Mja.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:26 schreef Dizer het volgende:
Ik weet het niet...er is iets met Giles!
dat wou ik ook net zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:40 schreef FallenAngel666 het volgende:
Trouwens, volgens mij is een van die nieuwe "wannabe-slayers" net zo gay als Willow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:04 schreef snakelady het volgende:
Ik kan ook zo aan de DVD's komen, een kennis van mij heeft ze vanuit Amerika.
Maar ik kijk ze ook liever op t.v.
Maar volgens mij wil Jay alleen even opscheppen over zijn comp..
...
Oh mooi dan kan ik nu m'n vorige post weer editen want anders krijg ik weer een waarschuwing naar m'n kop geslingerd van de eerste beste modquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:21 schreef snakelady het volgende:
Ik heb hem door, was ook maar een geintje hoor, daarom het knipoogje erachter.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:48 schreef SuperSiem het volgende:
Haha, echt leuk om al jullie reacties te lezen als je zelf heel seizoen 7 al hebt gezien. Maar maak je niet druk, alles wordt nog duidelijk (Alles? Nou ja bijna alles).
Vorig jaar hadden wij precies dezelfde vragen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen![]()
Niet verklappen he! Spoileren doe je maar in andere topicsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:52 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden wij precies dezelfde vragen.Dus dat is dubbelgrappig.
Je hoort me toch ook niks zeggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:57 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Niet verklappen he! Spoileren doe je maar in andere topics
Ik heb net de laatste drei afleveringen van S4 gezien (DVD). Errug goedquote:Op maandag 15 maart 2004 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
woohoooo Lorne volop in je avatar Heksehyl! Ik wil zoooo graag de laatste 5 S4 afleveringen zien van Angel![]()
Weet wel dat het de First is, maar de actrice die normaal Dru speelde deed dit nu ook weer heerlijk, ook al is het de First!quote:Op maandag 15 maart 2004 13:14 schreef Xurk het volgende:
Dat was Dru niet, voor het geval dat je dat wel dacht
Dat was gewoon The First, die haar gedaante had aangenomen, om met Spike te kloten
Bijna 8 jaar geleden nu zag ik de eerste aflevering van Buffy!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
...
Over leeftijd gesproken, ik ben nu 25, maar kijk al vanaf het begin Buffy en dat ik nu ook al een jaar of 5/6? bezig, maar als het nu zou beginnen als nieuwe serie, was ik het waarschijnlijk ook wel gaan kijken, net als de O.C.
...
Ik kijk ernaar uit! Als alles meezit heb ik de S4 box volgende week in huis!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste drei afleveringen van S4 gezien (DVD). Errug goed![]()
Goh nee echt?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:46 schreef Ericjuh het volgende:
hee lees trouwens net in de krant dat ze stoppen met angel... stond in de zwolse courant...
met een mooi plaatje waar een dikke spoiler op staatn![]()
Openbare gebouwen, waar Cordelia's kantoor dus blijkbaar ook onder valt, zijn gewoon toegankelijk voor vampiers. Harmony is overigens wél een vampier, ze werd gebeten in de laatste aflevering van seizoen 3.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hoe kon Harmony trouwens het kantoor van Cordelia binnen komen? Dan zou ze toch eerst uitgenodigt moeten worden?
Ik weet niet wie die DVD's maakt maar anders even de fabrikant mailen? Valt altijd te proberen.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:Godverdomme, me zusje heeft per ongeluk DVD 1 van S2 beschadigd. Hij zit nu vol krassen. Nu kan ik de hele box wel wegpleuren, want die is niks meer waard
![]()
Iemand die weet of ik toevallig ergens aan losse DVD's kan komen van Buffy?
Ik heb hem. Ik kan voor je kijken, heb alleen geen brander, maar ik doe mijn best voor je.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:19 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Of kan iemand misschien goedkoop een kopietje voor me regelen? Heb immers het orgineel in m'n bezit.
Ik heb hem 3 weken geleden gekocht bij de FRS. Dus ik zou kunnen proberen er mee terug te gaan?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem. Ik kan voor je kijken, heb alleen geen brander, maar ik doe mijn best voor je.
Waar heb je het gekocht? Als het niet al te lang geleden is en bij FRS kan je altijd terug gaan en met de smoes aankomen dat ie beschadigd is al van te voren. Dan ruilen ze hem gelijk om!!
Zij kunnen namelijk dat per dvd los doen..
Waar koop jij ze en hoe duur zijn ze?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:00 schreef Dizer het volgende:
agrees with Jay!
Maar ik ben ook een diehard fan! Spaar zelfs de DVD's van Buffy. Die van Angel is nog afwachten totdat ze ook 50 euro worden
Ik gok bij http://www.dvdzone2.com. Hier zijn ze het goedkoopst. 50 euro per seizoen dus.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waar koop jij ze en hoe duur zijn ze?
Hmm, we hebben geen creditcard. Overigend vraag ik dit namens Ingrid19.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:38 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ik gok bij http://www.dvdzone2.com. Hier zijn ze het goedkoopst. 50 euro per seizoen dus.
(dvdzone2 is een onlineshop in belgie. Volgens mij moet je wel met creditcard betalen...)
Hier en daar zijn ze bij de mediamarkt ook wel voor rond de 50 euro te krijgen dacht ik.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hmm, we hebben geen creditcard. Overigend vraag ik dit namens Ingrid19.
heb je ze dan met nederlandse ondertiteleling???quote:Op maandag 22 maart 2004 17:38 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ik gok bij http://www.dvdzone2.com. Hier zijn ze het goedkoopst. 50 euro per seizoen dus.
(dvdzone2 is een onlineshop in belgie. Volgens mij moet je wel met creditcard betalen...)
Yup!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je ze dan met nederlandse ondertiteleling???
ben namelijk druk aan het sparen.. lijkt me zo super gaaf als je gewoon allee seizoenen hebt... degene die dat heeft is gewoon THA_MAN... vind ik personelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:30 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Yup!
Wat gebeurt er dan met The O.C.?quote:Op zondag 28 maart 2004 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten dit staat op de veronica website:
Hallo Angel, dag Buffy
Wat zullen de fans van 'Angel' weer opgelucht ademhalen, want vanaf 22 april om 20.55 uur kun je weer nieuwe afleveringen zien van deze geweldige fantasy-serie! Voor 'Buffy'-fans echter wordt het langzamerhand aftellen want het einde van het allerlaatste seizoen is in zicht.
Vanaf donderdag 22 april beginnen we met de laatste vijf afleveringen van het vierde seizoen van 'Angel'. Op donderdag 27 mei staat de avond in teken van de laatste afleveringen van 'Buffy the Vampire Slayer'. Op die avond worden vanaf 20.00 uur de laatste twee afleveringen achter elkaar uitgezonden.
bron: www.veronicatv.nl
Hoezee! Hopelijk dan gewoon vanaf september dit jaar seizoen 5 ^_^
Ehh zal wel on hold gezet worden? je verwachtte toch zeker niet dat ze vanaf begin maart tot ergens in juli(hartje zomer) alle 22 afleveringen gaan uitzenden?quote:Op zondag 28 maart 2004 19:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met The O.C.?
Héhé, ik had het al niet meer verwacht.....quote:Op zondag 28 maart 2004 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten dit staat op de veronica website:
Hallo Angel, dag Buffy
Wat zullen de fans van 'Angel' weer opgelucht ademhalen, want vanaf 22 april om 20.55 uur kun je weer nieuwe afleveringen zien van deze geweldige fantasy-serie! Voor 'Buffy'-fans echter wordt het langzamerhand aftellen want het einde van het allerlaatste seizoen is in zicht.
Vanaf donderdag 22 april beginnen we met de laatste vijf afleveringen van het vierde seizoen van 'Angel'. Op donderdag 27 mei staat de avond in teken van de laatste afleveringen van 'Buffy the Vampire Slayer'. Op die avond worden vanaf 20.00 uur de laatste twee afleveringen achter elkaar uitgezonden.
bron: www.veronicatv.nl
Hoezee! Hopelijk dan gewoon vanaf september dit jaar seizoen 5 ^_^
Da's altijd nog duurder dan dvdzone2.com. Daar kosten ze incl. verzenden ongeveer 52 euro dacht ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:03 schreef Anahka2309 het volgende:
Woohoo.....seizoen 7 dvd-box is verzonden door play.comBen ik eindelijk niet meer afhankelijk van dat stelletje rand-mongolen bij Veronica.
De andere seizoenen hebben nu de promotional price van 40 pond trouwens....
quote:Op donderdag 1 april 2004 00:03 schreef Anahka2309 het volgende:
De andere seizoenen hebben nu de promotional price van 40 pond trouwens....
Ja, de mijne ook. Had al wel alle afl. op de BBC gezien, maar heb nu al weer zin in een Buffy-overdosis.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:03 schreef Anahka2309 het volgende:
Woohoo.....seizoen 7 dvd-box is verzonden door play.comBen ik eindelijk niet meer afhankelijk van dat stelletje rand-mongolen bij Veronica.
Nog 39 minuten....dan is het afgelopen.....thank God....quote:Op donderdag 1 april 2004 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook. Had al wel alle afl. op de BBC gezien, maar heb nu al weer zin in een Buffy-overdosis.
Edit: en ik word wat moe van die 1-april grappen.
mag ik vragen waarom je een dvd besteld zonder nederlandse ondertitelingen terwijl er over een maand de dvd met nederlandse ondertitelingen zijn!!quote:Op donderdag 1 april 2004 00:03 schreef Anahka2309 het volgende:
vond ik idd leuk...quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:16 schreef WheeleE het volgende:
Oi! Ik geloof dat ik compleet ben gesmolten voor Kennedy/Iyari Limon![]()
Toen ze met Willow aan het tafeltjes in The Bronx zat..wat een mooie ogen...en wat een mooi gezicht *zucht*![]()
![]()
Als ik al ondertitelingen aanzet zijn het de Engelse...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom je een dvd besteld zonder nederlandse ondertitelingen terwijl er over een maand de dvd met nederlandse ondertitelingen zijn!!
ik vind het trouwens wel leuk dat ik telkens een week moet wachten anders is buffy zo afgelopen.. en dat wil ik niet
maar nederlands is toch veeeel beter te begrijpen??quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:03 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Als ik al ondertitelingen aanzet zijn het de Engelse...
Ik heb de aflevering niet gezien maar ik denk dat als haar kantoor in het hotel is, kunnen vampieren er zomaar binnenkomen: public propertyquote:Op maandag 22 maart 2004 11:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hoe kon Harmony trouwens het kantoor van Cordelia binnen komen? Dan zou ze toch eerst uitgenodigt moeten worden?
Kennedy is idd coolquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:16 schreef WheeleE het volgende:
Oi! Ik geloof dat ik compleet ben gesmolten voor Kennedy/Iyari Limon![]()
Toen ze met Willow aan het tafeltjes in The Bronx zat..wat een mooie ogen...en wat een mooi gezicht *zucht*![]()
![]()
quote:Giles: You think I'm evil if I bring a group of girls on a camping trip and DON'T touch them??
Zijn dat de laatste twee afleveringen dan?quote:Op zondag 4 april 2004 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
LET OP!
Misschien ten overvloede maar vanaf aanstaande donderdag 8 april zendt Veronica Buffy om ACHT UUR uit en niet half negen. dus ACHT UUR (20:00)
Veronica =
Nee het is gewoon een wijziging. Check je TV gids er ook maar ff op na.quote:Op zondag 4 april 2004 19:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zijn dat de laatste twee afleveringen dan?
Dat wordt nog bekend gemaakt hoe hij daaraan ontsnapt is, wees maar niet bang.quote:Op zondag 4 april 2004 18:11 schreef Xurk het volgende:
Het was ook wel leuk dat we nu weten dat Giles niet The First is, maar we weten nog steeds niet hoe hij in hemelsnaam aan die bijl is ontsnapt, die tenslotte maar een paar centimeter van zijn nek was verwijderd toen de aftiteling kwam![]()
Vind ik niet.....over het algemeen worden dit soort series erg slecht vertaald. De vertalers snappen de helft niet.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maar nederlands is toch veeeel beter te begrijpen??
Nope....quote:Op woensdag 7 april 2004 10:36 schreef Dizer het volgende:
Handig, Buffy tegelijk met GTST
Sorry GTST, Willow krijgt voorrang
DVD box seizoen 7 is vast over een paar maanden ook 59 euies
Zeg Anahka, ben jij dezelfde Anahka van de Matchbox20.nl forum??
Ja verdorie! Ben blij dat ik het voor de zekerheid even heb gechecktquote:Op maandag 5 april 2004 21:18 schreef DarcMarc het volgende:
en ja hoorveronica kut alweer met buffy, in plaats van 20:30 op donderdag, komt het nu om 20:00 !! wel gewoon ook op donderdag dat valt dan wel weer mee
![]()
waardeloos is nog een understatementquote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef SlimShady het volgende:
Met naduk op waardeloos!![]()
Aflevering 7x14 "First Date"quote:Op donderdag 8 april 2004 23:47 schreef MariahCareyLover het volgende:
Mensen, hoe heette de aflevering van buffy van vandaag, heb hem weer es gemist
Seizoen 6 komt niet...misschien. Ik lees de officiele Angel en Buffy bladen en er staat dat ze aan het onderhandelen zijn met een andere TV station.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:53 schreef heksehiel het volgende:
Wat betekent dat dat ze seizoen 5 van Angel niet afmaken of dat er geen seizoen 6 komt? Godver de godver alle handtekening dus voor niets....
Je bedoeld in het Hotel? Hotel = Openbare Gelegenheid.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hoe kon Harmony trouwens het kantoor van Cordelia binnen komen? Dan zou ze toch eerst uitgenodigd moeten worden?
Als je iemand gaat verbeteren moet je het zelf natuurlijk ook goed doen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt in het Hotel? Hotel = Openbare Gelegenheid.
oops, was nog vroegquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:27 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Als je iemand gaat verbeteren moet je het zelf natuurlijk ook goed doen.
Angel of Buffy?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:24 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Okay never mind....
Iets anders.... Wil iemand de COMPLETE DVD box sets???
Voor slechts 50 Dollar plus porto en verzendkosten istie voor JOUW
Kies maar, FYI, je kunt ze alleen maar draaien op de PC omdat ze een ander format gebruiken in america.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angel of Buffy?
Ik heb helemaal niks op BBC gevolgd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:30 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Oh, en FYI
Ik denk dat Fallen Angel 666 de afleveringen van Buffy op BBC2 heeft gevolgd. Daar zijn ze uitgezonden en het aller allerlaatste eind-einde is geweest.
Oh ja en FA666 de BBC afleveringen zijn zwaaaaar gecensureerd.... dus...
Bedoel je 5x17? Dan zou ik ook gewoon de rest ff downloaden....ik bedoel; als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:21 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Okeee, Ik ben een beetje in de war: Ik kijk nu naar de 5-na-laatste-aflevering van Angel,
Wat is er gebeurd met Connor?? En Cordelia? I don't get it. Het gat is te groot......
SOS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik neem aan dat je 5x17 toch ook gedownload hebt.....dan zul je toch zelf de rest ook wel kunnen vindenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:35 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Kan je ze downloaden??? Heb je een linkje?
Mja....ik weet eigenlijk niet of dit onder warez valt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:54 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Nee, Ik woon momenteel in NYC, Ik kijk ze op TV
owh... btw.. hoe bevalt hij?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:15 schreef Anahka2309 het volgende:
Woohoo.....seizoen 7 dvd-box binnen
Aflevering 2x21 "Through the looking glass"quote:Op maandag 19 april 2004 17:34 schreef adlo het volgende:
weet iemand mss wat de aflevering# van de aflevering van gisteren is? Het was de 2e aflevering waarin Angel&crew in Lorn's thuiswereld zitten.
Doordat Veronica het zo laat uitzendt vergeet ik het telkens op te nemen.
Alvast bedankt!
Goedquote:Op zondag 18 april 2004 23:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
owh... btw.. hoe bevalt hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:09 schreef DePeer het volgende:
Nu heb ik dus niet gezien dat Fred zag dat Jasmine eigenlijk een monster is *snik*
Van Angel of Buffy? iig Aflevering 18 van seizoen 4 en aflevering 16 van Buffy s7.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:20 schreef pimpin het volgende:
welke aflevering was de laatste (donderdag) En welk seizoen ik snap er niks meer van iig
Dat was de laatste ep van season 2.quote:Op maandag 26 april 2004 09:40 schreef Fendy het volgende:
Ik ben het spoor ook even bijster...gisteravond was er na middernacht een aflevering van Angel bij Veronica waarin ze naar een andere dimensie reisden, de thuiswereld van Lorne.
Cordelia was daar een of andere prinses (en een verdomd lekkere als ik het zeggen mag).
Hoe dan ook, ik zag de aansluting bij de rest van het seizoen niet, leek haast een losstaande aflevering, tot de cliffhanger...
Iemand suggesties wat dit dan voor aflevering/seizoen was?
Dat valt in de praktijk best meequote:Op zondag 25 april 2004 16:25 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Waarom moeten de evil guys er altijd zo ranzig uit zien? ;p
Ik mezelfquote:Op zondag 25 april 2004 21:30 schreef WheeleE het volgende:
FUCK! Ik haat Veronica...
Ik dacht dus dat het herhalingen waren van Angel en heb niet gezien of opgenomen.
Zoals je weet neemt The First altijd de gedaantes van overledenen aan, zoals Buffy, Joyce, Warren enz. dus is ook niet ranzig.quote:Op maandag 26 april 2004 13:12 schreef Xurk het volgende:
seizoen 7: The First -> weet ik nog niet, maar zal wel ranzig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch schrok ik me echt kapot toen dat 'echte' gezicht van Jasmine opeens BOEM tevoorschijn kwam...quote:Op zondag 25 april 2004 16:25 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Waarom moeten de evil guys er altijd zo ranzig uit zien? ;p
Maar goed, beide afleveringen waren leuk, die van Buffy vond ik beter dan die van Angel. Angel was ietje voorspelbaar ergens.
Ja, dat weet ik, maar ik doelde meer op hoe The First er echt uitziet, dus als het niet de gedaante van iemand heeft aangenomenquote:Op maandag 26 april 2004 13:43 schreef Fusion het volgende:
[..]
Zoals je weet neemt The First altijd de gedaantes van overledenen aan, zoals Buffy, Joyce, Warren enz. dus is ook niet ranzig.
Welk filiaal? Bij de MediaMarkt zijn de prijzen per filiaal anders.quote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef Filala het volgende:
Afgelopen maandag zag ik Buffy seizoen 7 al bij de mediamarkt staan voor 65 euro!! Dat is én te vroeg (het zou pas de 28e uitkomen, toch?) én goedkoper (het zou in Nederland geloof ik 90 euro gaan kosten). Die heb ik dus niet kunnen laten staan en ik heb seizoen 7 dus al in huis!!![]()
Nu alleen 5 en 6 nog en dan heb ik het compleet....
Nog meer mensen die dat hebben gezien bij de mediamarkt??
En niet te vergete The Evil Trio in seizoen 6, soms eerder aandoenlijk dan echt eng.quote:Op maandag 26 april 2004 13:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk best mee
BtVS:
seizoen 1: The Master -> ranzig
seizoen 2: Spike / Angel -> ik denk niet dat er veel zijn die hen ranzig noemen
seizoen 3: The Mayor -> eerst gewoon een man, later idd ranzig
seizoen 4: Adam -> half-ranzig
seizoen 5: Glory -> zag er best oké uit soms
seizoen 6: Willow -> eerder schattig dan ranzig
seizoen 7: The First -> weet ik nog niet, maar zal wel ranzig zijn
Bij Angel is het bijna altijd Wolfram & Hart geweest, en Darla ook nog wel even, en daar zitten niet veel ranzige bij
Euh, sorry.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:10 schreef Sasandra het volgende:
[..]
En niet te vergeten The Evil Trio in seizoen 6, soms eerder aandoenlijk dan echt eng.
en dat is drie, hoe moet je berichten aanpassen?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:10 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Euh, sorry.
Zelfde idee als Katja.....alleen tieten laten zien...mooie exemplaren verder maar ik ben niet super onder de indruk.... Iets spannender had wel gemogenquote:Op donderdag 29 april 2004 16:06 schreef jackzeppo het volgende:
Charisma Carpenter staat in de (Amerikaanse) Playboy, dat had ik nou nooit verwacht...
nou, ik denk dat t meer dan genoeg tot teveel van t goede is... aan de andere kant, ze is mooi, t zijn mooie fotoos en waarom zou ze t niet doen!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 16:26 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Zelfde idee als Katja.....alleen tieten laten zien...mooie exemplaren verder maar ik ben niet super onder de indruk.... Iets spannender had wel gemogen
Had ook niet verwacht dat ze dit zou doen maar goed....
Easy cash waarschijnlijk....quote:Op donderdag 29 april 2004 16:32 schreef jackzeppo het volgende:
[..]
nou, ik denk dat t meer dan genoeg tot teveel van t goede is... aan de andere kant, ze is mooi, t zijn mooie fotoos en waarom zou ze t niet doen!!!
Dank jequote:Op donderdag 29 april 2004 16:15 schreef jackzeppo het volgende:
rechtsboven in het bericht, middleste icoon om te editten sasandra...
Ik vermoed dat hij niet immuun is maar gewoon geen afscheid kan nemen van Jasmine omdat hij haar niet kan missen, ook al weet hij nu wie ze werkelijk is. Angel zei toch ook toen hij net het licht had gezien iets in de richting van "Why can't we just go on like this" oid. Hij wou eigenlijk ook dat alles gewoon bleef zoals het was.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:56 schreef schatje het volgende:
Waarom is Connor immuun zijn voor het "besmette" bloed??
[afbeelding]
Een andere mogelijkheid is trouwens dat het geen effect op hem heeft omdat Connor een soort van haar vader is, en haar bloed altijd al door zijn aderen stroomde (en hij dus all along al evil was en Jasmine's slaafje) net als bij Cordy het geval was:quote:Op donderdag 29 april 2004 22:03 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij niet immuun is maar gewoon geen afscheid kan nemen van Jasmine omdat hij haar niet kan missen, ook al weet hij nu wie ze werkelijk is. Angel zei toch ook toen hij net het licht had gezien iets in de richting van "Why can't we just go on like this" oid. Hij wou eigenlijk ook dat alles gewoon bleef zoals het was.
quote:Fred: (...) since Cordy gave birth to Jasmine, they might share a blood link as well as a mystical one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Ja die is in een diep gat gevallen na Buffy hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar 'Xander' is opgenomen in de afkick-kliniek wegens een alcohol-verslaving.
In Enschede..... Ik weet niet hoe de prijzen inmiddels zijn geworden. Kan zomaar weer duurder zijn geworden natuurlijk....quote:Op donderdag 29 april 2004 13:31 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Welk filiaal? Bij de MediaMarkt zijn de prijzen per filiaal anders.
quote:Op donderdag 29 april 2004 16:06 schreef jackzeppo het volgende:
Charisma Carpenter staat in de (Amerikaanse) Playboy, dat had ik nou nooit verwacht...
Als je de laatste niet had gekocht dan liepen we gelijk met kopenquote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef Filala het volgende:
Afgelopen maandag zag ik Buffy seizoen 7 al bij de mediamarkt staan voor 65 euro!! Dat is én te vroeg (het zou pas de 28e uitkomen, toch?) én goedkoper (het zou in Nederland geloof ik 90 euro gaan kosten). Die heb ik dus niet kunnen laten staan en ik heb seizoen 7 dus al in huis!!![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:26 schreef marsterretje het volgende:
De karaoke versie van "Mandy" van Barry Manilow is nu al een van de komische hoogtepunten van Angel dit seizoen.
Angel en Conner samen aan de karaoke, meer dan geweldig![]()
Weet iemand nog een Mediamarkt waar hij ligt voor deze prijs? Bij Mediamarkt Rotterdam Alexander is hij ¤ 82,99 .quote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef Filala het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag in MM Enschede en daar zag ik hem niet meer staan.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:29 schreef Filala het volgende:
[..]
In Enschede..... Ik weet niet hoe de prijzen inmiddels zijn geworden. Kan zomaar weer duurder zijn geworden natuurlijk....
Toen ik 'em kocht stonden er precies drie. En je hebt gelijk: ze hebben daar echt bijna niks, vandaar dat ik ook heel verbaasd stond te kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:09 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in MM Enschede en daar zag ik hem niet meer staan.Ze hebben sowieso weinig series staan daar. In MM Groningen hebben ze veel meer.
Thanx, ik was op zoek naar de goedkoopste mogelijkheid. Ik heb seizoen 5 en 6 via e-bay, maar dan kom je al snel op 55 euro uit (exc. verzendkosten)quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:51 schreef walhalla1986 het volgende:
Volgens mij is Buffy het goedkoopst op www.dvdzone2.com daar kan je alle seizienen bestellen en kosten seizeon 2 t/m 6 maar 50 euro per stuk. Seizoen 7 is 75 euro. Ik zelf alle seizoenen daar gekocht want boven de 50 euro heb je ook geen verzend kosten!
ik heb kramp in m<n beenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:18 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hahaha die droom van Xander!
Pervert![]()
nog 2quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:22 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Hoeveel epies van Angel moeten we nog? Dit voelde nl als de voorlaatste epie enzow ^^
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef Chello200 het volgende:
Heb Buffy season 7 al een jaar geleden afgekeken. Ben nu met Angel ff aan het focussen.Angel vind ik nu veel leuker dan Buffy. Misschien omdat Buffy's formule na haar 2e dood echt afgezwakt is. Tijdens de High School years konden tieners zich nog met haar en anderen in de show relativeren. Maar omdat de show meerdere soorten kijkers moest aantrekken is ze een totaal andere personage geworden. Echt enorm gegroeid als persoon in zekere zin. Tis meer een 30 jarige mamma geworden dan nog die liefe sweet 16 Buffy.
Nee, maar het is wel zo dat ze heel snel volwassen is geworden, vooral nadat Dawn haar intrede deed. Het was ook bijna niet meer geloofwaardig in seizoen 7, SMG als 22-jarige.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 05:43 schreef Notorious het volgende:
Ja maar Buffy kon niet eeuwig op de High School blijven.
Anyway waar was Anya ik haar helemaal niet gezien vandaag.
Volgens mij wel ja, toen begon Connor ook ff te twijfelen aan Jasmine. Maar Cordy was net leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:25 schreef Dizer het volgende:
Angel vond ik iets minder. Was wel goed maar mocht wat meer actie in, verheug me wel op de aflevering van volgende week
Trouwens, heeft Jasmin nu Cordy opgegeten??
Cordy Spoiler:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:11 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, toen begon Connor ook ff te twijfelen aan Jasmine. Maar Cordy was net leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 Cast spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 5 Connor spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 Cast spoiler:Ja ik had dat gehoord!! Eerste spoiler ben ik echt blij om!!!!! EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede spoiler, wel leuk en zo, maar had liever iemand anders, liever Willow
Friends don't let friends remain beardless...
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind seizoen 6 en 7 ver boven seizoen 5 uitstijgen. Ik vind seizoen 5 zelfs het slechtste seizoen uit de serie als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:39 schreef DarcMarc het volgende:
het beste was nog wel geweest als season 5 het laatse seizoen zou zijn van buffyin plaats van season 7
Helemaal mee eens. Seizoen met Glory was zooooooo saaai! Alles is saai als het om Dawn gaat eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind seizoen 6 en 7 ver boven seizoen 5 uitstijgen. Ik vind seizoen 5 zelfs het slechtste seizoen uit de serie als ik eerlijk ben
Ze hebben toch een aflevering laten zien waarin Buffy en Faith tegen elkaar vechtten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:35 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Nouja, technisch gesproken niet, maar die monnikken hadden toch overal geheugen ingeplaatst? Dat iedereen dacht dat Dawn echt bestond... En volgens mij was het niet dat Faith Dawn wilde vermoorden, maar Buffy.
Zelfs Anya vindt dat:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles is saai als het om Dawn gaat eigenlijk
Daarom is Anya zoooooooo cool!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs Anya vindt dat:
"And Dawn... she's not really good for anything." - vind ik altijd erg grappig, als Anya Dawn gaat afzeiken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 5 Connor spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 Cast spoiler:Wow, zowel spoiler 1 als 2 geweldig nieuws. Een van de redenen dat seizoen 5 van Buffy zo leuk was, was toen zij erbij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
Ik heb de film enkele malen gezien, en vond hem wel vermakelijk. Toch kan hij niet tippen aan de serie, die is veel beter uitgewerkt. De film heeft het net niet, niet de humor, niet de karakterontwikkeling, etc. bovendien is Kristy Swanson geen Sarah Michelle Gellarquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:58 schreef Xurk het volgende:
Niet helemaal thuis in dit topic, maar ik meld het toch even
Voor de echte fans, die het nog niet kennen, vanavond op Yorin, om 21.30u, is de orginele Buffy the Vampire Slayer film op TV te zien!!
Velen kennen het nog niet, of weten niet eens van het bestaan af, maar ik heb hem destijds [al voordat de serie er was] al enkele malen gezien, en ik vind het nog een best leuke film ook
Met Luke Perry [Pike] en Kristy Swanson [Buffy], en is geloof ik ook gewoon door Joss Whedon geregiseerd...
Ik ga in ieder geval weer [voor het eerst in 7 jaar] kijken
Okee, even de grootste Cordelia spoiler hieronderquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:53 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Nog een vraagje, heeft Jasmine nou Cordy 'opgegeten' of geabsoorbeerd, en is ze nu dood? Want dat vond ik niet echt duidelijk...
1x Buffy en 1x Angel dacht ik?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond zenden ze toch 2 afleveringen uit?? Of ben ik in de war met iets anders
Z'n hand...quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:52 schreef blonde_rozebottel het volgende:
OMG Lilah is alive! Of het is de first in de vorm van Lilah enzow, want er kwam toch nog een Buffy-Angel cross, dat laten zien in de voorstukjes.
Zou Jasmin nu echt dood zijn? En wat stak Connor door haar heen eik?
Volgens mij was dit de op-één-na laatste aflevering van seizoen 4.....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:45 schreef Filala het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Lilah komt doen.....
Hoeveel afleveringen Angel hebben we nog te goed van seizoen 4??
Ik denk dat The First niet verslagen kan worden (je weet wel, zolang er slecht bestaat kan goed bestaan als slecht niet bestaat dan is er geen evenwicht....) En Buffy moet met The First gaan samenwerken of zo zodat zij hem/haar/het kan hanteren. Grappig trouwens dat The First in seizoen 3 ook al in voorkwam. Alleen had het toen de vorm van Miss Calenderquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:05 schreef Xurk het volgende:
Ik ben ook benieuwd waar die tekst nu op sloeg, dat het niet voor Caleb was, alleen voor "haar" om te gebruiken. Haar? Wie? Buffy?
Laatste 2 afleveringen van Buffy achter elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
1x Buffy en 1x Angel dacht ik?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:17 schreef Xurk het volgende:
[..]
Okee, even de grootste Cordelia spoiler hieronderJa ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Amends, ook beter bekend als 3x10 (als ik me niet vergis..)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:44 schreef Xurk het volgende:
Faith had geloof ik een aanbod op een spin-off afgewezen, erg dom natuurlijk |(
En in welke aflevering kwam Miss Calender ook alweer als The First voor? Ik kan me namelijk wel vaag herinneren dat zij na haar dood nog een keer verscheen, maar ik weet niet meer wanneer, ik kan alleen op Becoming Part II komen, maar dat was Drusilla...
Wel heel vet, al is het vast gewoon toeval, zo ver vooruit denken de schrijvers nu ook weer niet
Een andere aflevering dus... deze kan ik me ook herinneren, maar vooral het feit dat ik het toen niet echt gekeken heb kan ik me herinneren, vandaar dat ik het niet wistquote:While the gang prepares for their Christmas vacation, Angel is haunted by visions of his violent past. A mysterious force called the First Evil takes the form of Jenny Calendar and tries to convince him to lose his soul in Buffy and become evil again. Believing that he isn't strong enough to fight the demon within, Angel waits on the top of a hill for the sun to rise.
Buffy finds him and tells him to fight back, that he can do real good in this world, but just as she is giving up it begins to snow, preventing Angel from being killed by the sunlight.
Meanwhile, Willow goes to great seductive lengths to win Oz back.
Hahahahaha, als faith in voorkomt, dan weet je het gelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:41 schreef Xurk het volgende:
Ja, logisch, Faith is echt de bom![]()
Ik ga Amends dan maar even downloaden...
[edit] Ik weet trouwens wel waar je het over hebt, dat is die aflevering waarin Angel 'faket' dat hij evil is, en Faith op hem geilt enzo
Klopt, dat had ik ook gemerkt. Maar misschien was het wel een hele hele rustige touch en dat ie hem nog maar net niet aanraakt of zoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:46 schreef Xurk het volgende:
Er zit een fout in volgens TVTome, The First raakt Angel meerdere malen aan in die aflevering, terwijl het in seizoen 7 niet-tastbaar blijkt te zijn
Vgls. mij niet, maar omdat ze het die aflevering het leuk deed, mocht ze nog een paar keer terug komen. Dat deed ze ook leuk, waarom ze een grotere rol kreeg en uitgroeide tot een main character. Dat laatste was ook min of meer toevallig, omdat ze voor de opvolging van Cordelia oorspronkelijik iets anders op het oog hadden, maar Anya bleek heel goed te functioneren in de serie. (Wat mij betreft is Anya ook wel het leukste karakter in de serie, zeker in (het zwakke) seizoen 4 was ze zonder meer het hoogtepunt, ze had toen volgens mij nog niet een echte vaste rol, elke keer als ik haar in gastrollen vermeld zag, werd ik al vrolijk).quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:44 schreef Xurk het volgende:
Ja, en niet te vergeten Angel dood!
Zou het eigenlijk Joss' bedoeling zijn om Anyanka als main character in te voeren destijds...?
Oh ja? Weet je ook wat of wie?quote:Op zondag 16 mei 2004 10:57 schreef Wombcat het volgende:
Dat laatste was ook min of meer toevallig, omdat ze voor de opvolging van Cordelia oorspronkelijik iets anders op het oog hadden
Nee, ben ik kwijt, dacht Spike of Oz, maar weet niet zeker.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:24 schreef Illyria het volgende:
[..]
Oh ja? Weet je ook wat of wie?
En Anya vind ik ook het leukste karakter in Buffy.
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:22 schreef Illyria het volgende:
Vanaf 7 juni elke dag Buffy op Veronica
Om 20:00 uur, te beginnen bij seizoen 1.
Hoef ik lekker niet te volgen, heb alles op DVDquote:Op maandag 17 mei 2004 23:22 schreef Illyria het volgende:
Dit staat op de site:quote:Op maandag 17 mei 2004 23:22 schreef Illyria het volgende:
Leuk, iedere dag een halve aflevering.quote:Veronica helpt de fans bij het verwerken van het verlies van de serie. Vanaf 2 juni zal elke werkdag een half uurtje ‘Buffy’ te zien zijn, te beginnen met het eerste seizoen van de serie.
Dat zuigt natuurlijk weer! Moest ook wel bij Veronica......quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:10 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Dit staat op de site:
Leuk, iedere dag een halve aflevering.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:21 schreef Dizer het volgende:
En nog een keer:
Poll: Wat is je favoriete Seizoen?Seizoen 1 (The Master) Seizoen 2 (Angel) Seizoen 3 (Mayor/Faith) Seizoen 4 (Adam) Seizoen 5 (Glory) Seizoen 6 (Willow/The Three) Seizoen 7 (The First)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |