In Limburg !! Volgende week woensdag, 17 graden !! I kid you not!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:12 schreef Belana het volgende:
Bovendien, waaaaaaaar wordt het warmer dan Troel???
Miss D, you around???
een week buikpijn? Arme coolbabe, buikpijn is toch al erg irritant (alle pijnen trouwens). Hebben warme kruiken niets geholpen? Dat helpt bij mij als ik buikpijn heb bijna altijd!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:06 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb buipijn, al een week
Ik ga straks lekker m`n haartjes in de lak zetten want vanavond ga ik naar de film, was nog een kado wat ik tegoed had van mijn verjaardag [afbeelding]
Beterschap Rewimo!
get Rewimo... beterschap!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:20 schreef Rewimo het volgende:
*nestelt zich op warm speeltuinbankje*
Ik heb me ziek gemeld wegens leegloopZometeen Christan even wegbrengen en dan maar hopen dat het snel ophoudt...
Lekker daniman!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:25 schreef daniman het volgende:
even een korte mededeling: daniman kan nu internetten in zijn eigen woning!
En nu ga ik lekker genieten van mijn vrije dag!
Moet ook mijn teenslippers maar op gaan scharrelen Kun je nagaan, vorig jaar liep ik in januari al op mijn slippers rondquote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:51 schreef Syrena het volgende:
[me=Syrena]gaat de teenslippers zoeken![]()
Oeh, als dat dan de week erop doortrekt naar Brabantquote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
In Limburg !! Volgende week woensdag, 17 graden !! I kid you not!
* Syrena gaat de teenslippers zoekenen de saté al in de marinade zetten
![]()
en vrij nemen zodat ik eindelijk mijn auto eens kan wassen....
Ah, die heb ik nog niet gezien. Heel veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:45 schreef coolbabe het volgende:
Ik ga naar The last Samurai
heb er veel zin in, ben twee jaar geleden voor het laatst in de bios geweest
Wij gaan altijd naar de Sneak. Die kost ¤5.30. Dat is nog te doen vind ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
The last samurai lijkt me echt een gave film, alleen wij gaan bijna nooit, wegens de be-la-che-lij-ke prijzen hier...
Dat klinkt al een stuk betaalbaarder jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wat wij doen behalve downloaden natuurlijk? We hebben hier een moviemax... als je een tegoedkaart koopt voor 25 euro, kun je voor 50 euro huren.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:58 schreef Belana het volgende:
Echt, als ik Lois en jeroen zou moeten omschrijven dan zegt dit alles![]()
Ik geloof dat ik het al op 3 verschillende plekken gevraagd hebquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hai
Ik praat nog wel tegen je, maar laten we dit onderwerp maar even laten schietenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het al op 3 verschillende plekken gevraagd heb
hoest nou?
(ik ben niet altijd in het speeltuinbankje, dus sorry als ik wat gemist heb...)
Of praat je niet meer tegen me![]()
![]()
keeeeejjjj......mooi weer he vandaag?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik praat nog wel tegen je, maar laten we dit onderwerp maar even laten schieten
Je bent wel lief
Tsss, je bent zwanger hoor, je hebt een goed excuusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:25 schreef beefcake het volgende:
Rewimo en Coolbabe, BETERSCHAP!!
(Ik schaam mij diep, omdat ik het nu pas zeg...)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:30 schreef Belana het volgende:
[..]
keeeeejjjj......mooi weer he vandaag? [afbeelding]
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:37 schreef Rewimo het volgende:
*tijdelijk afmeldt*
Ik ga Christan zo halen, en dan gaan we naar qltel, die me heeft beloofd dat ik daar nu weer een eigen PC hebTot straks!
![]()
Oh, dat is altijd leuk, en meestal vallen de prijzen wel mee!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:21 schreef easy-going het volgende:
Nou, ik denk dat hier over een paar weekjes weer aardig wat euro's de deur uit gaan vliegen ik haat het woord euriBij onze Albert Heijn kan je deze week je kindje op de foto laten zetten en ik ben net dus even geweest met Sven. En die had me toch een paar megasmiles
over voor de fotografe, mijn portemonnee voelde ik meteen al samenkrimpen. Ben benieuwd hoe ze eruit zien, maar dat weten we over 2 weekies pas (of nog langer, is precies in onze vakantie, maar ik zou nog bericht krijgen van hoe en wat
Ik ook niet meer, vanwege de belachelijke prijzen en omdat we nu natuurlijk met zijn tweeën zijn, vroeger ging ik alleen en dat scheelt natuurlijk ook in de kosten. We gaan dan liever een keertje extra naar de efteling. Vanavond is the peacemaker op tv, lekker samen kijken, een paar hapjes, colaatje erbij en lekker bankhangen, heerlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:39 schreef Troel het volgende:
Vroeger ging ik heel vaak naar de film, nu eigenlijk nooit meer!
Ik wornie boos.... ik lach je uit!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal je vraag maar ff beantwoorden, maar niet boos worden.. ik dacht dat het wat beter ging, maar ik heb weer aardig wat koorts en mis nu mijn propedeuse-uitreiking
... Als het maandag niet over is, bellen we een dokter. Echt. Denk ik.
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:42 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik wornie boos.... ik lach je uit! [afbeelding]
doos!
Klinkt best relaxed...Op het vroege opstaan naquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:28 schreef LadyS het volgende:
Lekker autorijden
kan je haar meteem stiekum mee naar de dokter slepenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
8 april hebben we ons intakegesprek bij Meiling. Dus toch nog voor we op vakantie gaan
En we moeten ervoor naar Veenendaal. Miss D, ergens afspreken voor een bakkie koffie ergens?
Hoop toch wel dat ze voor die tijd al is geweest....Anders krijgt ze geen taart bij haar koffie.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
kan je haar meteem stiekum mee naar de dokter slepen![]()
Dat vroege opstaan is ook het enige wat me even deed twijfelen..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klinkt best relaxed...Op het vroege opstaan na
Dat valt op een donderdag, volgens mijn agenda en ik zie zo een-twee-drie niets staan! Lijkt me hartstikke leuk om je te ontmoeten. Via de mail doen? Je hebt mijn adres als het goed is, toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:57 schreef Spindizzy het volgende:
En we moeten ervoor naar Veenendaal. Miss D, ergens afspreken voor een bakkie koffie ergens?
Krijg ik toch niet, ik ben aan het lijnenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat ze voor die tijd al is geweest....Anders krijgt ze geen taart bij haar koffie.
Strengkijkt --->
En wat voor een carriereswitch levert dat op? Ik bedoel, wat doe je nu en wat wil je gaan doen??quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:59 schreef Belana het volgende:
Als partimer ook niet
Ik ben wel aan het solliciteren nu. Intern bij ons, bij afdeling Financiele Administratie, ik ben benieuwd of ik uberhaupt op gesprek mag komen...
Oh, en ik zie dat ik dat nog ben vergeten, wat een mutsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:11 schreef jessie het volgende:
Spindizzy wat fijn dat je nog naar meiling kan voordat je op vakantie gaat!!!!
Eh tja, eerst moet het kind naar bedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:40 schreef Lois het volgende:
Hee Rewimoje zou toch denken dat je wel iets beters
![]()
te doen zou hebben als je elkaar een week lang niet gezien hebt
Ben je weer opgeknapt?
Hihi..we pakken dr wel keihard aan he. Miss Dquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:00 schreef Lois het volgende:
Ik heb het gezien Miss D maar het gesprek is niet zo goed verlopen. Over 2 weken hebben we poging 2Werk, pffffffff ik wil het er eigenlijk niet over hebben....
Maar..... .als jij naar de dokter gaat maandag wil ik er nog wel eens over denken om het hele verhaal te vertellen. Deal?
Ik ga sowieso naar de dokter maandag, als ik me dan niet beter voelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:00 schreef Lois het volgende:
Ik heb het gezien Miss D maar het gesprek is niet zo goed verlopen. Over 2 weken hebben we poging 2Werk, pffffffff ik wil het er eigenlijk niet over hebben....
Maar..... .als jij naar de dokter gaat maandag wil ik er nog wel eens over denken om het hele verhaal te vertellen. Deal?
Dat weet ik wel lieverd, en ik hoor alle preken braaf aanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hihi..we pakken dr wel keihard aan he. Miss Dwe vinden je lief hoor, maar willen het beste voor je en dat je je weer beter gaat voelen!
Jaaaa leuk! Ik wacht ffies de bevestiging per brief af, dan weet ik ook waar we precies moeten zijn en dan mail ik je tegen die tijd welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat valt op een donderdag, volgens mijn agenda en ik zie zo een-twee-drie niets staan! Lijkt me hartstikke leuk om je te ontmoeten. Via de mail doen? Je hebt mijn adres als het goed is, toch?
"alleen ik trek me er niks van aan en blijf lekker ziek..."quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel lieverd, en ik hoor alle preken braaf aan, ook die in real life, van mister_d. Jullie zijn allemaal super
![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaa leuk! Ik wacht ffies de bevestiging per brief af, dan weet ik ook waar we precies moeten zijn en dan mail ik je tegen die tijd wel
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:01 schreef Belana het volgende:
[..]
"alleen ik trek me er niks van aan en blijf lekker ziek..."
Ik ook van jou!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:38 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik ook van jou!
Mister_D meenemenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik ga echt wel hoor, ik heb het nou aan mister_d beloofd, dus ik moet wel
Ja, zo slim was hij zelf al geweestquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mister_D meenemen
Goed zo...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo slim was hij zelf al geweest
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goed zo...
Alles okee weer gelukkigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met jou Rewimo? Vanavond steengrillen, toch??
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef pluisje het volgende:
Ik moet gewoon even opscheppen over mijn neefje van 3. Hij is vanmorgen voor zijn ouders op waren naar beneden geglipt, en heeft een ontbijttje klaargemaakt
Nou ja, dat kwam dus neer op een bordje vol met hagelslag en vlokken voor hemzelf, en twee lege bordjes voor zijn papa en mama
Die stonden overigens vrij vreemd te kijken toen ze beneden kwamen, en zoonlief in zijn pyjamatje zagen smullen van zijn "ontbijt"
Maak die afspraak asjeblieft! Het stelt niks voor, ik ben afgelopen donderdag heen geweest voor een uitstrijkje. Een moeder van een jongen uit Wouters klas vertelde me dat zij onlangs onrustige cellen had bij haar uitstrijkje. Het eerste laagje is afgeschraapt, en ze moet nog wachten op de uitslag, maar het ziet er hoopvol uit. En dat was helaas niet zo bij haar zus, die heeft, na een foute uitslag in 1986, nooit meer de moed gehad om heen te gaan voor behandeling. Zij heeft net een week geleden haar doodvonnis gehoord. Dus, huppekee, afspraak maken, met je kop in het zand steken gaat iets niet wegquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:33 schreef Jelief het volgende:
dokters...hmz ook niet zo gek op, heb al maanden een oproep voor een uitstrijkje in huis, maar bellen voor een afspraak vergeet ik steeds, raar toch...
ja ik weet dat het moet, mijn zus heeft pap4 ofzo gehad...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Maak die afspraak asjeblieft! Het stelt niks voor, ik ben afgelopen donderdag heen geweest voor een uitstrijkje. Een moeder van een jongen uit Wouters klas vertelde me dat zij onlangs onrustige cellen had bij haar uitstrijkje. Het eerste laagje is afgeschraapt, en ze moet nog wachten op de uitslag, maar het ziet er hoopvol uit. En dat was helaas niet zo bij haar zus, die heeft, na een foute uitslag in 1986, nooit meer de moed gehad om heen te gaan voor behandeling. Zij heeft net een week geleden haar doodvonnis gehoord. Dus, huppekee, afspraak maken, met je kop in het zand steken gaat iets niet wegSorry als dit hard klinkt, zo bedoel ik het niet, maar deze verhalen hebben mij in ieder geval bang genoeg gemaakt, dus daarom heb ik het niet langer uitgesteld.
Dat kan wel kloppen Angel22, wij zijn gewoon ouwe bokken vergeleken met jouquote:Op zondag 14 maart 2004 09:20 schreef Angel22 het volgende:
Vanaf welke leeftijd moet je eik uitstrijkjes laten maken?
Ik heb die nl ook nog nooit gehad...
Moet ik jou ook nog even streng toespreken?quote:Op zondag 14 maart 2004 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook nog
Agossie, zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef pluisje het volgende:
Ik moet gewoon even opscheppen over mijn neefje van 3. Hij is vanmorgen voor zijn ouders op waren naar beneden geglipt, en heeft een ontbijttje klaargemaakt
Nou ja, dat kwam dus neer op een bordje vol met hagelslag en vlokken voor hemzelf, en twee lege bordjes voor zijn papa en mama
Die stonden overigens vrij vreemd te kijken toen ze beneden kwamen, en zoonlief in zijn pyjamatje zagen smullen van zijn "ontbijt"
20 graden? Lekker!!!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 12:29 schreef Syrena het volgende:
Mag ik even komen melden dat het as. woensdag in Limburg 20 graden wordt??????
* Syrena sleept met tuinstoelen en BBQ....
En nu ga ik even zeuren dat we naar de V&D moeten (koopzondag) voor dat draadloze netwerkje te kunnen opzetten, en dan op de terugweg langs de PC zaak, om EINDELIJK een kabelabbo te nemen (het durrep heeft sinds gister de mogelijkheid voor kabelinternet)...
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:45 schreef jessie het volgende:
En hopelijk zijn de uitslagen niet al te slecht.
Had je gezellig even langs kunnen komen om een kopje thee te drinken!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:59 schreef LadyS het volgende:
Vandaag zijn we een stukje wezen rijden met de auto.. Eerst bij de "wilde" paarden in de Oostvaardersplassen wezen kijken en daarna zijn we naar Zeewolde gereden en weer terug. [
Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt, jessiequote:Op zondag 14 maart 2004 20:45 schreef jessie het volgende:
De 25e weer naar het ziekenhuis dan kan ik alles weer eens goed vertellen. En hopelijk zijn de uitslagen niet al te slecht.
volgende keer kom ik langsquote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Had je gezellig even langs kunnen komen om een kopje thee te drinken!![]()
Veel plezier morgen als chauffeur!!!
Fijn, ik dacht al dat ik een rare freak was of zoquote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef clauwheee het volgende:
Om er nog even op terug te komen: Clauwheee heeft ook een hekel aan huisartsen..
Maar ze worden niet vies... ik probeer ook maar wat, mijn schoonmoeder is ook zo'n paniekmiep. Een plasticen kleedje houdt haar rustigquote:Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef bixister het volgende:
ja maar die kunnen wel van tafel worden getrokken...
Wij zetten alleen vallen, maar daar komen ze wel op af. Toch hoorde ik al op TV laatst dat je tegen ratten alleen de ongediertebestrijding kunt laten komen, als je er écht van af wilt. Want zelfs al zet je tien vallen, er blijven er altijd wel een paar over en dan heb je na een paar weken weer net zoveel ratten als ervoor.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:23 schreef livelink het volgende:
Off-topic. Tan, wij hebben ook last van ratten op ons dak en tussen de muur en aangezien wij op zolder slapen, hoor ik het ook erg goed. Weet jij iets van oorzaak en/of oplossingen? Laat het dan even weten op het speeltuinbankje (einde off-topic)
Succes dan maar vanmiddagquote:Op maandag 15 maart 2004 09:35 schreef Jelief het volgende:
ja nou! het is ook nooit goedmaar tis echt waar hoor ik houd niet van liegen, ook niet op Fok!
![]()
Het viel dus redelijk mee, zo te horenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:58 schreef LadyS het volgende:
En ik ben weer wakker
Het stelde niks voor.. het is een kleine 3 kwartier heen en een kleine 3 kwartier terug.
Vanmiddag om kwart voor 3 moet ik er weer staan.
ja... het ging wel ja..quote:Op maandag 15 maart 2004 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het viel dus redelijk mee, zo te horen
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:02 schreef pluisje het volgende:
Vloerbedekkingleggers zijn er nog niet
Uitgaande van het feit dat ik om 7.30 naast mijn bedje stond, zullen zij wel ergens rond 15.00 voor de deur staan ofzo
* pluisje is erg slecht in dit soort dingen
Nou ja, ik ga maar braaf verder mijn review voor de FP verder maken, doe ik nog wat nuttigs ondertussen![]()
En ik heb verdorie ook nog een bloedneusquote:Op maandag 15 maart 2004 10:14 schreef rickmans het volgende:
COOLquote:Op maandag 15 maart 2004 10:38 schreef pluisje het volgende:
[..]
* pluisje gaat vandaag het wereldrecord sikkeneuren verbeteren, u bent gewaarschuwd![]()
Nee, ik moest meteen in vergaderingquote:Op maandag 15 maart 2004 09:09 schreef Angel22 het volgende:
Heb jij nou al gebeld voor dat uitstrijkje??????????????
Ze zouden het af moeten schaffenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:47 schreef Anitra het volgende:
Het slapen ging hier ookniet okee pluisje. Dus ikdacht ik blijf gewoon liggen, maar dat maakt alles erger, nu dus hoofdpijn
Ja pluisje het is maandag
het is een vier persoonstent, en eigenlijk wil ik de luifel er nog bij, dan komt er nog zo'n 2 meter voorquote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een joekel van een tent!
Ik niet, maar dat is ook niet de bedoeling, geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2004 11:55 schreef Troel het volgende:
Owja, en ik ben dus helemaal verliefd op die leuke foto van Bert. Echt helemaal![]()
Nou, Bert staat niet altijd leuk op foto's... Heel vaak heb je meteen een hand voor zijn gezicht of een rug op de foto... En dit is dus echt gewoon een foto waar hij eindelijk een keer fatsoenlijk op staat!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is ook niet de bedoeling, geloof ik![]()
![]()
Leuk om Bert ook eens te zien
En jullie vakantieplannen klinken me als muziek in de oren
Zucht, ik weet dat ik slecht in het huishouden ben wegens tijdgebrek en zo..... maar al zou ik alle tijd van de wereld hebben, dan nog zou ik die dingen niet stofzuigenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:24 schreef Rottdog het volgende:
Getsie livelink maar ken het verschijnsel mijn buuf is er ook zo 1 heb der ooit betrapt met het stofzuigen van de buiten kozijnen.
Moeten ze wel eerst de vloerbedekking komen brengenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:24 schreef Rottdog het volgende:
Kun je zelf geen vloerbedekking leggen pluisdan bedek je de vloerbedekking meneren er maar bij onder.
Verbaas jij je nu over het stofzuigen van de buitenkozijnen of stofzuigen in het algemeenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Buitenkozijnen? Stofzuigen?
Ik stofzuig mijn binnenkozijnen ook niet, hoe erg is het met mij![]()
Ik wel, maar ik stof dan ook nooit....Ik stofzuig ook niet vaak trouwensquote:Op maandag 15 maart 2004 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Een vriendin van mijn moeder bood aan om voor de bevalling nog even lekker de ramen te komen lappen, want daar zou ik vast een paar weken niet aan toekomen...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Buitenkozijnen? Stofzuigen?
Gelukkig maar! Mijn schoonmoeder zou het op de luie generatie van tegenwoordig gooien, maar dat gaat dus ook niet helemaal op, omdat jij natuurlijk vijfentwintig bent en dus van een andere generatiequote:Op maandag 15 maart 2004 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Huishouden... *ril*
Miss_D, het idee om buitenkozijnen te stofzuigen zou echt nooit bij me opkomen
25 en een beetje jaquote:Op maandag 15 maart 2004 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Mijn schoonmoeder zou het op de luie generatie van tegenwoordig gooien, maar dat gaat dus ook niet helemaal op, omdat jij natuurlijk vijfentwintig bent en dus van een andere generatie![]()
Ik ook niet...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:36 schreef Troel het volgende:
Voor de rest heb ik die dingen nog NOOIT gewassen...
Gelukkig maar, ik ga mezelf bijna normaal vindenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ook niet...Enige wat ik heeeeeel af en toe nog wel 's wil doen is mijn keukenraam met wat Glassex afnemen. Maar dan ben ik wel in een heel rare bui hoor
Nee hoor, want dan zou ik juist heel netjes moeten zijnquote:Op maandag 15 maart 2004 13:45 schreef Spindizzy het volgende:
Ik denk dat de properheid en schoonmaakwoede van onze moeders bij ons gewoon is doorgeslagen naar de verkeerde kant.
stofzuigen: elke dag (1 hond, 2 katten en een jong kind)quote:Op maandag 15 maart 2004 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Elke dag stofzuigen
Ze gaan te werk alsof ze het dagelijks doen, dus dat zal dan ook welquote:Op maandag 15 maart 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Doen ze het wel een beetje netjes pluisje? Kunnen we snel een foto verwachten?
Dat zei ik vanochtend nog tegen mijn manquote:Op maandag 15 maart 2004 14:29 schreef jessie het volgende:
Wat een grote tent Troel. Heerlijk hoor.
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:40 schreef lily het volgende:
[..]
stofzuigen: elke dag (1 hond, 2 katten en een jong kind)
wc / badkamer / keuken / 2 keer per week
dweilen (3 verdiepingen) 2 keer per week
ramen lappen: 1 keer per maand (de ramen waar ik makkelijk bij kan zoals de schuifpui)
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:50 schreef pluisje het volgende:
Meneer nummer 2 heeft inmiddels ook zijn hoofd gestoten aan het trapgat
Ze zijn al wegquote:Op maandag 15 maart 2004 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
Foto!!!
Grijsquote:Op maandag 15 maart 2004 15:00 schreef moussy het volgende:
Pluisje, wat voor kleur is het, zo'n besmettelijk kleurtje, waar je alles op ziet ?
Wow, wat snelquote:Op maandag 15 maart 2004 15:02 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ze zijn al weg![]()
Oei Tan, toch moeilijk om daarmee te leven, inderdaad. Zeker als je kinderen hebtquote:Op maandag 15 maart 2004 14:58 schreef Tan het volgende:
ik ook niet hoor. Lily, 2x per week de badkamer!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:24 schreef Belana het volgende:
Jeetje, wat een huishoudsters hier.... [afbeelding]
Ik ben niet zo'n poetser ben ik bang
Haha ja, hulp van mijn kinderen. Als je kinderen hebt is chronisch poetsen gewoon onbegonnen werk. Wij mochten vroeger van onze moeder ook bijna nooit beneden spelen. Moest op onze kamer of op een speciale speelkamer. Zo kon ze haar huis nog een beetje netjes houden.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oei Tan, toch moeilijk om daarmee te leven, inderdaad. Zeker als je kinderen hebt. Ben je uit jezelf makkelijker geworden of heb je daarbij hulp gehad?
wat doe je er allemaal dat het zo nodig is?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:45 schreef lily het volgende:
yep, iedere woensdag en zaterdag
Goddank is die van mij er heel fatsoenlijk in, hij haalt als het nodig is er zelf even een doekje over heen. Ik vertik het dergelijke rommel op te ruimenquote:Op maandag 15 maart 2004 15:38 schreef beefcake het volgende:
Wel elke dag even een hygiënisch doekje over de wc, ik heb toch een man in huis he?
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:58 schreef Tan het volgende:
I In het begin poetste ik alles, iedere twee dagen gingen ook alle meubels van de muur om achter en onder de bank en kast te zuigen enzo.
Ik streek ook alles en dan bedoel ik ook letterlijk alles (ja ook ondergoed en sokken).
Ma, ben jij dat?quote:zoals kranen poetsen na iedere douchebeurt en vaatdoekjes strijken (hygiënisch oogpunt), dat soort dingen.
Stofzuigen doe ik soms 3 keer per dag
Ja, word daar maar eens boos opquote:Op maandag 15 maart 2004 16:28 schreef Rottdog het volgende:
Antwoord: We vonden het kamertje zo mooi en we wilden het nog mooier maken.![]()
Ja, echt perfect!!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow, wat snel
Hebben ze het een beetje goed gedaan?
quote:Op maandag 15 maart 2004 16:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[..]
Ma, ben jij dat?
Ik wil er anders best wat kleine broertjes en zussies bij hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 17:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je
Haha ja dat was mijn kast, wil je de foto nog eens zien zodat je je beter voelt?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:27 schreef Lois het volgende:
Ow leuk het huishouden..........
Hadden we daar niet eens zo'n onwijs leuk topic over met een kast van iemand (ik meen Caronline) waar je echt in de spullen kon verdwalen?
Ik ga ff zoeken.
Zeker weten? van mn kast?quote:Op maandag 15 maart 2004 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaa, doe maar een foto![]()
Jaaaaaquote:Op maandag 15 maart 2004 20:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeker weten? van mn kast?
Euhm heb eigenlijk geen leuke recente.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En als je dan toch bezig bent, doe er ook gelijk een van je meisjes
als ik zou gaan verhuizen zou ik die kast ook zo achterlatenquote:Op maandag 15 maart 2004 20:49 schreef Belana het volgende:
Ow, jouw kast lijkt op een oude kast van Lois in hun oude huis![]()
![]()
Al die jaren trouwe vriendschap en dan is dit mijn dankquote:Op maandag 15 maart 2004 20:49 schreef Belana het volgende:
Ow, jouw kast lijkt op een oude kast van Lois in hun oude huis![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Al die jaren trouwe vriendschap en dan is dit mijn dank![]()
![]()
dito...quote:Op maandag 15 maart 2004 20:58 schreef Lois het volgende:
Hee Miss D, ben je eigenlijk al bij de huisarts geweest? Heb ik daar over heen gelezen?
ik heb zo het vermoeden dat niet iedereen dat gaat geloven, ik heb zelf even gemist wat je mankeert, maar als je er al langer mee loopt.....quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhhhh... ik denk dat ik beter ben
Heej!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhhhh... ik denk dat ik beter ben
Ga je gang... de sanctie is waarschijnlijk nog aantrekkelijker dan het alternatiefquote:Op maandag 15 maart 2004 21:25 schreef phluphy het volgende:
Inderdaad, Rewimo en Miss_D gaan morgen de dokter bellen en anders volgen er sancties (wie weet er nog leuke sancties?)![]()
En nu weet ik wat ik ga doen vanavond!!!! Ouwe "jan-jansjes" lezen! In bed. Punt!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:56 schreef CarOnline in een ander topic het volgende:
Had Catelootje ook niet zoiets?
had heel verhaal getikt over dat ik zelf ook niet zo hard loop en dat je toch wel moet gaan enzo, pakt de server hem niet ofzow.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je gang... de sanctie is waarschijnlijk nog aantrekkelijker dan het alternatief
Ja, das wel een goeie miss_d! Een forumban voor jou als je niet naar de dokter gaatquote:Op maandag 15 maart 2004 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Tenzij het een forumban is natuurlijk
Leuk! Mooie rode kleur ook op de muurquote:Op maandag 15 maart 2004 22:22 schreef daniman het volgende:
alle foto's van mijn flat tot nu toe!
is hij makkelijk over te halen?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hou van rood op de muren
Nu mister_d nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |