In de "suikerzoete meisjesmuziek"-top 100 wel ja.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:43 schreef Moody het volgende:
Grappig dat ik geen enkel album van Billy Joel heb langs zien komen, terwijl "Cold Spring Harbor" , "Piano Man" en "The Stranger" beide een top-100 positie waard zijn....
Wat wil jij met FOK!ken bereiken, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Raar dat mensen hieraan meedoen...hebben jullie nou echt niks beters te doen??
Slaat werkelijk nergens op, wat wil je hier nou mee bereiken?
Wereldvrede.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:34 schreef Megalomaniac het volgende:
je hebt na anderhalf jaar al bijna 200 posts. goedzo jongenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:34 schreef Megalomaniac het volgende:
ja goed he, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteitquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je hebt na anderhalf jaar al bijna 200 posts. goedzo jongen
Ik sta dan ook werkelijk versteld van bovenste twee kwaliteitsposts....mijlen boven mijn niveauquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
ja goed he, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit![]()
Jammer dat jezelf je niet aan deze regel houdt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
ja goed he, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit![]()
Dat vind jij, als anderen dat niet vinden moeten ze dat zelf weten, wie ben jij om voor anderen te beslissen wat goede muziek is? Als ze het met je eens waren hadden ze het zelf wel in hun top 100 gezet, jouw ongevraagde advies is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:43 schreef Moody het volgende:
Grappig dat ik geen enkel album van Billy Joel heb langs zien komen, terwijl "Cold Spring Harbor" , "Piano Man" en "The Stranger" beide een top-100 positie waard zijn....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat jezelf je niet aan deze regel houdt.
ja he! vond ik nou ook....en die avatar he...die kan ECHT niet gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik sta dan ook werkelijk versteld van bovenste twee kwaliteitsposts....mijlen boven mijn niveau
sjees....ik beslis helemaal niet voor anderen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat vind jij, als anderen dat niet vinden moeten ze dat zelf weten, wie ben jij om voor anderen te beslissen wat goede muziek is? Als ze het met je eens waren hadden ze het zelf wel in hun top 100 gezet, jouw ongevraagde advies is nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
ja he! vond ik nou ook....en die avatar he...die kan ECHT niet gewoon![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 april 2004 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
sjees....ik beslis helemaal niet voor anderen...
ik deel mee wat me opvalt, ik geef een mening
dit topic staat vol met meningen, al die top-100's namelijk...
en mag ik niet eens mijn mening geven?
jouw kinderachtige reactie is ook nergens voor nodig, vind ik, als ik van jou tenminste iets mag vinden![]()
Wanneer je alleen maar post om te irriteren, kun je beter ophoepelen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
ja he! vond ik nou ook....en die avatar he...die kan ECHT niet gewoon![]()
Het was maar een observatie gekwalificeerd als "grappig"; chill RQ, zet een goede plaat op.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat laatsteJe kunt discussiëren, je kunt een discussie ook ontlopen door kwalificaties te geven....moet je zelf weten hoor
Vertel, wat is er kinderachtig aan? Dat ik je een spiegel voorhoud?
Je geeft niet zomaar een mening, je geeft een mening over andermans lijst, wat de top-100's van de posts hier dus niet doen....laat anderen zelf weten wat ze doen draag bij door een eigen top-100.
voorlopig eind april... 71 lijstjes nu btw.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:56 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is de deadline ook al weer?
ja, zoietsquote:Op zondag 4 april 2004 21:26 schreef Georges het volgende:
Geen tournament dus, gewoon turfen?
100 weinig ja......zeker! Ik weet heel erg zeker dat jij deze 100 cd's niet nog een keer kunt noemen. En al zeker niet in deze volgorde. Dus denk dat 100 cd's wel genoeg is hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
100 zijn er eigenlijk wat weinig merkte ik, dus ik heb me beperkt tot de genres die waarschijnlijk nog ondergesneeuwd raken; Hiphop en Metal
Kijk, in die lijst kan ik me op 2 of 3 cd''s na dus HELEMAAL vinden.quote:Op zondag 4 april 2004 21:22 schreef Georges het volgende:
1. U2 - The Joshua Tree
2. Bruce Springsteen - Born in the USA
3. Chopin - Etudes
4. Andre Hazes - 15 jaar Andre
5. Guns 'N Roses - Appetite for destruction
6. Prince - Diamonds and Pearls
7. Bryan Adams - Reckless
8. Metallica - The Black album
9. Prince - Purple Rain
10. Jimi Hendrix - The Ultimate Experience
11. Golden Earring - The Naked thruth
12. Michael Jackson - Thriller
13. U2 - Achtung Baby
14. Michael Jackon - Bad
15. Oasis - What's the story morning glory?
16. Wham - The final
17. Seal - Seal
18. Dire Straits - Money for nothing
19. Guns 'N Roses - Use your illusion II
20. Sinatra - The classic tracks
21. Bon Jovi - Crossroad
22. Shania Twain - Come on over
23. Haddaway - the album 2nd edition
24. Live - Throwing Copper
GMTAquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk, in die lijst kan ik me op 2 of 3 cd''s na dus HELEMAAL vinden.
CHAPEAU!![]()
Nee, alleen een eindstand.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:24 schreef Georges het volgende:
Komen er ook tussenstanden?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:40 schreef mark_03 het volgende:
En wanneer kunnen we die verwachten?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:34 schreef menjo het volgende:
Wanneer gaat dit alles geplaatst worden?
Dat zal wel ergens in mei worden, maar dat ligt er ook aan hoeveel lijstes er komen en IRL bezigheden enzo. In ieder geval zal het vantevoren hier worden gepost.
De meesterlijke maxisingle? Of toch maar The Real Thing?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:52 schreef Mark het volgende:
27 Faith no more - Epic
Ach jaquote:Op woensdag 14 april 2004 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
De meesterlijke maxisingle? Of toch maar The Real Thing?.
Goede lijst!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:52 schreef Mark het volgende:
Het heeft even geduurd, en op het laatst doet de onderlinge stand er niet zoveel meer toe, maar hier is dan mijn top 50. Zie het maar als een blauwdruk voor jaren '80 metal:
6 Sabbat - History of a time to come
9 Slayer - Reign in blood
11 Slayer - South of heaven
15 Iron Maiden - Number of the beast
17 Suicidal tendencies - Light, camera, revolution
18 Entombed - Left hand path
21 Testament - The legacy
24 Death - Leprosy
25 Possessed - Seven churches
29 Ministry - Psalm 69
32 Nine Inch Nails - the downward spiral
33 Morbid Angel - Altars of Madness
34 Primus - Frizzle Fry
35 Iron Maiden - Iron Maiden
36 Prong - Cleansing
39 Rammstein - Herzeleid
44 Voivod - Nothingface
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef kamagurka het volgende:
Goede lijst!!Vooral bovenstaanden! Zou mijn lijst van verantwoorde 80s metal ook wel kunnen zijn
Ik mag een kopie maken voor thuisgebruikquote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef kamagurka het volgende:
baal er nog steeds van dat ik de meeste van die ceedees weer verpatst heb later
Garpje?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Kworb het volgende:
1. Nightwish - Wishmaster (2000)
2. Within Temptation - Mother Earth (2000)
3. Tatu - 200 KM/H In The Wrong Lane (2002)
4. O-Town - O2 (2002)
5. Vengaboys - The Party Album (1998)
6. Enigma - The Cross Of Changes (1993)
7. Kylie Minogue - Impossible Princess (1997)
8. Spice Girls - Spice (1996)
9. Vanessa Carlton - Be Not Nobody (2002)
10. After Forever - Prison Of Desire (2000)
Alleen als je het orgineel ook nog steeds hebtquote:Op donderdag 15 april 2004 17:52 schreef Mark het volgende:
Ik mag een kopie maken voor thuisgebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |