ik hoop van harte dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef Showtime het volgende:
Die Schotten worden helemaal weggespeeld bij de return. Betere omstandigheden, beter klimaat en eigen publiek. Barca is al zo goed als door!![]()
Hampden parkquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ach, op Hamden Park verliezen is geen schande. Ik zie Barça nog steeds de volgende ronde halen. Ze missen misschien Motta en Saviola, maar Kluivert is dan fit en Celtic mist hun ervaren keeper Douglas
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hampden park
Hadden ze Hedman maar niet moeten dumpen (die is toch verhuurd of maak ik nu een foutje...)quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ach, op Celtic Park verliezen is geen schande. Ik zie Barça nog steeds de volgende ronde halen. Ze missen misschien Motta en Saviola, maar Kluivert is dan fit en Celtic mist hun ervaren keeper Douglas
Die is verhuurd aan Ancona, maar dikke kans dat ze hem terug roepen, want Celtic heeft alleen nog David Marshall als keeper.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hadden ze Hedman maar niet moeten dumpen (die is toch verhuurd of maak ik nu een foutje...)
Real heeft al 2 weken op rij puntverlies geleden, dus het kan nog voortzettenquote:Op maandag 15 maart 2004 01:15 schreef twi het volgende:
Ik zou het echt een regelrechte stunt vinden als Barca nog kampioen wordt!
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:46 schreef Showtime het volgende:
Wekelijks weten bijna alle naaste concurrenten de afgelopen weken wel punten te verliezen. Barca heeft 28 punten uit 30 wedstrijden, dat is verdomd goed.
vond het al raarquote:Op maandag 15 maart 2004 14:22 schreef Showtime het volgende:
28 punten uit 30 punten, foutje bedankt.
krijgen we nu ook nog wat onverwachtse steun?quote:Barça nu gesteund door president
De verkiezingen in Spanje leveren een nieuwe Spaanse president op. José Luis Zapatero is overtuigd fan van Fc Barcelona. De laatste jaren regeerde José Maria Aznar, een aanhanger van Real Madrid.
De overheid heeft in Spanje veel met het voetbal te stellen. De bedrijfstak leed afgelopen jaar vele miljoenen verlies. Tal van clubs zitten diep in de rode cijfers. Ook Barcelona moet op haar tellen passen, aan het eind van het seizoen zullen derhalve spelers trekken. De steun van Zapatero is een hart onder de riem.
Maar hij kan wel goed voetballenquote:Anelka ex-Madrileen
dat anelka goed kan voetballen spreek ik niet tegen, maar hij is ook een beetje een enfant-terriblequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar hij kan wel goed voetballen
Zlatan mag idd wegblijven... dat 'ie maar ergens anders naartoe gaat
er zit een mogelijke langere verblijf van Cocu inquote:Cocu has said that he'd like to start negotiating his future as from next month. "I don't want to talk about that for the moment. Obviously I'd like to retire here at Barca, it'd be really nice, though I still have a few years of football left in me. We haven't talked to the Club about a possible contract renewal and I haven't received any offers from other clubs".
Yep, weer verlies voor Madrid. En met een mooie uitslag ook, 4-2.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
over tickets moet je het met El_Catalan hebben
daar ken ik jammer genoeg niks van, maar toch bedankt voor je kennis om te zien dat ik een kenner ben![]()
Real staat momenteel 2-1 achter, dus ik zie WEER puntverlies voor Madrid
Er staat op die site dat je voor Barca - Real aangewezen bent op de zwarte markt, aangezien er geen kaarten in de vrije verkoop gaan voor die wedstrijd. Voor alle overige wedstrijden raakt het stadion niet uitverkocht, en kan je gewoon aan de kassa kaarten kopen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
Daar gaat het dus niet mee lukken.
en dat wordt het nu ook, een stunt die zijn weerga niet kentquote:Op maandag 15 maart 2004 01:15 schreef twi het volgende:
Ik zou het echt een regelrechte stunt vinden als Barca nog kampioen wordt!
Rijkaard heeft al met Oranje bewezen top te kunnen presteren. Dus niks past wel in dat straatje. Ze hebben geen top spelers maar wel uitgebalanceerd met davidsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:09 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar het plotselinge succes van Barca vandaan komt.
Blijkt Rijkaard gewoon een top-trainer? Of is het succes aan LaPorta te danken? Of is alles te danken aan Davids en Ronaldinho?
En is dit succes maar van korte duur of heeft Barca gewoon weer een topteam staan? Het zal vast al wel besproken zijn, maar wat denken jullie?
Nee met de schotel wordt het op verschillende zenders uitgezonden. Vrij op 28 graden Bij BBC 3 gecodeerd maar ..stiekem niet...quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef hoidoei het volgende:
hoe weet jij dat chadi? canal + ?
Ik kan je wel helpen met een goede receiver zodat jij en je ouders blij kunnen kijken . Je hoef niet alle kanalen langs opdeze site staat precies welke wedstrijd op welke satteliet en zender wordt uitgezonden. De feeds moet je wel zelf zoeken.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:03 schreef ASSpirine het volgende:
wij hebben thuis ook een schotel, maar die staat vast ingesteld zodat mijn oduers chinese tv kunnen zien
en om alle kanalen af te gaan om te zien welke wedstrijden uitzend is teveel van het goede, en daarbij, +90% van de zenders werken toch niet, moet je voor betalen of gewoon slechte plaats van de schotel
ik overweeg echt om voor catalaanse tv te betalen, mits er live wedstrijden zijn
Dreambox kost nieuw rond de 330-340 Euro. De zenders zijn met wat mogelijkheden gratisquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
en hoeveel zou dat (il)legaal ding kosten dan?
ouchquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dreambox kost nieuw rond de 330-340 Euro. De zenders zijn met wat mogelijkheden gratis
oops, ik heb de fixtures er niet bijgezetquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef Chadi het volgende:
Madrid moet ook tegen sevilla dit weekend Barcelona tegen Betis
ka nje dat niet een stream op internet zetten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:03 schreef Chadi het volgende:
alle wedstrijden weer Live op de schotel![]()
Dat zou wel kunnen als je een dreambox zou hebben met dreamTVquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ka nje dat niet een stream op internet zetten?
Utreg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:26 schreef ASSpirine het volgende:
ehm
ik maak het simpel
waarwoon je![]()
en jij bent toevallig ook een ontzettend lekker wijf dat op zoek is naar een oosters avontuurtje?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Utreg.
Lekker wijf zal je toch echt zelf mee moeten nemen. Kan wel mijn ex voor je bellen die is Chineesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en jij bent toevallig ook een ontzettend lekker wijf dat op zoek is naar een oosters avontuurtje?
maareh, toch bedankt
maar dat is best wel ver vanuit belgië
nee man, dat zou te gek voor woorden zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker wijf zal je toch echt zelf mee moeten nemen. Kan wel mijn ex voor je bellen die is ChineesIk weet niet of je daarvan houdt.
![]()
Jah ik wist niet dat je chinees wasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
nee man, dat zou te gek voor woorden zijn
een chinees(ik) die op een chinees(zij) valtwat een wereld
nu weet je het wel, ik dacht met het vermelden dat mijn ouders chineze tv kijken wel duidelijk genoeg wasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah ik wist niet dat je chinees wasNi hau
ik ga nu slapen trusten
Barcelona met Davids wint altijd, zonder Davids speelden ze al eerder gelijk. En voor zijn komst was dat al veel. Just factsquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:44 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Verrassend uitgeschakeld, had ik op zich niet wel verwacht.
I knowquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:50 schreef mat_herben het volgende:
jeetje mieneetje wat een mooie openingspost![]()
Hulde aan TS
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef MaxPower het volgende:
Nu kan het nog Sandman. In Monaco wordt het gewoon 2-0, en anders zorgt Arsenal wel voor de uitschakeling van Real. [afbeelding]
beweer je soms dat Barça niet keihard werkt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:10 schreef DIGGER het volgende:
Mooi dat die ^@#_%!_)@&_#%-)_ club van een Barca eruit gekickt is door 11 keihard werkende Celts.![]()
Prachtigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:10 schreef DIGGER het volgende:
Mooi dat die ^@#_%!_)@&_#%-)_ club van een Barca eruit gekickt is door 11 keihard werkende Celts.![]()
en dat kan nog een tijdje durenquote:Op maandag 29 maart 2004 00:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Barcelona gaat weer roeleren als het geld er weer is
Nou als je ziet wat ze hebben bereikt met zo weinig is dat toch knap hoor. En veel geld is gewoon gejat uit de kas van de club door die vetnek van een voorzitter.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat kan nog een tijdje duren
laten we ook maar roeleren als er geen geld is
leuke bestuur hadden we toch hé?quote:Op maandag 29 maart 2004 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat ze hebben bereikt met zo weinig is dat toch knap hoor. En veel geld is gewoon gejat uit de kas van de club door die vetnek van een voorzitter.
Misschien gaat van Bommel er stiekem heen. Zo'n type kunnen ze wel gebruiken daar als Davids weg gaatquote:Op maandag 29 maart 2004 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
leuke bestuur hadden we toch hé?
die gewoon gehaat werd en toch maar aanblijven, maarjah
we zijn er dan eindelijk van verlost
en nu moeten er weer gouden jaren komen voor Barça
neeeeeeequote:Op maandag 29 maart 2004 00:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien gaat van Bommel er stiekem heen. Zo'n type kunnen ze wel gebruiken daar als Davids weg gaat![]()
Van Bommel? Liever niet, die komt een klasse of 12 te kort.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien gaat van Bommel er stiekem heen. Zo'n type kunnen ze wel gebruiken daar als Davids weg gaat![]()
iig, een trefzekere spitsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:55 schreef Showtime het volgende:
Ik verwacht wel dat Davids bij Barca blijft. Het is een stuk aantrekkelijker, nieuw land, nieuwe omgeving, veel Nederlandse spelers (oud Ajax maatjes in het veld en langs de lijn).
Verder hoop ik dat Trezequet ook over komt, hij is betaalbaar en er is al sprake over geweest. Mja, gouden tijden van Barca komen er aan.
Aanstaande zondag spelen ze om 22:00 uur tegen Villareal. LIVE op canal + Woooohooooooooo![]()
![]()
![]()
quote:Berlusconi denkt dat Barcelona gewoon gebruik maakt van de eerste optie om Davids een contract aan te bieden en dat AC Milan daarom geen kans maakt. Dit ondanks de geruchten dat Barcelona daar het geld niet voor zou hebben en dat AC Milan al met de middenvelder heeft onderhandeld. Berlusconi vertelde: "Wat betreft de geruchten rond Davids, zou ik water op het vuur willen gooien. Barcelona heeft namelijk niet de intentie hem te laten gaan."
Met Jaap Stam heeft AC Milan wel een versterking in de verdediging gehaald, maar Berlusconi wil zich verder rustig houden op de transfermarkt. Hij zei: "We krijgen wel een nieuw element in de defensie. Maar verder komen er geen nieuwe grote namen. We hebben ons de laatste seizoenen economisch gezien flink geroerd en moeten dan ook een pauze-seizoen inlasten."
hij heeft meer gescoord dan Crespo, Mutu of die andere spitsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef Showtime het volgende:
Haisselbank is inderdaad ook een leuke optie.
Lekker experimenteren en hij heeft afgelopen week met zijn hattrick bewezen nog steeds op scherp te staan.![]()
het middenveld is voor mij dan perfectquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:29 schreef Showtime het volgende:
Woeiii dat is goed nieuws van Davids!!![]()
Dat wordt een leuke periode dat Barca tegemoet gaat!
hear hearquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:43 schreef Showtime het volgende:
Cocu is zijn hele carriere goed in vorm gebleven. Echt een top speler, constant goed.
we share the sam interestsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:56 schreef Showtime het volgende:
Als Kluivert weer kan spelen zal hij het tegendeel bewijzen.
Kluivert in de huidige formatie, dat moet goed gaan. Ik heb alle vertrouwen in hem en kan niet w88 tot hij weer terug is. Nu krijgt hij vast ook meer goede aanspeelpunten voorin, Kluivert is een teamspeler die goed inzicht heeft in mooie combinaties. Ik denk dat zijn spel juist doordat Barca nu beter in elkaar steekt nog meer tot zijn recht zal komen.
hehe zekers weten, het is de mooiste en het blijft de mooistequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:28 schreef ASSpirine het volgende:
owjah, als je nieuwe materiaal hebt om een nieuwe OP meet e maken mag je die altijd aan mij doorsturen
wil er weer wat werk voor insteken
de Barça topic moet de mooiste blijven![]()
quote:30 Maart - Kluivert traint met de groep
Patrick Kluivert traint opnieuw met de groep, net 2 maanden nadat hij tijdens een bekerwedstrijd tegen Zaragoza met een knieblessure uitviel. De krachtige spits lijkt verlost van alle kwalen en de kans is niet denkbeeldig dat hij zaterdag tegen Villarreal in actie komt. Zijn concurrent Saviola speelt vandaag met Argentinië tegen Ecuador en zal donderdag zeker en vast vermoeid in Barcelona aankomen.
Er zijn overigens heel wat blaugranas uit Barcelona vertrokken om interlands te spelen. Zo vertoeven onder meer Cocu, Reiziger, Davids en Overmars in Nederland om zich voor te bereiden op de vriendschappelijke wedstrijd tegen Frankrijk.
licht me eens in over deze spelerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:00 schreef RobinhoX het volgende:
ik hoop echt dat robinho volgend jaar naar barca, die gast is echt zwaar goed![]()
dus een met een Dinho actie maar egoïstischer?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef Chadi het volgende:
Is een kleine spits van Santos die aardig met de bal kan spelenMaar hij moet voetbaltactisch nog bijgeschaafd worden
vergeet iets te vaak over te spelen
Maar hij kan ook andewren laten scoren omdat hij na een geniale actie wel een keer besluit om over te spelen
Nee deze is beter dan saviola ook al is hij egoistischer. Hij heeft echt een weergaloze techniek en bewegingen in huis en soms geniale ingevingen. DIt wordt een hele grote jongenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dus een met een Dinho actie maar egoïstischer?
ik heb er anders nog nooit van gehoord, time will tell
maarjah, Saviola zou toch ook fantastisch goed zijn...
is dus niet zo
Is het al ter sprake geweest dat hij naar Barca misschien gaat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:00 schreef RobinhoX het volgende:
ik hoop echt dat robinho volgend jaar naar barca, die gast is echt zwaar goed![]()
Kortom een Braziliaan dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef Chadi het volgende:
Is een kleine spits van Santos die aardig met de bal kan spelenMaar hij moet voetbaltactisch nog bijgeschaafd worden
vergeet iets te vaak over te spelen
Maar hij kan ook andewren laten scoren omdat hij na een geniale actie wel een keer besluit om over te spelen
We zullen de topic alle liefde en zorg geven die het verdiend!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
ik ben voor een paar dagen hier afwezig, ik laat deze wonderschone topic aan jullie over, hou het schoon![]()
vergeet niet af en toe wat nieuws te posten
het beste is toch de gewone Barça site (url vind je in de OP)
om het kort te houden.......hij is de verbeterde versie van Kakaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:10 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
licht me eens in over deze speler
Dan had 'ie al lang in Europa gezetenquote:Op woensdag 31 maart 2004 08:59 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
om het kort te houden.......hij is de verbeterde versie van Kaka![]()
wat wil je als die gekken van Santos 40! miljoen voor em vragenquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan had 'ie al lang in Europa gezeten
Post eens ff wat links als je wilt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:59 schreef RobinhoX het volgende:
er zijn trouwens best wel veel filmpjes enzo van hem op internet
Whahaha, koele 10 dubbele schaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:25 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Hier heb je er al eentje.....
http://www.angelfire.com/magic/haim/Robinho.mpg
Mini-Denilson![]()
Rijkaard prees hem ook hoog de hemel in laatst in de VIquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:37 schreef methodmich het volgende:
Van Bronckhorst is de stille kracht van Barça.
Helaas zette hij hem uberhaupt inquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:20 schreef Showtime het volgende:
Als Rijkaard verstandig is brengt hij Kluivert pas in de tweede helft in.
Kluivert speelde slechts 20 minuten, en met hem erbij werd het spel gevaarlijkerquote:Op zondag 4 april 2004 00:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Helaas zette hij hem uberhaupt inpuntverlies derhalve, niet toevallig
Dan moet je Kluivert niet inzetten. Je weet dat de ploeg hem voor de spirit niet kan hebben. Toch doen is dan weer puntverlies. Jammer.quote:Op zondag 4 april 2004 15:34 schreef ASSpirine het volgende:
toch had ik graag op een evenaring van het record gehad
Hij schijnt goed te hebben gespeeld?quote:Op zondag 4 april 2004 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan moet je Kluivert niet inzetten. Je weet dat de ploeg hem voor de spirit niet kan hebben. Toch doen is dan weer puntverlies. Jammer.
Hij speelde de laatste 20 minuten mee. Blijkbaar ging het daarvoor dus ook al niet al te best.quote:Op zondag 4 april 2004 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan moet je Kluivert niet inzetten. Je weet dat de ploeg hem voor de spirit niet kan hebben. Toch doen is dan weer puntverlies. Jammer.
net wat ik zei, maar hij leest selectiefquote:Op zondag 4 april 2004 20:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij schijnt goed te hebben gespeeld?
Nee, niet weer een Braziliaan...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:00 schreef RobinhoX het volgende:
Rivaldo was wel briljant, maar voor mij was hij niksquote:Op maandag 5 april 2004 10:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, niet weer een Braziliaan...
Die vage Brazilianen, Argentijnen en ander Zuid-Amerikaanse tuig hebben Barcelona de afgelopen jaren financieel juist de kop gekost. Ik hoop dat het huidige bestuur van Barcelona niet zo stom is weer dezelfde fouten te maken.
Er is ook een verschil tussen Europese Brazilianen en die uit Zuid Amerika. Vrijwel elke speler die direct uit Zuid Amerika bij Barca terecht kwam (voor absurde bedragen ook nog) heeft bij Barca gefaald.quote:Op maandag 5 april 2004 12:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Rivaldo was wel briljant, maar voor mij was hij niks
te grote ego, dus niet in dienst van het elftal
Ronaldo deed het zeker niet slecht in zijn korte periode in Barcelona
Ronaldinho speelt nu echt fantastisch, heeft een fantastische techniek en is niet zo'n ego als Rivaldo
maar die actie van Robinho is nu ook weer niet zo "speciaal"
dus afwachten, ik wil meer zien
quote:Barça wil Davids graag houden
Door Otto (Okee6) op dinsdag 6 april 2004 15:59
Bron: VI
Fc Barcelona wil speler Edgar Davids (31) graag houden, daartoe opent het komende week de onderhandelingen. De succesvolle middenvelder werd dit seizoen gehuurd van Juventus.
Sinds de komst van Davids schoot Barcelona als een speer omhoog en werden de negatieve sentimenten bij de socio's omgebogen. Barcelona is nu volop in de race voor een plaats in de lucratieve Champions League.
Barcelona kent aan een contract met Davids de hoogste prioriteit toe. Mocht de club daarin slagen dan komt er een topspits bij. Patrick Kluivert zal immers ook gaan vertrekken. Slaagt de club er niet in om Davids langer te binden dan dient er eerst versterking op het middenveld te worden gevonden.
Vele clubs willen Davids hebben, maar Barcelona lijkt best kansrijk. Voorzitter Silvio Berlusconi van AC Milan, dat ook geinteresseerd is, zei eerder al te verwachten dat Barcelona de beste papieren heeft om Davids vast te leggen.
Dit slaat echt helemaal nergens op!!quote:Op zondag 4 april 2004 15:45 schreef okee6 het volgende:
Helemaal te gek! Heel Europa adoreert Davids en hij heeft een discussie opgestart bij alle clubs dat een speler als Davids gewoon belangrijk is in een team en deze op sleeptouw neemt. Toen Cruyff het steeds had over de ballenpakker op het middenveld die Real Madrid niet heeft (nee, ook Figo, Zidane, Beckam en kornuiten niet) kon je haast voelen dat de naam Davids op het puntje van zijn tong zat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:18 schreef ASSpirine het volgende:
hoogste prioriteit
En dat voor een speler die een half jaar geleden door heel Nederland (minus enkelen en mezelf) werd uitgekotst.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
Helemaal te gek! Heel Europa adoreert Davids en hij heeft een discussie opgestart bij alle clubs dat een speler als Davids gewoon belangrijk is in een team en deze op sleeptouw neemt. Toen Cruyff het steeds had over de ballenpakker op het middenveld die Real Madrid niet heeft (nee, ook Figo, Zidane, Beckam en kornuiten niet) kon je haast voelen dat de naam Davids op het puntje van zijn tong zat.
We weten het hoor Cruyff, ook jij bent helemaal gek op Davids. En hij komt ook naar ons geliefde FC Barcelona, ik kijk uit naar de tijden die komen gaan. Davids de verlosser!![]()
Ik zeg dit niet met trots, maar het zijn de keiharde feiten. What's new, gaat dit niet al jaren zo in de voetballerij??!! Zowel met trainers als voetballers.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:38 schreef nikk het volgende:
En dat voor een speler die een half jaar geleden door heel Nederland (minus enkelen en mezelf) werd uitgekotst.
En Barca moet toch nog tegen Real spelen?quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
we lopen in op Real
ze verliezen van Osasuna met 0-3 (als de stand niet veranderd tenminste, bijna gedaan overigens)
wat een pak slaag, en dan nog thuis
als de inhaalwedsrtijd woensdag ook wordt gewonnen dan is er maar een gat van 5 punten
Ja, over 2 weken.quote:Op maandag 12 april 2004 14:33 schreef nikk het volgende:
[..]
En Barca moet toch nog tegen Real spelen?
copyright my assquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:25 schreef ASSpirine het volgende:
al mijn nieuws haal ik van de Barça site, van de voetbalmanager site en af en toe van de krant
ik weet niet of je daar veel aan hebt...
ik kan ook genoeg info over de Nederlandse spelers van Barça voro je leveren, maar dat komt uit een boekje van de VI over "De Nederlanders van barcelona"
heb je weer dat copyright bullshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, het is niet echt slecht hoor 40/3.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
Saviola's strike in the fourth minute against Betis raised his personal goal tally to a more than respectable 40 during his three seasons in a Barca shirt.
ik vind dat niet echt "respectabel"
in 3 seizoenen scoort hij 40 keer in de league...
is niet zo'n schitterende gemiddelde vind ik
Kezman is toch niet onbetaalbaar voor ze?quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:37 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Maar Barcelona mist een echte goalgetter. Eentje die er circa 25 inlegt per seizoen.
Niet onbetaalbaar, maar ook niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kezman is toch niet onbetaalbaar voor ze?
Ik durf mijn hele (negatievequote:Op zaterdag 17 april 2004 16:47 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Niet onbetaalbaar, maar ook niet goed genoeg.
Ik durf mijn hele negatieve vermogen erop te zetten dat van Rijswijk er voor Barca gewoon meer dan 20 in zou schieten in een seizoen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik durf mijn hele (negatieve) vermogen erop te zetten dat Kezman er voor Barça gewoon meer dan 20 in zou schieten in een seizoen.
ow, damnquote:Op zondag 18 april 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Trezeguet klein en iel??? Wanneer vind jij iemand groot dan?
http://www.juventus.it/it/squadre/profili/davidtrezeguet.html
Kijk zijn lengte en gewicht.
En Jardel is geen optie, die heeft geestelijk al afscheid van topvoetbal genomen.
nope, weeral nietquote:Op zondag 18 april 2004 21:42 schreef Code13.0 het volgende:
Speelt Kluivert ?
Het legt Barcelona geen wind-eieren.quote:Op zondag 18 april 2004 21:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
nope, weeral niet
na zijn blessure heeft hij ong 20 minuten gespeeld...
en daarna niet meer
Ze spelen echt schitterend voetbalquote:Op zondag 18 april 2004 22:05 schreef Jopiler het volgende:
Barca krijgt ongelooflijk veel kansen dus? Spelen ze goed?
15 euro per maand of zo. Maar ik zit te kijken via een roemeense zender die gratis door komt voorlopigquote:Op zondag 18 april 2004 22:01 schreef Code13.0 het volgende:
Wat kost dat , C+ ?
Schoteltjequote:Op zondag 18 april 2004 22:14 schreef Jopiler het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan een Roemeense zender?
Nou als het 4-0 wordt dan denk ik dat kluivert erin kan komen pplus straks een verdedigende middenvelder. Wordt het 3-1 dan zet hij Kluivert er niet in maar 2 middenvelders eerder.quote:Op zondag 18 april 2004 22:18 schreef ASSpirine het volgende:
met zo'n stand vind ik dat rijkaard kluivert wel speeltijd mag gunnen...
Hamstring denk ik. Gebeurde in een kop duel toen hij landequote:Op zondag 18 april 2004 22:18 schreef Jopiler het volgende:
Zonde, als hij in Madrid maar fit is!
Dit begrjp ik niet helemaalquote:Op zondag 18 april 2004 22:35 schreef jojomen4 het volgende:
Davids begin 2de helft eruit omdat ie geschorst wordt zou die een kaart hebben gekregen.
Davids is gewisseld, want als hij een gele kaart pakt is hij geschorst voor volgende wedstrijd, en dat moeten we niet hebbenquote:Op zondag 18 april 2004 22:41 schreef Woffel het volgende:
[..]
Dit begrjp ik niet helemaal
thx, dacht al wat in die richtingquote:Op zondag 18 april 2004 22:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Davids is gewisseld, want als hij een gele kaart pakt is hij geschorst voor volgende wedstrijd, en dat moeten we niet hebben
voor zover ik het weet is Valdes niet gewisseldquote:Op zondag 18 april 2004 23:00 schreef 172pk het volgende:
Speelt rüstü?? Zo ja, hoe speelt ie?
ja maar niet bij Barcaquote:Op zondag 18 april 2004 23:16 schreef 172pk het volgende:
Kutzooi, Rustu moet spelen
Víctor Valdés doet het erg goed dit seizoen, geen reden om hem te vervangenquote:Op zondag 18 april 2004 23:16 schreef 172pk het volgende:
Kutzooi, Rustu moet spelen
moet je openen met Real Playerquote:Op zondag 18 april 2004 22:44 schreef ASSpirine het volgende:
maareh, iemand die weet wat een rmvb bestand is
proficiat dan maar hequote:Op maandag 19 april 2004 00:56 schreef ASSpirine het volgende:
jongens, kijk es naar de datum in mijn profiel![]()
silent hint
Een kleine 32 euro per maand.quote:Op zondag 18 april 2004 22:32 schreef jojomen4 het volgende:
C+ kost rond de 20 euro per maand.
Dat hoopte Barça ookquote:Op maandag 19 april 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Van harte ASSpirine.
Ik dacht trouwens dat je 4 niet-EU'ers mocht opstellen in Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |