wat ik voornamelijk grappig vind is dat als er bijvoorbeeld hier een topic loopt over leeftijdsverschillen dat dan 98% een tamelijk uitgesproken mening heeft, en dat in de praktijk blijkt dat diezelfde groep net zo hard naar een minderjarige staat te kijken als het het juiste exemplaar betreft,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf. En nu? Heb je daar een mening over? Of wil je erover praten? Je hebt hier vast wel een bedoeling mee
welkom in deze interssante tijd van je leven:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:16 schreef extreme het volgende:
.. maar nee, het zijn voornamelijk forenzen tussen de dertig en de veertig.
Ik ben 31, en ik heb ook gekekenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
welkom in deze interssante tijd van je leven:
dat zeiden ze nog in egypte tegen me vorige weekquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:26 schreef Xtreem het volgende:
kijken kijken niet kopen
Ik zou ook hebben gekeken. Het is gewoon ingebakken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:18 schreef Bioslock het volgende:
Mag je niet kijken naar een van de meesterwerken god's hand? Niet kijken zou een belediging zijn.
Oh jij bent er zooo 1quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:42 schreef crazynai het volgende:
[..]
Ik zou ook hebben gekeken. Het is gewoon ingebakken.![]()
Gekke is wel... val geneens op mensjes van het vrouwelijk geslacht.![]()
Echt niet.. wat moet ik daar nou mee..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zooo 1
Je zal vast alleen gekeken hebben naar d'r schoenen
ken je dat videoclipje van 'stacy's mom has got it going on'?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:15 schreef P-Style het volgende:
12/13?!?!Dan was ze zeker wel erg volgroeid voor haar leeftijd...
Uh... nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:26 schreef extreme het volgende:
ken je dat videoclipje van 'stacy's mom has got it going on'?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:26 schreef extreme het volgende:
[..]
twee druppels water.
Nou, dat is dus echt nog een kind. Daar zou ik zeker niet naar kijken als die langs zou lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:26 schreef extreme het volgende:
[..]
twee druppels water.
als ze een emmer water kunnen dragen mag je...........quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als er gras op groeit, mag je er op voetballen.![]()
* niet fuck roept*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:24 schreef nikky het volgende:
hmmz heb ik over het hoofd gezien deze gaat zo naar sex
dit neem ik dus wel serieus en gaat dis ook zo naar sex... anders zattie wel dichtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
* niet fuck roept*
sex, gein topic, dit neem je niet serieus?
Het zou anders een saaie boel zijn (bijv. in de trein)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als ze een emmer water kunnen dragen mag je...........
tuurlijk kijk je dan, ik ook
en ook als er een mooie man langsloopt,
als je nergens meer je hoofd voor omdraait is er iets niet goed.
ik vind t wel wat hebben als mensen zich nog een keer omdraaien om naar me te kijken
of oogcontackt zoeken, niks mis mee?
als niemand dat doet, dan ga ik me zorgen maken.
Yups. Als ik een meisje zie lopen dat ik heel mooi vind (niet in de zin van lekker) ongeacht welke leeftijd, dan kijk ik er ook naar. Zoiets vangt je blik gewoon.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:30 schreef Locusta het volgende:
Niet alleen mannen kijken hoor.... Ook vrouwen draaien nog wel eens massaal hun hoofd om als het om een "volmaakt" schepsel gaat.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |