, rust lekker uit. Ik krijg echt het gevoel van rust op die manier over me.. natuurlijk lukt dat niet als je op de kinderafdeling staat bij de bijenkorf, dus de plek is ook belangrijk.
Het aarden is ook van belang.. visualiseer de wortels uit je voeten komen, zo de grond in.. je staat heel erg stevig met je voeten in de grond.
Als het voorbereiden werk is getroffen zal je zien dat je makkelijk en juist resultaat boekt.
The truth was in here.
pi_62087695
TVP
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_64675191
tvp
pi_64695614
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hoofdgids? Dus je hebt er meerdere
En waar ken je die gids van dan? Vorig leven ofzo
  maandag 5 januari 2009 @ 18:34:17 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64696673
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef DeHovenier het volgende:

[..]
Sorry die vraag was voor mij bedoeld zeker?

En ja.. ik ken mijn hoofdgids, als eerste contact mee gekregen. Zij geeft aan nog nooit geincarneerd te zijn geweest. Verder ken ik inmiddels nog 2 gidsen of wezens bij me, een vrouw die vroeger mijn vrouw zou zijn geweest en een hele oude vriend van een leven wat veel langer is geleden.
The truth was in here.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:41:53 #166
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64697020
hoelang duurt zo een sessie? ik kan me voorstellen dat het 15 minuten kan duren voordat je al geaard bent.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:45:59 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64697177
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef Michielos het volgende:
hoelang duurt zo een sessie? ik kan me voorstellen dat het 15 minuten kan duren voordat je al geaard bent.
Dat afstemmen word je makkelijker in.. gaat steeds sneller. Nog geen 2 minuten denk ik.
En dan vervolgens schrijf ik een half uurtje.. of als het langer duurt wat langer maar ik probeer een half uur aan te houden.
Een uur is ook zo om (doordat je op hun tijdsbesef komt is een uur echt zo om.. voor je idee een kwartiertje) maar je, of ik, bemerk dat ik dan erg vermoeid kan worden.
The truth was in here.
pi_64855069
Kan je op een andere manier in contact komen met je gids
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:31:11 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64862910
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je op een andere manier in contact komen met je gids
Je hebt wel meditatietechnieken waar je het mee op kan wekken maar die vergen evenveel danwel meer werk. Dan moet je eerst zover komen dat je kan visualiseren om een ruimte te creëren voor de ontmoeting.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_64909672

[ Bericht 100% gewijzigd door Gringoz op 12-01-2009 16:15:03 ]
pi_64909700
tvp
I am happy
pi_64910197

[ Bericht 100% gewijzigd door Gringoz op 12-01-2009 16:14:46 ]
  zondag 11 januari 2009 @ 12:37:59 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64910496
Hoi Gringoz.. ik denk dat je gids niet je vinger kan optillen. Waarom zou je dat willen?
Als je zo gemediteerd hebt, en contact gemaakt hebt met je gids, zou je eens kunnen proberen om een pen op te pakken en neer te zetten op papier. Vraag je gids of hij je hand wil sturen zodat jullie kunnen praten.. nodig hem uit daarvoor.
Misschien lukt het niet meteen.. maar hij wil of zij wil vast! Probeer eerst kleine dingetjes.. het alfabet, schrijf jij de A.. en vraag je het hem of haar en zo verder.
The truth was in here.
pi_64910567

[ Bericht 46% gewijzigd door Gringoz op 12-01-2009 16:14:28 ]
pi_64913185
@YourGuardian
Bedankt voor het plaatsen van je berichten over dit onderwerp.
Ik heb in het verleden het boek "Contact met je gids" van Roman en Packer weleens gekocht en gelezen, maar verder nooit meer iets mee gedaan. Na het lezen van je berichten kwam het 1 en ander weer boven. Waar ik hoop dat je enige uitleg over wilt geven is het volgende, in 1 van de delen las ik dat gidsen niet altijd de waarheid tegen je zullen vertellen? (leugentje om bestwil)
Het zal dan best een gegronde reden hebben, maar ik krijg van aardse zijde al zoveel onwaarheden te verwerken en dan beginnen "zij" ook nog eens??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')