Dat is goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:21 schreef twentemeisje het volgende:
?... Familiebanden... Liam Neeson (Schindler's List, 1 van mijn absoluut favoriete acteurs btw.) is getrouwd met Natasja Richardson (Comfort of Strangers) en zij is een dochter van Vanessa Redgrave (Yanks) als ik me niet vergis... Maar dan blijft 'The Virgin Soldiers' over... geen idee wie daarin meespelen maar er zal vast nog wel een ander familielid in te vinden zijn...?
Neem je tijdquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
Wat komen jullie mooi synchroon online
Nieuwe vraag wordt nu verzonnen...
Ga je gangquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:04 schreef twentemeisje het volgende:
...ze is niet met de Noorderzon vertrokken... maar moest een collega uit de brand helpen... Als je wilt mag je een vraag stellen, maar die van mij is bijna af....
Heroischquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:04 schreef twentemeisje het volgende:
..... maar moest een collega uit de brand helpen......
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heroisch![]()
TM-Stijl (de ~ (m.), ~en)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:16 schreef BatMat het volgende:
TM-style?
Eric McCormack dusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:26 schreef BatMat het volgende:
Frank Sinatra, Prince/TAFKAP, Rob Lowe, Dustin Hoffman... Wie is die andere gozer?
Klopt, Mijn Rob Lowe wordt Mamamiep's Eric McCormack...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:26 schreef BatMat het volgende:
Frank Sinatra, Prince/TAFKAP, Rob Lowe, Dustin Hoffman... Wie is die andere gozer?
Dat had ook wel wat minder snel gemogenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:25 schreef mamamiep het volgende:
Eric McCormack.
Zal wel iets met Will & Grace te maken hebben, en dan iemand uit de serie of zo. Debra Messing ---> Along came Polly? Zal wel niet
.
Dat heb je goed gezien! In dit geval "Fret" Astairequote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:52 schreef GFP het volgende:
Volgens mij lijkt Frank sinatra meer op Fred Astaire...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat had ook wel wat minder snel gemogen
mamamiep +1
Rechtsonder: "Fret" Astaire
Rechtsboven: David Starsky > Ben Stiller
Midden: Will (&) > Grace > Debra Messing
Linksonder: Prince > Jennifer Aniston speelt Polly Prince
Linksboven: Dustin Hoffman > Phillip Seymour Hoffman
Ja ja.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:56 schreef mamamiep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat is de enige film die ik ken van Debra Messing![]()
![]()
.
Echt waar, maar die wilde ik een jaar geleden al zienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ja ja.....![]()
Will & Gracequote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:01 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Echt waar, maar die wilde ik een jaar geleden al zien. Moet hem trouwens nog steeds zien, en hij draait al bijna een week of zo
.
Maar Will & Grace.
Ik dacht, ik ga geen overduidelijk plaatje pakkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:02 schreef GFP het volgende:
Pure gok, want ik vind het plaatje niet echt duidelijk...
Rounders?
Net zoals Frasier eigenlijk "Niles" zou moeten heten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Will & Grace, alleen had de titel 'Karen & Jack' moeten zijn....
Ach, zo heb je veel meer seriesquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Net zoals Frasier eigenlijk "Niles" zou moeten heten.
Damn...uhm....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:04 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga geen overduidelijk plaatje pakken.
GFP + 1
[afbeelding]
Peter Riegertquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:11 schreef ranja het volgende:
of je leest de comments zelf ook nog even... lijkt op Coldblooded.
Jason Priestley enKimberly Williams
Helemaal goed!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:11 schreef ranja het volgende:
of je leest de comments zelf ook nog even... lijkt op Coldblooded.
Jason Priestley enKimberly Williams
Aparte humor, erg droog en leuk gespeeld...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:02 schreef California het volgende:
Wist dat ik 't uit mezelf niet zou weten, dus heb 'm opgezocht... Maar ik ken 'm dus wel.
Best een leuke film!
En Cecile Krevoyquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:15 schreef California het volgende:
[..]
Peter Riegert.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Cecile Krevoy
Vooral erg sterk als Airport bystander in Dumb & Dumber en zwaar onderschat als Woman in Bandstand in Bio-Dome.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:20 schreef GFP het volgende:
[..]
Aparte humor, erg droog en leuk gespeeld...
Vooral die scenes met MJF en die scene dat hij aan het ex-vriendje gaat vragen wat ze allemaal lekker en leuk vindt![]()
Inderdaad. Na 10 jaar achtereeenvolgend winnaar te zijn... (bron: Metro van een paar weken geleden)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stallone dan maar?
Worst actor of 20th century, 30 keer genomineerd en 9 keer gewonnen... impressive....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 10 jaar achtereeenvolgend winnaar te zijn...
SaintOfKillers +1
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:08 schreef kinky_queen het volgende:
is het soms Brad pitt?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:15 schreef GFP het volgende:
Of was het nou Dominic Monagan, haal ze altijd door elkaar...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
GFP +1
Samen met z'n grote voorbeeld:
[afbeelding]
HAP!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Wordt dit nu ook serie trivia?
Had dat er dan bij gezet! Sorry dat ik dat niet wist, maar ik kijk eigenlijk geen science fiction!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
HAP!
Dat personage speelt ook in Star Trek films
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:06 schreef mamamiep het volgende:
In de titel?
Tuurlijkquote:de schippers van de kameleon
lion king
chicken run
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:08 schreef dolle_hond het volgende:
whale rider
rabbit proof fence
antz
my life as a dog
the fly
wasps
vacas
la ardilla roja
de schippers van de kameleon
lion king
chicken run
they shoot horses, don't they
neequote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:29 schreef mamamiep het volgende:
Een hele jonge Colin Firth met make up op?
nee, hele andere filmquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:12 schreef mamamiep het volgende:
The secretary? Of is dat 2004?
California +1quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:45 schreef California het volgende:
Peter Sarsgaard.
Hoe vond je hem, en de film zelf?
Dat laatste viel me een beetje tegen, maar verder een erg goede film.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:37 schreef dolle_hond het volgende:
California +1
film:
Shattered Glass
heel mooi, ook PS is sterk, net als HC
http://www.imageshack.us/quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:45 schreef California het volgende:
M'n mail en picserver werken even niet mee, misschien dat iemand anders even een vraag kan stellen? Dan onthoud ik 'm even.
Dat hoor ik vaker, maar ik heb nergens last van. Het probleem is nu dat hotmail eruit ligt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Picserver sucks
Die ja. En nog steeds is ze mooier dan 'r zusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Eric Roberts?
welke film?quote:I watched ***** about 3 times by now and still I have to say that it is a great movie even if evaluated under different perspectives. Each character is a profound mixture of different shapes. Out of a certain kind of despair every person in the movie develops its unique behaviour which is a result of their lifes they were living. ***** includes many interesting themes such as homosexuality, childhood, fear and last but not least what life can make out of every person when it crushes upon you. Lately it appeared to me as if the modern hero has to be an introvert ruthless killer without emotion and basically I have to say that those tendencies are found in ***** as well - Although it is rather an antihero who is presented in ***** by the actor *** in the role of the killer taken into service by the Yakuza-boss. The most remarkable scene as far as I'm concerned is the one where the story of the weird man, having lost his job, comes back home after they had stolen the money from the Yakuza. ***** is a movie with great suspense and, if watched carefully, with profound and emotional content.
jawel!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Gonin?
Wat kijken jullie toch vreemde filmsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:23 schreef realist_ik het volgende:
[..]
jawel!
dat is 'm...
Gonin, van Takashi Ishii
http://imdb.com/title/tt0113194/
Inderdaad! Hoe wist je dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eureka!
Ja, 'k kreeg een ingeving hequote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:53 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoe wist je dat?
InTrePidIvity +1
+ Cary Grantquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:30 schreef victorinox het volgende:
Mel Brooks
Eddie Murphy
John Candy
Whoopy Goldberg
Gene Wilder
Steve Martin
Billy Cristal
Va bene!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sister Act![]()
Inderdaad, meneer Grant zat er ook bijquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
+ Cary Grant
Damn, ik zocht de naam van een persoon.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je moet er nog één!
En dan de titel van de film
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Damn, ik zocht de naam van een persoon.
Maar ik ben toch t.v. aan het kijken en niet echt aan het puzzelen.
Maar natuurlijk! Ik wist gewoon dat jij hem ging weten..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:43 schreef victorinox het volgende:
Wrong Turn
superman?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:59 schreef victorinox het volgende:
Trivia over welke film?The credits sequence cost more than most films made up to that point. The end titles sequence is more than seven minutes long, a record at the time of the film's release in 1978. received $4 million for his ten minutes on screen.
The green remote-control Dodge can be seen again all fixed up again in the sequel!
En ik had nog veel meer trivia.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
superman?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef Gorro het volgende:
Dat lijkt me Kikuchiyo uit Seven Samurai
En rechts onderaan Kambeiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef Gorro het volgende:
Dat lijkt me Kikuchiyo uit Seven Samurai
En in het midden de bandieten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En rechts onderaan Kambei
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
hoe kennen jullie in godsnaam al die namen uit je hoofd.
Ik ken er maar 2quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
En in het midden de bandieten.
hoe kennen jullie in godsnaam al die namen uit je hoofd.
monsieu is wel al wakker...quote:Op zondag 14 maart 2004 11:38 schreef mamamiep het volgende:
Gorro?
Hij zit op ircquote:Op zondag 14 maart 2004 11:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
monsieu is wel al wakker...
maar zal wel weer films aan het kijken zijn
![]()
hoe kom je d'r op
![]()
Vind jequote:Op zondag 14 maart 2004 11:49 schreef mamamiep het volgende:
Hij ziet eruit als Tim Robbins.
In zijn jonge jaren, ja. Ik vind hem daar wel een beetje op lijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 11:58 schreef Gorro het volgende:
[..]
Vind je
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 14 maart 2004 12:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Allemaal de president van de USA gespeeld
M'n tentamen, wat doe ikquote:Op zondag 14 maart 2004 12:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
InTrePidIvity +1
Merciquote:Op zondag 14 maart 2004 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Good Will hunting?
Dat is erg snelquote:Op zondag 14 maart 2004 13:22 schreef Mike het volgende:
Ironweed?
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is erg snel(hoe kwam je erop?)
Mike +1
quote:this movie gets us deep into the sooty, grimy, bilious skin of the two `hobos.'
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Astronauts Wife
Ik ben dan wel benieuwd hoe je de woorden koppelt aan die film.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:41 schreef mamamiep het volgende:
Lost in space, nou goed.
Ruimtevaartquote:Op zondag 14 maart 2004 13:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoe je de woorden koppelt aan die film.
Alle 5 dus.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:43 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ruimtevaart
Nee.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets met Billy Crystal of Steve Martin
SaintOfKillers +1quote:Op zondag 14 maart 2004 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terms of Endearment?
Welke film?quote:Summary: A truly excellent comedic spoof.
If you expect a serious movie you'll be massively disappointed. If, however you're expecting a comedic spoof that doesn't take itself (or it's prequel) seriously then you're in for a wild ride. It's almost worth watching just so you can admire's 80's mullet. There's little plot, but instead there is a series of imaginative scenes which can really make you laugh (so long as you don't try and take the movie seriously). Heartily recommend
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
airplane 2
quote:This film ranks up there with the best of the spoof movies, such as Naked Gun, Airplane!, and Top Secret! I rented it as part of a bad horror movie marathon, along with Leprechaun in Space. It has some of the funniest moments I've ever seen in any movie. The running joke about the film's low budget was one. Also, the fight in the bar made me laugh hysterically. Why did the fight occur? I have no idea! Keep in mind that I don't enjoy this movie on a campy, b-movies-are-cool level. I regard this movie on a One of the Funniest Movies Ever Made level.has large hair and does a pretty good job.
quote:10 years since the infamousinvasion in America,
have been banned since then, now Pizza makers are forced to use non-
based sauces such as Peanut Butter, Jam, and other disgusting flavors that only the folks in this picture eats. A mad scientist and his goofy assistant has a secret experiment that turns
into humans, but one of his subjects, a beautiful
girl runs away with her furry pet
" F.T." then she meets a Pizza Delivery boy who lives in a apartment with a roomate and they fall in love, now they have to know what the professor is up to.
Much better than the first one which was a cult classic by the way, but this is superior, it's's first role, The
girl is hot and that Furry
is soo cute that he looks like a cross between a
and a Tribble from Star Trek. This is a very entertaining and fun movie with good in-jokes and self-referential jokes in the style of " Scream" or " Scary Movie".
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:38 schreef dolle_hond het volgende:
return of the killer tomatoes
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:50 schreef dolle_hond het volgende:
initialensoep:
Steve Martin
Paul Calderon
Jerry Stiller
Sonny Bono
Elizabeth Berkley
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:37 schreef Gorro het volgende:
In America
Jazeker.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:35 schreef California het volgende:
House of Sand and Fog.
Ik herken de actrice wel, is dat ook goed?.
Oehquote:Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef Gorro het volgende:
[..]
Jazeker.
California +1
Is 't een Hitchcock?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:07 schreef California het volgende:
[..]
Oeh. Mazzeltje.
Welke film?
[afbeelding]
Nee, maar daar liggen wel een paar sterke invloeden op deze film.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 't een Hitchcock?
Is that a noquote:Op zondag 14 maart 2004 18:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
*chop*
Quick Change?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef Mike het volgende:
Geena Davis
Bill Murray
quote:10 Oscar nominaties
Was dat het debuut van Geena Davis?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charlize Theron misschien?
The Italian Job
Jessica Lange?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef Mike het volgende:
Voor de hoofdrolspeelster weer eens wat anders dan een grote aap als tegenspeler.
Speelde Meryl Streep ooit tegenover een grote aap?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:25 schreef SODA het volgende:
Kramer VS Kramer?
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Speelde Meryl Streep ooit tegenover een grote aap?
Jack Nicholson daargelaten?
Je mag dan retarded zijn...het is wel Tootsie.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:25 schreef Retarded het volgende:
debuut van Geena Davis was Tootsie volgens mij... en die zal best wel genomineerd zijn voor oscars
Ik dacht eerder aan Roseanne ofzo..quote:Op zondag 14 maart 2004 19:26 schreef Mike het volgende:
Jack Nicholson daargelaten?
dat was behoorlijk snel... maar twas ook niet zo'n hele moeilijke vraagquote:Op zondag 14 maart 2004 19:31 schreef Mike het volgende:
Allemaal in Joel Schumacher films gespeeld?
He, dit hoort heel moeilijk te zijn!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:47 schreef California het volgende:
Isabella Rossellini
Emilio Estevez en Renee Estevez
Melanie Griffith
Jamie Lee Curtis
Liza Minelli
Sorry, dat had je er niet bij gezegdquote:Op zondag 14 maart 2004 19:49 schreef Mike het volgende:
He, dit hoort heel moeilijk te zijn!
Reken ik goedquote:Op zondag 14 maart 2004 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Danny Glover?.
Geen flauw idee.
Geeft niet, je bent niet de enigequote:Op zondag 14 maart 2004 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik snap het niet, maar goed
fred astaire
Helemaalquote:Op zondag 14 maart 2004 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Marvin?
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tom Cruise
(bijna)quote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef California het volgende:
Ze hebben (bijna) allemaal Cleopatra gespeeld?
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef SODA het volgende:
Ze zijn allemaal eens verkracht in een film..
D'oh!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gaat over iets wat met hun personages gebeurt.
(Door welke scène is de onderste meneer bekend geworden?)
Het is zoiets als Wrong Turn. Maar dan zonder strakke jonge dames.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:12 schreef California het volgende:
[..]
D'oh!
Wist ik inderdaad, al heb ik die laatste nooit gezien.
Walter Matthauquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef victorinox het volgende:
Die ene gast uit Pelham one two three
Nee, je moet em vergroten, uitprinten, op karton plakken, gaatjes op de plek van zijn ogen maken en met een elastiekje voor je gezicht binden. Vervolgens moet je een scene uit een van zijn films nadoen en een documentatie daarvan op Fok! zetten. De leukste/origineelste uitvoering krijgt een punt.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moeten we hem inkleuren?
Neen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Yves Montand?
Volgens Google wel..quote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef ranja het volgende:
weet je zeker dat het 3 keer dezelfde is?
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jean-Paul Belmondo?
En uit welke film is dat een scène?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:11 schreef SODA het volgende:
(Invasion of the) Body Snatchers
Driedubbel kans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |