Kijk maar eens op www.heksenketel.nlquote:Op maandag 8 maart 2004 21:54 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer geintereseerd in gidsen, wil dan ook een regressie laten doen (jan kleyn methode, wil niet onder hypnose) om zo contact te leggen en natuurlijk meer te weten te komen over vorige levens.
Lijkt me een stuk veiliger dan glaasje draaien
Mijn stem heb je!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:35 schreef YourGuardian het volgende:
Doen jullie mee?![]()
Ziet leuk uit maar het is een beetje ver vanaf Maastrichtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:51 schreef nrg het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.heksenketel.nl
Ik volg daar al best een tijd cursus, ze zijn niet duur, het is een stichting, mag dus geen winst maken.
Aanstaande zondag hebben we "open dag" waar je rustig kunt rondwandelen, dingen vragen of proberen. Het is 3 euro per onderdeel. Ze doen o.a. magnetiseren, kaartleggen, wastekening-, sierraden-, en fotolezen.
Jan Kleyn's boeken zijn idd een fantastische inleiding zonder te vervallen in òf zweverigheid òf pagina's lange beschouwingenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:43 schreef _Draven_ het volgende:
Voor degene die het nog allemaal eng vindt... het boek 'Geesten, gidsen en engelen' van Jan Kleyn is erg mooi en duidelijk om te lezen (al zn boeken trouwens).
I'm inquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:35 schreef YourGuardian het volgende:
Doen jullie mee?![]()
Hai Freud,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:38 schreef freud het volgende:
Vraagje van een leek. Is het zo dat bij automatisch schrift het ook voorkomt dat men met de andere hand gaat schrijven of een totaal ander handschrift heeft?
Gezellig dat je mee doet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:16 schreef kelsey het volgende:
hoi guardian
natuurlijk doe ik mee kan nog wel wat interresantetips gebruiken
mischien heb je die voor mij![]()
maar vraagje toen jij je gidsen ontdekten(of zij jou) is het toen bij jou ook allemaal snel gegaan.
het is n.l zo dat ze mij op het moment aan alles laten proberen en dat vind ik soms best wel benauwend.
Er komt zoveel in een keer op me af b.v beeld als ik nu langs bepaalde huisen loopt is het net of mijn keel word dichtgeknepen of voel ik ineens een persoonlijkheid in mijn buurt.
ook voel ik ineen keer de pijn van andere mensen en dat is soms best wel lastig heb jij dat ook?![]()
groetjes mijn vrind
Ja zeker weten! Jammer...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:49 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Ziet leuk uit maar het is een beetje ver vanaf Maastricht
Ik hoop dat zo veel mogelijk mensen hier hun kunde en onkunde aan dit topic kunnen bijdragen, ik hoop dat we met z'n allen hier het geheimzinnige omtrent de geestenwereld kunnen wegnemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:01 schreef iteejer het volgende:
Leuk topic!
Advies: kijk uit voor slowchat, en zorg dat zoveel mogelijk mensen aan het woord (willen) komen
Ik wilde net zeggen, praten lijkt me veel makkelijker dan via schriftquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:25 schreef nrg het volgende:
Nou ik kan gewoon praten met mijn gidsen, dus waarom zou ik het via schrift doen?
Ik kan zelf ook magnetisen, en voel pijnen van iedereen die een beetje bij me in de buurt is. Ik kan ook foto lezen, sieraden lezen, en allemaal dat soort dingen. Ik zie overleden mensen. Had het laatst nog heel sterk op mijn oma's verjaardag. Bij mijn cursus verkopen ze meditatie cd's voor ¤ 2,50. Als iemand echt geinteresseerd is kan ik er wel een uppen. Er staan 2 meditaties op 1 cd.
Nou ik heb al wat gehoord... Tot drie maal toe kwam er spontaan water uit de douche druppelen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:18 schreef Barbamama het volgende:
Verder vraag ik me af hoe ik contact leg met myn beschermengelen enz.. Ik ben namelyk een beetje te chaotisch om tekenen op te vallen. Als ze iets zouden verplaatsen in huis zou het my niet opvallen, als je begrypt wat ik bedoelTips?
Hai Draven,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:14 schreef _Draven_ het volgende:
Ik wilde net zeggen, praten lijkt me veel makkelijker dan via schrift
voor mij is t ook een beetje heel erg te verquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:20 schreef nrg het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Jammer...
Het mooiste zou zijn hier een cursus voor te volgen, Maar het ook mogelijk het schrift via zelfstudie te verkrijgen, maar dan is het wel verstandig een goede back-up te hebben van iemand die weet heeft van het spiritiuele. Wellicht heb je zelf aardig wat kennis in huis...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:30 schreef Arawn het volgende:
Automatisch schrif moet je dat lezen via een curus, van iemand die je les geeft?
Of kan het ook met zelf studie? Ik zou het graag willen kunnen, maar wil het graag mezelf leren.
Kan dit?
En als het kan, heeft er iemand dan nog wat tips, waar mee te beginnen?
Eigenlijk ben je het allemaal zelf....maar ook weer niet, begrijp je het nog??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:34 schreef Manke het volgende:
hoe weet je dat het iemand anders is dat schrijft en dat je het niet zelf bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |